15 تن از ثروتمندترین افراد مشهور

در
برخی از افراد مشهور با سرمایه گذاری یا ایجاد یک کسب و کار هوشمندانه توانستند ثروت خود را مدیریت کنند.حال ببینیم، چقدر پول داخل کیف پول این ثروتمندان مشهور جمع شده است؟

1. تایگر وودز  800 میلیون دلار

تایگر وودز
گلف باز حرفه ای تایگر وودز یکی از بزرگترین گلف بازان در تمام دوران است. او جوایز و مسابقات زیادی را کسب کرده است. تا به امروز، ثروت او 800 میلیون دلار است.
 

2. سلین دیون 800 میلیون دلار

سلین دیون
سلین دیون، خواننده مشهور و ترانه سرا، که بیشتر به خاطر آهنگ "My Heart Will Go On" شناخته می شود، از دوران کودکی به عنوان یک خواننده حرفه ای شناخته شده است. البته رویای او حقیقت داشت، و علاوه بر این سلین پول زیادی را به دست آورد.
 

3. دکتر دره  820 میلیون دلار

دکتر دره
دکتر دره کار خود را در مرکز لس آنجلس جنوبی در گروه NWA آغاز کرد. بعد از انتشار آلبوم "Straight Outta Compton" ("Straight Out of Compton")، Dre به موفقیت رسید. اخیرا، درآمد اصلی خود را از کسب و کار فروش هدفون مارک Beats by Dre دریافت می کند.
 

4. مدونا 850 میلیون دلار

مدونا
سلبریتی معروف مدونا
مدونا، یکی از موثرترین و موفق ترین خوانندگان و موسیقیدانان تمام دوران، موفق به کسب 850 میلیون دلار شد، فروش 250 میلیون آلبوم در سراسر جهان. درآمد حاصل از کنسرت او 1.5 میلیارد دلار بود.
 

5. پاف ددی   855 میلیون دلار

 پاف ددی
کار خود را به عنوان شان جان Combs (بهتر شناخته شده به عنوان پاف پدر) به عنوان یک رپ کار شروع کرد. او بعدا نام مستعار P Diddy را تغییر داد و به عنوان تولید کننده اصلی بسیاری از هنرمندان، از جمله Mary J. Blige، Aretha Franklin و Mariah Carey تبدیل شد.
 

6. کایلی جنر 900 میلیون دلار

کایلی جنر
کایلی جنر یکی از ثروتمندترین دختران جهان است.
ستاره واقعی "خانواده کارتاشیان"، شبکه شخصیت های نفوذ رسانه ای و زن تجاری Kylie Jenner به زودی تبدیل به یکی از جوانترین میلیاردرهای جهان شده است امروز Kylie در Instagram تعداد125 میلیون دنبال کننده دارد.
 

7. جی زی   930 میلیون دلار

جی زی
شان کوری کارتر (به نام Jay Z) نیز کار خود را به عنوان یک رپر آغاز کرد.  در کل ارزش خالص آن 930 میلیون دلار است.
 

8. جری ساینفلد 950 میلیون دلار

جری ساینفلد
کمدین جری سینفلد به لطف مجموعه کمدی معروفش "ساینفلد" محبوبیت پیدا کرد. سپس او همچنان به نمایش های کمدی بزرگ ادامه داد.
 

9. دیوید کاپرفیلد   1 میلیارد دلار

دیوید کاپرفیلد
دیوید کاپرفیلد، متفکر مشهور جهان، به خاطر ترفندهای دیدنی اش، شغلی را به وجود آورد. او جوایز متعددی را دریافت کرد و حرفه ای فوق العاده موفق در صنعت سرگرمی ایجاد کرد. به طور موازی، Copperfield در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و هنر مشغول بود، بنابراین او 1 میلیارد دلار در جیب خود دارد.
 

10. JK روولینگ 1 میلیارد دلار

روولینگ هری پاتر
نویسنده و تهیه کننده بریتانیایی، روولینگ، زمانی موفق شد که رمان های هری پاتر او به یک احساس جهانی تبدیل شد. از آن زمان، او توانست کل یک امپراطوری را در اطراف برند خود ایجاد کند و تبدیل به ثروتمندترین زن در انگلستان شود.
 

11. پل مک کارتی 1.2 میلیارد دلار

گروه بیتلز
به سختی کسی وجود دارد که از گروه هنرمندان بیتلز و به تبع آن پل مک کارتی سخن نگفته باشد. پس از فروپاشی گروه، پل مک کارتی کار حرفه ای خود را با موفقیت انجام داد و یکی از موفق ترین موسیقیدانان پاپ در تاریخ است.
 

12. مایکل جردن 1.7 میلیارد دلار

مایکل جردن
مایکل جردن یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال در تاریخ است. گرچه او برای یک دهه و نیم نتوانسته است بسکتبال بازی کند،جردن هنوز میلیون ها سرمایه گذاری و تایید دریافت می کند. با احتساب  سهم خود در Hornets و BET، ثروت او تا به حال به 1.7 میلیارد دلار افزایش یافته است.
 

13. اپرا وینفری 3.2 میلیارد دلار

اپرا وینفری
اپرا وینفری، میزبان نمایشهای صبحگاهی، یک امپراطوری رسانه ای واقعی را ایجاد کرده است. او دارای استودیوی فیلم، مجله، منابع اینترنتی، شبکه رادیویی و کانال تلویزیونی است. اوپرا در حرفه طولانی خود موفق به کسب 3.2 میلیارد دلار شده است.
 

14. استیون اسپیلبرگ 3.7 میلیارد دلار

استیون اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ، کارگردان و تولید کننده مشهور هالیوود، برخی از فیلم های بسیار معروف و حساس در تاریخ هالیوود را از جمله Jaws، Alien و Saving Private Ryan تهیه کرده است. شگفت آور نیست که به لطف موفقیت های بزرگ او توانست به مبلغ 3.7 میلیارد دلار برسد
 

15. جورج لوکاس 5.5 میلیارد دلار

جورج لوکاس
جورج لوکاس، که به عنوان خالق مشهور Star Wars شناخته می شود، با LucasFilm امپراتوری فیلم و کالا را ایجاد کرد. لوکاس در سال 2012 برای Disney به لوکاس فیلم 4 میلیارد دلار فروخت. امروز او ثروتمندترین فرد مشهور جهان است و دارای سرمایه 5.5 میلیارد دلاری است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس افراد مشهور در پیاده روهای ونیز سال 1950

در


پل نیومن، ارنست همینگوی، شون کانری، آلن دلون و دیگر افراد مشهور که در خیابان های ونیز راه می روند و در امتداد کانال های ونیز در اواسط قرن گذشته قدم می زنند امروزه در استودیوی عکس ونیزی بیش از 300 هزار نگاتیو ذخیره شده که توسط ویتوریو پاوان - صاحب استودیو گرفته شده است.

آلن دلون

سلبریتی معروف آلن دلون

پل نیومن

چت بیکر

نوازنده با استعداد آمریکایی، موسیقی جاز 

میک جگر

نوازنده مشهور و خواننده  راک بریتانیایی

شون کانری

بازیگر مشهور انگلیسی در نقش بیاد ماندنی007

پابلو پیکاسو

عکس پابلو پیکاسو
بزرگترین هنرمند قرن بیست

ارنست همینگوی 

نویسنده امریکایی

نظرات

در ادامه بخوانید...

سلبریتی هایی که بی خانمان بودند

در

هزینه های چند میلیون دلاری، عمارت های بزرگ، پارکینگ برای ده ها یا حتی صدها اتومبیل، جت های شخصی، اینها ویژگی های زندگی یک ستاره مشهور هالیوود است . و دشوار است تصور کنید که برخی از این هنرمندان مجبور بودند شب را در پناهگاه ها و حتی در نیمکت های پارک های عمومی بگذرانند. در این مقاله  لیستی از سلبریتی  هایی که از طریق مدرسه دشوار زندگی راه خود را به موفقیت و رفاه پیمودنده اند را آورده ایم. 

سیلور استالونه

تعداد کمی از مردم می دانند که سلبریتی مشهور و نامزد دریافت دو بار جایزه اسکار برای فیلم راکی و قبل از اینکه بازیگر نقش راکی ​​بلبوای معروف شود، سیلوراستالونه به سختی گذران زندگی می کرد و شب ها را با ملوانان محلی در بندر می خوابید.

 

کارمن الکترا

دلیل بی خانمانی او خیانت دوست پسرش بود، که در غیبت او، تمام پس انداز او را سرقت کرد و ناپدید شد.پس از آن، کارمن مجبور شد چند سال با دوستانش بگردد و در هوای آزاد بخوابد تا بتواند دوباره روی پای خود بایستد. تنها چیز ارزشمند باقی مانده برای او ، پس از سرقت یک جفت کفش ورساچه بود.

 

هیلاری سونک

در حال حاضر علاوه بر جوایز گلدن گلوب در یکی از قفسه های عمارت هیلاری در هالیوود دو جایزه  طلایی اسکار موجود است
اما در دهه 1980، هنگامی که با مادرش به لس آنجلس نقل مکان کرد، آنها به اندازه کافی غذا برای خوردن نداشتند، و گاهی اوقات مجبور بودند در صندلی عقب ماشین بخوابند.

 

دانیل کریگ

چه کسی تصور می کرد که کریگ شب ها را در پناهگاه های تنگ و تاریک لندن میگذراند، زیرا او نمی توانست حتی یک اتاق را اجاره کند.


هالی بری

با توجه به ممنوعیت مادر، هالی بری، بازیگر زن در 20 سالگی، در یک کیسه خواب مسافرتی  و در جستجوی ماجراجویی به شیکاگو رفت.صاحب آینده جایزه اسکار اغلب مجبور بود شب ها را در فضای باز بخوابد.

 

جیم کری

وقتی جیم 12 ساله شد، پدرش کار خود را از دست داد،پدر و مادر او  نمی توانستند وام مسکن را برای خانه پرداخت کنند.در نوجوانی، کری مجبور بود در یک کارخانه که رینگ و لاستیک تولید می کرد کار کند.

 

جنیفر لوپز

ستاره آینده فیلم "سلنا" در 18 سالگی بخاطر اختلاف شدید با خانواده‌ از خانه بیرون زد .پدر و مادر جنیفر تصمیم او برای بازیگری را احمقانه می‌دانستند.جنیفر مدتی را در لابی هتل ها می گذراند. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقش مری پاپینز را کدام هنرپیشه ها بازی کردند

در
مری پاپینز

بازیگر مری پاپینز


 اولین کتاب پاما لیندُن تراورس نویسنده بریتانیایی درباره پرستار ایده آلی در سال 1934 منتشر شد، قهرمان اول کتاب   مری پاپینز   تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت های کودکان و بزرگسالان شد.

 

مری پاپینز

بازیگر نقش مری پاپینز

 

اما علیرغم محبوبیت باور نکردنی مری پاپینز در سراسر جهان، تنها چهار نسخه سینمایی از این داستان تهیه شده است.حال ببینیم کدام یک از هنرمندان سینمای جهان، کدام سلبریتی ها نقش مری پاپینز را بازی کرده اند.

 

مری پاپینز

اولین نقش برای مری پاپینز در فیلم توسط ماری ویکس اجرا شد.

 

مری پاپینز

 

اولین فیلم مری پاپینز در سینمایی جهان، توسط ماری ویکس در نقش Mary Poppins تهیه شد که  آمریکای سال 1949 را به تصویر کشیده است. مری ویکز تمام عمر خود را به بازیگری اختصاص داد و مانند قهرمان و نویسنده داستان، هرگز ازدواج نکرد. در سال های آخر عمر، بازیگر به طور جدی بیمار بود و در سال 1995 در سن 85 سالگی فوت کرد. یک سال بعد نویسنده مری پاپینز، پاملا تراورس، درگذشت.

 

مری پاپینز

جولی اندروز در نقش مری پاپینز | عکس

 

در اوایل دهه 1940 والت دیزنی در مورد تهیه فیلم از کتاب پاملا تراورس فکر کرد - او قصد داشت یک فیلم تمام موزیکال بسازد. با این حال، نویسنده قصد نداشت که حقوق خود را به فیلمنامه نویس های هالیوود بفروشد - او نمیخواست کتابهایش "توسط فیلمسازان تحریف شود".

 

جولی اندروز

 

جلب رضایت نویسنده برای تهیه فیلم از روی کتاب 20 سال طول کشید! در سال 1961، پاملا تراورس به مدت 2 هفته وارد لس آنجلس شد. آنچه والت دیزنی انجام داد نشان دادن طرح هایش از مناظر فیلم برداری، موسیقی برای فیلم و لیست بازیگران انتخابیش بود و از دوران کودکی اش برای پاملا گفت. خب واضح است که نویسنده تسلیم شد با این شرط که او به طور فعال در ساخت فیلم شرکت داشته باشد.

 

جولی اندروز

فریمی از فیلم Mary Poppins ، 1964 | عکس

 

جولی اندروز

جولی اندروز   مری پاپینز قدیمی

 

انتخاب نقش اصلی  زن بازیگر در فیلم، جولی اندروز انگلیسی بود - او در برابر گزینه دیگری از ستارگان هالیوود، بت دیویس قرار داشت،اما نویسنده به شدت مخالف نقش مری پاپینز به هنرپیشه آمریکایی بود.اندروز در ۱۹۶۴ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را بخاطر بازی در فیلم مری پاپینز دریافت کرد. با وجود این واقعیت که این فیلم موفقیت بزرگی کسب کرد اما نویسنده هنوز با نسخه تهیه شده ی فیلم از کتابش راضی نبود.

 

مری پاپینز

از فیلم خداحافظ مری پاپینز ! ، 1983 | عکس

ناتالیا آندریچنکو به عنوان مری پاپینز | عکس

البته، تنها نسخه واقعی مری پاپینز برای مخاطبان بومی احتمالا بازی ناتالیا آندریچنکو در نقش مری پاپینز باقی خواهد ماند. ناتالیا آندریچنکو، با بازی درخشان تصویر کاملی از پرستار در فیلم "خداحافظ مری پاپینز!" در سال 1983 ایفا کرد.

 

مری پاپینز

ناتالیا آندریچنکو به عنوان مری پاپینز   از  بازیگران مری پاپینز

از فیلم خداحافظ مری پاپینز! ، 1983 | عکس

لئونید Kvinikhidze در ابتدا Anastasia Vertinskaya را برای نقش مری پاپینز در نظر گرفته بود  اما با هم به توافق نرسیدند، و او مجبورشد به دنبال یک بازیگر دیگر باشد. موسیقی برای فیلم توسط ماکسیم داناوفسکی نوشته شد. هنگامی که داناوفسکی، لئونید را برای گوش دادن به آهنگ های جدید به خانه اش دعوت کرد،  در آنجا با ناتالیا آندریچنکو ملاقات کرد، ناتالیا شروع به خواندن آهنگ هایی برای فیلم کرد.

 

همانطور که معلوم شد، این یک «اقدام از پیش تعیین شده» بود - آنها می خواستند مدیر را متقاعد کنند که آندریچنکو برای نقش مری پاپینز مناسب است. با این حال، Kvinikhidze در درجه اول به طور قطع مخالف بازی آندریچنکو بود. مدیر به دنبال یک خانم ظریف شکننده، مسلط به زبان انگلیسی بود. این بازیگر در عرض چند هفته 15 کیلوگرم وزن خود را کم کرد و بالاخره لئونید Kvinikhidze برای بازی او موافقت کرد! اما اجازه نداد که او در فیلم بخواند - صدای او مناسب ملودی فیلم نبود و تاتیانا وورونینا آهنگهای مری پاپینز را خواند.

 

مری پاپینز

ناتالیا آندریچنکو در فیلم خداحافظ مری پاپینز! ، 1983 | عکس

مری پاپینز

ناتالیا آندریچنکو به عنوان مری پاپینز | عکس

مری پاپینز

برای بازیگر قهرمان فیلم ناتالیا آندریچنکو  ایفای نقش در فیلم بسیار دشوار بود زیرا علاوه بر سکانس های آواز، سکانس های رقص هم داشت.

مری پاپینز

او بعدا گفت: " رباط پای چپم آسیب دیده بود، پزشکان مجوز راه رفتن به من داده بودند ، نه رقصیدن! او می گوید حتی اکنون، زمانی که من این فیلم را تماشا می کنم، احساس ناراحتی می کنم . "

 

مری پاپینز

ناتالیا آندریچنکو | عکس

فیلم بازگشت مری پاپینز ، 2018

مری پاپینز

   امیلی بلانت از  بازیگران فیلم مری پاپینز 

 

در 3 ژانویه سال 2019، یک فیلم دیگر درباره یک پرستار افسانه ای منتشر شد  mary poppins returns " بازگشت مری پاپینز ". نقش اصلی  فیلم  فیلم مری پاپینز باز می گردد  توسط بازیگری بریتانیایی امیلی بلانت، که مخاطبان او را در فیلم «شیطان پرادا می پوشد» به یاد می آورند، بازی کرد. براساس طرح فیلم درباره مری پاپینز ، 25 سال از زمان وقوع رویدادهایی که در این کتاب شرح داده شده است، گذشته، و پرستار با دانش آموزان بالغش ملاقات می کند.

 

در مجموع، بازیگر نقش  mary poppins  باید بر ترس خود از ارتفاع غلبه می کرد - در نهایت، قهرمان فیلم باید  از یک جرثقیل با ارتفاع 15 متری بالاتر از زمین معلق می شد. بازیگر اعتراف می کند: " با مشارکت در این فیلم، رویای من به حقیقت پیوست. این یک هدیه واقعی برای فرزندان من است که من تبدیل به مری پاپینز از نسل فعلی  شدم... مری پاپینز من یک ابرقهرمان است. و همچنین یک نوع فرشته است. او می آموزد که مردم چه چیزی را می خواهند و به آن می دهد.

 

مری پاپینز

 بازگشت مری پاپینز    مری پاپینز 2

بازیگران مری پاپینز 2

 

مری پاپینز

عکس مری پاپینز

بازیگران فیلم مری پاپینز 2018

امیلی بلانت در نقش مری پاپینز
لین-منیول میراندا در نقش جک
بن ویشاو در نقش مایکل بنکس
مریل استریپ در نقش تاپسی 
امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس
کالین فرث
دیک ون دایک

نظرات

در ادامه بخوانید...

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

در

جنیفر انیستون

می گویند تعیین سرنوشت هر فرد در دستان خودش است اما این برای بعضی کودکان صادق نیست تعیین سرنوشت هنرمندانی که در سینمای جهان مشهور هستند و در این مقاله آورده شده است تا حد زیادی به خانواده هنری آنها ارتباط دارد هنرمندانی که زندگی خود را از کودکی با پدر و مادر سلبریتی بزرگ شده و روز خود را زیر نظر دوربین ها آغاز می کرده اند.آنها ذاتا بازیگر متولد شده اند.

 

 

گالینا ولچک

گالینا ولچک

گالینا ولچک در نقش یک کودک با پدر. / عکس

بوریس ولچک، فیلمبردار و کارگردان مشهور و ورا Ismaakovna Maymina، فیلمنامه نویس، به سختی تصور می کردند که دختر خجالتی و نه خیلی زیبای آنها بتواند در حرفه بازیگری به موفقیت برسد. اما آنها به وضوح گالینا را دست کم گرفتند.

گالینا ولچک

گالینا ولچک / عکس

گالینا، در یک محیط خلاق بزرگ شد و نمی توانست زندگی خود را بدون روی صحنه بودن تصور کند، و به همین دلیل او برای ورود به دانشکده هنر تئاتر مسکو آماده شد. گالینا ولچک پس از رسیدن به هدفش،  به عنوان مدیر موفق و مدیر هنری تئاتر سوورمننیک انتخاب شد.

 

 

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل در دوران کودکی با پدر و مادرش. / عکس

بازیگر انگلیسی بریتانیایی، ستاره فیلمهای "ون هلسینگ" و "عالم اموات" در یک خانواده هنری متولد شد. امروز به طور گسترده ای در محافل تئاتر شناخته شده است، اما پدرش، بازیگر با استعداد ریچارد بکینسیل، در سن 31 سالگی درگذشت.کیت جوان  در فضای خلاق بزرگ شد اما خودش را نه به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک نویسنده می دید.

کیت بکینسیل

کیت بکینسیل. / عکس

در حالی که هنوز در مدرسه بود، دو بار جایزه V. Smith برای نویسندگان جوان را دریافت کرد. البته، اودر حرفه ی هنرپیشگی هم تلاش می کرد، بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه در فیلم "یک نفر علیه باد" شروع به کار کرد. اوبرای مطالعه ادبیات فرانسه و روسی وارد آکسفورد شد.کیت بکینسیل قاطعانه تصمیم گرفت که به یک بازیگر موفق تبدیل شود و برای گسترش افق دیدش به آکسفورد نیاز داشت .

 

 

 

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا

مارگاریا ترخوا به عنوان یک کودک با مادرش. / عکس

والدین بازیگر آینده، بوریس ترخو1 و گالینا توماشویچ بازیگران تئاتر در منطقه سوردلوفسک بودند و خود مارگارتا پس از فارغ التحصیلی از مدرسه به دانشکدۀ فیزیک و ریاضی دانشکده دانشگاه تاشکند وارد شد.

مارگارتا ترخوا

مارگارتا ترخوا. / عکس

با این حال، علاقه شدید او به تئاتر منجر به این شد که پس از سال دوم، مارگارتا به پایتخت برود. او به راحتی به مدرسه استودیوی تئاتر Mossovet وارد شد، بعدا تبدیل به بازیگر برجسته تئاتر و یکی از محبوب ترین بازیگران شوروی شد.

 

 

درو بریمورم

درو بریمورم

درو بریمور در دوران کودکی با استفان کینگ. / عکس

بازیگر آمریکایی نه تنها در یک خانواده هنری بلکه  کارگردان و تولید کننده موفق، متولد شد.از کودکی با بازی در فیلم ئی تی که شاهکار سینمایی اسپیلبرگ بود مشهور شد.

درو بریمورم

درو بریمور. / عکس

درو بریمور به گفته خودش الکل را در سن نه سالگی، ماریجوانا در ده سالگی، و در دوازده سالگی او با کوکائین آشنا شد. در سن 15 سالگی، درو بریمور توانست از شر مشروبات الکلی و مواد مخدر خلاص شود.در حال حاضر به طور جدی در حرفه خود مشغول به کار است.

 

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

جان وایت با دخترش آنجلینا جولی در فرش قرمز. / عکس

ازدواج جان ویت و مارچالین برتراند ، بیش از حد طول نکشید، اما به لطف این ازدواج، دو فرزند متولد شد، آنجلینا جولی و جیمز هیون.
اغلب مادر که بازیگر و تهیه کننده بود سلبریتی معروف آنجلینا و برادرش را با خود به صحنه  فیلم ها می برد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی. / عکس

 

 

خواهران ورتینسکی

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

الکساندر ورتینسکی با دختران ماریان و آناستازیا. / عکس

آناستازیا و ماریانا در خانواده شاعر معروف، خواننده و بازیگر الکساندر ورتینسکی و همسرش، هنرمند و بازیگر نقش مکمل لییدیا تیرگواوا متولد شده اند. پدر از دوران کودکی دوست داشت دختران او در هنر موفق شوند وسعی کرد تا به طور کامل رشد کنند. با این حال، والدین آماده بودند تا انتخاب دختران را هر چه که بود، بپذیرند .

خواهران ورتینسکی

ماریانا و آناستازیا ورتینسکی. / عکس

از دوران کودکی، ماریانا روی صحنه تئاتر می خوابید، پس از فارغ التحصیلی از مدرسه، بلافاصله وارد مدرسه شووکین شد. آناستازیا ابتدا می خواست که تبدیل به یک بالرین شود، سپس او برای ورود به موسسه زبان های خارجی آماده می شد. اما در سن 15 سالگی، او با «الکساندر پوتاشکو» کارگردان اشنا شد و از آن زمان تا به حال زندگی او را به سینما متصل شده است. بعدها او به تئاتر پوشکین وارد شد و از همان مدرسه مانند خواهر بزرگترش فارغ التحصیل شد.

 

 

جین فوندا

جین فوندا

جین فوندا در سال 1943 با پدرش هنری فوندا. / عکس


بازیگر و مدل آینده حاصل ازدواج بازیگر معروف هنری فوندا و فرنسیس فورد بروکا سیمور است .جین از دوران کودکی به عنوان یک بازیگر شناخته شد. او از استودیوی بازیگری فارغ التحصیل شد، در تئاتر کار کرد، همزمان به عنوان یک مدل عمل کرد، و بعد در سینما شرکت کرد.

جین فوندا

جین فوندا. / عکس

 

 

کیرا نایتلی

کیرا نایتلی

کایرا نایتلی با پدر و مادرش. / عکس

 والدین کایرا نایتلی، بازیگران وین نایتلی و شرمن مک دونالد هستند او اصول اولیه این حرفه را در مدرسه آموخت و در سن هفت سالگی او نقش اول فیلم  را دریافت کرد.

 

 

خواهر آرنت گولت

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

خواهران آرنت گولت در دوران کودکی با پدر و مادرش و برادرش. / عکس


بازیگران تئاتر منطقه ای کالینگراد، آلبرت آرنت گولت و والنتینا گالیچ سه فرزند، یک پسر و دو دختر دوقلو را به عهده داشتند. همه بچه ها بازیگر شدند، خواهرزاده های معروف  از مدرسه شپکینسک فارغ التحصیل شده اند. آنها موفقیت خود را از والدین خود می دانند که دختران را آموزش خوبی دادند و عشق به هنر را به آنها آموختند.

دخترانی که بازیگر بدنیا آمدند

تاتیانا و اولگا آرنت گولت. / عکس

 

 

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

جنیفر آنیستون با پدر و مادرش به عنوان یک کودک. / عکس


ستاره سری "دوستان" یا فرندز نیز در یک خانواده هنری متولد شد. پدر او، جان آنیستون، از سری "روزهای زندگی ما" شناخته شده است، مادر مامور نانسی داف به عنوان یک بازیگر تئاتر شناخته شده بود. از دوران کودکی، جنیفر در ادامه راه خانواده مجذوب هنر شد. او در یک گروه درام تحصیلی مشغول به فعالیت شد و بعدها تحصیلات خود را در مدرسه هنر ادامه داد. حرفه جنیفر از تولیدات برادوی شروع شد و با مجموعه تلویزیونی محبوب "دوستان" در جهان به عنوان یکی از سلبریتی های سینمای جهان معروف شد.

جنیفر آنیستون / عکس

نظرات

در ادامه بخوانید...

عکس افراد مشهور در زندگی روزمره

در

این هنرمندان عادت دارند روی صفحه نمایش نقره ای یا روی جلد مجلات براق دیده شوند. سلبریتی ها میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارند. حال عکس این افراد مشهور را در زندگی روزمره ببینید.

الویس پریسلی و محمد علی کلی

الویس پریسلی خواننده و بازیگر افسانه ای آمریکایی (سلطان راک اند رول)را با محمد علی کلی در حال دوئل دوستانه می بینیم
 

جیم پارسونز و ریحانا

جیم پارسونز - بازیگر، که بیشتر در نقش شلدون کوپر در سری کمدی CBS The Theory of Big Bang شناخته شده است. برای نقش او، پارسونز جوایز متعددی را به دست آورد، از جمله چهار جایزه امی در بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سری کمدی و جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد. 
ریحانا یک خواننده آمریکایی R & B و پاپ از بنیاد Barbadian است که در سن 16 سالگی به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرده و خوانندگی را شروع کرد. 

شکیل اونیل و آرنولد شوارتزنگر

شکیل اونیل - بازیکن بسکتبال آمریکایی، مفسر، رپ کار و همچنین بازیگر.  قهرمان المپیک، قهرمان جهان در سال 1994، چهار بار قهرمان NBA. در سال 1996 او به عنوان 50 بازیکن برتر در تاریخ NBA ثبت شد. 
آرنولد شوارتزنگر یک بدنساز معروف آمریکایی است، بازیگر اتریشی، سیاستمدار جمهوری خواه و در سالهای 2003 تا 2011 فرماندار کالیفرنیا بود.
 

شکیل اونیل وبیل گیتس

بیل گیتس کارآفرین، فعال اجتماعی آمریکایی و مدیرعامل سابق و سهامدار شرکت مایکروسافت است که یکی از قهرمانان از نظر کمک های مالی به خیریه است. با توجه به مجله فوربس، در لیستی از با نفوذ ترین افراد در جهان قرار گرفته است.  

نظرات

در ادامه بخوانید...

یول برینر بازیگر روسی در هالیوود

در
یول برینر
یول برینر ستاره روسی هالیوود ، دوست مایکل جکسون و عاشق مارلین دیتریش: حقیقت و داستان در سرنوشت یول برینر
 
یول برینر خود را کولی نامید ، با ژان کوکتو و مایکل جکسون دوست بود ، عاشق مارلین دیتریش بود ، به عنوان محافظ در ساحل کار می کرد و در سراسر جهان مشهور شد. سرنوشت یول براینر ، ستاره هالیوود آنقدر غنی از پیچ و تاب های غیرمعمول است که گاهی اوقات داستان های ساختگی که یول برینر به خاطر خبرنگاران و از روی سرگرمی به آنها می گفت ، به اندازه زندگی نامه واقعی  یول برینر و فیلم‌های یول برینر شگفت آور نبود.

بیوگرافی یول برینر

ولادی وستوک ، هاربین ، پاریس

در 11 ژوئیه 1920 ، هنگامی که هنوز جنگ داخلی در خاور دور ادامه داشت ، پسری به نام جولیوس در خانواده تاجر بوریس برینر در ولادی وستوک به دنیا آمد. به زودی پس از تولد جولیا برینر ، آنها به هاربین چینی منتقل شدند ، جایی که در دهه های 1920 تا 1920 تعداد بیشماری از روس ها زندگی می کردند. یول براینر از نظر منشاء غیرمعمول خود با سایر مهاجران تفاوت داشت - بوریس برینر پسر یک سوئیسی روس بود. بوریس و نزدیکانش صاحب یک شرکت حمل و نقل موفق  بودند که به آنها اجازه می داد  نه تنها راحت ، بلکه حتی مجلل زندگی کنند.
 
یول برینر در فیلم 10 فرمان
یول براینر  در فیلم 10 فرمان  یکی از بازیگران روسی هالیوود
 
با این حال ، کودکی جولیا را بدون ناملایمات تصور نکنید. وقتی او تنها 4 ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند و پسر بدون پدر، بزرگ شد. در سال 1934 ، مادرش تصمیم گرفت به پاریس نقل مکان کند و از همان لحظه ، جولیوس در واقع زندگی خود را آغاز کرد. کاباره های پاریس با فضای آرام جولیوس جوان را به خود جلب کرد. در یکی از کاباره ها ، جولیوس با خانواده ای از رقصندگان کوپی و نوازندگان دیمیتریویچ معروف در آن سالها ملاقات کرد. او آهنگهای آنها را چنان دوست داشت که خودش گیتار را برداشت و شروع به نواختن آهنگ های آنان کرد و  متعاقباً بیشتر از یک بار منشاء خود را از کولی ها اعلام کرد ، و خود را یک کولی میدانست اگر چه  نه از نظر خونی ، بلکه روحی پیوند عمیقی با آنها احساس می کرد.
 
شوق دیگری که جولیا داشت برای آکروباتیک سیرک بود. او حتی در یکی از سیرک ها با شماره اصلی شروع به کار کرد ، اما در سیرک بر اثر سقوط از طناب پشتش را مجروح کرد. پزشکان چیزی بهتر از تجویز مورفین پیدا نکردند و تا سن 17 سالگی ، جولیوس به یک معتاد کامل از مواد مخدر تبدیل شده بود.
 

یول برینر دوست نویسنده مشهور فرانسه ژان کوکتو بود

به طرز عجیبی ، این مورفین بود که به جوان کمک کرد تا وارد حلقه نخبگان خلاق فرانسه شود. در یکی از رستوران ها ، نویسنده مشهور ژان کوکتو ، از جولیا پرسید که مواد مخدر را از کجا آورده است. اما تصور اینکه ارتباط این دو فرد برجسته به عنوان دوستان معتاد به مواد مخدر وجود داشته باشد اشتباه است: کوکتو و برینر را عشق به هنر و شادی های زندگی به هم نزدیک کرد. و یول برینر با گذراندن یک دوره درمانی توانست از اعتیاد به مواد مخدر خلاص شود.
 
جنگ آینده به دوستی با کوکتو پایان داد. در سال 1939 ، جولیوس به همراه مادر و خواهرش به هاربین بازگشت و در سال 1941 به ایالات متحده نقل مکان کرد. در آن زمان ، جولیوس قبلاً با اطمینان می دانست که می خواهد بازیگر شود. او وارد استودیوی میخائیل چخوف شد و اولین قدم ها را در حرفه منتخب خود برداشت و همزمان با هر فرصتی برای بدست آوردن پول اضافی  تلاش می کرد. 
 
در سال 1941 ، نام او برای اولین بار در پوستر تئاتر ظاهر شد .یول برینر  در سال 1942 با یک ستاره جوان فیلم ، ویرجینیا گیلمور( یول برینر همسر ) ملاقات کرد.
 
یک عاشقانه طوفانی به سرعت منجر به ازدواج شد: در سال 1943 ، یول و ویرجینیا ازدواج کردند. با حرکت از هالیوود به نیویورک ، ویرجینیا شروع به اجرای موفقیت آمیز در برادوی کرد. به زودی ، یول اولین بازی خود را در یکی از موزیکال ها انجام داد. ظاهر مردانه ، جذابیت و صدای دلپذیر او باعث ایجاد احساس شدیدی در تماشاچیان شد و به همین دلیل وقتی تصمیم گرفتند موزیکال جدید The King and Me را در تئاتر به نمایش بگذارند ، نقش پادشاه به یول برینر واگذار شد.
 

یول برینر پادشاه صحنه تئاتر و پرده سینما شد

یول برینر

 

نقش پادشاه که قلب یک معلم انگلیسی را تسخیر کرد ، بازیگر مشتاق را به یک ستاره اصیل برادوی تبدیل کرد ، اما هیچ کس نمی دانست که در ابتدا به این شخصیت جایزه ثانویه در این نمایش داده می شود. نویسندگان این نمایشنامه با دیدن نمایشنامه برینر متن را نوشتند و کلید تصویر پادشاه را ساختند. ترکیبی از شخصیت روشن و بازی درخشان Brinner قلب مخاطبان را جلب کرد و موسیقی بسیار محبوب شد. 5 سال بعد از پیش پرده موزیکال "پادشاه و من" ، فیلمی با همین نام به همراه برینر در نقش اول اکران شد. و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد به یول برینر تعلق گرفت
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی يول براينر و اینگرید برگمن
 
دهه 1950 را با اطمینان می توان "دهه طلایی" در زندگی بازیگر نامید. وی در رابطه با خانم ها بسیار موفق بوده است - این دقیقاً دوره ای است که عاشقانه هایی با مارلن دیتریش و اینگرید برگمن داشت و در بهترین فیلم ها از جمله در فیلم هفت دلاور با بازی هنرمندان مشهور نقش اول را بازی می کند. با تشکر از این فیلم ، برینر در سینمای جهان به رسمیت شناخته شد ، و پسران در سر تاسر دنیا در بازی های خود از قهرمان  فیلم هفت دلاور - یعنی گاوچران بی عیب و نقص کریس - تقلید می کردند.
 
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
فیلم آناستازیا با بازی یول برینر و اینگرید برگمن
 
The Seven Magnentent، فیلم هفت دلاور در1960 با بازی 7 غول سینمای جهان، 7 بازیگر و سلبریتی های عصر آن زمان مشهور چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد.
 
چارلز برونسون ، جیمز کوبورن ، استیو مک کوئین ، یول برینر ، رابرت وون ، هورست بوخولز ، و برد دستستر ساخته شد

 

در دهه 1960 ، حرفه سینمای یول تا حدودی کاهش یافت و در اوایل دهه 1970 او دوباره به صحنه تئاتر بازگشت. از سال 1977 تا 1985 ، یول برینر نقش مورد علاقه خود را در نسخه جدید پادشاه و من در 4633 بار اجرا بازی کرد ، هر بار یول برینر صحنه را ترک می کرد با تشویق شدید روبرو می شد.جایزه ویژه تونی برای بازی در نمایش پادشاه و من به   يول برينر   اهدا شد.
 
یول برینر

 

در بین طرفداران یولبرینر افراد متفاوتی مانند ملکه انگلیس و مایکل جکسون قرار داشتند که یول با آنها دوست شد و در ژاپن این بازیگر به بت ملی تبدیل شد. حتی سرطان ریه نتوانست یول را مجبور به کنار گذاشتن صحنه کند. آخرین باری که 3 ماه قبل از مرگش روی صحنه رفت، مثل همیشه درخشان بازی کرد. یول برینر در 10 اکتبر 1985 درگذشت.

در آوریل 1983، زمانی که یول براینر بازیگر در یک تور در سانفرانسیسکو بود، به پزشکان مراجعه کرد و آنها متوجه شدند که او سرطان ریه دارد. یول به شدت سیگاری بود و روزانه 3 بسته سیگار می کشید.این بیماری قابل درمان نبود، پیشرفت کرد، متاستازها قبلاً نخاع را تحت تأثیر قرار داده بودند. این بازیگر درد وحشتناکی را تجربه کرد، اما به اجرای خود ادامه داد. و هیچ کس جز شرکای صحنه اش از عذابی که او تجربه می کرد نمی دانست.


پس از مرگ یول برینر، پیام کوتاه او درباره مضرات سیگار که اندکی قبل از مرگش به دستور موسسه ملی سرطان فیلمبرداری شده بود، بارها در تلویزیون تکرار شد. او که جلوی دوربین تلویزیون نشسته بود، گفت: «الان مرده‌ام فقط به این دلیل که زیاد سیگار می‌کشیدم، بنابراین به هرکسی که الان مرا می‌بیند می‌گویم: سرنوشت را تکرار نکن. اکنون که مرگ من مشخص شده است به شما هشدار می دهم: سیگار نکشید. هر چیزی جز سیگار کشیدن اگر می توانستم به عقب برگردم و سیگار را ترک کنم، دلیلی برای بحث درباره سرطانم وجود نداشت. من در این مورد مطمئن هستم."


این اجرا اولین بار در روز مرگ یول براینر، 10 اکتبر 1985 روی پرده ها ظاهر شد.پس از مرگ این بازیگر  ، یک پیام ویدئویی منتشر شد که در آن یور براینر اعتراف میکرد که بیماری وی حاصل سالها سیگار کشیدن است و یوری براینر بینندگان را ترغیب می کند که این عادت بد را ترک کنند.

 

در 14 سپتامبر 2005، در ولادی وستوک، در نمای خانه شماره 15 در خیابان آلئوتسکایا، یک پلاک یادبود به یاد يول براينر نصب شد.ستایشگران استعداد یول برینر پابلو پیکاسو، سالوادور دالی، خوان کارلوس پادشاه اسپانیا، کنستانتین پادشاه یونان و پادشاه اردن شاه حسین بودند.

یول برینر همسر

  • ویرجینیا گیلمور (طلاق) یک فرزند
  • دوریس کلینر (طلاق گرفته) یک فرزند
  • ژاکلین تیون د لا شاوم (طلاق) دو فرزند
  • کتی لی

فیلم‌های یول برینر

بازی یول برینر در فیلم‌ های زیر:
در فیلم  ده فرمان  (۱۹۵۶)
بندر نیویورک (۱۹۴۹)
پادشاه و من (۱۹۵۶)
ده فرمان (۱۹۵۶)
آناستازیا (۱۹۵۶)
برادران کارامازوف (۱۹۵۸)
بوکانیر
دزد دریایی (۱۹۵۸)
سفر (۱۹۵۹)
خشم و هیاهو (۱۹۵۹)
سلیمان و ملکه سبا (۱۹۵۹)
یک بار دیگر با احساس (۱۹۶۰)
وصیت‌نامه ارفه (۱۹۶۰)
بسته غیرمنتظره (۱۹۶۰)
هفت دلاور (۱۹۶۰)
دوباره خداحافظ (۱۹۶۱)
فرار از ظهرین (۱۹۶۲)
تاراس بولبا (۱۹۶۲)
سلاطین آفتاب (۱۹۶۳)
پرواز از آشیا (۱۹۶۴)
دعوت از یک تیرانداز (۱۹۶۴)
موریتوری (۱۹۶۵)
سایه‌ای غول‌آسا بیفکن (۱۹۶۶)
خشخاش هم گلی است (۱۹۶۶)
بازگشت هفت دلاور (۱۹۶۶)
جاسوس سه‌جانبه (۱۹۶۶)
مرد مضاعف (۱۹۶۷)
دوئل طولانی (۱۹۶۷)
پانچوویلا (۱۹۶۷)
تابستان پیکاسو (۱۹۶۹)
پرونده غاز طلایی (۱۹۶۹)
نبرد نرتوا (۱۹۶۹)
زن دیوانه شایلو (۱۹۶۹)
مسیحی جادویی (۱۹۶۹)
خداحافظ ساباتا (۱۹۷۱)
نوری در پایان دنیا (۱۹۷۱)
عاشقانه یک اسب‌دزد (۱۹۷۱)
کتلو (۱۹۷۱)
پلیس (۱۹۷۲)
فازی (۱۹۷۲)
پرواز شبانه از مسکو (۱۹۷۳)
دنیای غرب (۱۹۷۳)
آخرین مبارز (۱۹۷۵)
شوق مرگ (۱۹۷۶)
دنیای آینده (۱۹۷۶)
کاربر گرامی در صورتی که به یول برینر علاقه دارید مقاله یول برینر ، پادشاه روسی هالیوود را همه در فیلم هفت دلاور و ۱۰ فرمان به یاد دارند را بخوانید

نظرات

در ادامه بخوانید...