رفع جوش صورت، معجزه چای سبز

این دختر قسم می خورد که فقط با چای سبز و عسل جوشهای صورتش را درمان کرده است

این تصویری است که هیلدا در توییتر منتشر کرده است ( خوانندگان عزیز سیارک این تصویر عینا و بدون تغییر کیفیت در سایت منتشر می شود)

جوش جوانی یا آکنه یکی از مشکلات نوجوانان در سنین بلوغ است. جدای از مسائل بهداشتی و درمانی، جوش صورت باعث کاهش اعتماد به نفس در نوجوانان می شود و گاهی آنچنان این موضوع آزار دهنده می شود که نوجوان را برای مدتی منزوی و گوشه نشین می کند. کافیست یک سرچ ساده در اینترنت انجام دهید تا هزاران روش برای درمان جوش صورت پیدا کنید ولی هنوز هیچ کس نمی تواند یک درمان قطعی برای این مشکل معرفی کند. از روشهای دارویی تا جوشانده‌های گیاهی و ماسکهای صورت شیمیایی و دمنوشهای متنوع عطاریها برای درمان این مشکل پیشنهاد می‌شوند. اما هفته گذشته در فضای مجازی دختری به نام هیلدا روبلز دو عکس منتشر کرد که باعث شد هزاران نفر برای دانستن راز درمان جوشهای صورتش از او سوال کنند.

 

در طول هفته گذشته هزاران نفر در توییتر به یک دختر نوجوان اهل لاس وگاس التماس کردند ( بله، درست خواندید، التماس کردند) تا راز درمان جوشهای چرکی صورتش را برای آنها فاش کند. سطح درخواستها و تعداد کامنتها فقط با پستهای ستاره های موسیقی قابل مقایسه بود.

 

چرا باکتری تنها در برخی از افراد سبب آکنه می شود

استرس مدرسه، هورمون ها، و آکنه

تکنیک های سریع و طبیعی برای درمان آکنه (ماسک دارچین و عسل)

تکنیک های سریع و طبیعی برای درمان آکنه (ماسک شیر و عسل)

 

هیلدا پاز روبلز دختر هفده ساله اهل لاس وگاس بعد از اینکه در توییتر دو عکس قبل و بعد از درمان جوشهای چرکی صورتش منتشر کرد بسیار مورد توجه قرار گرفت. بر خلاف روند معمول عکسهای قبل و بعد در موضاعات مختلف که غالبا با تبلیغات و توضیحات فراوان همراه هستند هیلدا اصلا جزییات خاصی را توضیح نداده بود. همه چیزی که او در کپشن ( نوشته زیر عکس ) نوشته بود این بود : راه بسیار طولانی را رفتم. قبل و بعد، به روش من اعتماد کنید!

سوال اینجاست که روش او چه بود؟ صدها نفر کامنت گذاشته بودند و پرسیده بودند که روش درمان جوشها چه بوده است؟

خواص چای سبز برای جوش صورت

روبلز در پاسخ به بعضیها نوشته بود : مطمئن باشید فقط چای سبز و عسل استفاده کردم و به زودی چندین ویدئو از نحوه استفاده از این ترکیب براتون میذارم. واقعا نمی‌تونستم برای دیدن ویدئوها صبر کنم  پس از طرف مجله  Allure به هیلدا زنگ زدم و باهاش مصاحبه کردم. میخواستم مطمئن شم که اون فقط از چای سبز و عسل استفاده کرده و معلوم شد که حرفهاش اغراق آمیز نبودند.( سیارک)

 

روبلز به Allure گفت : حدود آپریل سال 2017 بود که صورتم شروع به جوش زدن کرد و اصلا نفهمیدم که دلیل این جوشها چی بود. بعضی از مردم به من گفتن که دلیل جوش زدن صورتم مسائل هورمونی است و بعضی دیگر هم بهم گفتن که اینها به خاطر وجود عفونت در بدنم هست. در طول تعطیلات تابستانی به خونه خاله ام رفتم و اون بهم پیشنهاد کرد که دمنوش جعفری بخورم . راستش من از دمنوش متنفر بودم و قبلا هیچوقت نخورده بودم. برای همین به خاله ام گفتم که از دمنوش خوشم نمی آد. پس اون بهم پیشنهاد داد که چای سبز استفاده کنم.

ماسک چای سبز برای جوش

ماسک چای سبز برای جوش سر سیاه 

در راه برگشت به خونه روبلز یک بسته چای سبز به قیمت 99 سنت از فروشگاه محله شون خرید. اون هر بار چای رو دم می کرد، بهش مقداری عسل اضافه می کرد. از اون زمان هیلدا هفته ای سه بار چای سبز با عسل می نوشید. روبلز همینطور یک ماسک طبیعی  چای سبز برای جوش  صورتش درست کرد، اون برگه های چای سبز رو در یک کاسه میریخت و با عسل مخلوط میکرد و بعد این محلول رو برای مدت حداقل 30 دقیقه روی صورتش قرار میداد. روبلز گفت : حداکثر 2 ساعت و حداقل 30 دقیقه  ماسک  چای سبز برای جوش صورت روی صورتم بود .

 

هیلدا برای دو ماه اینکار رو هفته ای سه بار انجام داد و بعد به هفته ای یک بار کاهش داد.

روبلز اضافه کرد : بسیاری از مردم حرفهای منو باور نمی کنند. البته من در پاسخ به کسایی که حرفم رو باور نمی کنند گفتم : من نمیگم که این روش ماسک چای سبز برای جوش صورت  برای همه موثر خواهد بود چون خود من قبل از این روش راههای مختلف زیادی رو امتحان کردم و هیچکدام از اونها موثر نبودند.

 

از نظر متخصصین پوست، چای سبز و عسل در درمان آکنه موثر است. به خصوص چای سبز که حاوی آنتی اکسیدانهای زیادی است و کمک می کند که پوست درخشان داشته باشید و در برابر رادیکالهای آزاد از پوست شما محافظت می کند.

جوودیت هلمن متخصص پوست در مصاحبه با Allure گفت که در یک تحقیق که در سال 2013 در کره جنوبی انجام گرفت مشخص شد که چای سبز یک عامل ضد التهاب شگفت انگیز است بنابراین  ماسک چایی سبز برای جوش و  به درمان التهاب پوست و جوشهای صورت و آکنه کمک می کند.همچنین محققان در کره جنوبی پی بردند که چای سبز از بسیاری از داروهای ضد آکنه موثرتر است. بعد از اون تحقیق ده ها تُن داروی حاوی چای سبز وارد بازار شد.

 

روغن چای سبز برای جوش

روغن چای سبز

روغن چای سبز

 

اسانس طبیعی چای سبز رایحه ای خنک سبک و بدون مانع ، تازه و دلپذیر دارد.

روغن چای سبز  محصولی با ارزش و کمیاب است. ترکیب ماده غنی از مقدار زیادی مواد مفید است: کافئین ، آنتی اکسیدان ها ، پروآنتوسیانیدها و غیره. علی رغم این واقعیت که بسیاری از اجزای فعال روغن در آن به مقدار کم موجود هستند ، اینها هستند که رایحه شگفت انگیز این محصول را تعیین می کنند ، که علاوه بر این ، تأثیر روانی-عاطفی قدرتمندی بر روی شخص دارد.

کارشناسان روغن چای سبز  را برای تقویت کل بدن توصیه می کنند ، زیرا دارای یک داروخانه کامل از خواص درمانی است.

کنش روانی-عاطفی
رایحه لطیف تازه چای سبز رنگ ، شاداب و آرامش بخش است. به فعال سازی گردش خون ، تسریع روند تأمین اکسیژن سلول های بدن و تقویت عملکردهای محافظتی آن کمک می کند. از روغن چای سبز غالباً به عنوان ماده معطر استفاده می شود که تأثیر مفیدی بر وضعیت روحی و روانی فرد دارد. بوی آن به اصطلاح "سندرم کلانشهر" ، استرس و بی علاقگی را از بین می برد.

روغن چای سبز برای جوش

روغن چای سبز  به عنوان یک محصول آرایشی و  برای تن دادن به پوست و شادابی پوست و همچنین تمیز کردن آن استفاده می شود. به لطف مواد موثره موجود در روغن چای سبز  ، خواص محافظتی پوست افزایش می یابد. روغن چای سبز  برای مراقبت از پوست چرب و مختلط مستعد التهاب و آکنه مناسب است. این محصول به طور فعال با مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه و مسدود شدن منافذ پوست مبارزه می کند. به بازیابی منابع پوست در کمترین زمان ممکن کمک می کند و به آن طراوت ، لطافت و لطافت می بخشد.

متخصصان زیبایی  روغن چای سبز  را برای پاکسازی روزانه پوست - چه از مواد آرایشی و چه از هرگونه ناخالصی ها - توصیه می کنند ، زیرا بسیار نرم و بدون ایجاد تحریک عمل می کند. این روغن پوست را عمیقا تمیز می کند ، سلولهای مرده را از بین می برد و بازسازی بافت را فعال می کند. علاوه بر این ، رنگ پوست را بهبود می بخشد ، خطوط صورت را تیز می کند و پوست را محکم و سفت می کند.

روغن چای سبز برای هر نوع پوستی مناسب است. همچنین می توان از آن برای ماساژ صورت برای افزایش گردش خون و تقویت عضلات صورت استفاده کرد. به دلیل سبک بودن این محصول ، منافذ پوستی مسدود نمی شود.

روغن چای سبز برای موها نیز بسیار موثر است. پلی فنول ها و اسیدهای چرب موجود در آن به محصول این امکان را می دهد تا فر را با محافظت قابل اطمینان در برابر اثرات مضر عوامل محیطی مانند اشعه ماورا UV بنفش ، گرد و غبار شهر و آب دریا فراهم کند.

 

نحوه استفاده روغن چای سبز

روغن چای سبز برای جوش

روغن چای سبز برای جوش


برای افزودن به مواد آرایشی (کرم ، مقوی ، لوسیون): 2 قطره روغن چای سبز

برای غنی سازی شامپوها: 3-4 قطره. برای بهترین محافظت از مو ، 5 قطره روغن چای سبز به نرم کننده اضافه کنید.

برای تغذیه پوست سر: 2 قطره روغن چای سبز به نوک انگشتان خود بمالید و ریشه مو را ماساژ دهید.

برای تهیه ماده مغذی مبتنی بر اسانس چای سبز ، آن را به کرم روز یا شب معمول خود اضافه کنید (2-3 قطره).

مخلوط با نسبت 1: 1 ، روغن چای سبز با روغن بادام یک نرم کننده و مرطوب کننده عالی برای پوست لایه برداری شده است.

برای نرم شدن پوست و آماده سازی آن برای پوشاندن ، روغن ضروری چای سبز و روغن جوجوبا را مخلوط کنید. 

برای جلسات رایحه درمانی: از این محصول در لامپ های رایحه و مدالیون های رایحه استفاده کنید (به ترتیب 5 و 3 قطره روغن).

اگر شما نیاز به پر کردن یک اتاق 15 متری از عطر دارید ، فقط به 4 قطره روغن چای سبز برای یک لامپ عطر نیاز دارید.

صابون چای سبز برای جوش

صابون چای سبز برای جوش

 

از طرف دیگر عسل تازه ( خام) برای از بین بردن التهاب و قرمزی پوست و کشتن باکتریهای آکنه بسیار عالی است.

کوییتا ماریولا متخصص پوست ساکن وست ایزلیپ نیویورک چند وقت پیش در مصاحبه با Allure گفت : استفاده از عسل باعث خارج شدن و کاهش التهاب پوست می‌شود.

دیدید خاله هیلدا یه چیزی میدونست!

هیلدا وقتی می خواست ماسک صورتش رو پاک کند از صابون زغال برای پاکسازی صورت استفاده می کرد . (pore penetrating charcoal cleansing bar) که به نظر خودش یکی دیگه از دلایل موفقیتش در درمان جوشهای صورتش بوده است.هیلدا می گوید من به این روش ایمان دارم چون تمام صورتم جوشهای سرسیاه و چرکی بود و الان تمام اون جوشها از بین رفتند.

او می گوید بعد از درمان صورتش او هر روز از کرم مرطوب کننده صورت و تونر پوست استفاده می کند تا جای جوش روی صورتش باقی نماند و البته هر روز صبح روی صورتش افشانه حاوی عصاره آلوئه را و خیار و چای سبز اسپری می کند.

هیلدا می گوید که او هنوز در حال پاکسازی پوستش است اما تا این لحظه از این روش بسیار خوب جواب گرفته است. منبع : مجله ALLURE

در سیارک بخوانیم:

درمان جای جوش صورت با طب سوزنی

درمان آکنه هورمونی زنان

آکنه چگونه درمان می شود

چه عواملی باعث بوجود آمدن آکنه شده و چه کسانی جوش می زنند

درمان آکنه ملتهب متوسط تا شدید

درمان آکنه شدید یا کیستی

چگونه آکنه گسترش می یابد

 

از تفاله چای چه استفاده ای کنیم؟

همانطور که احتمالاً می دانید چای سبز حاوی طیف وسیعی از فواید پیشگیری است. بعد از دم کردن چای با برگ های چای مانده در قوری چکار می کنید؟ حدس می زنم بیشتر شما فقط آنها را به عنوان زباله دور بریزید. با این حال ، این برگ های چای حتی پس از دم کردن چای ، هنوز حاوی کاتچین ، پروتئین ، کاروتین و فیبرهایی هستند که برای بدن شما موثر هستند. در بخش نظرات ، کاربران چندین نمونه از نحوه استفاده از تفاله چای استفاده شده را  به اشتراک گذاشته اند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • valium order :

    تأثیر چای در زوال عقل بیماری آلزایمر و دمانس عروقی مغز دو دلیل عمده بروز دمانس است. سروتونین یکی از سلولهای عصبی است که نقش مهمی در عملکردهای مغز دارد. یکی از عملکردهای سروتونین کاهش ترشح Colchizoru برای جلوگیری از فرسودگی و پیر شدن مغز است. به عبارت دیگر ، افزایش سروتونین در مغز باعث افزایش ثبات ذهنی و کاهش ترشح کلشیزورو ، جلوگیری از بیماری های مغزی می شود. تحت استرس ، هورمون قشر آدرنال ترشح می شود و هورمون قشر آدرنال از قشر آدرنال ساطع می شود که سلول های مغز را از بین می برد و باعث فرسودگی مغز و پیری مغز می شود. کافئین و تانن موجود در چای در افزایش Colchizoru تأثیر دارند ، که این امر احتمال پیشگیری از بیماری های مغزی را با نوشیدن چای نشان می دهد.

    1400/5/7 17:58
    • کامران :

      تأثير چای سبز بر سن و پیری عوامل زیادی بر پیری انسان تأثیر می گذارند که یکی از آنها رادیکال های آزاد است. تئوری پیری رادیکال های آزاد توسط هارمن D در سال 1956 پیشنهاد شد. هارمن پیشنهاد می دهد که انتقال دهنده میتوکندری در سلول ها و رادیکال های آزاد تولید شده در واکنش اکسیداسیون در روند متابولیسم با DNA ، پروتئین و لیپید واکنش نشان می دهد ، جایی که مواد اکسیداتیو و تجمع آن باعث پیری می شود. کاتچین های چای اثبات شده اند که در آسیب های DNA توسط نور ماورا بنفش فوق العاده در باسیل روده بزرگ (E ، coli B / rWP2) موثر هستند. در آسیب DNA ناشی از اشعه و مواد شیمیایی مختلف و واکنش های بازگرداندن آن ، کاتچین های چای ثابت شده است که به عنوان ماده ضد جهش زا نقش مهمی دارند. همچنین ثابت شده است که کاتچین های چای در واکنش اکسیداسیون پروتئین ، لیپید و رادیکال های آزاد پروتئین ریبونوکلئیک ، غیر از DNA موثر هستند. پیری انسان در اندام ها و بافت های مختلف رخ می دهد. پیری مغز به ویژه به عنوان دمانس پیری شناخته می شود. در بیماری آلزایمر ، سلول های عصبی مسئول حافظه در مغز ، فعالیت آن را کاهش می دهد. گزارش شده است که تانن موجود در چای باعث ترشح NGF شده و سلول عصبی را فعال می کند.

      1400/5/7 18:22
    • کامران :

      از تفاله چای خشک شده چه استفاده ای کنیم؟ هنگامی که بسته چای را باز کردید ، برای تازه نگه داشتن چای بسیار مهم است که آن را به درستی ذخیره کنید. با این حال ، اگر بسته را باز نکرده اید ، می تواند به خوبی تازه بماند. به خصوص اگر آنها را در یخچال نگه دارید ، می توانند 6 ماه پس از تاریخ تولید تازه بمانند. اگر مقداری چای باز کرده و تاریخ تولید گذشته درید ، می توانید آنها را بو داده و "هوجیچا" درست کنید. در اینجا ساده ترین روش تهیه هوجیچای خانگی است: 1. ورق فویل آلومینیومی را روی تابه برقی قرار دهید. 2. دمای ماهی تابه را روی 110-120 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. 3. مقداری چای بریزید و آن را هم بزنید تا برگهای چای قهوه ای طلایی شود.، می توانید از آنها به عنوان بوگیر استفاده کنید و آن را در یخچال یا جعبه کفش قرار دهید.

      1400/5/8 13:04
  • valium order :

    اثر ضد باکتریایی چای سبز . چای در برابر بسیاری از باکتریها و کپک ها مانند ضد باکتری وبا در روده بزرگ ، باسیل اسهال خونی ، باسیل حصبه ، باسیل سرفه سیاه روی اندام های تنفسی ، میکروپلاسمای ذات الریه ، باکتری هایی که باعث مسمومیت غذایی می شوند مانند سالمونلا ، استافیلوکوک زرد ، پای ورزشکار دارای اثر ضد باکتری است. باسیل پای ورزشکار ، هلیکوباکوتا-پیروری که باعث زخم معده و اثنی عشر می شود ، باسیل روده بزرگ 0157 ، MRSA و میکروکوک پنومونی تحمل پنی سیلین که آنتی بیوتیک ها موثر نیستند. 1 میلی گرم چای رقیق شده به یک دهم چای معمولی 10000 باکتری را از بین می برد. زمان عقیم سازی بستگی به باسیل دارد. ماده موجود در چای که باعث از بین رفتن باکتری ها می شود ، کاتچین است ، طعم قابض چای سبز ، که قوی ترین آن اپی گالوکاتچین گالات است. کاتچین ها مانند برخی از آنتی بیوتیک ها به غشای باکتری ها آسیب می رسانند. هنگامی که کاتچین ها با برخی از آنتی بیوتیک ها مانند پنی سیلین مصرف شوند ، اثر آنتی بیوتیک ها را تقویت می کند. چای همچنین در برابر سم تولید شده توسط باکتری ها سم زدایی دارد. این نیز کار catechins است. کاتچین ها بر وبا ، سرفه سیاه ، عفونت روده بزرگ و مسمومیت غذایی تأثیر دارند. آنها به عنوان آنتی بادی کار می کنند و به نظر می رسد چای برای جلوگیری از وبا و مسمومیت غذایی مفید باشد.

    1400/5/7 18:03
  • valium order :

    تأثیر چای بر بو گزارش شده است که چای در انواع بوها تأثیر دارد. در اینجا سه ​​مثال آورده شده است. اول تأثیر بر بیماری هالیتوز. شناخته شده است که علل هالیوز ، باقی مانده غذاهایی است که روی دندان ها و باکتری های تولید شده در دهان چسبیده است. گزارش شده است که کاتچین های چای سبز با ترکیب با عناصر موجود در غذاها ، مانند آلیل سولفید موجود در سیر و تری متیل آمین در ماهی ، بوی غذا را از بین می برد. همچنین گزارش شده است که کاتچین های چای سبز مستقیماً با مکیرومکابوتان ، یکی از دلایل هالیتوز ، ترکیب می شوند و بوی آن را از بین می برند. همچنین شناخته شده است که کاتچین های چای سبز باعث از بین رفتن باکتری هایی می شوند که باعث هالیتوز می شوند و کنترل چسبندگی باکتری ها به دندان ها یا تولید مثل آنها را می کند. از آنجایی که کاتچین ها را در آدامس ها و قرص ها برای کنترل بوی بد دهان اضافه می کنند ، از تأثیرات کاتچین چای سبز بر روی هالیتوز استفاده می شود. همچنین گزارش هایی حاکی از تأثیر کاتچین های چای سبز بر بوی آمونیاک است که علت بوی بد اتاق و آلدهید خانگی است که از تخته سه لا ، یک ماده ساختمانی تولید می شود. از این عملکرد در فیلترهای ضد بو برای تهویه مطبوع استفاده می شود. سومین اثر در بو بر علیه مدفوع دام است. وقتی با غذاهای حاوی پلی فنول چای سبز به طور مداوم تغذیه می شوند ، ترکیب باکتری در مدفوع تغییر می کند و بوی مدفوع کاهش می یابد.

    1400/5/7 18:09
  • کامران :

    تأثیر چای سبز در عفونت تنفسی عفونت تنفسی توسط بیماری های مختلف ویروسی ایجاد می شود ، از جمله آنفلوانزا بدترین نوع است. چای از عفونت بینی و گلو توسط ویروس آنفلوانزا جلوگیری می کند. کاتچین های موجود در چای سبز و Teafurabin موجود در چای سیاه از ابتلا به ویروس جلوگیری می کنند. کاتچین ها هم روی ویروس A و B موثر هستند ، که با مدل های حیوانی و آزمایش های بالینی اثبات می شود. اگرچه واکسن آنفلوانزا و داروهای ضد آنفلوانزا در حال حاضر بر آنفلوانزا تأثیر دارند ، اما در جلوگیری از عفونت موثر نیستند. شستشوی دهان نیز از عفونت جلوگیری نمی کند ، اگرچه میکروب ها را از بین می برد. برای جلوگیری از عفونت آنفولانزا ، غرغره با چای سبز رقیق ، چای سیاه یا چای اولانگ توصیه می شود. چای گرم موثر است و وعده اول یا دوم چای موثر است زیرا حاوی کاتچین و تفورابین بیشتری است. هنگام غرغره توصیه می شود رو به بالا و غرغره کنید. همچنین به شما توصیه می شود که هنگام گلودرد ، هنگامی که از مناطق پر جمعیت برمی گردید ، قبل از خواب با چای غرغره کنید. نوشیدن چای نیز موثر است ، و گلو را مرطوب می کند.بخور چای سبز هم برای باز کردن مجاری تنفسی موثر است.

    1400/5/7 18:15
  • کامران :

    تأثیر چای سبز در خواب آیا نوشیدن چای سبز قبل از خواب شما را بیخواب و بیدار نگه داشته است؟ چای به عنوان یک محرک در خواب تأثیر دارد. کافئین مغز و سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کند ، مغز را برای بهبود واکنش ها فعال می کند و شرایط روحی را بهبود می بخشد ، به این معنی که از کافئین به عنوان محرک سیستم عصبی مرکزی استفاده می شود. مقدار کافئین موجود در برگ های چای با توجه به زمان برداشت متفاوت است. برگهای برداشت شده در ماههای مه ، ژوئن و ژوئیه بیشترین مقدار کافئین را دارند که تقریباً 2 ~ 4٪ برگهای خشک است. با رشد برگها مقدار آن کاهش می یابد. برگهایی که در ژانویه جمع می شوند فقط حاوی 0.5 درصد کافئین هستند. بنابراین ، چای سیاه ، چای سبز قدرتمند ، گیوکورو (Gyokuro)(چای سبز ژاپنی این نوع برگ های چای از بالای گیاه تا شاخه ها چیده می شوند )و چای مرغوب که حاوی کافئین زیادی هستند ، در خواب تأثیر دارند.

    1400/5/7 18:19
  • کامران :

    از تفاله چای خشک شده چه استفاده ای کنیم؟ از تفاله چای خشک شده استفاده کنید و به چاشنی فوریکاکه اضافه کنید . تفاله چای خشک را به قطعات ریز برش دهید یا پودر کنید. روی توفو ، ناتو ، اسپاگتی ، ماهی کبابی یا گوشت یا برنج را بپاشید و بخورید. فوریکاکه Furikake یک چاشنی خشک ژاپنی است که باید روی برنج ، سبزیجات و ماهی پخته شده پاشیده شود و یا به عنوان ماده تشکیل دهنده اونیگیری (کوفته برنجی ژاپنی) استفاده شود . این ماده معمولاً از مخلوط ماهی خشک ، دانه کنجد ، جلبک دریایی خرد شده ، شکر ، نمک و گلوتامات مونو سدیم تشکیل شده است . دیگر مواد تشکیل دهنده مانند katsuobushi (گاهی اوقات در بسته بندی به عنوان نشان بونیتو )، و یا okaka ( دانه های بونیتو مرطوب با سس سویا و دوباره خشک شده)، ماهی قزل آلا خشک ، شیسو ، تخم مرغ ، میسو پودر شده ، سبزیجات و غیره اغلب به مخلوط اضافه می شوند. Furikake اغلب دارای رنگ روشن و پوسته پوسته است. می تواند کمی طعم دهنده ماهی یا غذای دریایی داشته باشد و گاهی تند است. این را می توان در پخت و پز ژاپنی برای ترشی مواد غذایی و برای کوفته های برنج ( اونیگیری ) استفاده کرد. از سال 2003 ، فوریكاك به عنوان چاشنی ماهی پخته یا سرخ شده ،سالاد ماهی خام و غذاهای میان وعده در ایالات متحده (به ویژه در هاوایی و در ساحل غربی) محبوبیت بیشتری پیدا كرده است.

    1400/5/8 13:03
  • کامران :

    از تفاله چای خشک شده چه استفاده ای کنیم؟ با تفاله چای خشک شده خوشبو کننده مخصوص کفش و جعبه کفش درست کنید. مقداری تفاله چای خشک شده را درون ظرف بریزید و آن را در گوشه جعبه کفش قرار دهید. می توانید مقداری تفاله چای خشک شده را در ظرف کوچک بریزید ، و آن را در گوشه یخچال قرار دهید. مقداری تفاله چای خشک شده را نیز در جوراب زنانه ساق بلند پر کنید و در کفش قرار دهید

    1400/5/8 13:06
  • کامران :

    از تفاله چای خشک شده چه استفاده ای کنیم؟ با تفاله چای خشک شده بالش چای درست کنید.با تفاله چای خشک شده بالش را پر کنید. رایحه چای به خواب راحت شما کمک می کند.

    1400/5/8 13:08
  • کامران :

    از تفاله چای خشک شده چه استفاده ای کنیم؟ با تفاله چای خشک شده وان چای سبز درست کنید. یک کیسه کوچک پنبه ای پر از تفاله چای استفاده شده تهیه کنید و آن را در حمام قرار دهید. در حالی که در حال استحمام با چای سبز هستید ، می توانید از این کیسه نیز استفاده کرده و روی پوست خود بمالید. برای انواع مختلف مشکلات پوستی موثر است. عطر چای همچنین به شما کمک می کند تا آرام شوید و اعصاب خود را آرام کنید.

    1400/5/8 13:12
  • کامران :

    از تفاله چای خشک شده چه استفاده ای کنیم؟ از تفاله چای خشک شده استفاده در املت ژاپنی کنید. Dashimaki (املت ژاپنی) چند تخم مرغ را در کاسه بزنید. مقداری نمک ، سس سویا ، شکر ، داشیجیرو ، تفاله چای استفاده شده و هویج خرد شده را درون کاسه اضافه کرده و آنها را خوب مخلوط کنید. کمی روغن به ظرف اضافه کنید سپس 1/3 از مخلوط را روی ظرف بریزید. وقتی پخته شد ، بقیه مخلوط را بریزید. بعد از پخت کامل ، آن را روی تخته برش قرار داده و با استفاده از "ماکیسو" فرم دهید. در آخر ، آن را به قطعات مناسب تقسیم کنید.

    1400/5/8 13:22

بیشتر بخوانید