در ایالات متحده آمریکا حمل حیوانات در پرواز ممنوع شد

180130-peacock-img_1561-ac-851p_fcac1e233b9065fc3a99fb2bc582520d.jpg


ایالات متحده  آمریکا  تصمیم گرفته است که به شیوه حمل و نقل حیوانات در کابین هواپیما  پایان دهد. زمانهایی که می توانستید یک لاک پشت ، خوک ، گربه و حتی یک  اسب کوچک  در پرواز با خود ببرید به پایان رسیده است. آنها تصمیم گرفتند برای سگ ها استثنا قائل شوند: در ایالات متحده ، وقتی كسی به دلایل پزشکی به سگ احتیاج دارد ، عمل كانیستراپی(درمان و توانبخشی افراد با کمک حیوانات ویژه آموزش دیده) به طور گسترده ای انجام می شود. در عین حال ، برای سگها ، مانند سایر حیوانات ، هر پرواز و حتی بیشتر در محفظه قفس بودن ، استرس بزرگی است و آنها خودشان نیاز به حمایت صاحب دارند.

tdy_yang_animals_150728.jpg

وزارت حمل و نقل ایالات متحده قانونی را تصویب کرده است که حمل و نقل حیوانات غیر از سگ ها داخل هواپیما را ممنوع می کند. یک استثنا برای آنها ایجاد شد زیرا سگها اغلب حیوانات خدماتی هستند ، به افراد نابینا ، معلول و افرادی که از بیماری روانی در  پرواز رنج می برند کمک می کنند. با این حال ، حتی برای اینگونه مسافران ، گواهی پزشکی تأیید نیاز به همراهی حیوان مورد نیاز است.


این قانون که از اوایل سال 2021 لازم الاجرا شد .به عنوان یک استدلال برای پرداخت نکردن هزینه حمل و نقل یک حیوان در چمدان ، مسافران  به عنوان پشتوانه اخلاقی ، گواهی پزشک مبنی بر نیاز به حیوانات خانگی در هواپیما را باید ارائه دهند.

 

download.jpg

 

در فوریه سال 2020 ، رونیکا فرسه از میشیگان در کلاس اول با یک اسب پونی به نام "فرد" پرواز کرد ، که مخصوص مسافرت در ارتفاع زیاد آموزش دیده بود. آمریکایی به کارمندان شرکت هواپیمایی تصمیم خود را توضیح داد: "من مقدار زیادی پول برای بلیط های درجه یک پرداختم ، زیرا این اولین بار برای "فرد" بود و دوست داشتم او راحت باشد." این اسب که یک لباس مخصوص به تن داشت ، یک اسب معمولی نبود بلکه یک اسب تعلیم دیده بود و در هواپیما رفتار آرام تری داشت ، حتی بهتر از آنچه مالک انتظار داشت. به گفته وی ، واکنش مسافران و کارمندان شرکت هواپیمایی نیز مناسب بود.


با این حال ، او خودش طرفدار این قانون بود ، زیرا معتقد است که برخی از صاحبان از این قانون برای اهداف دیگر استفاده می کنند. "این هواپیما گاهی اوقات حمل حیوانات خدمات آموزش ندیده است و بسیاری  سوء استفاده وجود دارد.

در سال 2018 ، یک هنرمند به نام ونتیکو از بروکلین سعی کرد تا طاووس دکستر خود را سوار پرواز نیوآرک - لس آنجلس کند ، اما به دلیل بزرگی پرنده توسط هواپیمایی یونایتد پذیرفته نشد.

 

و در سال 2016 ، یک بوقلمون در پرواز Delta دیده شد. عکس لحظه ای پرنده روی صندلی هواپیما توسط یکی از مسافران در شبکه اجتماعی منتشر شده است. خلبان سابق تام بان ، که اکنون به مردم کمک می کند تا از پس مبارزه با هوازی هراسی برآیند ، برای USA Today اظهار نظر کرد: "وقتی این بوقلمون را در توییتر دیدم ، فکر کردم بعضی ها از اینکه چند صد دلار برای پرواز با بوقلمون پرداخت کرده اند بسیار اذیت می شوند."

 

بوقلمون

وی توضیح داد که در ایالات متحده به راحتی می توان از یک درمانگر گواهی گرفت که فرد به یک حیوان احتیاج دارد. به نظر می رسد سایت هایی برای این کار وجود دارند که می توانید چنین گواهی ای را با مبلغی از 59 دلار تا 200 دلار سفارش دهید.


شرکتهای هواپیمایی ایالات متحده مدتهاست که به دنبال به روزرسانی قانون هستند و این واقعیت را مورد استفاده قرار می دهند که برخی از مسافران از این امتیاز سو، استفاده می کنند ، یا برای صرفه جویی در هزینه حمل حیوانات در دام ، یا از اینکه از حیوانات خانگی خود جدا می شوند. آنها در هنگام ارائه گواهینامه نمی توانند از چنین مسافرانی خودداری کنند ، زیرا خطر دریافت جریمه نقدی تا 150 هزار دلار را دارند.

 

اکنون چنین روشی غیرممکن خواهد شد و سوار شدن فقط یک سگ و ارائه مدرک مناسب و همچنین اثبات سالم بودن ، آموزش دیده بودن سگ امکان پذیر است و می توانید رفتار او را تضمین کنید.

Eric-and-Jake-on-airplane-907x1024.gif

 

"مشکل حیوانات از هر نوع در هواپیما ، البته واکنش های آلرژیک دیگر مسافران و خطر گاز گرفتن حیوان از یک خدمه یا مسافر دیگر است (مواردی وجود داشت که این اتفاق افتاد) یا در هواپیما باعث تصادف شوند و شاید حتی شما را مجبور به فرود اضطراری کند.

 

بنابراین ، طبق قوانین جدید ، قلاده سگها باید در طول پرواز بسته باشد و کارمندان شرکت هواپیمایی ممکن است از سوار شدن به حیوانی که رفتار پرخاشگرانه ای دارد ، خودداری کنند. از جمله گروه هایی که برای این قانون لابی کردند ، انجمن مهماندار بود که رئیس آن سارا نلسون گفت: "امیدوارم روزهای کشتی نوح در هوا به پایان برسد."

 

گربه ها برای حمایت روانشناختی آموزش ندیده اند - آنها به گونه ای متفاوت تنظیم شده اند ، به اندازه  سگ ها اجتماعی نیستند ، هدف آنها تعامل با انسان ها نیست ،  در عین حال ، پرواز برای یک حیوان یک فشار بزرگ است و در محفظه چمدان 10 برابر افزایش می یابد ، زیرا در آن نزدیکی صاحب وجود ندارد.

 

یک دستیار سگ اضافه کرد: "مطمئناً همراه داشتن حیوانات بسیار خوب خواهد بود ، زیرا شرایطی وجود دارد که آنها فراموش می کنند گرمایش را در قسمت چمدان روشن کنند و حتی مواردی از مرگ حیوانات نیز وجود دارد." "اما من نمی دانم که با توجه به نیازهای همه مسافران ، پرواز چگونه می تواند سازماندهی شود. شاید ارزش داشته باشد که برای مثال یک محفظه جداگانه برای حیوانات در عقب هواپیما تهیه کنید ، درباره تهویه هوا فکر کنید یا حداقل یک بار در هفته پروازهای جداگانه را برای مسافران با حیوانات شروع کنید. "

 

tdy_news_rossen_animals_180120_1920x1080.jpg

 

طبق گفته مربی سگ  ، سگ مانند یک کودک کوچک است ؛ او نمی فهمد چه اتفاقی می افتد و چه زمانی پایان می یابد. دستیار سگ توضیح می دهد: "هنگامی که یک سگ در قفس و در محفظه چمدان ها است ، در آن همه چیز وزوز می کند ، سر و صدا ایجاد می کند و مشخص نیست که چه مدت طول می کشد - در ذهن او برای همیشه طول می کشد  و بسیار ترسیده است." - اگر صاحب او در نزدیکی باشد ، این یک داستان کاملاً متفاوت است: او می تواند سگ را آرام کند ، از او حمایت کند - در اینجا صاحب یک راهنما برای سگ می شود و از نظر اخلاقی او را پشتیبانی می کند. این نه تنها در مورد سگ ها صدق می کند ، بلکه گربه ها از پرواز نه کمتر و حتی شاید بیشتر از آن می ترسند ، زیرا سازگاری آنها نسبت به سگ ها کمتر است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید