طرز تهیه حلوای تیره برای دسر یا عصرانه

در

همیشه بو و عطر حلوا در حال آماده شدن  هوش از سر خیلی ها می برد . عطری که در فضا پخش می کند اشتها آور است هر چند که خاطره مرگ عزیزی را زنده کند . حلوای سنتی معمول‌ترين حلوایی می باشدكه بيشتر افراد طرز تهيه آن را می دانند، دستور پايه حلواهای ديگر هم شبيه همين حلوا می باشد.شایددستور تهيه‌های مختلف، تفاوت‌هایی در هر مرحله با هم داشته باشند  اما نتيجه كار نهایتا یکی می شود . ترحلوا یا حلوا تنها یک شیرینی معروف ایرانی نمی باشد بلکه این شیرینی با قدری تغییر در ساختمان و اجزایش به راحتی به عنوان یک دسر خوشمزه و یا حتی یک غذای کامل می تواند در یکی از وعده های غذایی قرار گیرد.

مواد لازم برای تهیه حلوای تیره

- آرد سفید 2 لیوان بهترین آرد برای حلوا آرد نان و بخصوص آرد سنگک می باشد.
- شکر 1 لیوان
- آب 1 و 1/2 لیوان
- گلاب 1/3 لیوان
- کره 50 گرم
- روغن مایع 1 لیوان
- زعفران آب کرده 5 قاشق غذاخوری
- پودر هل 1/4 قاشق چایخوری

 

طرز تهیه حلوای تیره

برای تهیه شیره حلوا باید شکر ، آب ، گلاب ، زعفران و هل را مخلوط کرده و درون قابلمه ای روی حرارت ملایم می گذاریم بعد از  5 دقیقه جوشیدن ، از روی حرارت برمی داریم و کنار می گذاریم تا خنک شود. آرد را 2 بار الک می کنیم سپس داخل قابلمه می ریزیم و با حرارت کم شروع به تفت دادن می کنیم.
آرد را تا زمانی که تغییر رنگ بدهد تفت می دهیم و در تمام این مدت هم می زنیم باید مراقب باشید آرد ته نگیرد زیرا حلوا خیلی سیاه و تلخ می شود،  بعد از تغییر رنگ آرد ، روغن را که در ظرف دیگر کمی گرم کرده ایم به آرد اضافه می کنیم و خوب مخلوط نموده تا رنگ آرد طلایی گردد.حرارت را کم می کنیم  و مخلوط اب و شکری که از قبل اماده نموده ایم را اضافه می کنیم ،  همه مواد را خوب مخلوط کرد ، حالا کره را اضافه و هم می زنیم  تا حلوا یک تکه شود در این مرحله حلوا باید کاملا از ظرف جدا شود و به روغن بیفتد.

ترفند به روغن افتادن حلوا 

فوت کوزه گری من در این مرحله: با چرخاندن قابلمه روی شعله گاز حلوا را به شکل یک گلوله گرد در می آورم  و حلوای گلوله شده را در قابلمه بالا و پایین می اندازم تا کاملا روغن پس بدهد. حلوای آماده را درون ظرف ، یا قیف های آماده یا نان بستنی می ریزیم و با پسته ، پودر نارگیل و … تزئین می کنیم. 

طرز تهیه لازانیای رولی

رولت سبزیجات با کالباس و پنیر

دیپ سبزیجات خامه ای

طرز تهیه قارچ شکم پر

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه دسر ابری با خامه قنادی

در


در این پست طرز تهیه یکی از این ابرهای پفکی به نام دسر ابری با خامه قنادی شیرین و تخم‌مرغ و چند ماده دیگر تنها در ۱۵ دقیقه  را می آوریم.خامه قنادی از شیر تازه گاو، شیر پاستوریزه و پودر شیر خشک تهیه می‌شود و به همین دلیل سرشار از پروتئین است.

 

مواد لازم برای تهیه دسر ابری با خامه قنادی

۲ عدد سفیده تخم مرغ
۲ پیمانه پودر شکر
یک چهارم قاشق چایخوری جوهرلیمو
۱ قاشق غذاخوری پودر نارگیل
۲ پیمانه خامه قنادی شیرین  هم‌ زده 
۱ قاشق غذاخوری مربای پرتقال

طرز تهیه دسر ابری با خامه قنادی

ابتدا سفیده تخم مرغ را با همزن روی دور تند می‌زنیم، بعد از 5 دقیقه که سفیده کاملا پف کرد پودر شکر را به آرامی به سفیده اضافه می‌کنیم سپس جوهرلیمو و پودر نارگیل را به مایع اضافه می‌کنیم و 10دقیقه با دور تند هم می‌زنیم.

اکنون مایع تخم مرغی را با قاشق روی دیسی که از قبل روی آن را با کاغذ پوشانده‌ایم به شکل ابر می‌ریزیم (دقت کنید که وسط این ابر خوشمزه را گود کنید تا جا برای دسر جایگزین زرده بماند).

طرز تهیه با استفاده از خامه قنادی:
تخم مرغ ابری را داخل فر با دمای ۱۷۰ درجه سانتی گراد و بمدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه میگذاریم تا بپزد. بعداز اینکه مایع ابری پخته شد از فر بیرون می‌آوریم و در محیط خنک می‌گذاریم تا خنک شود. حالا خامه و مربا را با هم مخلوط می‌کنیم و داخل قیف می‌ریزیم و با ماسوره گرد وسط مایع ابری خامه می‌زنیم. (سیارک

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

زیباترین و خوشمزه ترین دسر به شکل گل رز

در

پاییز نزدیک است و سیب های پاییزی سرخ و زرد ارمغان این فصل نارنجی پوش هستند. شب های طولانی و عصر های خنک هم بهانه ی خوبی برای این است که حسابی از خود پذیرایی کنیم. در مورد من، چیزی وجود ندارد که من از سیب پخته و پوشیده با دارچین بیشتر دوست داشته باشم. این مقاله ی آموزشی را تا آخر بخوانید تا با نحوه ی پخت دسر سیب به شکل گل رز زیبا آشنا شوید.!

دسر سیب رز زیباترین، خوشمزه ترین و راحت ترین غذا در دنیا باشد.

دسر سیب به شکل گل رز بسیار لذت بخش، زیبا، کره ای و ورقه ای است. آماده کردن آن نیز به طرز شگفت انگیزی آسان است. احتمالا شما باید بتوانید دسر  خود را در حدود بیست دقیقه آماده کنید. با یک صبحانه ی دلچسب مرکبات یا به عنوان میان وعده آن را میل کنید.

 

مواد لازم برای تهیه دسر سیب به شکل گل رز

  • 2 عدد سیب
  • آب نصف لیمو
  • 2 قاشق غذا خوری شکر قهوه ای
  • 2 قاشق غذا خوری کره بدون نمک، ذوب شده
  • یک دوم قاشق چای خوری دارچین قهوه ای
  • یک چهارم قاشق چای خوری جوز هندی قهوه ای
  • یک ورقه کیک پف دار، گرم شده
  • یک قاشق غذا خوری آرد، برای پاشیدن بر روی دسر
  • 3 قاشق غذا خوری مربای توت فرنگی یا زردآلو
  • شکر پودر شده، برای پاشیدن بر روی دسر

طرز تهیه دسر سیب به شکل گل رز

قدم 1: آماده سازی

فکر کنم که من معمولا برنامه ریز مناسبی نیستم، زمان بندی کردن پیش از زمان مقرر روند کار را آسان تر می کند. اطمینان پیدا کنید که همه ی مواد و عناصر مورد نظر را دارید و کیک پف کرده ی شما در دمای اتاق قرار دارد. یک بشقاب کوچک از جنس روی را چرب کنید. فر را از پیش به میزان 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

قدم 2: سیب ها را آماده کنید

دانه های سیب را خارج کنید. از چاقوی تیز یا ماندولین برای بریدن تکه های خیلی نازک استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که سیبی که برش می زنید باید در لبه های برش یک خط قرمز رنگ که حاصل پوست سیب است وجود داشته باشد.

برای جلوگیری از قهوه ای شدن آن را به آب لیمو آغشته کنید.

سیب را به کره،شکر، دارچین و جوز هندی نیز آغشته کنید. تکه های سیب برای 45 ثانیه یا تا مدت زمانی که آن قدر نرم شوند تا آماده شکل گیری شوند، باید در مایکروویو قرار گیرند.

قدم 3: ساخت سیب رز

خمیر خود را به آرامی رول کنید(سعی کنید خمیری که رول می کنید حتما 9 الی 12 اینچ بلند باشد). رول خود را به شش عدد رول 2 اینچی تقسیم کنید. در یک کاسه ی کوچک، مربا را با دو قاشق غذا خوری مخلوط کنید. بعد از مخلوط کردن آن را با یک قلم مو به آرامی بر روی خمیر رول شده پوشش دهید. 10 تکه سیب را روی خمیر در یک خط مستقیم و در یک راستا قرار دهید. من سیب ها را پوست گرفته و پوست سیب ها را در یک گوشه قرار دادم تا بعدا آن را به شکل یک رز صورتی درست کنم.

 

قسمت پایینی خمیر را جمع می کنم تا تکه های سیب به خوبی به خمیر بچسبد. با این کار بعدا راحت تر حالت گرفته و از یک دیگر جدا نمی شوند و علاوه بر این ها به راحتی می توانم شکل گل رز دوست داشتنی ام را درست کنم.

اکنون پوست سیب ها را نیز به دور آن می پیچم. حالا گل های رزم را درون قالب های پافین قرار می دهم.

قدم 4: وقت پختن

اجازه می دهم که آن ها به مدت 40 دقیقه یا تا زمانی که سطح آن ها به خوبی به قهوه ای تغییر رنگ بدهند، دسرم  درون فر باقی بماند. بعد آن ها را از فر بیرون می آورم و اجازه می دهم کمی سرد شوند. سپس آن ها را از قالب بیرون آورده و در همان حال بر روی آن ها کمی پودر قند می پاشم. با این کار رنگ و شکل زیبایی پیدا می کنند. مثل این که رز هایم با لایه ای از نقره پوشیده شده باشند.  دسر شما آماده است. نوش جان

نظرات

۱۳۹۷/۷/۹خیلی زیباس فکر کنم سریع هم اماده بشه

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه کیک لیمویی میوه ای

در

کیک های میوه ای را می توان هم به عنوان صبحانه و هم به عنوان دسر میل کرد.

هر دسری که نتوانستید تمام کنید را می توانید برای صبحانه میل کنید. این کیک از نویسنده ی دستور پخت مشهور کیک آلو در نیویورک تایمز، ماریان باروس، الهام گرفته شده است. این دستور پخت ها هر سپتامبر از سال 1983 تا 1989، در روزنامه منتشر می شد. دستور پخت اصلی او برا ی این کیک میوه ای مخصوص با آلوهای کوچک بود که پوستی نازک داشتند، اما شما می توانید با سیب ها یا انواع توت ها این کیک را درست کنید.

مواد لازم برای تهیه کیک لیمویی میوه ای

1 فنجان یا دو قالب کره ی بدون نمک، که در دمای اتاق باشد، به علاوه مقداری نیز برای ماهی تابه لازم است.

2 فنجان از همه ی انواع پودر ها یا آرد ها، به علاوه مقداری بیشتر برای ماهی تابه

2 قاشق چای خوری بکینگ پودر

یک و نیم قاشق چای خوری نمک تصفیه شده و ید دار

یک عدد لیمو

یک و دو سوم فنجان به اضافه ی 3 قاشق غذا خوری، شکر خرد شده

3 عدد تخم مرغ بزرگ

1 عدد زرده ی تخم مرغ بزرگ

3 قاشق چای خوری، مخلوط گلابی، پرتقال یا سیب (به صورت انتخابی)

2 پوند، تقریبا یک کیلو گرم گلابی یا سیب تکه تکه شده، میوه ی هسته دار، با ضخامت نازک برش بزنید، تمشک یا شاه توت نیز لازم است.

شکر پودر شده برای زمان سرو کردن.

طرز تهیه کیک لیمویی میوه ای

قسمت وسط فر را برای قالب کیک آماده کنید و از قبل آن را تا 350 درجه ی فارنهایت گرم کنید. کره و آرد یا پودر، یک ماهی تابه ی سرخ کردنی 13×9. مخلوط کردن بکینگ پودر، نمک و 2 فنجان آرد در یک کاسه ی متوسط. لیمو را به دو قسمت تقسیم کنید و در نهایت قسمتی از لیموی خوشمزه را بسایید و در کاسه ی متوسط دیگری قرار دهید. در یک گوشه بگذارید. سپس یک و دو سوم فنجان شکر خرد شده را به مواد دیگر اضافه کنید و در حدود یک دقیقه با انگشت هایتان کار کنید تا ترکیب معطر شود و شبیه به شن و ماسه ی مرطوب به نظر برسد.

از یک مخلوط کن برقی با سرعت متوسط استفاده کنید.

یک فنجان کره را در حدود 20 ثانیه، در یک کاسه ی بزرگ مخلوط کنید تا نرم شود. شکر مخلوط را اضافه کنید، سرعت را به متوسط- بالا افزایش دهید و در حدود 5 دقیقه آن را مخلوط کنید تا خوب نرم شود و پف کند. سرعت را کم کنید و هر دقیقه یک بار یک تخم مرغ به آن اضافه کنید، قبل از هر بار اضافه کردن آن را خوب مخلوط کنید؛ زرده ی تخم مرغ را مخلوط کنید. سرعت را به کم کاهش دهید و به تدریج مواد تشکیل دهنده ی خشک را اضافه کنید. فقط تا زمان مشخص شده آن را مخلوط کنید، سپس عرقیجات معطر (گلاب) اضافه کنید و تا زمانی که خوب نرم شود هم بزنید. مدت زمان کمی خمیر را با یک کفگیر پلاستیکی هم بزنید؛ آن را به ماهی تابه ی آماده شده منتقل کنید و بالای آن را صاف کنید. میوه را بالای خمیر قرار دهید (آن را فشار ندهید.) نصف لیمویی را که کنار گذاشته بودید بردارید و بالای میوه ها فشار دهید (قسمت کوچک دیگر آن را برای استفاده های دیگر نگه دارید.) و 3 قاشق غذا خوری شکر پودر شده ی باقی مانده را بر روی کیک بپاشید.

کیک را بپزید تا اطراف آن قهوه ای طلایی شود و بالای آن طلایی شود، حدود 55 تا 65 دقیقه. اجازه دهید خنک شود، آن را به شکل مربع برشد بزنید. کمی پودر شکر بر روی آن بریزید و آن را میل کنید. این کیک را می توانید تا دو روز نگه داری کنید. آن را محکم بپیچید و در دمای اتاق نگه داری کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

کیک پنیر میوه ای بدون پختن یک صبحانه عالی تصویری مرحله به مرحله

در
پنیر، میوه و ژلاتین یک ترکیب کلاسیک در دسر است. دسر کیک پنیر بدون پخت بر اساس میوه های مورد علاقه شما یک صبحانه عالی برای تمام خانواده خواهد بود. در گرمای تابستان، زمانی که شما نمی خواهید آشپزی کنید و چیزی را در فر بپزید، چنین کیکی بدون پختن، نجات دهنده واقعی شما خواهد بود. من این کیک را برای تولد ها درست می کنم زیرا بسیار راحت است و می توان آن را از قبل آماده کر. 1-2 روز قبل از جشن. و اگر شما در قالب سیلیکونی شکل بریزد، بسیار زیبا می شود.

مواد لازم برای تهیه کیک پنیری

پنیر 400 
شیر180 میلی لیتر 
گیلاس شیرین 50 گرم
توت فرنگی 50 گرم
هلو اعدد 
شیر تغلیظ شده 2 لیوان 
کمی وانیل 
ژلاتین 20گرم  

طرز تهیه کیک پنیر میوه ای

مرحله 1:
مرحله 1 آماده سازی مواد تشکیل دهنده برای تهیه پنیر با ژلاتین و میوه : پنیر (5-9٪ چربی)، شیر تغلیظ شده، ژلاتین، شیر، وانیل و هر میوه ای بنا به سلیقه و ذائقه ( هلو، گیلاس و توت فرنگی).
مرحله 2:
مرحله 2 هلو، گیلاس و توت فرنگی را بشویید. هلو را به قطعات کوچک بریزید. هسته گیلاس را درآورید و نصف کنید. شما می توانید هر نیمه را به دو قطعه دیگر برش دهید. توت فرنگی را به چهار قسمت برش بزنید.
مرحله 3:
مرحله 3 اگر پودر ژلاتین استفاده می کنید، شیر را بگذارید برای 20 دقیقه بجوشد. من از ژلاتین ورقه ای استفاده کردم، بنابراین در آب خیس می کنم.
مرحله 4:
مرحله 4 به شیر تغلیظ شده وانیل را اضافه کنید و آن را صاف کنید. گرما را کم کنید، اما به حالت جوش نباشد.
مرحله 5:
مرحله 5 ژلاتین ورقه را فشار داده و به شیر گرم اضافه کنید، تا زمانی که صاف  و یکنواخت شود ، مخلوط کنید. اگر از ژلاتین پودری استفاده میکنید،اول پودر ژلاتین را در یک ظرف با کمی شیر مخلوط کنید و هم بزنید تا کاملا حل شود. سپس به شیر و وانیل اضافه  و مخلوط کنید.
مرحله 6:
مرحله 6 پنیر را اضافه کنید و هم بزنید. بهتر است آن را با یک میکسر انجام دهید.
گام 7:
گام 7 میوه های خرد شده را به پنیر اضافه کنید.
گام 8:
گام 8 همه مواد را به آرامی مخلوط کنید.
گام 9:
گام 9 مخلوط آماده را در قالب های سیلیکونی بریزید و آن را به مدت 2-4 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود.
گام 10:
مرحله 10 دسر آماده برای خارج شدن از قالب و برش زدن است
ترکیبی از پنیر، میوه و ژلاتین یکی از مخلوط های مورد علاقه من در دسر است. من بارها و بارها از این مخلوط در غذاهایی مانند: پنیر و کیک ماست، دسر  با ژلاتین و میوه، سوفله پنیر با ژلاتین و غیره استفاده می کنم.

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه کایزرسچمرون دسر اتریشی

در
طرز تهیه کایزرسچمرون

با وجود تمام ویژگی های آن ، این دسر اتریشی نیز به دسته املت ها تعلق دارد. طعم کایزرسچمرون به ویژه در ترکیب با میوه های خرد شده و انواع توت های تازه بسیار مناسب خواهد بود.

این دسر اصلی اتریشی برای قلب ضعیف نیست. من کالری را در این دستور العمل حساب نکرده ام و واقعاً نمی خواهم بدانم. اگرچه ، مقایسه آن با برخی از کیک ها و دسرهای دیگری که درست می کنیم ، اصلاً به نظر خیلی بد نیست. خوردن يكبار در هفته احتمالاً به هيچ وجه آسيبی نخواهد زد ... 
من این دسر اصلی اتریشی را بارهای بی شماری امتحان کرده ام تا به اندازه آنهایی که برای مثال در Wirtshaus در Der Au داشتیم ، آن را خوب جلوه دهم . (یک رستوران سنتی باواریایی ، با غذاهای محلی بسیار مناسبی)
به هر حال ، من معمولاً تمام مواد را با حدس و چشمی اندازه می گیرم. این بار یادداشت برداری کردم و هنوز هم نتیجه گرفتم :)
 
زمان لازم برای آشپزی: حدود 20 دقیقه طول می کشد

مواد لازم برای تهیه کایزرسچمرون

 250 میلی لیتر شیر
4-5 تخم مرغ
2 قاشق شکر
150 گرم آرد
کمی نمک
کشمش خیس شده در حمام بخار / آب
کره
نصف غلاف وانیل
خلال بادام 
پودر شکر

طرز تهیه کایزرسچمرون

کشمش ها را در مدت زمان 5 دقیقه در حمام آب گرم یا آب گرم خیس کنید. بعد با دستمال آب را گرفته و خشک کنید.
 
در یک کاسه متوسط ​​تخم مرغ ، شیر ، یک نوک قاشق نمک (خیلی کم)، شکر و وانیل را با هم مخلوط کنید و هم بزنید. به تدریج آرد را بریزید. وقتی خوب مخلوط شد ، کشمش ها را اضافه کنید. به آرامی 2-3 قاشق غذاخوری کره را روی حرارت کم در یک قابلمه کوچک ذوب کرده و کنار بگذارید.
 
ماهی تابه بزرگتر را گرم کنید و دو قاشق غذاخوری کره اضافه کنید. خمیر را درون ماهیتابه بریزید و 5-8 دقیقه بپزید (بسته به حرارت). هر چند وقت یکبار بررسی کنید تا ببینید که از زیر نسوزد، در نهایت این کیک تابه ای با اندازه بزرگ قطعه قطعه می شود. 
 
به محض اینکه قسمت زیرین تکه های طلایی ایجاد کرد و مخلوط شروع به بستن کرد - سعی کنید (!) املت را بچرخانید و سپس شروع به خرد کردن قسمت های بزرگتر کنید.احتمالاً روی املت هنوز مایع است .به تکه ها کمی کره را اینجا و آنجا اضافه کنید تا مطمئن شوید که همه قطعات از همه طرف طلایی می شوند. در این مرحله معمولاً مقداری خلال بادام اضافه می کنم. چند وقت یکبار تکه ها را بچرخانید. اما نباید خشک شود.
 
این به نظر من بخش مهمی است که می تواند Kaiserschmarrn خوب را خراب یا شکسته کند. از آنجایی که در وهله اول قند زیادی اضافه نکردم ، اکنون یک لایه پودر شکر را روی تکه ها ریخته  تا شکر به لعاب تبدیل شود. سپس کره ذوب شده را اضافه می کنم (از مرحله اول نگه داشته ام) ، کمی پودر شکر اضافه می کنم و یکبار دیگر قطعات را می چرخانم.
 
روی بشقاب ها که می خواهید سرو کنید، کمی شکر بپاشید و بلافاصله کایزرسچمرون را با کمپوت سنتی آلو سرو کنید. به جای کمپوت آلو از هر کمپوت یا مربایی می توانید استفاده کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

هر کجای دنیا بروید این غذا ها خوشمزه ترین هستند

در

543434.jpg
با رشد روزافزون و جهانی شدن ، به راحتی می توان فراموش کرد که مواد اولیه بیشتر غذا هایی که روزانه می خوریم حتی در کشوری که در آن زندگی می کنیم تهیه نمی شوند و بدون اینکه واقعاً به مسافرت برویم ، می توانیم از سراسر جهان غذا بخوریم . و از آنجا که به راحتی به همه مواد غذایی دسترسی داریم ، فقط منطقی است که سعی کنیم ببینیم هر کجای دنیا که برویم کدام غذا ها خوشمزه ترین هستند.

 

بیکن

بیکن

بیکن خوشمزه ترین غذا در جهان

 

منظورم این نیست که بیکن بهترین غذای جهان است ، درست است. اما غذایی وجود دارد که اگر کمی بیکن به آن بزنید خوشمزه تر نشود؟

 

ماکارونی

ماکارونی

اسپاگتی خوشمزه ترین غذا در جهان

 

شما باید پختن آن را به ایتالیایی ها واگذار کنید: آنها مطمئناً می دانند که چگونه  خوشمزه ترین اسپاگتی را درست کنند. من مطمئن نیستم که کسی واقعاً هر چند وقت یکبار از خوردن یک اسپاگتی خوب بیزار باشد ، و دلیل آن را نمی دانم؟ ارزان و خوشمزه است!

 

مک و پنیر

مک و پنیر

فکر نکنم هیچ غذای راحتی مانند یک ظرف  ماکارونی و پنیر که بخار گرم از آن بلند می شود اشتها برانگیز تر باشد.

 

استیک

استیک

استیک  خوشمزه ترین غذا در جهان

 

نگاه کنید ،  اگر بگویم استیک غذای خوبی است ، منظورم استیک آبدار غذای خوبی است. اگر گوشت خود را به روش دیگری بخورید ، ممکن است گیاهخوار شوید.

 

چیزبرگر

چیزبرگر

چیزبرگر خوشمزه ترین غذا در جهان 

 

مطمئناً ، همبرگرهای معمولی خوشمزه هستند ، اما همه ما می دانیم که یک چیزبرگر چرب با آن تکه پنیر  ، تقریباً دیوانه کننده است . یک برگر را حتما با یک تکه پنیر بخورید.


ناگت مرغ

ناگت مرغ

ناگت مرغ خوشمزه ترین غذا در جهان

مرغ به خودی خود خوشمزه است. همه ناگت مرغ  را دوست دارند از بزرگ و کوچک بخصوص کودکانی که در انتخاب غذا مشکل پسند هستند. 

 

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده خوشمزه ترین غذا در جهان 

 

سیب زمینی سرخ کرده گرچه در واقع فرانسوی نیست بلکه بلژیکی است ، اما کسی به جغرافیا اهمیت نمی دهد. سیب زمینی سرخ کرده بهترین چیزی است که برای سیب زمینی از زمان بیرون آمدن ازخاک حاصلخیز اتفاق افتاده ! و آیا ما خوش شانس نیستیم که می توانیم در زمانی زندگی کنیم که سیب زمینی سرخ کرده تقریبا در همه جا موجود است؟

 

پیتزا

پیتزا

پیتزا خوشمزه ترین غذا در جهان 

 

پیتزا عالی است. فرقی نمی کند که شما آن را با پنیر ، گوشت یا سبزیجات پر کنید: این غذا همیشه خوشمزه است و تقریباً غذایی عالی برای شب های تنبلی است که واقعاً نمی خواهید چیزی بپزید.

 

بستنی

بستنی

دسر ها هنوز هم غذا هستند ، من اهمیتی نمی دهم که کسی چه بگوید و هرگز ادعا نکردیم که این مقاله فقط مربوط به غذا های اصلی است. علاوه بر این ، بستنی یک غذای کاملاً مناسب است  و هر وقت خواستید بستنی بخورید ،  بهترین دسر  است.

نظرات

در ادامه بخوانید...