کیت میدلتون چه جواهراتی می پوشد

کیت میدلتون

 

یک فرد معمولی همیشه یک انتخاب دارد: زیورآلات بپوشد یا نپوشد. اما با پروتکل اعضای خانواده سلطنتی ،  حق انتخابندارید ، زیرا جواهرات نشان دهنده موفقیت و تأثیر است. اما کیت میدلتون در اینجا نیز سبک خاص خود را پیدا کرد. او به طرز ماهرانه ای فروتنی را در مدل لباس و در تکمیل تصویر خود با جواهرات ترکیب می کند. و در صندوقچه او می توانید میراثی را در کنار محصولات بازار انبوه کاملاً مقرون به صرفه پیدا کنید.

 

حلقه عروسی کیت میدلتون

کیت میدلتون
کیت میدلتون و پرنس ویلیام در دوران نامزدی خود.

 

مطمئناً مشهورترین و شناخته شده ترین جواهرات کیت میدلتون حلقه نامزدی است که توسط شاهزاده ویلیام در روزی که رسماً عروسی خود را اعلام کردند به کیت میدلتون اهدا شد. این حلقه از فهرست Garrard & Co با یاقوت کبود سیلان آبی بیضی شکل بود که توسط چهارده الماس که پرنسس دیانا بر تن داشت احاطه شده بود.

 

کیت میدلتون

شاهزاده ویلیام حلقه ازدواج کیت میدلتون را در دست او می کند

 

کیت میدلتون آن را به همراه حلقه ازدواج که بر اساس سنت خانواده سلطنتی بریتانیا از طلای ولز ساخته شده است ، می پوشد ، که در سراسر جهان به دلیل خلوص و بالاترین کیفیت شناخته شده است. بیشتر اوقات ، یک حلقه معتدل در زیر یاقوت کبود قابل توجه نیست ، اما این باعث نمی شود که ارزش آن کمتر باشد.

 

ساعت کیت میدلتون

کیت میدلتون
ساعت مچی کیت میدلتون

 

این ساعت مخصوصاً برای کیت به یاد ماندنی است ، زیرا توسط همسرش به مناسبت تولد شاهزاده جورج در سال 2013 به او اهدا شد. به طور سنتی ، در خانواده سلطنتی انگلیس ، پس از تولد فرزند جواهرات به مادر جوان اهدا می شود ، اما شاهزاده ویلیام ، به جای سنجاق اصلی که در نظر گرفته شده بود ، تصمیم گرفت به همسر خود یک ساعت کارتیه هدیه دهد. آنها با یاقوت کبود تزئین شده اند که با حلقه نامزدی دوشس کمبریج هماهنگ است.

 

گوشواره کیت میدلتون

کیت میدلتون
گوشواره های عروسی کیت میدلتون

 

همانطور که می دانید ، کیت میدلتون بیش از 60 جفت از این جواهرات دارد. مطمئناً گوشواره های ارائه شده توسط والدینش در روز عروسی او برای دوشس کمبریج اهمیت زیادی دارد. حتی قبل از آن ، نماد خود او برای کیت ایجاد شد - برگ بلوط . مجموعه Forest Enchant Asprey ترکیبی از یک بلوط الماس و یک برگ بلوط است.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گوشواره های آمتیست سبز پوشیده است


اغلب ، دوشس از گوشواره های مارک استفاده می کند ، که نشریات او را مورد علاقه خود - Kiki McDonough - می نامند. در میان آنها - گوشواره های طلا با آمتیست های بیضی شکل سبز احاطه شده توسط الماس ، که در آنها کیت را اغلب می توان در کریسمس مشاهده کرد. یکی دیگر از جواهرات مورد علاقه گوشواره های الماسی به شکل قلب است. البته ، کیت میدلتون از گوشواره های مارک های دیگر استفاده می کند ، گوشواره های Serretta طلا با مرجان ، یک جفت از طراح Cassandra Goad ، Oscar de la Renta و دیگران.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون با گوشواره یاقوت کبود

 

کیت میدلتون
کیت میدلتون گوشواره یاقوت کبود پوشیده است


اما گوشواره های مجموعه سلطنتی سزاوار توجه خاصی هستند. گوشواره های الماس با یاقوت کبود و حاشیه دور توسط خود الیزابت دوم پوشیده می شد ، گوشواره های دیگر ، همچنین با یاقوت کبود و الماس ، روی گوش پرنسس دایانا دیده می شدند ، فقط کیت آنها را  به آویز تبدیل کرد. دیانا همچنین  دارای یک جفت گوشواره باشکوه با مروارید و الماس بود که کمی قبل از ازدواجش با چارلز توسط جواهرسازان کالینگوود به او تقدیم شد.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گوشواره مروارید و الماس پوشیده است.

سنجاق سینه کیت میدلتون

کیت میدلتون
کیت میدلتون با یک سنجاق شمروک.

 

کیت دوست دارد و می داند که چگونه می تواند سنجاق هایی با اشکال و اندازه های مختلف بپوشد. چندین سال است که دوشس برای روز سنت پاتریک یک سنجاق سینه شمروک کوچک طلایی پوشیده است ، در آن اولین بار به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی در انظار عمومی ظاهر شد. در گذشته ، متعلق به ملکه مادر بود.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون با سنجاق سینه شاخه بلوط.

اما سنجاق سینه به شکل شاخه بلوط مخصوص کیت ساخته شده است. برگهای الماس و بلوطهای مروارید سنت های انگلیسی و اجدادی قدیمی انگلیسی را به نمایش می گذارند.

 

کیت میدلتون
کیت میدلتون با سنجاق سینه برگ افرا.


سنجاق سینه الماس "برگ افرا" ، که روی سینه دوشس کمبریج در سفر وی به کانادا دیده می شد ، توسط همسرش جورج پنجم به ملکه مکی تک تقدیم شد. از آن پس ، به طور سنتی ، اعضای خانواده سلطنتی در طول سفر آنها به این کشور استفاده می کنند.

 

تاج کیت میدلتون 

کیت میدلتون
کیت میدلتون با پوشیدن تاج

 

احتمالاً باورنکردنی ترین تاج دار ،  کیت در روز عروسی خود با شاهزاده ویلیام بود. از نظر ظاهری بسیار معتدل به نظر می رسد ، اما راز آن این است که هنگامی که نور به الماس ها  که برش خاصی خورده اند و  در یک ترتیب خاص قرار دارند برخورد می کند ، درخششی در بالای سر ایجاد می شود. به همین دلیل ، تاج عروسی کیت میدلتون Halo نام گرفت. تیارا در سال 1936 توسط جواهرسازان کارتیه برای همسر شاه جورج چهارم ساخته شد. این تاج با 739 الماس ! و 149 الماس مزین شده است. 

 

 کیت میدلتون

کیت میدلتون با تاج کمبریج 


گاهی از این تاج گل به عنوان "گره عشق کمبریج" یاد می شود. زمانی شاهزاده دیانا آن را می پوشید و اکنون می توان آن را روی سر کیت میدلتون مشاهده کرد. در سال 1914 توسط جواهرات Garrard & Co به دستور ملکه ماری ساخته شد ، سپس متعلق به الیزابت دوم بود ، سپس به دیانا منتقل شد ، و پس از عروسی با ویلیام ، تاج عروسی به کیت داده شد.

 

گردنبند کیت میدلتون

کیت میدلتون
کیت میدلتون با گردنبند  زنجیر متوسط ​​طلا


در میان بسیاری از جواهرات دوشس کمبریج ، گردنبندی وجود دارد که برای او معنای خاصی دارد. او اولین بار با گردنبند  زنجیر در اوایل پاییز 2020 ظاهر شد. قیمت زنجیر متوسط ​​طلا با آویزهای Spells of Love فقط 85 پوند است ، اما در هر آویز حروف اول اسامی فرزندان کیت حک شده است: جورج ، شارلوت و لویی.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند زارا را پوشیده است


حضور کیت میدلتون در اولین نمایش فیلم درباره نلسون ماندلا باعث رونق جواهرات زارا شد. البته نه برای همه چیز ، بلکه روی گردنبندی که دوشس در آن ظاهر شد. روز بعد ، گردنبندها در همه فروشگاه های زارا به معنای واقعی کلمه از قفسه ها و ویترین فروشگاه های اینترنتی خریداری شد.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند با روکش الماس پوشیده بود


به طور کلی ، مجموعه همسر شاهزاده ویلیام جواهرات خیره کننده زیادی دارد. گردنبند کارتیه ای را که کیت میدلتون برای حمایت از روح ورزشی المپیک 2012 بریتانیا پوشیده بود ، نگاه کنید.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند ملکه الکساندرا را پوشیده است


و در اینجا گردنبند عروسی ملکه الکساندرا است که به دستور پادشاه آینده ادوارد هفتم برای عروسش ، شاهزاده خانم دانمارکی ساخته شده است. در اصل این یک گل گردن ، یک گردنبند و یک سنجاق بود ، اما متأسفانه  تاج  آن گم شده است.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند نظام حیدرآباد را پوشیده است.  

 


گردنبند نظام حیدرآباد که شامل 38 الماس و 13 زمرد است ، توسط ملکه به کیت اهدا شد. در ابتدا ، پادشاه هند آن را به عنوان هدیه عروسی به الیزابت دوم هدیه داد. به هر حال ، کیت میدلتون به ندرت در این گردنبند ظاهر می شود ، فقط در موارد خاص.

 

کیت میدلتون

کیت میدلتون گردنبند مروارید پوشیده است.  

 

مرواریدهای این گردنبند با بند الماس یک بار در سفر ملکه بریتانیای کبیر به ژاپن اهدا شد. مرواریدها در چهار ردیف کاملاً جا می شوند و با یک گیره الماس به هم متصل شده بودند. ابتدا ، گردنبند توسط ملکه ، بعداً توسط شاهزاده دیانا پوشیده شد و در مراسم تشییع جنازه خداحافظی با شاهزاده فیلیپ ، کیت میدلتون در آن ظاهر شد و جواهرات را با گوشواره های زیبا با مروارید تکمیل کرد

کاربر گرامی در صورتی که به جواهرات علاقه دارید مقاله جواهرات ملکه انگلیس را بخوانید. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید