چگونه یک بازیگر هالیوود دکتر مغز و اعصاب شد

بازیگر هالیوود و دکتر نوروبیولوژی ، عاشق گربه، مادر 2 فرزند و همچنین یک وگان ، نویسنده و کارگردان: تصویر ماییم بیلیک یکی از هنرمندان سینمای جهان، به نظر می رسد سرشار از کلیشه های بی شماری است که او به راحتی می شکند. و به همین دلیل ، احتمالاً او از طرف مخاطبان کل جهان - اول از همه ، کسانی که با "تئوری بیگ بنگ" آشنا هستند ، به رسمیت شناخته و عشق را دریافت می کند.
 

بازیگر جوان و دانشجوی جوان

خانواده ماییم بیلیک
ماییم حیا بیالیک در 12 دسامبر سال 1975 در کالیفرنیا ، سن دیگو متولد شد. در اواخر دهه سی ، اقوام ماییم هم از طرف پدر و هم از طرف مادر به آمریکا مهاجرت كردند.
والدین - باری بیلیک و بورلی ، وینکلمن نی ،  نام دختر خود را به افتخار مادربزرگش میریام نامیدند - که به دلیل سهولت تلفظ به انگلیسی تغییر داده شد. یکی از خویشاوندان دور خانواده ، هایم ناهمان بیلیک ، شاعر مشهور بود.
 
زندگی در کالیفرنیا به دختر این فرصت را داد که در سینما و برنامه های تلویزیونی استعداد خود را امتحان کند. وی در سن دوازده سالگی در فیلمبرداری فیلم "با کدو تنبل" شرکت کرد.
ماییم بیلیک در فیلم "در ساحل"
 
او شروع به حضور در نقش های اپیزودیک در برنامه های تلویزیونی ، با بیان شخصیت های کارتونی کرد. در سال 1991 ، به ماییم بیلیک پیشنهادشد که در دو نمایش جدید به طور هم زمان شرکت کند  او به همراه جنیفر آنیستون بازی کرد. Blossom ، سریالی درباره یک دختر نوجوان با بازی با ماییم ، معلوم شد که یک پروژه موفق است.
ماییم در سریال Blossom بازی کرد.
 
نقش "دختر دست و پا چلفتی" پیشنهاد بازی در فیلم ها را یکی پس از دیگری به ارمغان آورد ، او اغلب در فیلمبرداری اپیزودها شرکت می کرد و علاوه بر بازی در فیلم ها ، در برنامه های تلویزیونی هالیوود نیز نقش های ثانویه ای بازی می کرد. در سال 1994 ، ماییم هجده ساله به فیلم ودی آلن ،  دعوت شد.
اما بازیگر ی همه افکار دختر را درگیر نکرد. ماییم خوب تحصیل کرد و با داشتن نتایج کافی از دبیرستان فارغ التحصیل شد تا دانشجوی هاروارد شود ، جایی که از وی دعوت شد. درست است ، این دختر نمی خواست به سواحل شرقی ایالات متحده منتقل شود و دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا شد.
این بخشی از نمونه کارها بازیگر مشتاق ماییم بیلیک بود
 
این مطالعه به تدریج به فعالیت علمی مبدل شد - در سال 2007 ، ماییم بیلیک از یک پایان نامه در مورد مطالعه سندرم پرادر-ویلی دفاع کرد و دکترای عصب شناسی گرفت. کمی قبل ، در سال 2003 ، بیلیک با مایکل استون ، ازدواج کرد. در این ازدواج ، دو پسر به دنیا آمدند - مایلز و فردریک. ازدواج با استون تا سال 2013 به طول انجامید و پس از آن این زوج طلاق گرفتند.
 
ماییم بیلیک و مایکل استون
 
با تولد فرزندان ، ترکیب کار علمی و خانوادگی بسیار دشوار بود ، اما برعکس شرکت در فیلمبرداری ، براحتی در برنامه مادر جوان جای می گرفت و ماییم تصمیم به بازگشت به بازیگری گرفت که موفقیت او را در کودکی به همراه آورد. 
تئوری بیگ بنگ
 
در سال 2010 ، ماییم 34 ساله به سریال "تئوری بیگ بنگ" دعوت شد - در مورد دانشمندانی که واقعیت را با روشی عجیب و غریب درک می کنند و بر اساس دانش نظری جهان رفتار می کنند نه اینکه به تجربه خودشان اعتماد کنند. بیلیک نقش امی فراه فاولر ، همچنین یک دکتر علوم را بازی کرد ، برای اولین بار این شخصیت در پایان فصل سوم ظاهر شد. مطابق این نقشه ، در نتیجه آزمایش انجام شده توسط هاوارد و راج ،  معلوم می شود او کاندیدای ایده آل است که توسط سیستم دوست یابی به عنوان زوج به شلدون کوپر ، یک فیزیکدان نظری پیشنهاد شده است. به نظر می رسید استفاده از نقش امی برای بازیگر زن دشوار نبود. جیم پارسونز ، که شلدون را بازی می کرد ، گفت: "ماییم تنها کسی است که می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند."
 
شلدون و امی - دو دانشمند با مهارت های اجتماعی توسعه نیافته
 
در ابتدا ، امی قرار بود "نسخه زن" شلدون باشد ، همچنین رابطه بین افراد با الگوریتم های علمی و مدل ها ، عاری از مهارت های همدلی ، تجربه صفر از دوستی و روابط عاشقانه داشته باشد، بعداً معلوم شد شخصیت ماییم بیلیک بسیار عمیق تر و متنوع تر است ، او هنوز هم باعث می شود مخاطب بخندد ، اما نه آنقدر با پوچی. شلدون و ایمی ، با قیاس با دیگر زوج های بازیگر ، به یکی از شخصیت های اصلی سریال بدل می شوند. و به دلایلی بدیهی است که او باهوش ترین فرد در این شراکت است.
تئوری بیگ بنگ
 
بازی  در تئوری بیگ بنگ نه تنها نامزدهای ماییم بیلیک را برای جایزه امی و چند جایزه دیگر به ارمغان آورد ، به لطف این پروژه ، همه بازیگران تبدیل به دوستانی برای هم شدند ، و در خارج از برنامه فیلمبرداری ها وقت خود را با هم سپری میکردند.
امی در تئوری بیگ بنگ
 
این نقش برای بازیگر چالش مهمی بود، همچنین به این دلیل که مشکلات ارتباطی که طرح آن در سریال عنوان می شود ، برای او به خوبی شناخته شده است - به دلیل ظاهر عجیب و غریب که در کانون های سنتی زیبایی آمریکا قرار نمی گیرد ، خودش مشکلات مشابهی را تجربه کرده بود.
ماییم بیلیک
 
بیلیک خود را فمینیست می داند - و مسئله عینیت زنان را مسئله جدی دنیای مدرن می داند - رسوایی هاروی واینشتین نشان داد که واقعیت هالیوود بر چه اساس است. به طور کلی ، ماییم توجه زیادی به مسائل حاد اجتماعی دارد ؛ او حتی منابعی را در اینترنت ایجاد کرده که در مورد مشکلات دنیای مدرن بحث می کند. هوشمندی و آموزش جدی بازیگر ، او را به چهره ای جالب و معتبر برای خوانندگان سایت تبدیل می کند.
ماییم نگرش های زندگی خود را در کتاب ها به اشتراک می گذارد. در حال حاضر ، چهار کتاب توسط او نوشته شده است. دو مورد با همکاری متخصص کودکان نوشته شده و مربوط به فرزندپروری هستند. بازیگر حامی پدر و مادر طبیعی است. ماییم بیلیک همچنین کتابی در مورد بزرگ شدن دختران و مجموعه ای از دستور العمل های گیاهخواران نوشته است.
ماییم بیلیک
 
بازیگر زن خودش به فلسفه وگان پایبند است .فیلمبرداری در برنامه های تلویزیونی به ماییم اجازه می دهد تا عصرهای شنبه را با خانواده اش بگذراند.
ماییم وگان است و اعتقادات خود را به پسران خود منتقل می کند
 
تصویربرداری سریال "The Big Bang Theory" در سال 2019 به پایان رسید و ما فقط می توانیم حدس بزنیم که حرفه Maim Bialik به کجا خواهد رفت. در هر صورت ، شواهدی وجود دارد که وی به عنوان کارگردان در مجموعه فیلم های سینمایی ایفای نقش خواهد کرد که در آن تأکید ویژه ای روی موضوع انحرافات روانی خواهد شد. 
بازیگر ماییم بیلیک

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید