سلبریتی هایی که بی خانمان بودند

هزینه های چند میلیون دلاری، عمارت های بزرگ، پارکینگ برای ده ها یا حتی صدها اتومبیل، جت های شخصی، اینها ویژگی های زندگی یک ستاره مشهور هالیوود است . و دشوار است تصور کنید که برخی از این هنرمندان مجبور بودند شب را در پناهگاه ها و حتی در نیمکت های پارک های عمومی بگذرانند. در این مقاله  لیستی از سلبریتی  هایی که از طریق مدرسه دشوار زندگی راه خود را به موفقیت و رفاه پیمودنده اند را آورده ایم. 

سیلور استالونه

تعداد کمی از مردم می دانند که سلبریتی مشهور و نامزد دریافت دو بار جایزه اسکار برای فیلم راکی و قبل از اینکه بازیگر نقش راکی ​​بلبوای معروف شود، سیلوراستالونه به سختی گذران زندگی می کرد و شب ها را با ملوانان محلی در بندر می خوابید.

 

کارمن الکترا

دلیل بی خانمانی او خیانت دوست پسرش بود، که در غیبت او، تمام پس انداز او را سرقت کرد و ناپدید شد.پس از آن، کارمن مجبور شد چند سال با دوستانش بگردد و در هوای آزاد بخوابد تا بتواند دوباره روی پای خود بایستد. تنها چیز ارزشمند باقی مانده برای او ، پس از سرقت یک جفت کفش ورساچه بود.

 

هیلاری سونک

در حال حاضر علاوه بر جوایز گلدن گلوب در یکی از قفسه های عمارت هیلاری در هالیوود دو جایزه  طلایی اسکار موجود است
اما در دهه 1980، هنگامی که با مادرش به لس آنجلس نقل مکان کرد، آنها به اندازه کافی غذا برای خوردن نداشتند، و گاهی اوقات مجبور بودند در صندلی عقب ماشین بخوابند.

 

دانیل کریگ

چه کسی تصور می کرد که کریگ شب ها را در پناهگاه های تنگ و تاریک لندن میگذراند، زیرا او نمی توانست حتی یک اتاق را اجاره کند.


هالی بری

با توجه به ممنوعیت مادر، هالی بری، بازیگر زن در 20 سالگی، در یک کیسه خواب مسافرتی  و در جستجوی ماجراجویی به شیکاگو رفت.صاحب آینده جایزه اسکار اغلب مجبور بود شب ها را در فضای باز بخوابد.

 

جیم کری

وقتی جیم 12 ساله شد، پدرش کار خود را از دست داد،پدر و مادر او  نمی توانستند وام مسکن را برای خانه پرداخت کنند.در نوجوانی، کری مجبور بود در یک کارخانه که رینگ و لاستیک تولید می کرد کار کند.

 

جنیفر لوپز

ستاره آینده فیلم "سلنا" در 18 سالگی بخاطر اختلاف شدید با خانواده‌ از خانه بیرون زد .پدر و مادر جنیفر تصمیم او برای بازیگری را احمقانه می‌دانستند.جنیفر مدتی را در لابی هتل ها می گذراند. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید