مجسمه هایی درباره احساسات و تجربیات

در
گیل بروول (گیل Bruvel) - هنرمندی با بسیاری از آثار پیچیده و عالی است. در یکی از آخرین سریال های تحت عنوان "The Flow"، شاهدان پیچیده ترین ساخته ها از ریخته گری فولاد ضدزنگ از پرتره زیبا و پویا از زنان، مردان، زوج ها و حیوانات بودیم که تجسم زمان و زندگی را شکل می داد.
عکس مجسمه "بی نهایت"
Gil Bruvel در سال 1959 در استرالیا متولد شد و در جنوب فرانسه بزرگ شد. فروشگاه پدرش یک کلاس درس برای او بود، و Guil در اوایل طراحی و طراحی 3D، حکاکی روی چوب را انجام می داد. به عنوان یک کودک، آینده هنرمند مجسمه ساز به بیان خودشان از طریق طراحی و نقاشی، و در جوانی در یک کارگاه معتبر برای ترمیم آثار هنری، جایی که او آموزش عملی فشرده در زمینه تکنیک های هنری و تاریخ دریافت انجام شد. او در اواسط دهه 1980 از ایالات متحده بازدید کرد، نخستین نمایش انفرادی آمریکایی خود را در لاگونا بیل، کالیفرنیا در سال 1988 برگزار کرد و در سال 1990 در آن کشور مستقر شد.
 
گیل در جنوب فرانسه رشد کرد و به انعکاس فضای فرهنگ غنی اروپا تبدیل شد. Gil Bruvel، به حمایت و تشویق خانواده و معلمانش به عنوان یک هنرمند جوان، به دنبال پیروی و بیان دیدگاه خود بود. او احساس غرور کنجکاوی، خودآگاهی و جذابیت خلاقانه را داشت و به ماجراجویی فکری و عاطفی خود ادامه داد، دائما در حال جستجوی روش های خلاقانه و ابزار جدیدبود. به طور کامل تاریخچه هنر، ابزار هنری و روش هایی که طی شش قرن به طول می انجامد، مورد مطالعه قرار داد - همه اینها نتیجه ای است که به عنوان آثار هنری پیچیده و جذاب، به شما اجازه می دهد تا در جهان زیبایی چند جانبه  او غرق شوید.
عکس از مجسمه جریان
با مشاهده فرایند های هنری Gil Bruvel است که ، جمع آوری و ادغام تصاویر ذهنی، حسی و عاطفی و برداشت ها از کوچکترین  جهانی، که او با دقت در طول زمان دسته آغاز، شما حتی قبل از ابزار هنری خود را لمس: نقاشی با مداد، قلم یا ابزار مدل سازی. تا آن زمان، یک چشم انداز روشن به نظر می رسید که هنرمند را به آنچه کار برای آن طراحی شده بود هدایت می کرد. از آنجا که او این دیدگاه را به صورت مادی ترجمه می کند، از پایبندی به هر مفهومی از یک محصول یا روند، آزاد است. بنابراین آنچه که او ایجاد می کند، همیشه صادق است و باعث تفکر بیننده می شود.
کار او در مرزهای مشخصی وجود دارد یا اینکه به نوعی تکامل خود را تکمیل کرده است. امیدوار بود سفر هنری او در دوران کودکی با عقلانیت بزرگ و تخیل خلاقانه، جایی که او به شدت سعی داشت چیزی را که به روح او نزدیک بود، ایجاد کند همراه است. هنرمند، مجسمه ساز، خالق، رویا، رویایی، صنعتگر و استاد - اولین هفت نام مستعاری است که با توجه به قدرت اراده ای که در کار و ذهن هنرمند گیل بروول وجود دارد، به ذهن می آید.
دوقطبی
گیل بروول به طور مداوم بین فن آوری های هنری جدیدی که او توسعه می دهد و شیوه های تاریخی که او به خوبی شناخته شده است، مظهر انسان مدرن رنسانس است. دیدگاه های گیل بروول در آموزش او ریشه دارد، اما آنها نیز جلوه ای از انقلابی هنری را به نمایش می گذارند. جدیدترین مجموعه های هنری گیل بروول مجموعه های متعددی از آثار را شامل می شود: "خطوط انحرافی"، "جریان" و "کوبیزم"، و همچنین مجموعه ای از هنرهای کاربردی، تخته های شطرنج و تصاویر جذاب آن - که همه آنها شامل احساس آرامش مراقبه می شوند.او با حسی قوی، عشق خود را به زیبایی فرم انسان و حس خود را از آزمایش های هندسی به نمایش می گذارد.
اسب جورج
این مکالمه عالی نه تنها تصویری دیگر از هنرمند متفکر را نشان می دهد، بلکه یک ایده همکاری تعاملی با هر کار را به ارمغان می آورد. به نظر می رسد در حالی که حفظ یک صدای استثنایی که تنها از طریق گیل می تواند باشد، ولی تیم دستیاران و دوستانش در فرآیند او یکپارچه هستند.
Gil Bruvel بی باک به طور مداوم در تلاش برای گسترش مجموعه مجسمه های خود در مسائل تک شخصیتی تحریک آمیز تر است. او به تدریج نشان داد در آثار منحصر به فردش "تنوع می تواند بی پایان باشد. هر فرصتی می تواند در هر زمانی باشد. این جادو نیست، اما به نظر می رسد مثل جادو است ... "
باد
در ارتباط عاطفی نزدیک، مرز بین درون و بیرونی، میان من و شما چیست؟ مانند نوار پیچشی موبیوس، که یک چرخه بی نهایت را تشکیل می دهد، یا یک جریان قدرتمند نه محدود به مفاهیمی مانند فضا و زمان، درون ،داخل و بین ما آزادانه حرکت می کند .
مجسمه های عاطفی Gil Bruvel همچنین اشاره می کند که خاطرات یا احساسات، مانند حباب ها در جریان زمان، گاهی اوقات می توانند بر روی سینه یک شخصیت زن قرار بگیرند، بنابراین گاهی اوقات پراکنده می شوند. و در مورد چشمانش، مثل پنجره های باز، که به تدریج زنجیر شده اند؟ می توان تصور کرد که در لحظه ای دیگر چشم او اجازه می دهد که نگاه او جریان یابد.
زمانی که از زوایای مختلف نگاه می کنید، این ارقام جنبه کاملا متفاوت روابط آنها را نشان می دهد، همه آنها به طور همزمان وجود دارد، همه چیز در طول زمان تغییر می کند، و هر یک از آنها درست است.
 
 
عکس از مجسمه باران
کار دیگری از برویل از سری Flow تغییر در موضوع ضعف انسانی است.اگر چه یک آینه فقط یک ابزار است، جستجوگر باید تصمیم بگیرد که چگونه از آن استفاده کند. آیا آینه برای مشاهد و انعکاس ایجاد می شود یا به جهان بینی مربوط می شود؟
با الهام از جنبش، "باد"، چه بر روی سطح آب و یا به شکل بی نظمی در شن و ماسه، ابتدا باعث ایجاد احساسات زنده بر روی پوست می شود. برای این منظور، مجسمه نشان می دهد که انرژی که فرد جوینده تجربه می کند، ساختارهای عصبی خود را دارد، که در لحظه تمرکز و حرکت یک طرفه به لرزش باد و جهان اطراف مربوط می شود. مجسمه سازی احساس حساسیت خود را از طریق احساسات به ارمغان می آورد وقتی که اجازه می دهیم خودمان در آن لحظه زندگی کنیم.
از آن به بعد، او از طریق انواع رسانه ها و اشکال به شدت به دنبال افزایش بی نظیر بیان هنری است. در میان آنها: نقاشی، مداد، ریخته گری برنز، مبلمان کاربردی، رسانه های مخلوط، مجسمه سازی عمومی و کار فولاد ضد زنگ قرار دارد. Gil Bruvel می گوید: "من یک الهام ثابت و همیشه در حال مشاهده در مشاهده لایه های بی پایان در محیط خودم پیدا می کنم. "اگر قصد درک به طور کامل از آنچه که مشاهده می شود، وجود داشته باشد، قالب ها شروع به تعریف خود می کنند و به طور مستقیم به کارهای جالب هنری می پیوندند.".
درک عمیق تاریخ هنر، اجتناب ناپذیر است که بعضی از هنرمندان Gil Bruvel را تحت تأثیر و الهام برای ایجاد شاهکارهای خود قرار داده اند. قبلا، سورئالیست ها از جمله آنها بودند، از جمله سالوادور دالی، مکس ارنست و جورجیو د کیریکو و بعد از آن  هنرمندانی از جمله فرانسیس بیکن
22
رودخانه
این روزها، کارهای برویل به ویژه توسط تمثیل و چشم انداز مجسمه سازی برخی از معماران، از جمله زهرا حدید، فرانک جری و لوب بیوز وودز جذاب است. با این وجود، او به راحتی از یک محوطه به محیط دیگر به حرکت در می آید، به لطف ادراک و توانایی بصری خود برای حفظ تصاویر فصلی و زمانی که آنها را به حوزه های حسی، احساسی و فکری خود می رساند، حرکت می کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

باورتون میشه اینا عروسک باشن!

در

هنرمند فیلیپینی نوئل کروز  Noel Cruz عروسک های سریالی را به نسخه های کوچکی از افراد مشهور تبدیل می کند.

اگر به سحر و جادو در جهان باور دارید، آن را در مهارت دستان هنرمندان پیدا کنید، گاهی اوقات می توانند از جادوهم فراتر روند. هنرمند فیلیپینی نوئل کروز  Noel Cruz به عروسک ها جان می بخشد، زندگی و روح را در آنها می دمد، عروسک هایی از پرتره افراد مشهور و همچنین شخصیت های فیلم ها و انیمیشن ها. بعضی از عروسک ها بقدری واقع گرایانه هستند که بیشتر شبیه به عکس می باشند.


به گفته نوئل، سه روز تا چند هفته برای ایجاد یک چنین عروسکی طول می کشد. سفارش ها اغلب توسط کارخانه باربی گرفته می شود، که بر اساس آن او شروع به ساخت می کند: "در ابتدا، من با موهاشروع می کنم، چون این یک فرایند بسیار طولانی است. بسته به شخصیت انتخاب شده توسط من ومدل موی آن شخصیت ، بعد از آن شروع به ساخت چهره می کنم. توجه ویژه به نور و سایه، کانتور و بسط دقیق کوچکترین جزئیات در چشم ها، گونه ها، بینی، لب ها و چانه، با تمرکز در فک پایین و تلاش برای به حداکثر رساندن شباهت با شخصیت اصلی.

و این چیزی است اتفاق می افتد زمانی که یک عروسک توسط یک هنرمند ایجاد شود، نه یک ماشین.

عروسک های سمت راست توسط نودل کروز و عروسک سمت چپ توسط کارخانه عروسک سازی درست شده اند

شاهزاده دیانا

جنیفر لارنس در فیلم Katniss Everdeen

الیزابت تیلور ساخته شده توسط: Noel Cruz.

آنجلینا جولی در نقش Maleficenta

جانی دپ ساخته شده توسط: Noel Cruz.

جیم پارسونز در نقش  شلتون تئوری بیگ بنگ شلتون. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

کریستن استوارت ساخته شده توسط: Noel Cruz.

ریک ژنست ساخته شده توسط: Noel Cruz.

لرد ولان د مورت. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

جنیفر لوپز ساخته شده توسط: Noel Cruz.

آدری هپبورن در نقش الیزا  ساخته شده توسط: Noel Cruz.

 

نوئل کروز در محل کار.

گردش کار ساخته شده توسط: Noel Cruz.

نوئل کروز با عروسک های شخصیت های فیلم "بر باد رفته". ساخته شده توسط: Noel Cruz.

نوئل کروز با عروسک های قهرمانان فیلم "گرگ و میش". ساخته شده توسط: Noel Cruz.

 

فرایند ساخته عروسک توسط: Noel Cruz.

رت باتلر ساخته شده توسط: Noel Cruz.

اسکارلت اوهارا. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

Cruella De Ville. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

کلئوپاترا ساخته شده توسط: Noel Cruz.

کریستن استوارت و رابرت پاتیسون.

مریل استریپ به عنوان میراندا پریستلی "شیطان پرادا" می پوشد. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

اورلاندو بلوم. ساخته شده توسط: Noel Cruz.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه هنرمندان ایتالیایی موفق به ساختن حجاب از سنگ برای مجسمه ها شدند

در
چگونه مجسمه سازان، این هنرمندان اهل ایتالیا توانستند نازک ترین و سبک ترین لایه حجاب مانند را از یک بلوک سنگ مرمر جامد، که به نظر می رسد با کوچکترین نسیم در حرکت است را بتراشند؟ برای ایجاد این اثر خارق العاده، مهارت بسیار بالایی لازم است و تنها چند مجسمه ساز در این هنر بسیار پیچیده به کمال رسیده اند.
عکس از "بانوی زیر حجاب" مجسمه ساز R. Monti
تاثیر حجاب در مجسمه سازی برای کسانی که این پدیده را می بینند،بسیار شگفت انگیز است.
تکنیک "حجاب" در مجسمه سازی از زمان یونان باستان شناخته شده بود، اما محبوبیت آن در دهه 1700 به اوج خود رسید. نخستین مجسمه ساز که حجاب را در سنگ مرمر احیا کرد،استاد Corradini، استاد ناپلی بود. 
شاهکارهای حجاب از سنگ مرمر، حجاب از سنگ مرمر در قرن 18th
معروف ترین مجسمه آنتونیو کورادینی با "اثر حجاب" عفت است (Pudizia)، که یک بنای سنگ قبر مادر شاهزاده ریموندو است که در مدت کوتاهی پس از تولد فوت کرد. 
 
مجسمه ای از یک زن که از پارچه های شفاف ونازک سر تا پا را پوشانده است. مجسمه ساز در این مجسمه غیرممکن را ممکن کرده است و به طورشگفت انگیز و دقیقی در هر قسمت از سنگ و از زیر پارچه شفاف، خطوط صورت و بدن زن را نمایان کرده و به نمایش گذاشته است. این کار به عنوان شاهکار مجسمه سازی در جهان می شناسند و به عنوان بهترین نمونه ازخلاقیت بنیانگذار آن محسوب می شود. 
آنتونیو کورادینی / 1720
آنتونیو کورادینی.  "بانوی زیر حجاب" در روسیه
 
این یک قطعه از مجسمه معروف " Ver a" است که در ونیز برای پیتر بزرگ خریداری شده است.این مجسمه اولین بار در باغ تابستانی بود و سپس در سالن سنت جورج در کاخ ​​زمستانی قرار داشت اما در سال 1837 کاخ ​​زمستانی آتش گرفت. پس از ترمیم، قسمت بالایی آن در باغ غرفه تزاریسین در پیترفف نصب شد.
با این حال، مجسمه ساز  قصد داشت تا مهارت های خود را به کمال برساند در کار خود "ظهور مسیح" برای کلیسای سان سئرو در ناپل، که توسط پرنس ریموندو سفارش داده شد مهارت خود را به کمال برساند. با شروع انجام سفارش، او موفق به ایجاد یک مدل رسی از مجسمه شد اما مرگ به او مجال نداد و  در سن 64 سالگی زندگی را بدرود گفت.
اما این وضعیت غم انگیز را یکی دیگر از مجسمه سازان با استعداد و جوان و البته ناشناخته که از ایده آنتونیو کورادینی در سنگ مرمر برخوردار بودبه اتمام رسانید.
ظهور مسیح ، 1753، جوزپه سنارتینو
حتی استاد بزرگ Antonio Canova، با دیدن این مجسمه، با صدای بلند گفت: " من 10 سال از زندگی خود را فقط برای ساختن چنین شاهکاری می دهم! " 
مجسمه "ظهور مسیح" به بهترین اثرجوزپه سنارتینو، Giuseppe Sammartino تبدیل شد.
حجاب در سنگ مرمر قرن نوزدهم
پس از آنتونیو کورادینی بزرگ و پیرو وی، جوزپه سنارتینو، تقریبا یک قرن مجسمه سازی با این تکنیک بسیار پیچیده به مجسمه سازان اضافه نشد. فقط در ابتدای قرن نوزدهم صنعتگران با استعداد ظاهر شدند که توانستندبه آن تسلط پیدا کنند.
در اواسط قرن نوزدهم، مجسمه ساز جیووانی استرازا Strazza مجسمه مریم باکره با استفاده از همان "حجاب" در سنگ مرمر ساخت.
جیووانی Strazza - مریم باکره، 1850
همچنین، مجسمه ای با شکوه با عنوان  "مریم باکره با پوشش حجاب"، که مجسمه ساز آن جیووانی ماریا بنتسونی بود. هر لایه از لباس ها بسیار دقیق ساخته شده و اثر شگفت انگیزی از لایه بندی های نازک در آن ایجاد کرده است.
 
جیووانی ماریا بنیسونی. "مریم باکره در حجاب" 1864
متاسفانه کارهای مشابه دیگری از این اساتید باقی نمانده است.
 
معروف ترین مجسمه ساز ایتالیایی رافائل مونتی
 
اما معروف ترین مجسمه ساز ایتالیایی در قرن نوزدهم ، که موفق به تسلط کامل بر این هنر شد، به طور رسمی به عنوان رافائل مونتی (1848-1881) در نظر گرفته شده است.
نازک ترین مینای مایع که به نظر می رسد تقریبا بی وزن است و آماده است تا با کوچکترین نسیم به لرزش درآید در آثار رافائل مونتی دیده می شود. 
 
رافائل مونتی مجسمه عروس، 1847
معروف ترین مجسمه ساز مجسمه های خود را به تصویر می کشد و چند دختر را که سرهای خود را زیر نازک ترین حجاب قرار داده اند، نشان می دهد.
رافائل مونتی  1860 مؤسسه هنر مینیاپولیس ایالات متحده
 
رافائل در مجسمه ها، الهع تجارت، الهه مقدس آتش رادر روم باستان به تصویر می کشید. 
 
عکس از نازک ترین حجاب تراشیده شده از سنگ مرمر که به طرز ماهرانه ای به نور اجازه عبور می دهد. 
 

چگونه هنرمندان ایتالیایی موفق به ایجاد نازک ترین حجاب از سنگ مرمر شد؟

علاوه بر این واقعیت که رافائل مونتی چند مجسمه منحصر به فرد را با پوشش حجاب ایجاد کرد، او همچنین اسرار پیچیده ترین تکنولوژی را نشان داد. در کار خود، استاد از نوع خاصی از سنگ مرمر استفاده می کرد که دارای دو لایه با تراکم های مختلف بودند. لایه رویی این سنگ مرمر نسبت به پایین چگالی کمتری دارد. بهترین پردازش لایه فوقانی باعث میشد که  یک لایه شفاف و نازک برای حجاب ایجاد شود. منحصر به فردترین مسئله این است که تمام کار برای پردازش این سنگ مرمر توسط استاد کاران بصورت دستی انجام می شد  بدون استفاده از تکنولوژی های خودکار. 
 
استادان پیشین نیز احتمالا از سنگ مرمر با ساختار مشابه استفاده می کردند. نادر بودن این نوع خاص از سنگ مرمر و پیچیدگی تولید این مجسمه ها، تعداد کم مجسمه هایی با حجاب سنگ مرمر را توضیح می دهد.
 
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

هنرمندی که زندگی واقعی را نشان می دهد + 16 عکس

در
هنرمند نقاش استفان اشمیت در سوئیس زندگی می کند و تصاویری را برای مجله های مشهور در جهان نقاشی می کند. کار او انواع مختلفی از زندگی مدرن را پوشش می دهد: از روابط خانوادگی تا فناوری. درکارهای او هیچ فشار و سانسوری وجود ندارد، همانطور که اغلب با آثار این ژانر هنرمندان اتفاق می افتد، هر چه بیشتر به آنها نگاه کنید، بیشتر متوجه می شوید که چه تعداد از مشکلات هر روز ما را این هنرمند به تصویر کشیده است.
 
sayarak.com تعدادی عکس از قویترین آثار استفان اشمیت هنرمندی که ترسی از نشان دادن زندگی واقعی ندارد را انتخاب کرده، تا باعث شود حداقل برای یک دقیقه در مورد آنچه که مردم جهان فکر می کنند، بیندیشید.

افسرده

 

افسردگی همه چیز را خراب می کند

من سرگرمی هستم؟

آینده سالم

زندگی بدون اعتیاد

بازی

شوهرم با بهترین دوستم رفت

صنعت دارویی

آزادی

خیانت

شستشوی مغزی

 

پدر و دختر

با زن اشتباه ازدواج کردم

سعی کنید، قبول کنید همه چیز را نمی توانید تغییر دهید

طلاق

حرکت رو به جلو را ادامه دهید

خشونت خانوادگی

مبارزه با ترس ها

تنهایی و شبکه های اجتماعی

کدامیک از آثار استفان اشمیت به نظر شما قویتر بود؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس افراد مشهور در زندگی روزمره

در

این هنرمندان عادت دارند روی صفحه نمایش نقره ای یا روی جلد مجلات براق دیده شوند. سلبریتی ها میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارند. حال عکس این افراد مشهور را در زندگی روزمره ببینید.

الویس پریسلی و محمد علی کلی

الویس پریسلی خواننده و بازیگر افسانه ای آمریکایی (سلطان راک اند رول)را با محمد علی کلی در حال دوئل دوستانه می بینیم
 

جیم پارسونز و ریحانا

جیم پارسونز - بازیگر، که بیشتر در نقش شلدون کوپر در سری کمدی CBS The Theory of Big Bang شناخته شده است. برای نقش او، پارسونز جوایز متعددی را به دست آورد، از جمله چهار جایزه امی در بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سری کمدی و جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد. 
ریحانا یک خواننده آمریکایی R & B و پاپ از بنیاد Barbadian است که در سن 16 سالگی به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرده و خوانندگی را شروع کرد. 

شکیل اونیل و آرنولد شوارتزنگر

شکیل اونیل - بازیکن بسکتبال آمریکایی، مفسر، رپ کار و همچنین بازیگر.  قهرمان المپیک، قهرمان جهان در سال 1994، چهار بار قهرمان NBA. در سال 1996 او به عنوان 50 بازیکن برتر در تاریخ NBA ثبت شد. 
آرنولد شوارتزنگر یک بدنساز معروف آمریکایی است، بازیگر اتریشی، سیاستمدار جمهوری خواه و در سالهای 2003 تا 2011 فرماندار کالیفرنیا بود.
 

شکیل اونیل وبیل گیتس

بیل گیتس کارآفرین، فعال اجتماعی آمریکایی و مدیرعامل سابق و سهامدار شرکت مایکروسافت است که یکی از قهرمانان از نظر کمک های مالی به خیریه است. با توجه به مجله فوربس، در لیستی از با نفوذ ترین افراد در جهان قرار گرفته است.  

نظرات

در ادامه بخوانید...

طراحی شگفت انگیز هنرمند آمریکایی روی کدو تنبل

در
هنرمند آمریکایی مریلین ساندرلند، مجسمه های کدو تنبل خود را با استفاده ی هنری از برگ ها، گل ها و انواع توت ها، مجسمه های ماهی فوق العاده، پرندگان و پروانه ها ، سبزیجات معمولی که در یک باغ دیده می شود به یک شاهکار شگفت انگیز تبدیل کرده است. این نمایشگاه های عجیب و غریب حکاکی شده بدون شک آثاری هنری هستند که مخاطبین از آن لذت می برند و او را برای کاری خوب و سخت  یک هنرمند ماهر تحسین می کنند.
40 عکس از طراحی های فوق العاده این هنرمند:

نظرات

در ادامه بخوانید...

جزئیات منحصر به فرد در مجسمه های جیمی سالمون

در
عکس از مجسمه دیوید بووی
امروزه بسیاری از افراد خلاق، مجسمه سازان، هنرمندان و حتی عکاس ها  موضوعات مختلفی در آثار خود را که گاهی اوقات دیگران نمی توانستند نشان دهند، با جزئیات منحصر به فرد در مجسمه ها حک می کنند و همه چیز به این دلیل است که جهان زیبا و چند وجهی است و هر خالق قادر به نشان دادن هنری از خود است.
اما اگر زیبایی به معنای واقعی کلمه بر روی سطح قرار بگیرد، ما به سادگی آن را متوجه نمی شویم.ایده این است که در کار چنین مجسمه سازی مانند جیمی سالمون (Jamie Salmon)، که تمام زیبایی های انسانی را در جزئیات منحصر به فرد نشان می دهد،وارد شویم.
 
عکس از مجسمه پابلو پیکاسو
جیمی یک خالق خود آموز است که در انگلستان متولد و بزرگ شده است. در یک دوره آگاهانه تر، او به کانادا نقل مکان کرد، جایی که فعالیت خلاقانه اش آغاز شد. در ابتدا، Salmon کار مجسمه سازی را انتخاب نکرد، او به عنوان یک هنرمند اثرات و صنایع دستی که اغلب در فیلم ها و سریال های تلویزیونی استفاده می شود را ایجاد می کرد . جالب توجه است، برای اولین بار او را دیدم که چگونه به طرز ماهرانه ای  با ابزار دستی کار می کند، ایجاد یک هیولا، یا شخصیت های حماسی دیگری از یک فرد عادی، او با کمک گرفتن از موادی مانند سیلیکون، رزین های مختلف، مو، پلاستیک و حتی پارچه استفاده می کند.
تم های این مجسمه ساز بسیار متنوع هستند. او نه تنها نقاشی های انسانی دقیق و اناتومی دقیق را ایجاد می کند، بلکه همچنین به آنها ویژگی هایی که فقط برای آنها مشخص است می افزاید. خود مجسمه ساز می گوید که دوست دارد انسان و بدن انسان را به نمایش بگذارد که طبیعت آن را شکل داده است، در حالی که به دیگران، بینندگان خود، فرصتی برای کشف جهان با چنین ابزار ظریف می دهد.
او استدلال می کند که در زمان فعلی هر کس تقریبا وسواس خود و ظاهر خود را دارد، شیوه ای که دیگران از طریق منشور فرم آلی چهره اش و دیگر جنبه های دیگر آن را درک می کنند.
او همچنین استدلال می کند که در زمان های مدرن است که هر یک از ما آزاد است که با همه چیز را با اختیار خودمان تغییر دهیم و این چیزی است که واقعا او را مورد توجه قرار می دهد
 
جیمی می گوید مهم ترین بخش کار یافتن ایده است. اول از همه،  روند ایجاد، مدل سازی و دکوراسیون و چارچوب ساخته می شود و پس از آن سیلیکون بر روی آن قرار می گیرد که مسئول پوست انسان است و تنها پس از آن روند فرایند اصلی، که در استفاده صحیح از قطعات پلاستیکی، سرامیک، موی طبیعی و رنگ و سایه است، می آید. و تنها پس از آن می توانیم با خیال راحت بگوییم کار تمام است.
البته، مجسمه سازان زیادی در جهان وجود دارند که در سبک مشابه Salmon کار می کنند. اما، نگاهی به آثار او، در ابتدا او احساس وحشت غیر قابل بیان را از چگونگی واقعی بودن آن حس می کنیم و تنها بعد از آن با چسبیدن به جزئیات بیشتر و بیشتر، جالب و هیجان انگیز می شود.
مجسمه ساز اشیای هنری منحصر به فرد را ایجاد می کند که در آن شما می توانید آشنا ترین چهره هایی را برای هر یک از ماشناخته شده است را پیدا کنید. بنابراین در مجموعه قابل توجه خود، دارای یک پرتره از دیوید بووی، پابلو پیکاسو، دیوید لینچ و دیگر شخصیت های برجسته است.
عکس از مجسمه دیوید لینچ
بقیه آثار فقط افرادی هستند که الهام بخش مجسمه ساز برای کار و یا کسانی که در رویا دیده و به عنوان یک ایده به سراغ او آمده اند.مجسمه ساز می گوید که دوست دارد یک ظاهر غیر استاندارد انسان را که فراتر از عرف معمول است نشان دهد و بنابر این در آثار او می توان هر دو مجسمه های زنان  جوان  و افراد سالخورده با ویژگی آنها و چروک هایی که پنهان نیستند را دید.
مجسمه ساز می خواهد زودگذر بودن زندگی انسان را نشان دهد
جیمی توانست اولین کارهای بزرگ خود را در سال 2004 به دنیا نشان دهد، درحالیکه شروع به کار با مجسمه ساز مشهور دیگر یعنی جکی سئو کرد. تنها چند سال بعد او توانست تعداد زیادی از آثار باستانی و نقاشی را ایجاد کند که به لطف آن، او توانست توجه جمع آوری کنندگان و خریداران از سراسر جهان را جلب کند که به او کمک کرد تا آثار خود را در مزایده نمایش دهد.
بنابراین تعجب آور نیست که آثار جیمی در حال حاضر در گالری های مختلف جهان و در مجموعه های خصوصی نمایش داده می شود.

نظرات

در ادامه بخوانید...