عوضی های اصلی هالیوود : 10 بازیگر زن با شخصیتی ناپسند که همکاران از آنها می ترسند

در میان افراد مشهور ، ملاقات با افرادی فروتن و خونسرد چندان معمول نیست. اما در مورد هوی و هوس و ولخرجی های بازیگرانی که به موفقیت دست یافته اند ، می توانید افسانه ها بسازید. برخی فراتر از حد انتظار هستند. آنها برای افکار عمومی ارزشی قائل نیستند و آماده اند تا هرکسی را که مانع راه آنها شوند را نابود کنند. در پشت سلبریتی های امروز شانه های شکننده مردان و زنانی رنجیده اند که تمام لذت های شخصیت سنگین ستاره را تجربه کرده اند.

شانن دوهرتی

شانن دوهرتیشانن دوهرتی  / عکس

ستاره سریال های "بورلی هیلز ، 90210" و "جذاب" خود را ستاره اصلی هالیوود می داند و نیاز به درمان مناسب دارد. او با خبرنگاران بی ادب است ، همکاران را آزار می دهد و از شوخی های مبتذل و نامناسب دریغ نمی کند. او از دمای اتاق هواپیما راضی نیست ، غذا و تیمی را که باید در آن کار کند دوست ندارد. و در حین فیلمبرداری "Charmed" ، بازیگر زن با مشت به آلیسا میلانو حمله کرد زیرا آلیسا میلانو به خودش اجازه داد با جولیان مک کمون ، که دوهورتی برای آن برنامه داشت رابطه برقرار کند. تهیه کنندگان ترجیح دادند این بازیگر رسوا را اخراج کنند ، برای این کار صحنه ای از مرگ او را در فیلمنامه نوشتند.

 

مریل استریپ

مریل استریپ

مریل استریپ  / عکس


بیش از همه شخصیت مریل استریپ با نقش میراندا پریستلی در فیلم The Devil Wears Prada (شیطان پرادا می پوشد) مطابقت دارد. برقراری ارتباط با بازیگر زن در صحنه فیلم فوق العاده دشوار است ، به خصوص اگر او اصلاً چیزی را دوست نداشته باشد. او حتی به دلیل چین خوردگی ناکافی دامن  قادر است از رفتن به داخل قاب فیلمبرداری خودداری کند. مریل استریپ قادر است از عصبانیت شعله ور شود و تنها راه آرام کردن او این است که او را برای مدتی تنها بگذارند.

 

شارون استون

شارون استون
شارون استون.  / عکس


این بازیگر در هالیوود نه تنها باهوش ترین ، بلکه عوضی ترین فرد نیز محسوب می شود. داد و فریاد راه انداختن با رسوایی و یا مجبور کردن مدیران برای جلب توجه برای او کاری ندارد ندارد. در حین گشت و گذار در مسکو ، گلهای اتاق شارون استون حداقل باید دو بار در روز عوض می شد و تنها پس از بازرسی بدنی خدمتکاران مجاز به تمیز کردن "مجموعه" بودند. این ستاره فقط آنچه را که سرآشپز شخصی اش برای او آماده کرده می خورد.

 

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی.  / عکس


از زمان کودکی ، زیبایی هالیوودی با عجیب و غریب بودن عجین شده است. به عنوان مثال ، در کتابهای طراحی او ، اغلب می توان نقاشی های تیره و صلیبی از صلیب ها و گورها پیدا کرد. در بزرگسالی ، او آموخت که با فریبکاری به آنچه می خواهد برسد. به عنوان مثال ، او خود عکاسی را استخدام کرد که عکسهای بسیار .... از بازیگر زن با برد پیت گرفته بود تا همسرش جنیفر آنیستون از خیانت او مطلع شود. و تصور اینکه چه جزئیات نامناسبی از زندگی با برد پیت  در جریان دادخواست طلاق برای عموم آورده شده است ، دشوارنیست.

 

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک
ساندرا بولاک.  / عکس

این بازیگر زن حتی عوضی بودن را پنهان هم  نمی کند. خود بولاک اعتراف می کند: او قادر است هر شخصی را به دیوانگی برساند. هر یک از نیازهای او باید فوراً برآورده شود ، اگر کارگردان به خودش اجازه دهد تغییراتی در فیلمنامه ذکر شده در روز قبل ایجاد کند ، می تواند از حضور در فیلمبرداری امتناع کند. و دستیارانش را بدون هیچ گونه پشیمانی ترک می کند فقط به این دلیل که قهوه چند ثانیه بعد از آنچه او انتظار داشت برای او سرو شد. در برقراری ارتباط با همکاران ، ساندرا کاملاً نامتعارف است و می تواند بدون تردید ، علناً به نقایص ظاهری یا کمبود استعداد اشاره کند.

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون
جنیفر انیستون.  / عکس

 

او کاملاً با نقش های جادوگر جذاب کنار می آید ، اما در زندگی بازیگر شخصیتی کاملاً غیر قابل تحمل دارد. او از مگالومانیا رنج می برد و معتقد است که جهان حول شخص او می چرخد. در عین حال ، وی به طور قاطع از برقراری ارتباط با افرادی که آنها را کمتر از سطح خود می داند امتناع می ورزد. جنیفر آنیستون هرگز سود خود را از دست نخواهد داد و می تواند با مطلوب ترین شرایط چانه بزند.

 

نائومی کمپبل

نائومی کمپبل

نائومی کمپبل.  / عکس

 

اگر این زیبا  تصمیم بگیرد که تمایلی به رفتن روی سن ندارد ، می تواند به راحتی از شرکت در این کار خودداری کرده و به خانه خود برود. در اثر عصبانیت ، نائومی می تواند مشت بزند یا تلفن را به سمت دستیار پرتاب کند. او در سال 2008 با مشت های خود به افسران پلیس حمله کرد و معتقد بود که آنها مسئول گم شدن چمدان هستند. به هر حال ، چند سال قبل ، كمپل حتی توسط دادگاه به دلیل رفتار خشونت آمیز به خدمات اجتماعی محكوم شده بود. درست است ، نمی توان گفت که سوپرمدل پس از آن خود را اصلاح کرد.

 

مگان فاکس

مگان فاکس
مگان فاکس.  / عکس

این بازیگر زن به هیچ وجه نمی داند چگونه عصبانیت خود را کنترل کند و در هنگام طغیان عصبانیت قادر است بسیاری از موارد سخت را به حریف خود بگوید. و گاهی اوقات در واقع آبروی همکارانش را از بین می برد و به خودش اجازه می دهد از ظاهر و حرفه ای بودن آنها ارزیابی عمومی و منفی کند. او در حین فیلمبرداری فیلم ترانسفورمرها ، فیلم پرفروش مایکل بی ، از کارگردان فقط با تعریف و تمجید صحبت کرد. اما به محض اکران فیلم ، وی بلافاصله مایکل بی را به مگالومانیا و تقریبا دیوانگی متهم کرد. پس از آن ، کارگردان همکاری بیشتر را نامناسب دانست و بازیگر را اخراج کرد.

 

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز.  / عکس


در همان ابتدای کار بازیگری ، جولیا رابرتز توانست حتی استیون اسپیلبرگ را خسته کند و اپراتورها بازیگر زن را به دلیل هوی و هوس های مداوم او "پری از جهنم" نامیدند. آبی که برای او سرو می شد سرد ، گاهی می گفت خیلی گرم  به طور کلی ایراد پشت ایراد. این بازیگر حتی نامزدی خواهرزاده اش را به راحتی خراب کرد .

 

جوآن کالینز

جوآن کالینز
جوآن کالینز  / عکس

 

این بازیگر ، حتی با سن بالا ، از شخصیت تند و زننده خود خداحافظی نکرد و خستگی ناپذیر عنوان افتخارآمیز عوضی محتاط را تأیید می کند. در جوانی با وجدان راحت ، نقش ها را از خواهر خودش گرفت و امروز نیز به دلیل بی ذوقی به سرزنش همکاران ادامه می دهد. کالینز حتی ادعا می کند که او صرفاً به این دلیل که سبک ذاتی  او اجازه نمی دهد در جمع چنین افراد بی مزه ای قرار داشته باشد ، به رویدادهای اجتماعی نمی رود.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید