10 کودک ثروتمند جهان

در زمانی که اغلب بچه ها درس های خود را فرا می گیرند و در محافل مختلف کسب و کار شرکت می کنند، تا مهارتی کسب کنند و با امید به این امر که بتوانند در آینده کار شایسته و سودآوری را به دست بیاورند، تعداد کمی از مردم خوش شانس در جهان وجود دارند که در زمان تولد و یا قبل از رسیدن به سن قانونی، دارای ثروتی نجومی  در زندگی شده اند. در این مقاله لیستی از ده تن از ثروتمندترین کودکان جهان را می بینید.

10. جیلن بلدوز

3.5 میلیون دلار
کارآفرین جوان ما، در سن 12 سالگی یک شرکت فناوری اطلاعات به نام Bledsoe Technologies تاسیس کرد که گرافیک و طراحی وب سایت را برای مشتریانش انجام می داد، رتبه 10 در لیست ثروتمندترین کودکان جهان می باشد.

9. ریکو رودریگز

4 میلیون دلار
ریکو رودریگز (متولد 31 ژوئیه 1998) یک بازیگر آمریکایی است که به لطف نقش منی دلگادو در سریال تلویزیونی کمدی «خانواده آمریکایی» مشهور شده است.
ریکو با وجود سن جوانش، 4 میلیون دلار را به دست آورده، و همچنین کتاب "درسهای زندگی رول" ... که در سال 2012 منتشر شد را نوشته است.

8. ال فانینگ

5 میلیون دلار
ElLE Fanning (متولد 9 آوریل 1998) یک بازیگر آمریکایی است که بیش از 30 نقش را در تلویزیون بازی کرده است.
زمانی که او 2 سال و 8 ماه سن داشت در سال 2001 وارد سینما شد.


7. جیدن اسمیت

8 میلیون دلار
هفتمین بار در لیست ثروتمندترین کودکان جهان، جیدن اسمیت (زاده 8 ژوئیه 1998)، بازیگر، خواننده و رقصنده آمریکایی است.جیدن اسمیت پسر بازیگر آمریکایی محبوب ویل اسمیت است.


6. ابیگیل کسلین برسلین


12 میلیون دلار

ابیگیل کسلین برسلین (متولد 14 آوريل 1996) هنرپيشه شناخته شده آمريکايی  برای فيلم ها "Little Miss Happiness"، "Signs"، "Welcome to Zombieland" و "جزیره نيم".نامزدی برای اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن.

او در سن سه سالگی فعالیت تبلیغاتی را آغاز کرد و دو سال بعد در سال 2002 اولین بار نقش Bo Hess را در هیجان انگیز «Signs» بازی کرد.


5. والنتینا پالوما پینو

12 میلیون دلار
والنتینا پالوما پینو (به انگلیسی: Valentina Paloma Pino) ​​(متولد 24 سپتامبر 2007) دختر سلما هایک، بازیگر مشهور آمریکایی آمریکایی و آمریکایی ، فرانسوی هنری پینولت، مدیر کل میلیاردر فرانسوی فرانسه است که در ماه سپتامبر سالانه 50،000 دلار برای نگهداری املاک در لس آنجلس ثبت نام کرده است والنتینا، با ارزش مجموع 12 میلیون دلار در رتبه پنجم است.

4. نیک دالویسیو

30 میلیون دلار
Nick D'Aloisio (متولد 1 نوامبر 1995) - برنامه نویس انگلیسی و کارآفرین اینترنتی.
به گفته مجله هفتگی آمریکا، Time به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین نوجوانان در جهان شناخته شده است. Nick D'aloisio به عنوان مخترع برنامه موبایل Summly شناخته می شود که به سرعت صفحات اخبار را در اینترنت تحلیل می کند و به کاربر یک لیست بسیار مناسب از تمام نشریات مورد علاقه اش را می دهد.

3. DANNILYN BIRKHEAD

59 میلیون دلار.
سومین جایزه در لیست ثروتمندترین کودکان جهان دانیلین Birkhead (متولد 7 سپتامبر 2006) - دختر آمریکایی معروف، آنا نیکول اسمیت، که در فوریه 2007 در اثر مصرف بیش از حد داروهای ضد افسردگی و ضد درد درگذشت.
Dannylin در سن 6 سالگی، اموال مادرش و 10 میلیون دلار را به ارث برده است.


2. KNOX و VIVIENNE جولی پیت

67.5 میلیون دلار
Twins Knox و Vivienne جولی پیت (متولد 12 ژوئیه 2008) - فرزندان سلبریتی معروف هالیوود آنجلینا جولی و براد پیت.
از زمان تولدشان، برادر و خواهر زیر نظر مطبوعات قرار گرفتند و بلافاصله در جلد مجله ها آمدند که 14 میلیون دلار برای آنها به ارمغان آورد.

علاوه بر این، والدین این کودکان هر دو از مشهورترین سلبریتی ها در جهان هستند. بنابراین، تعجب آور نیست که آنها در فهرست ثروتمندترین کودکان جهان در رتبه دوم قرار دارند.

1. جورج الکساندر لوئیس

1.میلیارد دلار
ثروتمندترین کودک جهان، جورج الکساندر لوئیس (زاده 22 ژوئیه 2013)، یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا، پسر دوک کمبریج ویلیام و همسرش، دوشس کمبریج کاترین، نوه شاهزاده ولز و نوه بزرگ ملکه الیزابت دوم، وارث آینده تاج و تخت بریتانیا است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید