آزمایش های دیوانه وار روی نوزادان

در
اولین عکس از نوزاد در رحم ، 1965
اولین عکس از نوزاد در رحم ، 1965 
 
مبنای جهان بر عشق است. و بدون عشق ، هر موجود زنده به سرعت هلاک می شود. و انسان نیز از این قاعده مستثنی نیست. این متأسفانه با روشی بسیار غیر انسانی اثبات شد. علاوه بر این ، چنین آزمایش هایی در تاریخ بیش از یک بار اتفاق افتاده است.
 
اولین آزمایش به دستور امپراتور مقدس روم انجام شد فردریک دوم که به خاطر عشق به علم و تقوی مشهور بود. در زمان سلطنت وی ، او سه بار از كلیسا بیرون رانده شد ، اما این در حال حاضر به این موضوع نیست. بنابراین ، این امپراتور ، تصمیم گرفت به طریقی بیاموزد که نخستین قوم آدم و حوا با چه زبانی صحبت می کردند.(فریدریش به شش زبان سخن می‌راند: لاتین، سیسیلی، آلمانی، فرانسوی، یونانی و زبان عربی) برای انجام این کار ، او آزمایش خود را انجام داد - منحرف ترین و بی رحمانه ترین آزمایش علمی که تاکنون با آن روبرو شده ایم.
 
وی تصمیم گرفت بهترین راه برای درک این مسئله استفاده از نوزادان به عنوان موش آزمایشگاهی است. برای اینکه دریابید که کودکان "به طور طبیعی" با چه زبانی صحبت می کنند ، اگر هرگز نطق انسانی را نشنیده اند و این تجربه دیوانه وار توسط او آغاز شد.
بنابراین ، پادشاه فردریک دستور داد نوزادان تازه متولد شده را بلافاصله از مادرانشان  پس از تولدجدا کنند. نیازهای اساسی بچه ها توسط نگهبانانی برآورده می شد. اما هیچ صحبتی در نزدیکی کودکان نمی شد. اما پس از آن ، یک نگهبان غیرعادی و کنجکاو ، تصمیم به توسعه آزمایش داد. پرستار بچه ها را حتی از لمس کردن بچه ها ممنوع کرد.
 
افسوس ، آزمایش فردریک باعث شد او را به درک زبان آدم و حوا نزدیک نکند. همانطور که احتمالاً قبلاً حدس زده اید ، بچه ها به هیچ وجه صحبت نمی کردند - زیرا همه آنها مردند.
می توان گفت که تماس جسمی و دلبستگی برای کودکان به اندازه تغذیه و سرپناه بسیار مهم است.

آزمایش روی نوزادان در 800 سال بعد

خوب ، در سال 1944 ، آزمایش مشابهی در ایالات متحده انجام شد. چهل نوزادان توسط "دانشمندان" جدا شدند تا ببینند که آیا آنها می توانند بدون دلبستگی زنده بمانند. ظاهراً این بچه ها از 800 سال دانش انباشته انسانی که بین این دو آزمایش احمقانه گذشته بود ، چیزی یاد نگرفته بودند.
 
بیست نوزاد در یک مرکز آزمایشگاهی نگهداری شدند و معلمانی داشتند که فقط هنگام تعویض پوشک ، تغذیه یا حمام کردن با آنها تعامل داشتند. به سرپرستان گفته می شد که هرگز با کودکان یا نزدیکانشان صحبت نکنند. همچنین به آنها دستور داده شد که به کودکان نگاه نکنند و بیشتر از آنچه لازم است برای مراقبت از نوزادان ، به آنها دست نزنند.
 
بعد از گذشت حدود 4 ماه ، بیش از نیمی از کودکان درگذشتند. دو نوزاد دیگر حتی پس از نجات که و عشق و مراقبت مداوم داشتند، جان خود را از دست دادند . قبل از مرگ ، کودکان از تلاش برای جذب نگهبان خود دست برداشتند. آنها حتی گریه نمی کردند. آنها همچنین حرکت خود را متوقف کردند و حالت چهره را تغییر ندادند ، هیچ احساسی از خود نشان ندادند. نیازی به گفتن نیست ، آنها خیلی زود مردند.

بچه ها وقتی مراقبت می شوند خوشحال می شوند 

برای بیست کودک گروه دوم نیز تمام نیازهای اساسی آنها فراهم شد ، اما آنها از جانب کسانی که مراقب آنها بودند عشق و محبتی دریافت نکردند. هیچکدام از این کودکان زنده نماندند.
 
همه کودکان از نظر جسمی سالم بودند، حتی آنها که فوت کردند. چنین تصوری ایجاد می شود که کودکان مطرود شده به راحتی نمی خواهند در دنیایی بدون عشق زندگی کنند - بنابراین آنها تسلیم مرگ شدند.
عشق = زندگی. و برای اثبات آن نیازی به مرگ فرزندان ناتوان نیست

نظرات

در ادامه بخوانید...

40 چیز کوچک در زندگی روزانه که برایمان شادی واقعی به همراه می‌آورد

در

چه چیزی شما را خوشحال می‌کند؟ طبق تحقیقات به عمل آمده توسط DoubleTree از 2000 نفر بزرگسال، از قرار معلوم، چیزهای کوچکی در زندگی وجود دارند که موجب شادی ما می‌شوند.
ممکن است برایتان عجیب باشد که بدانید انسان‌ها معمولاً خوش‌بین هستند چرا که بیش از نصف بزرگسالان گفته‌اند آنها طرز تلقی «نیمه پر لیوان» را از زندگی دارند و 56% خودشان را مشخصاً خوشبخت دانسته‌اند.
بیش از یک‌چهارم از آنها گفتند که چیزهای کوچک معدودی وجود دارند که بتوانند آنها را مشعوف کنند، و تحقیق نشان داد که شگفتی‌های کوچک، بزرگترین شادی‌ها را برایمان به همراه می‌آورد؛ و 82% گفتند که بهترین چیزها در زندگی، بطور غیرمترقبه اتفاق می‌افتد.

40 چیز کوچک در زندگی روزانه که برایمان شادی واقعی به همراه می‌آورد

دکتر گلن ویلیامز استاد روان‌شناسی دانشگاه ناتینگهام تِرِنت گفته است: «یک اکسیر مؤثر برای رسیدن به خوشبختی، لزوماً از طریق تجربه کردن رویدادهایی نیست که ما ممکن است برای آنها برنامه‌ریزی کرده باشیم؛ رویدادهایی همچون: ازدواج کردن، تغییر منزل مسکونی، گرفتن آن همه ترفیعات، یا حتی استفاده از تعطیلات»
خوشی‌های زندگی هر چند کوچک و غالباً غیرمترقبه هستند، می‌توانند لبخند را به روی لبانمان بنشانند و به ما در راه ساختن یک زندگی شادتر و پرمعناتر برای خودمان و دیگران، کمک کنند.(سیارک)
40 چیز کوچک در زندگی روزانه که برایمان شادی حقیقی و احساس خوشبختی به همراه می‌آورند، در زیر آمده است:
1- پیدا کردن پول در جیب‌تان، موقعی که از وجود آن خبر ندارید
2- پرسیدن حال شما توسط چند نفر که به سلامتی شما اهمیت می‌دهند
3- رفتن به رختخواب در مواقعی که ملحفه‌ها تمیز هستند
4- یک حمام یا دوش خیلی طولانی، در مواقعی که وقت کافی دارید.
5- لبخند زدن به یک کودک
6- دریافت یک پیام 10 دقیقه‌ای از طرف شریک زندگی یا دوست
7- در آغوش گرفتن و بغل کردن کسی، قبل از بلند شدن از خواب و شروع کار روزانه
8- از خواب بلند شدن و دیدن یک روز آفتابی و زیبا
9- داشتن یک مکالمه تلفنی طولانی با کسی که برایش اهمیت قائل هستی و مدتی است که با او صحبت نکرده‌ای
10- مشاهده بارش باران در هنگامی که مجبور نیستی به جایی بروی و روی کاناپه به حالت چمباتمه نشسته ای
11- مشاهده کودکان در حال بازی یا خنده با همدیگر، که شما را به یاد شادی‌های دنیا می‌اندازد
12- گذراندن قسمتی از وقت خود با حیوانات خانگی یا حیوانات به طور کلی.
13- یک غریبه به شما یک لبخند صمیمانه بزند
14- یک کش دادن خوب و طولانی به بدن، در موقعی که اول صبح از خواب بیدار می‌شوی تا به بدن خود حرکت بدهی
15- خندیدن بلند به یک خاطره خنده‌دار
16- یک ابراز احساس محبت‌آمیز از کسی در زندگی خودتان، مثلاً به سادگی کمک کردن کودکتان به شما برای پختن شام
17- یک بوی خوشایند شما، از بوی نان تازه گرفته تا بوی چمن تازه زده شده
18- یک بغل کردن معنی‌دار و طولانی از کسی که برایش اهمیت قائل هستی
19- پوشیدن لباس‌ها، پس از آن که روی رادیاتور شوفاژ گرم شده باشند
20- چند لحظه خلوت کردن با خود، وقتی که همه چیز شلوغ و پلوغ شده باشد
21- تماشای غروب یا طلوع آفتاب
22- بوی محیط خارج از خانه، پس از متوقف شدن باران
23- گوش دادن به هنرمند یا آلبوم مورد علاقه خودتان
24- دریافت کردن یک ایمیل یا یک نامه از یک دوست
25- شانس انجام یک کار خلاقانه، از رنگ‌آمیزی یک مجموعه کشوی قدیمی گرفته تا خط خطی کردن یک تصویر
26- گرفتن دست کسی که به او عشق می‌ورزید
27- خوردن صبحانه‌‌تان در رختخواب
28- بازی کردن یک بازی که شما در بچگی‌هایتان دوست داشتید
29- خوردن غذای سالم وخوشمزه که باعث شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
30- نیم ساعت چرت زدن اضافه در رختخواب
31- اختصاص کمی وقت به خودتان برای خواندن کتابی که دوست دارید
32- خریدن نوشیدنی یا اسنک مورد علاقه‌تان و مزه‌مزه کردن آن
33- دریافت گل از کسی که شما برایش اهمیت دارید
34- خوردن ناهار در بیرون و در آفتاب
35- آزمایش کردن یک دستورالعمل جدید آشپزی و ابداع یک غذای خوشمزه
36- اعلام حمایت از شما به وسیله دوستان یا خانواده‌تان
37- گوش دادن به یک آهنگ مورد علاقه که سالهاست نشنیده‌اید
38- اختصاص وقت برای کمک کردن به برخی افراد در خصوص مسائل‌شان
39- گذراندن اوقات در خانه‌تان، وقتی که آراسته و تمیز باشد
40- کسب یک پیروزی کوچک، از قبیل تعمیر ماشین لباس‌شویی یا تعویض یک لامپ

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

آنجا که عشق بزرگی وجود دارد، داستان دختری که 42 سال در کما بود

در
آنجا که عشق بزرگی وجود دارد
به مناسبت روز مادر و عشق بی قید و شرط مادر
ادوارد اوبار آمریکایی است که به دلیل گذراندن بیشتر زمان زندگی خود در کما مشهور شد.
ادوارد در سال 1953 در ایالات متحده ، در شهر جانستاون به دنیا آمد. به عنوان یک نوجوان ، ادوارد تصمیم گرفت که پزشک شود ، زیرا خودش دیابت داشت و می خواست به افراد دیگر که مشکلات سلامتی دارند کمک کند.درباره کودکی او اطلاعات کمی وجود دارد ، اما با اطمینان می توان گفت که در سن 16 سالگی ، ادوارد دچار ذات الریه شد. این بیماری به سرعت در حال پیشرفت بود ، وضعیت دختر فقط هر روز بدتر می شد. در پایان ، ادوارد در شرایط جدی در بیمارستان بستری بود. پزشکان همه کارهایی را که می توانستند انجام دادند ، اما در 3 ژانویه 1970، انسولینی که برای دیابت مصرف می کرد به سیستم گردش خون نرسید. در نتیجه ، ادوارد در یک کمای دیابتی فرو رفت.
 
قبل از آن ، او موفق شد از مادرش كاترین بخواهد كه هرگز او را ترك نكند. کاترین اوبار به دخترش قول داد که هرگز فرقی نمی کند چه اتفاقی افتاده است. مادر قول داد که همیشه با دخترش خواهد بود: او را تغذیه می کرد ، مراقب او بود ، هر دو ساعت یکبار او را می چرخاند تا زخم بستر نگیرد. او همچنین با ادوارد صحبت میکرد ، با صدای بلند برای او میخواند و موسیقی برای او می گذاشت. پدر ادوارد ، جو اوبار ، همچنین کار خود را ترک کرد تا از دختر بیمار خود مراقبت کند.
آنجا که عشق بزرگی وجود دارد
روز به روز ، والدین ادوارد فقط یک چیز را در سر می پرورانند: تا دختر محبوب آنها سرانجام از حالت کما بیرون بیاید. اما روزها ، هفته ها ، ماهها ، سالها گذشت. وقتی مشخص شد که ادوارد عملاً امیدی به بیرون آمدن از کما ندارد و برای حفظ زندگی وی باید صورتحسابهای هنگفتی پرداخت شود ، جو شروع به کار در سه شغل کرد. اما در سال 1976 در سن 50 سالگی درگذشت. تا سال 2007 بدهی های خانوادگی بالغ بر 200000 دلار بود. کاترین در سال 2008 و در سن 81 سالگی درگذشت. او وعده خود را حفظ كرد و تا آخرین روز مراقب ادوارد بود. پس از مرگ مادر ، خواهر ادوارد ، کالین ، همچنان به مراقبت از بیمار ادامه داد.
آنجا که عشق بزرگی وجود دارد
به مناسبت روز مادر و عشق بی قید و شرط مادر
پزشکان دائماً پیشنهاد می کردند که دستگاه ها را خاموش کنند ، این ادوارد کمک می کند. آنها می گفتند که زمان خیلی زیادی گذشته است. اما کاترین نتوانست این کار را انجام دهد - او گفت که به کودک خود خیانت نمی کند ، زیرا قول داده است که با او باشد. او تا زمان مرگش در سال 2008 به مراقبت از دخترش ادامه داد.
 
ادوارد اوبار در 21 نوامبر 2012 در خانه اش در باغ میامی در سن 59 سالگی درگذشت.کالین خبر درگذشت ادوارد را اعلام کرد.  او 42 سال را در کما گذراند.
 
در طول سالهایی که او در کما گذراند ، هزاران نفر از سراسر جهان با الهام از استقامت کاترین اوبر و عشق او به دخترش ، به خانه خانواده اوبار رفتند. به نظر می رسید مانند یک قدیس ، حتی شایعات شفابخشی وجود داشت که ادوارد را لمس کنند. کاترین نامه هایی به پاپ جان پل نوشت. روی دیوار اتاق ادوارد ، او نقل قول پاپ را به پاسخ خود پیوست کرده بود: "آنجا که عشق بزرگی وجود دارد ، معجزات بزرگی رخ می دهد."خانواده تا آخرین لحظه به یک معجزه اعتقاد داشتند - بیش از 40 سال.
آنجا که عشق بزرگی وجود دارد
کتابی در مورد این عشق بی حد و حصر مادر (کاترین) به دخترش نوشته شد و هزاران نفر از اقصی نقاط جهان از خانه وی دیدن کردند. خود ادوارد به عنوان دختری که 42 سال در کمای دیابتی دراز کشیده بود ، در تاریخ پزشکی رکورد است.داستان ادوارد اوبار بی نظیر است. تا به امروز ، او در بین بیمارانی که در حالت کما بوده اند ، رکورد دار است. در حالی که 42 سال در حالت کما بود ، ادوارد بزرگ و حتی پیر شد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

حقایق باور نکردنی در مورد نوزادان

در
کمتر کسی دوران نوزادی خود را به یاد می آورد.
کمتر کسی دوران نوزادی خود را به یاد می آورد.اما دانشمندان برخی از ویژگی های کودکان را از بدو تولد تا یک سال کشف کرده اند.
 
حقایق باور نکردنی در مورد نوزادان

نوزادان دنیا را سیاه و سفید می بینند

علاوه بر این ، کمابیش به طور واضح ، کودک فقط می تواند یک شیء ثابت را که از فاصله بین 20 تا 30 سانتی متر از چشم ها قرار دارد ، ببیند اما تا سن دو ماهگی کودک شروع به توجه به حرکت می کند و پس از رسیدن به سه ماه برای تشخیص رنگ ها. بینایی رنگ قرمز را نشان می دهد.
 

رویا دیدن در کودکان فقط بعد از سه سالگی ظاهر می شود

تا این سن کودک بدون خواب دیدن، می خوابد. و سپس فانتزی آغاز می شود ، بیشتر شبیه تماشای یک فیلم انیمیشن هیجان انگیز. دنیاهای شگفت انگیز ، موجودات خارق العاده ، رنگهای زیادی و احساسات شدید از خوشبختی تا وحشت. 
 

نوزادان بیشترین تعداد لبخند را در روز می زنند

برای مقایسه ، یک زن ، به طور متوسط ​​، روزانه 62 بار لبخند می زند ، یک مرد - فقط هشت بار ، اما کودک محبوب شما روزانه دویست برابر شما لبخند می زند. از او قدردانی کنید.
 

تا شش ماهگی کودک شناگر متولد شده است

او حرکات شنای ذاتی و توانایی رفلکس نگه داشتن نفس خود را هنگام غواصی دارد.
 

نوزادان به زبان مادرشان گریه می کنند

کودکان که هنوز در رحم مادر هستند ، آنچه را که در اطراف اتفاق می افتد می شنوند. آنها قبلاً بر روی صداهای زبان مادری خود تمرکز کرده اند و آنها را در فریادشان تکرار می کنند. بنابراین ، فریاد یک نوزاد ژاپنی با گریه یک نوزاد فرانسوی تازه متولد شده فرق خواهد کرد. مادران باردار، با نوزادان خود صحبت کنید. و ....مواظب این ارتباط باشید!

نظرات

در ادامه بخوانید...

31 نقل و قول الهام بخش برای اینکه زندگی را بخاطر معنایش زندگی کنید نه بخاطر پول

در

آیا پول همه آن چیزی است که شما لازم دارید تا خوشحال باشید؟ این نسل جدید که به نسل Y معروف است فکر می کند که نه. این نوجوانان و جوانان به یک تعادل بین زندگی و کار بعلاوه شغل انعطاف پذیر بیشتر اهمیت می-دهند تا کیسه های پول. بر اساس نوشته گاردین آنها برای کار زندگی نمی کنند، بلکه برای زندگی کار می کنند.
این فقط مربوط به نسل Y نیست. خوشحالی از پول نمی اید، خوشحالی از درون شما نشات می گیرد.
کتابیجدید با عنوان 12 راز شاد زیستن منتشر شده است و نشان می دهد که چگونه به جنبه مثبت زندگیتان نگاه کنید. همانطور که این تحقیق را مطالعه می کنید، 31 نقل و قول جهت انگیزه بخشیدن به شما برای زندگی بخاطر معنا و نه بخاطر پول آورده شده است. شاید روزی برسد که شما ذهنیتتان را از دنبال پول دویدن تغییر دهید و بجای آن جسارت به دنیال رویاهایتان رفتن را بیابید.


1- "پولدارترین آدم  و در قبرستان بودن برای من اهمیتی ندارد، چیزی که مهم است این است که وقتی به رختخواب می رویم با خود بگوییم کار شگفت آور انجام داده ایم." استیو جابز
2- "زندگی درباره تاثیر گذاری است، نه پول سازی." کوین کروز
3- " تلاش به معنی موفقیت نیست، بلکه به معنی ارزش است". آلبرت اینیشتین
4- "هیچکس بخاطر دست و دلبازی فقیر نشده است". مایا آنجلو
5- "شادی فعلی خود را با پول در آوردن معامله نکنید به این امید که بعدا دوباره آن را بخرید. شما نمی توانید." ناشناس
6- "شما از آن کاری که می کنید مهمترید. عنوان نباید شما را محدود کند و کار نباید شما را تعریف کند."، ناشناس
7- "چیزهای زیادی چشم شما را می گیرد ولی دنبال چیزی بگردید که قلب شما را بدست آورد."، ضرب المثل هندی
8- " وقتیکه 5 سالم بود مادرم به من می گفت که خوشحالی کلید زندگی است. وقتی به مدرسه رفتم از من پرسیدند وقتی بزرگ شدی میخواهی چه بشوی و من گفتم خوشحال. آنها گفتند که تو معنای این تمرین را نفهمیدی و من گفتم شما معنای زندگی را نفهمیدید." جان لنون(سیارک)
9- " یک زن واقعی تحت تاثیر پول قرار نمی گیرد چرا که می داند عشق او قابل ارزشگذاری نیست." نامشخص
10- " یک مرد ثروتمند کسی است که فرزندانش او را در آغوش بگیرند درحالیکه دستش خالیست." نامشخص
11- " اگر می خواهید فرزندانتان خوب تربیت شوند، دو برابر زمان برایشان بگذارید و خرجشان را نصف کنید." ابیگل ون بورن
12- " شکر گذار امروز باشید، و فکر که چقدر ثرونمندید. خانواده شما با ارزش است، وقتتان طلاست و سلامتی سرمایه تان است." نامشخص
13- " جنگ اصلی بر سر مدال طلا نیست. یک کشمکش درونی است، یک جنگ نامرئی درون ما- اینجاست که محل نزاع است." جسی اون
14- "شما ممکن است که از کاری بازمشسته شوید، ولی هرگز از انجام کارهای معنی دار در زندگی بازمشسته نشوید." استیون کوی
15- "اجازه ندهید که جاه طلبی های بزرگتان در برابر کارهای کوچک اما با معنی ایستادگی کنند."
16- "امروزه آسان است که غرق دنیای ستاره ها و مادیات شوید و برای تایید خودتان جستجو کنیدف در حالیکه می دانیم که باید آن را در درون خود و با ارتباط سالم با سایر افراد بدست آورد." جوفری. اس. فلچر
17- "راههای دیگری بجز مصرف گرایی و افزایش تولید برای رضایت بخشیدن به خود، شادی، لذت، شکوه و معنا وجود دارد." زیگمونت باومن
18- " به اطرافتان نگاه کنید، شما می توانید اندکی از پولتان کم کنید و به معنای زندگیتان بیافزایید." سوزی اورمن
19- " زندگیهای ما تنها عبارات با معنی عقاید ما هستند، و اینکه به چه کسی اعتقاد داریم. و تنها سرمایه واقعی ما، برای هر کداممان در ایمانمان نهفته است." گوردون بی هینکلی
20- "غنی ترین و با معنا ترین داستانها در جاهای کوچک پیدا شده است: ساخته شده، نقل شده، جدا شده، گفته شده، بازگو شده بوسیله ظاهرا مردم بی اهمیت." لوئیس براون(سیارک)
21- " برای تلاش کردن برای اینکه خود را پولدار نشان دهید ورشکسته نشوید. در حد دستمزد خودتان خرج کنید" نامشخص
22- " هدف پول بیشتر نیست، هدف زندگی کردن با اصول خودتان است."
23- " خیلی از مردمی که پولی را که بدست نیاورده بودند را برای خریدن چیزهایی که دوست نداشتند و جلب نظر مردمی که دوست نداشتند خرج کردند." ویل راجرز
24- " به فرزندانتان یاد ندهید که ثروتمند شوند، به آنها بیاموزید که شاد باشند تا بجای قیمت یک چیز ارزشش را بدانند." نامشخص
25- "امروزه مردم قیمت هر چیزی را میدانند اما ارزش هیچ چیز را نمی دانند." اسکار وایلد
26- "هرگز قبل از اینکه پول داشته باشی آن را خرج نکن". توماس جفرسون
27- " مادی گرایی شما را شاد نمی کند. فقط شما را نا امید نگه می دارد تا اطمینان حاصل کند که شما خرید خواهید کرد." سباستین مونزانی
28- " پول یک عدد است و اعداد بینهایتند. اگر این پول باشد که انسان را خوشبخت می کند، جستجوس شما برای خوشیختی پایانی ندارد." روبرت نستا مارلی
29- " از پول خورد بترسید، یک سوراخ کوچک یک کشتی را غرق می کند." نامشخص
30- "هیچ مقدار از پول و موفقیت نمی تواند جایگزین وقتی شود که شما با خانوادتان می گذرانید." نامشخص
31- " بیست سال بعد شما از این که کارهایی را باید می کردید که الان نکردید نا امید خواهید شد. پس طناب کشتی را بیاندازید، از یک بندر مطمئن حرکت کنید، بادهای موافق را در بادبان بیاندازید. جستجو کنید، خیالپردازی کنید و کشف کنید." مارک توآین

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 چیزی که آدمها آرزو داشتند پیش از ازدواج بدانند

در

ازدواج  مسئله بزرگی است، اما اگر درست تحقیق کنید ، راه می تواند بسیار هموارتر باشد نسبت به یک راه پرسنگلاخ که همه راجع به ان هشدار می دهند. پس چطور می توانید آماده شوید؟ در اینجا 10 راه آماده شدن برای ازدواج شرح داده شده است.


1- شریک شما دوست دارد که تخم مرغ صبح هایش چگونه باشد؟
صبحانه جفتی در تختخواب، علی الخصوص اگر تخم مرغ ها خوب درست شده باشند می تواند نزدیکی عاطفی ایجاد کند. باید در قسم های عروسی و هر جایی که می توانید این مسئله را یادداشت کنید:"تخم مرغ هم زده با سس گوجه و فلفل". این مهمانی کوچک به همسرتان نشان می دهد که شما تا چه حد از ازدواج با او خوشحال هستید و بخود شما یادآوری می کند که چقدر اشتیاق دارید تا برایش کار انجام دهید. بنابراین، پیش از ازدواج بیابید که آنها چه جور تخم مرغی را دوست دارند.(سیارک)
2- آیا شما با یک هم خانه ای از جهنم ازدواج می کنید؟
آیا عشق شما یک ارباب خانگی هم هست؟ آیا شما مجبورید که هر روز صبح رختخواب را مرتب کنید؟ شما نه تنها شروع به زندگی جدید با عشقتان می کنید، بلکه یک هم اتاقی دائمی نیز می گیرید و مجبور خواهید شد که سازش کنید. آنجا را به خانه خودتان تبدیل کنید آن زمان  احساس خیلی بهتری راجع به نظم در زندگی خواهید داشت.
3- شما ایرادات آنها را کشف کرده اید اما اشکالات خودتان چه؟
خود را از این واقعیت مطلع کنید که شما بعضی اوقات با هم برخورد خواهید داشت چرا که هر دو انسان هستید. شما همیشه محق نیستید و یا جدال را نمی برید، بعضی اوقات شما کسی هستید که تحت سرزنش قرار می گیرید و بیاد بیاورید که این مسئله ممکن است به شما کمک کند تا برخی از بی مبالاتی ها را کنار بگذارید. خودتان را بشناسید، و بدانید چه وقتی خطایی مرتکب شدید و آماده عذر خواهی باشید.
4- چیزهای محبوب شریکتان چیست؟
چیزهای کوچکی وجود دارند، اما در عین حال مهم هم هستند. وقتی یکی از این طوفانها مستقیم به سمت زندگی شما در حال حرکت است که ممکن است پشم های گربه یا شکلات روی کیک باشد، چه چیزی خشم شما را آرام می کند؟ خودتان را برای آن روزهای بارانی آماده کنید و پیش از ازدواج این چیزها را بیابید.
5- آیا حس طنز آنها را یافته اید؟
خندیدن شاید مهمترین چیز باشد. دیر شده است و او نمی تواند کمربندش را بخاطر اینکه شما آنرا جایی انداخته اید و نمی توانید بیاد بیاورید که کجا. سر او بخاطر شلختگی اش غر نزنید و تلاش کنید مسئله را با خنده و شوخی حل کنید.
6- آیا آرزوی مشترکی دارید؟
هر دو می دانید که عاشق هم هستید، ولی ایا می دانید چه چیزی را هر دو دوست دارید؟ یک ورزش، سرگرمی، کلاس رقص و هر چیزی که می توانید پیدا کنید و یکبار در هفته آنرا انجام دهید و دوستانتان را هم شریک کنید و به ان نور و گرما ببخشید. کلیدی است که به خودتان شانس زیادی برای عاشق ماندن برای سالهای دور را بدهید.
7- بعضی وقتها شما مجبورید که چیزهای دیگر را انتخاب کنید.
مهم است که همدیگر را انتخاب کنید، اما بعضی وقتها مهم است که خودتان را انتخاب کنید. از همسرتان بخاطر اینکه مجبور شدید با او بمانید بجای آنکه به باشگاه بدنسازی بروید منزجر نشوید. خودتان را خوشحال نگهدارید و انرزی را به رابطه خودتان بازگردانید، بخاطر اینکه همسرتان تنها چیز خوبی نیست که شما دارید و شما نمی توانید هزینه خوشحال ماندنتان را تنها به دوش همسرتان بگذارید. در این قضیه پیش از ازدواج عمیق شوید و بدانید که نیمه خالی لیوان همیشه آماده است.(سیارک)
8- مراقب چشمان سبز حسادت باشید
اگر می دانید که آدم غیرتی ای هستید، مراقب باشید، چرا که شما به منشی بلوند با چشمهای بزرگ که برای شوهرتان کیک می اورد حسادت خواهید کرد و یا مرد عضلانی ای که همسرتان برای او قهوه درست می کند. با خودتان در این باره صحبت کنید و بدانید که اعتماد هر چقدر هم همترسناک باشد تنها راه حل است.
9- از "دام" و "استف" در گوگل باکس بیاموزید
اگر شما به اندازه من از نگاه کردن به این برنامه حس آسایش می گیرید، شاید شما هم عاشق این دونفر باشید. این دو می دانند که چطور با هم آرامش داشته باشند. شما دو تا چطور؟ از اینکه شبهایتان در داخل به اندازه شبهایتان در بیرون خفن است اطمینان حاصل کنید. شما کل زندگی خود را با هم سپری خواهید کرد، از این مطمئن باشید که  به اندازه ممکن با هم خوش می گذرانید.
10- تردیدهای خود را داشته باشید
ممکن است به نظر خطرناک بیاید قبل از روز بزرگ، اما خاطر جمع نرین روش این است که قبل از ازدواج تمام شکهایتان را جستجو و کشف کنید. و اگر دلیلی نیافتید که با شریکتان ازدواج نکنید، دیگر به نظرتان خیلی سخت نخواهد امد، بخاطر اینکه همه ما انتخابهای زیادی پیش رویمان داریم. از این مسئله آگاه باشید و بدانید که با این کار مطمئن خواهید بود که هر روز صبح از کنار شخص درستی بیدار می شوید و هر شب با یک رویای واقعی به خواب می روید. سپس به شما اثبات خواهد شد که چقدر هر روز و برای بقیه زندگیتان دوستشان خواهید داشت.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

راه رفتن کودک جدول زمانی از تولد تا یک سالگی

در

در اینجا مراحلی وجود دارد که کودک شما در مسیر تبدیل شدن به یک راه رونده ماهر طی خواهد کرد. یاد گیری راه رفتن شامل موارد بیشتری از استفاده از پا می باشد! ما همچنین سنین معمولی را ارائه می دهیم ولی به خاطر داشته باشید که این فقط یک راهنمای ساده است. برخی کودکان تا قبل از 9 ماهگی و برخی دیگر تا بعد از 17 ماهگی به راه می افتند. طیف گسترده ای از سنین طبیعی برای شروع راه رفتن کودکان وجود دارد. اگر شما راجع به پیشرفت کودک خود نگران هستید، با خود او چک کنید.

 

تولد تا 2 ماهگی

واکنش قدم زدن دارد. اگر در یک حالت ایستاده در سطحی سخت نگه داشته شود، نوزاد شما پاهایش را که گویی دارد راه می رود تکان خواهد داد. این واکنش حدود 2 ماهگی از بین خواهد رفت.

3 تا 4 ماه

کمی روی دست و پای خود راه می رود. این یعنی اینکه شکم کوچک خود را به زمین تکیه می دهد و سرش را بالا نگه می دارد و قفسه سینه اش را به زمین می چسباند و از بازوانش برای حمایت استفاده می کند. چهار دست و پا راه رفتن عضلات بالاتنه را برای راه رفتن قوی می کند.

5 ماه

هنگامی که در حالت ایستاده نگهداشته می شود بالا و پایین می پرد. این حرکت به قوی ساختن پا کمک می کند. با یادگیری جلوبردن بازوانش برای حمایت کردن از خود در حالت نشسته شروع به استفاده از "سه پایه" می کند.

سریع

خانه ی خود را برای کودک قبل از اینکه نوزاد شما به حرکت بیفتد ایمن کنید - که درست در کنار گوشه خانه است.

6 تا 9 ماه

نشستن را یاد می گیرد. نشستن بدون کمک نیازمند قدرت گردن، کنترل سر، تعادل و هماهنگی است - تمامی مهارت های مهم راه رفتن. اکثر نوزادان نیز بین سن 7 تا 10 ماهگی خزیدن را یاد می گیرند، اگرچه برخی همه را باهم نگه می دارند و مستقیما شروع به راه رفتن می کنند.

می تواند در حالی که با چیزی نگه داشته شده باشد بایستد. بزودی کودک شما شروع گشت زدن خواهد کرد - هنگامی که با چیزی که در نزدیکی برای حمایتش است نگهداشته می شود قدم های لغزشی برمی دارد.

پرچم قرمز : اگر تا 7 ماهگی کودک شما در حالی که با دستانش خود را پشتیبانی می کند نتوانست بنشیند یا هنگامی که او را ایستاده نگه می دارید نتواند وزنی را روی پاهایش تحمل کند، با دکترش او را چک کنید.

9 تا 12 ماه

خود را به حالت ایستاده با کمک یک شی محکم مانند مبل یا پایه میز بالا می کشد. می فهمد که چگونه زانوهایش را به منظور نشستن پس از ایستادن خم کند.

می تواند بدون کمک بایستد - برای چند ثانیه - و ممکن است هنگامی که دستانش را می گیرید بتواند راه برود. کودک شما ممکن است اولین قدم هایش را بردارد! (سیارک

- جدول زمانی رشد جنین از 3 هفتگی تا 40 هفتگی

- جدول زمانی اندازه و رشد کودک شما

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی صحبت کردن کودک شما از یک تا هشت سالگی

- جدول زمانی راه رفتن کودک شما از یک سالگی تا 5 سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از بدو تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی اجتماعی بودن کودک شما از یک سالگی تا هشت سالگی

 - جدول زمانی تغذیه کودک شما از یک تا سه سالگی

- جدول زمانی تغذیه کودک شما از تولد تا یک سالگی

- جدول زمانی دندان در آوردن و افتادن دندان کودک شما 9 ماهگی تا 12 سالگی

- جدول زمانی دندان در آوردن و افتادن دندان کودک شما چهار تا دوازده ماهگی

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک ساله تا هشت ساله

- جدول زمانی خواب و استراحت کودک شما یک تا نه ماهه

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...