این میوه خوشمزه را به عنوان صبحانه نخورید

در

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که معمولا صبح ها تنها فرصت آن را پیدا می کنید که دستی به سر و روی خود کشیده و سپس راهی محل کارتان شوید؟ بیشتر افراد، زمان کافی برای خوردن صبحانه را ندارند و این وعده با اهمیت را نادیده می گیرند. به همین خاطر است که موز، این میوه خوشمزه را که معمولا این همه هواخواه دارد، بسیاری از افراد به جای خوردن صبحانه کامل، جایگزین می کنند ، چرا که خوردن آن ساده است، به سادگی می توان آن را با خود به همراه برد و مهم تر از همه این که طعم بسیار خوبی دارد. با این حال، نکته ای که باید خاطر نشان کرد این است که تحقیقات انجام گرفته در این خصوص نشان می دهد که موز چندان هم برای جایگزین شدن به عنوان وعده صبحانه میوه مناسبی نیست. بنا به گفته های دکتر داریل جیوفری در این باره (دکتر جیوفری یک رژیم غذایی منحصر به فرد طراحی کرده است که با نام آکا مایند شناخته می شود)، موزی که جایگزین صبحانه می شود، در نهایت می تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد. با سیارک همراه باشید تا اطلاعات دقیق تری در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

در سیارک بخوانیم: عوارض حذف صبحانه، ناهار یا شام

البته جای هیچ گونه شکی نیست که این میوه استوایی خوشمزه، به عنوان میوه بسیار سالمی شناخته می شود، با این حال، مقادیر نسبتا زیاد پتاسیم، مگنزیم (منیزیم)و فیبر موجود در موز، سبب شده است تا گزینه ایده آلی برای صبحانه نباشد. دکتر جیوفری در این باره عنوان کرد:

«نزدیک به بیست و پنج درصد موز را شکر یا گلوکز موجود در آن تشکیل می دهد و به طور تقریبی، به عنوان میوه ای اسیدی شناخته می شود. نکته ای که وجود دارد این است که خوردن موز، در کوتاه ترین زمان سبب می شود فرد انرژی بسیار زیادی پیدا کند، اما مشکل از این جا سر چشمه می گیرد که این افزایش انرژی کاملا موقتی است و به همان سرعت، فرد دچار احساس خستگی و نیز گرسنگی خواهد شد.

دکتر جیوفری تا آن جا پیش رفته است که موز را «شکلات طبیعت» نامیده است.

بنا بر این، می توان گفت که این کاهش و افزایش نا به هنگام انرژی به واسطه خوردن موز، در نهایت سبب تشدید احساس گرسنگی درطول روز شده و فرد به این خاطر پر خوری خواهد کرد که برای سلامتی مضر خواهد بود.

اما خبر خوبی هم برای آن دسته از افرادی که به خوردن موز صبح هنگام عادت پیدا کرده و به این کار علاقه دارند نیز داریم: در حقیقت دکتر جیوفری راهکاری برای این افراد توصیه کرده است که به واسطه آن می توانند به خوردن موز صبح هنگام خود ادامه دهند.

 

در سیارک بخوانیم:خواص موز ده مورد

آیا موز سیاه شده خواص تغذیه ای دارد

موز را در کدام وعده غذایی مصرف کنیم

دکتر جیوفری در راهکار پیشنهادی خود برای این گونه افراد عنوان کرده است که می توان از ضررهای ناشی از خوردن موز به تنهایی، با ترکیب آن با برخی مواد خوراکی دیگر دوری کرد: چربی های مفید، برخی چاشنی ها و گیاهان دارویی از جمله مواد خوراکی هستند که می توانند سبب جلوگیری از بالا رفتن ناگهانی میزان انسولین بدن شوند (که به هنگام خوردن موز به تنهایی اتفاق می افتد). دکتر جیوفری پیشنهاد می کند که همراه با موز، مواد خوراکی دیگری چون روغن یا کره نارگیل، بادام خام، کتان و دانه چیا استفاده شود. او در این باره عنوان کرد: «پیش تر عنوان کرده بودم که موز به طور تقریبی میوه ای اسیدی به شمار می رود، بنا بر این کاری که باید انجام دهیم این است که با استفاده از مواد خوراکی دیگر، سعی بر خنثی کردن حالت اسیدی آن داشته باشیم تا به این واسطه از مزایای پتاسیم، فیبر و مگنزیم موجود در موز، بیشتر از پیش بهره گرفته و نیز دیگر شاهد افزایش ناگهانی ترشح انسولین و بالا رفتن قند خون فرد نباشیم.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ده دستور صبحانه سریع و سالم برای افراد پر مشغله

در

اطمینان از اینکه هر روز صبحانه ای سالم مصرف می کنید امری ضروری است. اولین وعده ی غذایی در طول روز به شما طرز فکر بهتر و انرژی کافی تا زمان ناهار را می دهد.با وجود کسب و کار و زندگی مدرن، گاهی صبحانه نادیده گرفته می شود و یا اینکه ما تمایل داریم انتخاب ناسالمی برای صبحانه داشته باشیم. بنابراین فقط چیزی را برمی داریم تا ما را کمی سیر کند.
برای آنهایی که صبح پر مشغله ای دارند و زمانی کمی برای برای تهیه یک صبحانه ی سالم دارند، ده دستور العمل سریع و سالم آورده ایم که در کنار راحتی به افزایش سلامت شما در طول روز کمک می کنند.

1. نان موز سالم
این نان موز خوشمزه و سالم را در اول هفته تهیه کنید و مطمئن باشید  تا چند روز برای شما باقی خواهد ماند . تکه ای از آن را بردارید و بروید. چیزهایی مانند کره بادام یا کره بادام زمینی به آن بمالید و یا فقط خودش را تنها مصرف کنید.با داشتن موز شما انرژی کافی برای طول روز را دارید

2. کره بادام، ماست و Parfait ( دسری مرکب از سرشیر و تخم مرغ پخته و شربت ...)
اگر شما چیزی سبک می خواهید که در کنار سبکی سیرتان کند، این دستور غذا ترفند بسیار خوبی است. با ماست یونانی کم چرب و کره بادام، این دستور سرشار از پروتئین است که تا زمان ناهار مانع گرسنگی شما می شود و در کمتر از ده دقیقه هم آماده می شود.

 

3. ساندویچ سیب با کره بادام و گرانولا
بسیار ساده و در عین حال خوشمزه
این صبحانه ی سریع و ساده برای همه از جمله بچه ها جالب است.تعداد زیادی از آنها را می توانید در زمان بسیار کمی آماده کنید(سیارک)

4. مافین سیب در لیوان کوچک
آیا تاکنون به کیک های لیوانی به عنوان یک نسخه ی سالم برای صبحانه فکر کرده اید؟ من این را دوست دارم چرا که درست کردنش در ماکرویو فقط پنج دقیقه زمان می برد و گزینه ای عالی و سالم است اگر روغن نارگیل را در این دستور بگنجانید. آن را با میوه یا کره و یا مقداری مواد پروتنئینی مصرف کنید.

 

5. ساندویچ صبحانه فریز شده
این ها فوق العاده اند و بسیار راحت، چرا که می توانید از قبل آماده شان کنید و در زمان نیاز آنها را یخ زدایی کنید. میتواید به آسانی هر چیری که دوست دارید به این دستور غذایی بیفزایید.از جمله اووکادو، گوجه فرنگی، اسفناج، و یا نان سبوس دارد، در صورتی که می خواهید رژیم غذایی سالمتری داشته باشید.

 

6.  ماست و جو  Easy Yogurt Overnight Oats
جو دو سر سرشار از فیبر است اما ما همیشه زمان کافی برای درست کردن فرنی از آن نداریم. این دستور غذا عالی است زیرا همه ی آن را می توان در شب قبل از مصرف کردن انجام داد و از ماست غنی از کلسیم و میوه های تازه در آن استفاده می شود. اجازه بدهید ماست و جو در هم خیس بخورند و و تا زمانی که شما بیدار می شوید صبحانه ای سالم و کامل در انتظار شماست.(سیارک)

7. نان تست 5 دقیقه ای اووکادو همراه با تخم مرغ
این دستور غذایی مورد علاقه ی من است زیرا ترکیبی است اووکادو و تخم مرغ که هر دو منابع غنی از مواد مغذی هستند و همیشه خوشمزه هستند. خیلی سریع و ساده اماده می شوند و در 5 دقیقه حاضر می شود، و به شما انرژی کافی مورد نیاز را می دهد

 

8. مافین تخم مرغی صبحانه با بیکن و اسفناج
فقط کافی این کلوچه های تخم مرغی را به تعداد زیاد درست کنید و در یخچال یا فریزر نگه دارید. همه ی کاری که لازم است انجام دهید این است که آنها را در صبح در اورید و در نتیجه زمان شما برای تهیه کردن انها هدر نمی رود. یک راه حل سریع و راحت برای تمام افرادی که صبح های پر مشغله ای دارند.

 

9. کاسه های اسموتی بری(توت و شاتوت)
اگر میوه چیزی است که برای صبحانه ترجیح می دهید پس این دستور غذایی سریع را امتحان کنید. اماده کردنش کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و و می توانید هر ترکیب میوه ای که دوست دارید به آن اضافه کنید. گزینه ای فوق العاده برای صبحانه خواهد بود.
ماست یونانی به شما این اطمینان را می دهد که تا وعده ی بعدی مشکلی نخواهید داشت.

10. وعده های صبحانه خانگی
اگر دوست دارید صبحانه ی راحتی داشته باشید اما فکر می کنید صبحانه های درون فروشگاهها ناسالم هستند، چرا خودتان آنها را اماده نمی کنید؟این دستورهای غذایی را با صمیمت اماده کنید و می توانید هرگاه که لازم داشتید یکی از آنها را بردارید و در کیف خود بگذارید و با خود به محل کار ببرید.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir




نظرات

در ادامه بخوانید...

آب سم زدای سوزاننده چربی

در

برا ی تهیه آب سم زدای سوزاننده چربی به مواد زیر نیاز دارید:
• سیب کال
• سرکه سیب
• دارچین
• عسل
• آب

نحوه آماده سازی
1. سیب سبز را خرد کرده و آن را در یک ظرف بریزید.
2. دو قاشق غذاخوری سرکه سیب به آن اضافه کنید.
3. ۱ قاشق غذاخوری دارچین اضافه کنید.
4. ۱ قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید.
5. در نهایت یک لیتر آب اضافه کنید.
6. مدتی در یخچال قرار دهید.
7. نوشیدنی شما آماده است.
فواید
• سرکه سیب با کاهش کلسترول خون، ایمنی بدنتان را افزایش می دهد. انسولین را تنظیم کرده و خواص ضد التهابی دارد، نوسان فشار خون را کنترل و همچنین به کاهش وزن کمک می کند.
• عسل حاوی هزاران ویتامین و مواد معدنی از جمله کلسیم، مس، پتاسیم، منیزیم، منگنز و روی است. در سوخت و ساز کلسترول و اسیدهای چرب کمک می کند. عسل دارای شاخص خوب قند خون بوده و روند هضم را بهتر می کند.
• دارچین دارای آنتی اکسیدان، ضد لخته شدن، و خواص ضد میکروبی است. نیز سطح کنترل خون را کنترل و باعث بهبود عملکرد مغز، محافظت در برابر بیماری های قلبی است و طبیعت گرم روی بدن دارد.(سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

دفع سموم بدن با هندوانه و خیار

در

مواد لازم
• هندوانه
• خیار خورد شده
• برگ گشنیز
• برگ نعناع
• فلفل سیاه



طرز تهیه
1. هندوانه را قاچ کرده بهمراه خیار خرد شده در پردازنده مواد غذایی بریزید.
2. چند برگ نعناع و گشنیز به آن اضافه کنید.
3. آنها را چرخ کنید.
4. قبل از مصرف مقداری فلفل سیاه و یخ به آن اضافه کنید.
فواید
• خیار به دفع سموم و بازپس‌گیری آب توسط سلول ها کمک می کند.
• نعناع طبع سرد دارد. و به حرکت صفرا از کبد به روده کوچک کمک می کند و نیز در دفع چربی مفید می باشد. همچنین نعناع موجب شل شدن عضلات معده و معطر شدن آن می گردد.
• سیترولین هندوانه (یا خیار) به کلیه ها در دفع آمونیاک که برای بدن بسیار سمی است کمک می کند.
• برگ گشنیز دارای ویتامین A و ویتامین K می‌باشد. همچنین غنی از مواد معدنی مانند کلسیم و پتاسیم است. در درمان سوء هاضمه، درمان بیماری های پوستی و اختلالات قاعدگی، حفظ سطح قند خون و سطح کلسترول و بهبود بینایی مفید است.
• فلفل سیاه باعث بهبود هضم غذا شده و منبع خوبی برای ویتامین E است. (سیارک)

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

طرز تهیه اسنک تخم مرغ

در

(سیارک)  مواد لازم برای تهیه اسنک تخم مرغ

- تخم مرغ 2 عدد
- نان تست 2 عدد
- روغن یا کره به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک تخم مرغ :


داخل ماهیتابه روغن ریخته و روی حرارت متوسط قرار می دهیم  تا داغ شود. با استفاده از لیوان بخش میانی نان تست را قالب زده  و خارج می کنیم.

پس از اینکه روغن داغ شد نان ها را داخل ماهیتابه قرار گذاشته و با حرارت ملایم اجازه می دهیم کمی نان برشته و طلایی شود. حالا نان را برگردانیم و 1 تخم مرغ کامل را داخل گودی نان می ریزیم . کمی صبر کنید تا تخم مرغ بسته و آماده شود ( با این روش تخم مرغ عسلی خواهید داشت ).



در صورتی که تخم مرغ عسلی دوست ندارید و می خواهید  دو طرف تخم مرغ پخته شود میتوانید همزمان با قرار دادن نان در ماهیتابه تخم مرغ را در قسمت خالی نان تست بریزید و پس از اینکه یک طرف سرخ شد برگردانید تا طرف دیگر آن نیز برشته و سرخ شود سپس سرو نمایید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹درستش کردم...خوشمزه میشه.فقط توصیه می کنم با کره درست کنید و کمی فلفل سیاه رو تخم مرغ بپاشید خیلی عالی میشه

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ظاهرش که خوشمزس

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Dovolil bych si oponovat. Pokud nÄ›kdo si pÅ™isvojí cizí práci anebo ve spnÃci¡leím případÄ› vÄ›tší podíl na díle než skutečnÄ› mÄ›l, tak je plagiátor. A to platí bez pardonu. Jan Tvrzený

در ادامه بخوانید...

5 صبحانه فوق العاده

در


آیا به خوردن صبحانه اهمیت می دهید ؟ 5 صبحانه ای که درسریع ترین زمان آماده می شود.
1. شما می توانید تخم مرغ را هر روز با ترفند های مختلف برای خودتان درست کنید در ضمن ازلیوان مایکروویو امن هم می توانید برای آماده سازی تخم مرغ نیمرو استفاده  نمایید،نگران نباشید، تخم مرغ ها در حدود یک دقیقه  طبخ می شود. با این روش تخم مرغ چرب و بسیار نرم می شود.


2. شما می توانید در زمان صرفه جویی کنید شب قبل از خواب، داخل یک شیشه مخلوط مساوی از هر نوع شیر و بلغور جو دوسر را ریخته و در یخچال بگذارید.به این مخلوط ، برخی از میوه های خشک مورد علاقه خود را و یا کمی شربت افرا اضافه کنید در صورتی که از طعم دارچین خوشتان می آید کمی پودر دارچین به محتویات شیشه اضافه کنید. 


3.انواع آجیل و میوه های خشک رادر ظرف مخلوط کرده به همراه نوشیدنی مورد علاقه خود میل بفرمایید.


4. این صبحانه شامل ماست با طعم میوه می باشد.با اضافه کردن کمی از انواع توت ها یا تکه های سیب  به ماست ساده یونانی یک صبحانه فوق العاده خوشمزه درست کنید. این صبحانه علاوه برپروتئین و قند حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد . برای تنوع تعدادی دانه بادام و یا گردو و .... به محتویات ظرف اضافه کنید. همچنین شما می توانید عطر و طعم ماست یونانی را با اضافه کردن پودر زنجبیل، دارچین و یا هر ادویه دیگری تغییر دهید.


5. شما می توانید با میکس میوه های یخ زده انواع اسموتی را تهیه کنید . یک تکه یخ و میکس برخی از میوه های یخ زده بهترین ترکیب است.

طرز تهیه فنجان های ماست میوه ای هلو شاه توت

اسموتی پرتقال

طرز تهیه پیتزا تک نفره با نان تست

طرز تهیه کره ی سرخ شده و پوره ی سیب زمینی فندقی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه روز خود را با خوردن یک صبحانه سالم به درستی شروع کنیم

در

(سیارک) : این روزها، هر جایی را که نگاه می کنید، پیام هایی را می بینید که اهمیت سالم غذا خوردن را به شما می گویند. هرچقدر فروشگاه های مواد غذایی خرده فروش، محصولات ارگانیک بیشتری ارائه کنند، آنها گزینه های سالم تری را نسبت به غذاهای فرآوری شده عرضه می کنند. شما همچنین تبلیغات زیادی را در مورد اینکه چگونه به بدن خود، ‌شکل بهتری بدهید، و چگونه قدرت عضلات بهتری داشته باشید، را خواهید دید.


این ها، همه پیام های مهمی هستند و فرد بایستی آنها را جدی بگیرد. سالم غذا خوردن برای بهبود کیفیت زندگی ما حیاتی است. فراهم کردن ویتامینها و مواد مغذی بدن مان برای عملکرد درست سیستم های مان، ضروری است. اولین جایی که می توانید عادات سالم غذا خوردن را شروع کنید، اولین وعده ی روز صبحانه است.
سالم غذا خوردن با صبحانه شروع می شود
صبحانه همیشه به عنوان مهم ترین وعده ی غذایی روز، شناخته شده است. واقعیت هایی پشت این باور وجود دارند که با خوردن صبحانه؛ تمرکز بهتری خواهید داشت. صبحانه همچنین به بدن شما قدرت و استقامت بیشتری در انجام فعالیت های فیزیکی می دهد. هنگامی که شما یک صبحانه مغذی کامل می خورید، بدن شما، مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای به پایان رساندن روز را دریافت می کند. در زیر هشت صبحانه آورده شده است که با خوردن آنها شما می توانید روز خود را سالمتر شروع کنید.

۱. گیاهک (جوانه) گندم
تنها با مصرف دو قاشق غذاخوری گیاهک گندم، بدن شما می تواند تا ۱۵ درصد از مصرف توصیه شده ی روزانه ی ویتامین E را به همراه 10 درصد از نیاز روزانه فولات خود را دریافت کند. شما به راحتی می توانید برای صبحانه، این محصول مفید را با ریختن روی غلات، یا ماست مورد علاقه خود اضافه، یا آن را به یک اسموتی اضافه کنید. ویتامین E تامین شده توسط گیاهک گندم، یک ماده مغذی است که بسیاری از مردم در رژیم غذایی خود آنرا ندارند. گیاهک گندم یک راه آسان برای شما برای دریافت دوز روزانه ی این ویتامین ضروری است.
۲. موز
یک موز برای رفع گرسنگی اواسط صبح بسیار خوب است. بهترین انتخاب، موزی است که کمی سبز (نارس) باشد که برای شما منبعی از نشاسته مقاوم (مقاوم در برابر هضم) فراهم می کند. نشاسته مقاوم، کربوهیدرات های سالم است، و به شما کمک می کند که برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید. این میوه را می توان به سادگی بصورت برش هایی به غلات صبحانه خود اضافه کنید، و اغلب برای افراد به اندازه کافی شیرین است بطوریکه که آنها نیازی نمی بینند که شکر اضافه کنند.
۳. هندوانه
تامین آب بدن در صبح مهم است، و هندوانه منبع بسیار خوبی می باشد. هندوانه همچنین حاوی بهترین منبع لیکوپن، ماده ی مغذی موجود در سبزیجات و میوه های قرمز است و برای سلامت قلب، و چشم شما، و همچنین پیشگیری از سرطان مفید است. هندوانه در لیست غذاهای با کالری-منفی قرار دارد، که بدین معنی است که به احتمال زیاد، میزان مصرف کالری بیشتر از مقدار هضم شده ی آن است. این نظریه، شامل موارد بیشتری است، اما هندوانه تنها حاوی ۴۰ کالری در هر فنجان است که آن را به چندین دلیل، تبدیل به یک انتخاب عالی برای صبحانه می کند.
۴. غلات
غلات، یک محصول صبحانه است که ما باید در انتخاب آن دقت و توجه کنیم. همه ی غلات در لیست مواد غذایی سالم قرار نمی گیرند. هنگام انتخاب یک غلات صبحانه سالم، بهتر است یکی را انتخاب کنید که حداقل پنج گرم فیبر و کمتر از پنج گرم قند داشته باشد. این نسبت را می توان به سادگی در غلات سبوس دار یا غلات کامل یافت. این نوع از غلات همچنین حاوی ریبوفلاوین، اسید فولیک، و دیگر مواد مغذی ضروری هستند. استفاده از شیر بدون چربی و میوه این وعده غذایی صبحانه را کامل کرده، و انرژی تمام-روز شما را فراهم می کند.
۵. گرمک (طالبی)
انتخاب میوه تقریبا همیشه برای داشتن یک صبحانه سالم، یک گزینه ی خوب است. گرمک نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما با مصرف یک وعده شش اونسی از آن، تنها ۵۰ کالری دریافت می کنید درحالیکه ۱۰۰ درصد از مصرف توصیه شده ی ویتامینC و A را دریافت می کنید. این میوه بخشی از خانواده خربزه است که بدین معنی است که همچنین حاوی غلظت بالایی از آب است و به شما کمک خواهد کرد که آب بدن خود را حفظ و تا هنگام ناهار احساس سیری کنید.
۶. تخم مرغ
تخم مرغ به یک دلیل خوب، "خوراکی باور نکردنی" نامیده می شود. زمانی تخم مرغ برای داشتن کلسترول بیش از حد، شهرت بدی داشت. امروزه، مطالعات نشان داده اند که تخم مرغ، منبع سالمی از پروتئین و مواد مغذی، از جمله ویتامین D است. تخم مرغ برای یک رژیم غذایی که شامل پروتئین بدون چربی است و از چربی اجتناب می-کند بسیار عالی است.
۷. گریپ فروت
گریپ فروت تنها یک انتخاب سالم نیست؛ بلکه یک انتخاب بسیار خوب در بسیاری از برنامه های رژیم غذایی است. مطالعات نشان داده اند که اگر شما نیمی از یک گریپ فروت را قبل از غذا بخورید، شما سریع تر لاغر می شوید. گریپ فروت دارای خواص چربی سوزی است و همچنین در کنترل سطح قند و انسولین خون موثر می باشد. همانند میوه های خانواده خربزه، یکی از ویژگی های گریپ فروت داشتن آب فراوان بوده که برای شما مفید است. گریپ فروت همچنین به خاطر تداخل با برخی از داروها شناخته شده است، بنابراین به شما توصیه می شود که در صورت مصرف داروهای روزانه برای مسائل مربوط به سلامت، با دکتر خود چک کنید.
۸. اوتمیل (جو دو سر)
اوتمیل حاوی بتا-گلوکان است که یک فیبر شناخته شده برای کاهش کلسترول است در صورتیکه اگر به صورت منظم مصرف شود. اوتمیل همچنین غنی از اسیدهای چرب امگا-3، پتاسیم، و فولات است. این مواد غذایی مفید همچنین حاوی یک منبع سالم از فیبر هستند. در هنگام انتخاب اوتمیل برای صبحانه به عنوان یک گزینه سالم، شما باید انواع بدون طعم دهنده ی آن، مانند آنهایی که با شکر بسته بندی شده اند را انتخاب کنید. اگر شما یک نمونه ی شیرین تر می خواهید، می توانید به آن عسل اضافه کنید و یا بهتر است با میوه مصرف کنید.
هنگام انتخاب مواد غذایی سالم برای صبحانه تان، شما می خواهید آنهایی را پیدا کنید که ترکیبی از کربوهیدرات های خوب و پروتئین با فیبر باشد. وقتی شما یک وعده ی غذایی سالم برای صبحانه مصرف می کنید، انرژی لازم برای سپری کردن صبح و تمرکز راحت تر بر روی اتفاقاتی که در جهان اطراف تان رخ می دهد، را فراهم می سازد.

5 صبحانه فوق العاده

صبحانه مناسب برای کودکان

ده دستور صبحانه سریع و سالم برای افراد پر مشغله

طرز تهیه فنجان های ماست میوه ای هلو شاه توت

اسموتی پرتقال

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Right thing or the wrong thing? My post-modern inptrtretaeion of their situational ethics would define the right thing as doping without getting caught, which would bring great pride to the motherland.I can't decide if the wrong thing would be to get caught doping and not winning or to get caught doping after a win.But to not win without doping might be the wrong thing too, if there is the possibility of winning without getting caught, which would be the right thing. Or would it? I'm not as smart as the Chinese.

در ادامه بخوانید...