معایب خوابیدن روی زمین

در

در صورتی که خواهان پوستی  صاف و بدون چروک هستیدسعی کنید روی زمین نخوابید زیرا گرانش زمین  باعث چین و چروک پوست و پیری زودرس پوست می گردد .علاوه بر چین و چروک پوست و پیری زودرس ، خوابیدن روی زمین باعث "کمر درد"، ضعف عضلانی، سرگیجه و سردرد در سالمندان می‌شود.اگر بنا به دلایلی مجبور می شوید روی زمین بخوابید با گذاشتن یک یا دو بالشت زیر ساق پا باعث خون رسانی به مغز شوید و بالشت زیر سر بهتر است پنبه ای باشد و گردن بصورت کامل روی بالشت قرار بگیرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

زیبا بنظر برسید و پولتان را پس انداز کنید

در

پولت را پس انداز کن. متخصصین پوست بر سر این موضوع توافق دارند که صرف پول بیشتر برای یک کرم، به این معنا نیست که شما شاهد اثرات بهتری باشید.
با وجود وعده های بسیاری از محصولات ضد پیری، انتظار تغییرات عمده را از کرم های بدون نسخه نداشته باشید بدون در نظر گرفتن اینکه چقدر شما روی آن سرمایه گذاری کرده اید. (سیارک


متاسفانه این درست است. شرکت هایی نظیر Oil of Olay و Neutrogena محصولات بدون نسخه یِ بسیار عالی ای هستند که بخوبی گران قیمت ها عمل می کنند، من یک متخصص پوست بورلی هیلز ، متخصص پوست  و طراح کرم هستم. آیا گاهی اوقات برندهای گران قیمت، ارزش خریدن دارند؟ معمولا، این طور نیست. در اینجا توصیه هایی آورده شده است که به شما کمک می کند پولی که بسختی بدست آورده اید را پس انداز کنید:
هرگز کرم بدون نسخه ای را ندیده ام که واقعا چین و چروک ها را از بین ببرد. جواب منفی است.حتی یکی
هرکرم صورت بدون نسخه، چه8 و یا 400 دلار پرداخته باشید، پوست شما را مرطوب می کند، بافت پوست تان را بهبود می بخشد و چین و چروک های شما را کمتر قابل توجه می کند. (سیارک
هرگز کرمی را ندیده ام که ترک های پوستی را از بین ببرد. متاسفم این حقیقت دارد. ترک های پوستی، پارگی های فیبرهای الاستیک در لایه های عمیق پوست هستند؛ کرم بسادگی نمی تواند آنرا درست کند. خبر خوب این است که همه ترک های پوستی با زمان بهبود می یابد  رنگ شان کمتر و کمتر قابل توجه می شوند. به همین دلیل است که مردم فکر می کنند محصولاتی که استفاده کرده اند، به آنها کمک کرده است، و با اعتماد بنفس، طیف وسیعی از محصولات شامل کرم کره کاکائویی تا کرم های موجود در فروشگاه های بزرگ را استفاده می کنند.
آنرا امتحان کنید. از Eucerin Body Creme برای ترک های پوستی در سمت راست بدنتان استفاده کنید. کرم گران قیمت پاک کننده ی علائم ترکِ مورد نظرتان را در سمت چپ بدنتان استفاده کنید. این کار را برای یک ماه ادامه دهید. از خودتان (صادقانه) و سه نفر دیگر بپرسید که آیا آنها می توانند تفاوتی ببینید. آنها قادر نیستند ، تفاوتی ببینند.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه در عرض یک هفته پوست درخشانی داشته باشیم

در

چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف داشته باشیم ، از امروز برای سفیدی صورت در یک هفته شروع کنید. CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن)  چیزی است که باید از امروز به آن اعتقاد داشته باشید. با اینکه اکثر مردم از برنامه روتین پاک کننده، تونینگ و مرطوب کننده  آگاهی دارند، اما باز هم دست کم گرفته می شود. اگر انجام نداده اید امروز زمان آغاز آن است. و وقتی آن را شروع کردید دیگر نمی توانید آن را کنار بگذارید. 

 

 

 

چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است

روز اول

صورت شما با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و گرد و غبار، همچنین به خاطر پوست مرده و روغن های طبیعی که روی آن جمع می شود، کثیف می گردد. با استفاده از پاک کننده ملایم جهت از بین بردن آنها، منافذ پوست باز شده و از مشکلاتی مثل آکنه جلوگیری می شود. انتخاب پاک کننده پوست بستگی به نوع پوست شما و مناسب بودن آن دارد. استفاده از تونر بعد از پاک کننده مناسب، اطمینان خواهد داد که هیچ روغن و گرد و غباری روی پوستتان باقی نمانده است. تونرهای طبیعی از جمله گلاب، چای سبز و سرکه سفید در بازیابی تعادل pH پوستتان کمک خواهند کرد و در عین حال منافذ پوستتان را تنگ خواند نمود. در پایان این روتین، از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید. این اساس مراقبت از پوست می باشد.

 

در ادامه از یک بسته سفید کننده صورت استفاده کنید. می توانید بسته را خودتان با موادی از جمله پاپایا، لیمو، عسل، شیر و گوجه فرنگی تهیه کنید. که در حال حاضر در اکثر آشپزخانه ها موجود می باشند. قبل از اینکه بخوابید ضروری است تا آرایش صورتتان را تمیز کنید. پوست شما نیازمند تنفس در شب است و این با وجود آرایش روی آن امکان پذیر نمی باشد. بهترین روش برای زدودن آرایش، استفاده از چند قطره روغن بچه روی صورتتان است و اینکه چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. وقتی که آرایش سست شد می توان از پد پنبه، حوله یا پارچه برای زدودن آن استفاده کرد.  

 

در پایان روز روش CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) را تکرار نمایید. با مرطوب کننده مناسب و سرم چشم، این کار را پایان دهید. در صورتی که پوستی خشک دارید، بهتر است رو بالشی هایتان را ساتن کنید که اتلاف رطوبت به حداقل برسد. همیشه سعی کنید به پشت بخوابید با صورتی رو به بالا و برای حذف هیدرواته صورتتان از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید.(سیارک

 

چگونه در عرض یک هفته زیبا شویم

روز دوم

برای داشتن  صورت صاف در یک هفته در دومین روز  بایستی با کنترل آنچه که مصرف می کنید، روی بهبود سلامتی پوستتان متمرکز شوید. پوست شما با آنچه که تغذیه می شود، کار می کند. در عین حال که مراقبت خارجی ضروری است، مراقبت داخلی را نیز نمی توان نادیده گرفت. صحیح خوردن یک روش تزریقی مطمئن به پوست است و با وجود سلامتی، پوستتان خواهد درخشید.

نظارت بر روتین پاکسازی- تونینگ- مرطوب سازی را با اعمال ماسک میوه ادامه دهید. ماسک میوه به آسانی تهیه و استفاده می شود. می توانید از موارد مناسب برای پوستتان از جمله موز برای پوست خشک، و توت فرنگی برای پوست چرب استفاده کنید. این یک روش عالی برای روشن کردن صورت بدون استفاده از مواد شیمیایی است.

در کل طول روز با مصرف آب و نوشیدنی های مقوی، بدنتان را هیدراته نگه دارید. این به کنترل تولید چربی صورتتان کمک خواهد کرد و نیز منافذ آن را تنگ خواهد نمود.

آرایشتان را پاک کنید و روزتان را با روش CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) و روتین مراقبت از پوست شبانه به پایان برساید.

 

صورت صاف در یک هفته

روز سوم

در روز سوم برای از بین بردن پوست مرده، لایه برداری خواهید کرد. این موجب می شود که پوست نرمی داشته باشید و بنظر درخشنده تر خواهید رسید. همچنین موجب می شود که پوستتان برای دریافت درمان های دیگر، بیشتر تمایل داشته باشد. صورتتان را با یک اسکراب لایه بردار و یا یک اسفنج پاک کنید. سلولهای مرده پوستتان را تمیز کنید تا لایه سالم زیرپوست ظاهر شود.

بعد از لایه برداری، از تونینگ و مرطوب سازی پوست استفاده کنید تا این لایه جدید را از خشک شدن حفظ نمایید. می توانید ماسک لایه برداری از صورت را انجام دهید چرا که پوست شما پذیرای مواد مغذی می باشد.

اگر زیر نور خورشید قرار خواهید گرفت، فراموش نکنید که از ضد آفتاب استفاده نمایید. آن پوستتان را از اشعه های UV مضر که می توانند سبب آسیب زدن به پوستتان شوند، محافظت می کند.

در شب، با اعمال ترکیب صورت بعد از پاکسازی صورت، CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) را تغییر دهید. وقتی که ترکیب روی صورتتان را شستید، از تونینگ و مرطوب کننده استفاده کنید.

 

پوست شفاف و روشن

روز چهارم

در روز چهارم، نتایج در قالب بهبود بافت پوست مشاهده خواهد شد و روی کل پوستتان سلامتی را خواهید دید. با این حال، این بمعنی سرسری گرفتن روتین نیست.

صورتتان را با پاک کننده همیشگی شسته و سپس به آن بخار دهید. این به بازشدن منافذ پوستتان کمک کرده و به برخی از اقدامات عمیق پاکسازی اجازه خواهد داد. بعد از اینکه حدود 10 دقیقه به صورتتان بخار دادید، ماسک خاک رس را که هرگونه آلودگی از آن تمیز شده، روی صورت تتان بکشید. در صورت تمایل، می توانید از ترکیب عسل و بلغور جوی دوسر نیز استفاده کنید. وقتی این کار را انجام دادید،، ماسک را برداشته و صورت خودتتان را با زدن ضربات آهسته با پنبه ای که با گلاب آغشته شده، تونینگ کنید. این به بسته شدن دوباره منافذ صورتتان کمک خواهید کرد. با مرطوب کننده کار را به اتمام برسانید.

رژیم مراقبت شبانه را انجام دهید تا با پوستی از خواب بلند شوید که هیدراته بوده و تغذیه گردیده است.

 

پوست شفاف در یک هفته

روز پنجم

پس از CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) با ژل آلووئرا صورتتان را ماساژ دهید. این گردش خون روی صورتتان را بهبود داده و موجب تغذیه پوستتان می شود. همچنین به دفع سموم کمک خواهد کرد. اگر زیر چشمانتان تیرگی می بینید، همیشه از سرم زیر چشم استفاده  کنید. این موجب محو شدن آن در طول روز شده و موجب درخشندگی پوستتان خواهد گردید.

بعد از ماساژ، مرطوب کننده یا کرم روز خود را اعمال نمایید. SPF  بهتر، مورد ترجیح می باشد طوری که مجبور به استفاده از ضد آفتاب دیگری نباشید.

در شب، بسته ترکیب چوب صندل سفید را با روتینCTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) خود ترکیب نمایید تا پوستی صاف و درخشنده داشته باشید.

 

چگونه پوست صاف داشته باشیم

روز ششم

حال زمان لایه برداری دوباره است.  معمولا، لایه برداری پوست دوبار در هفته انجام می شود تا سالم و درخشنده بماند. مراحل لایه برداری روز سوم را انجام داده و با تونینگ و مرطوب کننده ادامه دهید.

مصرف منظم آب و مایعات مانند سوپ و آب میوه، در طول هفته ضروری است چرا که بدن هیدراته، معادل پوست سالم می باشد.

 

جوان سازی پوست صورت در خانه

روز هفتم

حال زمان لوس کردن صورتتان است و اینکه یک ترکیب میوه ای دیگر به آن بدهید. روش CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) را در صبح و شب بکار گیرید.(سیارک

جهت حفظ خاصیت ارتجاعی پوست و پوست صاف بدن نوشیدن آب و نوشیدنی های سالم را در طول روز ادامه دهید.

ادامه دادن به این دستورالعمل ها از همان روز اول موجب درخشندگی پوست و سلامتی آن می شود. در روز هفتم، صورتتان به نظر صاف، درخشان، روشن خواهد رسید و در بازی مراقبت از صورت عالی خواهید بود. این بمعنی متوقف کردن مراقبت از پوستتان نمی باشد. روش CTM (پاکسازی، رنگ دادن و مرطوب کردن) هر روز، لایه برداری از پوست دوبار در هفته، و درمان آن با ماسک های طبیعی صورت دو بار در هفته برای حفظ سلامتی پوست ضروری می باشد. بنظر کارش زیاد است اما اینچنین نیست!

ما برخی از دستورالعمل های کارشناسان را برای چگونه پوست سفیدی داشته باشیم؟ آورده ایم که روند کار را برای سفیدی صورت در یک هفته آسان تر می سازد.

پست چگونه پوست سفید داشته باشیم؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

نظرات

۱۳۹۵/۱۲/۲۶Your home is valueble for me. Thanks!? This web page is known as a walk-by for all of the iniofmatron you wanted about this and didn know who to ask. Glimpse right here, and also you l definitely uncover it.

۱۳۹۹/۴/۶چگونه پوست خود را کاملاً صاف کنیم؟ پوست صاف و لطیف صورت ، یک هدیه سخاوتمندانه از طبیعت است. با این حال ، همه زنان نمی توانند به داشتن پوست صاف و لطیف افتخار کنند. لایه برداری های صحیح ، کرم ها ، تونیک ها و ماسک های صحیح انتخاب شده به صافی و رنگ سالم چهره شما کمک می کند. شما مجبور نخواهید بود به تزریقات و مداخلات جراحی متوسل شوید - لوازم آرایشی مدرن توانایی زیادی دارند. مبارزه برای پوست کامل باید همزمان از چند جهت انجام شود. آرایشی و بهداشتی از وضعیت پوست مراقبت می کند ، و آرایش به پنهان کردن نواقص و بهبود ظاهر کمک می کند. اساس زیبایی پوست ، خلوص بی عیب و نقص آن است. لازم است روزانه باقی مانده های آرایش ، گرد و غبار ، ذرات مرده پوست از بین برود. این کار را در چند مرحله انجام دهید. درباره چگونگی پاک کردن آرایش به درستی : شستشوی صبح کمک می کند تا به سرعت چهره و حتی تعادل آب و چربی خون خود را تازه کنید. آب کافی خنک ، کف نرم با عصاره های گیاهی و هیدرولیت گل در اسپری. قبل از رفتن به رختخواب ، تمیز کردن کامل تری لازم است . ابتدا آرایش را با شیر ، امولسیون یا روغن (مثلا روغن بچه) جدا کرده و سپس باقیمانده را با کف ، ژل یا یک صابون آرایشی مخصوص بشویید. هفته ای دو یا سه بار پاک کننده ژل یا پودر ژل را جایگزین کنید. محصولات پاک کننده آرایشی نیز مناسب هستند ، آنها عمیقاً پوست را تمیز و حتی خارج می کنند. مهم است که مواد آرایشی پاک کننده نیز حاوی مواد مرطوب کننده باشند ، در غیر این صورت پوست شروع به لایه برداری می کند و مجبور خواهید بود چهره ای کاملاً صاف را فراموش کنید. هفته ای یک بار ، یک جلسه ماسک گذاری اسید میوه های خانگی توصیه می شود . به طور معمول ، چنین محصولاتی به شکل ژل موجود است که به مدت 15-20 دقیقه روی پوست پاک شده اعمال می شود. پس از شستشو ، پوست ابریشمی می شود ، رنگ سالم و دلپذیری را به دست می آورد ، لکه های تیره از بین می روند و منافذ آن کمتر مورد توجه قرار می گیرد. غلظت اسیدها در لایه برداری خانگی کم است ، بنابراین می توان آنها را در تمام سال با خیال راحت استفاده کرد. یک محصول بسیار مناسب یک کرم شب با خاصیت لایه برداری است. لایه برداری شب پوست را به شدت مرطوب می کند ، تغذیه پوست صورت و گردن را تأمین می کند و سلول های مرده را از بین می برد. در صبح صورت بسیار صاف و لطیف به نظر می رسد. چنین کرمی برای پوست های بی حال و عاری از تن و مستعد تحریکات پوستی مناسب است. کرم هایی با اثر لایه برداری باید در دوره های 2-3 هفته استفاده شوند. سپس استراحت کنید و بعد از چند هفته ، دوباره به درمان مورد علاقه خود بازگردید. در مبارزه برای داشتن چهره کاملاً صاف ، به صاف کردن و صاف کردن سرم با پپتیدهای گیاهی و اسیدهای آمینه توجه کنید. سرم زیر یک کرم روزانه یا شبانه اعمال می شود ، و به طور مستقل نیز استفاده می شود. به سرعت جذب می شود ، بلافاصله پوست نرم و صاف می شود. آرایش حتی به بیرون صورت شما کمک می کند. برای آرایش مبتنی بر سیلیکون به پایه توجه کنید. منافذ ، چین و چروک را پر می کند و باعث ایجاد اثر فتوشاپی می شود. در بالای پایه می توانید لیفتینگ کرم پایه را اعمال کنید. این باعث می شود بیضی صورت شفاف تر شود ، تورم و ناهمواری را از بین می برد. برای کسانی که از پوستی بسیار متخلخل رنج می برند ، کرم های مخصوص و مناسبی هستند که تسکین غیرضروری را صاف می کنند. این محصولات حاوی چربی نیستند و منافذی را مسدود نمی کنند. هر روز می توان استفاده کرد. نکته اصلی این است که قبل از رفتن به رختخواب ، آرایش را با دقت پاک کنید. و سپس پوست شما کاملاً صاف خواهد بود!

۱۴۰۰/۴/۱۴پوستی درخشان و شفاف آرزوی هر دختری است.چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است می توانید به کسانی که ژنتیک خوب و چهره ای کاملاً طبیعی دارند حسادت کنید ، یا می توانید توصیه های موثری در زندگی خود بکار ببرید و بهتر به نظر برسید. برای مراقبت صحیح از صورت و انتخاب محصولات مناسب ، باید بدانید که چه نوع پوستی دارید. کرم مخصوص با قیمت نجومی اگر برای پوست های چرب در نظر گرفته شود کمکی نخواهد کرد که برای خشکی پوست استفاده می شود. اگر شک دارید یا به نظر می رسد محصولات مناسب همیشه کارساز نیستند ، با آرایشگر خود تماس بگیرید ، او به شما کمک می کند این موضوع را کشف کنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴صورت خود را با آب ولرم و نه گرم بشویید. در غیر این صورت ، آب باعث تحریک و حتی خشکی پوست صورت می شود. حتی بیماری های پوستی مانند اگزما یا پسوریازیس نیز می توانند بدتر شوند. و بیایید صادق باشیم ، آیا خوب است که پوست حساس و ظریف خود را با آب گرم بشویید؟

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است . قدم مهم دیگر برای تمیز و سالم بودن پوست ، برس های آرایش است. برس های کثیفی که برای مالیدن پودر ، رژگونه و موارد دیگر استفاده می کنیم ، باعث جمع شدن آلودگی و باکتری های زیادی می شود که در نهایت منجر به مسدود شدن منافذ پوست ، تحریک پوست ، جوش و چین و چروک ناخواسته می شود. برس های خود را به طور مرتب تمیز کنید و فراموش نکنید که این کلید سلامت پوست است!

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف در یک هفته آرایشگر دایان هیگینز توصیه می کند هفته ای یک بار پوست را با لایه بردارها بمالید تا از سلول های مرده خلاص شود.لایه بردارها برای تمیز و مرطوب نگه داشتن پوست معجزه می کنند.

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است شما این توصیه را یک میلیون بار شنیده اید ، اما ما آن را در یک میلیون بار دیگر می گوییم - از ضد آفتاب استفاده کنید. همیشه در هر زمان از سال و حتی در زمستان! این از پوست شما در برابر ایجاد کک و مک ، چین و چروک و پیری زودرس محافظت می کند. می توانید فوراً پایه ها یا کرم های محافظت شده با SPF را خریداری کنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف در یک هفته عصر ها صورت خود را بشویید ، پوست خود را مرطوب کنید ، کرم بزنید و ... ، گردن را فراموش نکنید. کرم ضد آفتاب نیز باید روی این قسمت استفاده شود ، زیرا در معرض پیری و ایجاد تغییرات مختلف مربوط به سن است.

۱۴۰۰/۴/۱۴پرسیده اید چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است تلفن هوشمند خود را مرتبا تمیز کنید. در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که این توصیه کاملاً با پوست تمیز ارتباطی ندارد ، اما این اشتباه است. ما به طور مداوم این ابزار را در مکان های عمومی ، حمل و نقل با خود حمل می کنیم ، آن را به سالن می بریم و صفحه را به سمت زمین می گذاریم و سپس آن را به صورت خود می زنیم. بنابراین مهم است که بر روی پاکیزگی آن نظارت کنید و حداقل یک بار در روز آن را با ماده مخصوص با الکل یا دستمال مرطوب ضد باکتری پاک کنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف در یک هفته از عینک آفتابی استفاده کنید تا در زیر نور آفتاب زیاد پلک نزنی و چشم ها را جمع نکنید تا پوست دور چشم شما را خراب نکند. در غیر این صورت ، ممکن است چین های پنچه کلاغی زودرس در نزدیکی چشم شما ظاهر شود. برای اینکه تمام هزینه های دنیا را صرف صرفه جویی در کرم ها و سرم های معجزه آسا در 30 سالگی کنید ، هنگام بیرون رفتن از خانه عینک آفتابی را فراموش نکنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک روز زیبا شویم قبل از خواب ، هر چقدر خسته باشید ، همیشه آرایش خود را پاک کرده و صورت خود را بشویید. شما نمی خواهید منافذ پوست شما مسدود شده و از بین برود ، اینطور است؟ یکی از مهمترین قوانینی که اگر پوستی تمیز و درخشان می خواهید باید رعایت کنید این است: خواب کافی داشته باشید! در طول خواب ، سلول های پوستی ترمیم می شوند و کمبود آن نه تنها به سلامتی ضعیف منجر می شود ، بلکه عواقب خوبی را نیز در صورت ایجاد نمی کند. احتمالاً متوجه شده اید که پس از یک مهمانی تا دیر وقت و بعد از چهار یا پنج ساعت خواب ، کبودی زیر چشم ، تورم و بثورات دیده می شود.

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن غذاهایی که حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند بیشتر بخورید ، به شما در جلوگیری از چین و چروک کمک می کند. بیشتر اسیدهای امگا 3 در غذاهای دریایی ، سبزیجات سبز ، حبوبات و محصولات لبنی یافت می شود.

۱۴۰۰/۴/۱۴ اگر هدف شما پوست صاف و روشن است ، کافئین و شکر باید از مصرف روزانه حذف شود. قهوه ادرار آور است و می تواند باعث خشکی پوست و تجزیه قند در کلاژن شود و منجر به چین و چروک ، از بین رفتن سفتی و عامل تیرگی شود.

۱۴۰۰/۴/۱۴برای پوست صاف و روشن محصولات باید به ترتیب صحیح استفاده شوند: ابتدا صورت خود را با ژل شستشو تمیز کنید ، سپس از تونر ، سرم و مرطوب کننده استفاده کنید. تمام محصولات باید از کمترین تا ثبات بیشتر استفاده شوند.

۱۴۰۰/۴/۱۴ ورزش را نیز فراموش نکنید. یک سبک زندگی فعال و ورزش باعث گردش خون خوب ، کاهش استرس ، اکسیژن رسانی به پوست و حتی رفع منافذ پوست می شود.

۱۴۰۰/۴/۱۴در طول روز ، بدون اینکه بدانیم ، التهاب صورت را تحریک می کنیم. و این بعد از تماس دستهای کثیف و پوست حساس صورت اتفاق می افتد.

۱۴۰۰/۴/۱۴استعمال دخانیات دلیل دیگر بیماری پوستی نامناسب است. افراد مبتلا به این اعتیاد دارای پوستی خشک و تغییر رنگ یافته و جریان خون ضعیفی دارند. اگر می خواهید زیبا به نظر برسید ، سیگار را کنار بگذارید.

۱۴۰۰/۴/۱۴اما اگر از صورت خود به درستی مراقبت کنید ، همه نکات را رعایت کنید ، اما آکنه همراه همیشگی شما است چه باید کرد؟ مشکل ممکن است در تختخواب ، یا به عبارت دقیق تر ، در بالش باشد. باعث جمع شدن کثیفی و سبوم می شود ، بنابراین بیشتر اوقات ملحفه بالش را تغییر دهید. به همین دلیل ، موها می توانند به سرعت چرب شوند.

۱۴۰۰/۴/۱۴ شاید بعضی از افراد دوست دارند روی شکم بخوابند اما این وضعیت باعث ایجاد چین و چروک می شود. در عوض ، خود را آموزش دهید تا به پشت بخوابید. شاید در ابتدا غیرمعمول باشد ، اما جوانی و طراوت ارزش آن را دارد.

۱۴۰۰/۴/۱۴تمام محصولات را قبل از استفاده بررسی کنید. به خصوص اگر پوست خشک و مستعد ابتلا به آلرژی و آلرژی دارید. برای جلوگیری از تحریک ، محصول جدید را ابتدا به داخل مچ دست خود بمالید و واکنش را مشاهده کنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴رتینول (نام دیگر - ویتامین A) عملکرد محافظتی پوست را بهبود می بخشد ، در تشکیل سلول های جدید شرکت می کند ، در درمان بثورات کمک می کند. متخصصان می گویند: "رتینول ها هنگام خواب استفاده می شود و به عنوان یک قاعده ، اندازه یک نخود برای صورت کافی است." اما برای همه مناسب نیست ، قبل از استفاده با متخصص پوست مشورت کنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴مسیر دیگری وجود دارد که می توانید برای رسیدن به پوستی درخشان امتحان کنید. به عنوان مثال ، یک عادت جدید را در برنامه غذایی خود وارد کنید . محصولات حاوی مس ، ویتامین E و همچنین اجزای گیاهی (توت های توت فرنگی و مریم گلی ، بابونه ، توت سیاه)

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف و روشن با احتیاط از اسکراب استفاده کنید. اسکراب ابزاری مناسب و شناخته شده برای پوست است. با این حال ، یک اسکراب با ذرات بزرگ به شکل نامنظم و نوک تیز می تواند به پوست ظریف آسیب برساند. در انتخاب اسکراب نه تنها برای پوست حساس ، بلکه برای پوست مشکل دار صورت که احتیاج به تمیزکاری دقیق نیز دارد ، باید بسیار مراقب باشید. اسکراب و لایه بردارهای ظریف را انتخاب کنید. ذرات کوچک شستشو ، ذغال سنگ در ترکیب آن و قابلیت استفاده از این ابزار ، آنرا به سادگی یک دستیار بی بدیل می کند!

۱۴۰۰/۴/۱۴جوشانده های بابونه و، گل راعی ، به صورت تکه های یخ ، مراقبت های عالی از صورت را ارائه می دهند. "شستشوی" اضافی با آب یخ پوست را تون می کند و به جلوگیری از آکنه کمک می کند. پس از استفاده از مواد شوینده صورت ، پوست را با جوشانده های بابونه و، گل راعی ، به صورت تکه های یخ ماساژ دهید.

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف و روشن موها را از صورت خود جمع کنید. آیا ارزش این است که در مورد تعداد زیادی باکتری موجود در موها صحبت کنیم؟ بنابراین ، به خصوص توجه به موی چتری بسیار ارزش دارد ، زیرا تماس مستقیم با پوست صورت دارد. اگر مراقبت دقیق و دائم نباشد ، ممکن است باعث ایجاد آکنه در پیشانی شود.

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف و روشن در طول روز صورت خود را با دست لمس نکنید. هر روز هزاران شی مختلف را در داخل و خارج از خانه لمس می کنیم و حتی شستن کامل دست 100٪ از شر باکتری ها خلاص نمی شود. در این بین ، اگر صورت خود را اغلب با دست لمس می کنید ، می توانید به راحتی آکنه تحریک کنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴ برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن مقدار زیادی آب بنوشید. همه ما به خوبی می دانیم که نوشیدن مقدار کافی آب در روز چقدر مهم است. اما متأسفانه تعداد کمی از افراد واقعاً از این قاعده حیاتی پیروی می کنند. اما برای پوست ما ، آب یکی از نقش های اصلی در مسیر رسیدن به ایده آل است. آب متابولیسم را در بدن عادی می کند ، سموم را دفع می کند ، به جذب مواد مفید کمک می کند و همچنین پوست ما را از داخل تمیز می کند ، آن را با رطوبت اشباع می کند و از کمبود آب بدن جلوگیری می کند.

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک روز زیبا شویم حتی اگر درست غذا بخورید ، به اندازه کافی بخوابید و ورزش کنید ، پوست صورت شما می تواند چندان کامل نباشد. اما هیچ چیز وحشتناک تر از یک پوست خراب قبل از یک اتفاق بسیار مهم نیست: عروسی ، تولد ، مصاحبه شغلی یا قرار ملاقات. وقتی زمان کوتاه است و می خواهید صبح پوستی درخشان و شفاف ببینید ، ما به شما روش مطمئن برای " زنده کردن" پوست در یک شب می دهیم. 1. صورت خود را بشویید: همیشه صورت خود را قبل از خواب بشویید. اگر این کار انجام نشود ، تمام آلودگی و عرق کل روز باعث ایجاد بثورات ناخوشایند روی پوست می شود. وقتی خیلی خسته هستید و قدرت شستشوی کامل صورت را ندارید ، همیشه دستمال های تمیزکننده را در دست داشته باشید. 2. ماسک صورت: را توت فرنگی و ماسک آبگرم در خانه قبل از خواب برای صاف کردن هر گونه بی نظمی و خلل و فرج پوست. به هر حال توت فرنگی حاوی اسید سالیسیلیک است که در بسیاری از محصولات ضد آکنه یافت می شود ! چه چیزی برای ماسک نیاز دارید؟ فقط توت فرنگی تازه و ماست طبیعی و بدون افزودنی به مقدار مساوی. توت فرنگی ها را له کرده و با ماست مخلوط کنید تا خمیر یکدستی بدست آید. حدود 10 دقیقه به طور یکنواخت روی صورت بمالید. با آب در دمای اتاق بشویید. برای بهترین نتیجه ، به طور منظم از این ماسک استفاده کنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است ماسک بلغور جو دوسر: بلغور جو دوسر را با آب لیمو و تخم مرغ مخلوط کنید ... آنتی اکسیدان هایی که غلات بلغور جو دوسر غنی است باعث کاهش پف می شود ، در حالی که اسید سیتریک باکتری های موجود در منافذ را از بین می برد و ویتامین E موجود در تخم مرغ باعث سفت شدن پوست می شود. پوست صورت پس از چنین ماسکی صاف صاف و کشیده می شود.

۱۴۰۰/۴/۱۴برای پوست صاف و روشن مهمترین چیز این است که تسلیم وسوسه بیرون آوردن جوش صورتتان نشوید. این می تواند منجر به ایجاد زخم یا التهاب بیشتر شود

۱۴۰۰/۴/۱۴ برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن آلوئه ورا یک ماده شناخته شده برای درمان زخم ها است ، و همچنین به عنوان یک وسیله برای درمان سریع آکنه عمل می کند

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن عسل: بهترین راه حل برای پوست های حساس! عسل پوست را مرطوب می کند و تحریک کننده نیست . همچنین به تسکین پوست و کاهش تحریک کمک می کند

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن خمیر دندان: یک داروی قدیمی برای مقابله با مشکلات غیر منتظره. ) لازم است قبل از خواب خمیر دندان را به صورت نقطه ای بر روی منطقه مشکل قرار دهید. در صبح ، التهاب بسیار کمتر خواهد شد.

۱۴۰۰/۴/۱۴ برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن . بخار دادن صورت: اگر منافذ مسدود شده ، بخار دادن صورت ابزاری عالی خواهد بود. به یک کاسه آب جوش نیاز دارید (مراقب باشید! فاصله صورت تا آب باید رعایت شود تا بخار سوزاننده نباشد) ، 2-4 دقیقه صبر کنید. سپس می توانید صورت خود را با لوسیون یا تونر پاک کنید و ماسک پاک کننده را به صورت خود بمالید.

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است آسپرین به کاهش التهاب و قرمزی پوست کمک می کند. برای این کار ، یک قرص آسپرین را در کمی آب حل کنید. خمیر حاصل را به صورت موضعی بر روی مناطق مشکل دار پوست بمالید. بعد از 3-4 دقیقه با آب گرم بشویید.

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است . یخ: یک داروی عالی و در دسترس همه برای شادابی و رنگ آمیزی پوست صورت است. پس از تمیز کردن صورت ، صورت خود را با یک مکعب یخ ماساژ دهید ، سپس می توانید یک کرم یا ماسک بزنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴برای صورت صاف در یک هفته و پوست صاف و روشن . برای پاک و لطیف نگه داشتن پوست چند قانون وجود دارد که باید رعایت کنید: از مواد آرایشی متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. درست بخورید از الکل ، سیگار سو استفاده نکنید. هر روز و دو بار در روز ، پوست باید سه مرحله مراقبت را طی کند: تمیز کردن ، مرطوب کردن ، تقویت کننده. هر 1-2 هفته یک بار لایه برداری کنید.

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است "من شکر نیشکر و عسل گل را مخلوط می کنم ، آن را روی پوست قرار می دهم ، اجازه می دهم کمی سفت شود و با دستانم رول می شود: شما نمی توانید اسکراب بهتری را تصور کنید! بلافاصله پس از عمل ، من یک مرطوب کننده استفاده می کنم - بیش از حد ، به طوری که پوست به اندازه مورد نیاز جذب می شود. به هر حال ، این راز بهبودی من بعد از یک هفته کار است .

۱۴۰۰/۴/۱۴"من دیوانه زیبایی هستم. من مراقبت از پوست را با بسیاری از جزئیات و یکسری محصولات به یک مراسم خاص تبدیل کردم. صبح صورتم را می شویم ، سپس پوستم را با شیر تمیز می کنم ، سپس از یک تونر ، سپس یک سرم و سپس یک مرطوب کننده استفاده می کنم. هر مرحله سه دقیقه طول می کشد ، زیرا من می خواهم این محصول وقت داشته باشد تا به پوست نفوذ کند. عصرها آرایش را پاک می کنم ، صورتم را با موس یا کف ، سپس مقوی ، سپس کرم مغذی می شستم. هفته ای یکبار صورتم را روی آب داغ بخار می دهم تا منافذ پوست را باز کند ، سپس برای تمیز کردن عمیق یک لایه بردار استفاده می کنم ، سپس به مدت 15-30 دقیقه ماسک مرطوب کننده ، همیشه در سکوت و با موسیقی خوب ، بعد از ماسک - مقوی ، سرم ، مرطوب کننده کرم رنگ. بله ، من می دانم که خیلی اذیت می کنم ، اما غیر از این نمی توانم انجام دهم.

۱۴۰۰/۴/۱۴"عصرها صورتم را با روغن زیتون می شستم: این ماده پوست من را بهتر از کف ، ژل ، دستمال مرطوب و لوسیون تمیز می کند. و پس از آن ، نیازی نیست که به این فکر کنید که چه تعداد و چه مواد مضر روی پوست خود زده اید. مرطوب کننده من نیز بر اساس روغن زیتون است ، من آن را در داروخانه سفارش می دهم ، ماندگاری آن فقط دو روز است ، اما من از کیفیت اطمینان دارم. "

۱۴۰۰/۴/۱۴چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف کرده است "من با ماسک وازلین روی صورتم می خوابم. بله ، شوخی نمی کنم ، اینطور است. یک لایه نازک وازلین را روی تمام صورتم می مالم و می خوابم. در صبح ، پوست به طرز شگفت انگیزی صاف و نرم است! هیچ کرمی این کار را نمی کند. و روبالشت به راحتی شسته می شود!

۱۴۰۰/۴/۱۴"احتمالاً ، من هیچ راز مراقبت شخصی ندارم. مگر اینکه هرگز در خارج از محل کار آرایش نکنید و هرگز بدون پاکسازی پوست به رختخواب نروید. ولی! و حتما صبح ها روغن بذر کتان بنوشید: اسیدهای امگا 3 و امگا 6 وجود دارد که برای پوست بسیار مهم هستند. من آن را روزی دو قاشق غذاخوری می خورم. این نیز راهی عالی برای سم زدایی از دستگاه گوارش است .

۱۴۰۰/۴/۱۴"من واقعاً به لوازم آرایشی اعتماد ندارم ، بلکه به طبیعت اعتماد دارم. صورتم را می شویم و آرایش خود را با روغن پاک می کنم (معمولاً روغن بادام است ، اما اگر نباشد ، با هر روغنی انجام می شود) و ماسک آووکادو می زنم (من فقط در مخلوط کن به حالت پوره ، آن را روی صورتم پهن می کنم و راه می روم تا زمانی که خسته شدم).

۱۴۰۰/۴/۱۴"من طرفدار لوازم آرایشی نیستم. یک مرطوب کننده دارم ، صبح و عصر برای پوست پلک ها از آن استفاده می کنم. من دلیلی برای ریختن پول به جیب یک سری دلال نمی بینم. اگر پوست من ناراحت کننده باشد ، غذای ناخواسته را محدود می کنم ، به روغن های طبیعی روی می آورم و آب بیشتری می نوشم! "

۱۴۰۰/۱۰/۱۴امروزه امکانات خاک رس در صنعت زیبایی رشد چشمگیری یافته است. خاک رس به یکی از مهمترین محصولات طبیعی برای دستیابی به پوستی سالم و درخشان از درون تبدیل شده است . به لطف خواص طبیعی خود، به تغذیه پوست کمک می کند و آن را هر چه بیشتر زیباتر می کند و خواص درمانی، ویتامین ها و مواد معدنی آن را به آن منتقل می کند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴برای دستیابی به اثر حتی بیشتر، خاک رس باید با گیاهان و سایر مواد دم شود .

۱۴۰۰/۱۰/۱۴خاک رس منافذ پوست را پر می کند، به عمق آن نفوذ می کند . پوست را تغذیه می کند و بسیاری از مواد معدنی ضروری را تامین می کند. بسیاری از ماسک های زیبایی با خاک رس ساخته می شوند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ماسک خاک رس پاک کننده به حذف سلول های مرده قدیمی پوست و همچنین چربی و کثیفی انباشته شده از منافذ کمک می کند. خاک رس یک داروی موثر برای مبارزه با آکنه و محافظت از پوست مستعد آکنه است.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴انواع مختلفی از خاک رس برای اهداف آرایشی استفاده می شود. خاک رس قرمز مراکشی این نوع خاک رس به عنوان افزودنی یا ماده اصلی در ماسک های زیبایی ، صابون ها و لوسیون ها استفاده می شود. خاک رس قرمز مراکشی رقیق شده با آب، ماسکی عالی برای پوست های چرب است. با این حال، هنگامی که به طور کامل با عسل و روغن زیتون ترکیب شود، ماسکی عالی برای پوست های خشک است.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴خاک رس آتشفشانی این نوع خاک رس که از گدازه های آتشفشانی جامد شده به دست می آید، یک داروی طبیعی برای پاکسازی پوست از سلول های مرده، انواع آلودگی ها و همچنین پایه برای سلول های جدید است. پوست و مو را جلا می دهد و آن را شاداب، براق و نرم می کند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴خاک رس قرمز خاک رس قرمز برای درمان چین و چروک دور چشم و زیر چشم استفاده می شود. خاصیت قابض طبیعی آن پوست را حجیم می کند و به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴خاک رس سبز این خاک رس پوست را تمیز و نرم می کند. به طور موثر پوسته پوسته شدن را از بین می برد، ذرات مرده را حذف می کند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴خاک رس سفید یا کائولن نام این خاک رس از نام منطقه ای در استان جیان هسی چین می آید که برای اولین بار در آنجا کشف شد. حاوی ماده معدنی کائولینین است. در هنگام تخریب (هوازدگی) گرانیت ها و سایر سنگ های حاوی فلدسپات (کائولن های اولیه) تشکیل می شود. در نتیجه شستشوی کائولن های اولیه، رسوب مجدد آنها به صورت سنگ های رسوبی رخ می دهد. به این ترتیب کائولن های ثانویه یا رس های کائولن تشکیل می شوند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴کائولن یک خاک رس بسیار نازک و تصفیه شده است که چربی اضافی را از سطح پوست جذب می کند، به خصوص در مورد پوست های چرب. به عمق پوست نفوذ می کند، کثیفی را جذب می کند و منافذ را سفت می کند و پوست را لیفت و سفت می کند. پوست را عمیقا تمیز می کند، آکنه و جوش را از بین می برد. پوست جوان و شاداب به نظر می رسد. کائولن دارای خاصیت خنک کنندگی، رفع خستگی، التهاب و شل شدن عضلات صورت است. قوام نازک و نیمه مایع این خاک رس آن را به یک ماسک موی عالی و برای درمان خارش پوست سر تبدیل کرده است. قبل از شامپو زدن استفاده می شود.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴خاک رس سفید ارگانیک نیز بوهای نامطبوع را از بین می برد و بدن را خوشبو می کند. پوست را خنک می کند و ماهیچه های صورت را شل می کند. همچنین برای مراقبت از پوست نوزادان استفاده می شود.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴خاک رس سیاه این یک درمان طبیعی برای کاهش وزن و کانتورینگ بدن است. مایعات اضافی را که در اثر اختلالات و بیماری های مختلف جمع شده اند از بدن خارج می کند. رژیم غذایی، ورزش و پوشش خاک رس با هم نتایج عالی می دهد.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴از روم باستان برای مراقبت از پوست استفاده می شده است. در انگلستان، صادرات آن تا آغاز قرن 18 ممنوع بود، بنابراین خواص آن با ارزش بود، که به ویژه در تولید پشم - برای تصفیه آن استفاده می شد.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴خاک رس Multani mitti بدن ما را کاملا تمیز می کند. به دلیل خاصیت جاذب عالی، به عنوان ماسک صورت استفاده می شود، منافذ را سفت می کند و چربی اضافی را جذب می کند و همچنین ذرات مرده پوست را از بین می برد. می توان آن را در حین حمام اضافه کرد یا به صورت خمیری روی صورت و مو استفاده کرد. پوست را صاف، نرم، سالم و درخشان می کند و موها را بدون خشکی خاصی الاستیک و براق می کند. زنان در هند به جای شامپو از multani mitti برای شستن موهای خود استفاده می کنند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ در هند دستور العمل هایی برای ماسک های خانگی خاک رس multani mitti وجود دارد. این نه تنها توسط زنان، بلکه توسط مردان نیز استفاده می شود. کمی سفید می کند، رنگ چهره را بهبود می بخشد، سموم را از پوست پاک می کند، آن را از آلودگی های مختلف پاک می کند، در برابر جوش ها، آبسه ها و تاول ها کمک می کند، یک ضد عفونی کننده عالی است. ماسک حدود یک ساعت روی صورت یا بدن نگه داشته می شود، سپس با آب خنک بدون مواد شوینده شسته می شود. مهم است که ماسک را بیش از حد در معرض قرار ندهید، در غیر این صورت پوست را خشک می کند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۴کائولن و multani mitti به لطف استفاده در زیبایی شناسی - خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی کنندگی - خاصیت مغذی و نرم کنندگی - خاصیت خنک کنندگی و ضد التهابی دارد - خاصیت سفت کننده و تقویت کننده - خواص زهکشی این خاک رس همچنین لکه های شراب را از مواد غیرقابل شستشو پاک می کند. در هند، در اطراف خانه برای از بین بردن نشت روغن از ماشین استفاده می شود. کائولن بخشی از: ماسک سفت کننده صورت Aasha، ماسک تقویت کننده صورت Aasha است

۱۴۰۰/۱۱/۵چهار محصول رایج که پوست را از بین می برند به گفته متخصص تغذیه، برخی از محصولات، اگر به صورت مداوم مصرف شوند، تأثیر بسیار منفی بر وضعیت پوست دارند. مشخص است که پوست با حساسیت به تغییر رژیم غذایی پاسخ می دهد. به عنوان مثال، اگر فردی مصرف قند را متوقف کند، پس از یک هفته می بیند که رنگ چهره بهبود یافته است، "سفت" شده است، تورم ناپدید شده است. این قند است که فیبرهای کلاژن را به لخته های سخت تبدیل می کند که باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می شود. در مرحله دوم، اگر می خواهید پوستی زیبا داشته باشید، باید الکل را کنار بگذارید. بدن را بسیار کم آب می کند، که بلافاصله بر وضعیت اپیدرم تأثیر می گذارد. ما در مورد مراحل آشکار اعتیاد به الکل صحبت نمی کنیم، زمانی که تغییرات واضح و گاهی غیرقابل برگشت می شوند - حتی دوزهای کوچک الکل به رگ های خونی آسیب می رساند و باعث تورم مداوم می شود. ثالثاً گلوتن که در شیرینی ها و ماکارونی و ... وجود دارد به پوست آسیب می رساند. باعث ورم می شود، صورت را حالت خمیری می کند، باعث پیدایش لکه های پیری می شود. چهارم، محصولات لبنی هستند. در واقعیت های مدرن، بسیاری به سادگی لاکتوز را جذب نمی کنند، که منجر به التهاب، به عنوان مثال، آکنه می شود. پوست پروتئین بدون چربی، چربی های "سالم"، فیبر و ویتامین ها را دوست دارد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷پاکسازی پوست مهمترین مرحله در فرآیند مراقبت از صورت است. بی جهت نیست که در کشورهای آسیایی که طبق آمار، زنان بسیار جوانتر از زنان اروپایی به نظر می رسند، توجه زیادی به این آیین می شود. پاکسازی نه تنها پاک کردن آرایش است، بلکه خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست، عرق و آلودگی های ماهیت متفاوت است. هر کدام از این مشکلات ابزار حل خود را می طلبد. بنابراین، آرایش چشم به حذف لوسیون های مخصوصی که برای رهایی از آلودگی های ناشی از عملکرد نامناسب غدد چربی مناسب نیستند، کمک می کند. همچنین لازم به یادآوری است که انواع پوست به پاک کننده های مختلفی نیاز دارند که همزمان پوست را به طور موثر تمیز کرده و با ترکیب تهاجمی خود به آن آسیبی نرسانند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷از مصرف رتینول غافل نشوید به طور سنتی، رتینول، ویتامین A، برای مبارزه با آکنه استفاده می شد، اما با گذشت زمان مشخص شد که علاوه بر جلوگیری از التهاب و اثر درمانی، به صاف شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن کمک می کند. به عبارت ساده، رتینول جوانی سلول های پوست را طولانی می کند و همچنین اثر تجمعی دارد، یعنی بر اساس اصل پرکننده عمل می کند و به تدریج چین و چروک ها را پر می کند. همچنین بهتر است محصولات حاوی ویتامین A را با کمک یک متخصص زیبایی انتخاب کنید که به تعیین غلظت و روش رساندن ویتامین به پوست کمک می کند. دانستن اینکه آماده سازی رتینول را می توان حتی در سنین نوجوانی نیز استفاده کرد، اضافی نخواهد بود، اما دوباره فقط پس از مشورت با متخصص. به عنوان پیشگیری از تغییرات مرتبط با افزایش سن، استفاده از چنین داروهایی روی پوست دو بار در هفته کافی است.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷از سرم ها استفاده کنید سرم ها فرآورده هایی با درصد بالایی از مواد فعال بیولوژیکی هستند که می توانند به لایه شاخی پوست نفوذ کرده و در سطح سلولی کار کنند. چنین کنسانتره هایی تأثیر برجسته ای دارند و به حل مشکلات صرفاً خاص کمک می کنند که هم یک مزیت و هم به نوعی منفی است. مزیت واضح سرم ها توانایی آنها در تأثیرگذاری عمیق بر منبع مشکل و حل آن نسبتاً سریع است. علاوه بر این، سرم‌ها معمولاً تأثیر سایر محصولات مراقبت از پوست را افزایش می‌دهند، همچنین می‌توانند از بروز مشکلات پوستی قابل پیش‌بینی جدید جلوگیری کنند و همچنین مشکلات را در طول مسیر حل کنند. سرم‌ها، نیاز به مشورت با متخصص پوست و زیبایی است که به شما در انتخاب سرم مناسب کمک می کند. خود درمانی با سرم‌ها مملو از ظهور عوارض جدید است.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷استفاده روزانه از فوم ها، روغن ها، لوسیون ها و صابون های مختلف امری ضروری است، اما روند پاکسازی ناخالصی های پوست به همین جا ختم نمی شود. هفته ای یکبار لازم است منافذ را عمیقا پاکسازی کنید تا از شر گرفتگی ها و جوش های سرسیاه و التهاب خلاص شوید که روند پیری پوست را تسریع می کند. ماسک‌ها، اسکراب‌ها، اسفنج‌ها، برس‌های برقی و سایر وسایلی که هدفشان کار عمیق و سخت است برای این کار عالی هستند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷رژیم غذایی خود را عادی کنید البته، شما در مورد خطرات چرب، شور، شیرین و سایر موارد بسیار خوشمزه، اما فوق العاده مضر می دانید. با این حال، آیا از مقیاس آن شکست هایی که در آینده بدون مراقبت مناسب برای تغذیه شما در انتظار شما هستند، کاملا قدردانی می کنید؟ غذا سلول های ما را با مواد مغذی لازم برای عملکرد مناسب همه اندام های بدن تامین می کند. اگر رژیم غذایی شما به وضوح به سمت غذای اشتباه منحرف شده است، خود را از بسیاری از عناصر ضروری محروم می کنید. بنابراین آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات و میوه های تازه به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند، اسیدهای چرب موجود در ماهی برای داشتن پوستی درخشان و جوان ضروری است، بنابراین با بی توجهی به این غذاها، پوست خود را در معرض سوتغذیه قرار می دهید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۷برو برای ورزش ورزش هوازی نه تنها برای تقویت عضلات و چربی سوزی عالی است، بلکه برای حفظ سلامت پوست نیز عالی است. به یاد بیاورید که با این نوع فعالیت بدنی، منبع اصلی فعالیت عضلات اکسیژن است که بدن ما از جمله پوست را در طول تمرین به طور فعال اشباع می کند. کمبود اکسیژن منجر به نقض ساختار سلول‌ها و رشد سریع علائم پیری می‌شود، بنابراین یک ساعت روی تردمیل نه تنها یک منهای بر حسب سانتی‌متر در ناحیه کمر است، بلکه یک سفر کوتاه به آرایشگر است. به علاوه، شایان ذکر است که با فعالیت بدنی شدید، تعریق فعال رخ می دهد که در آن سموم از بدن آزاد می شوند.

۱۴۰۰/۱۱/۲۸چطور پوست صاف داشته باشیم ......سفت شدن صبحگاهی پوست....... پوست ما در صبح و همچنین کل بدن نیاز به "بیدار شدن" دارد. و نکته اصلی در این فرآیند گردش خون است. شستشوی کنتراست را امتحان کنید - ابتدا با آب گرم، سپس سرد، سپس دوباره گرم کنید. و همینطور چندین بار. به شما نشاط می بخشد و پوست شما احیا می شود. نکته مهم: باید این شستشو را با آب گرم به پایان برسانید تا در پایان عمل، پوست بیش از حد سرد نشود.

۱۴۰۰/۱۱/۲۸صافی صورت در یک هفته ...............آب و آبرسانی را فراموش نکنید پزشکان و متخصصان تغذیه به اتفاق آرا تکرار می‌کنند: باید روز را با تامین تعادل آب در بدن شروع کنید، برای این منظور توصیه می‌شود قبل از صبحانه یک لیوان آب بنوشید. بهتر است اگر کمی با لیمو اسیدی شود - برای سرعت بخشیدن به متابولیسم. مهم ترین اندام خارجی ما، پوست، نیز نیاز به آبرسانی دارد.اگر در صبح متوجه خشکی پوست شدید، باید به فکر قرار دادن یک مرطوب کننده در اتاق باشید. اما حتی اقدامات مرطوب کننده و بخور ممکن است برای رسیدن به اثر مطلوب کافی نباشد و پس از آن لازم است که روش های روزانه صورت را انجام دهید. محصولات زیادی وجود دارد، چه طبیعی و چه به طور خاص توسط انسان، که به مرطوب کردن پوست در صبح کمک می کند. تونیک ها، امولسیون ها، کرم های سبک - برای کسانی که دوست دارند خود را با محصولات زیبایی، ماسک های طبیعی مختلف مرطوب کنند - برای کسانی که عاشق مواد طبیعی هستند. ماسک های خیار، مرطوب کننده های میوه و ماسک های آلوئه ورا محبوب و موثر هستند.

۱۴۰۰/۱۱/۲۸پوست شفاف در یک هفته.............برای پوست درخشان صبح و عصر مراقب غذای خود باشید یک صبحانه مناسب بر وضعیت صبحگاهی پوست صورت نیز تأثیر می گذارد - زیرا می خواهیم با رعایت نکات قبلی تأثیری را که به دست آورده ایم طولانی کنیم! همه متخصصان تغذیه در این مورد اتفاق نظر دارند: صبحانه باید مغذی باشد، اما سنگین نباشد. بنابراین، بهتر است از سرخ کردن و شیرینی در صبح خودداری کنید. «آنچه در غروب در معده است، صبح روی صورت است». به این ترتیب است: اگر در وعده شام ​​با غذاهای چرب، شیرین، سنگین یا شور زیاده روی کنید، تورم، چربی پوست در صبح اجتناب ناپذیر است، ممکن است التهاب یا آکنه ظاهر شود. در عصرها بهتر است سبزیجات، لبنیات، میوه ها، غلات فرآوری شده حرارتی مصرف کنید.

۱۴۰۰/۱۱/۲۸سفیدی صورت در یک هفته .... و چگونه در عرض یک روز زیبا شویم .......از خواص جادویی قهوه استفاده کنید همه ما در مورد اثر نیروبخش قهوه می دانیم . اما، با کمال تعجب، نه تنها می توانید آن را بنوشید، بلکه از آن به عنوان ماسک صورت نیز استفاده کنید. ماسک قهوه ورم، کیسه های زیر چشم، تورم را تسکین می دهد. ماسک تفاله قهوه به دلیل آمینو اسیدها، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های B موجود در قهوه، خاصیت سفت کنندگی و طراوت بخشی دارد. این به پاکسازی پوست و بهبود گردش خون کمک می کند، فرآیندهای متابولیک را فعال می کند. تهیه ماسک صورت قهوه بسیار ساده است: ۲ قاشق غذاخوری تفاله قهوه را با مغز گردو آسیاب شده مخلوط کنید. مخلوط را روی پوست مرطوب پخش کنید، بگذارید 8 تا 10 دقیقه بماند، سپس آبکشی کنید. صورت پاک می شود و تورم فروکش می کند.

۱۴۰۰/۱۱/۲۸چگونه در عرض یک هفته پوستی صاف داشته باشیم .......... در اتاق تاریک بخوابید و حتماً آن را تهویه کنید خوابیدن در اتاقی تاریک و خنک نکته ای است که به شما کمک می کند تا صبح صورت شاداب به نظر برسد. خواب خوب در سکوت، بدون نوری که چشم را تحریک می کند، متابولیسم را بهبود می بخشد، به مغز شما کمک می کند تا استراحت خوبی داشته باشد. خنکی باعث گردش خون خوب می شود. اما گرمای بیش از حد و تعریق هم برای بدن و هم برای پوست مضر است.

۱۴۰۰/۱۱/۲۸صورت صاف در یک هفته ............بالش مناسب را برای خواب انتخاب کنید نباید خیلی صاف باشد. مهم است که در هنگام خواب سر شما (و بنابراین صورت شما) در حالت بالا باشد - این به جلوگیری از تورم در صبح کمک می کند. خوب است که خود را به خوابیدن به پشت یا حداقل به پهلو عادت دهید: کسانی که دوست دارند با افزایش سن، تمام شب را روی شکم خود بخوابند، به طور فزاینده ای با عواقب این عادت مواجه می شوند - صبح صورت چروکیده و خسته به نظر می رسد. ارزش توجه به کیفیت روبالشی را دارد: پارچه های طبیعی (ابریشم، ساتن، کتان، پنبه) ترجیح داده می شوند، نه مصنوعی. به هر حال، از همه موارد فوق، پنبه برای صورت کمتر مفید است، زیرا رطوبت زیادی را در طول شب جذب می کند، که به خشک شدن پوست کمک می کند. علاوه بر این، همانطور که متخصصان پوست هشدار می دهند، رطوبت روی بالش می تواند آلرژن ها و باکتری ها را "جذب" کند.

۱۴۰۱/۱/۱۹برای داشتن پوستی سالم و درخشان، باید به طور مداوم به مراقبت از خود توجه کنید. این فقط در مورد روش های مراقبت از پوست نیست، بلکه در مورد تغییرات سبک زندگی نیز می باشد، زیرا بسیاری از عادات می توانند ظاهر پوست را خراب کنند. با در نظر گرفتن فاکتورهای کلیدی، می توانید از عوارض جلوگیری کنید و تا زمانی که ممکن است درخشش سالمی داشته باشید.

۱۴۰۱/۱/۱۹خلاص شدن از شر سلول‌های مرده پوست که می‌توانند منافذ پوست را مسدود کرده و صورت شما را کدر نشان دهند، بخش مهمی از روتین زیبایی شما است. تولید سلول های جدید و درخشندگی به صورت ضروری است. با این حال، مهم است که هنگام لایه برداری مراقب باشید. دکتر لیدا بووز، متخصص پوست و مو توصیه می کند: "لایه برداری با اشیاء ساینده، مانند استفاده از برخی برس ها، می تواند باعث درجات مختلفی از التهاب در پوست ما شود که می تواند منجر به بدتر شدن ملاسما(لکه های تیره یا بی رنگ روی پوست) و لکه های تیره شود (به نام "هیپرپیگمانتاسیون پس از التهابی").

۱۴۰۱/۱/۱۹تونیک می تواند هم بهترین دوست و هم بدترین دشمن باشد. هدف آن جوانسازی ملایم پوست و آماده سازی آن برای جذب هر گونه محصولات مرطوب کننده ای است که بعد از پاکسازی صورت خود استفاده می کنید، اما این محصول نباید رطوبت را از بین ببرد. هنگام استفاده از این محصول آرایشی مراقب باشید. دکتر لیدا بووز می‌گوید که «مصرف بیش از حد تونیک‌های پس از پاک‌سازی [باید ممنوع باشد]. اگر پاک کننده پوست را به خوبی تمیز کند، حتی ممکن است این مرحله ضروری نباشد. و حتی می تواند مضر باشد، به خصوص برای انواع پوست های حساس تر یا به طور کلی پوست های خشک.

۱۴۰۱/۱/۱۹برای حفظ جوانی پوست و در امان ماندن از مشکلات مختلف، استفاده از کرم ضد آفتاب به سادگی ضروری است. Bowes هشدار می دهد: "این احتمالاً یکی از بزرگترین اشتباهات است، زیرا قرار گرفتن در معرض آفتاب تجمعی در طول سال ها می تواند منجر به رنگدانه ها و لکه های ناهموار و همچنین چین و چروک و سرطان پوست شود. در هر زمانی از سال، استفاده از کرم ضد آفتاب باید در اولویت مراقبت از پوست باشد." در آب و هوای خاص، کرم های ضد آفتاب باید هر روز صبح استفاده شود و در طول روز دوباره استفاده شود.

۱۴۰۱/۱/۱۹روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان نیازی نیست که فیشال(درمان رایج برای داشتن پوستی سالم و درخشان) به یک ناحیه محدود شود. توجه به نواحی مجاور به همان اندازه مهم است - برای تأثیر بهینه، گردن، سینه و شانه ها نیز باید مرطوب و درخشان شوند. به گفته بووز، «این مناطق اغلب نادیده گرفته می شوند و بیشترین توجه را می طلبند. در مقایسه با پوست صورت، پوست گردن و دکلته حاوی کلاژن کمتر و غدد چربی کمتری است که معمولا به حفظ یک مانع سالم کمک می کند. برای حمایت از تولید کلاژن و مبارزه با پیری پوست، باید با ماسک ها و سرم های احیا کننده حاوی پپتیدها و آنتی اکسیدان ها مرطوب شود.

۱۴۰۱/۱/۱۹عادت به خواب رفتن بدون پاک کردن آرایش ......شاید بدانید که این پایه اصول اولیه است، اما بسیاری از زنان فراموش می کنند قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنند. پاکسازی باید به طور کامل انجام شود تا پوست فرصت تنفس و تجدید خود را در هنگام خواب داشته باشد. منافذ مسدود شده منجر به تجمع سبوم می شود که باعث آکنه می شود.

در ادامه بخوانید...

از بین بردن چین و چروک صورت

در

(سیارک) : برای داشتن پوستی زیبا، بدون لکه، چین و چروک و شفاف می توانید برخی خوراکی ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا اثرات منحصربفرد آن بر صورت خود را مشاهده نمایید.  

   

   

از جمله این میوه ها، آووکادو است که باعث آبرسانی به پوست و از بین رفتن چین و چروک می شود.

میوه انار نیز دارای آنتی اکسیدان‌های فراوان است و می تواند علاوه بر آبرسانی سریع از ایجاد لکه و چین و چروک ناشی از تابش نور خورشید جلوگیری کند.

گردو هم مفیدترین دانه‌های غذایی برای صورت محسوب می‌شود به طوری که با آبرسانی پوست باعث از بین رفتن لکه و چین و چروک به ویژه در اطراف چشم ها می شود.(سیارک

فلفل، ماست و حتی شکلات تلخ نیز اگر به طور مرتب در رژیم غذایی افراد قرار داشته باشند، باعث بهبود سلامت پوست، جلوگیری از بروز چین و چروک و آبرسانی به این عضو مهم از بدن می‌شوند.

نارگیل، عسل، چای سبز و گوجه فرنگی نیز از دیگر خوراکی های معجزه بخش برای سلامت بدن محسوب می‌شوند.

نوشیدن روزانه یک لیوان چای سبز برای سلامت پوست بسیار مفید است.

نکته قابل توجه در مورد این خوراکی ها این است که علاوه بر پوست، برای مو و نیز سلامت کلی بدن مفید بوده و با مصرف آنها می توانید بدن سالمی داشته باشید.

در عین حال کارشناسان توصیه می کنند برای بدست آوردن بهترین نتیجه، افراد این خوراکی ها را با فاصله زمانی مصرف کرده و نیز از انواع طبیعی آنها استفاده کنند؛ به ویژه عسل که نوع ارگانیک و طبیعی آن می تواند برای سلامت بدن بسیار مفید باشد.

میوه نارگیل را هم می توان به انواع حالت ها مصرف کرد از جمله به صورت شیر نارگیل، نارگیل خشک و یا آب نارگیل که می توان به همراه انواع مواد غذایی مصرف کرد.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

در ادامه بخوانید...

با ترک این 6 عادت زیبا و سالم پیر شوید

در

 

در این گزارش 6 عامل مهم برای مراقبت از پوست را بررسی می کنیم که با ترک آن ها پوستتان زیبا و سالم پیر می شود.

1. نور خورشید

90درصد علائم پیری پوست ناشی از اشعه خورشید است. اگر مایلید زیبا پیر شوید از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید. از سال‌ها پیش استفاده روزانه از کرم‌های ضدآفتاب حتی در روزهای ابری و در فصل زمستان توصیه شده زیرا اشعه UVA از ابر و شیشه نفوذ می‌کند و از این طریق می‌تواند در تمام طول سال تاثیر مضر داشته باشد و پوست شما را پیر کند. نتایج یک مطالعه جدید نشان داده استفاده روزانه از ضدآفتاب SPF 30 حتی پیری پوست ایجادشده را کاهش می‌دهد، بنابراین همیشه باید از کرم ضدآفتاب استفاده کرد.

2. سیگار

هر کسی می‌داند سیگار کشیدن چقدر برای سلامت مضر است، اما بسیاری افراد از تاثیر سیگار کشیدن روی پوست آگاه نیستند. به شما اطمینان می‌دهم که بلافاصله با دیدن پوست فرد می‌توان متوجه شد که آیا او سیگاری هست یا نه؟ سیگار کشیدن باعث ایجاد اختلال در جریان خون به پوست می‌‌شود. قشر سلول‌های مرده پوست ضخیم‌تر می‌شود و به‌موجب آن صورت خاکستری و رنگ‌پریده‌تر به نظر می‌رسد. همچنین پوست زیر چشم با توجه به کاهش جریان خون تیره‌تر می‌شود. سیگار کشیدن نه‌فقط موجب بروز خطوط واضح چین و چروک در اطراف دهان می‌شود، بلکه در قسمت‌های دیگر صورت نیز چین و چروک ایجاد می‌شود. با سیگار کشیدن پوست کلاژن و الاستین خود را از دست می‌دهد و افراد سیگاری چین و چروک‌های عمیق‌تری را تجربه می‌کنند. همچنین سیگارکشیدن یک توقف بزرگ در ذخیره آنتی‌اکسیدان‌ها در پوست است.

3. استرس

استرس نیز عکس‌العمل خوبی روی پوست ندارد. هنگام استرس میزان هورمون استرس (کورتیزول) در بدن افزایش می‌یابد و می‌تواند باعث بروز جوش شود. علاوه بر این، سطح کورتیزول مزمن بالا می‌رود و این عمل پوست را بد‌تر می‌کند بنابراین، رطوبت بیشتری از دست می‌دهد و به آرامی خشک و مات می‌شود. پوست همچنین می‌تواند با سوزش، التهاب و قرمزی واکنش نشان دهد. علاوه بر این، استرس مزمن (طولانی‌مدت) پیری پوست را سرعت می‌بخشد چون بدن با افزایش کورتیزول مواجه است که کلاژن را در پوست از بین می‌برد. سطح بالای این هورمون روی پوست تاثیر می‌گذارد و سبب تغییر رنگ و بروز التهاب در آن و در نتیجه از دست دادن زیبایی و طراوت پوست می‌شود.

4. کم‌خوابی

کمبود خواب نیز موجب افزایش سطح کورتیزول می‌شود. کمبود خواب باعث کاهش تولید ملاتونین می‌شود و این هورمون از پوست در بازسازی و تشکیل کلاژن جدید حمایت می‌کند. ملاتونین یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی است. سعی کنید خواب کافی داشته باشید و اجازه دهید پوستتان استراحت کند.

5. قند و شکر

شکر باعث چین و چروک می‌شود. شکر در کلاژن و الاستین پوست مستقر می‌شود، در نتیجه به پوست آسیب می‌رساند. طبق نتایج مطالعات، شکر همچنین می‌تواند آکنه را تشدید کند. مصرف بیش از حد، نان سفید و شکلات سطح انسولین را افزایش می‌دهد، در نتیجه آندروژن بیشتر ساخته می‌شود که به‌نوبه خود باعث افزایش تولید سبوم و جوش بیشتر خواهدشد. مقدار شکر مصرفی نباید بیشتر از ۱۰ درصد کالری روزانه باشد. هرچه بیشتر شکر مصرف کنید، بیشتر به پوست خود آسیب می‌رسانید. در واقع، مصرف زیاد شکر مساوی است با شفافیت کمتر، چروک بیشتر و بدتر شدن مشکلاتی مانند آکنه و روزاسه.

6. آلودگی هوا

آلودگی هوا (در قالب ذرات معلق) زمینه ساخت رادیکال‌های آزاد و عوامل التهابی را در پوست فراهم می‌کند. آلودگی هوا همچنین با تخریب کلاژن، تشکیل رنگدانه و تولید سبوم تغییریافته در ارتباط است. آلودگی هوا در افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی می‌تواند باعث تشدید بیماری پوستی شود. اگر مایلید زیبا پیر شوید، از پوستتان نه‌تنها دربرابرتابش مضر اشعه خورشید، بلکه در برابر آلودگی هوا، به‌ویژه زمانی که در شهری با هوای آلوده زندگی می‌کنید، محافظت کنید. منبع: روزپلاس

نظرات

در ادامه بخوانید...

چاق شدن صورت

در
چاق شدن صورت 

 چاقی صورت

داشتن گونه های فرو رفته و استخوان های برجسته بسیار مد بود. اما  ، همه چیز در این دنیا تغییر می کند. در دنیای مدرن مد ، حتی بیشتر تغییر می کند.  امروزه گونه های چاق محبوب هستند. گونه چاق به صورت طراوت و جوانی می بخشد. با آنها یک دختر یا زن زیباتر  به نظر می رسد. چه اقداماتی انجام می شود تا صورت از استانداردهای مدرن زیبایی برخوردارشود؟ و صاحبان گونه های فرو رفته و استخوانی باید به چه روش های مختلفی برای چاق شدن صورت متوسل شوند؟

 

برای چاق شدن صورت چه باید کرد

اگر واقعاً نمی توانید در مقابل تمایل به تغییر چیزی در خود مقاومت کنید و خود را همانطور که هستید بپذیرید ، پس همیشه می توانید راه هایی پیدا کنید که به شما امکان می دهد با کمترین تلاش برنامه های خود را انجام دهید. بیش از یک نسل از شاهزاده خانم ها و ملکه ها این سوال را مطرح کرده اند که چگونه گونه های خود را چاق کنند. حتی وقتی مد نبود ، بسیاری بصورت شهودی تمام مزایای یک چهره گرد و جذاب را درک می کردند. 

 

چاق شدن صورت 

 

چند روش موثر وجود دارد که گونه های شما را بدون مداخله جراحی پلاستیک پر تر نشان می دهد. اینها روشهای خانگی است ، اما اگر  سعی کنید در آرزوی خود تلاش کنید ، جواب می دهد. فقط در این صورت است که صاحب صورت گرد جذاب خواهید شد.

 

 

چگونه گونه های چاق درست کنیم؟  ورزش کنیم

اول از همه ، شما باید یوگا را امتحان کنید. درست است ،  یوگا باید کاملاً برای بدن و سلامت آن استفاده شود. در اصل ، تمرینات مشابه خارج از تمرینات یوگا وجود دارد. اما آنها واقعاً معجزه می کنند. چهره به دلیل تحریک گردش خون درخشان و چاق خواهد شد.

 

چاق شدن صورت 

 

بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که روی یک صندلی راحت بنشینید و پشت خود را در زاویه مناسب قرار دهید. تیغه های شانه را به سمت پایین بکشید و شانه ها را کاملاً شل کنید. لازم است که این ناحیه تا آنجا که ممکن است شل شود و مانند حالت بی تحرک شود. بعد ، سینه را کمی جلو می کشیم.

شروع : دهان کمی باز است ، گویی که با لحنی آرام صحبت می کند. اکنون باید دندان های خود را به آرامی با لب های خود بپوشانید. گوشه های لب ها به سمت دندان های آسیاب کشیده می شوند ، چانه به جلو کشیده می شود و لب ها به حالت اولیه خود برمی گردند. اکنون باید سی ثانیه بنشینید و تنش دلپذیر عضلات صورت را احساس کنید. بعد از اندکی وقت ، آرام می شویم و موقعیت اولیه را می گیریم. احساس خوبی دارد

 

 

چگونه گونه های خود را با کمترین تلاش چاق کنید

شما باید با احتیاط عمل کنید ، استخوان های گونه را از بالا به پایین خیلی راحت نیشگون بگیرید. چنین دستکاری هایی گونه ها را پر نمی کند ، بلکه جلوه بصری دارند. به هر حال ، رژ گونه به آنها  طراوت می بخشد. 

 

چاق شدن صورت 

 

مرطوب کننده بهترین گزینه کرم های نرم کننده است. آنها به طور خاص برای آبرسانی ، کاهش التهاب و آسیب ایجاد شده اند. این کرم صورت را باید هر بار بعد از دوش گرفتن استفاده کنید. صورت خود را با حوله خشک نکنید ، بگذارید خودش خشک شود. حداکثر اثر در شب حاصل می شود. اگر می فهمید که چگونه گونه های خود را چاق کرده و همه کارها را به درستی انجام دهید ، نتیجه دیری نخواهد کشید. یاد آوردن! مرطوب کننده قبل از خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آنها اجازه می دهند پوست یک شب از رطوبت اشباع شود. 

 

 

اسکراب با شکر دانه ریز

چاق شدن صورت 

شکر گرانول(دانه ریز) و روغن فندق تأثیر مفیدی بر روی پوست صورت دارد. اولین جز شکر گرانول(دانه ریز) به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل می کند ، سلول های مرده را از بین می برد.احساس خوبی دارد و مورد دوم کشش می دهد. در نتیجه ، ما مراقبت های جامعی را دریافت می کنیم: تمیز کردن و مرطوب کننده ملایم. در اینجا آنچه شما باید برای چاق شدن گونه های خود انجام دهید ، هست.

 

 

با سیب گونه ها را مالش دهید

این میوه که در رژیم غذایی هر فرد وجود دارد ، انبار مواد مغذی و عناصر کمیاب است. این میوه جادویی حاوی ویتامین های گروه های A ، B و C. است و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند ، به این معنی که پوست را زیبا و در برابر پیری مقاوم می کند. ماسک های سیب واقعاً معجزه می کنند! در اینجا پاسخ این سوال وجود دارد که برای پر شدن گونه های خود چه کاری باید انجام دهید: سیب روی گونه ها بمالید! کلاژن و الاستین در Delicious ، Granny Smith و Braeburn به وفور یافت می شود. تفاله سیب را به حالت نرم (با له یا مخلوط کن دستی) آورده و به صورت دورانی روی گونه ها بمالید. پس از 15 دقیقه باقی مانده را خارج کنید. سه تکه سیب ، سه تکه هویج ، نیمی از آب لیمو مخلوط می شود ، نوشیدنی هر روز صبح نوشیده می شود. راز چیست؟ هویج حاوی پتاسیم است. هویج التهاب را از بین می برد ، از خشک شدن پوست جلوگیری می کند و احساس خوبی دارد هویج مانند لیمو حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های طبیعی است ، بنابراین به عنوان مقوی عمل می کند.

 

 

الاستین طبیعی روی طاقچه پنجره و آشپزخانه است

باور کنید بسیاری از زنان و حتی دختران نگران گونه های لاغر هستند. چگونه بدون دستکاری پزشکی صورت را چاق کنیم؟ کلید پاسخ در طبیعت و مواهب آن نهفته است. آلوئه ورا به دلیل خواص دارویی مشهور است. برای رسیدن به این هدف ، آب   آلوئه ورا با حرکات یکنواخت به پوست مالیده می شود. هرچه این رویه بیشتر طول بکشد ، بهتر است. زمان بهینه از نیم ساعت تا یک ساعت است. 

 

یک گزینه دیگر وجود دارد - مصرف خوراکی. اما این برای همه مناسب نیست. روش های سنتی می گویند شما تقریباً هر روز باید یک لیوان بنوشید. چه کسی می داند ارزش خطر را دارد ، و اگر خوب نباشد چه می کند؟ به عنوان مثال معده چنین واکنشی نشان نمی دهد و ممکن است مشکلات دیگری بوجود آید. از خود مراقبت کنید ، باید همیشه به یاد داشته باشید که خوب است که در حد اعتدال باشید. حتی اگر دختران دچار افکار وسواسی در مورد چگونگی چاق شدن گونه های خود در خانه شوند ، باید  آرام شود و روش های بدون خطر را انتخاب کند ، زیرا مهمترین چیز آسیب نرساندن است!

 

چاق شدن صورت 

 

افراط و تفریط همیشه به عواقب بد منجر می شود. اما در دوزهای کم ، آب آلوئه حتی فرآیندهای مختلف التهابی را التیام می بخشد و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. لازم است قبل از شروع استفاده داخلی ، این مسئله را با دقت مطالعه کنید.

 

 

گونه هایی چاق داشته باشید و به بدن آسیب نرسانید

برای تغذیه ، مرطوب کنندگی ، تسکین دهنده ، حفظ سطح طبیعی رطوبت ، از مخلوط عسل و گلیسیرین استفاده می شود. این عمل داروهای ضد عفونی کننده را تکرار می کند. وقتی از خارج استفاده می شود ، ماسک های عسل جادویی هستند. اولاً ، عسل پوست را مرطوب می کند ، ثانیاً از کاهش رطوبت جلوگیری می کند ، و سوم اینکه ، صورت سالم ایجاد می کند و گونه ها را از باکتری محافظت می کند. عسل ، همراه با شیر ، کفیر ، خامه ، تأثیر بهتری بر روی پوست صورت دارد. 

 

دستور تهیه یک "معجون" عجیب و غریب: عسل و پاپایا به نسبت مساوی ترکیب می شوند و ده دقیقه روی صورت می مانند. اگر چیز شیرینی می خواهید ، برای خود کوکتل مقوی درست کنید. برای این کار باید یک لیوان شیر ، یک قاشق عسل ، کره ، جو دوسر و پنیر سفت رنده شده را مخلوط کنید (2 قاشق غذاخوری). بعد از  غذا بخورید. بهتر است آن را با یک لیوان آب پرتقال بخورید . اگرچه این اختیاری است. شیر ظاهر پوست را تسکین و عادی می کند. جو دوسر از خشکی آن جلوگیری می کند. آب پرتقال ساخته شده از مواد طبیعی صورت را جوانتر نشان می دهد. حالا شما می دانید که چگونه گونه های خود را پر کنید.

 

 

کاربرد روغن ها در چاق شدن صورت

پوست طبیعی چربی های طبیعی در اختیار دارد. اگر کافی نباشند ، روغن ها به اشباع جربی پوست  کمک می کنند. پوست صورت می درخشد و علاوه بر احساس خوبی دارد از نظر بصری صورت گرد تر به نظر می رسد. کسانی که گونه های لاغری دارند با مشکل تولید ضعیف چربی روبرو می شوند. کافی است رژیم غذایی خود را تنظیم کرده و آجیل و روغن زیتون بیشتری به غذای خود اضافه کنید ، که برای استفاده های خارجی بسیار مناسب است. با حرکات آرام به گونه ها مالیده می شود. توصیه می شود این کار را پس از انجام روشهای حمام و استفاده از اسکراب انجام دهید. روغن نارگیل ، بادام و آووکادو درمان های بسیار خوبی هستند. آنها پوست را به طرز شگفت انگیزی تغذیه می کنند. بنابراین ، استفاده از آنها فقط سود خواهد داشت.

چگونه در عرض یک هفته پوست درخشانی داشته باشیم

 

 

ترفند مفید برای چاق شدن صورت

به عادت های بد نه بگویید! سیگار کشیدن ، نوشیدن الکل بر زیبایی گونه های زن اثر سو دارد. تحت تأثیر مواد مضر ، انعطاف پذیری ، استحکام خود را از دست می دهند و به تأثیرات خارجی حساس می شوند. همه این عوامل گونه ها را لاغر نشان می دهد. از غذاهایی که حاوی ادویه زیاد هستند استفاده نکنید. متخصصان زیبایی ادعا می کنند که برای پوست بسیار مضر است. در تابستان توصیه می شود صورت خود را با ضد آفتاب بپوشانید. زیرا نور ماورا بنفش گونه ها را سخت و خسته می کند. در پایان هر روز ، درست قبل از خواب ، حتماً باقی مانده آرایش را پاک کنید. این کار با استفاده از مایعات خاص انجام می شود. در غیر این صورت ، پوست خراب شده و پیر به نظر می رسد. 

 

چاق شدن صورت 

 

فیزیولوژی بدن زن یک چیز دمدمی مزاج است. به دلیل تغییرات مربوط به سن و هورمون ها ، تغییراتی در ظاهر زن ایجاد می شود. پوست صورت اولین چیزی است که همه چیز روی آن منعکس می شود. اما اگر شخصی آگاه باشد مسلح است! با دانستن اینکه چگونه در چهره خود بهتر می شود و چگونه گونه های خود را چاق می کند ، یک زن می تواند به خود کمک کند و به طور قابل توجهی تمام فرایندهای اجتناب ناپذیر پژمردگی را کند کند. نکته اصلی صبر ، سیستم و یک رویکرد منطقی است. البته ، من یک نتیجه سریع می خواهم ، اما این همیشه امکان پذیر نیست. بنابراین لازم است در مراقبت از خود کوشا و مداوم باشید. زیبایی تلاش می خواهد! لیفت صورت: نشانه ها و موارد منع بالا کشیدن پوست

 

برای افزایش حجم گونه ها و چاق شدن صورت طبیعتا چندین عامل مهم از جمله رژیم غذایی مناسب و برخی تمرینات خاص مورد نیاز است. طبیعتا هر دوی این عوامل در کنار هم می تواند تاثیر گذار باشند و به تنهایی اثرات قابل توجهی بر چاق شدن صورت ندارند. حین رژیم افزایش وزن بسته به ژنتیک افراد وزن گرفته شده در تمامی نقاط بدن پخش می‌شود.

 

در برخی ژنوتیپ ها این افزایش وزن در صورت مشهود است و در بیشتر افراد چاق شدن صورت به سختی همزمان با چاقی نواحی دیگر بدن اتفاق می افتد و اکثر این افزایش وزن در نواحی شکم و ران ها اتفاق می‌افتد. از طرفی در رژیم های کاهش وزن نیز لاغر شدن صورت همزمان با لاغر شدن نواحی دیگر بدن رخ می دهد که این مسئله یکی از شکایات افراد تحت رژیم لاغری می باشد. راه حل های ویژه برای حل این مشکلات رعایت اصول تغذیه و تمرینات ورزشی مخصوص صورت همزمان با هم می باشد.

 

 

ورزش مفید برای چاق شدن صورت :

حرکات ورزشی بسیاری به منظور افزایش سایز گونه ها، پر به نظر رسیدن صورت و بر طرف کردن چین چروک وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از حرکات ورزشی مناسب برای افزایش سایز گونه ها احتباس هوا در دهان با فشار بالا بعد از یک تنفس عمیق می باشد. سپس بعد از ۳۰ الی ۶۰ ثانیه هوای محبوس شده را آرام خالی کنید. این حرکت را در روز چندین بار انجام دهید.

 

رژیم غذایی مفید برای چاقی صورت :

تمرینات ورزشی صورت دقیقا مانند باقی ورزش ها نیاز به وعده غذایی قبل و بعد تمرین به منظور افزایش عضله سازی در ماهیچه های صورت دارد.

 

نقش پروتئین در چاقی صورت :

در برنامه رژیمی چاقی صورت نیاز به افزایش دریافت پروتئین در حد متعادل وجود دارد و معمولا از انواع پروتئین با کیفیت هضمی بالا مانند تخم مرغ، شیر، پنیر و گوشت ها در طی روز استفاده می شود. برخی مکمل های پروتئینی نیز در افزایش ماهیچه های صورت نقش ایفا می کنند. مکمل اسید آمینه های شاخه دار (BCAA)، مکمل اسید آمینه آرژنین و مکمل پروتئین وی قبل و بعد از ورزش در مقادیر خاص می تواند به افزایش سوخت در دسترس عضلات، ریکاوری و سرعت در ساخت عضلات تمرین دیده صورت نقش مهمی ایفا کنند. مصرف این مکمل ها تحت نظر متخصص تغذیه می تواند کمک کننده باشد.

 

مواد غذایی تامین کننده کربوهیدرات

آب هویج و کشمش و به صورت کلی مواد دارای کربوهیدرات با نمایه گلایسمیک بالا و آنتی اکسیدان ها (مانند مخلوط عسل و آب لیمو) در وعده های قبل و بعد از تمرین عضلات صورت به بهبود ریکاوری عضلات و افزایش سوخت در دسترس عضلات حین و پس از ورزش کمک می کند.

 

مایعات مفید چاق شدن صورت

میزان مایعات دریافتی یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده سلامت پوست و عضلات صورت می باشد. بی آبی منجر به مرگ و میر سول های پوست و عضله، همچنین پیدایش چین و چروک و ایجاد خشکی در پوست می شود. حداقل مصرف ۸ لیوان آب در روز برای سلامت پوست صورت نیاز است.

 

نقش آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدانها در سلامت پوست و همینطور بهبود آسیب‌های عضله ناشی از تمرینات ورزشی نقش بسزایی دارند. مهمترین آنتی اکسیدان ها طبیعی شامل ویتامین E، ویتامین C ، لیکوپن، روی، سلنیوم، رزوراتول و …. می باشند که منبع غذایی اکثر این مواد آنتی اکسیدانی میوه ها و سبزیجات با رنگ های تیره و پر رنگ می باشد. نکته مهم دیگر اینکه آنتی اکسیدان ها چه در رژیم غذایی به عنوان غذای مصرفی و چه در صورت استعمال موضوعی (در قالب ماسک میوه و آنتی اکسیدانی) می‌توانند سلامت پوست را بهبود ببخشند. پر کاربرد ترین مکمل برای سلامت پوست و کمک به پر شدن صورت مکمل ویتامین E می باشد که مصرف آن باید تحت نظر متخصص تغذیه صورت گیرد.

 

پودر پروتئین برای چاقی صورت

پودر پروتئین برای چاقی صورت

پودر پروتئین محصول جدیدی برای بشریت نیست. به عنوان مثال ، سازندگان پنیر آن را حدود 8000 سال پیش کشف کردند ، و امروزه به طور کامل  پودر اب پنیر برای چاقی صورت  در ترکیب ورزش و تغذیه رژیم غذایی تثبیت شده است.

هنوز سوالات زیادی در مورد پودر پروتئین وجود دارد. چقدر می تواند غذای معمولی را جایگزین کند؟ چگونه می توان میزان طبیعی بودن ترکیب را تعیین کرد؟ آیا مصرف منظم آن خطرناک است؟ به عنوان یک قاعده ، این سوالات است که بدون پاسخ واضح باقی مانده اند ، باعث ایجاد تعداد زیادی افسانه در مورد مزایا و مضرات واقعی پودر پروتئین می شود. در مطالب خود ، ما این دور باطل را می شکنیم و فقط حقیقت را می گوییم.

 

آیا پودر پروتئین دشمن تناسب اندام زنانه است

پودر پروتئین یک ماده خشک با غلظت بالای پروتئین است. استخراج پروتئین خالص از یک محصول غیرممکن است ، بنابراین هر پودر پروتئین حاوی این یا آن درصد ناخالصی است. با این حال ، واقعیت باقی می ماند - این ماده به افزایش توده عضلانی کمک می کند ، و اگر آن را در طول تمرین فعال مصرف کنید ، نتیجه روی صورت شما ظاهر می شود. به همین دلیل ، بسیاری از زنان با ترس از اینکه بدن شکل زنانه خود را از دست بدهد ، خود را عذاب می دهند و شبیه به بدنسازان بدنساز می شوند.

ما عجله داریم به شما اطمینان دهیم: در حالی که پودر پروتئین واقعاً به عضله سازی کمک می کند ، شدت این فرایند تحت تأثیر تعداد زیادی از عوامل دیگر - وزن ، قد ، هیکل ، ویژگی های هورمونی شما قرار می گیرد. در واقع ، خوردن پودر پروتئین دقیقاً خطرات مشابهی را با خوردن هر نوع غذای غنی از پروتئین برای بدن شما به همراه دارد.

 

آیا پودر پروتئین بی دلیل گران است

پودر پروتئین برای چاقی صورت


این امر در صورتی صادق است که مصرف پروتئین به طور منظم در لیست کارهای شما باشد. اما اگر قصد دارید از پودر پروتئین به عنوان مکمل غذایی استفاده کنید ، اینطور نیست. بسیاری از مردم وقتی بر روی برچسب قیمت قوطی یا بسته ای با پودر دلخواه می بینند  ، وحشت می کنند.  هر چند وقت یکبار باید اینقدر هزینه کرد؟ در حقیقت ، هنگام مقایسه میزان پروتئین خالص در هر وعده ، خرید پودر پروتئین بسیار سودآورتر از خرید سینه مرغ یا استیک است. بنابراین چنین هزینه هایی کاملاً موجه است. در ضمن مشخصا مارک های خاری بسیار گرانتر از مثلا مارک   از وی ام پروتئین برای چاقی صورت  است.


آیا بدون پودر پروتئین نمی توانید عضله بسازید

این کلیشه مدتهاست که در سالن های مراکز تناسب اندام جا افتاده و همانطور که حدس می زنید توسط کسانی که هیچ روزی را بدون مصرف پروتئین  قبل از تمرینات قدرتی سپری نمی کنند ، پخش می شود. البته ، بهتر است این "واقعیت" معروف را در اسرع وقت فراموش کنید-حتی با رژیم متعادل می توانید توده عضلانی بسازید ، که در آن گوشت سفید و پنیر کم چرب  و کم نمک  ( آب پنیر برای چاقی صورت  ) نقش مهمی ایفا می کنند. بنابراین پودر پروتئین فقط یک راه مناسب برای اطمینان از دریافت مواد مغذی مورد نیاز برای رشد ماهیچه ها است - اما نه بیشتر.

 

 اگر بدوم ، نیازی به پودر پروتئین ندارم

پودر پروتئین برای چاقی صورت


بگذارید صادق باشیم: در حقیقت ، بدن انسان نیازی به پروتئین با غلظت بالا ندارد ، زیرا با رژیم متعادل می تواند به راحتی دوز مورد نیاز پروتئین را دریافت کند. با این حال ، به دلایلی ، اکثر دختران معتقدند که از پروتئین برای چاقی صورت و  پودر پروتئین یک تغذیه ضروری و  پس از تمرینات قدرتی است و پس از تمرینات قلبی یا دوچرخه سواری کاملاً بی فایده است. اما این مورد درست نیست. کارشناسان تاکید می کنند که خطر تخریب ماهیچه ها پس از تمرینات قلبی یا دوچرخه سواری  بسیار بالاتر از ورزشکاران قدرتی است و ورزشکاران  بعد از آموزش یک دوز بالایی از پروتئین نیاز دارند.


آیا بدن می تواند 30 گرم پودر پروتئین را به طور همزمان جذب کند

هنگام محاسبه دوز مصرف پودر پروتئین ، طرفداران سبک زندگی سالم و فرهنگ تناسب اندام به طور سنتی از فرمول "حداکثر 30 گرم در یک زمان" استفاده می کنند. اعتقاد بر این است که بدن قادر به پردازش بیشتر در یک جلسه نیست و با خیال راحت مواد اضافی را در اولین فرصت حذف می کند. با این حال ، دانشمندان مدتهاست ثابت کرده اند که این رویکرد هیچ استدلالی ندارد.

 

بدن ما یک ساختار بسیار پیچیده است و سنتز پروتئین در آن می تواند 24 ساعت پس از تمرین ادامه داشته باشد. بسیاری از مربیان توصیه می کنند که میزان مصرف پودر پروتئین را در تمام طول روز افزایش دهید: اولاً ، این ماده از نظر متابولیسم بسیار موثرتر است ، و ثانیاً ، به این ترتیب خطر احساس ناخوشی را به دلیل احساس تهوع که اغلب پس از مصرف ایجاد می شود ، کاهش می دهید.

 

728x542_1_1ec1a1e4ff21f34bdfa7c35bc9684a32@1000x745_0xac120003_12755607231568820179.jpg

 

آیا پروتئین آب پنیر بهتر از پروتئین گیاهی است

ورزشی و پودرهای پروتئینی گیاهخواران گیاهی رژیم غذایی آگاه - یک نجات واقعی با این حال ، حتی در اینجا یک نظر قطبی وجود دارد: ظاهرا پروتئین آب پنیر (یعنی شیر) بسیار موثرتر از پروتئین گیاهی است. و این کاملاً نادرست است: دانشمندان مدتهاست کشف کرده اند که منشاء پروتئینی که مصرف می کنید بر سرعت رشد ماهیچه ها یا کیفیت تغذیه شما تأثیر نمی گذارد.

 

به هر حال ، امروزه می توانید طیف گسترده ای از پودرهای پروتئینی را بیابید ، اما تنها نشانه مطمئن یک نوع واقعا با کیفیت بالا ، ساده ترین ترکیب ممکن است. کلاژن ، برنج ، سویا ، سفیده تخم مرغ یا چیزهای دیگر: نکته اصلی این است که مطمئن شوید لیست مواد موجود در برچسب به طرز مشکوکی طولانی و غیرقابل درک نیست. در این مورد ، ساده تر به معنای سالم تر است.


آیا مصرف پودر پروتئین خطری دارد

پودر پروتئین برای چاقی صورت

وی ام پروتئین برای چاقی صورت


از نظر تغذیه ، بیش از حد به اندازه کمبود خطرناک است و پودر پروتئین نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر بیش از میزان مصرف خود مصرف کنید ، می تواند بر سلامت کلیه در طول زمان تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این ، این بدان معناست که شما کالری بیشتری از مقدار مورد نیاز خود دریافت می کنید ، یعنی وزن اضافه می کنید. توجه: با افزایش میزان پودر پروتئین مصرفی ، باید میزان آب مصرفی را نیز متناسب افزایش دهید.


آیا به پودر پروتئین احتیاج دارید

این مسئله باید با در نظر گرفتن اهداف ، شیوه زندگی و وضعیت سلامتی شما حل شود. اگر رژیم غذایی شما عمدتا گیاهی است ، پس پودر پروتئین به عنوان مکمل غذایی به شما آسیب نمی رساند. اما در صورت مشکلات کلیوی ، و همچنین مقدار کافی از محصولات پروتئینی در رژیم غذایی ، می توانید با خیال راحت آن را فراموش کنید.

 

پروتئین آب پنیر

آب پنیر برای چاقی صورت

 

پروتئین آب پنیر: برای چیست و چگونه مصرف شود

یک چهره زیبا نتیجه کار سخت است. این یک فرایند بسیار شبیه به مجسمه سازی است. برای اینکه بدن با هر تمرین بهترین عملکرد را داشته باشد و ورزش نتایج ملموس تری به همراه داشته باشد ، بدن به حمایت نیاز دارد. می توان آن را با تغذیه ورزشی تأمین کرد.

یکی از پرمصرف ترین محصولات تغذیه ورزشی ، پروتئین آب پنیر است. این برای چیست و چگونه می توان آن را به درستی مصرف کرد؟ حالا ما همه چیز را به شما خواهیم گفت.

 

پروتئین آب پنیر چیست

اب پنیر و چاقی صورت

پروتئین آب پنیر یک محصول پروتئینی است که از آب پنیر تهیه می شود. حاوی اسیدهای آمینه ضروری و اسیدهای آمینه زنجیره ای (والین ، لوسین ، ایزولوسین) نسبت به سایر پروتئین های منشأ حیوانی و گیاهی است. پروتئین آب پنیر اغلب به عنوان پروتئین "سریع"  ( پروتئین آب پنیر) نامیده می شود ، زیرا با تأمین اسیدهای آمینه لازم برای رشد ماهیچه ها به خوبی جذب می شود. تسکین دهنده  عضلات است.

 پروتئین آب پنیر و لاغری

یکی دیگر از مزایای پروتئین آب پنیر این است که به شما در کاهش وزن اضافی کمک می کند. بنابراین ، محصولات تغذیه ورزشی مبتنی بر آن می تواند برای دختران و زنانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، و همچنین برای مردانی که می خواهند بدن را "خشک" کنند ، اما توده عضلانی خود را از دست ندهند ، به یک وسیله انتخابی تبدیل شود. مطالعات نشان داده است که هنگام مصرف پروتئین آب پنیر ، فرد به سرعت احساس سیری کامل می کند و گرسنگی را برطرف می کند ، که منجر به کاهش اشتها می شود و به شما امکان می دهد با خوردن غذای کمتر میزان کالری رژیم غذایی روزانه را کاهش دهید.

 

انواع مکمل های پروتئینی: کدام یک بهتر است

پروتئین آب پنیر معمولاً به شکل کنسانتره ، ایزوله یا هیدرولیزات موجود است.
کنسانتره (WPC) شایع ترین شکل پروتئین ورزشی با خلوص متوسط ​​است. نسبت پروتئین در چنین محصولی می تواند بین 40 تا 80 درصد متغیر باشد. پردازش ملایم تکنولوژیکی به شما این امکان را می دهد که میکروتشکلات مفید پروتئینی مانند لاکتوفرین ، لاکتوگلوبولین ، آلبومین ، ایمونوگلوبولین ها را حفظ کنید. اما در همان زمان ، مقدار مشخصی چربی و لاکتوز در محصول باقی می ماند. کنسانتره قیمت نسبتاً پایینی دارد. بدن آن را در عرض یک ساعت و نیم جذب می کند.

ایزوله (WPI) یک محصول تصفیه شده تر با ناخالصی های کمتر است . محتوای پروتئین در آن به 90-95 می رسد. با این حال ، ایزوله عملاً فاقد ریز شکستگی های مفید است و ممکن است اسیدیته آن به دلیل وجود ترکیبات میانی ، که به دلیل ویژگی های فناوری تولید است ، افزایش یابد. بدن با تجزیه جدایه آب پنیر در نیم ساعت مقابله می کند.

هیدرولیزات (WPH) یک محصول پروتئینی خالص به شکل پودر بسیار ریز است که به راحتی حل شده و به سرعت در روده جذب می شود. در حال حاضر 15-20 دقیقه پس از مصرف هیدرولیزات ، به اصطلاح "افزایش اسید آمینه" در خون مشاهده می شود. با این حال ، این پروتئین بسیار گران است ، بنابراین برای همه در دسترس نیست.

انتخاب پروتئین آب پنیر تا حد زیادی به اهداف ، توانایی های مالی و محدودیت های خاصی در مصرف شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید توده عضلانی خود را بدون ابتلا به عدم تحمل لاکتوز حفظ کنید ، می توانید از یک کنسانتره استفاده کنید . اگر در دسترس است ، به منبع پروتئین بسیار تصفیه شده نیاز دارید که به سرعت جذب بدن می شود. در این مورد ، به دنبال ایزوله یا هیدرولیزات باشید.

دومی ، به هر حال ، برای مصرف بلافاصله پس از تمرین عالی است ، زیرا می تواند بدن را به سرعت با اسیدهای آمینه مورد نیاز خود اشباع کند. از آنجا که پروتئین آب پنیر خالص چندان خوش طعم نیست ، طعم ها به آن اضافه می شود. پودرهای پروتئینی با طعم شکلات ، وانیل و توت فرنگی بسیار محبوب هستند و برای تهیه شیک های پروتئینی استفاده می شوند.

پروتئین آب پنیر را چگونه مصرف کنیم

چگونه می توان پروتئین آب پنیر را برای افزایش توده عضلانی مصرف کرد

برای دستیابی به حداکثر نتایج - رشد مطمئن توده عضلانی - مهم است که بدانید چقدر و در چه زمانی باید پروتئین آب پنیر مصرف کنید. برای تمرینات فشرده ، دوز مطلوب 1.5-2 گرم پروتئین در هر 1 کیلوگرم وزن بدن است. توجه داشته باشید که این پروتئین خالص است نه پودر پروتئین. برای محاسبه مقدار مناسب پروتئین آب پنیر برای خود ، به دنبال اطلاعاتی در مورد محتوای پروتئین در هر وعده روی بسته باشید. با این رقم هدایت شوید.
به عنوان مثال ، وزن شما 75 کیلوگرم است. برای تمرینات شدید ، باید 112.5-150 گرم پروتئین خالص (1.5 گرم یا 2 گرم در 75 کیلوگرم) مصرف کنید. فرض کنید 1 وعده پروتئین آب پنیر شما حاوی 27 گرم پروتئین است. بنابراین ، شما باید 4.0-5.5 وعده محصول (112.5 گرم یا 150 گرم / 27 گرم) مصرف کنید. توصیه می شود بیش از 25-30 گرم پروتئین در یک زمان مصرف نکنید ، زیرا بدن شما به سادگی نمی تواند آن را جذب کند. بهتر است دفعات تجویز را افزایش دهید. چه زمانی مصرف پروتئین آب پنیر توصیه می شود؟ بیایید حالا به شما بگوییم.

 

صبح بعد از بیدار شدن. مصرف پروتئین آب پنیر در این مدت به جبران کمبود پروتئین صرف شده در تامین بدن در طول شب کمک می کند.
قبل از تمرن. این یکی از کاربردهای اصلی پروتئین آب پنیر است . اگر از کنسانتره استفاده می کنید ، آنها باید 90 دقیقه قبل از ورزش در باشگاه "تازه" شوند. اگر جداکننده را ترجیح می دهید ، می توانید آن را تا 30 دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید. به یاد داشته باشید که این مصرف پروتئین را حذف نکنید. افزایش فعالیت بدنی به انرژی زیادی نیاز دارد و اگر نقصی وجود داشته باشد ، به دلیل تجزیه پروتئین های عضلانی ، "استخراج" می شود. ما به سادگی نمی توانیم این اجازه را بدهیم.

 

بعد از تمرین. بعد از ورزش ، بدن شما دوباره به "شارژ" آمینو اسید نیاز دارد. وعده بعدی پروتئین آب پنیر را مصرف کنید.

در شب. بسیاری از ورزشکاران قبل از خواب از کوکتل پروتئین های "سریع" و "آهسته" (دومی شامل کازئین ) استفاده می کنند. این به شما امکان می دهد تا سطح پایدار اسیدهای آمینه را در بدن به مدت 7-8 ساعت حفظ کنید. باقیمانده مصرف پروتئین روزانه شما می تواند در زمان های دیگر در طول روز مصرف شود. شما باید در روزهای آزاد بدون مراجعه به باشگاه ، پروتئین بنوشید. در عین حال ، مصرف روزانه پروتئین معمولاً نصف مقدار مصرفی شما در روزهای تمرین است. این دارو در سه قسمت مصرف می شود: صبح بعد از بیدار شدن ، ساعت 5-7 بعد از ظهر و قبل از خواب.

 

اگر در حال کاهش وزن هستید

البته ، فقط مصرف پروتئین و عدم رژیم گرفتن و رفتن منظم به باشگاه بدنسازی ، رویای رویاهایتان را به شما نمی دهد. هنگام شروع مصرف پروتئین آب پنیر ، قبل از هر چیز باید میزان کالری رژیم غذایی خود را کاهش دهید. قانون بسیار ساده است: شما باید 15 درصد کالری کمتری از آنچه مصرف می کنید مصرف کنید. در غیر این صورت ، وزن اضافی به سادگی از بین نمی رود.

پروتئین وی برای کاهش وزن را می توانید به عنوان میان وعده بین وعده های غذایی مصرف کنید. اما بسیاری از دختران گاهی اوقات خود آنها را با وعده های غذایی جایگزین می کنند ، که این نیز کاملاً قابل قبول است. در عین حال ، وظیفه اصلی هنوز با موفقیت حل می شود: کل کالری رژیم غذایی روزانه افزایش نمی یابد ، اما مصرف پروتئین به میزان قابل توجهی افزایش می یابد ، چیزی که ما به آن نیاز داریم.

 

چقدر پروتئین آب پنیر مصرف کنیم

 همانند افزایش توده عضلانی ، یعنی 1.5-2 گرم در هر 1 کیلوگرم وزن. مصرف پروتئین محاسبه شده روزانه را به سه قسمت مساوی تقسیم کرده و صبح ، 2 ساعت قبل از تمرین و بعد از تمرین مصرف کنید. در روزهای استراحت ، می توان صبح ، بعد از ظهر و قبل از خواب پروتئین مصرف کرد.

 

موارد منع مصرف پروتئین آب پنیر

موارد منع مصرف زیاد نیست ، اما هنوز وجود دارند! بنابراین ، نباید پروتئین آب پنیر را در موارد زیر مصرف کنید:
عدم تحمل فردی به اجزای محصول ؛
وجود بیماری کلیوی ، حتی بدون تظاهرات بالینی ؛
بارداری و شیردهی

مکمل یوهمبه چیست؟ خواص و عوارض

 

گینر: برای چیست ، نحوه انتخاب و مصرف

گینر

یک بدنساز مبتدی در یکی از انجمن های اینترنتی شکایت کرد  چون لاغر بودم ، عضلات تقریباً رشد نمی کنند.  یک ورزشکار با تجربه به زودی به او پاسخ داد: "برای افزایش توده عضلانی گینر را امتحان کنید." اما این محصول چیست؟ چه زمانی از آن استفاده می شود و چگونه می توان آن را به درستی مصرف کرد؟ ما در حال حاضر به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

 

ایا گینر باعث چاقی صورت می شود

گینر چیست
گینر مخلوطی از یک جزء پروتئینی (اغلب پروتئین به شکل جدا شده) و کربوهیدرات است. این تفاوت اصلی آن با پروتئین آب پنیر است که فقط حاوی پروتئین است.

خود کلمه "gainer" از انگلیسی gain - "gain، add" می آید. و این هدف اصلی آن را آشکار می کند. گینر به عنوان یک محصول تغذیه ورزشی می تواند برای افراد باریک لاغر (برای مردان و زنان) که در افزایش وزن و توده عضلانی مشکل دارند ، استفاده شود .


علاوه بر پروتئین ها و کربوهیدرات ها ، ترکیب گینر اغلب شامل ویتامین ها ، مواد معدنی و همچنین اسیدهای آمینه فردی (به عنوان مثال ، BCAA ، کراتین) و سایر مواد فعال بیولوژیکی است. مهم این است که همه این اجزا در گینر به صورت هم افزایی عمل کرده و متقابلاً مکمل یکدیگر باشند.

درصد افزایش وزن از نظر درصد پروتئین و کربوهیدرات با یکدیگر متفاوت است. نسبت پروتئین ها می تواند از 15 تا 30  و نسبت کربوهیدرات ها از 50 تا 80  متفاوت باشد. هنگام انتخاب گینر باید نسبت آنها را در نظر گرفت.


پودر کربوهیدرات برای چاقی صورت

پودر کربوهیدرات

چگونه گینر بر بدن تأثیر می گذارد

کربوهیدرات "سریع" موجود در گینر که در روده ها جذب شده و وارد جریان خون می شود ، باعث تولید انسولین می شود که به نوبه خود ، سلول های فیبر ماهیچه ای را برای جذب پروتئین ها و سایر مواد مغذی آماده ​​می کند. علاوه بر این ، این فرایند فعال تر از هنگام استفاده از مخلوط پروتئین معمولی است.

مصرف گینر کمک می کند تا بدن قبل از رفتن به ورزش اشباع شده و کمبود آن در اسرع وقت بعد از تمرین جبران شود. در همان زمان ، رشد شدید عضلات مشاهده می شود.

ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد فعال بیولوژیکی ، که همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، اغلب در گینرها یافت می شوند ، نیز سهم خود را دارند. آنها به بهبود متابولیسم پروتئین ، چربی و انرژی کمک می کنند.


چگونه گینر را انتخاب کنیم

برای به دست آوردن اثر مورد انتظار ، باید گینر  "مناسب" را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.
اولین چیزی که باید به آن توجه کنید نسبت پروتئین و کربوهیدرات در ترکیب آن است. یک ورزشکار به طور طبیعی لاغر می تواند یک کربوهیدرات بالا را انتخاب کند. این به افزایش همزمان وزن بدن در مدت زمان کوتاه و "پمپاژ" ماهیچه ها کمک می کند. البته با آموزش منظم!

اما اگر اضافه وزن دارید یا تمایل به اضافه وزن ندارید ، استفاده از پروتئین زیاد یا حتی یک محصول پروتئینی خالص (به عنوان مثال ، پروتئین آب پنیر) توصیه می شود. به یاد داشته باشید که یک افزایش دهنده با محتوای بالای کربوهیدراتهای قابل هضم در این مورد فقط وضعیت را تشدید می کند: چربی بدن حتی زیادتر تر می شود.

گینر همچنین می تواند یک ابزار انتخابی برای دخترانی باشد که دوست دارند چند پوند وزن اضافه کنند و در عین حال ماهیچه های خود را تقویت کنند.

تولید کنندگان اغلب میزان کالری و محتوای اجزای اصلی موجود در ترکیب گینر را از نظر 100 گرم محصول ، بلکه در هر وعده نشان نمی دهند. فقط قسمت خود می تواند از نظر وزن متفاوت باشد. در انتخاب گینر مورد نیاز خود به این نکته توجه کنید.

 

دوز مصرف  گینر روزانه

دوز مصرف  گینر روزانه

ابتدا ، بیایید تصمیم بگیریم که چه دوز برای شما توصیه می شود. برای مثال می توانید آن را بر اساس دو پارامتر محاسبه کنید: وزن بدن و تعداد وعده های غذایی در روز.
اکنون به جدول ما مراجعه کنید و دریابید که روزانه چند گرم گینر باید بنوشید (دوزها به ازای هر 10 کیلوگرم وزن نشان داده شده است).

 

  2 وعده غذایی 3 وعده غذایی  4 وعده غذایی
مردان 18-20 گرم 16-18 گرم 14-16 گرم
زنان 17-19 گرم 15-17 گرم 13-15 گرم

 

دوز روزانه گینر به چندین قسمت تقسیم شده و در طول روز مصرف می شود. اما دقیقا کی؟ در اینترنت ، می توانید طرح های مختلفی برای استفاده از گینر پیدا کنید. اجازه دهید به یکی از آنها بپردازیم ، که شامل دو برابر مصرف پروتئین و کربوهیدرات است.

قبل از آموزش. در این مورد ، افزایش دهنده به تجدید ذخایر انرژی کمک می کند ، که در طول تمرینات شدید و طولانی مدت بسیار ضروری است.
بلافاصله پس از ورزش  ، هنگامی که بدن ، از فعالیت بدنی خسته شده است ، به ویژه به مواد مغذی و انرژی نیاز دارد.
واقعیت این است که در طول تمرین ، منابع انرژی کاهش می یابد و بدن شروع به استخراج شدید کربوهیدرات ها از همه منابع موجود می کند. افسوس ، حتی بافت ماهیچه ای اغلب "مصرف" می شود. برای جلوگیری از این امر ، مهم است که  گرسنگی را به موقع برطرف کنید. بسیاری از کارشناسان معتقدند که زمان نیاز به کربوهیدرات به مدت 30-45 دقیقه بعد از تمرین است. در این دوره ، فقط ارزش سوخت گیری با یک تقویت کننده را دارد.
در روزهای استراحت ، گینر را می توانید دو بار در روز مصرف کنید: یک وعده بین صبحانه و ناهار و دومی بعد از ناهار.

آیا می توان بدون تمرین ورزشی گینر مصرف کرد؟ این سوال اغلب پرسیده می شود. البته ، شما می توانید بنوشید ، اما بدون فشار فیزیکی ، این به احتمال زیاد منجر به مجموعه ای از پوندهای اضافی بافت چربی می شود ، که پس از آن باید از شر آنها خلاص شوید.

 

کراتین چیست

creatine-powder-optimum-nutrition-micronized-pour-review-ub-1-scaled.jpg


کراتین یک کربوکسیلیک اسید غنی از نیتروژن است. این ماده در سال 1836 به عنوان یک جزء ناشناخته از ماهیچه های اسکلتی کشف شد. این در تاریخ بدنسازی در اوایل دهه 90 قرن 20 ظاهر شد ، زمانی که ثابت شد مصرف روزانه مونوهیدرات میزان عضلات را به مدت 5 روز 20 درصد افزایش می دهد.

در عضلات اسکلتی ، کراتین مسئول متابولیسم انرژی و انقباض است. بدن دائماً حاوی حدود 150 گرم کرتئین است ، اما با افزایش بار ، این مقدار کافی نمی شود. بنابراین ، شما باید غلظت آن را با غذا یا مکمل ها تنظیم کنید.

درست است که دریافت آن از غذا به اندازه کافی آسان نیست ، به عنوان مثال ، برای تامین دوز روزانه کراتین برای ورزشکار با وزن 70 کیلوگرم ، باید 1 کیلوگرم گوشت قرمز بخورید. و در طول عملیات حرارتی ، حتی کمتر باقی می ماند ، بنابراین تامین کسری با کمک تغذیه ورزشی بسیار آسان تر است.

کراتین چه اثرات مثبتی دارد؟ آیا   کراتین برای چاقی صورت  مناسب است؟
افزایش قدرت ماهیچه ها.
ایجاد توده عضلانی "خشک".
کسب تسکین و تراکم عضلات.
افزایش تولید هورمون های آنابولیک.
به منظور کاهش وزن (با افزایش شدت تمرین).
اسید لاکتیک را بافر کنید و درد عضلات را پس از ورزش کاهش دهید.
تقویت سلامت سیستم قلبی عروقی و عصبی.

 

انواع کراتین

محبوب ترین شکل مونوهیدرات است . این در اکثر مکمل ها یافت می شود و واقعاً موثر است. با این فرم ، 88٪ ماده خالص دریافت می کنید و 12 درصد باقی مانده آب معمولی است.

استر کراتین یکی از جدیدترین تحولات در زمینه تغذیه ورزشی است. این شکل به دلیل سرعت بخشیدن به غشای سلولی ، جذب بالایی دارد. این ویژگی به شما امکان می دهد مستقیماً به سلول ها نفوذ کرده و بدون تغییر در خون نفوذ کنید.

بدون آب - در افزایش مقدار ماده خالص در هر وعده متفاوت است. تفاوت در حدود 6 درصد است.

تارتارات - با اتصال با اسید تارتاریک به دست می آید. خواص آن با مونوهیدرات تفاوت چندانی ندارد ، اما در تولید کپسول یا قرص استفاده می شود.

مالات ترکیبی با اسید مالیک است. به خوبی در آب حل می شود و طعم ترش دارد.

 

دوز مصرف کراتین

2 نوع پذیرش وجود دارد - بارگیری و دوباره پر کردن آهسته. در حالت اول ، 20 گرم در روز به مدت 5 روز مصرف می شود ، سپس مقدار مصرف به 5-10 گرم کاهش می یابد. این روش بیشترین تأثیر را در افزایش عملکرد ورزشی دارد و با تمرینات شدید ، سریعترین تأثیر را از پذیرایی دارد.

هنگامی که به آرامی مصرف می شود ، کافی است که 5-10 گرم در روز مصرف شود. مقدار بستگی به توده عضلانی بدون چربی دارد ، هرچه بیشتر باشد ، مکمل بیشتری باید مصرف شود.

علاوه بر دوز ، ارزش جذب کراتین را نیز باید در نظر گرفت. با کربوهیدراتهای سریع و پروتئین آب پنیر عالی است. بنابراین ، بهتر است پودر را با آب بدون اسید مخلوط کنید. بهترین گزینه انگور است.

بهترین زمان مصرف 15 دقیقه قبل و بعد از تمرین است. ارزش نوشیدن آن در دوره های 1-1.5 ماه را دارد ، پس از آن به مدت 1 ماه استراحت می کنند.

کدام کراتین را انتخاب کنید و آیا کراتین بهتری وجود دارد؟
در حال حاضر محبوب ترین و موثرترین کراتین مونوهیدرات است. تولید آن ارزان است و درصد بالایی از ماده خالص را در هر وعده دارد. اکنون آنها امید خود را به اتر وابسته کرده اند ، بر اساس آخرین تحقیقات ، این موثرترین شکل است.

هنگام انتخاب ، ارزش دارد نه تنها به شکل ، بلکه به اندازه ذرات نیز توجه کنید. هرچه کوچکتر باشند ، کراتین سریعتر جذب می شود. بسیاری از تولید کنندگان بلافاصله مقدار زیادی گلوکز را به مکمل اضافه می کنند ؛ چنین محصولی نیازی به مخلوط کردن با آب ندارد و برای آماده سازی سریع مناسب است.

انواع زیادی وجود دارد - به شکل کپسول و قرص ، پودر یا نوشیدنی گازدار. هیچ تفاوت اساسی بین آنها وجود ندارد ، شما باید فرم مناسب تری را برای خود انتخاب کنید.

مهم: اگر کپسول یا قرص را ترجیح می دهید ، هنوز باید با آب میوه یا نوشیدنی شیرین خورده شود.

برترین نمایندگان برتر

1. تغذیه مطلوب با پودر کراتین .

2.  کراتین مونوهیدرات از Dymatize.

3.  100٪ کراتین مونوهیدرات از  Biotech USA.

4.  کراتین از  پروتئین من.

5. استروویت کراتین .

هنگام ایجاد لیست ، ترکیب ، کیفیت ، جذب و حلالیت در نظر گرفته شد. این رتبه همچنین محبوبیت محصول و نظرات مثبت متعدد را در نظر گرفته است.

مضرات کراتین

بر اساس مطالعات متعدد ، عملاً هیچ خطری از مصرف کراتین وجود ندارد. استفاده از آن بیش از خوردن گوشت به بدن آسیب نمی رساند. یکی از شایع ترین عوارض جانبی (که در کمتر از 4 درصد موارد رخ می دهد) احتباس آب است. مصرف دیورتیک ها برای از بین بردن کاملاً ارزشمند نیست ، آب در زمان استراحت در مصرف به خودی خود خارج می شود.

عدم تحمل فردی به کراتین نیز ممکن است همراه با سوء هاضمه باشد. برای از بین بردن این عوارض جانبی ، فقط دوز را کاهش دهید.

کراتین - نظرات متخصصان
در حال حاضر ، کراتین موثرترین مکمل ورزشی موجود است. مطالعات زیادی در مورد مصرف و اثرات آن بر بدن انجام شده است. این ماده نه تنها در ورزش تأثیر مثبت دارد ، بلکه یک اثر درمانی کلی نیز دارد.

 

مکمل غذایی قبل از تمرین بدنسازی چیست و ادامه مقاله : مکمل غذایی قبل از تمرین بدنسازی را در اینجا بخوانید. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

عادات رفتاری که سبب افزایش احتمال خطر ابتلا به سرطان پوست می شود بخش دوم

در

عدم محافظت از پوست در برابر آلودگی ها

اگر فکر می کنید که تنها عامل بیرونی ای که سبب آسیب رساندن به پوست شما می شود، همین نور خورشید است، متأسفانه باید گفت که در اشتباه هستید، چرا که آلودگی های موجود در هوا، همانقدر که برای محیط زیست بد است و به آن آسیب می رساند، برای پوست بدن نیز می تواند مضر باشد و این ضرری که آلودگی هوا متوجه پوست می کند، تنها عامل چین و چروک های موضعی روی پوست و یا سیاه شدن زود رس نواحی دور چشم نمی شود. دوریس دی، دارای مدرک دکتری و متخصص پوست در این خصوص عنوان کرده است: «یکی از ضررهایی که آلودگی هوا متوجه پوست بدن می کند، به وجود آوردن نا همواری هایی در سطح آن و از بین بردن سطح صاف و یک دست پوست است. پیری زودرس پوست و در نهایت سرطان پوست از دیگر عواملی هستند که با قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض آلودگی های هوا، در بلند مدت، می توانند برای انسان دردسر ساز شوند.». یکی از راهکارهایی که برای مقابله با این مشکل می توانید به کار بگیرید این است که صورت خود را در طول روز به طور مرتب شستشو داده و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. صبح زود که به مقصد کار یا هر جای دیگری از خانه بیرون می روید، حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. نکته ای که در خصوص کرم ضد آفتاب باید در نظر بگیرید این است که حتماً از آن دسته از کرم های ضد آفتابی استفاده کنید که دارای آنتی اکسیدان هستند. این گونه اطلاعات معمولاً روی بسته بندی کرم درج می شود و با مطالعه دقیق از وجود آنتی اکسیدان کسب آگاهی کنید.

عادات رفتاری که سبب افزایش احتمال خطر ابتلا به سرطان پوست می شود بخش اول

استفاده از رژ لب های براق کننده

یکی از لوازم آرایشی که میان خانم ها بسیار رایج است و بسیاری کلکسیونی از انواع مختلف آن را در اختیار دارند، رژ لب است، اما نکته ای که در این خصوص وجود دارد و قصد صحبت در رابطه با آن را داریم، آن دسته از رژ لب هایی هستند که دارای خاصیت براق کنندگی می باشند. متأسفانه بسیاری از افراد از تأثیر مخرب این گونه رژ لب ها بر سلامت پوست لب آگاهی ندارند و بعضاً در مصرف آن زیاده روی می کنند. برای اینکه درک دقیق تری از تأثیر این گونه رژ لب ها داشته باشید، ذکر این نکته ضروری است که تأثیر آن دقیقاً همانند این است که از روغن بچه روی سطح پوست خود استفاده کنید. اتفاقی که در این زمان می افتد این است که پوست بدن به واسطه استفاده از این گونه روغن تبدیل به آهن ربایی می شود که به جای آهن، اشعه های یو وی موجود در نور خورشید را جذب می کند. این اشعه ها می تواند سبب ایجاد سوختگی ها موضعی روی پوست بدن شده و در بلند مدت تأثیرات زیان باری از خود به جای بگذارد. یک رژ لب معمولی با SPF +15 می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای این گونه رژ لب های براق کننده باشد.

عدم استفاده از کرم ضد آفتاب در زمان رانندگی

مطمئناً تمامی کسانی که به طور مکرر از خودرو استفاده می کنند با این مسئله مواجه شده اند که بعضاً گرمای غیر قابل تحملی را در زمان رانندگی تجربه می کنند. علت این مسئله باور غلطی است که در میان مردم رایج است و فکر می کنند که شیشه ماشین، از پوست بدن در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند که در حقیقت چنین نیست. اخیراً تحقیقاتی در آکادمی شناخت عارضه های پوستی در آمریکا انجام شده است و نتایج این تحقیقات حاکی از آن بود که پنجاه و سه درصد افرادی که به سرطان پوست مبتلا شده اند، علائم این بیماری در سمت چپ بدنشان یافت شده است؛ یعنی دقیقاً همان سمتی از بدن که در زمان رانندگی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد. سوزان تی باتلر، که یکی از محققان این آکادمی در این موضوع بخصوص بود، عنوان کرده است: «این علائم سرطان پوستی که غالباً در سمت چپ بدن افراد مشاهده شده است، به احتمال بسیار زیاد به این خاطر است که این افراد در زمان رانندگی در معرض اشعه یو وی نور خورشید قرار می گیرند. بهتر آن است که تا حد امکان، در رابطه با این موضوع آگاه سازی شود و افرادی که به طور معمول از خودروی شخصی شان برای رفتن به محل کار و یا هر جای دیگری استفاده می کنند، حتماً از کرم های مناسب ضد آفتاب استفاده کنند»

نشستن بیش از اندازه در نزدیکی پنجره هایی که به شدت نور گیر هستند

حال که صحبت از پنجره شد، صرف نظر از اینکه این پنجره مربوط به خودروی شما باشد و یا اینکه پنجره خانه را در نظر بگیریم، متأسفانه باید عنوان کرد که ضرری که نور وارد شده از این پنجره ها متوجه سلامت پوست بدن می کند، به مراتب بیشتر از فواید آن است. روی صحبت ما اکنون با افرادی است که در محل کار خود (که به طور معمول صبح تا بعد از ظهر است و زمان اصلی تابش نور خورشید) مجبور به نشستن در مقابل پنجره های نورگیر و بزرگ می شوند و یا کسانی که برای صرف غذای خود به منزل بر می گردند و دوباره در معرض تابش نور وارد شده از این پنجره ها قرار می گیرند. اخیراً تحقیقاتی در مرکز پیشگیری از سرطان در آمریکا انجام شده و نتایج آن حاکی از این موضوع است که قرار گرفتن در معرض نور وارد شده از این پنجره ها نیز، نه تنها سبب پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک می شود، بلکه می تواند در بلند مدت خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد. پس این نکته را به خاطر داشته باشید که صرف وجود شیشه و حائل شدن آن میان شما و تابش نور خورشید، سبب نمی شود که از ضرر هایی که نور خورشید متوجه سلامت پوست بدن می کند، کاسته شود.

عدم استفاده از کرم ضد آفتاب و عینک دودی در هنگام مسافرت بوسیله هواپیما

به راستی بسیار عجیب است که برخی از افراد فکر می کنند زمانی که در هواپیما نشسته اند، نسبت به حالت عادی، کمتر در معرض نور خورشید قرار می گیرند و این درحالی است که زمانی که در هواپیما می نشینیم، تا چیزی حدود شش مایل به تابش مستقیم نور خورشید نزدیک تر می شویم و این نزدیکی، بنا به نظر بسیاری از متخصصان پوست می تواند اثرات زیان بار و جبران نا پذیری در بلند مدت داشته باشد. البته روی صحبت ما با کسانی است که به واسطه مسائل کاری یا خانوادگی مجبور هستند دفعات زیادی در سال را به مسافرت با هواپیما اختصاص دهند. دوریس دی که یک متخصص پوست است در این خصوص عنوان کرده است: «حقیقت این است که پرواز در ارتفاع سی هزار پایی زمانی که خورشید در آسمان است (برای مدت شصت دقیقه) دقیقاً همان خطری را متوجه بدن انسان می کند که از بیست دقیقه استفاده از دستگاه های مخصوص برنزه شدن پوست بدن، حاصل می شود.». هدف از ذکر تمامی این توضیحات این بود که دفعه بعدی که سوار هواپیما می شوید، حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و حتی الامکان پرده موجود در برابر شیشه هواپیما را بکشید تا از تابش مستقیم نور خورشید در امان باشید.

اتکای بیش از اندازه به SPF موجود در محصولات آرایشی بهداشتی برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید

البته این در نظر داشتن این نکته بسیار خوب و مفید است که سعی کنید از آن دسته از لوازم آرایشی ای بهره بگیرید که دارای SPF بیشتری هستند، اما ذکر این نکته حائز اهمیت است که صرف استفاده از این گونه محصولات آرایشی برای حفظ سلامت پوست در برابر نور خورشید کافی نیست. اکثر محصولات و لوازم آرایشی موجود در بازار SPFی برابر با پانزده یا همین حدود دارند و این در حالی است که آکادمی تخصصی عارضه های پوستی آمریکا بنا به تحقیقاتی که انجام داده است، میزان SPF لازم برای پوست بدن در طول روز را تا میزانی حداقل برابر با سی می داند. به همین خاطر است که پیش از آن که در طول روز از خانه بیرون بروید، بهتر است از رسیدن میزان لازم SPF به پوست خود کسب اطمینان کنید.

عدم تجدید استفاده از کرم ضد آفتاب

به باور اکثر مردم، زمانی که برای اولین بار در طول روز از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند، SPF لازم برای بدنشان را تأمین کرده و دیگر نیازی به استفاده مجدد از آن را لازم نمی دانند و این در حالی است که بنا به تحقیقات انجام شده در مرکز پیشگیری از سرطان در آمریکا، هر دو ساعت یکبار باید اقدام به تجدید استفاده از این گونه کرم ها کنید، مگر اینکه بیشتر وقت خود را در خانه صرف کنید و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید. زمانی هم که به استخر های رو باز می روید، زمانی که قصد ترک استخر را دارید، پس از خشک کردن خود، مجدداً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

عدم استفاده از میزان کافی کرم ضد آفتاب

غالباً زمانی که افراد به سرعت شروع به زدن کرم آفتاب روی پوست خود می کنند، احساس می کنند که همین رویکرد برای محافظت پوستشان در برابر تابش نور خورشید کافی است، اما نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که مقدار و اندازه کرمی که طی هر بار، استفاده می کنید، بسیار مهم است. بنا به آنچه متخصصان مرکز پیشگیری از سرطان آمریکا عنوان کرده اند، بیشتر افراد، تنها یک چهارم میزان کرمی را استفاده می کنند که در حقیقت برای محافظت کامل پوست در برابر نور خورشید ضروری است. میزان کرمی که طی هر بار استفاده باید مصرف شود، برابر با چیزی حدود یک اونس (معادل با 31 گرم) است. این میزان دقیقاً برابر با مقداری است که در یک استکان بسیار کوچک جای گرفته و آن را پر می کند. در نگاه اول شاید به نظرتان این میزان کمی بیش از اندازه بیاید، چرا که در نهایت سبب خواهد شد که کرم های شما زودتر تمام شده و مجبور خواهید شد زود به زود اقدام به خرید کرم جدید کنید، اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

عدم دقت کافی در استفاده از اسپری هایی که به منظور برنزه کردن استفاده می شود

ذکر این نکته حائز اهمیت است که استفاده از اینگونه اسپری ها، به مراتب راهکار بهتری است از استفاده از دستگاه هایی که به منظور برنزه کردن تعبیه شده اند و پیش از این نیز در رابطه با مضرات آن ها مطالبی عنوان شد، اما تنها یک نکته در خصوص استفاده از این گونه اسپری ها وجود دارد که باید مد نظر قرار دهید. پس از اینکه از این گونه اسپری های استفاده کردید، باید بسیار مراقب باشید؛ بنا به نظر متخصص پوست، سینتیا بیلی، تا بیست و چهار ساعت پس از استفاده از این گونه اسپری ها، پوست بدن به شدت در معرض اشعه های خطرناک یو وی قرار می گیرد که از نور خورشید حاصل می شود. بنا براین توصیه این متخصص پوست این است که تا یک روز پس از استفاده از این گونه اسپری ها در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید. پس از گذشت این زمان، می توانید به روال عادی خود از کرم ضد آفتاب استفاده کرده و بیرون بروید. قبل از روزی که تعطیلی دارید می تواند زمانی ایده آل برای استفاده از این گونه اسپری ها باشد.

ممکن است قبل از اینکه در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرید، از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید

بسیاری از افراد، زمان کافی را به استفاده از کرم ضد آفتاب در منزل خود اختصاص نمی دهند و زمانی که بیرون از خانه می روند، شروع به زدن کرم به قسمت های مختلف صورت و دست خود می کنند. اما مشکلی در خصوص این رویکرد وجود دارد و آن این است که کارکرد کرم های ضد آفتاب به گونه ای است که برای شروع به فعالیت و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر ساطع شده از سمت خورشید، به گذر مدت زمانی احتیاج دارد. متخصصان آکادمی مربوط به عارضه های پوستی در آمریکا بر این باور اند که حداقل به پانزده دقیقه زمان نیاز است تا کارکرد مؤثر کرم های ضد آفتاب شروع شود. پس از گذر این پانزده دقیقه است که کرم به طور کامل جذب پوست شده و وظایف خود را به درستی انجام می دهد.ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...