چگونه به بهترین روش سرمایه گذاری کنیم بخش دوم

(سیارک)در بخش اول این مقاله گفته شد اینجا در صورتی که 50 دلار دارید چگونه سرمایه گذاری کنید حال در این بخش سرمایه گذاری روی مبلغ 500 دلار می باشد.اگر حداکثر 500 دلار داریدچگونه سرمایه گذاری کنید
- در صندوقی سرمایه گذاری نمائید که به دنبال بازار گسترده است.از طریق سال های رونق و کساد، صندوق های شاخص مشترک سرمایه گذاری که به دنبال شاخص S&P هستند حدود 10% در سال بازده داشته اند.این بازده معقول است، وصندوق های مالی غیر شاخص بسیاری وجود دارند که برای مشتریان خود چنین بازدهی را ندارند.بسیاری شاخص های دیگر وجود دارند که ممکن است بازده بیشتری را ایجاد نمایند.به محض اینکه یک صندوق شاخص انتخاب می کنید و اولین همکاری خود را انجام می دهید، می توانید تا هر مقدار که پول می خواهید بیافزائید بدون هیچ گونه هزینه یا کمیسیون مازاد.همچنین آزاد هستید هر زمان که می خواهید از سرمایه گذاری جلوگیری کنید.با رویارویی مستقیم با شرکت صندوق سرمایه گذاری مشترک بدین روش، مجبور نیستید کمیسیون کارگزار پرداخت نمائید.
o حداقل سرمایه گذاری متغییر می باشد، اما با تنظیم بازنشستگی فردی (IRA) فقط ایالات متحده) می توانید حسابی به مبلغ 250 دلار باز کنید.اگر دارای 500 دلار هستید، گزینه های بیشتری خواهید داشت، و می توانید تا حدی برداشت کننده باشید.در هر صورت، به دنبال صندوق شاخص با نرخ هزینه کم باشید (زیر 1% بهتر است).
- باز کردن حساب دلالی تنزیل را در نظر بگیرید.یک کارگزار تنزیل تمامی خدمات کارگزار سرویس کامل را پیشنهاد نمی دهد، اما هنوز هم می توانید سهام بخرید.برخی حساب ها نیاز به حداقل سپرده اولیه دارند.
o تا زمانی که پول کافی دارید به طوری که می توانید چند هزار دلار را در یک سهام سرمایه گذاری نمائید (چیزی که بدین معنی است که چند هزار دلار برای برداشتن تعدادی سهام دارید، در نتیجه خطرات خود را گسترش می دهید)،سعی نکنید از نوسانات قیمت در کوتاه مدت سود ببرید.کمیسیون کارگزاران باعث خواهد شد این موضوع به درد شما بخورد.در عوض، با مقدار محدود برای سرمایه گذاری، برای سرمایه گذاری برای طولانی مدت برنامه ریزی نمائید (چند سال) و شرکت هایی را انتخاب نمائید که نشانگر ارزش هستند.سرمایه گذاری ارزش شامل برداشتن سهام در شرکت هایی می باشد که توسط بازار موردقبول هستند و به محض اینکه بازار ارزش آن ها را بهتر درک می نماید ارزش را افزایش می دهند.)اساسا این تکنیک خطر خاص شرکت را ایجاد خواهد نمود، بنابراین از آن به عنوان استراتژی سرمایه گذاری اولیه خود استفاده نکنید- به شاخص و دیگر صندوق های سرمایه گذاری مشترک توجه نمائید (به علاوه سپرده های بانکی).
- سرمایه گذاری را در یک CD در نظر بگیرید(گواهی سپرده). CD برای افرادی می باشد که برای دوره خاصی از زمان با نرخ ثابت بهره نقشه ای برای پول خود ندارند.با یک CD، پول را به بانک یا دیگر موسسه برای دوره زمانی خاص وام می دهید، در پایان دوره بانک با سود به شما پس می دهد.
CD می توانند از یک ماه تا پنج سال در هر مکانی به طول بیانجامند.
- در کل، هرچه پول بیشتری در CD سرمایه گذاری نمائید، نرخ بهره بالاتری خواهید داشت.موسسات کوچک تر برخی اوقات نسبت به موسسات بزرگ تر نرخ بهره بالاتری پرداخت می نمایند.
- مثلا می خواهید 3000 دلار سرمایه گذاری نمائید، و می دانید که در سال آینده به پول نیاز نخواهید داشت.یک CD یک ساله با نرخ بهره ساده 5. 5% می خرید.در پایان سال، بانک 3000 دلار شما بعلاوه سود به شما پس می دهد، که این سود برابر با 165 دلار است.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید