علائم هشدار دهنده در رفتار یک زن که باید در طرز تفکر خود بازبینی کند

یک زن همیشه می خواهد احساس جوانی ، زیبایی و برقراری ارتباط آسان کند. اما بعضی اوقات تغییر در رفتار و عادت به سن بستگی ندارد.اگر به این صورت است که اگر از خواب بیدار می شوید ، شروع به نزاع و جدال می کنید یا درباره جوانان امروز بحث می کنید ، می گویید که خود شما چنین نیستید و نبوده اید ، این هشدار برای رفتار یک زن و نشانه دهنده این است که باید در طرز تفکر بازبینی کنید.

 

صحبت پشت سر افراد

زن

بحث دوستان در پشت سر شما زشت است.  / عکس


در موارد دیگر ، طرفداران بحث درباره دوستان در پشت سر آنها ممکن است افرادی دلسوز به نظر برسند ، زیرا آنها از روی ترحم درمورد دوستان و همکاران بحث می کنند و سعی می کنند راه حل هایی برای مشکلات آنها پیدا کنند. با این حال ، در واقعیت ، آنها فقط سعی می کنند بگویند زندگی آنها بسیار بهتر از شخصیت های اصلی مورد بحث پیشرفت کرده است. برای اولین بار ، یک شخص می تواند به دلیل کنجکاوی در بحث ها شرکت کند ، اما بعد او به سرعت یک تشابه را ترسیم می کند: امروز آنها در مورد آشنایی مشترک با من بحث می کنند ، و فردا من در مرکز شایعات خواهم بود. بنابراین ، ملاقات با افراد جدید از این طریق ایده بدی است.

 

همچنین لازم به ذکر است که عادت صحبت پشت سر افراد برای شخص بد است. دائماً درمورد دیگران بحث می کند ، رشد نمی کند ، چیز تازه ای از آشنایانش یاد نمی گیرد ، بلکه فقط به زندگی شخص دیگری می پردازد ، حتی اگر اینطور فکر نکند.

 

 

رسوایی و حمله به دیگران

در ابتدا ، مرزهای روانشناختی شخصیت به معنای خطی بود که قلمرو یک نفر به پایان می رسد و قلمرو شخص دیگری آغاز می شود ، که بدون اجازه نمی توان وارد آن شد. با این حال ، بسیاری از مردم این عبارت را به شیوه خود درک می کنند: آنها کاملاً متقاعد شده اند که دفاع از مرزهای آنها تنها در صورت حمله به دیگران امکان پذیر است.

 

وقتی اینطور به نظر می رسد که اطرافیان ما تقلب می کنند.هرچه وضعیت روانی شخص بدتر باشد ، احساس آزردگی بیشتری می کند ، در نتیجه درگیری ها شروع می شوند. اگر به آن فكر كنید ، بیشتر این مشكلات را می توان سریع و با آرامش و بدون توسل به احساسات حل كرد. به عنوان مثال ، اگر به جای نیم کیلوگرم سیب 650 گرم به شما داده شود ، نیازی نیست که در کل بازار داد بزنید و فروشنده را به غیرحرفه ای بودن متهم کنید.

 

ما درمورد این واقعیت صحبت نمی کنیم که اگر شما قربانی فریبکاری  شده اید نیازی به دفاع از حقوق خود ندارید. اما وقتی به نظر شما می رسد که  نفر دومی سعی در آزار شما دارد ، حتی دختری که مقابل شما در صف ایستاده است (چرا اینقدر زیادی خریدکرده و روی نوار نقاله می گذارد؟!) ، این از قبل یک زنگ خطر است.

 

 

غر زدن و شکایت از زندگی

زن

غر زدن و شکایت از زندگی برای مورد ترحم واقع شدن استفاده می کنند.  / عکس 


غر زدن ، حتی آنچه در نگاه اول ممکن است گفتگویی صمیمانه به نظر برسد .چنین زنانی تلاش می کنند تا همه از درد و رنج آنها آگاه شوند. و هرگز اعتراف نمی کنند که خودشان مقصر مشکلاتشان هستند - مطمئناً شخص دیگری "افراطی" باقی خواهد ماند. از نظر آنها ، آنها شناختی را که شایسته آنها است ، دریافت نمی کنند ، به همین دلیل عمیقا ناراضی هستند.

 

محافظه کاری در انتخاب لباس

مثال: به هر دلیلی شلوار جین راحت و تی شرت نپوشید.از یک طرف ، محافظه کاری در انتخاب لباس خوب است ، با این وجود راحتی در درجه اول قرار دارد. اما اگر مرتباً به جای مواردی که واقعاً دوست دارید ، لباس راحتی خریداری می کنید ، به آن فکر کنید ، شاید خیلی کم به خودتان بها می دهید. به یاد داشته باشید ، مراقبت از خود فقط خرید لوازم ضروری مانند شلوار جین که هر روز می پوشید نیست ، بلکه خرید لباسی است که لذت را به همراه دارد. بله ،  اگر این لباس را در نگاه اول پسندیده اید و کاملاً متناسب است ، چرا خودتان را راضی نکنید؟

 

 

تحمیل نظر خود به دیگران

زن

مادر شوهر به دخترخانم آشپزی می آموزد

 

مطمئناً بسیاری به یاد می آورند که چگونه از همسایه ، یکی از اقوام سالخورده یا یک همکار مسن به وفور توصیه دریافت کرده اند. بیشتر اوقات ، این توصیه ها به محبوب ترین و دردناک ترین موضوعات مربوط می شوند: کودکان ، کار ، زندگی شخصی. و اگر ناگهان یک دختر آشنا شغل خود را بالاتر از خانواده خود قرار دهد یا اقداماتی را انجام دهد که "در جامعه" پذیرفته نیست ، برخی از خانمها بلافاصله شروع به صحبت می کنند . اگر ناگهان نیاز دارید که تجربه شخصی خود را به اشتراک بگذارید و درباره اشتباهات دیگران به آنها اشاره کنید ، فقط به خود یادآوری کنید که هیچ کس از شما مشاوره نخواسته است و بر این اساس ، آنها از آن استفاده نخواهند کرد.

 

 

متعصب بودن

مثال: دختر به دوست خود می گوید که چنین لباسی ناپسند به نظر می رسد ، و سپس خودش آن را خریداری می کند. در بیشتر موارد ، تعصب تمایلی ظاهری برای مطابقت با هنجارها و مطالبه همان خواسته از افراد دیگر است. عجیب است که گاهی این قوانین توسط شخص کاملاً نادیده گرفته می شود ، اما مسئله اصلی برای او این است که دیگران را مجبور به انجام "کار درست" کند.

 

در چنین شرایطی ، خانم ها از دو استاندارد استفاده می کنند ، رفتار پرخاشگرانه ای از خود نشان می دهند و تمام تلاش خود را برای محافظت از "تصویر ناب" خود انجام می دهند ، این هدف را تقریباً معنای زندگی می دانند. آنها حتی سعی نمی کنند هیچ صفتی را در خود بپذیرند: برای آنها مهم است که نشان دهند از دیگران بهتر و قویتر هستند.

 

 

متوقف کردن مراقبت از خود

زن

شما باید نه تنها زمان را به خانه ، بلکه همچنین به خود اختصاص دهید.

 

بدون شک لازم است نظافت در خانه حفظ شود ، اعضای خانواده را با غذاهای خوشمزه خوشحال کنید. اما قطع این موضوع ، فدا کردن وقت شخصی که می توانید صرف پیشرفت خود ، انجام اقدامات زیبایی ، خرید کنید ، اشتباه بزرگی است. در نتیجه ، آپارتمان عالی خواهد شد ، اما برعکس ، ظاهر و کمد لباس شما چیزهای زیادی را برای شما ایجاد نمی کند. اما این چیزهای به ظاهر کوچک هستند که بسیار بر خلق و خوی و خودآگاهی ما تأثیر می گذارند ، حتی اگر نخواهیم آن را نزد خود بپذیریم.

 

بنابراین ، برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنید که نه راحتی خانه و نه خودتان را نادیده بگیرید. به عنوان آخرین چاره ، همیشه می توانید در کارهای خانه از شوهر خود کمک بخواهید تا بتوانید چند ساعت  برای خود اختصاص دهید.

 

 

محکوم کردن احساسات جوانان

زن

این زن پسرش و دوست دخترش را به دلیل نمایش عمومی احساسات محکوم می کند.  / عکس


 خیلی دوست دارند گذشته را به یاد بیاورند و بگویند که آن زمان چه خوب بود! آنها کاملاً مطمئن هستند که قبل از این مردم مهربان تر بودند ، تربیت بهتر بود ، دختران زنانه تر ، مردان اعتماد به نفس بیشتری داشتند و جوانان امروز به هیچ وجه از استانداردهای بالای اخلاقی جامعه برخوردار نیستند. چنین استدلالی معمولاً برای مادربزرگ ها است ، اما اگر زنی 30 ساله چنین عباراتی را می گوید ، باید جدی فکر کند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید