چگونه بفهمیم کبد مشکل دارد 4 نشانه

چگونه بفهمیم کبد مشکل دارد 4 نشانه
زنگ خطر: چگونه بفهمیم کبد دیگر نمی تواند مقابله کند
کبد یکی از مهمترین ارگان های بدن است ، اما به لطف برخی از اشتباهات ما ، کبد شروع به دریافت بار اضافی می کند و به ما سیگنال می دهد که اوضاع کبد خراب است. در اینجا موارد اصلی آورده شده است.

چگونه بفهمیم کبد دیگر نمی تواند مقابله کند

نشانه شماره 1.
تغییر رنگ چشم و زرد شدن چشم به دلیل این واقعیت رخ می دهد که یکی از کارکردهای کبد که تجزیه محصولات هموگلوبین است به درستی انجام نمی شود. کبد با ترشح بیلی روبین باعث در هم شکستن چربی‌ها می شود. زمانی که در خون بیش از حد بیلی روبین انبار شود ، شکستن چربی‌ها به طور کامل اتفاق نمی افتد و باعث زرد شدن سفیدی چشم ها(صلبیه) می شود. علاوه بر چشم ها ، می توان از پوست و سایر غشاهای مخاطی نیز نام برد که بر اثر ازیاد بیلی روبین زرد می شوند. در موارد پیشرفته ، عنبیه از بین می رود ، و مردمک ها سفید می شوند.
 
نشانه شماره 2.
پوست چرب نیز یکی از نشانه اختلال در عملکرد کبد است. این اتفاق هنگامی که کبد با چربی اضافی مقابله نمی کند، می افتد. در مجاری غدد، چربی تجمع می یابد. این معمولاً در افزایش چربی موجود در پیشانی و بینی ظاهر می شود.
 
نشانه شماره 3.
 
لکه های رنگدانه روی صورت به دلیل اختلال در متابولیسم ملانین پیگمنت ایجاد می شوند. کبد مسئولیت این امر را بر عهده دارد و در صورت عدم مقابله ، ممکن است لکه های قهوه ای روی پیشانی ظاهر شود.
 
نشانه شماره 4.
 
چین و چروک های عمودی بین ابروها نیز می تواند چشم فرد باتجربه را درباره مشکلات کبدی آگاه کند.
 
چندین سیگنال دیگر از مشکلات کبد وجود دارد که به راحتی با نشانه سایر بیماری ها اشتباه می گیرند. بنابراین ، سعی کنید تحقیقات منظم برای درمان کبد( چگونه استاتین ها بر کبد تاثیر می گذارند؟) انجام دهید و آنچه را که می خورید ، پیگیری کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید