لاغری سریع 3 مورد

1) روغن نارگیل

چربی ای که می تواند شما را لاغر کند. در مورد مصرف روغن نارگیل و روغن زیتون مطالب بسیاری شنیده ایم. این روغن ها به بدن برای چربی سوزی کمک می کنند. تحقیقات نشان می دهد زنانی که روزانه دو قاشق سوپ خوری روغن نارگیل مصرف می کنند در مدت 12 هفته چربی دور شکمشان کاهش چشم گیری داشته است و بدون بازگشت بوده است.(سیارک)

2 ) انبه ی آفریقایی

 

انبه آفریقایی که اغلب به آن انبه ی وحشی نیز گفته می شود، تحقیقات زیادی روی آن انجام شده است که همگی حاکی از آن بوده است که انبه وحشی به کاهش وزن و لاغری و چربی سوزی بدن کمک می کند. برای مثال در سال 2009 محققان مرکز سلامت دریافتند که داوطلبانی که انبه آفریقایی را هر روز به مدت 10 هفته مصرف کردند روند کاهش وزن و لاغریشان بهبود پیدا کرد، چربی خون، سایز بدن و سطح کلسترول و قند خونشان نیز کاهش چسمگیری داشته است.

لاغری خیلی سریع با جایگزینی مواد غذایی

لاغری با درست نوشیدن

40 ماده مفید برای کاهش وزن

بهترین راهکارها برای جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست بعد از کاهش وزن

3 ) قهوه ی سبز.

به گفته ی فاکس نیوز یک آزمایشگاه تحقیقاتی در فرانسه نتیجه تحقیقات خود را منتشر کرده است که نشان می دهد قهوه سبز دارای تاثیرات کاهش چربی است. یک گروه از داوطلبان هر روز 400 میلی گرم قهوه سبز و گروه دوم دارونما مصرف کردند. بعد از 60 روز داوطلبانی که قهوه سبر مصرف کرده بودند 5.7 درصد وزن اولیه ی خود را از دست داده بودند و گروه دوم تنها 2.8 درصد وزن خود را از دست داده بودند.(سیارک)

7 فعالیت روزانه که به کاهش وزن کمک می کند

9 غذا برای کاهش وزن

رژیم کاهش وزن 15 روزه

 

لاغری سریع تر با جایگزینی مواد غذایی

لاغری سریع با جایگزینی مواد غذایی

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید