چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش دوم

7. چای قاصدک
قاصدک یک ادرار آور طبیعی است که خروج ادرار شما را افزایش می دهد. به علاوه، قاصدک ظرفیت عملکرد کبد را بهبود می بخشد. علاوه بر این، سموم را از بدن شما خارج کرده و آب محفوظ، به ویژه از ناحیه شکم را بیرون می-کند. در اینجا دستورالعمل گام به گام مورد نحوه سفت شدن پوست شکم با چای قاصدک، آورده شده است:


این ها را تهیه کنید:
1 قاشق غذاخوری از ریشه قاصدک (برشته شده) یا 1 قاشق چای خوری از پودر ریشه قاصد (برشته شده)
یک تکه ی نیم اینچی از زنجبیل تازه (خردشده)
دانه های هل -- از یک هل
یک تکه ی نیم اینچی از پوست دارچین
برگ نعناع – 4-5
1 و نیم فنجان آب
2-1 قاشق چای خوری عسل (اختیاری)
این ها را انجام دهید:
ابتدا، همه ی این اجزاء را به آب اضافه کنید (بجز عسل).
سپس آب را برای حدود 10-5 دقیقه بجوشانید
آب آنرا بریزید و بعد در صورت نیاز، عسل را اضافه کنید.
آنرا بخوبی مخلوط کنید و از چای خوشمزه ی ریشه قاصدک لذت ببرید.
توصیه می شود که این چای (4-2 فنجان) را در طول روز مصرف کنید. (سیارک)  
8. آب حاوی گیاهان
برخی از این گیاهان در آشپزخانه شما شامل زنجبیل، خیار و نعناع هستند. با کمال تعجب، این گیاهان وقتی با یک چربی سوز عالی و موثر مثل لیمو مخلوط می شود می تواند برای از بین بردن چربی شکم عالی باشد. خیار، با در برداشتن فیبر رژیمی و آب، به عنوان یک غذای عالی برای از بین بردن چربی شکم در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، بدن را از درون تمیز می کند و همچنین به شما در کاهش وزن کمک می کند. نعنا نه تنها معده را بعد از زیاده-روی در خوردن غذا، آرام می کند بلکه هوس شما را نیز کم می کند. زنجبیل یک چربی سوز کامل است که منبسط شدن رگ های خونی را ممکن می سازد که منجر به گردش خون بهتری می شود. همچنین، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. به لطف محتوای بالای آنتی اکسیدان و ویتامین C در لیمو، علاوه بر سوختن چربی، انرژی شما افزایش می یابد. آب می تواند، باعث می شود بدنتان آب دار باشد. به خصوص، این آب معطر همچنین می تواند باعث سم زدایی بدن شما شود. برای گرفتن بهترین نتایج، آنچه که شما باید انجام دهید:
این ها را تهیه کنید: (سیارک)  
2 لیتر آب
خیار (برش داده شده) –اندازه متوسط 
1 قاشق چای خوری زنجبیل (رنده شده) یا یک تکه ی 2-1 اینچی از زنجبیل (له شده)
1 عدد لیمو (برش داده شده)
برگ های نعناع (12-10 شاخه)
فرآیند:
تمام شب، همه این اجزاء را در آب قرار دهید.
بعد از آن، آب را در کل روز بنوشید.
9. دارچین
دارچین گرماساز است. بنابراین، اضافه کردن پودر دارچین (1 قاشق چای خوری) به رژیم غذایی روزانه شما، سوخت و ساز بدن تان را افزایش می دهد. چگونه پوست شکم را با دارچین سفت کرد؟ آنچه که شما باید انجام دهید:
دارچین (یک قاشق چای خوری) را روی نوشیدنی هایی مثل قهوه، چای یا حتی شیر بریزید.
یا، شما میتوانید دارچین را به نان تست، مافین (muffin) و غیره، اضافه کنید.
پودر دارچین را به غلات صبحانه اضافه کنید.
در روش دیگر، شما می توانید آنرا روی سوپ، سالاد و سس هایتان بریزید.(سیارک)  
10. چای سبز
در اینجا دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه سفت شدن پوست شکم با چای سبز آورده شده اند:
این ها را تهیه کنید:
 برگ چای سبز – 2-1 قاشق چای خوری یا 1 کیسه چای سبز
1 فنجان آب داغ
برگ های ریحان یا نعناع – 4-5 عدد
2/1 تا 1 قاشق چای خوری آب لیمو
2-1 قاشق چای خوری عسل (اختیاری)
این ها را انجام دهید:
یک کیسه چای یا چای سبز یا برگ های ریحان یا نعناع را به یک فنجان آب داغ اضافه کنید.
سپس، آنرا بپوشانید و برای 10-5 دقیقه اجازه دهید بماند.
آب آنرا ریخته و بعد آب لیمو و عسل (اگر استفاده می کنید) را اضافه کنید.
حال، آنرا بخوبی مخلوط کرده و چای سبز را بچشید.
بهتر است که شما هر روز، ترجیحا بعد از وعده های غذایی، چای سبز (سه تا چهار فنجان) مصرف کنید.
11. فلفل قرمز
با کمال تعجب، فلفل های قرمز حاوید کپسایسین هستند که حاوی اثرات گرمازایی است. به خصوص، تولید گرمای بدن شما را افزایش می دهدو در نتیجه از کالری یا انرژی بیشتری استفاده می کند. وقتی کپسینوید (capsinoids) هر روز مصرف می شود، چربی شکمی را کاهش داده و همچنین اکسیداسیون چربی را بهبود می بخشد. فلفل خام، خشک، پخته شده و یا به صورت پودر، بخورید. فلفل هابانرو حاوی بالاترین میزان کپسایسین است. فلفل قرمز دارای مقادیر مختلفی از کپسایسین است، بهمین خاطر بعضی از آن ها نسبت به بقیه، تندتر هستند. فلفل قرمز (Cayenne) مقدار قدرتمندی از کپسایسین دارد که می تواند سوزاندن چربی را افزایش داده و همچنین به از دست دادن چربی شکم منجر شود.(سیارک)  
12. روغن نارگیل
با کمال تعجب، روغن نارگیل، تری گلیسیرید متوسط زنجیرِ بالایی دارند که نحوه ی متابولیزه شدن آنها نسبت به اسیدهای چرب بلند زنجیر، متفاوت است. همچنین، روغن نارگیل حرارت زا است و همچنین چربی می سوزاند. در اینجا دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه سفت شدن طبیعیِ پوست شکم با روغن نارگیل، آورده شده اند:
روغن نارگیل را به روغن های موجود خود که شما هر روز از آنها استفاده می کنید اضافه نکنید. شما باید روغن های پخت و پز خود را با روغن نارگیل جایگزین کنید.
2 قاشق غذاخوری در روز کافی است.
روغن نارگیل همچنین به تلاش های صورت گرفته برای کاهش وزن کمک می کند. بنابراین، رژیم غذایی اولیه باید غذاهای کامل، مغذی باشد.
13. تغییرات ساده و آسان در شیوه ی زندگی
اگر شما واقعا می خواهید چربی شکمی خود را از بین ببرید، بهتر است که همین حالا در شیوه زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید. (سیارک)  
خواب کافی / همانطور که می دانید، کمبود خواب به عنوان یکی از دلایل اصلی تجمع چربی شکم تان در نظر گرفته می شود. به طور کلی، هنگامی که شما خواب نیستید، شما برای غذاهای چرب و قندی اشتیاق دارید. همچنین، هورمون کورتیزول تان را افزایش داده که شما را به انسولین غیرحساس می کند. بدیهی است، شما بیوریتم (زیست آهنگ) بدن تان را از دست می دهید. بنابراین، خواب خوب است.
مصرف الکل را متوقف کنید یا کاهش دهید -- همانطور که می دانید، الکل پر از کالری است، اگرچه هنگامی که شما الکل مصرف می کنید، شما احساس سیری نمی کنید. بخصوص، زیاده روی در نوشیدن باعث رسوب چربی در اطراف کمرتان می شود.
14. ایجاد عادات غذایی درست
بله، اگر شما غذای مناسبی بخورید، غذا می تواند چربی شکم را از بین ببرد. چگونه پوست شکم با مواد غذایی سفت می شود؟ آنچه که شما باید انجام دهید:
میان وعده ها را هوشمندانه انتخاب کنید - برگرها، پیتزای سرخ شده ی فرانسوی، و غیره برای بدن ما خوب نیست. مواد غذایی کم چربی، کم کالری یا بدون قند، می تواند بیش از حد در ایجاد چربی نقش داشته باشد. به خصوص، شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است بدن را وادار به ذخیره چربی کند. شما باید از آنها اجتناب کنید و از میان وعده های سالمی مانند میوه ها، آجیل و غیره استفاده کنید.
مواد غذایی سالم بیشتری مصرف کنید -- شما باید پروتئین، میوه های خام تازه، سبزیجات، آجیل و غلات سبوس دار بیشتری بخورید. به یاد داشته باشید سبزیجات و میوه های کنسرو شده می تواند باعث افزایش چربی شکم شود پس از آنها اجتناب کنید.(سیارک)  
قند را در رژیم غذایی خود کم کنید.در حقیقت شکر به عنوان یکی از علل عمده ی چربی در نظر گرفته می شود. به خصوص، به جای شکر، از کربوهیدرات های پیچیده استفاد کنید. بدن کربوهیدرات های پیچیده را به قند تبدیل می-کند و قطعا، آنها برای شما بسیار مفید هستند. بیشتر از چربی های خوب استفاده کنید، همانطور که می دانید، چربی امگا-3 می تواند به از بین بردن چربی شکم-تان کمک می کند. غذاهای با شاخص گلوکز پایین، مانند لوبیا بسیار مفید هستند و باعث کاهش چربی شکم می-شود.وعده های غذایی را از قلم نیاندازید -- صبحانه، ناهار و شام را هر روز بخورید. میان وعده های غذایی مختصر و کوچک سالمی در بین وعده های غذایی اصلی داشته باشید.
ویتامین C بیشتری مصرف کنید .برخی از غذاهای غنی از ویتامین C از جمله لیمو، کیوی، پرتقال، و غیره، هستند.

پست های مرتبط:

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش اول

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش سوم

چگونه پوست شکم را بصورت طبیعی و سریع، سفت و محکم کرد: 26 راه حل - بخش چهارم

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید