10 فناوری که در 2019 نقش مهمی ایفا می کند

متخصصان به 10 فناوری که در سال 2019 نقش مهمی ایفا می کنند، اشاره کرده اند.
 

ارز دیجیتالی

نرخ بیت کوین در سال 2018 به حدود 17 هزار دلار افزایش یافت و سپس به 4 هزار دلار کاهش یافت. با این حال، این به این معنا نیست که رمزنگاری ارز پایان یافته است.
 
2018 به ما آموخت که ارز دیجیتالی در پشت کریستوگرام ها - blockchain  و در همه جا قابل استفاده است : در کسب و کار ، بانک و رسانه ها . در سال 2019، میزان استفاده آنها افزایش خواهد یافت. انتظار می رود که این فناوری، مبنایی برای روش های جدید خرید، فروش و حسابداری باشد.
 

زمان صفحه نمایش

ما شبکه های اجتماعی را تحسین می کنیم، اغلب آنها را می بینیم و فقط در حال حاضر متوجه هستیم که آنها به ما آسیب می رسانند . علاوه بر این، در سال 2018، اعتماد ما به پلتفرم محبوب اجتماعی فیس بوک از بین رفت . بدین ترتیب، در سال 2019، با وسواس سایت ها را برای ارتباطات و دلخوشی ها بازبینی می کنیم.
 

جنگ سایبری

تحلیلگران معتقد هستند که ما منتظر جنگ جهانی سوم هستیم، اما نه در جبهه های واقعی، بلکه در فضای مجازی خواهد بود.
 
به تازگی، بسیاری از کشورها شروع به توجه به امکان دستکاری در انتخابات ، Brexit (اشاره به خروج آتی بریتانیا از اتحادیه اروپا ) و ... دارند . خاموش ترين آتش سوزی در جهان در سال جاری به وقوع خواهد پيوست.اولویت بحرانی در سال 2019، آموزش مردم درباره دستکاری در فناوری و شبکه های اجتماعی است.
 

تنظیمات داده

در سال 2018، بسیاری از رسوایی های امنیتی وجود داشته است - همه ما یاد گرفتیم که چگونه شبکه های اجتماعی داده ها و پسوردهای پروفایل ما را به فروش میرسانند.
 
در سال 2019، دولت ایالات متحده قوانین جدیدی را تصویب خواهد کرد که هدف آنها تنظیم رسمی صنعت فناوری پیشرفته است. در نهایت، آنها احتمالا به یک جامعۀ جامع 2019 قانون حفظ حریم شخصی داده می شوند. تنها سوال این است که Trump آن را امضا خواهد کرد؟ اگر چنین اتفاقی بیفتد، شرکت ها سخت تر می توانند از اطلاعات شما بدون رضایت استفاده کنند.
 

اتومبیل های بدون سرنشین

بسیاری از کشورها قوانین را برای تنظیم وسایل نقلیه بدون سرنشین تصویب کرده اند و بیشتر اتومبیل ها برای انجام وظایف رانندگی معمولی اطلاعات کافی دارند. با این حال، توسعه هواپیماهای بدون سرنشین در سال 2018 متوقف شد. امسال می تواند نقطه عطفی برای تکنولوژی باشد.
 
Tesla Model 3 و دیگر تست های وسایل نقلیه بدون سرنشین را در خیابان های شهر انتظار می رود.
 

اپل ممکن است رهبری در بازار تلفن همراه را از دست بدهد

آی فون مدتها پیش سامسونگ، موتورولا، ال جی و دیگر مدل های محبوب خود را از دست داد. پردازنده اپل همیشه قدرتمندتر از پردازنده های Qualcomm Android بوده است.
 
این احتمالا در سال 2019 تغییر خواهد کرد، زیرا اینتل و Qualcomm قول پردازنده های جدید تلفن های مبتنی بر AI را می دهند. چگونه پردازنده های Qualcomm و Intel با اپل A12 Bionic برخورد می کنند، زندگی دیجیتال ما در سال 2019 را تعیین می کند.
 

5G

تولید پردازنده های تلفن همراه، - حداقل در گوشی های آندروید، آماده برای 5G و یک زیرساخت بهبود یافته می تواند به ورود فناوری به بازار کمک کند . با این حال، طبق شایعات، اپل تا سال 2020 از 5G  پشتیبانی نمی کند - و این ممکن است شور و شوق در اطراف تکنولوژی را تضعیف کند.
 

روبات ها

ربات هایی از بوستون نشان می دهد که 2018 می تواند سال C-3PO باشد یا چیزی شبیه به آن. روبات انعطاف پذیر Humanoid در تعداد زیادی از آگهی های بازرگانی و احتمالا در چندین برنامه آزمایشی در دفاتر و کارخانه ها ظاهر می شود . ظاهرا، ما یک نسل جدید از روبات های جنسی را ببینیم.
 

تکنولوژی تشخیص چهره

تکنولوژی تشخیص چهره در سال 2019 حتی بیشتر تکرار خواهد شد، زیرا محبوبیت آن بیشتر می شود. برنامه نویسان فناوری را بهبود خواهند بخشید، و شرکت هایی نظیر آمازون همچنان به ارائه آن به دولت ادامه خواهند داد.
 
اپل در سال گذشته یک کابل USB-C را به رده جدید iPad Pro اضافه کرد.
رشد خدمات OTT در سال 2019 ادامه خواهد یافت
بسیاری از کاربران تلویزیون بجای تلویزیون کابلی فقط به اینترنت متصل می شوند.
با  آزمایش اخیر CRISPR (تولد کودکان با یک ژنوم اصلاح شده) سال 2019 در کشف مهندسی ژنتیک غنی خواهد شد.
بخش فناوری توجه بیشتر به تولید در یک چرخه ی بسته را افزایش می دهد، زمانی که دستگاه بازیابی می شود و برای ایجاد موارد جدید از آن استفاده می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید