معیار زیبایی زن در کشور های مختلف 12 کشور

در

زیبایی زن

 

هر زنی قطعاً زیباست. این فرضیه امروزه با فاصله گرفتن فزاینده از استانداردهای پذیرفته شده ی چند دهه قبل ، کاملاً منطقی به نظر می رسد. با این حال ، این به هیچ وجه به این معنا نیست که در هر کشور یا منطقه ای ، نظر کاملاً منحصر به فرد آنها  و ملاک زیبایی زنان   در مورد چگونگی شکل گیری استاندارد زیبایی زنان که در آنجا زندگی می کنند ، ادامه نخواهد داشت ، زیرا ویژگی های محلی در طول قرن ها  شکل گرفته است. بنابراین ، در کشور های مختلف ، استاندارد زیبایی زن کاملاً متفاوت و مخالف یکدیگرند.  معیارهای زیبایی در کشور های مختلف  و استانداردهای  زیبایی زن در 12 کشور را مقایسه کنید.

 

1. معیار زیبایی در ایران 

شکل بینی

زیبایی زن

زیبایی و جایگاه یک زن ایرانی ، به اندازه کافی عجیب ، در بینی خلاصه شده است.  / عکس

معیار های زیبایی در ایران
طبق نشانه های آماری ، ایران بیشترین درصد جراحی پلاستیک بینی را در کره زمین دارد. زنان  اغلب به خدمات جراح متوسل می شوند. این به این دلیل است که سنت اجازه نمی دهد دختران ایرانی بجز صورت ، بقیه بدن را بیش از حد نشان دهند.

ملاک زیبایی در ایران

تمدن ایرانی - کهن و بسیار پر جنب و جوش - در پیدایش خود همیشه فرقه ای از زیبایی طبیعت ، زیبایی هنر و انسان بوده است. و همه می فهمند که یک مرد مانند یک پرنده نیست (بین پرندگان،  پرنده نر زیباتر است) یک زن همیشه زیباتر است :)

معیار زیبایی زنان ایران
شاعران بزرگ فارسی ، زنان را با یک گل رز زیبا و افتخار آمیز مقایسه کردند. چشمان آنها با گل نرگس و سینه آنها با میوه های انار مقایسه شده است.
خوانندگان با صدای شیرین رودخانه ها آهنگهای بلوری را در پای آنها ریختند.
جنگجویان قدرتمند ، پادشاهان بزرگ با اکراه - اما سر خود را در برابر آنها خم کردند.
زنان ایرانی ارزشش را داشتند.
استاندارد های زیبایی ایران 

 اول ، پوست: صورتی سفید.
دوم ، مو: سیاه مثل شب و مجعد. با فرهای زیبایی که قلب را جذب می کنند.
سوم ،از  ویژگی های صورت: بینی صاف است 
معیار زیبایی زنان در ایران چشم است

زیبایی زنان ایرانی از نظر خارجی ها

چشمهای حالت دار به شکل بادام زیبا (قهوه ای مخصوصاً مورد استقبال قرار گرفت). یک خط فراموش نشدنی از ابروها که مانند یک کمان محکم به چشم می خورد.
خال در غیر منتظره ترین مکان :). (کدام برای شما بیشتر است؟)

از استاندارد زیبایی در ایران  شکل قفسه سینه ی با شکوه و قوی است. و سینه ها - همانطور که اشاره کردم ، به شکل میوه های انار زیبا هستند ... 
- با خارهایی مانند گل رز.(منظور به هر کس اجازه دسترسی ندهد)

 

2. استاندارد زیبایی زن در مالزی قد و پوست روشن

زیبایی زن

دختران با پوست روشن در مالزی بسیار زیبا در نظر گرفته می شوند.  / عکس


در مالزی ، یکی از استاندارد های زیبایی ، رنگ پوست روشن است. در واقع ، این روند از مدت ها قبل در بیشتر کشورهای آسیایی وجود داشته است. ایده آل ترین پوستی است که سایه آن شبیه رنگ مرواریدهای سفید است.

استاندارد دیگر را می توان قد در نظر گرفت. فقط در اینجا مالزیایی ها با اکثر آسیایی ها که سعی در رسیدن به هیکلی شکننده و برازنده دارند متفاوت هستند. در مالزی ، شکل یک دختر باید متناسب باشد ، اما لاغر نباشد.

 

3. استاندارد زیبایی زن در ژاپن دندان نیش

معیار زیبایی در ژاپن

زیبایی زن

دندان های کج شاید یکی از اصیل ترین معیار زیبایی ژاپن  باشد.  / عکس 

  معیار زیبایی در ژاپن

ژاپن را می توان با خیال راحت نه تنها کشوری با تعداد زیادی از سنت ها و فن آوری های غیراستاندارد نامید ، بلکه دارای استانداردهای زیبایی عجیبی هستند. بنابراین ، اگر در بیشتر کشورهای غربی یک لبخند ایده آل حاکی از سلامت ،  دندان است ، این ایده برای زنان ژاپنی کاملاً برعکس است.

آنها از جوانی به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند و مایلند دندانهایشان کج و نادرست رشد کرده و به نظر برسد. و برخی به نوعی تقارن را در این می یابند: اگر دو دندان نیش بیرون بیایند ، تصویر "خون آشام" یا yaeba ، که بیشترین محبوبیت را در ژاپن دارد ، به دست می آید که نمادی از زیبایی طبیعی و جوانی به حساب می آید.

 

4. استاندارد زیبایی زن در ایرلند  صورت کک و مکی

زیبایی زن

موهای قرمز با چشمهای روشن و کک و مک استاندارد زیبایی در ایرلند است.  / عکس


یک دختر متوسط ​​ایرلندی ابروهای پرپشت ، پیشانی بلند و لب های نازک دارد و همچنین دارای موهای قرمز روشن است  ، چشم ها و صورت پوشیده از کک و مک است.

علاوه بر این ، در اکثر قریب به اتفاق موارد ، آنها نمی خواهند چیزی را در ظاهر خود تغییر دهند. این به این دلیل است که زیبایی طبیعی در ایرلند ارزش زیادی دارد. بنابراین به چهره با آرایش و طراحی شده قطعاً در آنجا افتخار نمی کنند.

 

5. استاندارد زیبایی زن در کره جنوبی  صورت عروسکی

استاندارد های زیبایی کره جنوبی

زیبایی زن

زنان کره ای استانداردهایی کاملاً مشخص برای چهره کامل دارند.  / عکس

دختر ایده آل کره ای ها  
معیار زیبایی در کره جنوبی  به خوبی مشخص شده است. علاوه بر این ، در این مورد ، ممکن است اینقدر در مورد رنگ چشم یا مو نباشد - این پارامترهای زیبایی فقط با جراحی پلاستیک بدست می آیند . مسئله این است که زنان کره ای سعی می کنند صورت و بدن خود را متناسب با اشکال و سایه های خاصی متناسب کنند و اغلب به جراحی پلاستیک متوسل می شوند.

از  معیار های زیبایی در کره جنوبی به عنوان مثال  ، پوستی صاف  روشن بدون نقص ، بینی نوک تیز ، سر کوچک و چشمان براق با نگاهی باز ارزش گذاری می شود. علاوه بر این ، معیار زیبایی شکل صورت نیز به وضوح مشخص شده است -  باید شبیه قلب باشد: چانه باید باریک باشدو صورت تا پیشانی گسترش یابد.

 

6. استاندارد زیبایی زن در استرالیا بدن ورزشکار و برنزه

1583209938702.jpg

دختران با تناسب اندام ، زیباترین دختران استرالیا هستند.  / عکس

 

استرالیا یک کشور بزرگ است و بنابراین استانداردهای زیبایی زن در قلمرو آن تا حدودی متفاوت است. فقط چند ویژگی متمایز وجود دارد که همه را متحد می کند. ما در مورد یک چهره ورزشی مناسب و متناسب صحبت می کنیم. ورزش در استرالیا بسیار محبوب است و سواحل و جزایر زیادی در این کشور وجود دارد. بنابراین ، زیبا به نظر رسیدن با بیکینی برای زنان استرالیایی بسیار مهم است. ناگفته نماند که با این وضعیت و روندهای عمومی ، برنزه شدن  نیز یکی دیگر از معیارهای زیبایی در استرالیا محسوب می شود. به همین دلیل است که سالهاست که زنان ورزشکار تجسم ایده آل استرالیایی در نظر گرفته می شوند.


7. استاندارد زیبایی زن در لهستان تقارن و تناسب صورت

زیبایی زن

زنان زیبا در لهستانی دارای چهره و قیافه ای متناسب هستند.  / عکس 

 

در لهستان ، دختران نیازی به قد بلند ، چشم شهلا و...ندارند. زنانی زیبا قلمداد می شوند که  در کل متناسب باشند ، یعنی لگن و سینه های کوچک ، کمر باریک و قد متوسط. با این حال ، از ویژگی های صورت متقارن بیشتر استقبال می شود - ناگفته نماند که "تقارن طرفین" کامل غیرممکن است ،  اما در عین حال ، عدم تقارن طبیعی نباید خیلی چشمگیر باشد.

 

8. استاندارد زیبایی زن در فرانسه - حداکثر طبیعی بودن

زیبایی زن

این زنان فرانسوی هستند که بیش از همه طرفدار پذیرفتن خود برای آنچه  هستند.  / عکس


زنان فرانسوی شاید از نظر استانداردهای زیبایی آزادترین باشند.  آنها حداکثر طبیعی بودن را حفظ می کنند ،  نه تنها عملا از مواد آرایشی تزئینی استفاده نمی کنند ، بلکه به ندرت از عطر استفاده می کنند ، بلکه توجه کمی به موهای زائد دارند. برای آنها ، استاندارد زیبایی و سلامتی آرایش نیست ، بلکه پوستی تمیز و درخشان است - برای این منظور ، آنها از کرم ها ، ماسک ها و سرم های خاص چشم پوشی نمی کنند.

 

9. استاندارد زیبایی زن در تاجیکستان ابروهای پرپشت و حجیم و پیوسته

زیبایی زن

زیبایی زنان کشور تاجیکستان  برای بسیاری کاملاً غیراستاندارد است  ، اما در تاجیکستان معنای خاصی دارد. 


ابروها در زمان های مختلف و در کشورهای مختلف می توانند از نظر شکل یا تراکم متفاوت باشند. با این حال ، در اکثر آنها به وضوح از هم جدا شده اند. اما در تاجیکستان همه چیز دقیقاً برعکس است. در آنجا ، نه تنها ابروهای پرپشت و حجیم به عنوان استاندارد زیبایی زن در نظر گرفته می شوند - بلکه باید پیوسته باشد.

عکس زیباترین زنان تاجیکستان با ابروهای پیوسته دیده می شود که ابروهای پرپشت و حجیم در تاجیکستان معیار زیبایی است .زنان تاجیک ابروها را نمادی از پاکی و برائت می دانندکه از یک اعتقاد خاص ناشی می شود. می گوید هرچه ابروهای زن به یکدیگر نزدیکتر باشند ، شوهرش نیز به او نزدیکتر خواهد بود. به همین دلیل است که ، با وجود تغییر سریع روند مد ، در تاجیکستان هنوز می توانید زنانی با چنین "ابرو پرپشت و پیوسته" ببینید.

 

10. استاندارد زیبایی زن در کشورهای اسکاندیناوی -داشتن موهای پلاتینی با چشمان آبی

زیبایی زن

 داشتن موهای پلاتینی با چشمان آبی بیشترین محبوبیت را دارد.  / عکس


کشورهای اسکاندیناوی ، به ویژه سوئد ، به دلیل داشتن موهای پلاتینی با چشمان آبی ، در همه جای دنیا مشهور هستند. در واقع ، نوع سبک استاندارد زیبایی زنان در منطقه شمال اروپا است. با این حال ، استانداردهای خاصی در مورد سبک لباس که زن به آن پایبند است ، وجود دارد. این تصویر نباید ارزان به نظر برسد ، بلکه از موارد منحصر به فرد مد تشکیل شده است. در عین حال ، رنگ های روشن نامطلوب هستند ، این امر در مورد آرایش نیز صدق می کند. بنابراین ، سادگی و ظرافت در اسکاندیناوی معیارهایی برای زیبایی محسوب می شوند.

 

11. استاندارد زیبایی زن در عربستان سعودی - تمرکز روی چشم

زیبایی زن

چهره زنان عربستان : تمام زیبایی دختران در عربستان سعودی در جشم های آنان متمرکز است.  / عکس


زنان عربستان سعودی اهمیت ویژه ای به چشم و نگاه می دهند. در واقع ، این تعجب آور نیست ، زیرا غالباً آنها فرصت ندارند حتی تمام چهره خود را به جهانیان نشان دهند. به همین دلیل دختران در عربستان سعودی وقت زیادی را به آرایش چشم و لوازم جانبی اختصاص می دهند که آنها را تا حد ممکن برجسته می کند.

 

12. معیار زیبایی در چین  - پوست سفید برفی

زیبایی زن

زیباترین زنان در چین دارای  پوست سفید برفی هستند.  / عکس 

معیار زیبایی در چین

برای زنان چینی ، مانند اکثر زنان آسیایی ، رنگ پریدگی پوست استاندارد زیبایی است. علاوه بر این ، این استاندارد زیبایی بیش از یک قرن قدمت دارد: از زمان های بسیار قدیم ، رنگ پوست در آنجا با وضعیت اجتماعی همراه بود. مسئله این است که کسانی که مشغول کار بدنی مداوم هستند ، به این معنی که در پایین پله های اجتماعی قرار دارند ، از قرار گرفتن مداوم در معرض آفتاب ، پوست تیره دارند.

قرن ها بعد ، دختران چینی هنوز نمی خواهند حتی در کمترین حالت برنزه شوند ، بنابراین سعی می کنند همه کارها را انجام دهند تا پوستشان سفید برفی شود. اول از همه ، آنها البته از اشعه خورشید دوری می کنند ، و همچنین از کرم ها و محصولات ویژه حاوی مواد سفید کننده و مواد آرایشی تزئینی مناسب استفاده می کنند. علاوه بر این ، در طول آرایش ، آنها اغلب گونه های قرمز را روی استخوان گونه های رنگ پریده می کشند.

معیار زیبایی در ترکیه

6015d284d59126900b8e54b8c9142470.1000x1000.jpg

 

حرمسراهای سلاطین ترکیه مملو از زیبایی های زرق و برق دار بود ، اما  ملاک زیبایی در ترکیه   آن دوران دور تا حدودی متفاوت از ایده های مدرن بود.
هر کشوری قوانین زنانه مخصوص به خود را دارد: خصوصیات زنان تایلندی  و کره ای پوست خود را سفید می کنند و سعی می کنند چشمان خود را به روشی اروپایی درشت کنند ، زنان برزیلی و استرالیایی در بیکینی خیره کننده به نظر می رسند ، زنان بریتانیایی و فرانسوی از طبیعی بودن حمایت می کنند. و ترکیه چطور؟ 

ظاهر کلاسیک

حرمسراهای سلاطین ترکیه مملو از زیبایی های زرق و برق دار بود ، اما ایده های زیبایی در آن دوران دور تا حدودی متفاوت از ایده های مدرن بود. چقدر ؟خودتان قضاوت کنید: به عنوان مثال ، در قرن سیزدهم ، صاحب کف دست ، پا و گوش های کوچک ، سوراخ های بینی باریک ، پیشانی پهن ، موهای ضخیم تیره ، ابرو و مژه ، لب ها و گونه های قرمز مایل به قرمز ، بینی کشیده ، سینه و باسن برجسته به عنوان استاندارد در نظر گرفته شد. صیغه ها با سفیدکاری پوست را روشن کردند ، چشمهایشان را خمار و  موهای زائد بدن را از بین بردند.
عدم تقارن صورت و لاغری بیش از حد از علائم بیماری محسوب می شد و ابرو های در هم آمیخته یکسان در مورد تقوای معشوقه  صحبت می کردند.


شکل اندام

اگر می توان به کلیشه ها اعتقاد داشت ، ترک ها هنوز زنانی را با فرم هایی تپل ترجیح می دهند. بله ، واقعاً هیچ فرقه لاغری در اینجا وجود ندارد ، اما امروزه خانم ها  سعی می کنند لاغر باشند. و اوه ، چقدر دشوار است ، با توجه به محبوبیت غذاهای خانوادگی در ترکیه با میزهای پر از پیش غذا ، انواع کباب ها و شیرینی هایی مانند لذت ترکیه و باقلوا. اگرچه مردان ، ما باید به آنها حق بدهیم ، هیچ الزامات سختگیرانه ای را مطرح نمی کنند: در اینجا ، مانند همه جهان ، کسی دختران لاغر را دوست دارد ، و کسی پیراشکی.

آرایش

تا همین اواخر ، زنان ترک یا اصلاً  آرایش نمی کردند ، یا برعکس ، بسیار بسیار غلیظ آرایش می کردند. امروزه آرایش معتدل رواج دارد (اگرچه رژ لب قرمز هنوز هم از احترام بالایی برخوردار است). مطالعات نشان داده است که زنان محلی هزینه بسیار کمتری نسبت به اروپایی ها برای لوازم آرایشی هزینه می کنند ، اما این به دلیل بی توجهی به ظاهر آنها نیست ، بلکه محبوبیت محصولات مراقبت از منزل است که قرن ها ثابت شده است.به عنوان مثال ، روغن سیاه دانه به مقابله با آکنه و شیر ترش به مقابله با موهای چرب کمک می کند.

مدل مو

بیشتر زنان ترکیه به طور طبیعی جنس مو های تیره ، ضخیم و فر دارند ، به این معنی که طبق قوانین نامفهوم منطق زنان ، آنها سرسختانه آنها را صاف و رنگ روشن می کنند. در هر گوشه سالن های آرایشگری وجود دارد و استادان بیشتر مردانی هستند که حرفه ای واقعی هستند و فقط با کمک سشوار و برس می توانند فرهای شیطانی را به رشته های صاف و براق تبدیل کنند.


صافی پوست

اپیلاسیون موم و قند زدن با آب ، شکر نیشکر و روغنهای گیاهی از شر پوشش مو های اضافی بر روی بدن خلاص می شود. و ابروهای پیوسته در حال حاضر به رنگ مو هستند ،  زنان ترک آنها را با کمک نخ اصلاح می کنند.از زمان های قدیم شناخته شده است ، تکنیک نخ نیاز به استقامت (این دردناک است) ، همراه با مهارت (و دشوار) دارد ، اما موها به سرعت برداشته می شوند و به آرامی دوباره رشد می کنند.

 

طراحی ناخن

در طراحی ناخن ، زنان ترک سایه های پاستلی را ترجیح نمی دهند - فقط رنگهای رسا و اشباع شده: قرمز مایل به گیلاسی و شرابی. پیدا کردن یک سالن خوب چندان آسان نیست و اگر خوش شانس باشید که استادی را می شناسید که می داند چگونه مانیکور فرانسوی ، اکستنشن و طراحی پیچیده را انجام دهد ، خانم های جوان تماس های خود را مخفی نگه داشته و آنها را فقط به دوست دخترهای نزدیک خود منتقل می کنند.


فردیت

برخی از مردان خانم های محلی ، واقعاً به زنان خارجی ها نگاه می کنند و به ایرادات هموطنان خود اشاره می کنند: به عنوان مثال ، قد کوتاه و شکل کلی گلابی شکل ، لب های نازک و گونه های مبهم.  ساکنان ترکیه مدرن از نسل اقوام مختلف هستند ، از عشایر آسیای میانه و آلتایی گرفته تا یونانی ها ، قفقازی ها و اسلاوهای شرقی. آنها همچنین بسیار متفاوت هستند: سایه های مختلف مو و پوست ، شکل چشم ، قد متوسط ​​و رنگ چهره. و این فوق العاده است ، زیرا مهم نیست که چگونه سعی می کنید با استانداردهای آن از مد در حال تغییر پیروی کنید ، زیبایی ، قبل از هر چیز ، در فردیت است.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا زن ها زیر چاقوی جراح پلاستیک می روند

در

Jocelyn Wildenstein - کابوس کلینیک های جراحی پلاستیک. چهره ناهنجار او فقط احساس ترحم و انزجار را برمی انگیزد. داستان "عروس فرانکشتاین" به طرز شگفت آوری احمقانه است و شما را متعجب می کند که  پول زیاد چقدر  می تواند یک فرد را خراب کند.


ظاهر "زن گربه ای" قبل از عمل چگونه بود

زن گربه ای

جوسلین ویلدنشتاین : عکس "قبل" و "بعد" جراحی های پلاستیکی متعدد

 

جوسلین دیانا پریس ، نوزادی زیبا با چشمانی آبی و موی فرفری گندمی ، در لوزان در سال 1940 متولد شد. پدر ، که بی صبرانه منتظر پسر وارث بود ، به جوسلین تعلیمات واقعاً مردانه را آموخت. از کودکی ، او به شکار ، ماهیگیری و تیراندازی رفت. مادر به طور خاص در تربیت دختر دخالت نداشت. زندگی جوسلین در 17 سالگی به طرز چشمگیری تغییر کرد.

 

در این سن بود که جوسلین با تهیه کننده سیریل پیگوت آشنا شد ، که دنیای بوهمی را برای او باز کرد. به زودی ، دختر به پاریس رفت تا با کارگردان فیلم سرجیو گوبی را بازی کند. مرد در سفرهای کاری خود آفریقا را به او نشان داد و به معنای واقعی کلمه عاشق جوسلین شد.

 

الک ویلدنشتاین
الک ویلدنشتاین

 جوسلین پریس با همسر آینده اش ، الک وایلدنشتاین ،  در یک سافاری آفریقایی  با هم آشنا شدند.

 

KMO_152927_00230_1_t218_183243.jpg

دانیل ویلدنشتاین با پسرانش الک (راست) و گای (سمت چپ با همسرش کریستینا)

 

ویلدنشتاین یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان بود. عاشقانه آنها  ، به سرعت توسعه یافت. یک سال بعد ، در سال 1978 ، این زوج در لاس وگاس ازدواج کردند. جوسلین دو وارث برای الک به دنیا آورد.

 

وایلدنشتاین از طرفداران سرسخت گربه های وحشی بود ، بنابراین یک سال پس از عروسی ، جوسلین به جراح پلاستیک مراجعه کرد تا او را به یک گربه واقعی تبدیل کند. اما جوسلین نتوانست همسر بادآور را از تلاش برای تبدیل شدن به سیاه گوش مورد علاقه اش باز دارد.

 

طلاق جوسلین و الک یکی از گران ترین ها است.
طلاق جوسلین و الک یکی از گران ترین ها است.

ازدواج آنها تقریباً بیست سال به طول انجامید ، تا اینکه جوسلین شوهرش را در حالی که مشغول تفریح ​​با یک مدل لباس جوان بود ، دستگیر کرد. الک ، در گرمای نزاع ، همسرش را با تپانچه تهدید کرد و در نهایت به پشت میله های زندان محکوم شد.

 

مراحل سخت و طاقت فرسای طلاق چندین سال به طول انجامید ، اما در نتیجه ، جوسلین از همسر بی وفای خود مبلغ 2.5 میلیارد دلار شکایت کرد.علاوه بر این ، سالانه 13 میلیون دلار غرامت به مدت 13 سال دریافت کرد. هفت سال بعد ، الک وایلدنشتاین درگذشت.

 

در سال 2003 ، همسر سابق ویلدنشتاین با طراح لباس لوید کلاین ، که 20 سال جوانتر بود ، رابطه برقرار کرد. در سال 2016 ، این زن و شوهر پس از حمله Catwoman با قیچی به معشوق جوان او در هنگام نزاع داخلی از هم جدا شدند. در سال 2018 ، شایعاتی در مورد نامزدی آنها مطرح شد ، اما چندی پیش رسانه ها این خبر را منتشر کردند: کلاین "عروس فرانکنشتاین" 71 ساله را ترک کرد و با لورن فاستر تراجنسی 59 ساله رابطه داشت.

 

وسواس در جراحی پلاستیک

جوسلین ویلدنشتاین

Jocelyn Wildenstein به عنوان مشتاق ترین طرفدار جراحی پلاستیک در جهان شناخته می شود

 

جوسلین ویلدنشتاین به دلیل تغییرات متعدد در ظاهر ، ثروت زیادی را از دست داده است. نتایج دگرگونی او تکان دهنده است ، و با وجود این ، افراد در شبکه های اجتماعی ادعا می کنند که او هرگز زیر چاقوی جراح قرار نگرفت.او عاشق ظاهر خود است و با اشغال اولین  رتبه بندی وحشتناک ترین افراد روی کره زمین ، خود را زیبایی استثنایی می داند.

 

تاریخچه جراحی پلاستیک توسط جوسلین ویلدنشتاین با تزریق در لب ، لوب پیشانی و استخوان گونه آغاز شد. صورت ، که کلاژن به آن تزریق شد ، مدتی شکل خود را حفظ کرد ، اما به زودی به "ژله" تبدیل شد. جراحان سعی کردند با تغییر شکل کامل صورت جوسلین ، وضعیت را نجات دهند ، اما این حالت شبیه یک ماسک وحشتناک شد. به زودی ، ایمپلنت ها در فک ، استخوان گونه و گونه ها قرار گرفتند تا شکل خود را حفظ کنند. اگر وضعیت بیمار قبل از عمل مطلوب بود ، پس از آن زن مجبور شد دوره طولانی توانبخشی را پشت سر بگذارد.

 

جوسلین ویلدنشتاین

 

در کل مراحل طلاق ، لب های جوسلین ویلدنشتاین به طور تصاعدی رشد کرد. تزریقات متعدد باعث ایجاد شکل گزیده شدن لب توسط زنبورها شده است. در سال 2015 ، Catwoman لب های خود را به ظاهر اصلی ، اما کافی بازگرداند.

برای انجام یک سری عملیات پیچیده برای تغییر شکل چشم ها ، زن باید 250 هزار دلار بپردازد.حالا پلک های بزرگ و برجسته  چشم های کشیده و شبیه خوک را به جای چشم های گربه ای پنهان می کند.

 

پلاستیک ناموفق ابروهای جوسلین را نیزقابل مشاهده است. در حال حاضر آنها به طور طبیعی کشیده شده اند و خانم ویلدنشتاین به طور دوره ای آنها را بی رنگ می کند.جوسلین بیشتر برای هوس خودش ، سینه های خود را به طور قابل توجهی بزرگ کرد.

 

قربانیان جراحی پلاستیک

f6f92f69-4ece-47b4-8935-368a66b21786.jpg

 

برادران دوقلو بوگدانوف (یا همانطور که در سرزمین خود در فرانسه نامیده می شوند ، ایگور و گریچکا بوگدانوف) یکی از مشهورترین قربانیان جراحی پلاستیک در این سیاره هستند.  مجریان تلویزیونی فرانسوی بیش از دوازده عملیات انجام داده اند و امروز شبیه دو هیولای یک فیلم ترسناک هستند.
ظاهر به ارز تبدیل می شود

آیا جای تعجب نیست که جراحی پلاستیک زیبایی هر ساله رواج بیشتری پیدا کرده و مورد تقاضا قرار گیرد؟ ستارگان فرهنگ پاپ ، در تلاش برای حفظ اعتقاد به افسانه بودن زندگی خود ، برای آرمانی دست نیافتنی از بدن تلاش می کنند. بازیگران ، مدل ها ، مجریان تلویزیونی ، نمایشگران ، که حرفه آنها بستگی زیادی به ظاهر دارد ، مد برای بهبود بدن ایجاد می کنند و در عین حال قربانی آن می شوند. تغییرات ظاهری ، حتی اگر ناموفق بودند ، به خبر تبدیل می شوند. تصاویر عجیب و غریب ، اگرچه شگفت انگیز است ، اما در همان زمان راه خود را به روی صفحه نمایش تلویزیون و صفحات مجلات باز می کند.

محبوب ترین در جهان جراحی های بزرگ کردن سینه ، و بعد از آن جراحی بینی (اصلاح بینی) و در رتبه سوم - لیفت صورت است. اما هر کشور خاص ویژگی های خاص خود را دارد: اگر در ونزوئلا مدلهای باریک و  سینه هایی با اندازه D ایجاد می کنند ، در ایران ، جایی که زنان مجبور می شوند بدن و موهای خود را با لباس بپوشانند ، جراحی بینی در وهله اول قرار می گیرد و در امارات متحده عربی - عملیات با هدف در بهبود خطوط بدن به هر حال ، دولت برزیل مالیات جراحی پلاستیک را لغو کرد و به این واقعیت توجه کرد که آنها مستقیماً بر سلامت جسمی و روحی تأثیر می گذارند و بنابراین باید برای همه در دسترس باشد.

 

چرا زنان زیر چاقوی جراح پلاستیک می روند

 جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک به عنوان یکی از راه های اثبات خود

 

جای تعجب نیست که جراحی زیبایی هر ساله رواج بیشتری پیدا کرده و مورد تقاضا قرار می گیرد. ستارگان فرهنگ پاپ برای بدنی ایده آل دست نیافتنی تلاش می کنند تا جوانی خود را طولانی کنند. بازیگران زن ، مدل ها ، مجریان تلویزیونی ، شومن ها و سایر نمایندگان مشاغلی که از ظاهر تأثیر می پذیرند ، قربانی مد تغییر بدن شده اند و در عین حال قربانی آن شده اند.

اعتقاد بر این است که بزرگ کردن سینه محبوب ترین عمل جراحی در جهان است و جراحی بینی در رتبه دوم و لیفت صورت سوم قرار دارد.

آکادمی آمریکایی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت (AAFPRS) ، بزرگترین انجمن جراحی پلاستیک صورت در جهان ، مطالعه ای را برای کشف علل اصلی تغییر ظاهر زنان انجام داد.

 

bez_nazvaniya_1_24.jpg

دختر رئیس جمهور قبلی ایالات متحده ، ایوانکا ترامپ ، زیبا و دلپذیر به نظر می رسد. درست است که مشخصات کامل زنانه او نتیجه جراحی پلاستیک با کیفیت بسیار بالا است.

 

دانشمندان دریافته اند که گرایش به زیر چاقوی جراح از سال 2018 محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین ، در سال 2017 ، 55 درصد از بیماران جراحی پلاستیک اظهار داشتند که نتیجه مطلوب این عمل برای آنها یک سلفی موفق بود.

 

جراحی پلاستیک
شبکه های اجتماعی در زندگی یک فرد مدرن اهمیت زیادی دارند


طبق گزارش AAFPRS ، این روند فقط در حال رشد است. کارشناسان می گویند وضعیت کاملاً نگران کننده است و عکس های عمل های ناموفق می تواند عامل مهمی در تصمیم گیری در مورد انجام جراحی پلاستیک و زیبایی باشد. در این مطالعه ، جراحان پلاستیک همچنین اشاره کردند که رسانه های اجتماعی انگ جراحی پلاستیک  را کاهش داده است. مشتریان آشکارا در مورد جراحی پلاستیک صحبت می کنند و تجربیات و توصیه های خود را در وب به اشتراک می گذارند.

 

ارتباط بین جذابیت فیزیکی و موفقیت کاملاً آشکار است. گر به اینستاگرام نگاه کنید ، همه چیز به همان اندازه زیبا می شود: همه لب ها ، سینه ها ، موهای مشابه دارند ... و فردیت کجا رفته؟ آیا واقعاً از آن قدردانی نمی شود؟ ما اکنون در صفوف منظمی به سوی جامعه  ، همان مردم حرکت می کنیم و آنچه برای من وحشتناک تر است ، همه به یک اندازه زیبا خواهند بود. از این ناراحتی ، چشم قادر به استراحت نخواهد بود: در همه جا فقط عروسک های باربی وجود دارد ... چه کسی تصمیم می گیرد که چه شخص خوش تیپ  باشد؟ آیا آنها فقط متخصص جراحی پلاستیک هستند؟

 

میکی رورک

فیلم "نه هفته و نیم" فوراً میکی رورک را به نماد جنسی هالیود و پردرآمدترین بازیگر دهه 80 تبدیل کرد. با این حال ، در جستجوی اصلاح نواقص صورت از آسیب های ورزشی ، زمانی یکی از جذاب ترین مردان بودو

 

مردم زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند ، جایی که ما از نظر ظاهر مورد قضاوت قرار می گیریم. یک مبارزه واقعی برای "دوست داشتن" وجود دارد. ما منتظر ارزیابی خارجی هستیم: از طرف همکاران ، دوستان ، طرفداران و غیره. ما به محیط خود بسیار وابسته هستیم. ظاهر ابزار خاصی برای اندازه گیری موقعیت اجتماعی و توانایی های مالی ما شد. و اگر به آینده نگاه کنید ، من تصور می کنم که این روند فقط تشدید خواهد شد ، فقط به این دلیل که فناوری ها و فرصت های جدید ظاهر می شوند ، جراحی پلاستیک به سرعت در حال توسعه است و در دسترس تر می شود.

 

پیشرفت تمدن تنها راههای دستیابی به اهداف را تغییر داد: اگر در قرن 19 یک کرست تنگ کمر زنبور را فراهم می کرد ، در قرن 21 این عمل برداشتن دنده ها بود. برای دیدن آن، کافی است نگاهی به کره جنوبی بیندازید ، جایی که استانداردهای سخت گیرانه زیبایی حاکم است ، آنقدر شدید که ظاهر به عنوان ابزاری در مبارزه رقابتی برای استخدام در کنار حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. مهارت ها. جراحی پلاستیک به طرز باور نکردنی در کشور بسیار گسترده است: حداقل یک بار از هر پنج نفر از ساکنان آن تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفتند ... و در ژاپن مدرن ، به عنوان مثال ، جراحی هایی که ... شیک شدن

 

جراحی پلاستیک

 

کشیدن ، بریدن ، "چسباندن" ایمپلنت ها به منظور "هماهنگ کردن ظاهر" یا "شبیه شدن به یک شخص مشهور" - این واقعیتی است که توسط تبلیغات و مد تحمیل شده است. روندی نگران کننده وجود دارد: زنان جوان سالم و جذاب به طور فزاینده ای زیر چاقوی یک جراح پلاستیک قرار می گیرند و دختران نوجوان منتظر رسیدن سن هستند تا لب هایی مانند "آنجلینا جولی" یا سینه هایی مانند "مرلین مونرو" بسازند.

 

- من ، البته ، مهارت جراحان پلاستیک که معجزه می کنند را تحسین می کنم ، اما اگر شخصی نمی داند چه می خواهد ،  به احتمال زیاد او با گذشت زمان پشیمان می شود که اصرار داشت "بخشی" از بدن خود را "بهبود بخشد"   من پسری را می شناسم که از چانه خود ناراضی بود: او معتقد بود که به اندازه کافی مردانه نیست. در نتیجه ، او سه سال بعد برای برداشتن ایمپلنت بازگشت ، زیرا "روانشناسی و اهداف او در زندگی تغییر کرده است" ، او گفت که این تصمیم اشتباهی بود. در مواردی که شخص تحت هدایت برخی احساسات قرار می گیرد ، هنگامی که از نظر روانی بی ثبات است ، در افکار خود بالغ نشده و دقیقاً نمی داند چه می خواهد ، جراحان پلاستیک باید در درجه اول نه به پولی که می توانند بدست آورند ، بلکه به عواقب آن برای یک فرد نابالغ فکر کنند. علاوه بر این ، در صورت نارضایتی از نتیجه جراحی پلاستیک ، وضعیت روانی فرد فقط می تواند بدتر شود. در آلمان ، هم روانشناس و هم روانپزشک بلافاصله درگیر کار با بیمار می شوند که مثلاً نیاز به تغییر در شکل بینی دارد یا نه؟

 

جراحی پلاستیک

 

گاهی اوقات سرگرمی جراحی پلاستیک از تمام مرزهای ممکن و غیرممکن می گذرد. با افزایش سینه ، زن می خواهد شکل بینی خود را اصلاح کند ، پلک های خود را سفت کرده و چربی های ران یا شکم خود را از بین ببرد. نسبت چهره اغلب نقض می شود ، اما این مانع دوستداران زیبایی مصنوعی نمی شود. در این مورد ، ما می توانیم در مورد وابستگی روانی صحبت کنیم ...

تحقیقات زیادی جمع آوری شده است که تأیید می کند پلاستیک در واقع به برخی از زنان در رسیدن به اوج زندگی کمک می کند ، اما رونق جراحی پلاستیک هم بی عدالتی اجتماعی نسبت به جنس جوانتر را تحریک می کند و هم روان رنجوری ها. شرط بندی بر روی داروی زیبایی به عنوان داروی چاره ساز فقط تأیید می کند که وضعیت اجتماعی زنان هنوز به میزان بیشتری نسبت به مردان به پارامترهای خارجی بستگی دارد. تصمیم جنسیت های ضعیف برای زیر پا گذاشتن تنها به منظور افزایش شانس خود برای تأیید در جامعه ، هم به تحکیم نیازهای بیش از حد برای ظاهر زنان و هم به افزایش تعداد کسانی که آنها را ترک می کنند ، منجر می شود. مسابقه موفقیت هزینه چنین مسابقه ای افزایش تعداد روان رنجوری ها و افسردگی هایی است که سالها طول می کشد.

 

- آیا ما با تبعیض برخورد نمی کنیم؟

اگر پول داشته باشم ، می توانم از نظر بدنی بی پایان پیشرفت کنم ، زیبا و موفق شوم ، اما چنین فرصت هایی برای همه در دسترس نیست؟ من همچنین فکر می کنم که لازم است با دقت به خواسته های دیگران هدایت شود. و یک جراح پلاستیک نباید به عنوان یک مجری یک مشاور باشد: اول از همه ، یک روانشناس باید با فردی کار کند که می خواهد ظاهر خود را تغییر دهد. افسوس که جراحی پلاستیک به طور فزاینده ای به بخش خدمات تبدیل می شود. شما نمی توانید نظر خود را به یک جراح معمولی تحمیل کنید ، اما به یک جراح پلاستیک نشان می دهید: اینجا به من افزایش دهید ، اینجا کاهش دهید و اینجا آن را قطع کنید ...

به هر حال ، هر اقدامی مخالفت ایجاد می کند. و بیشتر و بیشتر زنان معتقدند که زنانه بودن ، بیش از حد آراسته بودن شیک ، ناشایست و حتی شرم آور نیست. جنبش "برای ظاهر واقعی" در حال تقویت است. بازیگران زن نسبت به پردازش  عکس هایی که در مجلات پر زرق و برق ظاهر می شوند اعتراض می کنند: در مقایسه خود با زیبایی های بی عیب و نقص "فتوشاپ شده" ، زنان عادی شروع به پیچیدگی می کنند و زندگی خود را وقف مبارزه برای رسیدن به یک ایده آل دست نیافتنی می کنند.

 

اما تامپسون

 

اما تامپسون می گوید: "ما توسط فرقه ناسالم جوانان اداره می شویم." - در 60 سالگی ، همه تلاش می کنند 30 ساله به نظر برسند!

چنین دیدگاهی اغلب توسط آمریکایی معروف ، شخصیت اصلی فیلم "زن زیبا" جولیا روبرتز بیان می شد ، که حتی از تزریق "بی ضرر" بوتاکس سرسختانه خودداری می کند.

 

جولیا رایرتز

جولیا رایرتز  می گوید: "من بسیار علاقه مند هستم که در دوران پیری چه می شوم." - من می خواهم چهره ام داستان من را بگوید و نباید داستانی باشد که من به جراح پلاستیک مراجعه کردم!

 

سلما هایک می گوید: "من معتقدم که همه زنان باید تمام تلاش خود را برای افزایش طول عمر خود انجام دهند ، اما جراحی پلاستیک همه را یکسان می کند." - به نظر می رسد چین و چروک روی صورت وجود ندارد ، اما از این به بعد زیبا نمی شود.

 

اگر به موضوع جراحی پلاستیک علاقه دارید مقاله رودریگو آلوز، رکورد دار عمل جراحی زیبایی را بخوانید

نظرات

۱۴۰۰/۵/۱۸ چرا زنان زیر چاقوی جراح پلاستیک می روند؟ تنها یک پاسخ می تواند وجود داشته باشد - "در جستجوی یک رویا". اما هر زنی رویای خود را دارد: - همیشه جوان بمانی. - از شر قضاوت ها به دلیل ظاهر خلاص شوید. - مثل بت های خود باشید. - به منظور ترک معشوق. البته خانمهای زیبا در هر زمان خواب می دیدند ، اما در غیاب وسایل مدرن تجدید قوا ، رویاهای آنها غیرقابل اجرا بود. به لطف فن آوری های مدرن ، توسعه پزشکی و اول از همه ، جراحی پلاستیک ، امکان فریب طبیعت وجود دارد ، که همیشه نسبت به شخص سخاوتمند نیست و رویاهای بیش از نیمی از بشریت را به واقعیت تبدیل نمی کند. برای تحقق رویاهای خود ، زنان آماده تغییرات اساسی در ظاهر خود هستند.

۱۴۰۰/۵/۱۸ نتایج جمع بندی شده و برترین رایج ترین و مکررترین عمل های انجام شده در بین زنان مقام اول - عمل بینی خارجی. جراحی بینی قدیمی ترین و گسترده ترین عمل جراحی پلاستیک است که شامل تغییر شکل بینی می شود و به حق یکی از سخت ترین و مهمترین جراحی های پلاستیک برای سلامتی محسوب می شود. مکان دوم - اصلاح سینه. انواع مختلفی از جراحی پلاستیک سینه وجود دارد. محبوب ترین آنها بزرگ کردن سینه است. دومین روش پرطرفدار لیفت سینه است. رتبه سوم برای روش کاهش سینه. جراحی هایی مانند جراحی پلاستیک نوک سینه ها و آرئولها نیز اغلب انجام می شود. بزرگ کردن سینه یک راه عالی برای افزایش عزت نفس برای زنان است. مقام سوم - لیپوساکشن و لیفتینگ لیگاتور. لیپوساکشن یا کانتور بدن ، به لطف آن ، می توانید به سرعت مقادیر زیادی چربی را از بین ببرید ، این جایگزین خوبی برای تمرینات و رژیم های طاقت فرسا ، کاهش وزن طولانی مدت است. تزریق چربی در دختران جوان تقاضا دارد. اما زنان مسن ترجیح می دهند لیفتاژ یا جوانسازی صورت بدون لیفت جراحی را به دلیل نخ های خاص انجام دهند. این روش جادویی می تواند پیری را تا 10-15 سال به عقب برگرداند. مکان چهارم - ابدومینوپلاستی . تعداد عمل های جراحی شکم در مقایسه با سال های گذشته افزایش یافته است. علاوه بر این ، خانم های مسن تر و خانم های جوان می خواهند چربی های اضاقی را از بین ببرند. مکان 5 - جراحی پلاستیک بخش تناسلی زن. تقاضای زیاد برای جراحی پلاستیک بخش صمیمی در بین زنان مدرن عمدتا نتیجه فعالیت های بازاریابی کلینیک های جراحی است. طبق آمار ، 90 درصد از زنانی که به خدمات جراحی صمیمی مراجعه کرده اند به کمک آنها نیاز ندارند.

۱۴۰۰/۵/۱۸آقا به قولی تا قبر آ ... آ .... آ حرف راست رو باید گفت . مطالعات متعدد نشان داده است که افراد جذاب به راحتی می توانند زندگی خود را پشت سر بگذارند و در حرفه خود موفق تر هستند. کارگران جذاب دارای مهارت های اجتماعی و ارتباطی هستند که بر دستمزد آنها تأثیر می گذارد. افراد زیبا حدود 12 درصد بیشتر درآمد دارند و دلالان جذاب املاک پول بیشتری کسب می کنند. چنین افرادی با اعتماد به نفس بالا مشخص می شوند و بیشتر پس از مکالمات توسط کارفرمایان با آنها تماس گرفته می شود. زنان جذاب هنگام مذاکره با مردان دارای مزایایی هستند و زنانی که این ویژگی را ندارند بیشتر بی عدالتی را تحمل می کنند. همچنین مشاهده شده است که افراد جذاب به احتمال زیاد در پست های دولتی انتخاب می شوند و مدیران جذاب ارزش سهام شرکت های خود را افزایش می دهند. روانشناسان این پدیده را "جایزه زیبایی" می نامند.

۱۴۰۰/۵/۱۸من لب هایی مثل آنجلینا جولی می خواهم چرا ما برای زیبایی ظاهری تلاش می کنیم؟ زیبایی ظاهری چیست؟ آیا محدودیت هایی برای بهبود ظاهر شما وجود دارد؟ در صورت مشاهده بی معنی و حتی مضر تغییراتی که بیمار بر آن اصرار دارد ، متخصص باید چه بگوید؟ و آیا روند تغییر ظاهر شما عیب و نقصی دارد؟ اگر من پول دارم و می خواهم فردی موفق از نظر اجتماعی شوم ، آیا این بدان معناست که من می توانم بدن خود را به طور مداوم تا زمانی که بودجه اجازه می دهد بازسازی کنم ، یا هنوز هم باید در زمانی متوقف شوم؟ و چه کسی به طور کلی قواعد زیبایی را تنظیم می کند؟

۱۴۰۰/۱۱/۶برادران ایگور و گریگوری بوگدانوف در سال 1949 در سن لاری به دنیا آمدند و از کودکی خود را نمایندگان خانواده شاهزاده روسی می دانستند. در یک زمان، پدر آنها، یوری میخایلوویچ، برای چندین دهه حق خود را به عنوان شاهزاده ثابت کرد و در پایان آن را دریافت کرد. ایگور و گریگوری از دوران کودکی به علم علاقه نشان دادند ، زیاد مطالعه کردند ، به نجوم و هوانوردی علاقه داشتند.

۱۴۰۰/۱۱/۶برادران بوگدانف در قلعه مادربزرگشان زندگی می کردند، جایی که به کتابخانه ای عظیم دسترسی داشتند، در مدرسه نظامی در سورز درس می خواندند و سپس راهی پاریس شدند. در اینجا آنها با اشتیاق به مطالعه فناوری پیشرفته پرداختند و به طور جدی نگران آینده بودند. برادران بوگدانوف 27 ساله بودند که اولین کتاب خود را با عنوان کلیدهای علمی تخیلی با پیشگفتار رولان بارت، فیلسوف و منتقد ادبی مشهور فرانسوی منتشر کردند. پس از آن، برادران نویسنده 15 کتاب دیگر در زمینه علمی تخیلی، فلسفه و رواج علم شدند.

۱۴۰۰/۱۱/۶ایگور و گریگوری موفق شدند توجه را به خود جلب کنند و سه سال پس از انتشار کتاب پیشنهاد میزبانی برنامه "Time X" را در تلویزیون دریافت کردند که در طی آن بینندگان را با فیزیک کوانتومی و نجوم آشنا کردند، در حالی که به زبانی ساده در مورد چیزهای بسیار پیچیده صحبت می کردند.

۱۴۰۰/۱۱/۶نمایش آنها انقلابی در فرانسه ایجاد کرد. تا آن زمان، هیچ چیز مشابهی در تلویزیون فرانسه وجود نداشت: بوگدانوف ها لباس های غیرعادی می پوشیدند و استودیوی طراحی شبیه یک محفظه سفینه فضایی بود. قبلاً در آن زمان ، گریگوری شروع به نامیدن خود به گریشکا کرد و به طور هدفمند تشبیهی را با گریگوری راسپوتین در مخاطبان ایجاد کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۶در طول سال ها، برادران بوگدانف به لطف برنامه های خود در محبوبیت باقی مانده اند. آنها با استفاده از کتاب ها و فیلم های ژانر علمی تخیلی ، محبوبیت را حفظ کردند ، خود را دوستدار علم نامیدند (با این حال ، آنها بودند) ، میزبان برنامه های جدید در کانال های مختلف تلویزیون شدند. و تنها پس از آن تصمیم گرفتند به علم و سپس تدریس بپردازند.

۱۴۰۰/۱۱/۶در دهه 1990، برادران بوگدانوف از سهم خود در علم مراقبت کردند. در دانشگاه بوردو شروع به آماده سازی برای دفاع از پایان نامه های دکتری کردند، اما این امر باعث نارضایتی دانشمندان معتبر از جمله کارکنان دانشگاه شد. دولت مجبور شد به درخواست‌ها برای عدم پذیرش برادران بوگدانوف در مقطع کارشناسی ارشد پاسخ دهد و ایگور و گریگوری سپس به دیژون، به دانشگاه بورگوندی نقل مکان کردند. گریگوری بوگدانوف در سال 1999 مدرک دکترا را در کیهان شناسی دریافت کرد و برادرش پس از آن نتوانست از خود دفاع کند، ایگور تنها سه سال بعد صاحب مدرک دکترای شد. درست است، دانشمندان به "دستاوردهای" برادران با بی اعتمادی زیاد و برخی حتی با تحقیر واکنش نشان دادند.

۱۴۰۰/۱۱/۶با این حال، دلایلی برای آن وجود داشت. کسانی که اتفاقاً با آثار ایگور و گریگوری بوگدانوف آشنا شدند، با تعجب متوجه شدند که چیزی در آنها وجود ندارد. یعنی در طول کل پایان نامه، هم اصطلاحات و هم حقایق شناخته شده را به طرز ماهرانه ای جلا می دادند و هم طبیعتاً پایان نامه های آنها برای علم هیچ ارزشی نداشت.

۱۴۰۰/۱۱/۶در سال 2010، آزمایشی انجام شد که با بیانیه کمیته ملی تحقیقات علمی در ریاضیات و فیزیک نظری مبنی بر اینکه آثار بوگدانوف هیچ ارزش علمی ندارند، آغاز شد. ایگور و گریگوری علیه کمیته شکایت کردند و خواستار پرداخت 1.2 میلیون یورو به آنها شدند. درست است ، آنها پرونده را باختند و قبلاً غرامتی به مبلغ دو هزار یورو از برادران بوگدانوف دریافت کردند. با این حال، آثار آنها فاقد ارزش علمی شناخته شد.

۱۴۰۰/۱۱/۶بوگدانوف ها از همه این دعواها کمترین آسیبی ندیدند. برعکس، پس از شروع فیلمبرداری در «فورت بویارد» فرانسوی، محبوبیت آنها دوباره افزایش یافت، جایی که از بازیکنان سؤالات نسبتاً دشواری پرسیدند. در این زمان تغییرات قابل توجهی در ظاهر ایگور و گریگوری رخ داده بود که آنها را نه تنها در فرانسه، بلکه در سراسر جهان مشهور کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۶این در مورد جراحی پلاستیک بود که برادران بوگدانف بیش از حد تحت فشار قرار گرفتند و در نتیجه چهره آنها بسیار غیر طبیعی و حتی تا حدودی ناخوشایند شد. اما وقتی از برادران بوگدانف در مورد جراحی پلاستیک پرسیده شد، تقریباً به طور طبیعی متعجب شدند، اما نسخه ای وجود دارد که ایگور و گریگوری به دلیل آکرومگالی، بیماری که به افزایش استخوان های جمجمه در صورت کمک می کند، بسیار تغییر کرده اند. با این حال ، به نظر می رسد که خود بوگدانوف ها اصلاً از این رنج نمی بردند ، آنها موفق ، محبوب بودند و دائماً مردم را غافلگیر می کردند. رسانه ها گزارش دادند که آنها می خواستند تابعیت روسیه را بگیرند و می خواهند از سرزمین تاریخی خود دیدن کنند

۱۴۰۰/۱۱/۶پیوندهای خانوادگی بیهوده قوی ترین نامیده نمی شوند. برادران بوگدانوف در تمام زندگی خود را از هم جدا نکردند

۱۴۰۰/۱۱/۶برادران بوگدانوف به عنوان قدرتمندترین خانواده معرفی شدند و به عنوان اربابان مخفی روسی جهان، نویسندگان تئوری توطئه و مقصران همه چیز بدی که در جهان رخ داد منصوب شدند. انتخاب و شکست ترامپ، حکومت فرانسه، تماس با تمدن های فرازمینی، کنترل روچیلدها و در نهایت همه گیری کرونا.

۱۴۰۲/۵/۲۳اکثر مردم قبل از شروع جستجوی جراحان پلاستیک، ماه ها یا حتی سال ها را به فکر انجام جراحی پلاستیک زیبایی می گذرانند. تصمیمات آنها یکی از شخصی ترین انتخاب هایی است که می گیرند. در بیشتر موارد، انتخاب برای دنبال کردن جراحی زیبایی شامل تفکر دقیق در مورد دلایل برداشتن این گام بزرگ است. در سال 2021، زنان و مردانی که به جراحی پلاستیک فکر می‌کنند ، حتی نسبت به 10 سال پیش با انگ کمتری مواجه می‌شوند. بیشتر آنها احساس می کنند که می توانند برنامه های خود را با دوستان یا خانواده در میان بگذارند. انجام این کار می تواند به آنها کمک کند تا دلایل تمایل به تغییر چیزی در ظاهر خود را کشف کنند و نسبت به تصمیم خود احساس اطمینان کنند. با این حال، همه احساس راحتی نمی کنند که در مورد امکان انجام جراحی پلاستیک با افراد نزدیک خود صحبت کنند.

۱۴۰۲/۵/۲۳بهبود اعتماد به نفس شما این یک موضوع ثابت در میان بسیاری از افرادی است که جراحی پلاستیک می کنند. داشتن یک ویژگی یا ناحیه ای از بدن که احساس می کنید توجه ناخواسته ای را به خود جلب می کند یا از بقیه ظاهر شما می کاهد، معمول است. این نگرانی ممکن است سال ها شما را آزار دهد، مانند اندازه بینی، یا ممکن است به دلیل تغییرات ناشی از یک رویداد زندگی مانند بارداری یا کاهش وزن قابل توجه باشد. اعتماد بیشتر به ظاهر شما زندگی شما را تغییر نمی دهد، اما می تواند به بهبود یا بازیابی اعتماد به نفس شما کمک کند.

۱۴۰۲/۵/۲۳شبیه یک سلبریتی!! بسیاری برای کمک به برقراری ارتباط با اهداف زیبایی خود، عکس‌ «آرزو های خود» از افراد مشهور را می‌آورند. خوبه. اما اگر یک بیمار عکس یک سلبریتی را داشته باشد و بگوید: «من دماغش را می‌خواهم»، دلیلی برای ترمز کردن است. جراحی پلاستیک ویژگی هایی را که فرد با آن متولد می شود افزایش می دهد. نگاه اساسی آنها را تغییر نخواهد داد. اگر انتظارات شما با آنچه از طریق جراحی زیبایی امکان پذیر است مطابقت ندارد، وقت آن است که واقعیت را بررسی کنید.

۱۴۰۲/۵/۲۳ما گاهی اوقات با بیمارانی مشورت می کنیم که می گویند به دلیل پیشنهاد شخص دیگری به جراحی پلاستیک فکر می کنند. زنان به ما گفته‌اند که می‌خواهند پروتز سینه انجام دهند زیرا دوست پسر یا شوهرشان می‌خواهند سینه‌های بزرگ‌تری داشته باشند. برخی به ما گفته اند که یکی از دوستان به ما گفته اند که جراحی زیبایی بینی آنها را بسیار زیباتر می کند، حتی اگر آنها هرگز نگران ظاهر بینی خود نبودند. اگر فکر می کنید که یک روش شما را شادتر یا اعتماد به نفس بیشتری می کند، آن را دنبال کنید. اما اگر فقط به فکر جلب رضایت شخص دیگری هستید، تحت عمل جراحی قرار نگیرید.

در ادامه بخوانید...

چرا جراحی پلاستیک محبوب تر شده است 6 دلیل

در
چرا جراحی پلاستیک محبوب تر شده است
آخرین آمار نشان می دهد که در سال 2018، تعداد کل جراحی های پلاستیک در مقایسه با سال 2017 افزایش یافته است. بنابراین، در سال 2018، 4٪ عمل جراحی افزایش پستان انجام شد، 5٪ جراحی لیپوساکشن بیشتر، 2٪ جراحی بیشتر برای تغییر شکل بینی، 1٪ جراحی بیشتر در جراحی پلک انجام شد. متخصصان جراحی پلاستیک شش دلیل برای این که چرا مردم اغلب به جراحی پلاستیک روی آورده اند را عنوان نموده اند.
 

1. چهره ما اغلب بر روی صفحه نمایش دیده می شود

تلفن های همراه، شبکه های اجتماعی، شخصیت های دائمی و فیلم ها - همه اینها در حال حاضر فراوان است. ما دائما تصاویر خود را در جایی قرار می دهیم، به عنوان مثال به طور دائم در صفحه تلفن همراه اشخاص دیگر دیده می شویم. ما از این موضوع آگاه هستیم و سعی می کنیم فقط عکس های خوب را به شبکه ارسال کنیم و همچنین سعی می کنیم تا تعداد بیشتری از این عکس ها که زیبایی ما را نشان می دهند، را ارسال کنیم. از این رو میل به بهبود ظاهر  علاوه بر آرایش، اغلب با کمک جراحی پلاستیک افزایش یافته است.
 

2. مردم با جراحی پلاستیک راحت تر شده اند

این، دوباره، به توسعه فناوری اطلاعات کمک کرد. مردم شروع به تجربه خود در عمل جراحی پلاستیک آنلاین، به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و غیره کرده اند. در حال حاضر، برخی از بیماران حتی از جراحان می خواهند عکس های خود را در کلینیک های Instagram پست کنند. پیش از این، این یک نقص بزرگ بود. تحمل مردم برای رسیدن به زیبایی بالاتر رفته و در حال حاضر آنها سطح بالاتری از پذیرش را دارند.
 

3.جراحی پلاستیک در دسترس عموم است

چند سال پیش جراحی پلاستیک فقط برای افراد بسیار پولدار میسر بود. اکنون برای شهروندان عادی گران نیست و کاملا مقرون به صرفه است.
 

4.جراحی پلاستیک امن تر شده است

تکنولوژی، جراحی در پزشکی را امن تر کرده است. امروزه در اتاق عمل های پزشکان ابزار و تکنیک هایی وجود دارد که تنها 10 سال پیش می توانستند رویای آنها را ببیند.
 

5. جراحی پلاستیک می تواند برای سلامتی مفید باشد

جراحی پلاستیک تنها افزایش سایز سینه و لب های بزرگ نیست. آنها می توانند از مزایای بهداشتی برخوردار شوند و زندگی مردم را آسان تر کنند. حداقل کاهش سینه یا کاهش وزن را انجام دهند. امروز جراحی پلاستیک همیشه هوی و هوس نیست، گاهی اوقات، کمکی لازم برای بدن است.
 

6. جراحی پلاستیک باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود

در واقع، دانشمندان یک نظرسنجی را انجام دادند و در میان دلایل مکرری که به چه دلیلی مردم برای جراحی پلاستیک رفته اند؟ میل به کسب اعتماد به نفس از تمام موارد بیشتر بود. در طی سالها، این روند تغییری نکرده است، اما مردم بیشتر و بیشتر متوجه می شوند که می توانند به این پتانسیل اعتماد کنند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 نقص زنانه که مردان دوست دارند

در
در این مقاله سعی می کنیم نظر مردان درمورد زنان، چه چیزی در ظاهر زنان برای مردان مهم است و چه چیزی اهمیت ندارد و حداقل 10 نقص زنانه که مردان دوست دارند را عنوان کنند.(البته کلمه نقص نسبی است) یا این که در اولین برخورد آیا توجه مردان به اندام زنان است ، چاقی یا لاغری برای یک مرد اهمیت دارد، مردان به کدام قسمت بدن زنان توجه می کنند را پاسخ دهیم. 
 
هر دختر یا زنی دوست دارد نگاه های تحسین برانگیز مردان را به خود جلب کند. اما اغلب، تحت تاثیر مد و یا جامعه، شروع به نگرانی در مورد برخی از جزئیات ظاهری و خلق و خوی خود می شود و به جای بهتر شدن، کار را خرابتر می کند!
 
حال ما می گوییم دختران، نگران نباشید! در واقع، مردان به چیزهای زیادی توجه نمی کنند! در میان تمام ظواهر، به عنوان مثال، عطر و لباس های زیبا توجه آنها را بیشتر از همه چیز به خود جذب می کند.
sayarak.com تصمیم گرفته تا در نهایت دریابد که ظاهر یک زن چه اهمیتی برای مردان دارند و چه چیزی در ظاهر زنان برای مردان مهم است.

تاثیر عطر زدن زنان بر مردان

اکثر مردان مورد بررسی ما به عطر توجه دارند. بعضی ها اشاره کردند که این دلیلی است برای به یاد آوردن آن دختر . اما تقریبا همه مردان روشن ساختند که استفاده بیش از حد از عطر ناخوشایند است.

ایا مردان لاک دوست دارند

تاثیر مانیکور و لاک ناخن زنان بر مردان

نظرات در اینجا متفاوت است. نیمی از مردان به ناخن ها توجه نمی کنند. و نیمه دوم اذعان داشتند که لاک ناخن غیر طبیعی را دوست ندارند
ایا مردان ناخن بلند دوست دارند 
تقریبا همه مردان ذکر کرده اند که ناخن های بلند را هم دوست ندارند. با این حال، یک رنگ لاک ملایم و یا لاک شفاف(برق ناخن) ، تصویری جذاب به دختر اضافه می کند.
 

زیباترین ابرو از نظر مردان

تقریبا همه مردان گفتند که که ابروی نقاشی شده را واقعا دوست ندارند. اما به طور کلی، آنها تقریبا به این جزئیات ظاهر توجه نمی کنند. هر چند کسانی بودند که می گفتند که ابروی زیبا می تواند برخی از معایب صورت را خنثی کند.
 

تاثیر مژه در ظاهر زنان

در اینجا دوباره، نظرات به 2 گروه تقسیم می شود. نیمی از مردان مطمئن هستند که مژه های بلند دختران و زنان به نظر زیبا است. و نیمه دوم اعتراف کردند که مژه های غیر طبیعی بیش از حد به چشم می آید.

تاثیر آرایش زنان بر مردان

هیچکدام از مردان مورد بررسی ما آرایش غلیظ و پر رنگ را نمی پسندیدند. به طور کلی، رنگ های غیر طبیعی  برای رنگ رژهای را ذکر کرده اند: بنفش، بورگوندی و غیره. مژه های آرایشی، ابروهای تاتو شده.
 

مشکلات جزئی پوست

مردان به مشکل پوست توجه دارند. آنها یک جوش را روی بینی متوجه می شوند، اما برای اکثر آن ها خیلی مهم نیست، زیرا امروز این جوش هست، و فردا نیست. اما اگر دختری به طور کلی دارای پوستی با مشکلات زیاد باشد، به نظر مردان، این نشان می دهد که او برای خودش اهمیتی قائل نیست و این  خیلی بد است.
 

پاهای تمیز شده

تقریبا همه مردان به طور معمول با این واقعیت ارتباط دارند که دختران همیشه پاهای کاملا بدون مو ندارند. و مهم نیست که لمس شود یا فقط دیده شود.
 

کفش کثیف

به طور کلی، کفش های کثیف باعث فراری شدن مردان نمی شود. مردان حتی توجه خاصی به کفش ها نمی کنند.(هر چند که این چیزی نیست که عادی باشد) اما اگر کفش ها بیش از حد کثیف باشند، متوجه خواهند شد و این منفی خواهد بود.
 

تاثیر لباس های نامرتب زنان بر مردان

درست همانطور که در وضعیت کفش های کثیف، مردان به طور کلی روی آن تمرکز نمی کنند. اما اگر لباسها به وضوح نامرتب باشند، این واقعیت به نفع دختران نخواهد بود: به نظر مردان، این شاخصی است برای نشان دادن وضعیت اقتصادی دختران.
 

تاثیر علائم ترک روی بدن

بعضی از مردان حتی نمیدانند این علائم ترک چیست و هرگز آنها را ندیده اند. و بسیاری از کسانی که علائم ترک در دختران را متوجه شده اند، آن را چیز بدی در نظر نمی گیرند. بسیاری معتقدند که علائم ترک با افزایش وزن ارتباط دارد و نمی دانند که ممکن است به علت حاملگی نیز ظاهر شود. و بعد از آنکه در مورد علائم ترک بامردان صحبت کردیم،این علائم ترک برای آنها نقش خاصی ندارد.
 

تاثیر شکم صاف

90٪ از مردان یک شکم کوچک و صاف را در نظر ندارند که البته این چیز وحشتناکی است و توجه خاصی به آن ندارند. البته و صد البته، اگر وزن اضافی واضح نباشد، اما با این حال، شکم کاملا صاف به نظر نمی رسد که خیلی مهم باشد.
 

تاثیر مو های تمیز

 

نظرات در این جا هم مشابه بود. به طور نسبی، مردان شما را با انگشت نشان نمی دهند اگر متوجه شوند که موهای شما امروزه شسته نشده است. تقریبا همه کسانی که به این سوال پاسخ دادند همان عبارت را بیان کردند: "اگر مو به وضوح چرب باشد، خب این بد است. ولی اگر دو ساعت پیش موهایتان را نشسته اید، نگران نباشید. "
 

تاثیر لباس زیر

"خوب، چه کسی می گوید که به آن توجه نمی کند؟" - تقریبا هر مرد این سوال را به ما پاسخ داد. بنابراین، دختران بدانند، مجموعه توری چیز خوبی است!
 

استفاده زنان از کلمات زشت

 

وقتی ما با مردان مصاحبه کردیم،  برای ما مهم بود که بدانیم چگونه با این واقعیت ارتباط بر قرار می کنند که دختران  گاهی از کلمات رکیک استفاده کنند. و تقریبا هر کس پاسخ خودش را داشت. بعضی ها گفتند که این حتی خوب است، زیرا در این صورت می توانند با همدیگر یکسان باشند. بعضی ها گفتند که این بسیار بد است و اگر این کار را نکنند بهتر می شود. و بعضی برایشان اهمیتی نداشت
 

سیگار کشیدن زنان در نظر مردان

 

تقریبا 80٪ از مردان دوست ندارند که یک دختر سیگار بکشد. اما استثنائاتی هم وجود دارد: بعضی آن را کاملا طبیعی می بیند، و بعضی می گویند در صورتی که دختری غالبا این کار را انجام نمی دهد و به عنوان مثال داخل ماشین سیگار نمی کشد، این کاملا قابل قبول است.
 
بسیاری از مردان، با پاسخ دادن به پرسش ها، افزودند که همه این عوامل در مجموع نقش دارند. به عبارتی دیگر، اگر دختری کفش های کثیف و لباس های چروکیده را پوشیده باشد، با مانیکور نادرست ، سیگار بکشد و فحش بدهد، قطعا نظر مرد را جذب نمی کند، اما در صورتی که یک یا دو مورد از این ویژگی ها در سبک زندگی او ذاتی باشند، آنگاه تعیین کننده نخواهد بود.
مردان! در مورد این چه نظری دارید؟ ما مطمئن هستیم خوانندگان ما بسیار علاقه مند هستند در مورد اولین چیزی که مردان درباره زنان متوجه می شوند چیست بدانند.
 
246A589900000578-0-image-m-4_1420495578355.jpg
برد پیت با مانیکور در جشنواره بین المللی پالم اسپرینگز
 
اگر دوست دارید در مورد لاک زدن مردان ، لاک زدن مردان نشانه چیست ، مردانی که لاک می زنند  و رنگ لاک مورد علاقه پسرها چیست بخش نظرات را که کاربران به اشتراک گذاشته اند بخوانید.
 

نظرات

۱۴۰۰/۴/۲۵مانیکور در اصل نه برای زیبایی بلکه برای ضد عفونی انجام می شده است و همه گیری کرونا فقط باید علاقه به این روش بهداشتی را افزایش دهد. "تا آنجا که من به یاد می آورم ، یک دانشمند استرالیایی وجود دارد که تصمیم گرفت میزان عفونت را در قسمت های مختلف بدن بررسی کند. این متخصص اضافه می کند ، او مردم را متوقف کرد ، یک خراش از زیر ناخن ها را گرفت و آنها را به مخزن کاشت فرستاد. مشخص شد که بیشترین باکتری در فضای زیر ناخن پنهان شده است. این یک محیط ایده آل برای تولید مثل و رشد میکروارگانیسم ها است: این ناخن است که از آنها در برابر محیط خارجی محافظت می کند و حتی شستن دقیق دست منجر به استریل شدن این ناحیه نمی شود. "

۱۴۰۰/۴/۲۵اگر ما در مورد لاک رنگی و مانیکور برای زیبایی صحبت می کنیم ، انتخاب یک طرح خیلی جیغ در میان زنان مانند ناخن های مصنوعی نشانه بد سلیقه گی است. "اگر در دهه 2000 زنی با ناخن های مصنوعی آراسته به نظر می رسید ، اکنون او مبتذل به نظر می رسد." - پوشش های تزئینی ، گل ها ، نقاشی روی ناخن ها قبلا شیک در نظر گرفته می شدند ، اما اکنون به بدترین معنی کلمه مبتذل هستند.

۱۴۰۰/۴/۲۵ مردانی که لاک می زنند و آیا مردان مانند زنان ناخن های خود را رنگ می کنند؟ مردان به دلایل دیگری ترجیح می دهند یک پوشش رنگی درست کنند. "یک مرد جوان ناخن های خود را با رنگ غیرمعمول نقاشی می کند ، مربع ها یا دایره هایی را روی ناخن ها به تصویر می کشد ، نمادهایی که به نوعی بیان می شوند: من نشان می دهم که مثل بقیه نیستم ، اصیل هستم ، یا برعکس ، خودم را به نوعی خرده فرهنگ ارجاع می دهم ، "این همیشه در مورد یک چالش است ، در مورد هنرمندانه ، یک عمل در بیان خود است." انجام یک مانیکور تزئینی ، که فقط گروه کوچکی از افراد خلاق مرتبط با هنر قادر به طراحی آن هستند ، برای تبدیل شدن به سبک روزمره مردان عادی نادرست است. به نظر ، بعید است که این به یک قاعده تبدیل شود و به توده مردم گسترش یابد - در غیر این صورت معنای خود را از دست می دهد.

۱۴۰۰/۴/۲۵لاک زدن مردان نشانه چیست در تاریخ مد چنین نمونه هایی از مردانی که لاک می زنند وجود داشته - در قرن هجدهم ، مردان جوراب ، کلاه گیس ، توری و روبان می پوشیدند ، اما این مردان چه کسانی بودند؟ گروه کوچکی از درباریان در راس جامعه ، نخبگان ، اشراف. اما عقاید سنتی درباره معنای مرد بودن و معنای زن بودن هنوز قوی هستند. "این باعث ایجاد کلیشه های جنسیتی در مورد آنچه که واقعاً مردانه یا زنانه است ، می شود ." "در عین حال ، در فرهنگ غربی ، ایده های سنتی به طور فعال در حال تغییر هستند: مردان بیشتر شبیه زنان می شوند ، و زنان بیشتر مردان."

۱۴۰۰/۴/۲۵روانشناسان این گرایش که چرا پسرها لاک میزنند با این واقعیت مرتبط می دانند که در هر فرد قسمتهای شرطی "مرد" و مشروط "زن" وجود دارد. "در سراسر جهان تدریجاً شیوه های سنتی زن و مرد کنار گذاشته می شود ، و ما در اینجا در مورد کنار گذاشتن کلیشه ها و انتظارات تحمیل شده صحبت می کنیم ، و نه در مورد خود اعمال. این واقعیت که مردان شروع به رنگ آمیزی بیشتر ناخن های خود می کنند به این معنا نیست که مثلاً زنان کم اهمیت خواهند شد ، روانشناسان مطمئن هستند که "لاک زدن مردان فقط این است که مردم به طور فزاینده ای از مفاهیم سنتی پذیرفته شده زنانه و مردانه دست کشیده و با بدن خود کاری می کنند زیرا می توانند و می خواهند."

۱۴۰۰/۴/۲۵لاک زدن مردان . در واقع ، مردان در مصر باستان شروع به مانیکور کردند.

۱۴۰۰/۴/۲۵ مانیکور مردانه , لاک زدن مردان به طور فزاینده ای در شبکه های اجتماعی و حوزه های عمومی ظاهر می شود: نه تنها ستاره های راک و رپرها ، طراحان لباس و آرایشگران ، بلکه روزنامه نگاران ، ورزشکاران و همچنین کسانی که فعالیت های آنها عمومی نیست و با مد یا صحنه ارتباط ندارد ، مد را برای رنگ آمیزی ناخن خود گرفته اند. آیا این به زودی به معنای بازگشت لاک زدن مردان به حالت عادی زنان است؟

۱۴۰۰/۴/۲۵مردانی که لاک می زنند ستاره های راک اولین کسانی بودند که در نیمه دوم قرن بیستم ناخن های خود را با لاک پوشاندند. دیوید بووی در تصویر Ziggy Stardust درخشش داشت ، کورت کوبین در کلیپ هایی با لاک قرمز ترک خورده( رنگ لاک مورد علاقه پسرها ) بازی کرد ، Ozzy Osbourne ، Marilyn Manson و Stephen Lyler سیاه لاکونیک ( رنگ لاک مورد علاقه پسرها ) را ترجیح دادند و مانیکور و لاک زدن مردان بخشی از تصویر نوازندگان شد . سپس بازیگران و نوازندگان موسیقی پاپ جانی دپ ، سیل و جارد لتو شروع به استفاده از لاک ناخن کردند ، کمی بعد رپرها Lil Yachty ، Jaden Smith ، Bad Bunny و A $ Rocky مد را انتخاب کردند . در سال 2015 برد پیت با مانیکور در جشنواره بین المللی پالم اسپرینگز ظاهر شد. پس از وی میشا باتشوایی ، مهاجم چلسی ، مهمان مکرر در Imarni Nails ، دنبال شد.

۱۴۰۰/۴/۲۵ایا مردان لاک دوست دارند مردان نه دیروز ، نه سال گذشته ، یا حتی در اواخر قرن گذشته در پی محبوبیت دیوید بووی یا کورت کوبین ، ناخن های خود را رنگ کردند. به عنوان مثال ، سه هزار سال قبل از میلاد ، جنگجویان بابل باستان ، که برای جنگ آماده می شدند ، ناخن های خود را با آنتیموان رنگ کردند. سپس رنگ سیاه برای طبقه بالا و برای طبقه پایین سبز در نظر گرفته شد. سپس بشر این مسئله (لاک زدن مردان و لاک زدن مرد برای زن) را فراموش کرد و ناخن های لاک زده برای هزار ها سال یک ویژگی کاملا زنانه باقی ماند.

۱۴۰۰/۴/۲۶لاک زدن مردان بیشتر مردان در سراسر جهان ناخن های خود را نه به عنوان نشانه تعلق یا اعتراض ، بلکه دقیقاً به همان دلیلی که زنان این کار را می کنند - برای زیبایی است.لاک زدن مرد برای زن * ناخن های رنگی در هنگ کنگ رایج است. El Poblado در Medellin پر از جوانان کلمبیایی با ناخن های سیاه خواهد بود (البته ، همه چیز به منطقه بستگی دارد). در بوینس آیرس ، مردی با هر رنگ ناخن یک امر عادی است. بوینس آیرس از نظر سطح فرهنگی کاملاً متفاوت است. در هیچ کجای دنیا این همه مکان را ندیده ام که گروه های موسیقی ، سبک ها ، کمون های جدید متولد و بالغ شوند .- به طور کلی ، هر کشور دارای دو قطب است - محافظه کار و جهان وطنی. در نیویورک و کالیفرنیا ، ناخن های رنگی در حال حاضر عادی هستند ، و در مورد جهت گیری یا تنظیمات موسیقی صحبت نمی کنند.

۱۴۰۰/۴/۲۶مردانی که لک می زنند تولیدکنندگان لاک الکل ، که برای مدت طولانی خود کلیشه های جنسیتی را پرورش می دادند ، زنانی که طبق آن ناخن های خود را رنگ می کنند و مردان این کار را نمی کنند ، در کنار مردان ناخن رنگی هستند. اکنون این مارک ها دریافته اند که از یک سو می توان برابری را ترویج داد و از سوی دیگر بازار جدیدی را تسخیر کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷سینه زن می تواند توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کند، سرنوشت ها را بشکند، مردان را تحت سلطه خود درآورد، سریعتر از صاحبش جذب کند ... همه اینها در مورد سینه زن است! اما معلوم شد که ما هنوز چیز زیادی در مورد سینه زن نمی دانیم.

در ادامه بخوانید...

15 عمل جراحی پلاستیک برای تبدیل شدن به عروسک باربی

در
دانش آموزی با کمک  15 جراحی پلاستیک، می خواست به شباهت ها با ایده آلش دست یابد.
آندره ایواناوا در بلغارستان، یک دانش آموز محلی 15 جراحی انجام داده است تا ظاهرش شبیه به عروسک باربی شود. به نظر او، باربی ایده آل زیبایی زنانه است.
 
نام این دختر 21 ساله بلغاری آندره ایوانوا است. در طول سال گذشته، او 15 عمل جراحی پلاستیک را انجام داد تا به هدفش برسد و مثل یک عروسک باربی شود. حداقل یک بار در ماه، پزشکان جراحی را انجام دادند. بنابراین آندریا چندین بار اسید هیالورونیک را به لب ها تزریق کرد و همچنین یک جراحی افزایش  سایز پستان داشت.
در نتیجه، دختر ظاهری عجیب به دست آورد و به سختی می توان گفت شباهتی بین او و عروسک باربی بوجود آمده باشد. با این وجود، ایوانوا خودش از آنچه در پایان اتفاق افتاده خوشحال است. دختر مطمئن است که او حق دارد  سبک زندگی خود را آنطور که می خواهد انتخاب کند و همه چیز را که با ظاهر او مناسب است، انجام دهد. او از این واقعیت نگران نیست که ظاهرش را کسی  دوست ندارد
 
شایان ذکر است که در میان کاربران اینترنت، بسیاری از افراد به شدت از ظاهر آندریا انتقاد کردند. آنها اشاره کردند که اگر چه آندریا سعی کرده مانند باربی شود، اما صورتش به طور کامل از بین رفته و چهره ایوانوا بیشتر شبیه به اردک دافی و حتی هیولا  شده است. و برخی از کاربران اینترنت از جراحان پلاستیکی که چنین ظاهری را برای مراجهع کننده ها درست می کنند انتقاد کرده اند.
 
با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، آندریا به آنچه که در مورد او در اینترنت می نویسد اهمیت نمی دهد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

جراحی پلاستیک برای شبیه شدن به ایوانکا ترامپ

در
این دختر 13 جراحی پلاستیک  را انجام داد تا شبیه ایوانکا ترامپ شود.
یک زن آمریکایی بارها و بارها زیر چاقوی جراح پلاستیک قرار گرفته است تا به بت خود، ایوانکا ترامپ تبدیل شود.  
تیفانی تیلور ساکن تگزاس در حال حاضر 13 عمل جراحی پلاستیک انجام داده است.
تیفانی زمانی که از شوهرش جدا شد(آنها برای مدت ده سال با هم زندگی می کردند) برای جراحی رفت. اما این جراحی کاری نکرد، پس تیلور تصمیم به انجام چند عملیات در بینی و قفسه سینه، لیپوساکشن، بوتاکس کرد. همچنین، زن از پرکننده ها در گونه ها استفاده کرد.
این دختر 13 کار پلاستیکی را انجام داد تا به نظر ایوانکا ترامپ نگاه کند
تیفانی می گوید: "من خیلی زیبا بودم، اما اکنون جذاب تر هستم."
 
ایوانکا ترامپ
ایوانکا ترامپ برایش مدل همه زنان زیبا است و تیفانی می خواهد مانند او در همه چیز باشد حتی در سبک زندگی. به همین دلیل است که او چنین عملیات جراحی پلاستیک را شروع کرد.برای اعمال جراحی بیهوشی به او تنها سه بار در سال گذشته داده شده است. 
 
حالا تیفانی رویاهای ادامه تحول را ادامه می دهد. با این حال، پزشکان هشدار می دهند که چنین تغییر فعال در ظاهر می تواند برای افراد خطرناک باشد. به گفته پزشکان، شما باید حداقل چهار سال منتظر بمانید تا دوباره زیر چاقوی جراح پلاستیک قرار بگیرید. 
 
توجه داشته باشید که دختر دونالد ترامپ، ایوانکا یک زن 35 ساله با کسب و کار موفق، یک سیاستمدار با نفوذ و مادر سه فرزند است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه دختر زیبا تبدیل به زشت ترین زن در جهان شد

در
این داستان در ابتدای قرن بیستم در انگلستان رخ داد. زن جوان و زیبا مری بوان یک زندگی عادی، شوهر دوست داشتنی و چهار فرزند و یک کار جالب داشت.
چگونه دختر زیبا تبدیل به زشت ترین زن در جهان شد؟
اما در برخی مواقع مری بوان احساس سردرد شدید، خستگی، درد در مفاصل و ماهیچه ها می کرد. کم کم ظاهر او شروع به تغییر شدید کرد. جمجمه زن بصورت طولی کشیده شد، ویژگی های صورت و دستش خشن شد، طول دستها و پاهایش تغییر کرد.در زمانی کوتاه، هیچ ردی از زیبایی سابق در او باقی نماند.
 
در آن زمان پزشکان نمیتوانستند تشخیص درست و درمان مناسب بیماری آکرومگالی را پیدا کنند.اگر امروزه او زندگی می کرد، یک زن با آکرومگالی تشخیص داده می شد و علائم بیماری را اصلاح می کردند.آکرومگالی یک بیماری است که در عملکرد غده هیپوفیز اختلال ایجاد می شود و سطح هورمون رشد افزایش می یابد که با افزایش طول دست، پاها و جمجمه همراه است.
 
اما علیرغم تغییر شدیدی در ظاهر، همسر زن از او حمایت کرد و او را از مضحکه شدن در اطرافش محافظت کرد. به دلیل ظاهر خاص آنها، به کار گرفته نمی شدند، و اغلب در خیابان ها به آنها توهین می شد.بعد از مرگ همسرش، مری بوان تصمیم گرفت در مسابقه "زشت ترین زن جهان" شرکت کند که در آن مسابقه جایزه اول را به دست آورد و این باعث تغییر در زندگی مری بوان شد.
 
بعد از مسابقه، او را به ایالات متحده دعوت کردند تا در یک سیرک و پارک تفریحی کار کند. بنابراین، به لطف بیماری که ظاهر او را عوض کرده بود، زن یکی از هنرمندان محبوب آن دوران شد.
 
در اکرومگالی ، امید به زندگی کاهش می یابد، زیرا خطر افزایش آسیب به عروق مغز، کلیه ها و ریه ها و همچنین خطر ابتلا به پولیپوز و سرطان روده بزرگ وجود دارد.مری بوان در سن 59 سالگی فوت شد. 
 
امروزه بیماران آکرومگالی تحت عمل جراحی در غده هیپوفیز قرار می گیرند و داروهای هورمونی برای کاهش تولید هورمون سوماتروپین تجویز می شوند. و اگر مری بوان در این دوران زندگی می کرد، درمان لازم را دریافت می کرد، و با حفظ ظاهر زیبایش، شاید سرنوشتی متفاوت داشت.

نظرات

در ادامه بخوانید...