همسر سیاستمداران چگونه لباس می پوشند

کیت میدلتون

 نه تنها سیاستمداران ، بلکه همسران آنها نیز نماینده این کشور در مقابل جامعه جهانی هستند. و سبک خانم نه تنها برای او ، بلکه برای دولت نیز مهم است. کیت میدلتون  ، دوشس کمبریج همچنین یک نماد سبک برای انگلستان و فراتر از آن است. چه می توانیم بگوییم ، و فرزندان زوج سلطنتی نیز به عنوان یک نمونه خاص از سبک عمل می کنند. به محض اینکه وارثان تاج و تخت در انظار عمومی ظاهر می شوند ، موارد این مارک خاص بلافاصله به فروش می رسند.

 

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ
 بانوی اول رئیس جمهور آمریکا ، یک تاجر بزرگ و شخصیت عمومی ، هر روز زیر نظر پاپاراتزی ها است و همه مردم عادی مشتاق دیدن هر تصویر جدید او هستند. خوشبختانه آرایشگران ملانیا بسیار عالی هستند و هر بار که او با تصاویر شیک و خوب انتخاب شده می درخشد و خشنود می شود.

 

کارلا برونی

کارلا برونی

 

پاریس پایتخت شیک پوشی ، مد و لباس  است و کارلا برونی یکی از پردرآمدترین مدل های جهان در گذشته است و همسر نیکلاس سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه این ظرافت پیچیده را با مثال خود به نمایش می گذارد.


فرانچسکا پاسکاله

فرانچسکا پاسکاله

ایتالیا جایی است که مد متولد می شود و فرانچسکای درخشان تأیید بارز این امر است. همسر سیلویو برلوسکونی نخست وزیر پیشین ایتالیا لباس های عجیب و غریب را با وقار ارائه می دهد.


میشل اوباما

میشل اوباما

آمریکا جایی است که مد از نوآوری به زندگی می رسد. و یکی دیگر از نمادهای فراموش نشدنی سبک ، میشل اوباما ، همسر رئیس جمهور سابق باراک اوباما است. او رنگها ی روشن با بافت فوق العاده را ترجیح می دهد.


سوفی گرگوار

سوفی گرگوار

او لباس هایی با رنگ ها و سبک های هماهنگ با کلاسیک و رمانتیسم انتخاب می کند.


اسما اسد

اسما اسد

همسر رئیس جمهور سوریه در رویدادهای مهم با لباس های شیک ، تجاری مانند و در عین حال زیبا ظاهر می شود. او در لندن تحصیل کرد و ظاهراً به همین دلیل است که سبک انگلیسی در لباس های او وجود دارد.


بریژیت مکرون

بریژیت مکرون

بانوی اول فرانسه ، سایه های لاکونیک و رنگ های روشن را در لباس های خود انتخاب می کند.

 

حیا بنت الحسین

شیخ دبی

حیا بنت الحسین ، همسر جوان و محبوب شیخ دبی و معاون نخست وزیر امارات متحده عربی ، محمد بن راشد آل مکتوم است. خانم لباس های کلاسیک را ترجیح می دهد ، اما در عین حال در یک ترکیب هماهنگ از نت های غربی و شرقی.

 

سوتلانا مدودوا

دیمیتری مدودف

همسر دیمیتری مدودف ، رئیس جمهور پیشین روسیه ، سوتلانا ، الگویی شیک برای زنان روسی است. Svetlana Medvedeva لباس هایی را انتخاب می کند که متناسب با ظاهر پیچیده و ظریف او باشد - سایه های پاستلی در لباس و کلاسیک های زیبا .


لتیسیا اورتیز روکاسولانو

پادشاه فیلیپ ششم

ملکه زیبایی باورنکردنی اسپانیا ، همسر پادشاه فیلیپ ششم ، لتیسیا اورتیز روکاسولانو ، به سبک لاکونیک ، اما  لوکس و  باور نکردنی پایبند است.

 

شارلین لینت ویتستوک

 شاهزاده موناک

شارلین ، پرنسس موناکو ، همسر آلبرت دوم ، شاهزاده موناکو ، لباس های زیبا و سایه های ظریف  را ترجیح می دهد.

رانیا العبدالله

پادشاه اردن

 

همسر پادشاه اردن ، رانیا العبدالله ، طبق روایات ملی کاملاً متواضع لباس می پوشد و در عین حال ، این لباس ها دارای عناصر جالب ظرافت و تجملاتی  نیستند.

 

گلپر ریورا

 Enrique Peñi Nieta Angelica Rivera

بازیگر و خواننده مکزیکی ، همسر رئیس جمهور سابق مکزیک Enrique Peñi Nieta Angelica Rivera ، با ظاهر زیبا ، لباس های زیبا 

 

ماکسیما سورگوئیتا

پادشاه هلند

 ملکه ماکسیما ، همسر ویلم الکساندر پادشاه هلند ، با شیکی خاص به کد لباس دربار پایبند است ، اما ضعف و عشق ویژه او  کلاه  اوست.

 

ماتیلدا

ملکه ماتیلدا

ملکه ماتیلدا از بلژیک - ظرافت واقعی اشرافی با زیبایی شیک سبک عاشقانه ترکیب شده است.

لالا سلما

 پادشاه مراکش

همسر محمد ششم پادشاه مراکش ، لالا سلما ، به طرز ماهرانه ای از لوکس بودن لباس های ملی و ظرافت سبک تجارت در لباس ها استفاده می کند.

 

دینا الجهانی عبدالعزیز

شاهزاده سعودی

پرنسس دینا الجهانی عبدالعزیز ، همسر شاهزاده سعودی سلطان بن فهد بن ناصر بن عبدالعزیز آل سعود ، با سلیقه نفیس و سبک عالی متمایز است. جای تعجب نیست که او در لیست 500 نفری که صنعت جهانی مد را شکل می دهند ، گنجانده شده و سردبیر اصلی مجله Vogue Arabia است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید