کشوری که بیشترین زندانی را دارد ، اکثر مردم با کارت اعتباری زندگی می کنند

در

زندانیان
این کشور مشهور رکورددار تعداد زندانیان است ، جایی که بیشتر مردم با کارت اعتباری زندگی می کنند و بدهی های ملی ساعتی رشد می کند

 

هر ایالت ویژگی های خاصی دارد که مشخصه آن است. این ویژگی ها گاهی اوقات بسیار جالب هستند و همیشه برای خیلی ها شناخته شده نیستند. و برای برخی ، فقط چند ویژگی گواهی بر این است که ما در مورد کدام کشور خاص صحبت می کنیم. به عنوان مثال ، یک کشور مشهور و معروف وجود دارد ، که در آن تعداد مجرمان بیش از هرجای دیگر هستند ، جمعیت کاملا فراتر از توان آنها زندگی می کنند و بدهی ملی هر ساعت 150،000 دلار افزایش می یابد.


1. جنایت زیاد و تعداد زیادی از زندانیان

زندانیان
مشخصه این کشور بیشترین تعداد زندانیان است ، که نشان دهنده درصد جرم است ، اما در اینجا بیش از حد است / عکس


بیشترین تعداد زندانیان این کشور است که مشخصه درصد جرم است ، اما در اینجا بیش از حد است. برای چندین دهه ، جمعیت زندان ها به میلیون ها نفر رسیده است.

 

زندانیان

زمانی بود که دولت به سادگی زندان کافی نداشت و شروع به ساخت زندان های جدید کرد / عکس


زمانی بود که ایالت زندان های کافی نداشت و شروع به ساخت زندانهای جدید می کرد ، حتی مکانهایی خصوصی برای زندانیان  وجود داشت که البته خدمات اضافی نیز در آنها وجود داشت. یعنی تجارت خوبی روی زندانیان ساخته می شود.

 

2. زندگی مردم به صورت اعتباری

زندگی مردم به صورت اعتباری
اکثریت قریب به اتفاق کالاها مانند فضای زندگی ، اتومبیل و ...  دقیقاً به دلیل وجود وام در دسترس مردم است / عکس


یکی دیگر از ویژگی های قابل شناسایی این کشور اعتبار در دسترس است. اکثریت قریب به اتفاق کالاهایی مانند مسکن ، اتومبیل ، لوازم گران قیمت خانگی ، مسافرت به سراسر دنیا و حتی لباس دقیقاً به دلیل وجود وام در دسترس مردم است. اگر از بیرون نگاه کنیم ، افرادی را می بینیم که ماشین گران قیمت ، خانه یا آپارتمان مجلل ، لباس مناسب و ... دارند. اما کیف پول های چرمی پول ندارند ، بلکه دارای کارت اعتباری هستند.

 

زندگی مردم به صورت اعتباری

در اینجا عادت شده است که هزینه ها واقعاً بیشتر از درآمد باشد / عکس 

 

این در حالی است که در اینجا هزینه ها واقعاً بیش از درآمد است. اعتیاد به اعتبار از سنین جوانی شروع می شود. معمولاً افراد برای پرداخت هزینه تحصیلات آینده خود اولین وام خود را می گیرند. خوب ، پس همه چیز طبق اصل یک گلوله برفی پیش می رود.

 

ازدواج

یکی از دلایل ازدواج دیرهنگام و بر این اساس ، تولد کودکان در سنی نسبتاً بزرگسال ، بدهی های "انباشته" است / عکس


یکی از دلایل ازدواج دیرهنگام و بر این اساس ، تولد کودکان در سنین نسبتاً بالغ ، بدهی های "انباشته" است. از این گذشته ، با ظهور یک خانواده ، مسئولیت جدیدی از نظر مالی بوجود می آید.

 

3. بدهی دولت

دلار
در سال 2020 بدهی این ایالت 26 تریلیون دلار بود / عکس


در سال 2020 بدهی این ایالت 26 تریلیون دلار بود. مقدار قابل توجه و تکان دهنده است. تقریباً تمام دنیا نگران این واقعیت هستند. اگرچه حتی خود مقدار هم نیست اما واقعیت این است که هر ساعت بیشتر می شود. همه می گویند که سقوط اقتصادی در داخل کشور اجتناب ناپذیر است.

 

دلار

هر ساعت ، بدهی ملی این کشور 150،000 دلار افزایش می یابد / عکس


اما بدهی ملی یک پدیده متزلزل است. کارشناسان داخلی می گویند به دلیل تغییرات سیاست ها و همه گیر شدن بیماری کرونا ، این رقم به زودی شروع به کاهش خواهد کرد. بر این اساس ، اقتصاد در همان سطح باقی خواهد ماند.

اگر کسی هنوز حدس نزده است ، ما در مورد ایالات متحده آمریکا صحبت می کنیم - کشوری که در زمینه سیاست نفوذ زیادی دارد و دارای مزایای زیادی از جمله تا حدی اقتصادی و نظامی است .علی رغم این واقعیت که مقایسه همه حقایق فوق با موارد اخیر دشوار است ، در واقع ، همه چیز دقیقاً مانند آن است.

آمریکا

زندگی در بدهی ، میزان جرم و جنایت بالا و بدهی ملی نامتناسب از ویژگی های اصلی ایالات متحده آمریکا است / عکس

نظرات

در ادامه بخوانید...

حساب و اسناد دریافتنی چیست؟

در

( سیارک) بسیاری از مردم یکباره تصمیم به خرید میگیرند و اگر بخواهند منتظر بمانند اشتیاق آنها برای خرید کاهش می یابد جهت استفاده از مزیت این خریداران بیشتر شرکت ها به مشتریان خود فروش اعتباری را پیشنهاد میکنند زیرا موجب افزایش فروششان میشود. یکی از معایب این استراتژی زمانی خود را نشان میدهد که برخی از خریداران قادر به پرداخت بدهی خود نیستند و یا تمایلی برای پرداخت آن ندارند. با این وجود گستردگی پیشنهادات فروش اعتباری نشان میدهد که مزیت افزایش در میزان فروش نسبت به ایراد سوخت برخی حسابها دارای اهمیت بیشتری است.

زمانی که شرکت به یک مشتری اجازه میدهد تا اکنون خرید کند و بعدا پرداخت کند، حق شرکت برای دریافت این وجه در آینده را یک حساب دریافتنی مینامند.

معمولا، مقدار این مطالبات کم است و دوره زمانی دریافت آن کوتاه است. بیشتر حسابهای دریافتنی ظرف مدت 30 روز نقد میشوند. هنگامی که زمان بیشتری مورد نیاز است و یا مبلغ دریافتنی رقم بالایی است، فروشنده معمولا از خریدار درخواست میکند تا یک یادداشت که در آن توافقات اعتباری بین طرفین ثبت شده است، صادر کند. این یادداشت شامل تاریخ سررسید، نرخ بهره و سایر اطلاعات میباشد. دریافتنی هایی که به وسیله چنین یادداشتهایی مستند میشوند را اسناد دریافتنی مینامند. حسابها و اسناد دریافتنی به عنوان دارایی در ترازنامه گزارش میشوند.

فرض کنید که دولت ایالات متحده 10 میلیون دلار سوخت فسیلی از شرکت شورون (chevron) خریداری میکند. حال فرض کنید دولت هم پیشنهاد خرید نقدی و هم پیشنهاد خرید اعتباری را مطرح کرده است. شرکت شورون مطمئن است که دولت بدهی خود را در زمان مقرر پرداخت خواهد کرد. به نظر شما آیا شرکت شورون باید اهمیتی به شیوه پرداخت، نقدی یا اعتباری 30 روزه، بدهد؟ چرا؟ ( سیارک)
پاسخ: شورون قطعا فروش نقدی را به فروش نسیه به دولت ترجیح میدهد. اگرچه مطمئن باشد که حساب دریافتنی از دولت وصول خواهد شد زیرا هرچه زودتر وجه نقد خود را دریافت کند زودتر میتواند آن را مجددا سرمایه گذاری کند.
هزینه بهره مربوط به یک حساب دریافتنی کوچک 50 دلاری که سررسید 30 روزه دارد ممکن است ناچیز به نظر برسد (با ترخ 4 درصد، مبلغی کمتر از 0.2 دلار میشود) اما زمانی که حسابهای دریافتنی شرکت شورون 17.2میلیارد باشد، هزینه بهره شرکت در دنیای واقعی، با نرخ 4 درصد و سررسید 30 روزه برابر با 56.5 میلیون دلار خواهد بود. و این مبلغ برای یک سال تمام بیشتر از 688 میلیون دلار میشود، تقریبا 32 روز طول میکشد تا شورون حسابهای دریافتنی خود را وصول کند و نرخ متوسط وزنی بهره بدهی های شرکت تقریبا 4.2 درصد است.
بیشتر شرکت ها انتظار وصول تمام مبالغ حسابهای دریافتنی خود را ندارند. حتی مشتریان خوش حساب نیز گاهی صورت حساب خود را پرداخت نمیکنند. ارزش قابل شناسایی خالص حسابهای دریافتنی نشان دهنده مقدار دریافتنی هایی است که یک شرکت پیش بینی میکند در آینده وصول خواهد کرد. ارزش قابل شناسایی خالص برابر است با ارزش اسمی منهای ذخیره حسابهای مشکوک الوصول. ذخیره حسابهای مشکوک الوصول نشان دهنده برآورد یک شرکت از حسابهای سوخت شده است. برای نشان دادن این موضوع، شرکتی را با حسابهای دریافتنی 50000 دلار در نظر بگیرید که برآورد میکند2000 دلار از حسابهای دریافتنی خود را نمیتواند وصول کند. ارزش قابل شناسایی خالص دریافتنی ها برای این شرکت بدین صورت محاسبه میشود:
حسابهای دریافتنی 50,000
منهای: ذخیره حسابهای مشکوک الوصول (2,000)
که حاصل برابر است با ارزش قابل شناسایی خالص دریافتنی ها 48,000

یک شرکت طبیعتا نمیتواند در طی یک روز مقدار دقیق دریافتنی هایی را که در آینده قادر به وصول نخواهد بود میشخص کند. بنابراین ذخیره حسابهای مشکوک الوصول و ارزش قابل شناسایی خالص ضرورتا حسابهای برآوردی خواهند بود. با این حال ارزش قابل شناسایی خالص نسبت به ارزش اسمی رقم دقیق تری از مبلغ قابل وصول را ارائه میدهد. شرکت ها جهت اجتناب از نشان دادن دارایی ها بیش از میزان واقعی در ترازنامه معمولا دریافتنی های خود را به ارزش قابل شناسایی خالص گزارش میکنند.ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا هیچ حصار، نرده و یا دیواری اطراف خانه ویلایی در آمریکا وجود ندارد

در

خانه ویلایی آمریکا

 

با کمال تعجب ، هیچ حصار، نرده و یا دیواری اطراف خانه ویلایی در آمریکا وجود ندارد. و این عملا تفاوت اصلی با آنچه که در ایران عادت کرده ایم و یا در تعدادی از کشورهای دیگر نیز مشاهده می شود، است . این برای ما بسیار عجیب است اما  برای آمریکایی ها کاملاً  معمول است. حال می پرسیم چرا اینگونه است؟

دلایل عدم حصار در خانه ویلایی در آمریکا چیست

خانه ویلایی آمریکا
آمریکایی ها دلایل زیادی برای عدم ساختن نرده های عظیم در اطراف خانه های خود دارند / عکس

البته ممکن است کسی بگوید سبک زندگی آنها  اینگونه هستند. اما دلایل مختلفی برای این وجود دارد.

 

خانه ویلایی آمریکا

ممنوعیت ساخت نرده ها در اطراف ساختمانهای مسکونی در آمریکا توسط قانون تنظیم شده است / عکس


اولین مورد آنها الزامات ایمنی شخص و غالباً در سطح قانونگذاری است. در بسیاری از ایالت ها نصب نرده ها در اطراف یک ساختمان غیرقانونی است. واقعیت این است که یک دروازه قفل شده می تواند در صورت آتش سوزی مانع از حرکت ماشین آتش نشانی به سمت خانه شود.

 

ماشین آتش نشانی

خانه های ایالات متحده از مواد قابل اشتعال ساخته شده اند ، بنابراین ماشین آتش نشانی باید همیشه به آنها دسترسی آزاد داشته باشد / عکس

دلیل اول

به عنوان یک قاعده ، تمام خانه های زیبای آمریکایی از موادی ساخته شده است که بسیار قابل اشتعال است. نمای سایدینگ(سایدینگ مصالح ساختمانی که در بام یا نمای خارجی خانه ها یا ساختمان های ویلایی به منظور هدایت آب به خارج استفاده می شود) از چوب ساخته شده است و دیوارها از تخته و گچ است. اگر آتش سوزی در جایی در یک خانه رخ دهد ، در مدت زمان کوتاهی ساختمانهای واقع در همان نزدیکی ، یعنی ساختمانهای مسکونی مجاور ، می توانند آتش بگیرند. در نتیجه ، اگر خیلی سریع منبع آتش خاموش نشود ، کل منطقه مسکونی آتش خواهد گرفت. این کار در صورتی سرع  می تواند انجام شود که آتش نشانی نزدیک به ساختمان در حال سوختن بتواند حرکت کند.

 

پارکینگ

در مواقع اضطراری ، حصار مانع از حرکت پلیس به سمت خانه خواهد شد / عکس

 

سایر خدمات اضطراری به ویژه پلیس نیز باید دسترسی راحت به ساختمان داشته باشند. در مورد درب منتهی به داخل خانه ، این ساختارهای به اصطلاح "مقوایی" در مناطق بسیار خوب اغلب توسط صاحبان فراموش می شوند که  آنها را  قفل کنند. در صورت بروز موارداضطراری ، پلیس باید بتواند سریع و بدون موانع به ساختمان دسترسی داشته باشد.

 

خانه ویلایی آمریکا

در ایالات متحده آمریکا ، تمام کنتورها بیرون از خانه نصب می شوند تا ماموران بتوانند هر زمان که بخواهند شماره  را بخوانند / عکس

 

دلیل دوم

عدم دیوار کشی و حصار  کنتور ها است. ما ایرانی ها عادت کرده ایم که هر ماه ، در یک روز ، یک مامور از اداره برق آب و گاز به خانه بیاید و شاخص ها را بررسی می کند. در کشور ما کنتور ها در داخل خانه نصب می شوند . اما در آمریکا اوضاع کاملاً متفاوت است.

 

تمام کنتورها خارج از خانه و جایی که مامور اداره ذیربط براحتی بتواند در زمانی که برای او مناسب باشد بیاید و شماره کنتور را ببیند . کاملاً راحت است ، اما تنها در شرایطی که فضای مجاور توسط حصار احاطه نشده باشد.

 

ویلایی آمریکا

عدم وجود حصار ، نیاز به بستن / باز کردن آن را از بین می برد و به شما امکان می دهد که پارکینگ را آزادانه ترک کنید / عکس

 

دلیل سوم

راحتی است. بیشتر آمریکایی ها در خارج از خانه های خود پارکینگ دارند که در بسیاری از فیلم های آمریکایی خیلی خوب نشان داده می شود. ماشین از چنین پارکینگی به محلی که مستقیماً در جلوی خانه قرار دارد ، می رود. و اگر حصار احتیاج به باز یا بسته شدن داشته باشد که به زمان نیاز دارد ، نبود آن  زندگی مردم را بسیار ساده می کند.

 

ویلایی آمریکا

در برخی از خانه ها ، فقط حیاط خلوت حصار کشیده شده است / عکس

 

دلیل چهارم

البته مسئله زیبایی شناسی است. حصار تأثیر نسبتاً منفی در تصویر کلی خیابان دارد. از این نظر ، در مناطق مسکونی بویژه ثروتمندان ، نرده های بلند و بزرگ رفتار منفی بحساب می آید.

 

حیاط خلوت

حصار در حیاط خلوت لازم است تا بچه ها بیرون از منطقه محلی نروند / عکس

 

شایان ذکر است که برخی از ساکنان این کشور هنوز نرده و حصاری  دارند ، اما آنها نه از سمت خیابان ، بلکه در پشت خانه ، در حیاط خلوت ، که معمولاً بچه ها بازی می کنند ، می باشد. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

در ایالات متحده آمریکا حمل حیوانات در پرواز ممنوع شد

در

180130-peacock-img_1561-ac-851p_fcac1e233b9065fc3a99fb2bc582520d.jpg


ایالات متحده  آمریکا  تصمیم گرفته است که به شیوه حمل و نقل حیوانات در کابین هواپیما  پایان دهد. زمانهایی که می توانستید یک لاک پشت ، خوک ، گربه و حتی یک  اسب کوچک  در پرواز با خود ببرید به پایان رسیده است. آنها تصمیم گرفتند برای سگ ها استثنا قائل شوند: در ایالات متحده ، وقتی كسی به دلایل پزشکی به سگ احتیاج دارد ، عمل كانیستراپی(درمان و توانبخشی افراد با کمک حیوانات ویژه آموزش دیده) به طور گسترده ای انجام می شود. در عین حال ، برای سگها ، مانند سایر حیوانات ، هر پرواز و حتی بیشتر در محفظه قفس بودن ، استرس بزرگی است و آنها خودشان نیاز به حمایت صاحب دارند.

tdy_yang_animals_150728.jpg

وزارت حمل و نقل ایالات متحده قانونی را تصویب کرده است که حمل و نقل حیوانات غیر از سگ ها داخل هواپیما را ممنوع می کند. یک استثنا برای آنها ایجاد شد زیرا سگها اغلب حیوانات خدماتی هستند ، به افراد نابینا ، معلول و افرادی که از بیماری روانی در  پرواز رنج می برند کمک می کنند. با این حال ، حتی برای اینگونه مسافران ، گواهی پزشکی تأیید نیاز به همراهی حیوان مورد نیاز است.


این قانون که از اوایل سال 2021 لازم الاجرا شد .به عنوان یک استدلال برای پرداخت نکردن هزینه حمل و نقل یک حیوان در چمدان ، مسافران  به عنوان پشتوانه اخلاقی ، گواهی پزشک مبنی بر نیاز به حیوانات خانگی در هواپیما را باید ارائه دهند.

 

download.jpg

 

در فوریه سال 2020 ، رونیکا فرسه از میشیگان در کلاس اول با یک اسب پونی به نام "فرد" پرواز کرد ، که مخصوص مسافرت در ارتفاع زیاد آموزش دیده بود. آمریکایی به کارمندان شرکت هواپیمایی تصمیم خود را توضیح داد: "من مقدار زیادی پول برای بلیط های درجه یک پرداختم ، زیرا این اولین بار برای "فرد" بود و دوست داشتم او راحت باشد." این اسب که یک لباس مخصوص به تن داشت ، یک اسب معمولی نبود بلکه یک اسب تعلیم دیده بود و در هواپیما رفتار آرام تری داشت ، حتی بهتر از آنچه مالک انتظار داشت. به گفته وی ، واکنش مسافران و کارمندان شرکت هواپیمایی نیز مناسب بود.


با این حال ، او خودش طرفدار این قانون بود ، زیرا معتقد است که برخی از صاحبان از این قانون برای اهداف دیگر استفاده می کنند. "این هواپیما گاهی اوقات حمل حیوانات خدمات آموزش ندیده است و بسیاری  سوء استفاده وجود دارد.

در سال 2018 ، یک هنرمند به نام ونتیکو از بروکلین سعی کرد تا طاووس دکستر خود را سوار پرواز نیوآرک - لس آنجلس کند ، اما به دلیل بزرگی پرنده توسط هواپیمایی یونایتد پذیرفته نشد.

 

و در سال 2016 ، یک بوقلمون در پرواز Delta دیده شد. عکس لحظه ای پرنده روی صندلی هواپیما توسط یکی از مسافران در شبکه اجتماعی منتشر شده است. خلبان سابق تام بان ، که اکنون به مردم کمک می کند تا از پس مبارزه با هوازی هراسی برآیند ، برای USA Today اظهار نظر کرد: "وقتی این بوقلمون را در توییتر دیدم ، فکر کردم بعضی ها از اینکه چند صد دلار برای پرواز با بوقلمون پرداخت کرده اند بسیار اذیت می شوند."

 

بوقلمون

وی توضیح داد که در ایالات متحده به راحتی می توان از یک درمانگر گواهی گرفت که فرد به یک حیوان احتیاج دارد. به نظر می رسد سایت هایی برای این کار وجود دارند که می توانید چنین گواهی ای را با مبلغی از 59 دلار تا 200 دلار سفارش دهید.


شرکتهای هواپیمایی ایالات متحده مدتهاست که به دنبال به روزرسانی قانون هستند و این واقعیت را مورد استفاده قرار می دهند که برخی از مسافران از این امتیاز سو، استفاده می کنند ، یا برای صرفه جویی در هزینه حمل حیوانات در دام ، یا از اینکه از حیوانات خانگی خود جدا می شوند. آنها در هنگام ارائه گواهینامه نمی توانند از چنین مسافرانی خودداری کنند ، زیرا خطر دریافت جریمه نقدی تا 150 هزار دلار را دارند.

 

اکنون چنین روشی غیرممکن خواهد شد و سوار شدن فقط یک سگ و ارائه مدرک مناسب و همچنین اثبات سالم بودن ، آموزش دیده بودن سگ امکان پذیر است و می توانید رفتار او را تضمین کنید.

Eric-and-Jake-on-airplane-907x1024.gif

 

"مشکل حیوانات از هر نوع در هواپیما ، البته واکنش های آلرژیک دیگر مسافران و خطر گاز گرفتن حیوان از یک خدمه یا مسافر دیگر است (مواردی وجود داشت که این اتفاق افتاد) یا در هواپیما باعث تصادف شوند و شاید حتی شما را مجبور به فرود اضطراری کند.

 

بنابراین ، طبق قوانین جدید ، قلاده سگها باید در طول پرواز بسته باشد و کارمندان شرکت هواپیمایی ممکن است از سوار شدن به حیوانی که رفتار پرخاشگرانه ای دارد ، خودداری کنند. از جمله گروه هایی که برای این قانون لابی کردند ، انجمن مهماندار بود که رئیس آن سارا نلسون گفت: "امیدوارم روزهای کشتی نوح در هوا به پایان برسد."

 

گربه ها برای حمایت روانشناختی آموزش ندیده اند - آنها به گونه ای متفاوت تنظیم شده اند ، به اندازه  سگ ها اجتماعی نیستند ، هدف آنها تعامل با انسان ها نیست ،  در عین حال ، پرواز برای یک حیوان یک فشار بزرگ است و در محفظه چمدان 10 برابر افزایش می یابد ، زیرا در آن نزدیکی صاحب وجود ندارد.

 

یک دستیار سگ اضافه کرد: "مطمئناً همراه داشتن حیوانات بسیار خوب خواهد بود ، زیرا شرایطی وجود دارد که آنها فراموش می کنند گرمایش را در قسمت چمدان روشن کنند و حتی مواردی از مرگ حیوانات نیز وجود دارد." "اما من نمی دانم که با توجه به نیازهای همه مسافران ، پرواز چگونه می تواند سازماندهی شود. شاید ارزش داشته باشد که برای مثال یک محفظه جداگانه برای حیوانات در عقب هواپیما تهیه کنید ، درباره تهویه هوا فکر کنید یا حداقل یک بار در هفته پروازهای جداگانه را برای مسافران با حیوانات شروع کنید. "

 

tdy_news_rossen_animals_180120_1920x1080.jpg

 

طبق گفته مربی سگ  ، سگ مانند یک کودک کوچک است ؛ او نمی فهمد چه اتفاقی می افتد و چه زمانی پایان می یابد. دستیار سگ توضیح می دهد: "هنگامی که یک سگ در قفس و در محفظه چمدان ها است ، در آن همه چیز وزوز می کند ، سر و صدا ایجاد می کند و مشخص نیست که چه مدت طول می کشد - در ذهن او برای همیشه طول می کشد  و بسیار ترسیده است." - اگر صاحب او در نزدیکی باشد ، این یک داستان کاملاً متفاوت است: او می تواند سگ را آرام کند ، از او حمایت کند - در اینجا صاحب یک راهنما برای سگ می شود و از نظر اخلاقی او را پشتیبانی می کند. این نه تنها در مورد سگ ها صدق می کند ، بلکه گربه ها از پرواز نه کمتر و حتی شاید بیشتر از آن می ترسند ، زیرا سازگاری آنها نسبت به سگ ها کمتر است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

تغییرات دفتر بیضی کاخ سفید در 100 سال گذشته

در

دفتر بیضی شکل کاخ سفید از ابتدای قرن بیستم به مکان اصلی هر رئیس جمهور آمریکا تبدیل شد. این تغییر دکوراسیون در دفتر بیضی ، از روکش مبلمان تا کاغذ دیواری ، رسم هر رئیس جمهور تازه واردی است. این فرایند به منظور انعکاس شخصیت فردی و اهداف رئیس جمهور آمریکا در منصب ، و همچنین مهر او در نمادین ترین اتاق جهان است.

 

دفتر بیضی کاخ سفید

 

دفتر بیضی کاخ سفید همچنین منعکس می کند که رئیس جمهور آمریکا کشور خود را چگونه می بیند و نماینده آن است و چگونه آنها حاکمیت ایالات متحده را برای بزرگان سایر کشورها نشان می دهند ، زیرا اتاق برای ملاقات آنها و به اشتراک گذاشتن پیام های مهم با شهروندان استفاده می شود. دفتر بیضی کاخ سفید فقط برای نمایش نیست. درست مانند هر دفتر دیگر ، روسای جمهور نیز از آن برای کارهای روزمره و جلسات با کارمندان استفاده می کنند.

 

به عنوان بخشی از جشن های 50 سالگی خود ، هوم شیلد آمریکایی تصمیم گرفت نگاهی به روند تکامل دفتر بیضی شکل از سال 1909 تا 2021 بیندازد. در سال 1909 ، هنگام گسترش بال غربی ، ویلیام هوارد تفت تصمیم گرفت دفتر خود را از اتاق روزولت به اتاق فعلی منتقل کند. بدون شک نمادین ترین صندلی قدرت در جهان ، دفتر بیضی کاخ سفید است.

 

ویلیام هوارد تفت (1909-1913)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

تفت تصمیم به انتقال دفتر اجرایی از اتاق روزولت به اتاق دبیر رئیس جمهور آمریکا (که اکنون به عنوان رئیس ستاد شناخته می شود) در زمان گسترش بال غربی گرفت. این دفتر قبلاً فقط در یک انتهای آن گرد شده بود ، اما تفت آن را به شکل بیضی و شکل دموکراتیک تر درآورد.

 

وودرو ویلسون (1913-1921)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

پس از یک دوره بازسازی مجدد در بال غربی ، جانشینان فوری تفت فقط تغییرات جزئی در دفتر بیضی جدید ایجاد کردند. 

 

وارن هاردینگ (1921-1923)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

هاردینگ بعد از دو سال درریاست جمهوری درگذشت. یک عکس تکان دهنده از دفتر بیضی شکل در اوت 1923 صندلی میز چرمی هاردینگ و بلاتر معروف را که با کرپ های عزاداری تزئین شده است نشان می دهد.

 

کالوین کولیج (1923-1929)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

دفتر بیضی کولیج هنوز کارهایی را نشان می دهد که ناتان سی وایت برای ویلیام تفت انجام داده است. یک جواهر مرمری به سبک نئوکلاسیک ، جاذبه و اقتدار را به صحنه می بخشد ، در حالی که وسایل ساخت  شرکت مشهور  EF Caldwell & Co است.

 

هربرت هوور (1929-1933)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

دفتر بیضی شکل وایت و تفت با آتش سوزی شب کریسمس 1929 در کاخ سفید خراب شد. رئیس جمهور آمریکا هوور دفتر را ، با دیوارهای روکش دار چوب ، تعمیر و گسترش داد.

 

فرانکلین روزولت (1933-1945)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

با وجود بازسازی هوور ، روزولت خیلی زود دفتر بیضی شکل را به گوشه جنوب شرقی بال غربی منتقل کرد ، جایی که نور طبیعی بهتری داشت. او همچنین آن را دو پا گسترش داد. با این حال ، او مجموعه 17 پارچه هوور را که انجمن تولیدکنندگان مبلمان Grand Rapids دفتر بیضی قدیمی را دوباره تعمیر کرده بود ، نگهداری کرد. این شامل یک میز ، "davenport ، صندلی چوبی ، دو صندلی بزرگ و یک صندلی  کوچکتر ، دو میز ، صندلی میز گردان ، دو صندلی راحتی ، دو قفسه کتاب ، یک میز کوچک و سه پایه استعمال سیگار در دو اندازه بود".

 

هری اس ترومن (1945-1953)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

ترومن اولین کسی بود که در دفتر بیضی رئیس جمهور آمریکا فرش داشت. این یک رنگ آبی سبز بود و تاج آن با برش شمع به طول های مختلف مشخص بود. فرش تعویض نمی شد تا روزی که JFK ترور شد. (این یک اتفاق بود ؛ ژاکلین کندی قصد داشت دکوراسیون دفتر را هنگامی که در تگزاس نبودند) انجام دهد.

 

 آیزنهاور (1953-1961)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

آیزنهاور یکی از دو رئیس جمهور آمریکای است که تغییرات چشمگیری در دکوراسیون دفتر بیضی ایجاد نکرده است. 

 

جان اف کندی (1961-1963)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

بانوی اول ژاکلین کندی ، استیفان بودین ، ​​طراح داخلی فرانسوی را برای بازسازی و مرمت کاخ سفید دعوت کرد. بودین یک فرش قرمز جدید ، مبل های سفید و پرده های کم رنگ طراحی کرد ، اما کندی ها هرگز نتوانستند کار تمام شده را ببینند.

 

لیندون جانسون (1963-1969)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

جانسون دفتر بیضی شکل را وارد عصر رسانه کرد و  سه دستگاه تلویزیون نصب کرد. جانسون حتی از راه دور تلویزیون خودش را با مونوگرام LBJ کامل داشت - بنابراین هیچ مشاجره ای بر سر کنترل کانال ها وجود نداشت!

 

ریچارد نیکسون (1969-1974)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

نیکسون ترکیبی جسورانه از آبی و طلایی را برای دفتر بیضی خود انتخاب کرد - شاید پیش بینی می کرد که الویس پریسلی از مهمانان نیز باشد. نیکسون همچنین میز ویلسون (که در حال حاضر توسط رئیس جمهور آمریکا بایدن استفاده می شود) را وارد دفتر کرد.

 

جرالد فورد (1974-1977)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

فورد از رنگ طلایی و آبی سلطنتی نیکسون استفاده کرد و یک رنگ روشن اما ملایم از رنگ های زرد ، آبی روشن و مایل به قرمز را به دست آورد. این فورد است که ساعت کیس بلند سیمور را نصب کرد که امروز در دفتر بیضی شکل باقی مانده است. این ساعت چوب ماهون در حدود سال 1800 ساخته شده است و "گنجینه ای" از کاخ سفید به حساب می آید.

 

جیمی کارتر (1977-1981)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

کارتر تزئینات فورد را حفظ کرد ، اما برخی از لوازم شخصی را نیز به آن اضافه کرد. او همچنین میز معروف Resolute را که اولین بار توسط JFK استفاده شد و مورد پسند هر رئیس جمهور آمریکا بود ،( به استثنای بوش ها )، برگرداند.

 

رونالد ریگان (1981-1989)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

چهلمین رئیس جمهور آمریکا ایالات متحده منتظر دوره دوم ریاست جمهوری خود بود تا اینکه دوباره تغییر رنگ دهد. نکته قابل توجه فرش جدید با طرح آفتاب در بالای یک طبقه جدید در بلوط سفید گردو و چهار ضلعی است. ریگان همچنین یک پایه  "به میز Resolute اضافه کرده بود تا بتواند جلوی زانو زدن او را جلو کشوها را بگیرد.

 

جورج دبلیو دبلیو بوش (1989-1993)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

اولین رئیس جمهور آمریکا بوش دفتر بیضی شکل را با طرح رنگی استیل و آبی کرم مدرن کرد. او همچنین عکسهای خانوادگی متعددی را به نمایش گذاشت. بوش ارشد تنها رئیس جمهور آمریکای است که از میز C&O در دفتر بیضی خود استفاده کرده است - او علاقه به استفاده از آن را داشت در حالی که به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا ریگان خدمت می کرد.

 

بیل کلینتون (1993-2001)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

کاکی هاکراسمیت دفتر بیل کلینتون را در طرحی تزئین کرد که نمی تواند خاطره ای از دوران نیکسون نداشته باشد. فرش  آبی چشم نواز هاکراسمیت اخیراً برای اداره بایدن به دفتر بیضی برگردانده شده است.

 

جورج دبلیو بوش (2001-2009)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

بوش جونیور با انتخاب فرشی با مضمون تابش خورشید ، که طراح Ken Blasingame با پرده های طلای آنتیک جفت شد ، رونالد ریگان را تکرار کرد. این فرش توسط بانوی اول لورا بوش طراحی شده است و هدف آن ایجاد خوش بینی در طلوع آفتاب بوده است.

 

باراک اوباما (2009-2017)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

پرزیدنت اوباما اولین کسی بود که دیوارهای طرح دار را انتخاب کرد ، کاغذ دیواری راه راه مایل به برنز طلایی و بژ روشن را انتخاب کرد. مبل های مخملی  و رنگ سرد اتاق و رنگ های خنثی این واقعیت را نشان می داد که اوباما از دفتر برای نشستن و کار واقعی استفاده می کرد. به گفته طراح اوباما ، "دفتر بیضی کاخ سفید  برای بوش مانند اتاقی است که می توانی در آن چای بخوری ، و این بسیار زیبا است ، امابرای  اوباما مانند مکانی است که شما اسپرسوی سریع داشته باشید و دست به کار شوید." 

 

دونالد ترامپ (2017-2021)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

انتخاب پرده های ترامپ تا حدودی کنایه آمیز بود. پرده های طلایی که او در انبار پیدا کرد در ابتدا توسط بانوی اول هیلاری کلینتون برای دفتر بیضی  بیل انتخاب شد. ترامپ همچنین کاغذ دیواری اوباما را جایگزین کرد و نقاشی از طومارهای دریا ، برگها و مدالیون های گل را انتخاب کرد ، که هدف آن ایجاد حس تاریخ از ساختمان است.

 

جو بایدن (2021-)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

رئیس جمهور آمریکا بایدن تصمیم گرفت که پرده های کلینتون را در پنجره ها نگه دارد و فرش کلینتون را نیز بازگرداند. اضافات جدید شامل یک سنگ ماه 3.9 میلیارد ساله است.

دکوراسیون دفتر بیضی شکل بیان سلیقه شخصی  است. همچنین این فرصتی است که طراح داخلی رئیس جمهور آمریکا اظهارنظر کرده و کاری تاریخی انجام دهد.

کاخ سفید خانه ای است که می توان به آن افتخار کرد. و مانند همه صاحبان خانه ، احساس غرور در مکانی که در آن زندگی می کنیم و کار می کنیم ، اکنون بیش از هر زمان دیگری احساس خوبی دارد. ضمانت خانه می تواند اطمینان و حفاظت از بودجه مورد نیاز شما در هنگام بروز مشکل در خانه را فراهم کند ، بنابراین می توانید به چیزهایی که دوست دارید بازگردید - مانند تصمیم گیری در مورد اینکه کدام فرش در دفتر خانه شما بهترین شکل را دارد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا جمع آوری آب باران در آمریکا و کانادا ممنوع است

در

آب باران

 

آب باران یک گزینه عالی برای آبیاری گیاهان در یک قطعه شخصی ، باغ و یک باغ سبزیجات است. هموطنان ما از آن برای اهداف دیگر نیز استفاده می کنند. ضمناً ، این آب طعمی متفاوت از آبی که معمولاً می نوشیم دارد. اما در همه جا امکان جمع آوری چنین آبی وجود ندارد ، به عنوان مثال ، در آمریکا و کانادا باید قبل از شروع به جمع آوری  آب باران ، خوب فکر کنید. هرچند جمع آوری  آب باران انجام می شود ، فقط مقیاس باید کاملاً متفاوت باشد.

 

آب باران
قبل از شروع جمع آوری آب باران در مخزنی در ایالات متحده آمریکا و کانادا ، باید خوب فکر کنید / عکس

 

سیاست های آبی ایالات متحده و کانادا

آب باران

تعداد زیادی چاه می تواند به اکوسیستم آسیب برساند ، بنابراین حفر چاه در ایالات متحده آمریکا و کانادا چندان آسان نیست


در این کشورها ، میزان مصرف آب توسط مردم کاملا جدی تنظیم می شود. اگر قطره ای از قلمرو خصوصی شخصی عبور کند ، آن شخص حق ندارد جلوی آن را بگیرد. در غیر این صورت حقوق سایر شهروندان نقض می شود. به همین دلیل ، شخص به سادگی حق حفر چاه را نیز ندارد. اگر چاه در این قلمرو مورد نیاز باشد ، صاحب آن ابتدا به مقامات محلی مراجعه می کند ، که در نهایت اجازه مناسب را می گیرند (یا نه). اول ، متخصصان اندازه گیری می کنند ، تحقیق می کنند. واقعیت این است که وجود چاه ها می تواند آسیب زیادی به کل اکوسیستم وارد کند.

 

آب باران

اگر آب باران به یک ظرف کوچک بریزد ، هیچ کس متوجه نخواهد شد ، اما در مورد استخر یا حوض ، نمی توان از مشکلات جلوگیری کرد


در مورد رواناب آب باران ، آنها بخشی از جریان سطحی هستند . از نظر حقوقی ، برای جمع آوری این آب ، یک شهروند باید مجوز دریافت کند. طبیعتاً اگر این ظرف کوچکی باشد که پس از باران آب از سقف خانه در آن جریان داشته باشد ، پس به سختی کسی به آن توجه خواهد کرد. اما اگر آب در یک استخر بزرگ یا گودالی که برای استخر زینتی تهیه شده جمع آوری شود ، در 90٪ موارد نمی توان از مشکلات جلوگیری کرد.

 

 

کجا نمی توانید آب باران را جمع کنید

زندانی

به دلیل نقض قانون محدود کردن استفاده از آب باران ، آمریکایی به جریمه نقدی 1500 دلار و 30 روز زندان محکوم شد


در غرب قاره آمریکای شمالی ، آب و هوا خشک است ، بنابراین ، حقوق آب مقوله ای کاملاً مشکل ساز است. چند سال پیش (2017) در قسمت غربی آمریکا ، در ایالت اورگان ، نزدیک مرز ایالات متحده و کانادا ، پرونده ای وجود داشت که یک آمریکایی به 1500 دلار جریمه نقدی محکوم شد و سی روز زندان.

 

آب باران

علی رغم اینکه منبع ها در یک قلمرو خصوصی نصب شده بودند ، مالک نتوانست از مجازات فرار کند


دلیل آن سه مخزن بود ، به اندازه کافی بزرگ ، که او در زمین خودش حفر کرده بود ، درست بعد از باران به آرامی پر از آب می شد. وی به هشدارهای بیشمار پاسخ نداد و ادعا کرد که این مالکیت خصوصی وی و حق او در قانون اساسی است.

 

آب باران

در بعضی از استان ها ، می توان از آب باران به طور انحصاری برای آبیاری یا شستشو استفاده کرد

 

نه تنها آب باران تنظیم می شود ، بلکه دامنه کاربرد آن نیز تنظیم می شود. استانهای مختلف کانادا نیز قوانین مختلفی دارند. در بعضی از آنها می توان از این آب به طور انحصاری برای آبیاری یا شستشو استفاده کرد. دمای آبی که در آن مجاز به ذخیره سازی است نیز می تواند تنظیم شود. این ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی باشد. در جاهایی که هوا سرد باشد ، لوله ها می توانند یخ بزنند و باعث ترکیدن آنها شود.

 

 

آب باران بنوشید یا ننوشید

آب باران
برخی از آمریکایی ها آب باران فیلتر شده می نوشند و همسایگان خود را با آن معالجه می کنند

 

پس از عبور آب باران از فیلتر ، برخی افراد آن را می نوشند. اما اگر ناگهان یکی از دوستان یا همسایگان شما از درد شکم شکایت کند ، ممکن است مشکلاتی برای شما پیش بیاید.

 

دعوا

اگر همسایگان به این نتیجه رسیدند که شما بیش از آنچه که باید آب جمع آوری می کنید ، منتظر شکایت باشید


به هر حال ، اگر ناگهان همسایگان تصمیم بگیرند که شما بیش از آنچه برای استفاده شخصی نیاز دارید آب جمع می کنید ، انتظار جریمه را نیز داشته باشید. لازم به یادآوری است که کانادا قوانین زیادی را در مورد محدود کردن اقدامات مالکان خانه های خصوصی و زمین ها وضع کرده است. بنابراین ، شما قادر نخواهید بود هر آنچه را که می خواهید در قلمرو قانونی خود انجام دهید.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...