طرز تهیه کیک لیمویی میوه ای

در

کیک های میوه ای را می توان هم به عنوان صبحانه و هم به عنوان دسر میل کرد.

هر دسری که نتوانستید تمام کنید را می توانید برای صبحانه میل کنید. این کیک از نویسنده ی دستور پخت مشهور کیک آلو در نیویورک تایمز، ماریان باروس، الهام گرفته شده است. این دستور پخت ها هر سپتامبر از سال 1983 تا 1989، در روزنامه منتشر می شد. دستور پخت اصلی او برا ی این کیک میوه ای مخصوص با آلوهای کوچک بود که پوستی نازک داشتند، اما شما می توانید با سیب ها یا انواع توت ها این کیک را درست کنید.

مواد لازم برای تهیه کیک لیمویی میوه ای

1 فنجان یا دو قالب کره ی بدون نمک، که در دمای اتاق باشد، به علاوه مقداری نیز برای ماهی تابه لازم است.

2 فنجان از همه ی انواع پودر ها یا آرد ها، به علاوه مقداری بیشتر برای ماهی تابه

2 قاشق چای خوری بکینگ پودر

یک و نیم قاشق چای خوری نمک تصفیه شده و ید دار

یک عدد لیمو

یک و دو سوم فنجان به اضافه ی 3 قاشق غذا خوری، شکر خرد شده

3 عدد تخم مرغ بزرگ

1 عدد زرده ی تخم مرغ بزرگ

3 قاشق چای خوری، مخلوط گلابی، پرتقال یا سیب (به صورت انتخابی)

2 پوند، تقریبا یک کیلو گرم گلابی یا سیب تکه تکه شده، میوه ی هسته دار، با ضخامت نازک برش بزنید، تمشک یا شاه توت نیز لازم است.

شکر پودر شده برای زمان سرو کردن.

طرز تهیه کیک لیمویی میوه ای

قسمت وسط فر را برای قالب کیک آماده کنید و از قبل آن را تا 350 درجه ی فارنهایت گرم کنید. کره و آرد یا پودر، یک ماهی تابه ی سرخ کردنی 13×9. مخلوط کردن بکینگ پودر، نمک و 2 فنجان آرد در یک کاسه ی متوسط. لیمو را به دو قسمت تقسیم کنید و در نهایت قسمتی از لیموی خوشمزه را بسایید و در کاسه ی متوسط دیگری قرار دهید. در یک گوشه بگذارید. سپس یک و دو سوم فنجان شکر خرد شده را به مواد دیگر اضافه کنید و در حدود یک دقیقه با انگشت هایتان کار کنید تا ترکیب معطر شود و شبیه به شن و ماسه ی مرطوب به نظر برسد.

از یک مخلوط کن برقی با سرعت متوسط استفاده کنید.

یک فنجان کره را در حدود 20 ثانیه، در یک کاسه ی بزرگ مخلوط کنید تا نرم شود. شکر مخلوط را اضافه کنید، سرعت را به متوسط- بالا افزایش دهید و در حدود 5 دقیقه آن را مخلوط کنید تا خوب نرم شود و پف کند. سرعت را کم کنید و هر دقیقه یک بار یک تخم مرغ به آن اضافه کنید، قبل از هر بار اضافه کردن آن را خوب مخلوط کنید؛ زرده ی تخم مرغ را مخلوط کنید. سرعت را به کم کاهش دهید و به تدریج مواد تشکیل دهنده ی خشک را اضافه کنید. فقط تا زمان مشخص شده آن را مخلوط کنید، سپس عرقیجات معطر (گلاب) اضافه کنید و تا زمانی که خوب نرم شود هم بزنید. مدت زمان کمی خمیر را با یک کفگیر پلاستیکی هم بزنید؛ آن را به ماهی تابه ی آماده شده منتقل کنید و بالای آن را صاف کنید. میوه را بالای خمیر قرار دهید (آن را فشار ندهید.) نصف لیمویی را که کنار گذاشته بودید بردارید و بالای میوه ها فشار دهید (قسمت کوچک دیگر آن را برای استفاده های دیگر نگه دارید.) و 3 قاشق غذا خوری شکر پودر شده ی باقی مانده را بر روی کیک بپاشید.

کیک را بپزید تا اطراف آن قهوه ای طلایی شود و بالای آن طلایی شود، حدود 55 تا 65 دقیقه. اجازه دهید خنک شود، آن را به شکل مربع برشد بزنید. کمی پودر شکر بر روی آن بریزید و آن را میل کنید. این کیک را می توانید تا دو روز نگه داری کنید. آن را محکم بپیچید و در دمای اتاق نگه داری کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه کیک بامیه

در

مواد لازم برای تهیه کیک بامیه

دو فنجان آرد ذرت زرد و آرد گندم بدون سبوس
دو قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
یک قاشق چایخوری نمک ریز دریا
یک عدد تخم مرغ بزرگ
یک عدد بوته ی سیر
250 گرم بامیه ی تازه ، نازک و خرد شده
یک عدد فلفل هالپانو ، کاملا ریز و دانه گرفته شده (گونه ای فلفل سبز یا قرمز که بسیار تند است)
1/4 فنجان روغن کانولا
نمک به میزان لازم
فلفل تازه ی آسیاب شده 
3/4 فنجان پنیر 
آروگولا ( شابانک سالاد)
 گوجه فرنگی کوچک، به ضخامت یک چهارم اینچ برش داده شود.
برگ های ریحان تازه برای تزیین

طرز تهیه کیک بامیه

1. در طرز تهیه کیک ابتدا سه ماده را در ظرف بزرگی با هم ترکیب کنید. تخم مرغ و 1/2 و 1  فنجان آب را مخلوط کرده و به ترکیب ، آرد را اضافه کرده و تا زمان نرم شدن، با هم مخلوط کنید.
2. سیر را بکوبید تا خمیری شود. بامیه ، هالپانو و خمیر سیر را در مخلوط آرد ذرت ، هم بزنید. ( خمیر ضخیم است و اگر بماند ، ضخیم تر نیز می شود پس در صورت نیاز ، به آن آب اضافه کنید. )
3. یک قاشق سوپخوری روغن را در ماهیتابه ی چدنی با گرمای متوسط را داغ کنید. یک قاشق سوپخوری کره را برای هر کیک در تابه ریخته و به آرامی روی کیک دو اینچی (5 سانتیمتر) ، صاف کنید. ( کیک را بیش از حد در تابه نریزید). به مدت دو تا سه دقیقه یا تا زمانی که روی کیک ها با حباب پوشیده شود ، بپزید. آن را برگردانده و دو تا سه دقیقه بپزید و به بشقابی که در آن دستمال حوله ای گذاشته اید ، منتقل کنید. با فلفل و نمک ،کیک را  ادویه دار کنید. این پروسه را با خمیر و روغن باقیمانده نیز تکرار کنید.
4. یک قاشق غذاخوری پنیر روی کیک بپاشید و روی آن گوجه ، آرگولا ، ریحان و نمک و فلفل قرار دهید.

5- تمام کیک های آماده شده را در فری که با 200 درجه سانتیگراد گرم کرده اید به مدت 5 تا 8 دقیقه بگذارید تا پنیر طلایی شود. کیک بامیه آماده است. بفرمایید نوش جان .

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه کیک فرانکشتاین

در

کیک تولد شکل دار برای تولد فرزندان و حتی برای مهمانی هایی که در آن کودکان هستند می توانید کیک فرانکشتاین بپزید

این نوع کیک ها می توانند کودکان را هیجان زده کرده و تولد آن ها را خاطره انگیز کنند.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا نیز یکی از برنامه های محبوبی است که بیشتر کودکان آن را دیده اند. یکی از شخصیت های این انیمیشن فرانکشتاین نام دارد. در این جا می خواهیم به شما نحوه  درست کردن کیک که به شکل فرانکشتاین را آموزش دهیم. امیدوارم لذت ببرید.

طرز تهیه کیک شکری با فوندانت خامه پنیری

یک عدد کره ی بدون نمک که در دمای اتاق آب شده باشد

یک فنجان شکر دانه ریز

1 عدد تخم مرغ

یک و نیم قاشق چای خوری وانیل

نصف فنجان خامه ترش

دو و یک چهارم فنجان آرد و مقداری برای تزئین

یک قاشق چای خوری بکینگ پودر

نصف قاشق چای خوری نمک

مواد لازم برای تهیه خامه پنیری

6 قاشق غذا خوری کره ی بدون نمک که با دمای اتاق آب شده است

250 گرم پنیر خامه ای

4 فنجان شکر

یک قاشق چای خوری وانیل

یک پنس نمک

طرز تهیه کیک فرانکشتاین

آموزش تصویری و گام به گام طرز تهیه کیک فرانکشتاین 

فر را روی دمای 350 درجه روشن کنید تا گرم شود. مقداری روغن زیتون را به دورن ظرفی که می خواهید کیک را در آن درست کنید اسپری کنید و یا می توانید از کاغذ های روغنی استفاده کنید تا کیک به ظرف نچسبد و به راحتی از ظرف جدا شود.

در یک کاسه ی بزرگ، کره و شکر را با یک دیگر با همزن آنقدر مخلوط کنید تا یک دست و کرم مانند شوند. تخم مرغ، وانیل و خامه ترش را اضافه کرده و با یک دیگر آنقدر مخلوط کنید تا صاف و یک دست شود و خامه شکل شود.

در یک کاسه متوسط، آرد، بکینگ پودر، جوش شیرین و نمک را با یک دیگر مخلوط کنید. شکر مخلوط شده را به آرامی به آرد مخلوط شده اضافه کنید تا یک دست شود. مقداری آرد روی دست های خود بپاشید و خمیر به دست آمده را به آرامی درون ظرفی که می خواهید درون آن کیک را درست کنید بگذارید و درون آن پهن کنید.

آن را برای مدت 15 دقیقه درون فری که از قبل گرم کرده بودید قرار دهید. نگذارید روی آن قهوه ای شود و یا زیاد بپزد.

طرز تهیه خامه روی کیک

در یک کاسه ی متوسط، کره و پنیر خامه ای را با یک دیگر مخلوط کنید تا صاف و یک دست شوند. شکر، وانیل و نمک را اضافه کیند و دوباره تا صاف و یک دست شدن مخلوط آن را هم بزنید. در این مرحله رنگ سبز خوراکی را به خامه اضافه کرده سپس آن را روی کیک بریزید و اجازه دهید که سفت شود و خودش را بگیرد. بعد از این که خامه روی کیک خودش را گرفت آن را به شکل مربع های یک اندازه برش دهید. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه مکعب های سبز خود را به شکل فرانکشتاین دربیاورید.

مواد لازم برای صورت کیک فرانکشتاین

برای قسمت صورت فرانکشتاین کیکی ما لازم است آبنبات های ژله ای سیه رنگ، آبنبات های دراژه ای سیاه استوانه ای و آب نبات های چشمی شکل تهیه کینم.

پنج تا شش آبنبات ژله ای را در قسمت بالای شیرینی خود می چینیم. این ها مو های کیک فرانکی خواهند بود. می توانید برای این که آبنبات ها به خوبی کنار یک دیگر قرار بگیرند و به یک دیگر بچشبند مقداری آن ها را با آب خیس کنید.

چشم های آبنباتی را کمی پایین تر از مو های فرانکی قرار دهید تا چشم ها نیز درست شوند. برای دهان یا ابرو ها از دراژه های سیاه رنگ استفاده می کنیم.

بعد از موها، چشم ها، ابرو ها و دهان، نوبتی هم که باشد نوبت دست های فرانکی است. برای دست های فرانکی لازم است از مارشمالو های کوچک استفاده کنیم. یکی از آن ها را برداشته به درون کیک فشار دهید. برای دست دیگر هم همین کار را انجام دهید. فرانکشتاین ما آماده است. امیدوارم از آن لذت ببرید. 

در سیارک بخوانیم:

طرز تهیه چیز کیک یخچالی 

کیک یخچالی ساده 

درست کردن کیک ارزان طلا 

کیک جادویی با کاسترد 

کیک کشمشی و سس کارامل 

کیک انار، شکلات و فندق مخصوص شب چله 

طرز تهیه کیک لایه‌ای مغز لیمویی با خامه قنادی 

چیز کیک ویلی با کرمفیل 

کیک سیب

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه کیک رنگین کمانی

در

طرز تهیه کیک رنگین کمانی

کیک ها یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین دسر هایی هستند که در همه جا طرفداران خود را دارند. تنها کیک بودن برای دسری جذاب بودن کافی نیست.

خلاقیت و کمی جسارت در ترکیب رنگ ها آن را زیبا تر و پر طرفدار تر می کند.

 یکی از نوع های زیبای آن کیک رنگین کمانی است. اگر دوست دارید شما هم در خانه از این نوع کیک زیبا درست کنید دستور مخصوص ما را دنبال کنید.

شیرینی خانگی بادامی

شیرینی فندقی خانگی خوشمزه

برای اولین بار ایتالیایی ها از این نوع دستور پخت استفاده کردند به همین علت بیشتر اوقات آن ها را کیک رنگین کمانی ایتالیایی نیز می نامند. این کیک را کیک هفت لایه نیز می نامند. در ترکیب رنگ ها هم می توانید از سلیقه ی شخصی خود استفاده کنید. ما در این جا رنگ زد و سبز و آبی را ترجیح دادیم. برخی از افراد این کیک را همچون رنگین کمان به صورت هفت رنگ نیز درست می کنند اما دستور آن ها نیز به همین صورت است که در این جا برای شما بیان می کنیم. پس اگر خواستید می توانید رنگ های دیگر را در لایه های دیگر نیز اضافه کنید.

طرز تهیه کیک رنگین کمانی

مواد لازم برای تهیه کیک رنگین کمانی

  • 2 لیوان آرد مخصوص کیک پزی
  • نصف قاشق چای خوری بکینگ پودر
  • یک و نیم لیوان شکر
  • 250 گرم بادام خرد شده
  • 7 تخم مرغ بزرگ که در دمای اتاق قرار گرفته اند
  • 1 قاشق چای خوری وانیل
  • نصف قاشق چای خوری نمک
  • 8 قاشق غذا خوری کره
  • رنگ خوراکی
  • دو سوم فنجان مربای زرد آلو
  • 150 گرم شکلات آب شده به روشن بن ماری
  • 1 قاشق غذا خوری کره بدون نمک

طرز تهیه کیک رنگین کمانی

آموزش تصویری و گام به گام طرز تهیه کیک رنگین کمانی

فر را روی حرارت 150 درجه سانتی گراد گرم کنید.

درون ظرفی که می خواهید کیک را در آن بپزید کاغذ روغنی قرار دهید. دقت کنید در قسمت بالایی اضافه ها را نبرید تا بعدا بتوانید به راحتی گوشه ها را گرفته و کیک را از قالب خارج کنید.

آرد و بکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و در یک گوشه بگذارید.

چطور پاناکوتای لیمویی درست کنیم

براونی کره بادام زمینی مخصوص افراد دیابتی

شکر و بادام را در یک خرد کن ریخته و آن قدر آن را خرد کنید که بادام به خوبی خرد شود. به شکر و بادام خرد شده، تخم مرغ، وانیل و نمک را اضافه کنید. پنج تا هفت دقیقه مواد را با همزن برقی و با دور متوسط و سریع هم بزنید تا تخم مرغ ها خوب پف کرده و مواد صاف و یک دست شوند. سرعت همزن را کم کنید و به آرامی کره و آرد را نیز به آن اضافه کیند. تا زمانی که آرد و مواد دیگر به خوبی با هم مخلوط نشده اند همزن را خاموش نکنید.

مایه را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را جداگانه در یک ظرف دیگر بریزید. رنگ های مدنظر خود را به هر کدام از این سه قسمت اضافه کنید. ما در این جا از رنگ سبز، زرد و آبی استفاده کرده ایم. به ظرف اولی رنگ آبی، به ظرف دومی سبز و به ظرف سومی زرد اضافه می کنیم. و هر کدام را به خوبی مخلوط می کنیم تا مایه ی درون هر کدام از ظرف ها به خوبی رنگ بگیرند.

مایه ی ظرف اول را درون ظرف پخت بریزید و اجازه دهید به مدت 10 الی 12 دقیقه درون فر باقی بماند. سپس لایه ی اول را خارج کرده و برای لایه ی دوم و سوم این فرایند را تکرار کنید. قبل از قرار دادن هر لایه روی لایه ی قبلی آن را با مربای زرد آلو بپوشانید. البته می توانید از مربا های دلخواه دیگر نیز استفاده کنید.

طرز تهیه کیک رنگین کمانی

بعد از قرار دادن لایه ها روی یکدیگر شکلات را به روش بن ماری با کره ی بدون نمک آب کنید و روی کیک بریزید.

 

شکلات را با یک کاردک روی کیک به خوبی پخش کنید. کیک را به مدت 30 دقیقه درون یخچال بگذارید تا شکلات روی کیک خودش را بگیرد.

طرز تهیه کیک رنگین کمانی
 

با یک کارد تیز گوشه های نا مرتب را بریده و کیک را یک اندازه و مرتب کنید.

طرز تهیه کیک رنگین کمانی

حالا با یک چاقوی تیز کیک را به مستطیل های کوچک برش دهید و آن ها را مرتب کنار یکدیگر بگذارید. می توانید این کیک را با چای و هنگام عصرانه با دوستان خود میل کنید. نوش جان.

طرز تهیه کیک رنگین کمانی

در سیارک بخوانیم

کیک یخچالی ساده

کیک سیب

درست کردن کیک ارزان طلا

کیک موز و گردو

چیز کیک ویلی با کرمفیل

پای سیب تک نفره

دسر مگنولیا

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه کیک یزدی

در

کاپ کیک یا کیک یزدی یک شیرینی اصیل ایرانی است. کیک یزدی بسیار خوشمزه و همراه چایی عصرانه سرو می شود.

 

مواد لازم برای تهیه کیک یزدی

  • ارد سفید - 300 گرم
  • روغن مایع - 170 گرم
  • شکر - 200 گرم
  • تخم مرغ - 3 عدد متوسط
  • بیکینگ پودر - یک قاشق سوپ خوری
  • ماست - 150 گرم
  • هل - 2 قاشق چای خوری
  • گلاب - اختیاری

مواد لازم برای تهیه کیک یزدی

 

طرز تهیه کیک یزدی

در طرز تهیه تمام کیک ها قبل از شروع به کار توجه داشته باشید همه مواد باید در دمای محیط باشد، ابتدا شکر، تخم مرغ، روغن و ماست (و گلاب) را در ظرف با همزن مخلوط کنید. در ظرف دیگر ارد، بیکینگ پودر و هل را مخلوط و حداقل 2 بار الک کنید. حالا همه موارد را باهم مخلوط می کنیم. از قبل فر باید در دمای 190 درجه سانتیگراد گرم شده باشد. 

2 تا 3 دقیقه هم بزنید تا خوب مخلوط شود

 

مواد را در قالب مخصوص کاپ کیک بریزید. سر قالب خالی باشد، برای تزئین می توانید از کنجد استفاده کنید. حالا قالب ها را داخل فر یا مایکروفر قرار دهید. توجه داشته باشید متناسب با قدرت فر حداکثر تا 30 دقیقه زمان لازم است تا روی کیک یزدی ها طلایی شود.

اگر بیرون ریخت با دستمال تمیز کنید

 

خیلی مهمه تا قبل از طلایی شدن روی کاپ کیک ها درب فر باز نشود. برای امتحان یک خلال دندان را در کیک بزنید اگر مواد نچسبید کیک ها اماده است.

سریعا قالب ها را داخل فر بگذارید تا حرارت خارج نشود، اگر حس کردید حرارت زیادی خارج شد می توانید با استفاده از گریل فر را داغ تر کنید. (در حد 3 دقیقه)

 

پخت Convection

نکته مهم برای مایکروفر، کلا برای پخت کیک یا پیتزا از حالت مایکروویو استفاده نشود. بیشتر مایکروفر های جدید گزینه پخت Convection دارند که برای پخت پیتزا و کیک عالی است.

دکمه حالت پخت Convection

معمولا با همین گزینه امکان از پیش گرم کردن فر نیز وجود دارد.

 

منبع: زودپز

نظرات

در ادامه بخوانید...

پنکیک قرمز سورپرایز یلدا

در
پنکیک قرمز سورپرایز یلدا


چگونه برای شب یلدا پنکیک قرمز درست کنیم سورپرایزی شگفت انگیز و آسان. طرز تهیه پنکیک فانتزی قرمز روشن؟ پنکیک قرمز بسیار آسان است این پنکیک بسیار ظریف و خوشمزه است.بعد از تهیه پنکیک های قرمز روشن می توانید کیسه های پنکیک را آماده کنید.مواد لازم برای این سورپرایز زیبا در هر اشپزخانه ای پیدا می شود.

مواد لازم برای تهیه پنکیک قرمز 

چغندر قند : 170 تا 200 گرم 
تخم مرغ : 2 عدد
آرد :1 لیوان

شیر:200ml یک لیوان سرخالی
نشاسته : 1 قاشق غذاخوری
آب لیمو : 1 قاشق غذاخوری
شکر: 1 قاشق غذاخوری
روغن نباتی به اندازه لازم
نمک :1/2 قاشق چایخوری

طرز تهیه پنکیک قرمز

برای تهیه پنکیک قرمز ما کمی آب چغندر یا همان آب لبو  نیاز داریم. آب چغندر را می گیریم.مخلوط آب چغندر تازه را با تخم مرغ، آب لیمو، نمک و شکر مخلوط می کنیم

1 قاشق غذا خوری نشاسته را با یک لیوان آرد مخلوط می کنیم .آرد را به مخلوط آب چغندر، تخم مرغ، آب لیمو، نمک و شکر اضافه می کنیم . اضافه کردن آرد را  کم کم انجام می دهیم و همزمان شیر را هم اضافه می کنیم تا خمیر صورتی رقیقی بدست بیاید مانند شکل، هنگام پختن خمیر، قرمز روشن می شود.
حالا نان قرمز نازک نان را با حرات کم در تابه می پزیم . حرارت زیاد باعث پر رنگ شدن و حتی قهوه ای شدن پن کیک می شود و ما این را نمی خواهیم.

 یک قاشق خمیر را درون تابه روغن زده می ریزیم و با یک حرکت چرخشی روی تمام سطح آن را صاف می کنیم و به مدت 20 ثانیه سرخ می کنیم. تا یک پن کیک زیبا داشته باشیم.

پنکیک اول را امتحان کنید و در صورت لزوم نمک یا شکر را اضافه کنید. از این خمیر حدودا 15 تا 17 نان شیرین نازک با قطر 18 سانتیمتر آماده می شود. این پنکیک تا حد زیادی شب یلدا شما را تزئین می کند.

پنکیک قرمز سورپرایز یلدا

کیسه های پنکیک

کیسه های پنکیک یک میان وعده خوشمزه و زیبا برای هر مناسبتی است . من پیشنهاد یک نسخه از کیسه های قرمز را برای سورپرایز شب یلدا دارم.

مواد لازم برای 15 عدد کیسه پنکیک

پنکیک قرمز : 15 عدد
مواد به دلخواه برای پر کردن برای کیسه های پنکیک 
فتو چینی : 15 قطعه
خلال دندان :15 قطعه

طرز تهیه کیسه های پنکیک

برای پر کردن کیسه های پنکیک، می توانید از هر نوع سالاد یا مخلوط تخم مرغ، یا قارچ خرد شده ...  پر کنید اما مراقب باشید که آبکی نباشد، به طوری که نشت کند.

برای بچه ها می توانید کیسه های پنکیک را با تکه های میوه یا مربا یا یا شکلات خرد شده پر کنید.

به عنوان پر کننده برای کیسه های پنکیک، من گزینه های زیر را ارائه می دهم: کیسه های پنکیک
با سالاد الویه
سالاد با مرغ، آناناس و ذرت
سالاد گوشت با پنیر 
سالاد با ماهی قزل آلا، کمی شور
سالاد با آناناس و قارچ
سالاد با کالباس
سالاد هویج با پنیر و کشمش

پنکیک قرمز سورپرایز یلدا


بعد از پر کردن همه چیز ساده است. در وسط کیسه های پنکیک یک قاشق غذاخوری پر شده از مواردپیشنهادی بگذارید و لبه های کیسه های پنکیک را جمع کنید 
 بالای کیسه را با خلال دندان ببندید.حالا شما نیاز به بسته بندی کیسه ها دارید. برای این، من از رشته های بلند فتوچینی استفاده می کنم (بهتر است قبل ازپخت فتوچینی را چک کنیدتا در هنگام پخت  شکل خوبی داشته باشد). فتوچینی را باید در آب و نمک بجوشانید،آبکش کنید و با آب سرد شستشو داد و بلافاصله دور کیسه های پنکیک مثل روبان ببندید.

بفرمایید سورپرایز شب یلدا، پنکیک های شما آماده است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

کیک پنیر میوه ای بدون پختن یک صبحانه عالی تصویری مرحله به مرحله

در
پنیر، میوه و ژلاتین یک ترکیب کلاسیک در دسر است. دسر کیک پنیر بدون پخت بر اساس میوه های مورد علاقه شما یک صبحانه عالی برای تمام خانواده خواهد بود. در گرمای تابستان، زمانی که شما نمی خواهید آشپزی کنید و چیزی را در فر بپزید، چنین کیکی بدون پختن، نجات دهنده واقعی شما خواهد بود. من این کیک را برای تولد ها درست می کنم زیرا بسیار راحت است و می توان آن را از قبل آماده کر. 1-2 روز قبل از جشن. و اگر شما در قالب سیلیکونی شکل بریزد، بسیار زیبا می شود.

مواد لازم برای تهیه کیک پنیری

پنیر 400 
شیر180 میلی لیتر 
گیلاس شیرین 50 گرم
توت فرنگی 50 گرم
هلو اعدد 
شیر تغلیظ شده 2 لیوان 
کمی وانیل 
ژلاتین 20گرم  

طرز تهیه کیک پنیر میوه ای

مرحله 1:
مرحله 1 آماده سازی مواد تشکیل دهنده برای تهیه پنیر با ژلاتین و میوه : پنیر (5-9٪ چربی)، شیر تغلیظ شده، ژلاتین، شیر، وانیل و هر میوه ای بنا به سلیقه و ذائقه ( هلو، گیلاس و توت فرنگی).
مرحله 2:
مرحله 2 هلو، گیلاس و توت فرنگی را بشویید. هلو را به قطعات کوچک بریزید. هسته گیلاس را درآورید و نصف کنید. شما می توانید هر نیمه را به دو قطعه دیگر برش دهید. توت فرنگی را به چهار قسمت برش بزنید.
مرحله 3:
مرحله 3 اگر پودر ژلاتین استفاده می کنید، شیر را بگذارید برای 20 دقیقه بجوشد. من از ژلاتین ورقه ای استفاده کردم، بنابراین در آب خیس می کنم.
مرحله 4:
مرحله 4 به شیر تغلیظ شده وانیل را اضافه کنید و آن را صاف کنید. گرما را کم کنید، اما به حالت جوش نباشد.
مرحله 5:
مرحله 5 ژلاتین ورقه را فشار داده و به شیر گرم اضافه کنید، تا زمانی که صاف  و یکنواخت شود ، مخلوط کنید. اگر از ژلاتین پودری استفاده میکنید،اول پودر ژلاتین را در یک ظرف با کمی شیر مخلوط کنید و هم بزنید تا کاملا حل شود. سپس به شیر و وانیل اضافه  و مخلوط کنید.
مرحله 6:
مرحله 6 پنیر را اضافه کنید و هم بزنید. بهتر است آن را با یک میکسر انجام دهید.
گام 7:
گام 7 میوه های خرد شده را به پنیر اضافه کنید.
گام 8:
گام 8 همه مواد را به آرامی مخلوط کنید.
گام 9:
گام 9 مخلوط آماده را در قالب های سیلیکونی بریزید و آن را به مدت 2-4 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود.
گام 10:
مرحله 10 دسر آماده برای خارج شدن از قالب و برش زدن است
ترکیبی از پنیر، میوه و ژلاتین یکی از مخلوط های مورد علاقه من در دسر است. من بارها و بارها از این مخلوط در غذاهایی مانند: پنیر و کیک ماست، دسر  با ژلاتین و میوه، سوفله پنیر با ژلاتین و غیره استفاده می کنم.

نظرات

در ادامه بخوانید...