آیفون و سونوگرافی به تشخیص کروناویروس از راه دور کمک می کنند

330d8eaa-c374-4af8-95bc-6d6c475e2150.jpg

آیفون و سونوگرافی به تشخیص از راه دور کروناویروس کمک می کنند . این امر باعث کاهش خطر ابتلا به عفونت برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می شود.

 دستگاه جدید- IQ Butterfly کمک خواهد کرد که پزشکان با استفاده از تجهیزات سونوگرافی فقط به صورت یک مبدل کوچک و آیفون ، از تشخیص راه حل ویروس استفاده کنند. همچنین می تواند به دستگاه های Android وصل شود.

با استفاده از این ابزار می توانید ریه ها را سونو کنید. این یکی از روش های اصلی برای تعیین coronavirus در ناحیه تیرگی یا ضخیم نامنظم اطراف پلور یا غشاهای اطراف ریه ها است.

کارشناسان خاطرنشان می کنند که مهمترین مزیت این است که بیمار می تواند از آن استفاده کند. کافی است که آن را به آی فون خود متصل کرده و از پزشک خود دستورات را از راه دور دریافت کند. بنابراین متخصصان می توانند بدون ملاقات با بیمار معاینه کامل را انجام دهند.

 

5941d53d-f5a1-4c54-9542-f315d20efced.jpg

راه اندازی و توسعه آن بعد از گسترش کروناویروس در سراسر جهان آغاز شده است. آنها تصمیم گرفتند که دستگاه جدید بدون نیاز به تماس با بیمار ، بتواند به تشخیص بیماری کمک کند. علاوه بر این ، اگر بیماری بدون عارضه پیش رود ، می توان بیمار را در خانه معالجه کرد و بطور دوره ای معاینه کرد. بنابراین ، او قادر نخواهد بود تاج ویروس را به پرسنل پزشکی منتقل کند.

این شرکت اضافه کرد که کاربر برای تشخیص، دانش خاصی نیاز ندارد. اولین معاینه فقط می تواند مقدماتی باشد ، اگر پزشک متوجه علائم بیماری شود ، می تواند عمق سیگنال سونوگرافی را کنترل کند یا با ثبت عکس و فیلم برای معاینات بیشتر را انجام دهد .

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید