5 نکته ساده برای کمک به برش فلز بدون جرقه

در
تا به امروز ، فرز برقی یکی از رایج ترین ابزارهای قدرت برای برش فلز است. مخصوصا هر کارآفرینی در کسب و کار کوچک خود سعی دارد که یک ست کامل از ابزار های مورد نیاز برای خود تهیه کند که فرز برقی هم یکی از آن ها است.این دستگاه کاملاً ساده ، راحت ، مفید و بسیار مؤثر است. متأسفانه ، بسیاری از استفاده کنندگان  فرز برقی با این واقعیت روبرو هستند که در حین کار ، فرز برقی تعداد زیادی جرقه ایجاد می کند. این امر فرایند کار را از امنیت دور می کند. آیا روشی برای انجام برش فلز بدون جرقه یا کاهش دادن جرقه وجود دارد؟ جواب این سؤال بله است.
 

1. پایین آوردن دما در محل تماس

شما می توانید تعداد جرقه ها را با هر وسیله و روشی کاهش دهید که به کاهش چشمگیر دما در مرکز محل کار و در محلی که بیشترین ترین تماس مواد مورد نظر برش خورده با فرز برقی را دارد ، کمک کند. حتی آب معمولی نیز می تواند تعداد جرقه های را از همه جهات کاهش دهد.
 
2. از روغن استفاده کنید
روغن را اضافه کنید.  / عکس
 
روغن به کاهش میزان جرقه در همه جهات کمک می کند ، اگرچه به طور کامل آنها را از بین نمی برد. با این حال ، در این حالت مهم است که چربی بیش از حد استفاده نکنید.
 

3. دیسک سرامیکی

 
بهترین دیسک سرامیکی.  / عکس
 
می توان با دستیابی به و استفاده از دیسک سرامیکی ویژه ، تعداد جرقه های ایجاد شده را کاهش داد و همچنین طول عمر سرویس مواد مصرفی فرز برقی را افزایش داد. دیسک های ساخته شده از مواد مدرن بسیار بهتر از  نوع کلاسیک هستند. البته برای استفاده از چنین وسیله ای مجبور هستید هزینه بیشتری بپردازید.
 

4- پودر خنک کننده

وسایل خاص  / عکس
 
امروز در فروشگاه ها می توانید پودرهای خنک کننده را برای کار با فرز برقی پیدا کنید. این ابزار به پایین آمدن دمای دیسک و مواد در حین کار و همچنین "چسباندن" ذرات فلزی کوچک کمک می کند ، در نتیجه به میزان قابل توجهی تعداد جرقه های ایجاد شده را کاهش می دهد. قبل از استفاده از پودر ، لازم است دستورالعمل های مربوط به آن را بخوانید.
 

5. محافظ ایمنی

بدون محافظ ایمنی به هیچ وجه.  / عکس
 
محافظ ایمنی هنگام کار با فرز برقی از لوازم جانبی ضروری است. بدون محافظ ایمنی کار کردن با فرز برقی برای زندگی و سلامتی خطرناک است ، دقیقاً مانند استفاده از تجهیزات محافظ ایمنی دیگر (عینک ، دستکش). در اصل محافظ ایمنی دقیقاً جرقه ها را برطرف نمی کند ، بلکه در برابر پراکندگی در همه جهات کمک می کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ترجمه تخصصی چیست و مترجم چه کسی می باشد

در

ترجمه انتقال متن نوشته شده از زبانی به زبان دیگر است. اگرچه واژگان ترجمه و تفسیر اغلب بجای هم استفاده می شود، به تعریفی دقیق، ترجمه مربوط به زبان نوشتاری، و تفسیر به زبان گفتاری است. ترجمه عمل تفسیر معنای یک متن، و تولید بعدی یک متن معادل که یک برگردان نیز نامیده می شود، می باشد که با پیام یکسانی در زبانی دیگر ارتباط برقرار می کند. متنی که ترجمه می شود، متن منبع نامیده می شود و زبانی که به آن ترجمه می شود زبان هدف نامیده می شود؛ محصول نهایی اغلب "متن هدف" نامیده می شود. 

در ترجمه باید محدودیت هایی را که شامل زمینه، قواعد دستوری دو زبان، قراردادهای نگارشی آنها و اصطلاحات آن ها می باشد را به حساب بیاورید. تصور غلط رایج این است که مطابقت دادن لغت به لغت ساده ی بین هر دو زبان وجود دارد و اینکه ترجمه یک فرایند ماشینی سرراست است. در صورتی که ترجمه ی لغت به لغت به هیجچ وجه زمینه، گرامر، قراردادها و اصطلاحات را به حساب نمی آورد.

چه کسانی از خدمات ترجمه  استفاده می کنند؟

کسب و کار خدمات ترجمه در تلاشی برای خدمت بهتر به مشتریان خود و ادامه تقاضای آنها است. چنانکه این دنیا بیشتر و بیشتر رقابتی می شود، ضروری است که تجارت ها پیام خود را به صورت واضح و عینی به مشتریان خود برسانند. اشتباهات ترجمه می تواند به صور بالقوه بر اعتبار یک شرکت تاثیر بگذارد و منجر به زیان مالی شود.

به طور کلی، بسیاری از صنایع نیازی برای این نوع خدمات دارند. زمینه قانونی نیاز به ترجمه ورقه های استشهاد، دادخواست ها، و اقدامات دادگاهی دارد. اجرای قانون ممکن است نیاز به بیانیه های ترجمه شده داشته باشد و عرصه پزشکی اغلب نیاز به پرونده های پزشکی و یادداشت های ترجمه شده دارند. نمونه های دیگر صنایعی که از خدمات ترجمه  اسناد بهره می برند شرکت های بیمه و مالی و همچنین رسانه ها هستند.

همانطور که شرکت ها بیشتر و بیشتر خدمات خود را از طریق اینترنت در دسترس قرار می دهند، نیاز برای ترجمه وبسایت ها و محتوای وب نیز رشد کرده است. علاوه بر این، رادیو، پادکست ها، نظرسنجی ها، گروه های کانونی و جلسات شرکتی اغلب نیاز به خدمات ترجمه دارند.

تنها تجارت ها نیستند که نیازی به ترجمه آنلاین اسناد دارند. در سطح شخصی، افراد نیز این نوع خدمات را به کار می گیرند. با توجه به  مهاجرت افراد زیادی به کشورهای مختلف در جستجوی زندگی بهتر، آنها خود را در محیطی که ناآشنا، از جمله زبان آن، است، می یابند. در نتیجه، آنها ممکن است نیاز به اسناد و مدارک قانونی ترجمه شده، مانند گواهی های تولد، جواز ازدواج، گذرنامه ها، قراردادها، و قراردادهای اجاره یا رهن داشته باشند.

مترجم 

تقاضا در زمینه ترجمه بیشتر از قبل است. مترجمان زیادی بعنوان مترجم های آزاد کار می کنند و دیگر توسط سازمان های بین المللی و همچنین نمایندگی های دولتی کار می کنند. سازمان های غیردولتی و مذهبی نیز مترجمانی را استخدام یا قرارداد خدماتی مترجمان را برای ترجمه اسناد وضع می کنند. افرادی که بعنوان مترجم کار می کنند بسیار خردمندند. کار آنها پاداشی و رضایت بخش است.

شما می توانید فروم ها و بوردهایی را در اینترنت، جایی که شما می توانید تبلیغات کاری را پیدا کنید، بیابید. شما (مترجم )قادر خواهید بود که از تجربه و حمایت دیگر مترجمان بهره ببرید. مکان های دیگر برای پیدا کردن مشاغل ترجمه اسناد روزنامه ها و وب سایت های کاریابی آنلاین هستند. روزنامه محلی شما می تواند منبع خوبی از فرصت های شغلی باشد.

اگر می خواهید که به صورت مستقل کار کنید، ممکن است بخواهید که با بازاریابی خدمات خود با تجارت های محلی شروع کنید. شرکت های بیمه، بیمارستان ها، مطب پزشکان، و شرکت های املاک بخش هایی در جامعه شما هستند که ممکن است از مهارت های ترجمه تخصصی  شما بهره ببرند. یکی از مزایای انجام ترجمه اسناد این است که شما می تواند در خانه کار کنید. شما می توانید اسناد منبع را از طریق ایمیل، فاکس، پست یا پیک دریافت کنید.

برای موفقیت در این زمینه، شما نیاز به سازمان خوب و مهارت های مدیریت زمانی خواهید بود. توانایی مواجه شدن با مهلت نهایی و اولویت بندی نیز بسیار مهم است. فرصت ها در صورتی که ترجمه سند آن چیزی باشد که شما می خواهید، بینهایت است. 

چطور ترجمه خود را آنلاین سفارش دهیم؟

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir  

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

بهترین زمان برای درخواست افزایش حقوق

در

قبل از آنکه به فکر درخواست افزایش حقوق باشید، اول باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کار شما نیز به همین اندازه خوب است؛ یا حداقل پیشرفت ثابتی را تجربه می کند. انتخاب زمان مناسب در تأیید شدن درخواست افزایش حقوق شما نقش مهمی دارد.

 

۱- بعد از گذشت یک سال از همکاری شما در آن سازمان

۲- زمانی که شما مسئولیت های بیشتری را بعهده گرفته اید.

۳- زمانی که به پول بیشتر ی نیاز دارید.

۴- زمانی که مدیر شما خوشحال است.

۵- زمانی که سازمانی که در آن مشغول به کار هستید عملکرد ش فوق العاده مثبتی است.

۶- زمانی که همکاران کلیدی یا رئیس شما شرکت را ترک کرده اند.

۷- زمانی که حقوق همکارتان  را افزایش داده اند. 

۸- زمانی که کار دیگری به شما پیشنهاد شده است.

۹-  زمانی که به شما پیشنهاد ترفیع شده است.(سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱That's an inventive answer to an inieersttng question

در ادامه بخوانید...

بریده ای از کتاب هنر بیان، نویسنده : برایان تریسی

در

(سیارک) : توانایی سخن گفتن با مخاطب عامل مهمی در موفقیت شما محسوب می شود. خوب سخن گفتن می تواند احترام دیگران را به همراه داشته باشد، ارزش و اعتبار شما را افزایش دهد و توجه افرادی را که می توانند شما را یاری رسانده و درها را به رویتان بگشایند جلب نماید. همچنین توانایی خوب سخن گفتن مردم را متقاعد میسازد که شما روی هم رفته از سایر افرادی که قادر نیستند به اندازه شما خوب سخن بگویند با استعدادتر و باهوش تر هستید.


1. با دیگر سخنرانان ملاقات کنید:
حتی در صورتی که هدف شما تنها این است که در حرفه یا محافل اجتماعی خود سخنرانی موثری ایراد نمایید باید از سخنوران حرفه ای و برجسته به عنوان الگویی برای آموختن بهره بگیرید. شما نیز همانند آنها باید در هر سمینار یا سخنرانی که می توانید شرکت کنید. مطالبی را یادداشت کنید و مشاهده کنید که سخنرانان چگونه قبل از آغاز سمینار با مخاطبان تعامل می کنند و هنگامی که در حضور مخاطبان می ایستند چگونه نطق خود را ایراد می کنند . هنگامی که در نطق یا سمیناری شرکت می کنید تمام تلاش خود را انجام دهید تا به طور شخصی با سخنران ملاقات نمایید و با وی دست دهید. از وی به خاطر حضورش در آنجا قدردانی کنید.به سخنران بگویید که منتظر آنچه وی باید بگوید هستید. نکاتی در این نوع تماسهای شخصی وجود دارد که به شما منتقل می شود و کمک می کند به سخنران بهتری تبدیل شوید.

بیشتر بدانید:10گزینه برای فروش محصولات صنایع دستی

2. زمانی را به مطالعه، تحقیق و آمادگی خود اختصاص دهید:
سخنوران حرفه ای خود را از هر لحاظ مهیا می کنند . اختصاص دادن زمانی به مدت 10 ساعت برای مطالعه ، بازنگری ، تنظیم مجدد و تمرین برای ایراد نطقی یک ساعته کار غیرعادی نمی باشد.سخنرانان برجسته تا آنجا که می توانند در مورد مخاطبانشان اطلاعاتی کسب می کنند. آنها در مورد سن ، حرفه و پیشینه کسانی که در جلسه سخنرانی شرکت خواهند کرد پرس و جو می نمایند.در مورد سخنرانان قبلی که خطاب در این جمع نطقی را ایراد کرده اند و نیز راجع به مسائلی که مخاطبان در مورد آنها دوست دارند یا دوست ندارند سوالاتی می پرسند. آنها به دقت بروشورها و سایر اطلاعات آن شرکت را مطالعه می کنند و وبسایتهای مراجعین را بررسی می نمایند .حتی در مورد صنعتی که شرکت یا سازمان در آن زمینه فعالیت می کند مطالعه می کنند.

بیشتر بدانید:5 نرم افزار تجارت الکترونیک برای کارآفرینان جوان

3. هدف سخنرانی را مشخص کنید:
در ابتدا باید به طور کاملا شفاف در مورد اینکه چرا مدیرجلسه شما را استخدام نموده است اطلاعاتی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که یکی از اهداف مهم جلسه خوب جلوه دادن مدیرجلسه است و شما تنها زمانی می توانید این کار را انجام دهید که آنچه مدیر جلسه از شما توقع دارد انجام دهید برایتان کاملا شفاف باشد.

بیشتر بدانید:8 چیز که افراد موفق برای رسیدن به موفقیت، قربانی می‌کنند
4. زبان خاص هر سازمان را بیاموزید:
هر شرکت و سازمانی زبان خاص خود را دارد که کاملا بر اساس تاریخچه ، فرهنگ و وقایعی اخیری است که در آن شرکت یا سازمان رخ داده است. سخنران خوب طوری به نظر می رسد که گویی با آن شرکت یا سازمان آنچنان آشناست که مخاطبان احساس می کنند خود وی نیز در این شرکت یا حرفه مشغول به کار است.(سیارک
5. مطالبتان را برنامه ریزی و تنظیم نمایید:
سخنرانان حرفه ای از قبل سخنان خود را به خوبی برنامه ریزی و تنظیم می نمایند آنها بارها و بارها از نو مطالبشان را روی کاغذ می نویسند و در هنگام اجرا برخی از مطالب و نظراتشان را پس و پیش می کنند. آنها دائما در جستجوی راههایی هستند تا مطالبشان را به گونه ای لذت بخش تر و موثرتر بیان کنند.
6. مکان سخنرانی را بررسی نمایید:
درست مانند ژنرالی که تمام جزئیات میدان جنگ را مورد بررسی قرار می دهد شما نیز بهتر است که زودتر از زمان سخنرانی مکان برگزاری جلسه را با تمام جزئیات بررسی کنید.سه عامل اساسی که در مکان سخنرانی از اهمیت بالایی برخوردارند عبارتند از : صدا، روشنایی و دما
7. با مخاطبان آشنا شوید:
افراد حرفه ای قبل از سخنرانی با شرکت کنندگان ملاقات و احوال پرسی می کنند و گفتگوی کوتاهی با آنها انجام می دهند تا بتوانند تا حدودی با آنها آشنا شوند . هنگامی که افرادی که در میان مخاطبان نشسته اند شما رامشاهده می کنند که با سایر مخاطبان قبل از سخنرانی همراه شده اید و اختلاط می کنید ، خودبخود شما را بیشتر دوست خواهند داشت و به شنونده ای تبدیل می شوند که نسبت به شما خوشبین تر است و حمایت بیشتری از شما به عمل می آورند.
8. نام افراد مهم در جلسه را بدانید:
یکی از مهمترین کارهایی که سخنران حرفه ای انجام می دهد دانستن نام افراد مهم و سپس اشاره به آنها در حین سخنرانی است.گاهی اوقات از زبان آن شخص مهم سخن می گوید و جمله ای از او نقل می کند. معمولا هنگامی که از بالای جایگاه با بیان جمله ای مثبت به افراد اشاره ای می کنید آنها خرسند می شوند.

بیشتر بدانید:9 راه کاهش مخارج استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا
9. از نحوه آغاز و پایان کلام آگاه باشید:
افراد حرفه ای جملات آغاز و پایان کلام را به طور کامل برنامه ریزی و آنها را بارها و بارها مرور می کنند. آنها دقیقا می دانند چگونه کلامشان را آغاز کنند و چگونه به آن خاتمه دهند.
10. توجه مخاطبان را به خود جمع کنید:
در زمینه فروش و سخنرانی ضرب المثلی وجود دارد که می گوید شخصی که سوال می پرسد کنترل امور را بدست دارد .افراد حرفه ای با پرسیدن سوال، مکث کردن، و سپس ارائه پاسخ به این هدف نائل می شوند آنها از همان جملات آغازین توجه مخاطبان را به خود جلب می نمایند. ممکن است با سکوت کار خود را آغاز کنند تا بر مخاطبان متمرکز شوند یا با بیان جمله آغازین کار خود را شروع کنند. جملاتی مانند: «از این که به این مکان آمده اید متشکرم به شما قول میدهم از شنیدن آنچه میخواهم بگویم لذت خواهید برد» و یا « امیدوارم در دقایقی که در کنار شما هستم بتوانم مطالب مفیدی ارائه دهم.»

بیشتر بدانید:5 روش برای ارتقاء بازاریابی 
11. با مخاطبان همانند یک دوست رفتار کنید:
سخنوران برجسته در هنگام سخنرانی طوری لبخند می زنند که گویی از دیدن افراد حاضر در جلسه خوشحالند و از داشتن چنین فرصتی برای در میان گذاشتن نظراتشان با آنها لذت واقعی نصیبشان شده است. اگر شما دوستدار آنها بوده و احساس خوبی نسبت به آنها داشته باشید می توانید تاثیر زیادی بر روی آنها داشته باشید.
12. بگذارید مطلب را کاملا بفهمند:
داستانهایی نقل کنید که به بیان مطلبی دراماتیک و تفکربرانگیز می پردازد تا بدین وسیله سخنان شما کاملا برای افراد حاضر در جلسه جا بیافتد.به افراد اجازه دهید مطالبی را که بیان کردید در ذهنشان حلاجی کنند. به چهره افراد نگاه کنید تا پی ببرید منظورتان را فهمیده اند یا خیر.
13. هم صدا و هم بدنتان را بکار گیرید:
زبان بدن و آهنگ صدا از اهمیت بسیاری در سخنرانی برخوردارند.سخنوران حرفه ای کمی بلندتر صحبت می کنند این امر نشاندهنده اطمینان به آنچه می گویند می باشد.آنها بیشتر از بدنشان استفاده می کنند ، بازوان و سرشان را تکان می دهند، لبخند می زنند و تحرک زیادی دارند. به عنوان مثال هنگامی که می خواهید مطلب مهمی را بیان کنید بازوانتان را از هم باز کنید ویا صدایتان را بالا ببرید. بریده ای از کتاب هنر بیان، نویسنده : برایان تریسی 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Witam serdecznieZaÅ‚oga Megetotal proponuje i lansuje ciekawe propozycje muzyczne, a może zrobić krok dalej i wydawać albumy MT z ciekawÄ… muzykÄ…, której czasami bardzo daleko do Megatotala i pÅ‚ytki z tym zwjzwÄanei.Pozdra…iam aro33eu

در ادامه بخوانید...

ایده هایی برای کسب و کار های کوچک با سرمایه اندک

در

(سیارک) : راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم ویژگی ها و مزایای زیادی دارد. تعدادی از مشاغل و کسب و کارها می باشند که برای راه اندازی آن به سرمایه زیادی  نیاز نیست  و اگر به درستی مدیریت گردد، درآمدهای بالا و سودهای خوبی را عاید شما می کند. در نظر داشته باشید که نابرده رنج ، گنج میسر نمی شودو هیچ کدام از این موارد که در این پست  آورده شده، شما را یک شبه میلیونر نمی کند  اما به شما درآمد و سود مناسب را با کمترین سرمایه گذاری می دهد.  در ادامه تعدادی ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، آورده شده است.


۱. طلا و جواهر سازی:
این کسب و کار که یک صنعت توام با هنر می باشد، هیچگاه بازار خود را از دست نمی دهد و همواره در ایران درآمد خوبی را عاید صاحبانش نموده، شما اگر به این کار علاقمند هستید و دوره آموزشی برای طلا و جواهرسازی رفته اید.(در صورتی که کلاس آموزشی نرفته اید ، این دوره ها و آموزشگاه های فراوانند)  به تنهایی یا با همکاری طلاسازان دیگر یک کارگاه کوچک طلا و جواهر سازی حتی در زیر زمین خانه تان و یا در یک اتاق از خانه  هم راه اندازینمایید. محصولات و تولیدات جدید را به طلا فروشی ها ببرید، از آن ها سفارشات جدید گرفته (آن ها مواد لازمه کار شما را به شما می دهند) یا  روی طلا و جواهر دست دوم برای تعمیر و بازسازی کار کنید. همچنین بازار جواهرات و زیورآلات بدلی (بدلیجات) هم خریداران زیادی دارد، و اگر در کارهایتان خلاقیت و پشتکار داشته باشید می توانید به یک طراح حرفه ایی در این زمینه تبدیل شوید.
۲. برنامه ریزی  مراسم ها  عروسی‌ها ، جشن‌ها ، تولد و غیره :
هر چه زمان بیشتر می گذرد برگزاری مراسم عروسی پر هزینه تر و پر دردسرتر می شود. بنابراین بسیاری از زوج های در شرف ازدواج می باشند که حاضر می شوند کسی یا شرکتی را  برای انجام مراسم ، استخدام نمایند و برنامه ریزی و مدیریت برگزاری این مراسم را به به آن شرکت بسپارند و عروس و داماد را از فشار و استرس این مراسم خلاص کنند. 
اگر شما فرد خوش سلیقه ایی باشید ، و بتوانید چندین کار را با هم مدیریت نمایید، این کار برای شما مناسب می باشد. شما باید با گروهی شامل : عکاس، فیلمبردار، گل فروش ، سفره آرا ، رستوران، تالارها و … یک گروه تشکیل دهید.(سیارک)
کافیست یک دفتر کوچک اجاره کنید که مشتریان بتوانند به شما مراجعه نمایند. البته بدون دفتر هم میشود این کار را انجام داد(اما داشتن دفتر کار برای جلب اعتماد مشتری بهتر است) با یک وب سایت به صورت مجازی کار نمایید. این کار تجهیزات زیادی نمی خواهد. اگر بتوانید توانایی خود را در برگزاری یک یا دو مراسم کوچک یا بزرگ ثابت کنیدبه زودی مشتریان زیادی به سمت شما سرازیر می شود. 
۳. رستوران‌ها:
معمولا در راه اندازی یک رستوران، تفکر غالب این است که به یک فضای بزرگ، با تزئینات و مبلمان عالی، و کلی سرمایه نیاز می باشد. اما، در واقع بسیاری از رستوران های بزرگ امروز، کار خود را از یک فضای کوچک شروع نمودهاند. خیلی از برند های معروف کارشان را ازیک فضای کوچک شروع کرده اند .
اگر چه انواع و اقسام رستوران های کوچک و بزرگ در جای جای شهر وجود دارد اما اگر خوراکی را که عرضه می کنید،  مشتریان را راضی کند و اشتهشان را تحریک کندد، بهداشت را رعایت نمایید، و فضایی آرام حتی اگر هم کوچک است ، را فراهم نمایید، قطعا کلی مشتری به شما مراجعه می کند. برای اینکار باید  دخل و خرج، امور مالی، موجودی های یخچال و انبارتان، را دقیقا بدانید . خلاقیت داشته باشید. غذاهای ابتکاری با چیدمان اشتها برانگیز ارایه کنید و برند منحصر به فرد برای خود بسازید. همه دنبال نوآوری هستند حتی در یک لیوان آبی که می نوشند. نوآوری و ابداع رمز موفقیت شما در این کار می باشد.(سیارک)
۴. مدیریت و برگزاری رویدادها:
این یک واقعیت می باشد که کشور ما همایش و سمینار زیاد بر گزار می شود. هر روز، در هر زمینه ایی تعدادی آدم دور هم جمع شده و برای کنفرانس ها و سمینارهای مختلف هزینه  می نمایند. آنان به افراد یا شرکت هایی نیاز دارند تا تدارکات و هماهنگی های لازم برای برگزاری چنین رویدادهایی را برایشان انجام دهند.
انواع این رویدادها مانند رویدادهای سازمانی، کنفرانس ها، همایش ها، مراسم اعطای جوایز، تودیع و معارفه، تقدیر از بازنشستگان، و … می باشند که شما برای هماهنگی و مدیریت آن ها، به مقدار کمیسرمایه نیاز دارید اما درآمدی بیشتر ی از خرج های شما در می آورید. در این مورد هم مانند مورد « برنامه ریزی عروسی ها و جشن ها» شما باید با گروهی شامل : عکاس، فیلمبردار، گل فروش ، سفره آرا ، رستوران، تالارها و … یک گروه تشکیل دهید.
۵. لوازم التحریر:
در دو زمان از سال، نان صاحبان این کسب و کار خیلی شلوغ می باشد. پیش از بازگشایی مدارس و پیش از سال نو. البته درآمد خوب لوازم التحریری ها و فروشندگان و تامین کنندگان اقلام اداری، در طول سال هم بالا است. ادارات و سازمان های دولتی، شرکت های بزرگ و کوچک و دانشجویان و دانش آموزان، مشتریان اصلی شما می باشند که در کشور ما  لوازم التحریر دارای مشتری زیادی است . برای راه اندازی این کار، باید جواز کسب داشته باشید و مغازه ایی هر چند هم کوچک . اگر بخواهید از مشتریان گذری صرف نظر نمایید و روابط خوبی با مشتریان عمده برقرار کنید، نیازی به مغازه ندارید و می توانید اجناستان را در جایی مناسب انبار نمایید و به درخواست آنان، توزیع کنید. (سیارک)

۱۰ رمز موفقیت به روایت کارآفرین موفق ریچارد برانسون

10 نکته ای که اگر والدین انجام دهند مسیر موفقیت فرزندان را هموار می کنند

نکات مفید برای کسب موفقیت

8 چیز که افراد موفق برای رسیدن به موفقیت، قربانی می‌کنند

هفت کاری که افراد موفق انجام می دهند و هیچ گاه آن را به شما نمی گویند

8نشانه که شما را از میلیونر شدن دور نگه می دارد

شما فرد موفقی می باشید اما از نشانه های آن در خود غافل هستید

بریده ای از کتاب هنر بیان، نویسنده : برایان تریسی


۶. نگه داری از کودکان:
با توجه به اینکه اغلب پدران و هم مادران هر دو شاغل می باشند، امروزه تعداد مهد کودک ها به نسبت در حال افزایش می باشند. بسیاری از پدرومادرها می باشند که می خواهند فرزندشان در محیطی مناسب، سالم و شاد، اجتماعی و خلاق رشد نماید، مدام به دنبال یک جای جدید، با ویژگی های بهتر هستند. اگر در کنار کودکان  بودن و غرق شدن در دنیای آنان را دوست دارید ، این کار را انتخاب نمایید. شما می توانید با سرمایه ایی کم، و پس از گرفتن مجوزهای لازم، مهدکودک تاسیس نمایید. با  نو آوری ، فعالیت و تمرکز بیشتر بر مواردی مانند ارتقای خلاقیت، مهارت های اجتماعی، شادی، سلامت و بهداشت، و همچنین سرگرمی های مناسب، قادرید خودتان را از دیگر مهدکودک های شهر یا محله تان، جدا و منحصر به فرد نمایید. در این صورت، نام شما بر سر زبان های همه ی مادران شهرتان می افتد .(سیارک)
۷. منشی و دفتر کار مجازی:
بسیاری از شرکت های کوچک و نوپا می باشند (چه اینترنتی چه غیر اینترنتی) که احتیاج  به منشی و یا یک دفتر کار مجازی پیدا می کنند تا به تلفن ها، فکس ها، ایمیل ها و درخواست های مشتریانشان پاسخ بدهند. اما حجم کارشان آنقدرنمی باشدکه  فردی را به صورت تمام وقت استخدام کرده و به او حقوق بالا بدهند. یکی از کسب و کارهایی که می شود حتی از خانه هم انجام دادد، منشی گری می باشد. برای انجام این کار، به مهارت  کار با نرم افزارهای اداری مانند office  و همچنین مهارت پاسخ گویی به تلفن ها، صدای مناسب و دقت و سرعت عمل لازم نیاز می باشد.
این کار که با سرمایه بسیار کم قابل انجام می باشد، به این صورت است که آن شرکت ها و کسب و کارها شماره های یک یا چند خط تلفن که شما در منزل تان دارید را به عنوان شماره تماس خود به مشتریان و مخاطبانشان اعلام می کنند. شما هم در ساعات روز، تماس ها را پاسخ داده و فکس های ارسالی را دریافت می کنید و از طریق ایمیل به شرکت مورد نظر ارسال می نمایید و بالعکس. 

5 روش برای ارتقاء بازاریابی 

10 برنامه ی کاربردی برای کسب درآمد آنلاین

کسب و کار های خانگی آنلاین 

پنج توصیۀ بازاریابی برای یک تجارت آنلاین موفق

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹چقدر سرمایه لازمه ؟

۱۳۹۵/۱۰/۲۸یه ایده خوب دارم اما یه شریک سرمایه گذار می خوام

۱۳۹۵/۱۰/۲۸این ایده منشی تو خونه برای کسانی که سرمایه ندارن خوبه

در ادامه بخوانید...

پنج اشتباه مدیریتی زنان درکسب‌وکار

در

(سیارک) :بدون شک، زنان در مشاغل و مدیریت به اندازه مردان مهارت، هوش و قابلیت دارند. اما مدیریت کارکنان زن، به‌ویژه وقتی خود مالک کسب‌وکار زن باشد، گاهی اوقات نیازمند اتخاذ رویکردی متفاوت از کارمندان مرد است.

 برای من، موفقیت در ایجاد فضایی سرشار از احترام متقابل، دلواپسی، انطعاف‌پذیری و فرصت‌ها هیچ‌گاه کار آسانی نبوده است. در طول سال‌هایی که کارمندان زن را در تیمم مدیریت کرده‌ام، همواره مجبور بوده‌ام سبک مدیریتی خود را با آنها سازگار کنم. اعتراف می‌کنم در این مسیر اشتباهاتی داشته‌ام. همچنین شاهد بوده‌ام که دیگر صاحبان کسب‌وکار زن نیز خطاهایی مرتکب شده‌اند. با بررسی همه این مسائل، نتیجه‌ای که می‌گیرم این است که به عنوان یک مدیر زن، هنگام مدیریت کارمندان هم‌جنس خود، سعی کنید از این پنج اشتباه اجتناب کنید:

1) تلاش بیش از حد برای برقراری روابط دوستانه نزدیک
این اغواکننده است که به عنوان یک مدیر زن بخواهید با همکاران هم‌جنس خود صمیمی شوید، اما مرزبندی‌ها را فراموش نکنید تا در اختیاری که برای تصمیم‌گیری و واگذاری وظایف دارید، دچار مشکل نشوید. این به معنای آن نیست که نباید رفتار دوستانه داشته باشید یا به آنها اهمیت ندهید، بلکه باید نقش‌ها و مسوولیت‌ها را فارغ از روابط دوستانه معین کنید. البته برخی کارمندان زن وقتی مدیر هم‌جنس‌شان به آنها نزدیک می‌شود و می‌خواهد با آنها روابط صمیمانه داشته باشد، خودشان احساس معذب بودن می‌کنند. مطمئنا هیچ مدیری دوست ندارد با کارمندانش به رستوران یا خرید برود. برخی افراد دوست دارند کار را از دیگر ابعاد زندگی خود جدا کنند. بنابراین باید مطمئن شوید که به فضای خصوصی کارمندان خود ورود نمی‌کنید.

2) تصور اینکه پول بیشترین اهمیت را دارد
بدون شک، بیشتر زنانی که به صورت حرفه‌ای در عرصه کسب‌وکار فعالیت می‌کنند، در تامین نیازهای مالی خانواده خود نقشی جدی دارند اما در ضمن، آنها به نقش پرورشی خود و نیز حمایت اخلاقی از رویاها و اهداف اعضای خانواده تعهد دارند. بنابراین با اینکه یک حقوق خوب می‌تواند به برخی زنان انگیزه بدهد و رضایت شغلی آنها را جلب کند، برخی دیگر از زنان بیشتر از انعطاف‌پذیری محیط کارشان و کنار آمدن آن با برنامه‌های زندگی‌شان احساس رضایت می‌کنند. برای این دسته از زنان، پاداش اضافه‌کاری یا کارانه‌ای که در ازای شب‌کاری و غافل شدن از برنامه‌های اجتماعی فرزندان‌شان دریافت می‌کنند، اهمیت چندانی ندارد.

پول نمی‌تواند خاطره همراه بودن با فرزندان در مهم‌ترین لحظات زندگی را بخرد. درک بالای شرکت‌هایی که فضای منعطف دارند و این گونه نیازهای کارمندان خود را درک می‌کنند و امکان بودن در کنار خانواده را برای آنها فراهم می‌آورند، برای کارکنان زن از طلای ناب بیشتر ارزش دارد. همچنین انجام کارهای معنادار و اثربخش، بیش از دریافت مبالغ بالا برای وظایف مادی ارزش دارد. البته کارهای تکراری و کسل‌کننده هم بالاخره باید انجام شوند، اما این به آن معنا نیست که یک کارمند باید تمام وقت درگیر این گونه وظایف شود. مدیران باید هر زمان که امکان داشت، کارهای خشک و خسته‌کننده را بین اعضای تیم تقسیم کنند و روش‌هایی بیابند که همه کارمندان این شانس را داشته باشند که در کنار انجام این گونه کارها فرصت‌‌هایی برای تمرین خلاقیت و مهارت‌های تحلیلی داشته باشند.

3) تلاش برای مربی بودن
صرفا چون شما یک مدیر زن هستید و کارمندتان هم یک زن است، دلیل بر آن نیست که می‌خواهد برای چیزهای بهتر و بزرگ‌تر همواره راهنمایش باشید و آماده‌اش کنید. مطمئنا احترام متقابل باید وجود داشته باشد، اما می‌توانید یک رابطه کاری کاملا موفق ایجاد کنید، بدون اینکه نقش مربیگری داشته باشید. حتی اگر کارمند زنی دارید که می‌خواهد شما برای او مربیگری کنید، باید در نظر داشته باشید که این موضوع چقدر بر طرز فکر کارمندان دیگر اثر می‌گذارد. این کار ممکن است تعادل روابط شخصی در فضای شرکت را به هم بریزد، چون تیم‌تان فکر می‌کند هوای یک نفر را بیشتر دارید.

4) نقش مادری ایفا کردن
از آنجا که مادر چهار فرزند هستم، همیشه این تمایل در من وجود دارد که چنین نقشی را در محل کار هم پیاده کنم. اینکه به عنوان یک مدیر زن اجازه دهیم غریزه‌های مادری در روابط کاری با همکاران اثر بگذارد، از یک طرف می‌تواند به نفع دینامیک‌های محل کار شما باشد و از طرف دیگر، می‌تواند کاملا نتیجه معکوس داشته باشد. نشان دادن درک و صبوری می‌تواند روحیه و وفاداری اعضای تیم را تقویت کند، اما نصیحت‌های مداوم و نابجا هم می‌تواند اعتماد به نفس آنها را بگیرد. سعی نکنید در محل کار «مادر» باشید. این نقش شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار نیست.

5) افراط در تحسین و اعتباربخشی
تحسین کردن کارمندان مزایای بسیار زیادی دارد اما بسیار مهم است که از درست انجام شدن آن کار اطمینان حاصل کنید (هم در مورد کارمندان زن و هم کارمندان مرد). ستایش بیش از حد افراد می‌تواند به دورویی تعبیر شود و آزاردهنده باشد. همچنین وقتی شخصی واقعا کاری را عالی انجام می‌دهد، چنین فضایی می‌تواند اثر معنابخش عبارات تحسین‌برانگیز شما را کم کند. همیشه مطمئن شوید تعریفی که از کارکنانتان می‌کنید، با اهمیت دستاوردهای آنها مطابقت داشته باشد. در نهایت، به عنوان یک مدیر زن، موفقیت شما مستلزم صیقل دادن مهارت‌های مدیریتی‌تان است تا بتوانید تعادلی اثربخش میان اختیار، درک، صبوری، قدرت و انصاف نسبت به افرادی که در تیم شما کار می‌کنند، ایجاد کنید. یاد بگیرید توانمندی‌های زنانه خود را برای قدرت بخشیدن به کارمندان زن و مدیریت هماهنگ آنها به‌کار ببرید، بدون اینکه نیاز باشد از حدود مشخص و خطوط قرمز عبور کنید.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۱/۴من خودم مدیر هستم سعی می کنم عادلانه رفتار کنم

۱۳۹۵/۱۰/۲۹آره منم موافقم . کار کردن باهاشون سخته

۱۳۹۵/۱۰/۲۸من خودم با مدیر زن کار کردم با آقایون بهتر هستن، ظاهرا با خانما خوبن

۱۳۹۵/۱۰/۲۸با مدیر زن کار کردم اصلا کار کردن باهاشون تعریفی نداره

در ادامه بخوانید...

10 برنامه ی کاربردی برای کسب درآمد

در

 شما احتمالا می دانید برنامه هایی وجود دارند که شما از آن ها نه فقط برای سرگرمی، بلکه برای کسب درآمد اضافه یا پس انداز مقداری از آن می توانید استفاده کنید. اما، شما ممکن است درباره ی این برنامه ها چیزی ندانید،  با بررسی این 10 نرم افزار عالی و کاربردی شما می توانید پول اضافه ای در اوقات فراغت خود پس انداز کنید . بعضی از این برنامه ها برای کاربران خارج از کشور کاربرد دارد اما کارآفرین ها ار این برنامه های کاربردی می توانند ایده بگیرند.


1. Foap
این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با گرفتن عکس پول دربیاورید. شما می توانید همان اندازه که دوست دارید در هر عکس شارژ کنید، که این به این معنی است که فرصت پولسازی شما از طریق Foap تقریبا بدون حد و مرز است. مردم همیشه به دنبال انواع بسیار متنوعی از عکس ها هستند، و ممکن است شما از اینکه چه مقدار پول با یک عکس گربه تان می توانید بدست بیاورید، شگفت زده شوید.
2. Bookscouter
اگر می خواهید از شر کتاب های قدیمی خود خلاص شوید، از این نرم افزار استفاده کنید تا آنها را بفروشید. با تلفن هوشمند خود بارکد را اسکن کنید، و Bookscouter به شما اجازه خواهد داد پرداخت های بیش از 20 شرکت خرید متقابل کتاب را مقایسه کنید. هنگامی که شما بهترین پیشنهاد را پیدا کردید، برخی از اطلاعاتی که برای پرداخت مورد نیاز است را پر کنید، و کتاب را برای شرکت های خرید متقابل کتاب بفرستید.
3. Fieldagent
این نرم افزار عالی است  به شما کمک می کند تا پول بدست بیاورید. از طریق پنجره ی ناوبری اصلی شما می توانید شغل ها را از طریق "لیست مشاغل" یا از طریق "نمای نقشه" شناسایی کنید. یک شغل انتخاب کنید تا جزییات اضافی را برای آن ببینید و آن را بپذیرید. زمانی که یک شغل انتخاب شد، شما دو ساعت وقت خواهید داشت تا کار را تکمیل کنید. قبل از شروع به کار، مطمئن شوید که شما در نزدیکی هدف قرار دارید.(برای کاربران خارج از کشور)
4. Cash For Laptop
شما می توانید با فروش لپ تاپ های قدیمی خود پول اضافی بدست بیاورید، و این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا این کار را انجام دهید. به سادگی نوع وسیله های که می خواهید بفروشید را انتخاب کنید، یک توصیف در مورد وسیله اضافه کنید، آن را بسته بندی و ارسال کنید (رایگان) و پرداخت را با چک یل پی پال انتخاب کنید.(برای کاربران خارج از کشور) 
5. Expensify
اگر شما برای گزارش هزینه های خود مشکلاتی دارید، شما می توانید با استفاده از Expensify پول و زمان خود را ذخیره کنید. این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد که شما رسیدها، زمان و مسافت طی شده، سفر تجاری طی شده، ایجاد گزارش های هزنه و غیره را ضبط کنید. استفاده از این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد تا این چیزها را به سرعت انجام دهید، بنابراین شما می توانید زمان بیشتری را صرف بدست آوردن پول کنید.
6. Ibotta
از رسیدهای خود عکس بگیرید و با استفاده از این رسید تخفیف بگیرید. برای یک حساب کاربری رایگان عضو شوید، نرم افزار موبایل را انتخاب کنید، و روی تخفیف ها کلیک کنید. در این جا پیشنهادی بزرگ را پیدا خواهید کرد. تخفیف ها بسته به نوع محصول و ارتقاء متفاوت خواهند بود.
7. Casual
ممکن است تعجب کنید، اما برنامه ی مدیریت پروژه ی Casual با کمک به کاهش رد شدن از مهلت ها و مشکلات همراه با تیم، مقدار زیادی از پولتان را ذخیره می کند. Casual کمک می کند تا وظایف و پروژه ها را به روش جدید مدیریت کنید: وظایف خود را با رسم یک فلوچارت برنامه ریزی کنید. ویژگی شگفت انگیز این است که Casual به تجسم وابستگی های بین وظایف کمک می کند. با استفاده از این نرم افزار سازنده تر شوید.
8. Receipt Hog
این نرم افزار خیلی شبیه به Ibotta است، زیرا شما می توانید از رسیدهای خود برای برای پی پال یا کارت های هدیه ی آمازون عکس بگیرید. برخلاف Ibotta، شما مجبور نیستید از فروشگاه های خاص خرید کنید. می توانید از هر جایی خرید کنید و هنوز هم امتیاز بدست بیاورید. اما اما نسبت به Ibotta نقد کردن آن کندتر است.
9. Ncponline
به عنوان یک بحث کننده، امتیازات پاداشی برای Ncponline بدست بیاورید. خریدهای خود را اسکن کنید، و اطلاعات را برای بدست آوردن امتیازات بفرستید. همچنین ممکن است گاهی برای نظرات با شما تماس برقرار شود. شما می توانید از این نمر افزار پول بدست بیاورید و این از شما یک ساعت در هفته وقت خواهد گرفت. شما برای هر تعاملی امتیاز می گیرید و زمانی که شما امتیازات کافی داشتید، شما می توانید آن ها را برای پاداش ها نقد کنید.
10. I-Say Mobile
زمانی که شما نیاز به یک نرم افزار بررسی دارید، قطعا این چیزی است که باید آن را انتخاب کنید. این نرم افزار از شرکت ایپسوس است که بیشتر رای گیری ها را در طول رقابت های ریاست جمهوری انجام می دهد. اگر شما مقداری زمان آزاد داشته باشید، می توانید با کامل کردن بررسی ها پول بدست بیاورید. یا شما می توانید امتیازات را جمع آوری کنید، و آن ها را برای کارت های هدیه ی آمازون، آیتونز و غیره باز خرید کنید یا می توانید از طریق پی پال آن ها را نقد کنید.

5 روش برای ارتقاء بازاریابی 

ایده هایی برای کسب و کار های کوچک با سرمایه اندک

10 برنامه ی کاربردی برای کسب درآمد آنلاین

کسب و کار های خانگی آنلاین 

پنج توصیۀ بازاریابی برای یک تجارت آنلاین موفق

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Que grandes peullcías Bird People in China y Gran Guerra Yokai... Esta también mem gustó, aunque no tanto, sin mi personaje favorito el yakuza de segunda!

در ادامه بخوانید...