کیک پنیر میوه ای بدون پختن یک صبحانه عالی تصویری مرحله به مرحله

پنیر، میوه و ژلاتین یک ترکیب کلاسیک در دسر است. دسر کیک پنیر بدون پخت بر اساس میوه های مورد علاقه شما یک صبحانه عالی برای تمام خانواده خواهد بود. در گرمای تابستان، زمانی که شما نمی خواهید آشپزی کنید و چیزی را در فر بپزید، چنین کیکی بدون پختن، نجات دهنده واقعی شما خواهد بود. من این کیک را برای تولد ها درست می کنم زیرا بسیار راحت است و می توان آن را از قبل آماده کر. 1-2 روز قبل از جشن. و اگر شما در قالب سیلیکونی شکل بریزد، بسیار زیبا می شود.

مواد لازم برای تهیه کیک پنیری

پنیر 400 
شیر180 میلی لیتر 
گیلاس شیرین 50 گرم
توت فرنگی 50 گرم
هلو اعدد 
شیر تغلیظ شده 2 لیوان 
کمی وانیل 
ژلاتین 20گرم  

طرز تهیه کیک پنیر میوه ای

مرحله 1:
مرحله 1 آماده سازی مواد تشکیل دهنده برای تهیه پنیر با ژلاتین و میوه : پنیر (5-9٪ چربی)، شیر تغلیظ شده، ژلاتین، شیر، وانیل و هر میوه ای بنا به سلیقه و ذائقه ( هلو، گیلاس و توت فرنگی).
مرحله 2:
مرحله 2 هلو، گیلاس و توت فرنگی را بشویید. هلو را به قطعات کوچک بریزید. هسته گیلاس را درآورید و نصف کنید. شما می توانید هر نیمه را به دو قطعه دیگر برش دهید. توت فرنگی را به چهار قسمت برش بزنید.
مرحله 3:
مرحله 3 اگر پودر ژلاتین استفاده می کنید، شیر را بگذارید برای 20 دقیقه بجوشد. من از ژلاتین ورقه ای استفاده کردم، بنابراین در آب خیس می کنم.
مرحله 4:
مرحله 4 به شیر تغلیظ شده وانیل را اضافه کنید و آن را صاف کنید. گرما را کم کنید، اما به حالت جوش نباشد.
مرحله 5:
مرحله 5 ژلاتین ورقه را فشار داده و به شیر گرم اضافه کنید، تا زمانی که صاف  و یکنواخت شود ، مخلوط کنید. اگر از ژلاتین پودری استفاده میکنید،اول پودر ژلاتین را در یک ظرف با کمی شیر مخلوط کنید و هم بزنید تا کاملا حل شود. سپس به شیر و وانیل اضافه  و مخلوط کنید.
مرحله 6:
مرحله 6 پنیر را اضافه کنید و هم بزنید. بهتر است آن را با یک میکسر انجام دهید.
گام 7:
گام 7 میوه های خرد شده را به پنیر اضافه کنید.
گام 8:
گام 8 همه مواد را به آرامی مخلوط کنید.
گام 9:
گام 9 مخلوط آماده را در قالب های سیلیکونی بریزید و آن را به مدت 2-4 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود.
گام 10:
مرحله 10 دسر آماده برای خارج شدن از قالب و برش زدن است
ترکیبی از پنیر، میوه و ژلاتین یکی از مخلوط های مورد علاقه من در دسر است. من بارها و بارها از این مخلوط در غذاهایی مانند: پنیر و کیک ماست، دسر  با ژلاتین و میوه، سوفله پنیر با ژلاتین و غیره استفاده می کنم.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید