طرز تهیه پاستای صدفی جامبو

پاستای صدفی غذایی است که به سرعت آماده می شود و بخاطر ظاهر اشتها برانگیزش برای کودکان کم اشتها بسیار مناسب است.جامبو به پاستاهای صدفی بزرگی می گویند که میتوان داخلش را با محتویات مختلفی پر و به صورت فینگرفود سرو نمود. جامبوی شکم پری که در اینجا طرزتهیه آن آمده با موادی خیلی ساده که به راحتی آماده می گردد پر شده است. اگر به دنبال تجربه غذای جدیدی می باشید یا می خواهید میهمانان خود را با فینگرفودهای خوشمزه سورپرایز نمایید، جامبوی شکم پر گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

 

مواد لازم برای تهیه پاستا صدفی شکم پر جامبو

- پاستای صدفی (جامبو ) 250 گرم
- گوشت چرخ کرده 450 گرم
- ادویه تاکو 30‌ گرم
- رب گوجه 400 گرم
- پنیر رنده شده 2 پیمانه
- گوجه نگینی 1 پیمانه
- گشنیز خردشده 1/4 پیمانه

طرز تهیه پاستای صدفی :
کف ماهیتابه ای به قطر ۳۰ سانتیمتر را چرب نمایید . گوشت چرخ کرده را به مدت ۵ دقیقه  با پیاز تفت داده و مرتب هم می زنیم تا کاملا  آب گوشت تبخیر شده و به روغن بیفتد همزمان گوشت هم بپزد . ادویه تاکو ، رب گوجه فرنگی و یک پیمانه از پنیری که رنده کرده ایم  را اضافه کرده  و مخلوط می کتیم تا زمانی که پنیر کاملاً ذوب شود.جامبوها را طبق دستور نوشته شده روی بسته بندی پخته و خشک می کنیم.

هر یک از جامبوها را با تقریباً یک قاشق از سس گوشتی که آماده کرده ایم پر می کنیم و آن ها را در یک ظرف شیشه ای مخصوص فر (پیرکس) میچینیم . نیازی به چرب کردن ظرف نمی باشد. سپس روی سس گوشت، کمی گوجه خرد شده و گشنیز اضافه می کنیم و در پایان سطح مواد را با یک لایه پنیر باقی پر می کنیم.

جامبوی شکم پر را درفری که از قبل با دمای ۱۷۵ درجه سانتیگراد روشن کرده ایم برای مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار می دهیم و وقتی پنیر کاملا ذوب شد، آن را سرو می کنیم. 

کاپ های سیب زمینی با طعم افرای شیرین

پنیر و ماکارونی سرخ شده ی کلاسیک

سالاد سریع و آسان پاستا و سبزیجات و لیمو سریع و آسان

اسکالوپینی مرغ با اسفناج و اسپاگتی تخت آشپزی آسان با سیارک

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید