ایده کسب و کار: پرورش میگو تزئینی در خانه

در
پرورش میگو آکواریومی 
اخیراً تعداد آکواریوم ها (افرادی که اکوسیستم های آبزی را در خانه ها و آپارتمان های خود حفظ می کنند) به طور پیوسته در حال افزایش است.علاوه بر این ، بسیاری از آنها سعی می کنند آکواریوم های خود را با حیوانات مختلف از جمله میگو تزئینی پر کنند.
 
امروزه به طور مداوم تقاضای زیادی برای ماهی های دریایی ، کپورها ، سخت پوستان و همچنین میگوهای تزئینی وجود دارد .هزینه پرورش میگو تزئینی در خانه برای هر فرد متغیر است و پرورش میگو تزئینی یک ایده تجاری بسیار امیدوار کننده است .
پرورش میگو آکواریومی 
پرورش میگو آکواریومی 
با پرورش میگوهای آکواریومی تزئینی می توانید یک کسب و کار سودآور بسازید .
البته قبل از شروع اجرای چنین پروژه ای ، لازم است کانال های توزیع محصولات را بیابید ، چشم انداز چنین ابتکاری را در شهر محل اقامت خود ارزیابی کنید.

 

برای شروع کسب و کار میگو تزئینی چه مقدار سرمایه لازم است؟

مزیت پرورش میگوهای تزئینی این است که با حداقل اندازه سرمایه گذاری های شروع می شود .میگو ها را می توان در یک آپارتمان معمولی پرورش داد. به آکواریست های مجرب توصیه می شود از این سطل پلاستیکی معمولی استفاده کنند.
 
در مرحله اولیه ، کارآفرین نیاز به خرید 100 میگو دارد که 70 مورد آن باید ماده باشد.
اگر کارآفرین موفق به ایجاد شرایط مطلوب برای تولید مثل میگو شود ، پس از یک ماه و در هر ماه صاحب 20 میگو می شود.

 

 

پرورش میگو تزئینی

میگوهای تزئینی نیاز به خاک مخصوص دارند . میزان رشد موجودات زنده به این بستگی دارد.خاک در اکثر فروشگاه های تخصصی فروخته می شود. 
 
علاوه بر این ، کارآفرین باید هزینه های خرید فیلترها و کمپرسورها را که برای اشباع آب با اکسیژن لازم است ، در نظر بگیرد.برای یک کارآفرین مهم است که از قوانین تغذیه میگو پیروی کند .
 
این موجود زنده همه چیز خوار است ، اما لازم نیست بیش از اندازه آن را تغذیه کنید. این می تواند بر تولید مثل میگو تأثیر منفی بگذارد.آنها نباید بیش از 2-3 بار در هفته تغذیه شوند.برای این کار توصیه می شود خوراکهای ویژه غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی را خریداری کنید.

 

 

نحوه سازماندهی مشاغل پرورش میگو برای آکواریوم

سودآوری مشاغل میگو آکواریومی بستگی به در دسترس بودن تعداد زیادی کانال توزیع برای محصولات دارد.می توانید آن را از طریق شبکه های اجتماعی و همچنین در فروشگاه اینترنتی خود بفروشید.همچنین می توانید با استفاده از تابلوهای پیام الکترونیکی میگوهای تزئینی بفروشید.
علاوه بر این ، همکاری با فروشگاه های حیوانات اهلی محلی را فراموش نکنید.
هرچه کارآفرین بتواند کانال های فروش بیشتری پیدا کنند ، سود وی بیشتر می شود.

 

 

برنامه گام به گام برای ساماندهی پرورش میگو در آکواریوم

پرورش میگو با سایر مناطق فعالیت تجاری تفاوت دارد زیرا در این مرحله می توان این کار را از "مرحله آموزش" آغاز کرد. یعنی ابتدا یک دسته کوچک از سخت پوستان بخرید تا تجربه لازم در پرورش آنها را بدست آورید و به نتایج این فعالیت نگاهی بیندازید. اگر اطمینان داشته باشید که این پروژه تجاری سود خوبی را به همراه خواهد داشت ، پس می توانید شروع به جستجوی کانال های توزیع و ایجاد یک برنامه تجاری کنید. 

 

برای شروع پرورش میگو چه تجهیزاتی لازم است

اگر تصمیم دارید که میگوهای تزئینی را برای فروش بعدی در دسته های کوچک پرورش دهید ، به ظروف نیاز دارید (سطل پلاستیکی مناسب است) ، فیلترها ، پمپ ها برای اشباع آب با اکسیژن و همچنین مواد غذایی مخصوص غنی از خاک و ویتامین.
 
برای مشاغل بزرگتر (در هنگام استفاده از حوضچه های مصنوعی) ، برای حفظ دمای بهینه آب ، به کمپرسورها و وسایل مخصوصی نیاز خواهید بود. همچنین لازم است دفاتر آماده شود که یک حسابدار ، دبیر ، مدیران فروش و غیره در آن مشغول به کار شوند (کارمندان بستگی به اندازه تجارت دارند). برای اداره نیاز به خرید مبلمان ، تجهیزات ایمن و اداری دارید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

کسب سود از طریق آربیتراژ

در


مطمئن ترین راه برای کسب سود از طریق آربیتراژ است. اگر یک کارآفرین متوجه شود که یک فروشنده مایل به فروش یک کالا به مقداری کمتر از آن چیزی که خریدار مایل به پرداخت برای آن است،کارآفرین می تواند آن را از فروشنده بخرد، و آن را به خریدار بفروشد،به دلیل بیم سود، نتیجه بهتری برای خریدار و فروشنده حاصل می شود. متوجه چنین سود آربیتراژی شدن بسیار ساده است، تمایل به کم بودن دارد، و به سرعت تمایل به رقابتی شدن دارد. با این وجود،در بازارهای مالی آربیتراژکننده ها قادر به ایجاد سودهای دیدنی و اغلب جذابی هستند.بسیاری از فرصتهای کارآفرینی شامل تولید و زمان می شوند، با این وجود این دو عنصر به این معنی هستند که وقتی یک کارآفرین با بینش کارآفرینانه عمل می کند، سود کارافریی چیز مطمئنی نیست.کارآفرینان ممکن است قادر باشند بینش هایشان را بفروشند،آنها را با سود خالص رها کنند و کسب و کاری دیگری را با یسک انجام دهند، اما حتی این هم سخت است چون بازار به خوبی توسعه یافته ای وجود ندارد. (سیارک)

شاید بخشی از حقوق مدیر یک کسب و کار بر اساس تولید بینش کارآفرینی باشد،و به مدیر حقوق و دستمزد مثبتی بدهد حتی اگر بینشش اثر نکند.به طور مشابه، مشاوران ممکن است فقط ایده هایشان را بفروشند، اما زمانی که با مشاورن موسساتی اشنا می شوند که کارکنان را استخدام می کنند و هزینه های دیگری هم دارند، قلمرو کارآفرینی محض را کنار می گذارند و ریسک کسب و کار خودشان را می پذیرند.بینش کارآفرینی شامل تولید و زمان برای فروش مشکل دارند زیرا اغلب افراد غیر از کارآفرینان متوجه فرصتها نمی شوند حتی اگر آن را به آنها نشان دهید.بنیان گذاران شرکت کامپیوتری اپل سعی کردند ایده خود را به شرکتهای کامپیوتری از قبل تاسیس شده بفروشند، هیچ یک از آنها متوجه این بینش کارآفرینانه نشد حتی زمانی که آن را به آنها نشان دادند.کارآفرینان کمپانی خود را به راه انداختند چون این تنها راهی بود که آنها می تواندبینش خود را تجاری سازی کنند.

تئوری کارآفرینی

چرا کارآفرینی؟

چگونه به کودکان خود کمک کنیم تا کارآفرین باشند؟

 

سود آربیتراژ خالص در دسترس خواهد بود اگر یک کارآفرین متوجه شود که یک فروشنده، کالایی را به قیمتی کمتر از آنچه خریدار پول می دهد خواهد خرید.با این وجود، اگر فروشنده در یک مکان و خریدار در مکان دیگری است، کارآفرین باید مطمئن شود که تفاوت بین قیمت درخواستی فروشنده و پیشنهاد خریدار به اندازه ای هست که هزینه های حمل و نقل را بپوشاند.به طور مشابه، اگر زمان انتقال کالا از یک خریدار به فروشنده طولانی است، یک عنصر زمانی هم دخیل است ، و کارآفرین باید حدس بزند که ( شاید نوشتن یک قرارداد مطمئن کننده باشد)،خریدار فردا نسبت به آن چیزی که فروشنده امروز تمایل به فروش دارد مقدار بیشتری پرداخت می کند. وقتی که بینش کارآفرینانه وارد تولید شود، سود دیگر عنصر مفیدی نیست.عدم قطعیت ها بزرگتر می شوند اگر بینش کارآفرینانه وارد استخدام کارکنان، طراحی و ساخت یک محصول، قرض گرفتن پول برای امور مالی فعالیتها، و مواردی از این دست. (سیارک)

وقتی که تولید طول بکشد، حتی اگر تولید فقط انتقال یک کالاست، یا وقتی که زمان وارد موضوع شود، این ریسک وجود دارد که آن چیزی که ظاهرآ سود آور است در واقع فرصتی سود آور نباشد. ریسک موجود در تولید خیلی به محیطی که کارآفرینی درون آن اتفاق می افتد ارتباط دارد.در محیطی با کارآفرینی کم، احتمال کمتری وجود دارد که بینش کارآفرینانه سودمند باشد. اقتصادی را با یک تعادل عمومی پایدار در نظر بگیرید.احتمال دارد که فرصتهای سودآوری وجود داشته باشند، اما احتمالی بیشتری وجود دارد ، هر فرصت درک شده هزینه ای بیش از آن چیزی که در نگاه اول به نر می رسد داشته باشد، یا اینکه بازدهی درآمدی کمتری وجود داشته باشد.بنابراین، کارآفرینان بالقوه دلیل خوبی برای هشیار بودن دارند، و فرصتهای کارآفرینی بالقوه ممکن است بدون اینکه به انها توجهی شود بگذرند زیرا هیچکس انگیزه ای برای توجه به آنها ندارد. گاهی مقدار زیادی از فعالیتهای کارآفرینی وجود داشته باشد،با این حال، همیشه فرصتهای کارآفرینی جدید خلق می شوند،و باید نسبت به آنها هشیار بود، و برای عمل کردن سریع قبل از یک رقابت کارآفرینانه باید دقت داشت. فرصتهای کارآفرینانه در معرض دید افراد هستند ، و فقط منتظر کشف شدن هستند. اما خیلی احتمال دارد که به انها توجهی نشود جایی که کارآفرینی فرصتهای کمی دارد.ترجمه  itrans.ir

کارآفرینی با لباس های دست دوم

کارآفرینی کوچک

5 نرم افزار تجارت الکترونیک برای کارآفرینان جوان 

نظرات

در ادامه بخوانید...

گرایش به کارآفرینی

در
 گرایش به کارآفرینی یک مفهوم کنجکاوانه است: در اصل، مفهوم از مدل فردگرایانه کارآفرینی Schumpeter شومپیتر استخراج می شود. علاوه براین، اندازه گیری براساس ادراکات مدیران از مواضع استراتژیکی شرکتشان می باشد. فرض اول این است که این برداشتها تا حدی خالص هستند، دوم اینکه این ارداکات مدیریتی برای شرکت مهم است، و سوم اینکه آنها فقط نسبتهای بعد از واقعیت برای توضیح دادن موفقیت یا عدم آن نیستند. بنابراین، این امر احساسی را برای بررسی این مفهوم درون یک رویکرد روانشناختی را برمی انگیزد (Robinson et al. 1991 رابینسون و همکاران).
 
Krauss et al. (2005) کراووس و همکارانش یک مدل نظری گرایش به کارآفرینی را در سطح کارآفرین توسعه دادند که نشان داد که ویژگیهای فردی کارآفرینان- بخصوص، گرایش یه استقلال، نوآوری، ریسک پذیری، شخصیت فعال و پرخاشگری رقابتی- یک عامل در سطح فردی از گرایش به کارآفرینی را تشکیل داده است. این عامل در واقع مرتبط به عملکرد شرکت است (کراووس و همکاران 2005).
 
ما براین باوریم که تعدادی از مسائل مهم روانشناختی مرتبط با مفهوم گرایش به خود (آیا آن یک نگرش، یک ویژگی عمل یا یک عامل شخصیتی است؟)، به این سوال که کدام متغیرهای مداخله گر نقشی را در آغاز بکار یک شرکت ایفا می نمایند (تعدیل کننده ها، واسطه گران؟) و آن را موفق می سازند، و به سوال معمولی (آیا گرایش منجر به موفقیت می شود یا آیا آن بدنبال موفقیت می آید؟) وجود دارد.

ساختار روانشناختی و پژوهش در زمینه کارآفرینی

مطالعه کارآفرینی به روانشناختی I/O کمک می کند. اول، پژوهشات کارآفرینی متغیرهای وابسته مهم و جدیدی (و اغلب بسیار هدفمند) را مانند فروش اولیه، شروع بکار یک سازمان، و موفقیت سازمانی را فراهم می کند. دوم، موقعیت کارآفرینان اغلب در غیرقابل پیش بینی بودن آن، پیچیدگی و نیاز به تغییر در دوره فرآیند کارآفرینی منحصربفرد می باشد. برای مثال این موردی خوش بینانه را نشان می دهد. از یک طرف، خوش بینی موردنیاز کارآفرینان برای اعتقاد به امکانپذیری و موفقیت یک ایده است.
از طرف دیگر، خوش بینی ممکن است نتایج منفی داشته باشد زیرا آن می تواند منجر به پیش بینی های ناقص و باگستردگی بیش از حد بخصوص در موقعیت های بسیار پیچیده و غیرقابل پیش بینی شود. سوم، یک عملکرد مهم سازمانها قرار دادن استانداردهایی برای اینکه چگونه کارکنان رفتار کنند می باشد (تمایل ذاتی برای همتراز شدن، یکنواختی و مناسب شدن وجود دارد). با اینحال این مورد برای اوایل آغاز بکار یک سازمان- در ماهها یا سالهای اولیه تاسیس آن نیست.
 
در این مراحل اولیه، تعداد کمی نسخه را برای اینکه چگونه کارها انجام شود پیچیده می شود و بنابراین این امر موقعیتی جالب برای روانشناختی I/O بهمراه تعداد زیادی فرصتهای جدید می باشد (و اغلب البته این منبعی برای نوآوری می باشد). در نهایت، محققان روانشناختی I/O باید به اینکه چگونه سازمانهایی را که آنها مطالعه می کنند بوجود می آیند علاقه مند باشند- در مفهومی گسترده تر، هر پیدایش سازمانی از طریق اقدامات کارآفرینی است.
بخشهای زیر تمامی ساختارهای مهم که مطالعه شده اند را پوشش نمی دهند؛ در عوض برساختارهای روانشناختی سنتی متمرکز می شویم که به آسانی در حوزه کارآفرینی می توانند مورد مطالعه قرار گیرند زیرا آنها مرتبط با وظایف کارآفرینان می باشند. کارآفرینی، بخصوص در فازهای شروع، با عدم قطعیت بالا و میزان زیادی از پیچیدگی در وظایف مورد نیاز مشخص می شود (Markman 2007 مارکمن، McMullen & Shepherd 2006 مک مولن و شفرد). کارآفرینان باید مانند مخترعان، متخصصین بازاریابی، تسهیل کننده ها، متخصصین تغییر سازمانی، رهبران، تکنولوژیست ها و فروشندگان ارشد عمل نمایند. بنابراین، هر چه کارآفرین قادر باشد که دانش و مهارتهای بیشتری را بروز دهد، بهتر است. علاوه براین، نیاز به اقدام در زمینه های کاری زیادی بر پایه دانش ناکافی می باشد. همچنین، شانس موفقیت اغلب دست بالا فرض می شود، زیرا در غیر اینصورت فقدان زیاد دانش و مهارت باعث توقف کارآفرینان از دنبال کردن شرکت های استارت آپ می شود. بنابراین، ما بر دانش، هوش عملی و تعصبات و ابتکارات (اعتماد بنفس کاذب/خوش بینی زیاد) متمرکز می شویم. همچنین ما رویکردهای انگیزشی/عاطفی را بحث می کنیم که به کارآفرینان در رسیدگی به موقعیت منحصربفرد کاریشان کمک می کند. بطور ویژه، ما اهداف و دیدگاهها، طرحهای شخصی، شور و شوق و رفتار بانفوذ را بحث می کنیم.

عوامل شناختی در کارآفرینی

دانش. دانش ساختارهای ذهنی و شناختی را فراهم می آورد که اینکه چگونه مردم اطلاعات جدید را درک و ادغام می کنند را تعیین می نماید (Fiske & TAYLOR 1984 فیسک و تیلور). ساختارهای ذهنی چارچوبی را برای تفسیر و درک (معنا دادن) اطلاعات جدید فراهم می کنند. در کارآفرینی، چند تن از پژوهشگران استدلال می کنند که تفسیر و درک اطلاعات جدید اصل کشف فرصتهای کسب و کار جدید می باشند (Mitchell et al. 2007 میشل و همکاران). Shane (2007) شین شواهدی دارد مبنی براینکه دانش قبلی مردم کریدورهای روانی موثری برای تفسیر اطلاعات جدید ایجاد می کند. کارآفرینان اطلاعات مشابهی را (مانند یک نوآوری جدید فن آوری) به روشهای مختلفی بر اساس دانش قبلی خود تفسیر کرده اند؛ این تفاسیر متفاوت منجر به کشف انواع مختلفی از فرصتهای کسب و کاری شده است (شین 2000). اگر اقتصاد (با فرض متعادل بودن) تفاوتهای دانش را برای دنبال کردن فرصتها غیر مهم فرض نمی کرد، این امری تعجب آور نبود.
کارآفرینی حوزه خوبی است از آن جهت که در آن اثرات دانش و تجربه بهمراه تخصص، بر شناسایی فرصتها و بر موفقیت مطالعه می شود. آموزش کلی در کشورهای درحال توسعه مهم است زیرا واریانس گسترده ای در سطح آموزشی کارآفرینان از تحصیلات هیچ/یا کم تا تحصیلات دانشگاهی وجود دارد؛ همچنین یافته ها نشان می دهد که این امر اهمیت کمتری در کشورهای توسعه یافته دارد (Unger et al. 2011 اونگر). علاوه براین، دانش خاصی از زمینه های مرتبط با وظایف کارآفرینی (برای مثال، صنعت و تجربه مدیریتی) دارای اهمیت بیشتری در مقایسه با دانش عمومی برای موفقیت در کارآفرینی می باشد (اونگر و همکاران 2011). از چیزهای بااهمیت تجربه می باشد همانطور که Ericsson & Lehmann (1996) اریکسون و لمان آن را توصیف کردند زیرا آن منجر به عملکرد برتر در کارآفرینی می شود (Baron & Ensley 2006 بارون و انسلی، Unger et al. 2009 اونگر و همکاران).
با این حال، در راستای دیگر تحقیقات بر دانش و تجربه، همچنین ممکن است معایبی از تجربه وجود داشته باشد. برای مثال، Ucbasaran et al (2009) اوکباساران و همکاران استدلال کرده اند که باتجربه بودن منجر به مدیون شدن می شود مانند اینکه اتکای زیادی بر ساختارهای تصمیم گیری و فن آوری هوشمند که در گذشته کار می کرده اند شود. تجربه خیلی زیاد داشتن ممکن است منجربه استنباط زیاد از اطلاعات کم شود و تمایلات بطور محدود شوند که افراد کمتر قادر به فکر کردن فراتر از آنچه شناخته شده می باشد شوند (Westhead et al. 2009 وستهد و همکاران). بطور مشابه، گلنیک و همکارانش (2012) استدلال می کنند که تجربه ممکن است منجر به تغییرناپذیری شناختی شود که مانع از ادغام اطلاعات جدید شود و بنابراین مانع شناسایی فرصتهای کسب و کاری شود. دانش مدلهای ذهنی را برای تفسیر اطلاعات فراهم می آورد (فیسک و تیلور 1984) که همچنین بدین معناست که کارآفرینان باتجربه می توانند در شیارهای روانی با عواقب منفی مانند جبهه گیری شناختی، اندیشیدن قالبی، و تنزیل اطلاعات جدید سقوط نمایند (Shepherd & De Tienne 2005 شفرد و دی تین). کارآفرینان باتجربه اطلاعات جدید ناسازگار با تصورات خود را می کاهند و بر تجارب گذشته خود اتکا می نمایند حتی اگر شرایط تغییر کند (Parker 2006 پارکر). درنتیجه، این کارآفرینان ممکن است از استفاده و ترکیب اطلاعات جدید با اثرات مضر بر شناسایی فرصتهای کسب و کار خودداری نمایند.
اوکباساران و همکارانش (2009) شواهدی برای یک نقطه عطف بعد از اینکه اثر تجربه بر شناسایی فرصت  کسب و کار منفی می شود ارائه می کنند. بطور مشابه، گیلنیک و همکارانش (2012) نشان دادند که کارآفرینان با تجربه از اطلاعات فعال در مقایسه با همتایان کم تجربه خود کمتر بهره مند می شوند که از استدلالی که کارآفرینان مجرب اطلاعات جدید را برای شناسایی فرصتهای کسب و کاری کمتر از کارآفرینان بی تجربه استفاده می نمایند حمایت می کند.
 

هوش عملی

ساختار هوش عملی به تازگی مورد توجه قرار گرفته است (Baum & Bird 2010 باوم و بیرد، Baum et al. 2011 باوم و همکاران). هوش عملی دانش و اقدام کردن را دربرمی گیرد؛ آن منعکس کننده مهارتهای مبتنی برتجربه کارآفرینان و دانش ضمنی و تواناییهای آنها در بکار بردن این مهارتها و دانش جهت انجام وظایف کارآفرینی می باشد. این ساختار را می توان از طریق خرد فراگرفت (باوم و بیرد 2010). باوم و همکارانش (Baum & Bird 2010 باوم و بیرد، Baum et al. 2011 باوم و همکاران) استدلال کرده اند که هوش عملی دارای اثرات مثبتی بر رشد سرمایه گذاری از طریق اقدامات کارآفرینی می باشد.
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

ترجمه تخصصی چیست و مترجم چه کسی می باشد

در

ترجمه انتقال متن نوشته شده از زبانی به زبان دیگر است. اگرچه واژگان ترجمه و تفسیر اغلب بجای هم استفاده می شود، به تعریفی دقیق، ترجمه مربوط به زبان نوشتاری، و تفسیر به زبان گفتاری است. ترجمه عمل تفسیر معنای یک متن، و تولید بعدی یک متن معادل که یک برگردان نیز نامیده می شود، می باشد که با پیام یکسانی در زبانی دیگر ارتباط برقرار می کند. متنی که ترجمه می شود، متن منبع نامیده می شود و زبانی که به آن ترجمه می شود زبان هدف نامیده می شود؛ محصول نهایی اغلب "متن هدف" نامیده می شود. 

در ترجمه باید محدودیت هایی را که شامل زمینه، قواعد دستوری دو زبان، قراردادهای نگارشی آنها و اصطلاحات آن ها می باشد را به حساب بیاورید. تصور غلط رایج این است که مطابقت دادن لغت به لغت ساده ی بین هر دو زبان وجود دارد و اینکه ترجمه یک فرایند ماشینی سرراست است. در صورتی که ترجمه ی لغت به لغت به هیجچ وجه زمینه، گرامر، قراردادها و اصطلاحات را به حساب نمی آورد.

چه کسانی از خدمات ترجمه  استفاده می کنند؟

کسب و کار خدمات ترجمه در تلاشی برای خدمت بهتر به مشتریان خود و ادامه تقاضای آنها است. چنانکه این دنیا بیشتر و بیشتر رقابتی می شود، ضروری است که تجارت ها پیام خود را به صورت واضح و عینی به مشتریان خود برسانند. اشتباهات ترجمه می تواند به صور بالقوه بر اعتبار یک شرکت تاثیر بگذارد و منجر به زیان مالی شود.

به طور کلی، بسیاری از صنایع نیازی برای این نوع خدمات دارند. زمینه قانونی نیاز به ترجمه ورقه های استشهاد، دادخواست ها، و اقدامات دادگاهی دارد. اجرای قانون ممکن است نیاز به بیانیه های ترجمه شده داشته باشد و عرصه پزشکی اغلب نیاز به پرونده های پزشکی و یادداشت های ترجمه شده دارند. نمونه های دیگر صنایعی که از خدمات ترجمه  اسناد بهره می برند شرکت های بیمه و مالی و همچنین رسانه ها هستند.

همانطور که شرکت ها بیشتر و بیشتر خدمات خود را از طریق اینترنت در دسترس قرار می دهند، نیاز برای ترجمه وبسایت ها و محتوای وب نیز رشد کرده است. علاوه بر این، رادیو، پادکست ها، نظرسنجی ها، گروه های کانونی و جلسات شرکتی اغلب نیاز به خدمات ترجمه دارند.

تنها تجارت ها نیستند که نیازی به ترجمه آنلاین اسناد دارند. در سطح شخصی، افراد نیز این نوع خدمات را به کار می گیرند. با توجه به  مهاجرت افراد زیادی به کشورهای مختلف در جستجوی زندگی بهتر، آنها خود را در محیطی که ناآشنا، از جمله زبان آن، است، می یابند. در نتیجه، آنها ممکن است نیاز به اسناد و مدارک قانونی ترجمه شده، مانند گواهی های تولد، جواز ازدواج، گذرنامه ها، قراردادها، و قراردادهای اجاره یا رهن داشته باشند.

مترجم 

تقاضا در زمینه ترجمه بیشتر از قبل است. مترجمان زیادی بعنوان مترجم های آزاد کار می کنند و دیگر توسط سازمان های بین المللی و همچنین نمایندگی های دولتی کار می کنند. سازمان های غیردولتی و مذهبی نیز مترجمانی را استخدام یا قرارداد خدماتی مترجمان را برای ترجمه اسناد وضع می کنند. افرادی که بعنوان مترجم کار می کنند بسیار خردمندند. کار آنها پاداشی و رضایت بخش است.

شما می توانید فروم ها و بوردهایی را در اینترنت، جایی که شما می توانید تبلیغات کاری را پیدا کنید، بیابید. شما (مترجم )قادر خواهید بود که از تجربه و حمایت دیگر مترجمان بهره ببرید. مکان های دیگر برای پیدا کردن مشاغل ترجمه اسناد روزنامه ها و وب سایت های کاریابی آنلاین هستند. روزنامه محلی شما می تواند منبع خوبی از فرصت های شغلی باشد.

اگر می خواهید که به صورت مستقل کار کنید، ممکن است بخواهید که با بازاریابی خدمات خود با تجارت های محلی شروع کنید. شرکت های بیمه، بیمارستان ها، مطب پزشکان، و شرکت های املاک بخش هایی در جامعه شما هستند که ممکن است از مهارت های ترجمه تخصصی  شما بهره ببرند. یکی از مزایای انجام ترجمه اسناد این است که شما می تواند در خانه کار کنید. شما می توانید اسناد منبع را از طریق ایمیل، فاکس، پست یا پیک دریافت کنید.

برای موفقیت در این زمینه، شما نیاز به سازمان خوب و مهارت های مدیریت زمانی خواهید بود. توانایی مواجه شدن با مهلت نهایی و اولویت بندی نیز بسیار مهم است. فرصت ها در صورتی که ترجمه سند آن چیزی باشد که شما می خواهید، بینهایت است. 

چطور ترجمه خود را آنلاین سفارش دهیم؟

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم  itrans.ir  

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

بهترین زمان برای درخواست افزایش حقوق

در

قبل از آنکه به فکر درخواست افزایش حقوق باشید، اول باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کار شما نیز به همین اندازه خوب است؛ یا حداقل پیشرفت ثابتی را تجربه می کند. انتخاب زمان مناسب در تأیید شدن درخواست افزایش حقوق شما نقش مهمی دارد.

 

۱- بعد از گذشت یک سال از همکاری شما در آن سازمان

۲- زمانی که شما مسئولیت های بیشتری را بعهده گرفته اید.

۳- زمانی که به پول بیشتر ی نیاز دارید.

۴- زمانی که مدیر شما خوشحال است.

۵- زمانی که سازمانی که در آن مشغول به کار هستید عملکرد ش فوق العاده مثبتی است.

۶- زمانی که همکاران کلیدی یا رئیس شما شرکت را ترک کرده اند.

۷- زمانی که حقوق همکارتان  را افزایش داده اند. 

۸- زمانی که کار دیگری به شما پیشنهاد شده است.

۹-  زمانی که به شما پیشنهاد ترفیع شده است.(سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱That's an inventive answer to an inieersttng question

در ادامه بخوانید...

بریده ای از کتاب هنر بیان، نویسنده : برایان تریسی

در

(سیارک) : توانایی سخن گفتن با مخاطب عامل مهمی در موفقیت شما محسوب می شود. خوب سخن گفتن می تواند احترام دیگران را به همراه داشته باشد، ارزش و اعتبار شما را افزایش دهد و توجه افرادی را که می توانند شما را یاری رسانده و درها را به رویتان بگشایند جلب نماید. همچنین توانایی خوب سخن گفتن مردم را متقاعد میسازد که شما روی هم رفته از سایر افرادی که قادر نیستند به اندازه شما خوب سخن بگویند با استعدادتر و باهوش تر هستید.


1. با دیگر سخنرانان ملاقات کنید:
حتی در صورتی که هدف شما تنها این است که در حرفه یا محافل اجتماعی خود سخنرانی موثری ایراد نمایید باید از سخنوران حرفه ای و برجسته به عنوان الگویی برای آموختن بهره بگیرید. شما نیز همانند آنها باید در هر سمینار یا سخنرانی که می توانید شرکت کنید. مطالبی را یادداشت کنید و مشاهده کنید که سخنرانان چگونه قبل از آغاز سمینار با مخاطبان تعامل می کنند و هنگامی که در حضور مخاطبان می ایستند چگونه نطق خود را ایراد می کنند . هنگامی که در نطق یا سمیناری شرکت می کنید تمام تلاش خود را انجام دهید تا به طور شخصی با سخنران ملاقات نمایید و با وی دست دهید. از وی به خاطر حضورش در آنجا قدردانی کنید.به سخنران بگویید که منتظر آنچه وی باید بگوید هستید. نکاتی در این نوع تماسهای شخصی وجود دارد که به شما منتقل می شود و کمک می کند به سخنران بهتری تبدیل شوید.

بیشتر بدانید:10گزینه برای فروش محصولات صنایع دستی

2. زمانی را به مطالعه، تحقیق و آمادگی خود اختصاص دهید:
سخنوران حرفه ای خود را از هر لحاظ مهیا می کنند . اختصاص دادن زمانی به مدت 10 ساعت برای مطالعه ، بازنگری ، تنظیم مجدد و تمرین برای ایراد نطقی یک ساعته کار غیرعادی نمی باشد.سخنرانان برجسته تا آنجا که می توانند در مورد مخاطبانشان اطلاعاتی کسب می کنند. آنها در مورد سن ، حرفه و پیشینه کسانی که در جلسه سخنرانی شرکت خواهند کرد پرس و جو می نمایند.در مورد سخنرانان قبلی که خطاب در این جمع نطقی را ایراد کرده اند و نیز راجع به مسائلی که مخاطبان در مورد آنها دوست دارند یا دوست ندارند سوالاتی می پرسند. آنها به دقت بروشورها و سایر اطلاعات آن شرکت را مطالعه می کنند و وبسایتهای مراجعین را بررسی می نمایند .حتی در مورد صنعتی که شرکت یا سازمان در آن زمینه فعالیت می کند مطالعه می کنند.

بیشتر بدانید:5 نرم افزار تجارت الکترونیک برای کارآفرینان جوان

3. هدف سخنرانی را مشخص کنید:
در ابتدا باید به طور کاملا شفاف در مورد اینکه چرا مدیرجلسه شما را استخدام نموده است اطلاعاتی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که یکی از اهداف مهم جلسه خوب جلوه دادن مدیرجلسه است و شما تنها زمانی می توانید این کار را انجام دهید که آنچه مدیر جلسه از شما توقع دارد انجام دهید برایتان کاملا شفاف باشد.

بیشتر بدانید:8 چیز که افراد موفق برای رسیدن به موفقیت، قربانی می‌کنند
4. زبان خاص هر سازمان را بیاموزید:
هر شرکت و سازمانی زبان خاص خود را دارد که کاملا بر اساس تاریخچه ، فرهنگ و وقایعی اخیری است که در آن شرکت یا سازمان رخ داده است. سخنران خوب طوری به نظر می رسد که گویی با آن شرکت یا سازمان آنچنان آشناست که مخاطبان احساس می کنند خود وی نیز در این شرکت یا حرفه مشغول به کار است.(سیارک
5. مطالبتان را برنامه ریزی و تنظیم نمایید:
سخنرانان حرفه ای از قبل سخنان خود را به خوبی برنامه ریزی و تنظیم می نمایند آنها بارها و بارها از نو مطالبشان را روی کاغذ می نویسند و در هنگام اجرا برخی از مطالب و نظراتشان را پس و پیش می کنند. آنها دائما در جستجوی راههایی هستند تا مطالبشان را به گونه ای لذت بخش تر و موثرتر بیان کنند.
6. مکان سخنرانی را بررسی نمایید:
درست مانند ژنرالی که تمام جزئیات میدان جنگ را مورد بررسی قرار می دهد شما نیز بهتر است که زودتر از زمان سخنرانی مکان برگزاری جلسه را با تمام جزئیات بررسی کنید.سه عامل اساسی که در مکان سخنرانی از اهمیت بالایی برخوردارند عبارتند از : صدا، روشنایی و دما
7. با مخاطبان آشنا شوید:
افراد حرفه ای قبل از سخنرانی با شرکت کنندگان ملاقات و احوال پرسی می کنند و گفتگوی کوتاهی با آنها انجام می دهند تا بتوانند تا حدودی با آنها آشنا شوند . هنگامی که افرادی که در میان مخاطبان نشسته اند شما رامشاهده می کنند که با سایر مخاطبان قبل از سخنرانی همراه شده اید و اختلاط می کنید ، خودبخود شما را بیشتر دوست خواهند داشت و به شنونده ای تبدیل می شوند که نسبت به شما خوشبین تر است و حمایت بیشتری از شما به عمل می آورند.
8. نام افراد مهم در جلسه را بدانید:
یکی از مهمترین کارهایی که سخنران حرفه ای انجام می دهد دانستن نام افراد مهم و سپس اشاره به آنها در حین سخنرانی است.گاهی اوقات از زبان آن شخص مهم سخن می گوید و جمله ای از او نقل می کند. معمولا هنگامی که از بالای جایگاه با بیان جمله ای مثبت به افراد اشاره ای می کنید آنها خرسند می شوند.

بیشتر بدانید:9 راه کاهش مخارج استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا
9. از نحوه آغاز و پایان کلام آگاه باشید:
افراد حرفه ای جملات آغاز و پایان کلام را به طور کامل برنامه ریزی و آنها را بارها و بارها مرور می کنند. آنها دقیقا می دانند چگونه کلامشان را آغاز کنند و چگونه به آن خاتمه دهند.
10. توجه مخاطبان را به خود جمع کنید:
در زمینه فروش و سخنرانی ضرب المثلی وجود دارد که می گوید شخصی که سوال می پرسد کنترل امور را بدست دارد .افراد حرفه ای با پرسیدن سوال، مکث کردن، و سپس ارائه پاسخ به این هدف نائل می شوند آنها از همان جملات آغازین توجه مخاطبان را به خود جلب می نمایند. ممکن است با سکوت کار خود را آغاز کنند تا بر مخاطبان متمرکز شوند یا با بیان جمله آغازین کار خود را شروع کنند. جملاتی مانند: «از این که به این مکان آمده اید متشکرم به شما قول میدهم از شنیدن آنچه میخواهم بگویم لذت خواهید برد» و یا « امیدوارم در دقایقی که در کنار شما هستم بتوانم مطالب مفیدی ارائه دهم.»

بیشتر بدانید:5 روش برای ارتقاء بازاریابی 
11. با مخاطبان همانند یک دوست رفتار کنید:
سخنوران برجسته در هنگام سخنرانی طوری لبخند می زنند که گویی از دیدن افراد حاضر در جلسه خوشحالند و از داشتن چنین فرصتی برای در میان گذاشتن نظراتشان با آنها لذت واقعی نصیبشان شده است. اگر شما دوستدار آنها بوده و احساس خوبی نسبت به آنها داشته باشید می توانید تاثیر زیادی بر روی آنها داشته باشید.
12. بگذارید مطلب را کاملا بفهمند:
داستانهایی نقل کنید که به بیان مطلبی دراماتیک و تفکربرانگیز می پردازد تا بدین وسیله سخنان شما کاملا برای افراد حاضر در جلسه جا بیافتد.به افراد اجازه دهید مطالبی را که بیان کردید در ذهنشان حلاجی کنند. به چهره افراد نگاه کنید تا پی ببرید منظورتان را فهمیده اند یا خیر.
13. هم صدا و هم بدنتان را بکار گیرید:
زبان بدن و آهنگ صدا از اهمیت بسیاری در سخنرانی برخوردارند.سخنوران حرفه ای کمی بلندتر صحبت می کنند این امر نشاندهنده اطمینان به آنچه می گویند می باشد.آنها بیشتر از بدنشان استفاده می کنند ، بازوان و سرشان را تکان می دهند، لبخند می زنند و تحرک زیادی دارند. به عنوان مثال هنگامی که می خواهید مطلب مهمی را بیان کنید بازوانتان را از هم باز کنید ویا صدایتان را بالا ببرید. بریده ای از کتاب هنر بیان، نویسنده : برایان تریسی 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۷Witam serdecznieZaÅ‚oga Megetotal proponuje i lansuje ciekawe propozycje muzyczne, a może zrobić krok dalej i wydawać albumy MT z ciekawÄ… muzykÄ…, której czasami bardzo daleko do Megatotala i pÅ‚ytki z tym zwjzwÄanei.Pozdra…iam aro33eu

در ادامه بخوانید...

ایده هایی برای کسب و کار های کوچک با سرمایه اندک

در

(سیارک) : راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم ویژگی ها و مزایای زیادی دارد. تعدادی از مشاغل و کسب و کارها می باشند که برای راه اندازی آن به سرمایه زیادی  نیاز نیست  و اگر به درستی مدیریت گردد، درآمدهای بالا و سودهای خوبی را عاید شما می کند. در نظر داشته باشید که نابرده رنج ، گنج میسر نمی شودو هیچ کدام از این موارد که در این پست  آورده شده، شما را یک شبه میلیونر نمی کند  اما به شما درآمد و سود مناسب را با کمترین سرمایه گذاری می دهد.  در ادامه تعدادی ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، آورده شده است.


۱. طلا و جواهر سازی:
این کسب و کار که یک صنعت توام با هنر می باشد، هیچگاه بازار خود را از دست نمی دهد و همواره در ایران درآمد خوبی را عاید صاحبانش نموده، شما اگر به این کار علاقمند هستید و دوره آموزشی برای طلا و جواهرسازی رفته اید.(در صورتی که کلاس آموزشی نرفته اید ، این دوره ها و آموزشگاه های فراوانند)  به تنهایی یا با همکاری طلاسازان دیگر یک کارگاه کوچک طلا و جواهر سازی حتی در زیر زمین خانه تان و یا در یک اتاق از خانه  هم راه اندازینمایید. محصولات و تولیدات جدید را به طلا فروشی ها ببرید، از آن ها سفارشات جدید گرفته (آن ها مواد لازمه کار شما را به شما می دهند) یا  روی طلا و جواهر دست دوم برای تعمیر و بازسازی کار کنید. همچنین بازار جواهرات و زیورآلات بدلی (بدلیجات) هم خریداران زیادی دارد، و اگر در کارهایتان خلاقیت و پشتکار داشته باشید می توانید به یک طراح حرفه ایی در این زمینه تبدیل شوید.
۲. برنامه ریزی  مراسم ها  عروسی‌ها ، جشن‌ها ، تولد و غیره :
هر چه زمان بیشتر می گذرد برگزاری مراسم عروسی پر هزینه تر و پر دردسرتر می شود. بنابراین بسیاری از زوج های در شرف ازدواج می باشند که حاضر می شوند کسی یا شرکتی را  برای انجام مراسم ، استخدام نمایند و برنامه ریزی و مدیریت برگزاری این مراسم را به به آن شرکت بسپارند و عروس و داماد را از فشار و استرس این مراسم خلاص کنند. 
اگر شما فرد خوش سلیقه ایی باشید ، و بتوانید چندین کار را با هم مدیریت نمایید، این کار برای شما مناسب می باشد. شما باید با گروهی شامل : عکاس، فیلمبردار، گل فروش ، سفره آرا ، رستوران، تالارها و … یک گروه تشکیل دهید.(سیارک)
کافیست یک دفتر کوچک اجاره کنید که مشتریان بتوانند به شما مراجعه نمایند. البته بدون دفتر هم میشود این کار را انجام داد(اما داشتن دفتر کار برای جلب اعتماد مشتری بهتر است) با یک وب سایت به صورت مجازی کار نمایید. این کار تجهیزات زیادی نمی خواهد. اگر بتوانید توانایی خود را در برگزاری یک یا دو مراسم کوچک یا بزرگ ثابت کنیدبه زودی مشتریان زیادی به سمت شما سرازیر می شود. 
۳. رستوران‌ها:
معمولا در راه اندازی یک رستوران، تفکر غالب این است که به یک فضای بزرگ، با تزئینات و مبلمان عالی، و کلی سرمایه نیاز می باشد. اما، در واقع بسیاری از رستوران های بزرگ امروز، کار خود را از یک فضای کوچک شروع نمودهاند. خیلی از برند های معروف کارشان را ازیک فضای کوچک شروع کرده اند .
اگر چه انواع و اقسام رستوران های کوچک و بزرگ در جای جای شهر وجود دارد اما اگر خوراکی را که عرضه می کنید،  مشتریان را راضی کند و اشتهشان را تحریک کندد، بهداشت را رعایت نمایید، و فضایی آرام حتی اگر هم کوچک است ، را فراهم نمایید، قطعا کلی مشتری به شما مراجعه می کند. برای اینکار باید  دخل و خرج، امور مالی، موجودی های یخچال و انبارتان، را دقیقا بدانید . خلاقیت داشته باشید. غذاهای ابتکاری با چیدمان اشتها برانگیز ارایه کنید و برند منحصر به فرد برای خود بسازید. همه دنبال نوآوری هستند حتی در یک لیوان آبی که می نوشند. نوآوری و ابداع رمز موفقیت شما در این کار می باشد.(سیارک)
۴. مدیریت و برگزاری رویدادها:
این یک واقعیت می باشد که کشور ما همایش و سمینار زیاد بر گزار می شود. هر روز، در هر زمینه ایی تعدادی آدم دور هم جمع شده و برای کنفرانس ها و سمینارهای مختلف هزینه  می نمایند. آنان به افراد یا شرکت هایی نیاز دارند تا تدارکات و هماهنگی های لازم برای برگزاری چنین رویدادهایی را برایشان انجام دهند.
انواع این رویدادها مانند رویدادهای سازمانی، کنفرانس ها، همایش ها، مراسم اعطای جوایز، تودیع و معارفه، تقدیر از بازنشستگان، و … می باشند که شما برای هماهنگی و مدیریت آن ها، به مقدار کمیسرمایه نیاز دارید اما درآمدی بیشتر ی از خرج های شما در می آورید. در این مورد هم مانند مورد « برنامه ریزی عروسی ها و جشن ها» شما باید با گروهی شامل : عکاس، فیلمبردار، گل فروش ، سفره آرا ، رستوران، تالارها و … یک گروه تشکیل دهید.
۵. لوازم التحریر:
در دو زمان از سال، نان صاحبان این کسب و کار خیلی شلوغ می باشد. پیش از بازگشایی مدارس و پیش از سال نو. البته درآمد خوب لوازم التحریری ها و فروشندگان و تامین کنندگان اقلام اداری، در طول سال هم بالا است. ادارات و سازمان های دولتی، شرکت های بزرگ و کوچک و دانشجویان و دانش آموزان، مشتریان اصلی شما می باشند که در کشور ما  لوازم التحریر دارای مشتری زیادی است . برای راه اندازی این کار، باید جواز کسب داشته باشید و مغازه ایی هر چند هم کوچک . اگر بخواهید از مشتریان گذری صرف نظر نمایید و روابط خوبی با مشتریان عمده برقرار کنید، نیازی به مغازه ندارید و می توانید اجناستان را در جایی مناسب انبار نمایید و به درخواست آنان، توزیع کنید. (سیارک)

۱۰ رمز موفقیت به روایت کارآفرین موفق ریچارد برانسون

10 نکته ای که اگر والدین انجام دهند مسیر موفقیت فرزندان را هموار می کنند

نکات مفید برای کسب موفقیت

8 چیز که افراد موفق برای رسیدن به موفقیت، قربانی می‌کنند

هفت کاری که افراد موفق انجام می دهند و هیچ گاه آن را به شما نمی گویند

8نشانه که شما را از میلیونر شدن دور نگه می دارد

شما فرد موفقی می باشید اما از نشانه های آن در خود غافل هستید

بریده ای از کتاب هنر بیان، نویسنده : برایان تریسی


۶. نگه داری از کودکان:
با توجه به اینکه اغلب پدران و هم مادران هر دو شاغل می باشند، امروزه تعداد مهد کودک ها به نسبت در حال افزایش می باشند. بسیاری از پدرومادرها می باشند که می خواهند فرزندشان در محیطی مناسب، سالم و شاد، اجتماعی و خلاق رشد نماید، مدام به دنبال یک جای جدید، با ویژگی های بهتر هستند. اگر در کنار کودکان  بودن و غرق شدن در دنیای آنان را دوست دارید ، این کار را انتخاب نمایید. شما می توانید با سرمایه ایی کم، و پس از گرفتن مجوزهای لازم، مهدکودک تاسیس نمایید. با  نو آوری ، فعالیت و تمرکز بیشتر بر مواردی مانند ارتقای خلاقیت، مهارت های اجتماعی، شادی، سلامت و بهداشت، و همچنین سرگرمی های مناسب، قادرید خودتان را از دیگر مهدکودک های شهر یا محله تان، جدا و منحصر به فرد نمایید. در این صورت، نام شما بر سر زبان های همه ی مادران شهرتان می افتد .(سیارک)
۷. منشی و دفتر کار مجازی:
بسیاری از شرکت های کوچک و نوپا می باشند (چه اینترنتی چه غیر اینترنتی) که احتیاج  به منشی و یا یک دفتر کار مجازی پیدا می کنند تا به تلفن ها، فکس ها، ایمیل ها و درخواست های مشتریانشان پاسخ بدهند. اما حجم کارشان آنقدرنمی باشدکه  فردی را به صورت تمام وقت استخدام کرده و به او حقوق بالا بدهند. یکی از کسب و کارهایی که می شود حتی از خانه هم انجام دادد، منشی گری می باشد. برای انجام این کار، به مهارت  کار با نرم افزارهای اداری مانند office  و همچنین مهارت پاسخ گویی به تلفن ها، صدای مناسب و دقت و سرعت عمل لازم نیاز می باشد.
این کار که با سرمایه بسیار کم قابل انجام می باشد، به این صورت است که آن شرکت ها و کسب و کارها شماره های یک یا چند خط تلفن که شما در منزل تان دارید را به عنوان شماره تماس خود به مشتریان و مخاطبانشان اعلام می کنند. شما هم در ساعات روز، تماس ها را پاسخ داده و فکس های ارسالی را دریافت می کنید و از طریق ایمیل به شرکت مورد نظر ارسال می نمایید و بالعکس. 

5 روش برای ارتقاء بازاریابی 

10 برنامه ی کاربردی برای کسب درآمد آنلاین

کسب و کار های خانگی آنلاین 

پنج توصیۀ بازاریابی برای یک تجارت آنلاین موفق

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹چقدر سرمایه لازمه ؟

۱۳۹۵/۱۰/۲۸یه ایده خوب دارم اما یه شریک سرمایه گذار می خوام

۱۳۹۵/۱۰/۲۸این ایده منشی تو خونه برای کسانی که سرمایه ندارن خوبه

در ادامه بخوانید...