چگونه ابرو های زیبا داشته باشیم

زن
 
ابرو های زیبا  ،   ابرو های پرپشت فرد را به عنوان استاندارد زیبایی معرفی نمی کند اما باعث می شود جوان تر به نظر برسد. به بازیگران ، خوانندگان و سیاستمداران محبوب ، زنان و مردان نگاه کنید: همه آنها ابرو های زیبا  ,  ابرو های پرپشت دارند. در این مقاله ، شما یاد می گیرید که چگونه ابرو های خود را پرپشت کنید ، روند جهانی در زمینه ابرو چیست و چگونه می توانید شکل و ضخامت ابرو ها را با استفاده از روش های خانگی اصلاح کنید.
 

چرا ابرو های نازک تأثیر بدی ایجاد می کنند؟

ابرو های نازک ،  کمرنگ ، به عنوان یک قاعده ، در نتیجه بیماری های مختلف (درماتیت سبورئیک ، اگزما ، بیماری تیروئید و غیره) ، نشانه کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مهم یا ژنتیک ضعیف ، و همچنین نتیجه دستکاری های آرایشی نسنجیده و آسیب زا است.
 

ابرو های پهن یا باریک مد است؟

ابرو های باریک در دهه اخیر رواج داشته و این مدل با ابرو های پهن و پرپشت جایگزین شده است. ابرو های پهن چقدر جذاب به نظر می رسند؟ اگر ضخیم ، براق و زیبا شکل داشته باشند بسیار جذاب هستند. در سوالات برتر جستجو ، موضوع این است که چگونه ابرو های خود را ضخیم تر ، تیره و سالم تر کنیم ، همچنین نحوه ایجاد فرم مناسب برای ابرو ها چیست؟
 
مطمئناً همه موافق نیستند که ابرو های پرپشت و ضخیم استاندارد زیبایی هستند. بسیاری از دختران ابرو هایی با عرض و ضخامت متوسط ​​را ترجیح می دهند. با این حال ، باید اعتراف کنیم که ابرو های کاملاً ضخیم و پهن ، چه طبیعی باشند ، چه با مداد آرایشی رنگ آمیزی شوند ، چه کشیده باشند ، یا با کمک آرایش دائمی تتو شوند ، واقعاً خارق العاده به نظر می رسند!
 
فقط به عکس برخی از افراد مشهور با ابرو های بسیار ضخیم نگاه کنید. عکس های مدل ها و بازیگران محبوب را ببینید: کایرا نایتلی ، اشلی اولسن ، اما واتسون ، کارا دلوین و هیلاری رودا.
 

اگر ابرو های شما به طور طبیعی ضخیم و پهن هستند؟

زنان

خبر خوب برای دختران با ابرو های پرپشت . با مراقبت مناسب ، به ابرو های خود شکلی مدرن ، نه تنها از ابرو های طبیعی شرمنده نخواهید شد ، بلکه حتی می توانید در میان اطرافیانتان که فقط رویای رشد ابرو های پرپشت را دارند باعث حسادت شوید!
 

ابرو های عالی!ابرو های زیبا: چگونه می توان به آن دست یافت؟

آیا می خواهید ابرو های کامل داشته باشید؟ به آنها شکل دهید. همانطور که در عکس می بینید ، ابرو های همه افراد مشهور نه تنها پهن و ضخیم است ، بلکه به زیبایی طراحی و رنگ شده است. دختر یا زنی با ابرو های پرپشت و نامرتب به نظر شیک و جذاب نخواهد رسید. حتی مردان با ابرو های پرپشت نیز باید از شکل ابرو خود مراقبت کنند.
 

ابرو های پرپشت  در مردان

مردان نسبت به زنان به ابرو های ضخیم و پرپشت  تمایل دارند ، اگرچه موارد استثنایی نیز  وجود دارد اما ابرو های ضخیم مردانانه تر به نظر می رسد . اگر شما مرد هستید و ابرو های شما به طور طبیعی خیلی ضخیم نیستند ، خواندن نکات این مقاله برای شما مفید خواهد بود و سعی در بهبود ظاهر ابرو های خود دارید. بالاخره کی گفته مراقبت از ابرو فقط مختص زنان است؟
 
سعی کنید برای آرایش ابرو های خود وقت پیدا کنید. ابرو های بی نظم و پر پشت و مویی که از همه جهات بیرون زده اند ، نمی توانند به شکل طبیعی خود باقی بمانند ، زیرا نه تنها زنان را جذب نمی کند ، بلکه باعث دفع آنها می شود و تصور می کند حالت نامرتبی دارید. حداقل موهای خیلی بلند و ناهموار را بردارید و با ژل مخصوص ابرو ، ابرو های خود را حالت دهید.
 

چگونه ابرو های خود را پرپشت کنیم؟

زن

روش های زیادی برای بهبود وضعیت ابرو های شما وجود دارد و همچنین با روش های آرایشی مدرن به آنها ظاهری به روزتر می دهد. در زیر روش های اصلی را بررسی خواهیم کرد. چگونه می توان ابرو را رشد داد؟ با استفاده از ابزارهای زیر ابرو های پرپشتی ایجاد کنید:
 
ژل های رشد ابرو ، سرم ها ، کرم ها یا روغن های مخصوص.
اگر هنوز در مورد توانایی ژل ، سرم و روغن در بهبود وضعیت ابرو ها ، ترمیم موهای آسیب دیده و فعال شدن رشد موهای جدید شک دارید ، فقط آنها را امتحان کنید. به زودی مشاهده خواهید کرد که تأثیر این ها قابل توجه است.
 
این محصولات معمولاً به منظور تقویت رشد ابرو های طبیعی ، حاوی مواد سالم و عصاره های گیاهی که فرآیندهای متابولیکی را تحریک می کنند ، به طور ویژه تولید می شوند. اتفاقاً بیشتر آنها کار بسیار خوبی در بهبود وضعیت مژه ها انجام می دهند.
 

درمان های خانگی برای رشد ابرو

زن

ده ها دستور خانگی برای ابرو های پرپشت و پر وجود دارد. با این حال ، مثل همیشه در دستور العمل های خانگی ، شما نباید انتظار تأثیر سریع از آنها را داشته باشید. برای یک اثر چشمگیر زمان بر است. علاوه بر این ، بسیاری از دستور العمل های خانگی به طور طبیعی فاقد نتایج اثبات شده بالینی هستند و براساس تجربیات وبلاگ نویسان و پیروان آنها که این دستور العمل ها را امتحان کرده اند ، ساخته شده است. در زیر لیستی از محبوب ترین درمان های خانگی برای بهبود ابرو آورده شده است:
 

روغن زیتون برای ابرو

روغن زیتون یک رتبه برتر از داروهای خانگی برای رشد مژه و  ابرو ها است.بدون این روغن محبوب تصفیه نشده درمان های خانگی کامل نیست. روغن زیتون نه تنها با مواد موثری پر شده است که به طور چشمگیری رشد ابرو ها را تحت تأثیر قرار می دهند ، بلکه حاوی ویتامین E بسیار ضروری برای ابرو ها است که با تیرگی و شکنندگی موها مبارزه می کند. مالیدن روزانه روغن زیتون به ابرو ها بدون شک وضعیت ابرو ها را بهبود می بخشد و ماساژ باعث افزایش گردش خون و فرایندهای متابولیکی در ناحیه ابرو می شود. فراموش نکنید که روغن باید در یخچال نگهداری شود ، در دمای اتاق به سرعت خواص دارویی خود را از دست می دهد.
 

نحوه استفاده از روغن زیتون برای رشد ابرو

روزانه ، عصرها ، چند قطره روغن زیتون را که از قبل با دست گرم شده  ، بر روی قسمت ابرو بمالید و آن را به مدت 5 دقیقه در پوست و موها ماساژ دهید. روغن را یک شب بگذارید ، صبح ها ابرو های خود را با آب گرم بشویید. این روش را روزانه برای نتایج قابل مشاهده تکرار کنید. همچنین می توانید کمی عسل به روغن زیتون اضافه کنید که تأثیر تحریک شدیدی روی فولیکول های موی ابرو دارد.
 

روغن کرچک یا روغن ابرو

روغن اوسما ، روغن کرچک یا به اصطلاح روغن usma دارای اثر ضد باکتری و ضد قارچ است ، حاوی ویتامین E ، مواد معدنی ، پروتئین ها و اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 9 سالم است. همه اینها برای رشد مو ضروری است.
 

نحوه استفاده از روغن اوسما ، روغن کرچک برای رشد ابرو

ابرو های خود را تمیز کنید. یک پنبه را به روغن usma آغشته کرده و به ابرو های خود بمالید. ابرو های خود را به مدت 3-5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید ، سپس آن را یک شب روی ابرو های خود بگذارید. صبح  ابرو های خود را با آب گرم تمیز کنید.
 

آب پیاز برای رشد ابرو

آب پیاز غالباً به عنوان یک عامل موثر در رشد ابرو ذکر می شود. معروف است که پیاز با تقویت رشد سریع مو باعث تقویت فولیکول های ابرو می شود. علاوه بر این ، حاوی گوگرد است که باعث افزایش تولید کلاژن می شود ، که به سلامت پوست و مو کمک می کند.
 

نحوه استفاده از آب پیاز برای رشد ابرو

آب  یک پیاز تازه را بگیرید ، یک پنبه را مرطوب کرده و آب را به ابرو های خود بمالید. آب پیاز را حدود 15 دقیقه بگذارید و سپس آن را با آب سرد بشویید.
 

آب آلوئه برای رشد ابرو

آب آلوئه ورا دارای ترکیبات شیمیایی مشابه کراتین است ، باعث جوان سازی مو با مواد مغذی موجود در آن می شود و به موها قابلیت ارتجاعی بیشتری می دهد و از شکستگی آن جلوگیری می کند. آب آلوئه ورا سرشار از پروتئین و اسیدهای چرب است ، که مطمئناً اثر سفت کننده ای روی ابرو های شما خواهد داشت.
 

نحوه استفاده از آب آلوئه ورا برای رشد ابرو

چند قطره آب از برگ گیاه آلوئه ورا فشرده ، آن را به یک پنبه آغشته کنید یا موهای ابرو را با آب مسواک بزنید. بگذارید 30 دقیقه بماند. شستشو با آب گرم.
 

سایر محصولات محبوب رشد ابرو

محصولات زیر نتایج خوبی را نشان می دهد: روغن نارگیل؛ روغن بادام + ویتامین E؛ زرده تخم مرغ؛ شیر.
 

راه های دیگر برای بهبود وضعیت ابرو ها

زن

اقدامات دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای بهبود وضعیت ابرو ها و موثرتر نشان دادن آنها انجام دهید. بنابراین:

1. رژیم خود را تغییر دهید ابرو های شما ضخیم تر خواهد شد

داشتن یک رژیم غذایی سالم نه فقط به موهای شما بلکه به  ابرو ها کمک می کند تا قویتر و براق شوند. آنچه می خورید نیز تأثیر بسزایی در میزان ریزش و رویش مجدد مو دارد. اگر از رژیم غذایی خود مقداری مواد مغذی دریافت نکنید ، موهای شما از جمله ابرو ها و مژه ها دچار کمبود می شوند.

محصولات مفید برای بهبود وضعیت ابرو ها 

غذاهای زیر و ریز مغذی ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید:
اسیدهای چرب ضروری (امگا 3).
آنها قادر به بهبود وضعیت نه تنها مو ، بلکه ناخن و پوست نیز هستند. موجود در ماهی های چرب ، مانند ماهی آزاد ، ماهی خال مخالی ، ماهی تن ، دانه های کتان ، گردو ، بادام.
بیوتین (ویتامین H ) ، ویتامین های B6 ، B12 و اسید فولیک.
این ویتامین ها به طور قابل توجهی بر وضعیت مو تأثیر می گذارند. ویتامین B6 را می توان از موز و سیب زمینی و همچنین اسفناج دریافت کرد. ویتامین B12 در طیور ، لبنیات و ماهی یافت می شود ، در حالی که بیوتین را می توان از زرده تخم مرغ ، جگر یا مخمر بدست آورد. اسید فولیک در لوبیا ، عدس ، مرکبات ، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات و میوه های تازه یافت می شود.
پروتئین
برای اطمینان از وجود كراتین کافی در موهایتان ، به مقدار كافی پروتئین یا پروتئین در غذایی كه می خورید نیاز دارید. گوشت ، ماهی یا لبنیات با پروتئین بالا را حداقل یک بار در روز در رژیم غذایی خود بگنجانید.
مولتی ویتامین ها.
برخی از مواد معدنی کمیاب مانند آهن ، روی و منیزیم تأثیر محسوسی بر روی موها دارند. اطمینان حاصل کنید که این ویتامین ها در مولتی ویتامین روزانه شما وجود دارند.
 

2. ابرو ها را روزانه ماساژ دهید و شانه بزنید

شانه زدن برس زدن و ماساژ ابرو باعث افزایش گردش خون در ناحیه رشد ابرو می شود و به دلیل دریافت مواد مغذی به داخل بدن می تواند تغذیه فولیکول های مو را بهبود بخشد.
 
برای ماساژ دادن ابرو ها ، چند قطره روغن گیاهی یا سرم مغذی بین انگشتان خود گرم کنید و به ابرو های خود بمالید. چشمانت را ببند ابرو های خود را با حرکات دایره ای و ملایم در جهت رشد ابرو ماساژ دهید.
 
برای برس زدن ابرو ها ، برس ابرو یا شانه را گرفته و به آرامی ابرو های خود را در جهت رشد مو مسواک بزنید. برای جلوه ای مضاعف ، می توانید کمی روغن تصفیه نشده به قلم مو بمالید و ابرو های خود را با روغن شانه کنید.
 

3. از لایه بردار ابرو استفاده کنید.

لایه برداری از ابرو به شما امکان می دهد پوست مرده را از ناحیه ابرو برداشته و در نتیجه میکروسیرکولاسیون خون و تغذیه فولیکول های مو را افزایش دهید. لایه برداری ابرو را می توان با استفاده از ابزارهای مکانیکی مانند اسفنج یا برس و همچنین اسکراب مخصوص ابرو مانند ژل اسکراب بادام هنا اکسپرس انجام داد .
 

4. از کرم ابرو  و لوسیون های پوستی استفاده کنید

کرم ها و لوسیون های صورت تمایل به مسدود کردن منافذ ابرو دارند. در حالی که کرم را به صورت خود می مالید ، دور قسمت ابرو را دور بزنید. برای مراقبت از ابرو ، محصولات خاصی وجود دارد که در بالا ذکر شد.
 

5. ابرو های خود را مرطوب کنید

ابرو های خشک ممکن است آسیب پذیر باشند ، به راحتی بشکنند ، نازک شوند و حتی بیفتند. سرم ها یا روغن های مخصوص ابرو به کنترل سطح رطوبت ابرو کمک می کنند. مرطوب کنندگی باعث ارتجاع بیشتر پوست ابرو و جلوگیری از شوره سر می شود.
 

6. در آرایش و رنگ آمیزی ابرو زیاده روی نکنید

آرایش زیاد می تواند باعث نازک شدن ابرو شود. هنگام انتخاب مداد ابرو یا ماده رنگ آمیزی ، از ایمنی و ضد حساسیت آنها اطمینان حاصل کنید. در فواصل زمانی توصیه شده ابرو های خود را رنگ کنید.
 

7. برداشتن ابرو را متوقف کنید

چگونه می توان ابرو ها را برداشت؟ اگر می خواهید ابرو های پرپشت تری داشته باشید ، این موضوع دیگر در دستور کار نیست. برداشتن ابرو را متوقف کنید ، مگر اینکه نیاز به تغییر شکل جزئی داشته باشید. کندن مداوم فولیکول های مو را از بین می برد و رشد ابرو ها را متوقف می کند.
 

چگونه می توان در یک هفته ابرو ها را پرپشت کرد

گر نکات بالا را برای آرایش ابرو های طبیعی بخوانید ، مطمئناً متوجه شده اید که قول رشد ابرو های پرپشت در طول شب یا یک هفته غیرواقعی به نظر می رسد. برای رسیدن به یک نتیجه قابل توجه ، حداقل یک دوره 3-4 هفته ای لازم است. اگر می خواهید سریعتر نتیجه بگیرید ، به آرایش ابرو ، کشیدن ابرو یا تتو متوسل شوید.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • بهنام :

    ابروهای صابونی این در درجه اول در مورد تکنیک حالت دادن به ابرو است که به شما امکان می دهد جلوه ابروهای مرتب یا "ابروهای اسکوز" را به دست آورید. ما در مورد حجم بافت صحبت می کنیم که به لطف آن ابروها ضخیم تر به نظر می رسند . برای به دست آوردن چنین نتیجه ای، حتی هنرمندان آرایش گاهی اوقات به یک هک زندگی با صابون خشک متوسل می شوند: آنها یک برس گرد آغشته به آب را به صابون ابرو می مالند و سپس ابروهای خود را با آن شانه می کنند. صابون موها را می پوشاند و به آنها حجم می دهد و در عین حال شکل را اصلاح می کند - بدتر از ژل های قابل اعتماد نیست.

    1401/2/3 23:23
  • بهنام :

    طبق قوانین، ابروها می توانند تنها 1-2 تن تیره تر / روشن تر از مو باشند. بسیاری از مردم هنگام تلاش برای دنبال کردن روندها از این غفلت می کنند. ما قبلاً عادت کرده ایم که در بیشتر دختران ابروهای متضاد برجسته را ببینیم. در این فصل، آرایشگران خواستار تغییر رویکرد هستند. چرا ابروهایتان را تیره کنید اگر نیاز فوری به آن نیست؟ آنها نباید بیش از حد از سایر ویژگی های صورت متمایز شوند. به عنوان مثال، به دختران بلوند روشن توصیه می شود که سایه های نسبتاً روشن انتخاب کنند - نه برای اصلاح فرم ابروها، بلکه برای اینکه ظاهری مرتب و آراسته به آنها بدهند.

    1401/2/3 23:26
  • بهنام :

    زیباترین ابرو از نظر مردان .....در سال 2022، ظاهر طبیعی همچنان مد خواهد بود. ابروها در این مورد رنگ نمی شوند - فقط آنها را با یک برس گرد با یک ژل بی رنگ شانه کنید که به اصلاح شکل کمک می کند. این را امتحان کنید و خودتان را محدود کنید. ممکن است نیازی به اصلاح رنگ نباشد.

    1401/2/3 23:27
  • بهنام :

    ابروهای براش خورده یکی از مطمئن ترین راه ها برای بزرگ کردن بصری ابروها این است که آنها را با یک برس گرد حالت دهید تا موها به سمت بالا هدایت شوند.شما اثر مطلوب تراکم و سهل انگاری جزئی را دریافت خواهید کرد که امروزه مترادف با طبیعی بودن در نظر گرفته می شود.

    1401/2/3 23:28
  • بهنام :

    ابروهای سفید شده این روند، بر خلاف موارد ذکر شده در بالا، برای هر دختری مناسب نیست. با این وجود، این اولین فصل نیست که ابرو سفید شده در نمایش ها خود را اعلام می کند. جیسون وو، سیس مرجان، ریک اونز - در نمایشگاه های این برندها، مدل ها با ابروهای سفید شده در کت واک راه می رفتند. این تکنیک به هنرمندان میکاپ اجازه می دهد تا چهره را به "بوم خالی" تبدیل کنند تا روی آن رنگ و بافت را آزمایش کنند.

    1401/2/3 23:31
  • بهنام :

    زیباترین ابرو از نظر مردان ........ابرو "SCOUSE" - چیست؟ اینها ابروهای پهن و ضخیم به شکل طبیعی هستند. گاهی اوقات در مورد ابروهای اسکوز می گویند که آنها مانند ابروهای پسران هستند. از نظر شکل و عرض کمی خشن.

    1401/2/4 11:58
    • JamesEluro 464 :

      ابروهای پهن و ضخیم به شکل طبیعی نباید یک هشت چشمگیر یا نوک های مصنوعی داشته باشند - این یک داستان کاملاً متفاوت است که برعکس روند جدید ما را از آن دور می کند. به جای خطوط منظم - نامنظمی جزئی(مثل ابروی گلشیفته)؛ او به روش خودش جذاب است و این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از دخترانی که در حال حاضر از یک روند جدید مانند این پیروی می کنند.

      1401/2/4 12:02
  • JamesEluro 464 :

    ماساژ یک روش شناخته شده برای تحریک رشد مو است. نکته این است که ماساژ میکروسیرکولاسیون را بهبود می بخشد. همراه با هجوم خون، پوست و فولیکول های مو اکسیژن و مواد ضروری بیشتری از آن دریافت می کنند: ویتامین ها و عناصر کمیاب. در حین شستن می توان یک ماساژ سبک پوست در ناحیه ابرو انجام داد. اگر تمرین روزانه باشد خیلی زود نتیجه را خواهید دید.

    1401/2/4 12:11

بیشتر بخوانید