چگونه بعد از 30 سال از پوست مراقبت کنیم

 چگونه بعد از 30 سال از پوست مراقبت کنیم
برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و تاخیر در ظاهر شدن اولین چین و چروک، شما باید از پوست مراقبت کنید.
 
در سن 30 سالگی، پوست شروع به پیر شدن می کند. کلاژن از بین می رود، در نتیجه، بازیابی پوست تضعیف می شود، کشش کاهش می یابد و چین و چروک ظاهر می شود. مهم این است که با مراقبت مناسب، پوست شما جوان و تازه باقی بماند.
 
اول از همه، پاکسازی پوست مهم است. لازم است دو بار در روز با یک روش شفابخش شستشو دهید، یک بار در هفته برای پاک کردن عمیق پوست زمان بگذارید. هر بار پس از شستشو پوست را تمیز کنید و کرم را روی آن بمالید. لازم است توجه بیشتری به پوست پوست صورت کنیم. نیاز به مراقبت جداگانه از پوست در اطراف چشم، گردن و سینه است. فراموش نکنید برای استفاده از محصولات ویژه برای این مکان های حساس استفاده کنید.
 
اطمینان حاصل کنید که پوست خود را از نور خورشید محافظت کنید. اشعه ماوراء بنفش موجب پیری زودرس پوست می شود و علاوه بر آن، باعث گسترش سرطان پوست نیز می شود. برای حفظ پوست جوان و زیبا، مهم است که با الگوهای خواب مطابقت داشته باشید. اگر به خوبی نخوابید، تورم، از دست دادن تن پوست و چین و چروک، زودتر از حد مورد نظر ظاهر می شود .
 
شما همچنین باید درست بخورید. رژیم غذایی خود را شامل غذاهای حاوی ویتامین E و C کنید. پوست نیاز به رطوبت دارد. هندوانه، خیار و چای گیاهی به شما کمک می کند. مهم است که چربی های سالم دریافت کنید، بنابراین شما باید ماهی چرب، روغن زیتون، آووکادو بخورید.
 
چگونگی کاهش پیری پوست؟ نکاتی برای زنان هر سنی
متخصصان زیبایی مطمئن هستند که اگر شما می خواهید زیبایی خود را برای مدت طولانی حفظ کنید، باید در اسرع وقت مراقبت از خود را شروع کنید. علاوه بر این، کار دشواری  نیست.
 
با بالا رفتن سن، پوست به طور طبیعی تغییر می کند و، متاسفانه، این فرآیند را نمی توان متوقف کرد. اما پیری را می توان کاهش دارد و به طور قابل توجهی ظاهر شدن چین و چروک های عمیق، و همچنین تغییرات دیگر پوست را به تعویق انداخت.
 
مهمترین قانون مراقبت روزانه است. پوست باید تمیز و مرطوب شود. اما شما نباید بیش از حد این عمل را انجام دهید، اسکراب به پاک کردن سلول های مرده پوست کمک می کند، جریان خون را بهبود می بخشد، اما بهتر است از آن  یک بار در هفته استفاده کنید، استفاده بیش از حد و مکرر تاثیری را که بر روی آن حساب می کنید، نمی گذارد.
 
شما باید نه تنها از پوست صورت مراقبت کنید. اطمینان حاصل کنید که از محصولات مراقبت از بدن، گردن، سینه و دست استفاده کنید. پوست دست بیشتر در معرض عوامل بیرونی قرار گرفته است، به طوری که دست نیاز به توجه بیشتری دارد.
 
بسیار مهم است که محصولات مراقبت های ویژه را انتخاب کنید - آنها باید با توجه به نوع پوست باشد و نیازهای آنها را برآورده سازند. بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. یک متخصص زیبایی با تجربه به شما می گوید حل چه مشکلی را باید در اولویت بگذارید.لازم نیست که لوازم آرایشی گران قیمت خریداری کنید، مهم این است که آن را به درستی انتخاب کنید.
 
جزئیات مهم دیگر. مراقبت از پوست ضروری است نه تنها از خارج با انواع کرم ها و ماسک های صورت، بلکه از داخل نیز لازم است. مراقب باشید که رژیم غذایی شما متعادل باشد، سعی کنید بیشتر از میوه های تازه و سبزیجات و شیرینی هاکمتر بخورید. استرس فیزیکی و استراحت مناسب را فراموش نکنید.
 
مرطوب کننده پوست: اشتباهات اصلی
به نظر می رسد که در مراقبت از پوست روزانه هیچ مشکلی وجود ندارد. تمیز کردن، تغذیه و ..... اما معلوم می شود، کرم نیز باید بتواند از آن استفاده کند.
 
مرطوب کننده پوست: اشتباهات اصلی
 
بعضی از زنان معتقدند که هر چه بیشتر و بیشتر از کرم استفاده کنند، اقدام مؤثرتر خواهد بود. اما این چنین نیست اگر صورت شما به نظر چرب و دارای منافذ باز هست، ممکن است از کرم بیش از حد استفاده می کنید. یا کرم مصرفی با توجه به نوع پوست مناسب نیست، به عنوان مثال، شما از کرم بسیار چرب استفاده می کنید.
 
برعکس پوست خشک نشان می دهد که شما از کرم بسیار کم استفاده می کنید یا پوست خشک شما نیاز به مراقبت های دیگر دارد. زنان بالای 25 سال با پوست خشک نیاز به مراقبت جدی از پوست دارند.
 
واقعیت این است که حتی اگر شما از لوازم آرایشی استفاده نکنیدباز هم  پوست شما چربی تولید می کند  و باعث بسته شدن منافذ پوست می گردد. علاوه بر این، پوست باید از سلول های مرده پاک شود. اگر کرم را بدون تمیز کردن پوست اعمال کنید، تمام این آلودگی ها نه تنها روی پوست باقی می مانند، بلکه به داخل پوست نفوذ می کنند. بنابراین، لازم است پوست را تمیز کرده و دو تا سه بار در هفته لایه برداری کنید و بعدا از کرم ها و دیگر محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.
 
انتخاب کرم: شما نباید از تبلیغات و توصیه های دوستان برای خرید کرم ها برای پوست اقدام کنید ، بلکه به نیازهای پوست خود توجه کنید. قبل از رفتن به فروشگاه، مطلوب است که گزینه ها را بررسی کنید - در سرچ اینترنت کرم هایی که برای پوست شما سودمند هستند را بیابید و تحقیق کنید کدام یک برای شما بهتر است. اگر کرم مناسب نیست، استفاده از آن را متوقف کنید. مطمئن باشید از پولی که برای این کرم خرج کرده اید پشیمان نمی شوید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید