کدام بازیگران قلب زنان را در قرن بیستم فتح کردند و اکنون کدام ستاره ها را دوست داریم

موسسه فیلم آمریکا لیستی از بازیگران مشهور سینمای جهان از قرن گذشته تهیه کرده است. منتقدان تصمیم گرفتند به ستارگان فیلم های قدیمی احترام بگذارند و به ما یادآوری کنند که: برای به دست آوردن یک تجربه فراموش نشدنی ، شما مجبور نیستید آنها را در سکانس های جدید دنبال کنید. جادوی سینما در نوارهای سیاه و سفید پنهان شده است ، که تقریباً 100 سال پیش فیلمبرداری شده اند.
 
SAYARAK.COM عاشق فیلم های کلاسیک و بازیگران با استعدادی است که نقش اصلی را در آنها بازی می کند. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم ببینیم کدام بازیگران قلب زنان را در قرن بیستم فتح کردند و اکنون کدام سلبریتی  ها را زنان بیشتر دوست دارند. مقاله را تا آخر بخوانید ، زیرا در آخر مقاله به یاد بازیگرانی(5 عکس از بازیگر ان) می پردازیم که اکنون محبوب هستند.

 

18. جیمز دین

جیمز دین
جیمز دین "بی هیچ دلیلی" ، بت یک نسل شد. می توانید استعداد این مرد خوش تیپ را در فیلم های "شرق بهشت" و  "غول" ارزیابی کنید .
 

 

17. کرک داگلاس

کرک داگلاس
کرک داگلاس 102 ساله را آخرین بازیگران زنده دوره طلایی هالیوود می نامند. ما به شما توصیه می کنیم فیلم های "عطش برای زندگی" ، "اسپارتاکوس" و  "مسیرهای افتخار" را تماشا کنید .
 

 

16. اورسون ولز

اورسون ولز
در اکثر فیلم ها ( Citizen Kane ، The process ، Lady from Shanghai ) ، Orson Welles نه تنها یک بازیگر بلکه یک کارگردان بود. این تنها حقیقت شناخته شده را تأیید می کند: یک شخص با استعداد در همه چیز استعداد دارد.
 

 

15. ژن کلی

ژن کلی
بازیگر ، کارگردان ، خواننده ، طنز نویس و فیلمنامه نگار  در فیلم پس از باران
 

 

14. لورنس اولیویه

لورنس اولیویه
کارنامه تئاتر و بازیگر فیلم، لارنس الیویه شامل نمایشنامه های شکسپیر  و همچنین آثار معاصر بود. می توانید مهارت وی را در نوارهای "هملت" و  "غرور و تعصب" ارزیابی کنید .
 

 

13. جان وین

جان وین
جان وین را پادشاه وسترن می نامند. محبوب ترین فیلم ها با مشارکت وی "شجاعت واقعی" و  "Stagecoach" هستند .
 

 

12. گریگوری پک

گریگوری پک
گریگوری پک یکی از بازیگران پرکار اواسط قرن گذشته است. برای نقش اصلی در درام " کشتن مرغ مقلد" جایزه اسکار گرفت.
 

 

11. گری کوپر

گری کوپر
با تشکر از کاریزمای طبیعی و ظاهر جهانی ، گری کوپر توانست بیش از 35 سال از زندگی خود را در 84 فیلم در نقش اصلی بازی کند. در میان آنها "دیدار با جان دوی " ، "وداع با اسلحه " ، "مردی از غرب" و بسیاری دیگر وجود دارد.

 

10. چارلی چاپلین

چارلی چاپلین
چاپلین نه تنها با یکی از مشهورترین تصاویر جهان سینما ، چارلی روبرو شد ، بلکه باعث شد که ساخت فیلم ها به هنر واقعی تبدیل شود. با همین عبارت بود که وی در سال 1972 به اسکار افتخاری اعطا شد. تماشاگران عاشق کمدی های جاودانه او "Baby" ، "Gold Rush" و  "New Times" بودند .
 

 

9. اسپنسر تریسی

اسپنسر تریسی
اسپنسر تریسی یکی از دو بازیگر تاریخ است (نفر دوم تام هنکس) که موفق به کسب دو اسکار پشت سر هم برای بهترین بازیگر مرد شد. این جایزه عالی توسط فیلم های "ناخدا های شجاع" و  "شهر پسران" به وی اهدا شد .
 

 

8. جیمز کارنی

جیمز کارنی
 جیمز کارنی بازیگر و ودویل ، کمدین و رقصنده ، پس از ایفای نقش در فیلم "یانکی دودل ..." مشهور شد . از دیگر فیلم های رتبه بندی با مشارکت وی می توان به فرشتگان با چهره های کثیف ، سرنوشت یک سرباز در آمریکا و  Delirium tremens اشاره کرد .
 

 

7. کلارک گیبل

کلارک گیبل
کلارک گابل را سلطان هالیوود می نامند. نقش وی در نقش رت باتلر در فیلم بر باد رفته  برای همیشه یکی از به یاد مانده ترین فیلم های  تاریخ خواهد بود.
 

 

6. هنری فوندا

هنری فوندا
شروع کار هنری فوندا با نقش آفرینی در برادوی آغاز شد. اما وی پس از فیلمبرداری در درام "خوشه های خشم" توانست دنیای سینمای جهان را فتح کند.
 

 

5- فرد استر

فرد استر
Fred Astaire یکی از بزرگترین استادان ژانر موسیقی محسوب می شود.این بازیگر ، خواننده ، رقصنده و طراح رقص به همراه شریک دائم خود جینجر راجرز ، در ده ها فیلم بازی کرد. بهترین در میان این نقش ها "پرواز به ریو" و  "طلاق شاد" است .
 

 

4. مارلون براندو

مارلون براندو
بیوگرافی این بازیگر به یک جمله خلاصه می شود: "سینما قبل از براندو و سینما بعد از براندو . طرفداران بی شماری از ستارگان بابازی او در The Godfather و  Desire Tram موافق هستند.
 

 

3. جیمز استوارت

جیمز استوارت
فیلم اصلی جیمز استوارت داستان فیلادلفیا به حساب می آید . همچنین ، این بازیگر را می توان در فیلم هیچکاک "پنجره ای به حیاط پشتی" و فیلم "این زندگی شگفت انگیز" فرانک کاپرا مشاهده کرد .
 

 

2. کری گرانت

کری گرانت
کری گرانت یک ستاره فیلم و نماد واقعی فرهنگ پاپ دهه 40-60 قرن گذشته است. او در 72 فیلم از جمله "بزرگ کردن کودک " ، "فقط فرشتگان بال دارند" و  "Charade" بازی کرد.
 

 

1. همفری بوگارت

همفری بوگارت
همفری بوگارت یک افسانه هالیوود است. ارزیابی استعداد او را می توانید در فیلم "کازابلانکا" ، "ملکه آفریقایی ببینید.
 
سرویس فیلم IMDb لیستی از محبوب ترین بازیگران قرن بیست و یکم را گردآوری کرده است . نگاهی به پنج رده بندی برتر بیندازید

5. مورگان فریمن

مورگان فریمن
در سال 2005 مورگان فریمن به دلیل نقش آفرینی در فیلم کودک میلیون دلاری کودک جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کرد . فیلم های موفق دیگر با مشارکت وی: "فرار از شوکان" ، "هفت" و  "رستگاری در شاوشنگ" را ببینید.
 

4. جک نیکلسون

جک نیکلسون
جک نیکلسون یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ فیلم است. وی 12 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد. نقش اصلی وی نقش رندل پاتریک مک مورفی در درام  "پرواز بر فراز آشیانه  فاخته" و درخشش به نقش جک تورانس در نظر گرفته شده است .
 

3. فیلیپ سیمور هافمن

فیلیپ سیمور هافمن
فیلیپ سیمور هافمن به عنوان یکی از بازیگرانی است که در دهه اول قرن بیست و یکم مورد جستجو قرار گرفته است. او در بیش از 60 فیلم از جمله Capote و  The Master بازی کرد .
 

2. لئوناردو دی کاپریو

 لئوناردو دی کاپریو
 تقریباً هر فیلمی با لئوناردو دی کاپریو به یک فیلم فراموش نشدنی تبدیل می شود. اما شاید نقش های کلیدی او شامل عاشقانه تایتانیک و حماسه Survivor Epic باشد.
 

1. دانیل دی لوئیس

دانیل دی لوئیس
دانیل دی لوئیس تنها بازیگر تاریخ است که سه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرده است. این جایزه عالی برای فیلم های من ، پای چپ من ، خون به پا خواهد شد و  لینکلن به دست او رسید .
 
با لیست موسسه فیلم آمریکا و IMDb موافقید؟ اگر رتبه ای از بهترین بازیگران قرن های 20و 21 را در نظر دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.چه کسی مقام های اول را کسب می کند؟ 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید