شش اشتباه عجیب و رایج در رژیم های لاغری

 (سیارک)  :  آیابا وجود داشتن  رژیم غذایی خاص،  وزن کم نمی کنید؟ برایتان سوال برانگیز است که چرا ؟ چه باید کرد؟  اشکال کار از چیست ؟ امکان دارد این شش اشتباه عجیب و رایج در رژیم غذایی شما،  مانع کاهش وزن شما شده است.

1- از چربی‌های سالم غافل شده اید!

 یکی از بزرگترین مشکلات تغذیه ای در مردم اسفاده نکردن از چربی های مفید مثل روغن کنجد، روغن زیتون، آووکادو، امگا 3 موجود در ماهی، آجیل‌ها و دانه‌ها گیاهی که همگی دارای چربی‌های سالم هستند و مصرف آن‌ها به اندازه کافی و نه در حد افراط در برنامه غذایی روزانه افراد لازم و واجب است ، می باشد.
در حقیقت، اگر چربی‌های سالم را استفاده نکنیم ، بخاطر کم آوردن انرژی و ضعف ، تمایل به مصرف چربی های دیگر پیدا می کنیم.

لاغری خیلی سریع با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع تر با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع 3 مورد

کاهش وزن و لاغری با قارچ مایتاکه

2- خوردن شکلات و پیاده روی !

برخی برای یک پیاده روی زیر 90 دقیقه شکلات می خورند، در صورتی که در چنین شرایطی مصرف آب کافی می باشد .اگر  زمان بیشتری را به پیاده روی اختصاص داده اید ،  از میوه، کمی آجیل و یا پنیر کم چرب استفاده نمایید. زیرا شکلات سرشار از قند است و در این شرایط، اوضاع را وخیم‌تر می‌نماید.

3- اشتباه سوم جایزه دادن به خودتان می باشد!

در زمان کودکی همیشه با غذای خوب یا شکلات، شیرینی، کلوچه‌های خوشمزه جایزه می گرفتیم . اما اگر قرار است وزن کم کنیم ، بهتر است این توقعات را کنار بگذاریم .مثلا بعد از نیم ساعت پیاده روی سریع ، قول ساندویچی کوچک را به خودتان ندهید ، باید خودتان را اصلاح نمایید ! به جای ساندویچ ، موسیقی جالب، گل زیبا و یا مجله به خودتان هدیه کنید. یادتان باشد شما در حال وزن کم کردن هستید و باید میزان کالری دریافتی را کم نمایید.

4- شما گرسنگی کاذب دارید.

شاید میخواهید اشتهای اضافی‌تان را با چند پیراشکی کوچک کم کنید اما در چنین شرایطی بهنر است از سبزی، میوه، پنیر کم چرب، ماست کم چرب و مواد مشابه استفاده نمایید . 

5- به اندازه کافی آب نمی‌نوشید!

یکی از کلیدهای کاهش وزن و داشتن زندگی سالم  مصرف آب آشامیدنی کافی است . اگر به اندازه کافی آب مصرف نکنید ، از انرژی کمتری برخوردار هستید و بدن شما  تشنگی را با گرسنگی اشتباه می‌گیرد.مصرف آب هنگام پیاده روی بسیار مهم می باشد، زیرا علاوه بر روان کردن مفاصل ، دمای بدن شما را که هنگام پیاده روی بالا می رود، کاهش می دهد . همچنین بدن برای انتقال مواد مغذی به آب نیاز دارد. 
بهتر است آب را خالی بنوشید در صورتی که دوست ندارید ، مقداری آب لیموی تازه داخل آب بریزید.

6- اثر پیاده روی را خنثی نکنید

 از مزایای بی‌شمار طرح 10000 گام (معادل 8 کیلومتر پیاده روی) استفاده کنید . اما به یاد داشته باشید که مزایای این پیاده روی را با مصرف دسری کوچک و یا یک شکلات کاملا از بین می برید.

معجون معجزه آسا دشمن چربی دور شکم

9 غذا برای کاهش وزن

چگونه وزن خود را کم کنیم؟

5 غذای چربی‌سوز عالی

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید