بازیگرانی که بازی در نقش های غیر منتظره ای را شروع کرده اند 14 بازیگر

گفته شده است که ارزشمندترین سرمایه برای یک بازیگر، توانایی تجدید حیات آنها در نقش های مختلف است. با این حال، اغلب اتفاق می افتد که یک تصویر خاص برای یک هنرمند ثابت می ماند، که پس از آن دشوار است تغییر کند. مخاطب در انتظار برای نقش معمول است، مدیران نقش های مشابهی را ارائه می دهند و اما بازیگر می خواهد استعداد های خود را در نقش های دیگر نشان دهد.
 
sayarak.com لیستی از بازیگران و سلبریتی های معروفی از سینمای جهان را که در نقش های معمول ظاهر می شده اند، گرد هم آورده است، که شروع به بازی در نقش هایی کاملا متفاوت که برای خودشان و تماشاچی ها معمول نیست را آغاز کرده اند. کسی کمدی را به ژانر جدی تر تغییر داده و کسی تصمیم گرفته به خاطر فیلمهای اکشن و هیجان انگیز از درام خارج شود.

 

1. مليسا مک كارتی

فیلم دزد هویت / فیلم هرگز می توانی من را ببخشی؟
 
اول: دزد هویت
سپس: هرگز می توانی من را ببخشی؟
ملیسا مک کارتی کار خود را به عنوان یک کمدین پایه آغاز کرد، به همین دلیل تعجب برانگیز نیست که تصویر یک بازیگر زن کمدین به مدن طولانی پشت سر او جا افتاده است.
 
اغلب اوقات، مخاطبان او را به عنوان ملودی جذاب مولی از سری مایک و مولی یاد می کنند. این بعد از نقش بسیار موفقیت آمیز در کمدی Party Bachelorette in Vegas، Tammy، Cops in قرار گرفت. بازی شگفت انگیز مک کارتی در فیلم جدی و دراماتیک هرگز می توانی من را ببخشی؟ و حتی نامزد جایزه اسکار شدن نشان از استعداد ملیسا دارد
 

 

2. لیام نیسون

اول: فهرست شیندلر،  بینوایان،  قبل و بعد
سپس: ربوده شده ، فرار در سراسر شب ، خاکستری 
 
در ابتدای کار بازیگری، نیسون با نقشهای دراماتیک کاملا موفق بود. طرفداران او را به مدت طولانی در قالب اسکار شیندلر که یهودیان را در جنگ جهانی دوم نجات داد، در فهرست شیندلر فیلم استیون اسپیلبرگ می شناختند. برای این کار، بازیگر برای اسکار نامزد شد. پس از آن موفقیت کمتری کسب کرد: مایکل کولینز، K-19 و دار و دسته‌های نیویورکی.
 
در سن بالا، Neeson کاملا به طور غیر منتظره نقش خود را تغییر داد و به طور فزاینده ای شروع به کار در فیلم های اکشن به عنوان یک قهرمان  که به شدت با گمراهان مبارزه می کند تبدیل شد. نمونه های برجسته ای از جمله کارهای او در فیلم هایی مانند ربوده شده ، فرار در سراسر شب و خاکستری است.

 

3. اما استون

اول: فیلم خیلی بد،من می‌دانم پسرها چه چیزی دوست دارند، مثل آب خوردن
سپس: خدمتکاران، نبرد دو جنس، لا لا لند و سوگلی 
Stone به عنوان یک کمدین بازیگری را آغاز کرد. او بعد از نقش کوچکی در کمدی Super Peppers متوجه استعداد شد در کمدی شد و شروع به ارائه نقش یک دختر خنده دار و شیرین کرد. تنها چهار سال بعد او در فیلم جدی خدمتکاران بازی کرد. این تصویر آغاز حرکت به سمت کارهای پیچیدهبود که استون با موفقیتی بسیار بهتر از کمدی از عهده آن ها برآمد.
 
بعدها او برای نقش در فیلم Birdman نامزد دریافت جایزه اسکار شد و 2 سال بعد او به عنوان بهترین بازیگر زن در فیلم La La Land برنده جایزه اسکار شد. امروز، استون یکی از بازیگرانی امیدوار کننده در هالیوود است.

 

4. متیو مک کانهی

اول:طراح مراسم عروسی ، چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم 
سپس: جوی قاتل، باشگاه خریداران دالاس ، بین ستاره ای ، دریای درختان
 
حرفه این بازیگر آسان نبود. او با هیجان شروع کرد و در کمدی های عاشقانه نقش داشت. در اواخر 90s متیو  تنها به عنوان یک پسر شیرین با لبخند زیبا درک می شد. تنها در سال 2011، پس از فیلمبرداری وکیل لینکلن ، متیو ثابت کرد که او یک بازیگر باهوش است که می داند چگونه نقش عوض کند.
 
پس از آن متیو شروع به ارائه نقش های جالب و قوی کرد. نقش هایی که در پتانسیل خود داشت . کار او در فیلم باشگاه خریداران دالاس، بین ستاره ای، کارآگاه واقعی برای همیشه بازیگر به یک شخصیت بزرگ تبدیل کرد.جایزه اسکار بهترین بازیگر به خاطر بازی درفیلم باشگاه خریداران دالاس
به متیو مک کانهی تعلق گرفت.
 

 

5. جنیفر آنیستون

اول: سریال فرندز ، او شماره یک است 
سپس: قیمت خیانت ، کیک ، پرندگان زرد 
 
جنیفر آنیستون به خاطر نقش در مجموعه کمدی محبوب فرندز تحسین فراوانی شده است. با این حال، آنیستون به مدت طولانی توسط تولید کنندگان و کارگردانان تنها به عنوان قهرمان ایده آل کمدی های عاشقانه درک شد. برای چندین سال او در همان نوع فیلم هایی ماننداو شماره یک است، هدف از سرگرمی من ایفای نقش کرد.
 
در سال 2005، جنیفر به تدریج شروع به دورشدن  از نقش کمدی معمولی کرد، در نقش هیجان انگیز قیمت خیانت بازی کرد. با این حال، بازیگر نقش غیرمنتظره و قدرتمند در فیلم روانشناسانه کیک را بازی کرد. این فیلم تبدیل به یک سبک کاملا جدید در آثار آنیستون شد.
 

 

6. کیت هادسون

اول: تقریبا مشهور ، چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم 
سپس: قاتل درون من، مارشال
 
کیت هادسون کار خود را با فیلمبرداری کمدی های نوجوان آغاز کرد. در شروع او به طور عمده در کمدی های رومانتیک ظاهر میشد.
 
سپس بازیگر سعی کرد مسیر بازی را تغییر دهد و در فیلم موزیکال ناین( نه) با پنه لوپه کروز، نیکول کیدمن و سوفیا لورن بازی کرد. این آغاز موفقیت های خلاقانه او بود. بعدها، هادسون کارهای بسیار خوبی را با نقش های برجسته در فیلم هایی چون قاتل درون من، مارشال بازی کرد.
 

 

8. جونا هیل

اول: کلیک کنید: با کنترل از راه دور برای زندگی ، یک پسر برای سه ، ماچو و nerd ، نین
سپس: بچه ها با تنه ، نگران نباش، او نمی خواهد دور ، ساحل ساحره 
 
2 سال پیش، جان هیل نه تنها با نگاه جدیدش، بلکه به تغییرات بسیار غیرمنتظره ای نیز بر روی طرفدارانش تاثیر گذاشت. برای مدت طولانی هیل در فیلم های کمدی بازی کرد
اما پس از آن جان شروع به انتخاب پروژه های جدی تر کرد، جایی که بتواند استعداد خود را به طور کامل نشان دهد.در حال حاضر جان هیل تلاش می کند تا کارگردانی را تجربه کند.

 

9. ساندرا بولاک

اول: خواستگاری، همه چیز درباره استیو 
سپس: نقطه کور ، فوق‌العاده بلند و بیش از حد نزدیک  ، جعبه پرنده
 
کار ساندرا بولاک به عنوان یک بازیگر از کمدی عاشقانه شروع شد. اولین کارهای او بسیار موفق نبود - در حال حاضر تعداد کمی از مردم چنین نقشی هایی را به یاد دارند
 
ظهور کار بولاک با فیلم سرعت آغاز شد، جایی که او همراه با کینو ریوز بازی می کرد. سپس، ساندرا دوباره به نقش کمدی در فیلم Miss Congeniality باز می گردد. با این حال، کارهای او در درام ها بسیار قابل توجه بود. برای نقش در فیلم نقطه کور اسکار و گلدن گلوب اهدا شد. پس از آن نقش های مهمی در فیلم هایی مانند فوق‌العاده بلند و بیش از حد نزدیک، جاذبه و جعبه پرنده بازی کرد.

 

10. استیو کارل

اول: بروس قدرتمند ، دیوانه‌وار، احمقانه، عاشقانه
سپس: فاکس کچر ، بازی در اسلاید ، پسر زیبا 
 
استیو کارل با نقش های کوچک شروع کرد و تا همین اواخر به طور انحصاری به عنوان کمدین شناخته می شد. مخاطبان او را از فیلمهای باکره 40 ساله، این عشق احمقانه، تاریخ دیوانه و غیره به یاد می آورد.
 
این همه در سال 2014، پس از انتشار نمایش درام فاکس‌کَچِر تغییر کرد، که کارل نقش صاحب یک تیم کشتی آزاد را بازی کرد. منتقدان کار این بازیگر را ستایش کرده و او را برای اسکار معرفی کردند. سپس کارل با وودی آلن در ملودرام زندگی با قدرت و پسر زیبا، و در نهایت، وضعیت یک بازیگر برجسته ای را به نمایش گذاشت.

 

11. بن استیلر

اول: ملاقات با والدین ، شب در موزه ، ملاقات با فاکر ها
سپس: گرینبرگ ، زندگی پنهان والتر میتی ، داستان های خانواده ماریوویتس ، وضعیت براد 
 
شهرت کمدی او پس از اینکه یک نمایش خنده دار در MTV با نام The Ben Stiller Show آغاز شد.از جمله معروف ترین آثار او می توان به «ملاقات با والدین»، «دوبلکس»، «ملاقات با فاکر ها»اشاره کرد. و در آخرین فیلم، بن همچنین به عنوان یک کارگردان وارد عمل شد.
 
اما Stiller تصمیم گرفت فیلم مستقل بسازد، و استعداد خود را در ژانرهای جدید کشف کند، در نمایش «گرینبرگ» بازی کرد و سپس ملودرام زندگی پنهان والتر میتی را بازی کرد که تبدیل به یک موفقیت واقعی شد.

 

12. رابرت پتینسون

اول: هری پاتر و جام آتش ، گرگ و میش 
سپس: آب برای فیل ها ، کازموپلیس ، زمان خوب ، زندگی بالا
 
به نظر میرسد که حتی خود بازیگر اعتقاد نداشت که رابرت پتینسون قادر به خلاص شدن از شر تصویر ادوارد جادوگر و یا خون آشام گرگ و میش باشد. او چهار بار در این نقش بازی کرد و بار ها اعتراف کرد که این نقش باعث ناراحتی او می شود.
 
بعدها، بازیگر سعی کرد نقش های متفاوتی را بازی کند تا ثابت کند که او قادر است . اول، او در نمایش آب برای فیل ها با کریستف والس بازی کرد، سپس دست خود را در خانه هنری Cosmopolis و هیجان ماموریت نشان داد. آخرین کار پتینسون در فیلم داستانی زندگی بالا نقش دارد. 

 

13. میشل ویلیامز

اول: ولنتاین آبی ، هفته ای که با مریلین گذراندم ، کوهستان بروکبک ، شاتر ایسلند
    سپس: زن زیبا ، من احساس زیبایی می کنم
 
میشل ویلیامز همواره یک بازیگر جدی به شمار میرود و چهار بار اسکار را به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل (برای فیلم «ولنتاین غمگین» و «هفته ای که با مریلین گذراندم») و دو بار به عنوان بهترین بازیگر زن دوم (برای «منچستر کنار دریا» و کوهستان بروکبک) دریافت کرده است. میشل در نقشهای عمیق دراماتیک از تراژدی درونی کار می کرد.
 
با این وجود، در سالهای اخیر او از نقش معمولش دور شد و در کمدی «من احساس زیبایی می کنم» و چند فیلم در ژانر کمدی بازی کرد.

 

14. تام کروز

اول: متولد چهارم ژوئیه ، مرد بارانی ، آسمان وانیلی
سپس والکیری ، جنگ دنیا ها ، مومیایی ، لبه فردا ، جک ریچر 
 
حرفه تام کروز بسیار موفق بوده است. او در سن 26 سالگی، در فیلم موفق «مرد بارانی» بازی کرد، و سپس به شدت نقش جانباز جنگ ویتنام را در فیلم «متولد 4 ژوئیه» بازی کرد. درست است، در سال 1996، کروز به عنوان یک عامل ویژه در فیلم ماموریت غیر ممکن ستاره دار شد، اما هنوز عمدتا درام و روانشناسی هیجان انگیز در حرفه او غالب بود..
 
با این حال، از سال 2004، تام غیر منتظره تغییر ژانر داد و از آن به بعد، این سلبریتی را می توان بیشتر و بیشتر در فیلم های مختلف، عکس فوق العاده و هیجان انگیز جنایی دید.
 
آیا شما بازیگران مورد علاقه ای دارید که ناگهان نقش های خود را تغییر دادند؟ 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید