15 سایت مسافرتی مفید برای کسانی که عاشق سفر هستند

اگر عاشق مسافرت هستید، تعدادی وبسایت هستند که باید حتما ببینید تا بتوانید اطلاعات خوبی از پول، زمان یا سفر کسب کنید و یا از هواپیمازدگی جلوگیری کنید. و بهترین چیز راجع به این مقاله این است که هیچ ثبت نام آزار دهنده ای برای مجلات ندارد (بخاطر اینکه قطعا شما در سفر هستید و نه در خانه). و هیچ سایتی هم در آنجا تبلیغی نکرده است. پس از این سفر کوچک در اینترنت لذت ببرید و من امیدوارم که فقط اینطور نباشد که یک سایتی را بشناسید و دیگر سری هم نزنید، بلکه سایتی که بطور فوق العده ای مفید باشد.
بنابراین پیش بسوی سفرهای بدون راه!


1- تریپ اکسپرت
اکثر شما از "تریپ ادوایزر" آگاه هستید، سایتی که به دیگران اجازه می دهد تا راجع به مکانها نظرشان را بگذارند، اما این بسیار عالی است که از نظرات مردم عادی در کنار کارشناسان بهره مند شوید. این کاریست که تریپ اکسپرت اجازه انجامش را می دهد. شما مقصدتان یا امکاناتتان را بنویسید و این سایت از الف تا ی را برای شما لیست می کند.(سیارک)
2- اویستر
بعضی اوقات ما گول عکسهای فوق العاده ای را می خوریم که اتاقها را کشیده نشان می دهد یا با کاهش نسبت سواحل را شلوغ. اویستر صفحه ای دارد که عکسهای هتل ها را با عکسهای خود اویستر قیاس کرده است تا شما بتوانید تصمیم بگیرید که آیا آن مکان اسطوره ایست یا افسانه ای.
بررسی های اویستر فرای خوب بد و زشت درباره حتی بهترین مکانهاست. ما این صداقت آنها را تحسین می کنیم بخاطر اینکه واقعیت این است که هیچکس نمی خواهد پولش را در تعطیلات دور بریزد.
3- یلپ!
هنوز در ذهنتان درگیر هستید که در مقصدی که انتخاب کردید کجا بمانید یا این را بخورید یا آنرا؟ پس یلپ می تواند کمکتان کند. من یک مکان از نیویورک سیتی را در سایتهای مختلف برای بررسی گذاشتم و یلپ پیشنهادهای بسیار دقیقی همراه با عکس و امتیاز دهی کاربران ارائه کرد. مرور کننده ها هم برآورد شده بودند وشما می توانستید ببینید که آیا آن فرد تنها آشنایی مختصری با آن مکان دارد یا چند بار در آنجا بوده و به خوبی از همه چیز با خبر است. برای توضیح بیشتر، شما نی توانید بفهمید که ایا برآورد این شخص با شما قابل مقایسه است یا خیر. ممکن است که آنها از اعضای توری بودند که شما با آن سفر کردید.
4- تریپ ترایب
من این تصور را می کردم که بالاخره کسی باید همچین دامنه ای را برای سایتش ثبت کرده باشد. این سایت به شما کمک می کند که علائق، پیشنهادات، تعطیلات و مکانهای اطراق کردن خود را در سایت قرار دهید و با مردمی که هم سلیقه شما هستند ارتباط برقزاز کنید و از ویژگیهای شخصی، روابط و علاقمنیهایشان باخبر شوید. این دقیقا یک سایت آشنایی نیست ولی شما می توانید مردمی را که مشتاق چنین کاری هستند بیابید که یک حالت الهام بخشی دارد.
5- روم2ریو
من از طریق یک سری وبلاگ سفر با این سایت آشنا شدم که بسیار تعریفش را می کردند. بنابراین من امتحانش کردم، وسوسه شدم و از آن الهام گرفتم! شما می توانید با ابزاری قیاسش کنید (طراحی بسیار زیبا و ساده ای با منوهای باز شونده دارد) که اطلاعاتی نظیر چطور سفر می کنید، قیمت سفر و حتی اطلاعات دقیقی مانند خط اتوبوس، هواپیما و غیره را نیز به شما می دهد. من وارد سایت شدم و زمان سفر کردن و زمان رسیدن را وارد کردم و با یک کلیک ساده می توانستم بلیط هواچیمای مورد نیازم را خریداری کنم.(سیارک)
6- اسکیپ لگد
این سایت هلو است. آیا می دانستید که می توانید بلیط های مسافرتی خود را تنها با تغییر الگوی سفرتان به نصف کاهش دهید؟ فرض کنید میخواهید به میامی بروید. شما می توانید با 200 دلار مستقیما اینکار را بمنید. یا می توانید یک ساعتی معطل شوید و آن را به 160 دلار برسانید و یا آنرا به 86 دلار کاهش دهید اگر این مقدار معطل شدن 5/1 ساعت در یک شهر دیگر بیشتر شود. هرچه که بیشتر بتوانید این وضعیت را تحمل کنید بیشتر می توانید پول صرفه جویی کنید.
7- خوابیده در فرودگاه
این اتفاق می تواند غیر عمدی رخ دهد اما می تواند در شرایط خاصی سودمند باشد. پس اگر نیاز دارید که عوض گرفتن هتلهای گرانقیمت در فرودگاه بخوابید اطلاعات مربوط به امکانات فرودگاه ممکن است بدردتان بخورد. "اسلیپینگ این ایرپرت" امکانات فرودگاهها را برای مسافرتهای محطاتانه و خسته کننده نقد و بررسی کرده است.
8- ریسپانسیبل تراول
من این ضرب المثل را دوست دارم : " تنها عکس بگیرید و تنها اثر انگشت بر جای بگذارید" و  این همان چیزیست که این شرکت عرضه می کند. به شما توصیه می کنم که بیشتر از چند روز مرخصی بگیرید. شما بصورت کوچک و خصوصی خرید می کنید. شما تصمیم می گیرید که به چه تعطیلاتی می روید، به صورت زوج و برای ماه عسل یا بصورت خانوادگی. شما تصمیم می گیرید که دوچرخه سواری می کنید و یا خرید خواهید کرد. تعدادزیادی مکان تفریحی همراه با قیمت، عکس، توضیحات، بررسی ها و برنامه سفر پیشنهادی در این سایت وجود دارد. بعلاوه، در مورد اینکه نحوه پاسخگویی، امکانات راحتی که حتی شامل سازه و مواد آن نیز می شود موجود است. این سایت به شعور شما احترام می گذارد.
9- پیک
من نمی توانم از نگاه کردن به این سایت دست بردارم. شما می توانید به "روز کامل" سایر مردم نگاه کنید و می-توانید برای خود برنامه ریزی کنید. پیشنهادهایی از شهروندان سطح بالای شهر وجود دارد، مانند طراحان مد، و همچنین معامله ها و پیشنهاداتی از طرف تورها. این جالب است که ببینید بقیه مردم چطور وقتشان را در "جورج تاون" می گذرانند و یا ببینید که کجا یک ماشین اسپرت را می شود کرایه کرد.... "ورمانت"؟ بالاخره برای هر کسی اینجا یه چیزی پیدا میشه!!
10-.The Man in Seat Sixty-One
اگر قطارها و مسافرت در سرتاسر دنیا را بطرز وحشتناکی دوستدارید این سایت برای شماست. اگر راجع به آن فکری نکرده اید شاید وقتش باشد که شروع کنید چرا که این یکی از یهترین تجربه های زندگی است. مسافرت با قطار در کشورهای مختلف می تواند یکی از خاطرات بیاد ماندنی باشد. خوب تحقیق کردن این سفر را بهتر نیز می-کند. با این سایت، مسیرها و عکسها را بگیرید و نظر یک حرفه ای را راجع به این سفرها جویا شوید.
11- بلک تومیتو
من میگم گوجه و تو میگی گوجه سیاه! و من میگم چی؟ "بلک تومیتو" به شما اجازه می دهد تا تعطیلات لوکس و رویایی را کشف کنید. آیا دوست دارید که به یک ماه عسل چند بعدی بروید؟ آنها یک برنامه برای شما دارند. آیا دوست دارید که به یک نعطیلات با غذاهای فوق العاده بروید؟ انها یک برنامه برای شما دارند. ایا این چیزی است که می خواهید به فهرست برنامه ها تان اضافه کنید. وارد سایت شوید و آنرا تحت عنوان فهرست برنامه ها ذخیره کنید. آنها برای هر نوع رویای آماده اند.
12- هیپماک
آیا می خواهید پیش از پرواز بدانید که آیا پاهایتان خواب می رود و یا با توقف در میان راه شکنجه خواهید شد؟ این سایت یک مقیاس درد برای پروازها دارد تا شما را آگاه کند. و اگر شما یک هتل رزرو کردید، یک نمودار با استفاده از ستونهای رنگی به شما خواهد گفت که آیا شب نشینی ها با امکانات هتل همخوانی دارد یا این شب نشینی حالب است یا برای شما جالب نیست. بخاطر اینکه گاهی اوقات ما نمی خواهیم که پنجره اتاقمان بغل بار پر سر صدای شهر باشد و ترجیح می دهیم تا یک تاکسی بگیریم تا به آنجا برسیم.
13- ایرهلپ
اگر بند و بساط خود را گم کردید، تاخیر داشتید یا مورد سواستفاده خطوط هوایی قرار گرفتید باید سری به "ایر هلپ" بزنید. این وبسایت به شما کمک می کند تا حقوقتان را بدانید و از غرامتی که استحقاقش را دارید باخبر شوید. هر چه که برنامه تان باشد انجام تحقیق قبل یا بعد از اینکه بعضی چیزها اتقاق افتاد بنظر کار درستی می-آید. می ارزد که بررسی اش کنید.
14- اسکیفت
آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی در صنعت مسافرت می افتد می تواند برای شنا خوب باشد. اگر برخی از اخبار بد اتفاق بیافتد این سایت به شما کمک می کند که یاد بگیرید پیش از آنکه یک ضرر جبران ناپذیر ببینید. همچنین اگر یک شرکت یا هواپیمایی که شما می خواهید با آن کار کنید دچار مشکل باشد، ممکن است که بخواهید برنامه تان را عوض کنید. حتی اگر آخرین تکنولوژی برای سفر کردن معرفی شد، ممکن است که شما بتوانید که اپلیکیشن را دانلود کنید تا بهترین کمک را به شما بکند.
15- هوم اکسچینج
اگر شما در یک جای عالی زندگی می کنید و کس دیگری هم در یک جای عالی دیگر زندگی می کرد این سایت می-تواند به شما پیشنهاد جالب و اجرایی راجع به تهیه وسائل راحتی بدهد. من شنیده ام که مردم بالکنهایشان را در جاهایی مثل نیو اورلئان اجاره می دهند، اما اگر یک جای عالی داشته باشید، می توانید خانه هایتان را برای مدتی طاق بزنید. خوش بحالتان.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید