زن قربانی کلیشه های فرهنگی

در

زنان

بعد از صورت ، پاهای زنان در میان اعضای بدن که به خاطر مد تغییر شکل های مختلفی را کسب می کنند ، مقام دوم افتخاری را به خود اختصاص می دهند. در این پست 5 سنت را جمع آوری کرده که صدمات قابل توجهی به بدن زنان وارد می کند.


1. ران های چاق به عنوان یک استاندارد زیبایی در خاورمیانه

 

کیم کارداشیان

معیار زیبایی شرقی.  / عکس

 

در کشورهای شرق (عرب ، خاورمیانه ، حتی بسیاری از آفریقا) ، باسن استاندارد زیبایی زن محسوب می شود. به یاد داشته باشید باسن زیبایی های شرقی هنگام اجرای رقص شکم به چه صورت است. متناوباً ، ران های کیم کارداشیان را بخاطر بسپارید! به همین دلیل است که زنان کشورهای شرق بسیار راحت تر می توانند شلوار جین را با توجه به اندازه خود ، ساخت ترکیه و نه در چین انتخاب کنند. شرق همیشه جایی برای باسن زنان خواهد گذاشت! اما فراموش نکنید که چنین  باسن و ران هایی نوید بسیاری از بیماری ها است ، اول از همه ، به عروق برخورد می کند.

 

2. پا های کشیده و بلند

 ایلیزاروف

دستگاه ایلیزاروف برای بلند کردن پا ها در پایان قرن 20. این مدل با دستگاه ایلیزاروف پاها را بلندتر می کند.  / عکس


دستگاه ایلیزاروف به دلیل تشکیل کالوس بینابینی ، استئوسنتز (اتصال و همجوشی شکستگی) را انجام می دهد. حال تصور کنید که در اواخر قرن بیستم ، مدل ها عمداً پاهای خود را می شکستند تا بتوانند با استفاده از دستگاه ایلیزاروف آنها را بلندتر کنند. وحشتناک به نظر می رسد ، اما این یک واقعیت است. بهبودی بسیار طولانی می شود و با مشکلات زیادی همراه است. در ابتدا مجبورید تقریباً تمام وقت دراز بکشید و سپس به معنای واقعی کلمه یاد بگیرید دوباره راه بروید. ابتدا با عصا و بعداً بدون آن . در قرن بیست و یکم ، دیگر طول پاهای مدل ها خیلی مهم نیست .

 

3. کفش پاشنه بلند ، که منجر به بیماری جدی می شود

کفش پاشنه بلند

 

پوشیدن طولانی مدت چنین کفش های پاشنه بلندی در آینده ممکن است منجر به درد مداوم یا حتی نیاز به درمان جراحی شود. با گذشت زمان ممکن است بورسیت انگشت شست و سایر استخوان های پا ایجاد شود. بورسیت شست (به طور عادی - استخوان ) یک رشد استخوانی است که در اطراف پایه شست ظاهر می شود و خم شدن آن را به سمت انگشتان دیگر تحریک می کند ، که می تواند باعث احساسات دردناک ، اختلالات راه رفتن ، سپس بیماری های ستون فقرات و همچنین عدم توانایی انتخاب کفش راحت  تا پایان عمر در فروشگاه های متنوع شود.

سایر عوارض ناشی از پوشیدن طولانی مدت یک پاشنه بلند: برجستگی (رشد استخوانی روی پاشنه که ناشی از اصطکاک و فشار مداوم از پاشنه سخت و بندهای کفش های پاشنه بلند ، تحت درمان جراحی است) ، متاتارسالژی (التهاب دردناک سرهای متاتارس پا در نتیجه فشار مداوم) در استخوانهای متاتارس ، تحت عمل جراحی) ، آسیب دیدگی مچ پا ، شکستگی مفصل ران (منجر به مرگ در سنین پیری). این لیست ادامه دارد...........

 

4. بستن پا در چین برای ایجاد پای نیلوفر آبی

پای نیلوفر آبی
سنت وحشتناک ایجاد پای لوتوس یا نیلوفر آبی.  / عکس


قربانیان این سنت وحشیانه تا به امروز در چین زندگی می کنند. اگر طول پا از 7 سانتی متر بیشتر نشود ، آن را یک نیلوفر طلایی ، تا 10 سانتی متر - یک نیلوفر نقره ای ، بیش از 10 سانتی متر  پای   آهنی می نامیدند. فقط چنین پایی شایسته دختر برای ازدواج موفق شناخته می شد. برای فرم دادن به پا حدود سه سال طول می کشید ، در طی آن انگشتان پاهای دختر شکسته می شد و با انگشتان شکسته دائماً در نوعی "گچ با باند پنبه ای و کفش های کوچک و نوک تیز قرار می گرفت. به تدریج ، باند پیچی محکم تر انجام می شد ، استخوان ها بارها می شکستند. در آخرین مرحله ، قوسی در کف پا ایجاد می شد به حدی که یک تخم مرغ از درازا بتواند  ، بین پاشنه و جلوی پا قرار بگیرد!

این زنان در تمام طول زندگی خود پاهای خود را بانداژ می کردند و مرتباً بر درد شدید غلبه می کردند. زنانی که پاهای نرمال داشتند مورد تحقیر قرار می گرفتند و مردان یک پای کوچک معلول را بسیار اروتیک می دانستند! درست است ، مردان چینی هرگز نمی خواستند به پاهای نامتعارف برهنه نگاه کنند - حتی همسر با جوراب به رختخواب می رفت.

 

5. راه رفتن کاوایی یا بامزه و ناز در ژاپن

راه رفتن کاوایی
انجام چنین کاری در ژاپن به نظر باحال است! / عکس

 

در ژاپن ، راه رفتن اkawaii (با ناز) که انگشتان پا به سمت داخل  پاشنه ی  پا کمی بالا قرار می گیرد ، نه تنها در زنان ، حتی مردان ژاپنی با اعتماد به نفس که می خواهند از نظر فرهنگی مد روز باشند ، رواج دارد. به عبارت دیگر ، در ژاپن ، حتی در قرن بیست و یکم ، پاچنبری به صورت ارادی صورت می گیرد. اما چه عارضه هایی با پاچنبری ایجاد می شود: آتروفی عضلات ، اختلال در عملکرد مفاصل زانو ، افتادگی استخوان های پا ، انحنای ستون فقرات. فرم غفلت شده می تواند باعث ناتوانی شود.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

معیار زیبایی زن در کشور های مختلف 12 کشور

در

زیبایی زن

 

هر زنی قطعاً زیباست. این فرضیه امروزه با فاصله گرفتن فزاینده از استانداردهای پذیرفته شده ی چند دهه قبل ، کاملاً منطقی به نظر می رسد. با این حال ، این به هیچ وجه به این معنا نیست که در هر کشور یا منطقه ای ، نظر کاملاً منحصر به فرد آنها  و ملاک زیبایی زنان   در مورد چگونگی شکل گیری استاندارد زیبایی زنان که در آنجا زندگی می کنند ، ادامه نخواهد داشت ، زیرا ویژگی های محلی در طول قرن ها  شکل گرفته است. بنابراین ، در کشور های مختلف ، استاندارد زیبایی زن کاملاً متفاوت و مخالف یکدیگرند.  معیارهای زیبایی در کشور های مختلف  و استانداردهای  زیبایی زن در 12 کشور را مقایسه کنید.

 

1. معیار زیبایی در ایران 

شکل بینی

زیبایی زن

زیبایی و جایگاه یک زن ایرانی ، به اندازه کافی عجیب ، در بینی خلاصه شده است.  / عکس

معیار های زیبایی در ایران
طبق نشانه های آماری ، ایران بیشترین درصد جراحی پلاستیک بینی را در کره زمین دارد. زنان  اغلب به خدمات جراح متوسل می شوند. این به این دلیل است که سنت اجازه نمی دهد دختران ایرانی بجز صورت ، بقیه بدن را بیش از حد نشان دهند.

ملاک زیبایی در ایران

تمدن ایرانی - کهن و بسیار پر جنب و جوش - در پیدایش خود همیشه فرقه ای از زیبایی طبیعت ، زیبایی هنر و انسان بوده است. و همه می فهمند که یک مرد مانند یک پرنده نیست (بین پرندگان،  پرنده نر زیباتر است) یک زن همیشه زیباتر است :)

معیار زیبایی زنان ایران
شاعران بزرگ فارسی ، زنان را با یک گل رز زیبا و افتخار آمیز مقایسه کردند. چشمان آنها با گل نرگس و سینه آنها با میوه های انار مقایسه شده است.
خوانندگان با صدای شیرین رودخانه ها آهنگهای بلوری را در پای آنها ریختند.
جنگجویان قدرتمند ، پادشاهان بزرگ با اکراه - اما سر خود را در برابر آنها خم کردند.
زنان ایرانی ارزشش را داشتند.
استاندارد های زیبایی ایران 

 اول ، پوست: صورتی سفید.
دوم ، مو: سیاه مثل شب و مجعد. با فرهای زیبایی که قلب را جذب می کنند.
سوم ،از  ویژگی های صورت: بینی صاف است 
معیار زیبایی زنان در ایران چشم است

زیبایی زنان ایرانی از نظر خارجی ها

چشمهای حالت دار به شکل بادام زیبا (قهوه ای مخصوصاً مورد استقبال قرار گرفت). یک خط فراموش نشدنی از ابروها که مانند یک کمان محکم به چشم می خورد.
خال در غیر منتظره ترین مکان :). (کدام برای شما بیشتر است؟)

از استاندارد زیبایی در ایران  شکل قفسه سینه ی با شکوه و قوی است. و سینه ها - همانطور که اشاره کردم ، به شکل میوه های انار زیبا هستند ... 
- با خارهایی مانند گل رز.(منظور به هر کس اجازه دسترسی ندهد)

 

2. استاندارد زیبایی زن در مالزی قد و پوست روشن

زیبایی زن

دختران با پوست روشن در مالزی بسیار زیبا در نظر گرفته می شوند.  / عکس


در مالزی ، یکی از استاندارد های زیبایی ، رنگ پوست روشن است. در واقع ، این روند از مدت ها قبل در بیشتر کشورهای آسیایی وجود داشته است. ایده آل ترین پوستی است که سایه آن شبیه رنگ مرواریدهای سفید است.

استاندارد دیگر را می توان قد در نظر گرفت. فقط در اینجا مالزیایی ها با اکثر آسیایی ها که سعی در رسیدن به هیکلی شکننده و برازنده دارند متفاوت هستند. در مالزی ، شکل یک دختر باید متناسب باشد ، اما لاغر نباشد.

 

3. استاندارد زیبایی زن در ژاپن دندان نیش

معیار زیبایی در ژاپن

زیبایی زن

دندان های کج شاید یکی از اصیل ترین معیار زیبایی ژاپن  باشد.  / عکس 

  معیار زیبایی در ژاپن

ژاپن را می توان با خیال راحت نه تنها کشوری با تعداد زیادی از سنت ها و فن آوری های غیراستاندارد نامید ، بلکه دارای استانداردهای زیبایی عجیبی هستند. بنابراین ، اگر در بیشتر کشورهای غربی یک لبخند ایده آل حاکی از سلامت ،  دندان است ، این ایده برای زنان ژاپنی کاملاً برعکس است.

آنها از جوانی به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند و مایلند دندانهایشان کج و نادرست رشد کرده و به نظر برسد. و برخی به نوعی تقارن را در این می یابند: اگر دو دندان نیش بیرون بیایند ، تصویر "خون آشام" یا yaeba ، که بیشترین محبوبیت را در ژاپن دارد ، به دست می آید که نمادی از زیبایی طبیعی و جوانی به حساب می آید.

 

4. استاندارد زیبایی زن در ایرلند  صورت کک و مکی

زیبایی زن

موهای قرمز با چشمهای روشن و کک و مک استاندارد زیبایی در ایرلند است.  / عکس


یک دختر متوسط ​​ایرلندی ابروهای پرپشت ، پیشانی بلند و لب های نازک دارد و همچنین دارای موهای قرمز روشن است  ، چشم ها و صورت پوشیده از کک و مک است.

علاوه بر این ، در اکثر قریب به اتفاق موارد ، آنها نمی خواهند چیزی را در ظاهر خود تغییر دهند. این به این دلیل است که زیبایی طبیعی در ایرلند ارزش زیادی دارد. بنابراین به چهره با آرایش و طراحی شده قطعاً در آنجا افتخار نمی کنند.

 

5. استاندارد زیبایی زن در کره جنوبی  صورت عروسکی

استاندارد های زیبایی کره جنوبی

زیبایی زن

زنان کره ای استانداردهایی کاملاً مشخص برای چهره کامل دارند.  / عکس

دختر ایده آل کره ای ها  
معیار زیبایی در کره جنوبی  به خوبی مشخص شده است. علاوه بر این ، در این مورد ، ممکن است اینقدر در مورد رنگ چشم یا مو نباشد - این پارامترهای زیبایی فقط با جراحی پلاستیک بدست می آیند . مسئله این است که زنان کره ای سعی می کنند صورت و بدن خود را متناسب با اشکال و سایه های خاصی متناسب کنند و اغلب به جراحی پلاستیک متوسل می شوند.

از  معیار های زیبایی در کره جنوبی به عنوان مثال  ، پوستی صاف  روشن بدون نقص ، بینی نوک تیز ، سر کوچک و چشمان براق با نگاهی باز ارزش گذاری می شود. علاوه بر این ، معیار زیبایی شکل صورت نیز به وضوح مشخص شده است -  باید شبیه قلب باشد: چانه باید باریک باشدو صورت تا پیشانی گسترش یابد.

 

6. استاندارد زیبایی زن در استرالیا بدن ورزشکار و برنزه

1583209938702.jpg

دختران با تناسب اندام ، زیباترین دختران استرالیا هستند.  / عکس

 

استرالیا یک کشور بزرگ است و بنابراین استانداردهای زیبایی زن در قلمرو آن تا حدودی متفاوت است. فقط چند ویژگی متمایز وجود دارد که همه را متحد می کند. ما در مورد یک چهره ورزشی مناسب و متناسب صحبت می کنیم. ورزش در استرالیا بسیار محبوب است و سواحل و جزایر زیادی در این کشور وجود دارد. بنابراین ، زیبا به نظر رسیدن با بیکینی برای زنان استرالیایی بسیار مهم است. ناگفته نماند که با این وضعیت و روندهای عمومی ، برنزه شدن  نیز یکی دیگر از معیارهای زیبایی در استرالیا محسوب می شود. به همین دلیل است که سالهاست که زنان ورزشکار تجسم ایده آل استرالیایی در نظر گرفته می شوند.


7. استاندارد زیبایی زن در لهستان تقارن و تناسب صورت

زیبایی زن

زنان زیبا در لهستانی دارای چهره و قیافه ای متناسب هستند.  / عکس 

 

در لهستان ، دختران نیازی به قد بلند ، چشم شهلا و...ندارند. زنانی زیبا قلمداد می شوند که  در کل متناسب باشند ، یعنی لگن و سینه های کوچک ، کمر باریک و قد متوسط. با این حال ، از ویژگی های صورت متقارن بیشتر استقبال می شود - ناگفته نماند که "تقارن طرفین" کامل غیرممکن است ،  اما در عین حال ، عدم تقارن طبیعی نباید خیلی چشمگیر باشد.

 

8. استاندارد زیبایی زن در فرانسه - حداکثر طبیعی بودن

زیبایی زن

این زنان فرانسوی هستند که بیش از همه طرفدار پذیرفتن خود برای آنچه  هستند.  / عکس


زنان فرانسوی شاید از نظر استانداردهای زیبایی آزادترین باشند.  آنها حداکثر طبیعی بودن را حفظ می کنند ،  نه تنها عملا از مواد آرایشی تزئینی استفاده نمی کنند ، بلکه به ندرت از عطر استفاده می کنند ، بلکه توجه کمی به موهای زائد دارند. برای آنها ، استاندارد زیبایی و سلامتی آرایش نیست ، بلکه پوستی تمیز و درخشان است - برای این منظور ، آنها از کرم ها ، ماسک ها و سرم های خاص چشم پوشی نمی کنند.

 

9. استاندارد زیبایی زن در تاجیکستان ابروهای پرپشت و حجیم و پیوسته

زیبایی زن

زیبایی زنان کشور تاجیکستان  برای بسیاری کاملاً غیراستاندارد است  ، اما در تاجیکستان معنای خاصی دارد. 


ابروها در زمان های مختلف و در کشورهای مختلف می توانند از نظر شکل یا تراکم متفاوت باشند. با این حال ، در اکثر آنها به وضوح از هم جدا شده اند. اما در تاجیکستان همه چیز دقیقاً برعکس است. در آنجا ، نه تنها ابروهای پرپشت و حجیم به عنوان استاندارد زیبایی زن در نظر گرفته می شوند - بلکه باید پیوسته باشد.

عکس زیباترین زنان تاجیکستان با ابروهای پیوسته دیده می شود که ابروهای پرپشت و حجیم در تاجیکستان معیار زیبایی است .زنان تاجیک ابروها را نمادی از پاکی و برائت می دانندکه از یک اعتقاد خاص ناشی می شود. می گوید هرچه ابروهای زن به یکدیگر نزدیکتر باشند ، شوهرش نیز به او نزدیکتر خواهد بود. به همین دلیل است که ، با وجود تغییر سریع روند مد ، در تاجیکستان هنوز می توانید زنانی با چنین "ابرو پرپشت و پیوسته" ببینید.

 

10. استاندارد زیبایی زن در کشورهای اسکاندیناوی -داشتن موهای پلاتینی با چشمان آبی

زیبایی زن

 داشتن موهای پلاتینی با چشمان آبی بیشترین محبوبیت را دارد.  / عکس


کشورهای اسکاندیناوی ، به ویژه سوئد ، به دلیل داشتن موهای پلاتینی با چشمان آبی ، در همه جای دنیا مشهور هستند. در واقع ، نوع سبک استاندارد زیبایی زنان در منطقه شمال اروپا است. با این حال ، استانداردهای خاصی در مورد سبک لباس که زن به آن پایبند است ، وجود دارد. این تصویر نباید ارزان به نظر برسد ، بلکه از موارد منحصر به فرد مد تشکیل شده است. در عین حال ، رنگ های روشن نامطلوب هستند ، این امر در مورد آرایش نیز صدق می کند. بنابراین ، سادگی و ظرافت در اسکاندیناوی معیارهایی برای زیبایی محسوب می شوند.

 

11. استاندارد زیبایی زن در عربستان سعودی - تمرکز روی چشم

زیبایی زن

چهره زنان عربستان : تمام زیبایی دختران در عربستان سعودی در جشم های آنان متمرکز است.  / عکس


زنان عربستان سعودی اهمیت ویژه ای به چشم و نگاه می دهند. در واقع ، این تعجب آور نیست ، زیرا غالباً آنها فرصت ندارند حتی تمام چهره خود را به جهانیان نشان دهند. به همین دلیل دختران در عربستان سعودی وقت زیادی را به آرایش چشم و لوازم جانبی اختصاص می دهند که آنها را تا حد ممکن برجسته می کند.

 

12. معیار زیبایی در چین  - پوست سفید برفی

زیبایی زن

زیباترین زنان در چین دارای  پوست سفید برفی هستند.  / عکس 

معیار زیبایی در چین

برای زنان چینی ، مانند اکثر زنان آسیایی ، رنگ پریدگی پوست استاندارد زیبایی است. علاوه بر این ، این استاندارد زیبایی بیش از یک قرن قدمت دارد: از زمان های بسیار قدیم ، رنگ پوست در آنجا با وضعیت اجتماعی همراه بود. مسئله این است که کسانی که مشغول کار بدنی مداوم هستند ، به این معنی که در پایین پله های اجتماعی قرار دارند ، از قرار گرفتن مداوم در معرض آفتاب ، پوست تیره دارند.

قرن ها بعد ، دختران چینی هنوز نمی خواهند حتی در کمترین حالت برنزه شوند ، بنابراین سعی می کنند همه کارها را انجام دهند تا پوستشان سفید برفی شود. اول از همه ، آنها البته از اشعه خورشید دوری می کنند ، و همچنین از کرم ها و محصولات ویژه حاوی مواد سفید کننده و مواد آرایشی تزئینی مناسب استفاده می کنند. علاوه بر این ، در طول آرایش ، آنها اغلب گونه های قرمز را روی استخوان گونه های رنگ پریده می کشند.

معیار زیبایی در ترکیه

6015d284d59126900b8e54b8c9142470.1000x1000.jpg

 

حرمسراهای سلاطین ترکیه مملو از زیبایی های زرق و برق دار بود ، اما  ملاک زیبایی در ترکیه   آن دوران دور تا حدودی متفاوت از ایده های مدرن بود.
هر کشوری قوانین زنانه مخصوص به خود را دارد: خصوصیات زنان تایلندی  و کره ای پوست خود را سفید می کنند و سعی می کنند چشمان خود را به روشی اروپایی درشت کنند ، زنان برزیلی و استرالیایی در بیکینی خیره کننده به نظر می رسند ، زنان بریتانیایی و فرانسوی از طبیعی بودن حمایت می کنند. و ترکیه چطور؟ 

ظاهر کلاسیک

حرمسراهای سلاطین ترکیه مملو از زیبایی های زرق و برق دار بود ، اما ایده های زیبایی در آن دوران دور تا حدودی متفاوت از ایده های مدرن بود. چقدر ؟خودتان قضاوت کنید: به عنوان مثال ، در قرن سیزدهم ، صاحب کف دست ، پا و گوش های کوچک ، سوراخ های بینی باریک ، پیشانی پهن ، موهای ضخیم تیره ، ابرو و مژه ، لب ها و گونه های قرمز مایل به قرمز ، بینی کشیده ، سینه و باسن برجسته به عنوان استاندارد در نظر گرفته شد. صیغه ها با سفیدکاری پوست را روشن کردند ، چشمهایشان را خمار و  موهای زائد بدن را از بین بردند.
عدم تقارن صورت و لاغری بیش از حد از علائم بیماری محسوب می شد و ابرو های در هم آمیخته یکسان در مورد تقوای معشوقه  صحبت می کردند.


شکل اندام

اگر می توان به کلیشه ها اعتقاد داشت ، ترک ها هنوز زنانی را با فرم هایی تپل ترجیح می دهند. بله ، واقعاً هیچ فرقه لاغری در اینجا وجود ندارد ، اما امروزه خانم ها  سعی می کنند لاغر باشند. و اوه ، چقدر دشوار است ، با توجه به محبوبیت غذاهای خانوادگی در ترکیه با میزهای پر از پیش غذا ، انواع کباب ها و شیرینی هایی مانند لذت ترکیه و باقلوا. اگرچه مردان ، ما باید به آنها حق بدهیم ، هیچ الزامات سختگیرانه ای را مطرح نمی کنند: در اینجا ، مانند همه جهان ، کسی دختران لاغر را دوست دارد ، و کسی پیراشکی.

آرایش

تا همین اواخر ، زنان ترک یا اصلاً  آرایش نمی کردند ، یا برعکس ، بسیار بسیار غلیظ آرایش می کردند. امروزه آرایش معتدل رواج دارد (اگرچه رژ لب قرمز هنوز هم از احترام بالایی برخوردار است). مطالعات نشان داده است که زنان محلی هزینه بسیار کمتری نسبت به اروپایی ها برای لوازم آرایشی هزینه می کنند ، اما این به دلیل بی توجهی به ظاهر آنها نیست ، بلکه محبوبیت محصولات مراقبت از منزل است که قرن ها ثابت شده است.به عنوان مثال ، روغن سیاه دانه به مقابله با آکنه و شیر ترش به مقابله با موهای چرب کمک می کند.

مدل مو

بیشتر زنان ترکیه به طور طبیعی جنس مو های تیره ، ضخیم و فر دارند ، به این معنی که طبق قوانین نامفهوم منطق زنان ، آنها سرسختانه آنها را صاف و رنگ روشن می کنند. در هر گوشه سالن های آرایشگری وجود دارد و استادان بیشتر مردانی هستند که حرفه ای واقعی هستند و فقط با کمک سشوار و برس می توانند فرهای شیطانی را به رشته های صاف و براق تبدیل کنند.


صافی پوست

اپیلاسیون موم و قند زدن با آب ، شکر نیشکر و روغنهای گیاهی از شر پوشش مو های اضافی بر روی بدن خلاص می شود. و ابروهای پیوسته در حال حاضر به رنگ مو هستند ،  زنان ترک آنها را با کمک نخ اصلاح می کنند.از زمان های قدیم شناخته شده است ، تکنیک نخ نیاز به استقامت (این دردناک است) ، همراه با مهارت (و دشوار) دارد ، اما موها به سرعت برداشته می شوند و به آرامی دوباره رشد می کنند.

 

طراحی ناخن

در طراحی ناخن ، زنان ترک سایه های پاستلی را ترجیح نمی دهند - فقط رنگهای رسا و اشباع شده: قرمز مایل به گیلاسی و شرابی. پیدا کردن یک سالن خوب چندان آسان نیست و اگر خوش شانس باشید که استادی را می شناسید که می داند چگونه مانیکور فرانسوی ، اکستنشن و طراحی پیچیده را انجام دهد ، خانم های جوان تماس های خود را مخفی نگه داشته و آنها را فقط به دوست دخترهای نزدیک خود منتقل می کنند.


فردیت

برخی از مردان خانم های محلی ، واقعاً به زنان خارجی ها نگاه می کنند و به ایرادات هموطنان خود اشاره می کنند: به عنوان مثال ، قد کوتاه و شکل کلی گلابی شکل ، لب های نازک و گونه های مبهم.  ساکنان ترکیه مدرن از نسل اقوام مختلف هستند ، از عشایر آسیای میانه و آلتایی گرفته تا یونانی ها ، قفقازی ها و اسلاوهای شرقی. آنها همچنین بسیار متفاوت هستند: سایه های مختلف مو و پوست ، شکل چشم ، قد متوسط ​​و رنگ چهره. و این فوق العاده است ، زیرا مهم نیست که چگونه سعی می کنید با استانداردهای آن از مد در حال تغییر پیروی کنید ، زیبایی ، قبل از هر چیز ، در فردیت است.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا زن ها زیر چاقوی جراح پلاستیک می روند

در

Jocelyn Wildenstein - کابوس کلینیک های جراحی پلاستیک. چهره ناهنجار او فقط احساس ترحم و انزجار را برمی انگیزد. داستان "عروس فرانکشتاین" به طرز شگفت آوری احمقانه است و شما را متعجب می کند که  پول زیاد چقدر  می تواند یک فرد را خراب کند.


ظاهر "زن گربه ای" قبل از عمل چگونه بود

زن گربه ای

جوسلین ویلدنشتاین : عکس "قبل" و "بعد" جراحی های پلاستیکی متعدد

 

جوسلین دیانا پریس ، نوزادی زیبا با چشمانی آبی و موی فرفری گندمی ، در لوزان در سال 1940 متولد شد. پدر ، که بی صبرانه منتظر پسر وارث بود ، به جوسلین تعلیمات واقعاً مردانه را آموخت. از کودکی ، او به شکار ، ماهیگیری و تیراندازی رفت. مادر به طور خاص در تربیت دختر دخالت نداشت. زندگی جوسلین در 17 سالگی به طرز چشمگیری تغییر کرد.

 

در این سن بود که جوسلین با تهیه کننده سیریل پیگوت آشنا شد ، که دنیای بوهمی را برای او باز کرد. به زودی ، دختر به پاریس رفت تا با کارگردان فیلم سرجیو گوبی را بازی کند. مرد در سفرهای کاری خود آفریقا را به او نشان داد و به معنای واقعی کلمه عاشق جوسلین شد.

 

الک ویلدنشتاین
الک ویلدنشتاین

 جوسلین پریس با همسر آینده اش ، الک وایلدنشتاین ،  در یک سافاری آفریقایی  با هم آشنا شدند.

 

KMO_152927_00230_1_t218_183243.jpg

دانیل ویلدنشتاین با پسرانش الک (راست) و گای (سمت چپ با همسرش کریستینا)

 

ویلدنشتاین یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان بود. عاشقانه آنها  ، به سرعت توسعه یافت. یک سال بعد ، در سال 1978 ، این زوج در لاس وگاس ازدواج کردند. جوسلین دو وارث برای الک به دنیا آورد.

 

وایلدنشتاین از طرفداران سرسخت گربه های وحشی بود ، بنابراین یک سال پس از عروسی ، جوسلین به جراح پلاستیک مراجعه کرد تا او را به یک گربه واقعی تبدیل کند. اما جوسلین نتوانست همسر بادآور را از تلاش برای تبدیل شدن به سیاه گوش مورد علاقه اش باز دارد.

 

طلاق جوسلین و الک یکی از گران ترین ها است.
طلاق جوسلین و الک یکی از گران ترین ها است.

ازدواج آنها تقریباً بیست سال به طول انجامید ، تا اینکه جوسلین شوهرش را در حالی که مشغول تفریح ​​با یک مدل لباس جوان بود ، دستگیر کرد. الک ، در گرمای نزاع ، همسرش را با تپانچه تهدید کرد و در نهایت به پشت میله های زندان محکوم شد.

 

مراحل سخت و طاقت فرسای طلاق چندین سال به طول انجامید ، اما در نتیجه ، جوسلین از همسر بی وفای خود مبلغ 2.5 میلیارد دلار شکایت کرد.علاوه بر این ، سالانه 13 میلیون دلار غرامت به مدت 13 سال دریافت کرد. هفت سال بعد ، الک وایلدنشتاین درگذشت.

 

در سال 2003 ، همسر سابق ویلدنشتاین با طراح لباس لوید کلاین ، که 20 سال جوانتر بود ، رابطه برقرار کرد. در سال 2016 ، این زن و شوهر پس از حمله Catwoman با قیچی به معشوق جوان او در هنگام نزاع داخلی از هم جدا شدند. در سال 2018 ، شایعاتی در مورد نامزدی آنها مطرح شد ، اما چندی پیش رسانه ها این خبر را منتشر کردند: کلاین "عروس فرانکنشتاین" 71 ساله را ترک کرد و با لورن فاستر تراجنسی 59 ساله رابطه داشت.

 

وسواس در جراحی پلاستیک

جوسلین ویلدنشتاین

Jocelyn Wildenstein به عنوان مشتاق ترین طرفدار جراحی پلاستیک در جهان شناخته می شود

 

جوسلین ویلدنشتاین به دلیل تغییرات متعدد در ظاهر ، ثروت زیادی را از دست داده است. نتایج دگرگونی او تکان دهنده است ، و با وجود این ، افراد در شبکه های اجتماعی ادعا می کنند که او هرگز زیر چاقوی جراح قرار نگرفت.او عاشق ظاهر خود است و با اشغال اولین  رتبه بندی وحشتناک ترین افراد روی کره زمین ، خود را زیبایی استثنایی می داند.

 

تاریخچه جراحی پلاستیک توسط جوسلین ویلدنشتاین با تزریق در لب ، لوب پیشانی و استخوان گونه آغاز شد. صورت ، که کلاژن به آن تزریق شد ، مدتی شکل خود را حفظ کرد ، اما به زودی به "ژله" تبدیل شد. جراحان سعی کردند با تغییر شکل کامل صورت جوسلین ، وضعیت را نجات دهند ، اما این حالت شبیه یک ماسک وحشتناک شد. به زودی ، ایمپلنت ها در فک ، استخوان گونه و گونه ها قرار گرفتند تا شکل خود را حفظ کنند. اگر وضعیت بیمار قبل از عمل مطلوب بود ، پس از آن زن مجبور شد دوره طولانی توانبخشی را پشت سر بگذارد.

 

جوسلین ویلدنشتاین

 

در کل مراحل طلاق ، لب های جوسلین ویلدنشتاین به طور تصاعدی رشد کرد. تزریقات متعدد باعث ایجاد شکل گزیده شدن لب توسط زنبورها شده است. در سال 2015 ، Catwoman لب های خود را به ظاهر اصلی ، اما کافی بازگرداند.

برای انجام یک سری عملیات پیچیده برای تغییر شکل چشم ها ، زن باید 250 هزار دلار بپردازد.حالا پلک های بزرگ و برجسته  چشم های کشیده و شبیه خوک را به جای چشم های گربه ای پنهان می کند.

 

پلاستیک ناموفق ابروهای جوسلین را نیزقابل مشاهده است. در حال حاضر آنها به طور طبیعی کشیده شده اند و خانم ویلدنشتاین به طور دوره ای آنها را بی رنگ می کند.جوسلین بیشتر برای هوس خودش ، سینه های خود را به طور قابل توجهی بزرگ کرد.

 

قربانیان جراحی پلاستیک

f6f92f69-4ece-47b4-8935-368a66b21786.jpg

 

برادران دوقلو بوگدانوف (یا همانطور که در سرزمین خود در فرانسه نامیده می شوند ، ایگور و گریچکا بوگدانوف) یکی از مشهورترین قربانیان جراحی پلاستیک در این سیاره هستند.  مجریان تلویزیونی فرانسوی بیش از دوازده عملیات انجام داده اند و امروز شبیه دو هیولای یک فیلم ترسناک هستند.
ظاهر به ارز تبدیل می شود

آیا جای تعجب نیست که جراحی پلاستیک زیبایی هر ساله رواج بیشتری پیدا کرده و مورد تقاضا قرار گیرد؟ ستارگان فرهنگ پاپ ، در تلاش برای حفظ اعتقاد به افسانه بودن زندگی خود ، برای آرمانی دست نیافتنی از بدن تلاش می کنند. بازیگران ، مدل ها ، مجریان تلویزیونی ، نمایشگران ، که حرفه آنها بستگی زیادی به ظاهر دارد ، مد برای بهبود بدن ایجاد می کنند و در عین حال قربانی آن می شوند. تغییرات ظاهری ، حتی اگر ناموفق بودند ، به خبر تبدیل می شوند. تصاویر عجیب و غریب ، اگرچه شگفت انگیز است ، اما در همان زمان راه خود را به روی صفحه نمایش تلویزیون و صفحات مجلات باز می کند.

محبوب ترین در جهان جراحی های بزرگ کردن سینه ، و بعد از آن جراحی بینی (اصلاح بینی) و در رتبه سوم - لیفت صورت است. اما هر کشور خاص ویژگی های خاص خود را دارد: اگر در ونزوئلا مدلهای باریک و  سینه هایی با اندازه D ایجاد می کنند ، در ایران ، جایی که زنان مجبور می شوند بدن و موهای خود را با لباس بپوشانند ، جراحی بینی در وهله اول قرار می گیرد و در امارات متحده عربی - عملیات با هدف در بهبود خطوط بدن به هر حال ، دولت برزیل مالیات جراحی پلاستیک را لغو کرد و به این واقعیت توجه کرد که آنها مستقیماً بر سلامت جسمی و روحی تأثیر می گذارند و بنابراین باید برای همه در دسترس باشد.

 

چرا زنان زیر چاقوی جراح پلاستیک می روند

 جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک به عنوان یکی از راه های اثبات خود

 

جای تعجب نیست که جراحی زیبایی هر ساله رواج بیشتری پیدا کرده و مورد تقاضا قرار می گیرد. ستارگان فرهنگ پاپ برای بدنی ایده آل دست نیافتنی تلاش می کنند تا جوانی خود را طولانی کنند. بازیگران زن ، مدل ها ، مجریان تلویزیونی ، شومن ها و سایر نمایندگان مشاغلی که از ظاهر تأثیر می پذیرند ، قربانی مد تغییر بدن شده اند و در عین حال قربانی آن شده اند.

اعتقاد بر این است که بزرگ کردن سینه محبوب ترین عمل جراحی در جهان است و جراحی بینی در رتبه دوم و لیفت صورت سوم قرار دارد.

آکادمی آمریکایی جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت (AAFPRS) ، بزرگترین انجمن جراحی پلاستیک صورت در جهان ، مطالعه ای را برای کشف علل اصلی تغییر ظاهر زنان انجام داد.

 

bez_nazvaniya_1_24.jpg

دختر رئیس جمهور قبلی ایالات متحده ، ایوانکا ترامپ ، زیبا و دلپذیر به نظر می رسد. درست است که مشخصات کامل زنانه او نتیجه جراحی پلاستیک با کیفیت بسیار بالا است.

 

دانشمندان دریافته اند که گرایش به زیر چاقوی جراح از سال 2018 محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین ، در سال 2017 ، 55 درصد از بیماران جراحی پلاستیک اظهار داشتند که نتیجه مطلوب این عمل برای آنها یک سلفی موفق بود.

 

جراحی پلاستیک
شبکه های اجتماعی در زندگی یک فرد مدرن اهمیت زیادی دارند


طبق گزارش AAFPRS ، این روند فقط در حال رشد است. کارشناسان می گویند وضعیت کاملاً نگران کننده است و عکس های عمل های ناموفق می تواند عامل مهمی در تصمیم گیری در مورد انجام جراحی پلاستیک و زیبایی باشد. در این مطالعه ، جراحان پلاستیک همچنین اشاره کردند که رسانه های اجتماعی انگ جراحی پلاستیک  را کاهش داده است. مشتریان آشکارا در مورد جراحی پلاستیک صحبت می کنند و تجربیات و توصیه های خود را در وب به اشتراک می گذارند.

 

ارتباط بین جذابیت فیزیکی و موفقیت کاملاً آشکار است. گر به اینستاگرام نگاه کنید ، همه چیز به همان اندازه زیبا می شود: همه لب ها ، سینه ها ، موهای مشابه دارند ... و فردیت کجا رفته؟ آیا واقعاً از آن قدردانی نمی شود؟ ما اکنون در صفوف منظمی به سوی جامعه  ، همان مردم حرکت می کنیم و آنچه برای من وحشتناک تر است ، همه به یک اندازه زیبا خواهند بود. از این ناراحتی ، چشم قادر به استراحت نخواهد بود: در همه جا فقط عروسک های باربی وجود دارد ... چه کسی تصمیم می گیرد که چه شخص خوش تیپ  باشد؟ آیا آنها فقط متخصص جراحی پلاستیک هستند؟

 

میکی رورک

فیلم "نه هفته و نیم" فوراً میکی رورک را به نماد جنسی هالیود و پردرآمدترین بازیگر دهه 80 تبدیل کرد. با این حال ، در جستجوی اصلاح نواقص صورت از آسیب های ورزشی ، زمانی یکی از جذاب ترین مردان بودو

 

مردم زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند ، جایی که ما از نظر ظاهر مورد قضاوت قرار می گیریم. یک مبارزه واقعی برای "دوست داشتن" وجود دارد. ما منتظر ارزیابی خارجی هستیم: از طرف همکاران ، دوستان ، طرفداران و غیره. ما به محیط خود بسیار وابسته هستیم. ظاهر ابزار خاصی برای اندازه گیری موقعیت اجتماعی و توانایی های مالی ما شد. و اگر به آینده نگاه کنید ، من تصور می کنم که این روند فقط تشدید خواهد شد ، فقط به این دلیل که فناوری ها و فرصت های جدید ظاهر می شوند ، جراحی پلاستیک به سرعت در حال توسعه است و در دسترس تر می شود.

 

پیشرفت تمدن تنها راههای دستیابی به اهداف را تغییر داد: اگر در قرن 19 یک کرست تنگ کمر زنبور را فراهم می کرد ، در قرن 21 این عمل برداشتن دنده ها بود. برای دیدن آن، کافی است نگاهی به کره جنوبی بیندازید ، جایی که استانداردهای سخت گیرانه زیبایی حاکم است ، آنقدر شدید که ظاهر به عنوان ابزاری در مبارزه رقابتی برای استخدام در کنار حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. مهارت ها. جراحی پلاستیک به طرز باور نکردنی در کشور بسیار گسترده است: حداقل یک بار از هر پنج نفر از ساکنان آن تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفتند ... و در ژاپن مدرن ، به عنوان مثال ، جراحی هایی که ... شیک شدن

 

جراحی پلاستیک

 

کشیدن ، بریدن ، "چسباندن" ایمپلنت ها به منظور "هماهنگ کردن ظاهر" یا "شبیه شدن به یک شخص مشهور" - این واقعیتی است که توسط تبلیغات و مد تحمیل شده است. روندی نگران کننده وجود دارد: زنان جوان سالم و جذاب به طور فزاینده ای زیر چاقوی یک جراح پلاستیک قرار می گیرند و دختران نوجوان منتظر رسیدن سن هستند تا لب هایی مانند "آنجلینا جولی" یا سینه هایی مانند "مرلین مونرو" بسازند.

 

- من ، البته ، مهارت جراحان پلاستیک که معجزه می کنند را تحسین می کنم ، اما اگر شخصی نمی داند چه می خواهد ،  به احتمال زیاد او با گذشت زمان پشیمان می شود که اصرار داشت "بخشی" از بدن خود را "بهبود بخشد"   من پسری را می شناسم که از چانه خود ناراضی بود: او معتقد بود که به اندازه کافی مردانه نیست. در نتیجه ، او سه سال بعد برای برداشتن ایمپلنت بازگشت ، زیرا "روانشناسی و اهداف او در زندگی تغییر کرده است" ، او گفت که این تصمیم اشتباهی بود. در مواردی که شخص تحت هدایت برخی احساسات قرار می گیرد ، هنگامی که از نظر روانی بی ثبات است ، در افکار خود بالغ نشده و دقیقاً نمی داند چه می خواهد ، جراحان پلاستیک باید در درجه اول نه به پولی که می توانند بدست آورند ، بلکه به عواقب آن برای یک فرد نابالغ فکر کنند. علاوه بر این ، در صورت نارضایتی از نتیجه جراحی پلاستیک ، وضعیت روانی فرد فقط می تواند بدتر شود. در آلمان ، هم روانشناس و هم روانپزشک بلافاصله درگیر کار با بیمار می شوند که مثلاً نیاز به تغییر در شکل بینی دارد یا نه؟

 

جراحی پلاستیک

 

گاهی اوقات سرگرمی جراحی پلاستیک از تمام مرزهای ممکن و غیرممکن می گذرد. با افزایش سینه ، زن می خواهد شکل بینی خود را اصلاح کند ، پلک های خود را سفت کرده و چربی های ران یا شکم خود را از بین ببرد. نسبت چهره اغلب نقض می شود ، اما این مانع دوستداران زیبایی مصنوعی نمی شود. در این مورد ، ما می توانیم در مورد وابستگی روانی صحبت کنیم ...

تحقیقات زیادی جمع آوری شده است که تأیید می کند پلاستیک در واقع به برخی از زنان در رسیدن به اوج زندگی کمک می کند ، اما رونق جراحی پلاستیک هم بی عدالتی اجتماعی نسبت به جنس جوانتر را تحریک می کند و هم روان رنجوری ها. شرط بندی بر روی داروی زیبایی به عنوان داروی چاره ساز فقط تأیید می کند که وضعیت اجتماعی زنان هنوز به میزان بیشتری نسبت به مردان به پارامترهای خارجی بستگی دارد. تصمیم جنسیت های ضعیف برای زیر پا گذاشتن تنها به منظور افزایش شانس خود برای تأیید در جامعه ، هم به تحکیم نیازهای بیش از حد برای ظاهر زنان و هم به افزایش تعداد کسانی که آنها را ترک می کنند ، منجر می شود. مسابقه موفقیت هزینه چنین مسابقه ای افزایش تعداد روان رنجوری ها و افسردگی هایی است که سالها طول می کشد.

 

- آیا ما با تبعیض برخورد نمی کنیم؟

اگر پول داشته باشم ، می توانم از نظر بدنی بی پایان پیشرفت کنم ، زیبا و موفق شوم ، اما چنین فرصت هایی برای همه در دسترس نیست؟ من همچنین فکر می کنم که لازم است با دقت به خواسته های دیگران هدایت شود. و یک جراح پلاستیک نباید به عنوان یک مجری یک مشاور باشد: اول از همه ، یک روانشناس باید با فردی کار کند که می خواهد ظاهر خود را تغییر دهد. افسوس که جراحی پلاستیک به طور فزاینده ای به بخش خدمات تبدیل می شود. شما نمی توانید نظر خود را به یک جراح معمولی تحمیل کنید ، اما به یک جراح پلاستیک نشان می دهید: اینجا به من افزایش دهید ، اینجا کاهش دهید و اینجا آن را قطع کنید ...

به هر حال ، هر اقدامی مخالفت ایجاد می کند. و بیشتر و بیشتر زنان معتقدند که زنانه بودن ، بیش از حد آراسته بودن شیک ، ناشایست و حتی شرم آور نیست. جنبش "برای ظاهر واقعی" در حال تقویت است. بازیگران زن نسبت به پردازش  عکس هایی که در مجلات پر زرق و برق ظاهر می شوند اعتراض می کنند: در مقایسه خود با زیبایی های بی عیب و نقص "فتوشاپ شده" ، زنان عادی شروع به پیچیدگی می کنند و زندگی خود را وقف مبارزه برای رسیدن به یک ایده آل دست نیافتنی می کنند.

 

اما تامپسون

 

اما تامپسون می گوید: "ما توسط فرقه ناسالم جوانان اداره می شویم." - در 60 سالگی ، همه تلاش می کنند 30 ساله به نظر برسند!

چنین دیدگاهی اغلب توسط آمریکایی معروف ، شخصیت اصلی فیلم "زن زیبا" جولیا روبرتز بیان می شد ، که حتی از تزریق "بی ضرر" بوتاکس سرسختانه خودداری می کند.

 

جولیا رایرتز

جولیا رایرتز  می گوید: "من بسیار علاقه مند هستم که در دوران پیری چه می شوم." - من می خواهم چهره ام داستان من را بگوید و نباید داستانی باشد که من به جراح پلاستیک مراجعه کردم!

 

سلما هایک می گوید: "من معتقدم که همه زنان باید تمام تلاش خود را برای افزایش طول عمر خود انجام دهند ، اما جراحی پلاستیک همه را یکسان می کند." - به نظر می رسد چین و چروک روی صورت وجود ندارد ، اما از این به بعد زیبا نمی شود.

 

اگر به موضوع جراحی پلاستیک علاقه دارید مقاله رودریگو آلوز، رکورد دار عمل جراحی زیبایی را بخوانید

نظرات

۱۴۰۰/۵/۱۸ چرا زنان زیر چاقوی جراح پلاستیک می روند؟ تنها یک پاسخ می تواند وجود داشته باشد - "در جستجوی یک رویا". اما هر زنی رویای خود را دارد: - همیشه جوان بمانی. - از شر قضاوت ها به دلیل ظاهر خلاص شوید. - مثل بت های خود باشید. - به منظور ترک معشوق. البته خانمهای زیبا در هر زمان خواب می دیدند ، اما در غیاب وسایل مدرن تجدید قوا ، رویاهای آنها غیرقابل اجرا بود. به لطف فن آوری های مدرن ، توسعه پزشکی و اول از همه ، جراحی پلاستیک ، امکان فریب طبیعت وجود دارد ، که همیشه نسبت به شخص سخاوتمند نیست و رویاهای بیش از نیمی از بشریت را به واقعیت تبدیل نمی کند. برای تحقق رویاهای خود ، زنان آماده تغییرات اساسی در ظاهر خود هستند.

۱۴۰۰/۵/۱۸ نتایج جمع بندی شده و برترین رایج ترین و مکررترین عمل های انجام شده در بین زنان مقام اول - عمل بینی خارجی. جراحی بینی قدیمی ترین و گسترده ترین عمل جراحی پلاستیک است که شامل تغییر شکل بینی می شود و به حق یکی از سخت ترین و مهمترین جراحی های پلاستیک برای سلامتی محسوب می شود. مکان دوم - اصلاح سینه. انواع مختلفی از جراحی پلاستیک سینه وجود دارد. محبوب ترین آنها بزرگ کردن سینه است. دومین روش پرطرفدار لیفت سینه است. رتبه سوم برای روش کاهش سینه. جراحی هایی مانند جراحی پلاستیک نوک سینه ها و آرئولها نیز اغلب انجام می شود. بزرگ کردن سینه یک راه عالی برای افزایش عزت نفس برای زنان است. مقام سوم - لیپوساکشن و لیفتینگ لیگاتور. لیپوساکشن یا کانتور بدن ، به لطف آن ، می توانید به سرعت مقادیر زیادی چربی را از بین ببرید ، این جایگزین خوبی برای تمرینات و رژیم های طاقت فرسا ، کاهش وزن طولانی مدت است. تزریق چربی در دختران جوان تقاضا دارد. اما زنان مسن ترجیح می دهند لیفتاژ یا جوانسازی صورت بدون لیفت جراحی را به دلیل نخ های خاص انجام دهند. این روش جادویی می تواند پیری را تا 10-15 سال به عقب برگرداند. مکان چهارم - ابدومینوپلاستی . تعداد عمل های جراحی شکم در مقایسه با سال های گذشته افزایش یافته است. علاوه بر این ، خانم های مسن تر و خانم های جوان می خواهند چربی های اضاقی را از بین ببرند. مکان 5 - جراحی پلاستیک بخش تناسلی زن. تقاضای زیاد برای جراحی پلاستیک بخش صمیمی در بین زنان مدرن عمدتا نتیجه فعالیت های بازاریابی کلینیک های جراحی است. طبق آمار ، 90 درصد از زنانی که به خدمات جراحی صمیمی مراجعه کرده اند به کمک آنها نیاز ندارند.

۱۴۰۰/۵/۱۸آقا به قولی تا قبر آ ... آ .... آ حرف راست رو باید گفت . مطالعات متعدد نشان داده است که افراد جذاب به راحتی می توانند زندگی خود را پشت سر بگذارند و در حرفه خود موفق تر هستند. کارگران جذاب دارای مهارت های اجتماعی و ارتباطی هستند که بر دستمزد آنها تأثیر می گذارد. افراد زیبا حدود 12 درصد بیشتر درآمد دارند و دلالان جذاب املاک پول بیشتری کسب می کنند. چنین افرادی با اعتماد به نفس بالا مشخص می شوند و بیشتر پس از مکالمات توسط کارفرمایان با آنها تماس گرفته می شود. زنان جذاب هنگام مذاکره با مردان دارای مزایایی هستند و زنانی که این ویژگی را ندارند بیشتر بی عدالتی را تحمل می کنند. همچنین مشاهده شده است که افراد جذاب به احتمال زیاد در پست های دولتی انتخاب می شوند و مدیران جذاب ارزش سهام شرکت های خود را افزایش می دهند. روانشناسان این پدیده را "جایزه زیبایی" می نامند.

۱۴۰۰/۵/۱۸من لب هایی مثل آنجلینا جولی می خواهم چرا ما برای زیبایی ظاهری تلاش می کنیم؟ زیبایی ظاهری چیست؟ آیا محدودیت هایی برای بهبود ظاهر شما وجود دارد؟ در صورت مشاهده بی معنی و حتی مضر تغییراتی که بیمار بر آن اصرار دارد ، متخصص باید چه بگوید؟ و آیا روند تغییر ظاهر شما عیب و نقصی دارد؟ اگر من پول دارم و می خواهم فردی موفق از نظر اجتماعی شوم ، آیا این بدان معناست که من می توانم بدن خود را به طور مداوم تا زمانی که بودجه اجازه می دهد بازسازی کنم ، یا هنوز هم باید در زمانی متوقف شوم؟ و چه کسی به طور کلی قواعد زیبایی را تنظیم می کند؟

۱۴۰۰/۱۱/۶برادران ایگور و گریگوری بوگدانوف در سال 1949 در سن لاری به دنیا آمدند و از کودکی خود را نمایندگان خانواده شاهزاده روسی می دانستند. در یک زمان، پدر آنها، یوری میخایلوویچ، برای چندین دهه حق خود را به عنوان شاهزاده ثابت کرد و در پایان آن را دریافت کرد. ایگور و گریگوری از دوران کودکی به علم علاقه نشان دادند ، زیاد مطالعه کردند ، به نجوم و هوانوردی علاقه داشتند.

۱۴۰۰/۱۱/۶برادران بوگدانف در قلعه مادربزرگشان زندگی می کردند، جایی که به کتابخانه ای عظیم دسترسی داشتند، در مدرسه نظامی در سورز درس می خواندند و سپس راهی پاریس شدند. در اینجا آنها با اشتیاق به مطالعه فناوری پیشرفته پرداختند و به طور جدی نگران آینده بودند. برادران بوگدانوف 27 ساله بودند که اولین کتاب خود را با عنوان کلیدهای علمی تخیلی با پیشگفتار رولان بارت، فیلسوف و منتقد ادبی مشهور فرانسوی منتشر کردند. پس از آن، برادران نویسنده 15 کتاب دیگر در زمینه علمی تخیلی، فلسفه و رواج علم شدند.

۱۴۰۰/۱۱/۶ایگور و گریگوری موفق شدند توجه را به خود جلب کنند و سه سال پس از انتشار کتاب پیشنهاد میزبانی برنامه "Time X" را در تلویزیون دریافت کردند که در طی آن بینندگان را با فیزیک کوانتومی و نجوم آشنا کردند، در حالی که به زبانی ساده در مورد چیزهای بسیار پیچیده صحبت می کردند.

۱۴۰۰/۱۱/۶نمایش آنها انقلابی در فرانسه ایجاد کرد. تا آن زمان، هیچ چیز مشابهی در تلویزیون فرانسه وجود نداشت: بوگدانوف ها لباس های غیرعادی می پوشیدند و استودیوی طراحی شبیه یک محفظه سفینه فضایی بود. قبلاً در آن زمان ، گریگوری شروع به نامیدن خود به گریشکا کرد و به طور هدفمند تشبیهی را با گریگوری راسپوتین در مخاطبان ایجاد کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۶در طول سال ها، برادران بوگدانف به لطف برنامه های خود در محبوبیت باقی مانده اند. آنها با استفاده از کتاب ها و فیلم های ژانر علمی تخیلی ، محبوبیت را حفظ کردند ، خود را دوستدار علم نامیدند (با این حال ، آنها بودند) ، میزبان برنامه های جدید در کانال های مختلف تلویزیون شدند. و تنها پس از آن تصمیم گرفتند به علم و سپس تدریس بپردازند.

۱۴۰۰/۱۱/۶در دهه 1990، برادران بوگدانوف از سهم خود در علم مراقبت کردند. در دانشگاه بوردو شروع به آماده سازی برای دفاع از پایان نامه های دکتری کردند، اما این امر باعث نارضایتی دانشمندان معتبر از جمله کارکنان دانشگاه شد. دولت مجبور شد به درخواست‌ها برای عدم پذیرش برادران بوگدانوف در مقطع کارشناسی ارشد پاسخ دهد و ایگور و گریگوری سپس به دیژون، به دانشگاه بورگوندی نقل مکان کردند. گریگوری بوگدانوف در سال 1999 مدرک دکترا را در کیهان شناسی دریافت کرد و برادرش پس از آن نتوانست از خود دفاع کند، ایگور تنها سه سال بعد صاحب مدرک دکترای شد. درست است، دانشمندان به "دستاوردهای" برادران با بی اعتمادی زیاد و برخی حتی با تحقیر واکنش نشان دادند.

۱۴۰۰/۱۱/۶با این حال، دلایلی برای آن وجود داشت. کسانی که اتفاقاً با آثار ایگور و گریگوری بوگدانوف آشنا شدند، با تعجب متوجه شدند که چیزی در آنها وجود ندارد. یعنی در طول کل پایان نامه، هم اصطلاحات و هم حقایق شناخته شده را به طرز ماهرانه ای جلا می دادند و هم طبیعتاً پایان نامه های آنها برای علم هیچ ارزشی نداشت.

۱۴۰۰/۱۱/۶در سال 2010، آزمایشی انجام شد که با بیانیه کمیته ملی تحقیقات علمی در ریاضیات و فیزیک نظری مبنی بر اینکه آثار بوگدانوف هیچ ارزش علمی ندارند، آغاز شد. ایگور و گریگوری علیه کمیته شکایت کردند و خواستار پرداخت 1.2 میلیون یورو به آنها شدند. درست است ، آنها پرونده را باختند و قبلاً غرامتی به مبلغ دو هزار یورو از برادران بوگدانوف دریافت کردند. با این حال، آثار آنها فاقد ارزش علمی شناخته شد.

۱۴۰۰/۱۱/۶بوگدانوف ها از همه این دعواها کمترین آسیبی ندیدند. برعکس، پس از شروع فیلمبرداری در «فورت بویارد» فرانسوی، محبوبیت آنها دوباره افزایش یافت، جایی که از بازیکنان سؤالات نسبتاً دشواری پرسیدند. در این زمان تغییرات قابل توجهی در ظاهر ایگور و گریگوری رخ داده بود که آنها را نه تنها در فرانسه، بلکه در سراسر جهان مشهور کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۶این در مورد جراحی پلاستیک بود که برادران بوگدانف بیش از حد تحت فشار قرار گرفتند و در نتیجه چهره آنها بسیار غیر طبیعی و حتی تا حدودی ناخوشایند شد. اما وقتی از برادران بوگدانف در مورد جراحی پلاستیک پرسیده شد، تقریباً به طور طبیعی متعجب شدند، اما نسخه ای وجود دارد که ایگور و گریگوری به دلیل آکرومگالی، بیماری که به افزایش استخوان های جمجمه در صورت کمک می کند، بسیار تغییر کرده اند. با این حال ، به نظر می رسد که خود بوگدانوف ها اصلاً از این رنج نمی بردند ، آنها موفق ، محبوب بودند و دائماً مردم را غافلگیر می کردند. رسانه ها گزارش دادند که آنها می خواستند تابعیت روسیه را بگیرند و می خواهند از سرزمین تاریخی خود دیدن کنند

۱۴۰۰/۱۱/۶پیوندهای خانوادگی بیهوده قوی ترین نامیده نمی شوند. برادران بوگدانوف در تمام زندگی خود را از هم جدا نکردند

۱۴۰۰/۱۱/۶برادران بوگدانوف به عنوان قدرتمندترین خانواده معرفی شدند و به عنوان اربابان مخفی روسی جهان، نویسندگان تئوری توطئه و مقصران همه چیز بدی که در جهان رخ داد منصوب شدند. انتخاب و شکست ترامپ، حکومت فرانسه، تماس با تمدن های فرازمینی، کنترل روچیلدها و در نهایت همه گیری کرونا.

۱۴۰۲/۵/۲۳اکثر مردم قبل از شروع جستجوی جراحان پلاستیک، ماه ها یا حتی سال ها را به فکر انجام جراحی پلاستیک زیبایی می گذرانند. تصمیمات آنها یکی از شخصی ترین انتخاب هایی است که می گیرند. در بیشتر موارد، انتخاب برای دنبال کردن جراحی زیبایی شامل تفکر دقیق در مورد دلایل برداشتن این گام بزرگ است. در سال 2021، زنان و مردانی که به جراحی پلاستیک فکر می‌کنند ، حتی نسبت به 10 سال پیش با انگ کمتری مواجه می‌شوند. بیشتر آنها احساس می کنند که می توانند برنامه های خود را با دوستان یا خانواده در میان بگذارند. انجام این کار می تواند به آنها کمک کند تا دلایل تمایل به تغییر چیزی در ظاهر خود را کشف کنند و نسبت به تصمیم خود احساس اطمینان کنند. با این حال، همه احساس راحتی نمی کنند که در مورد امکان انجام جراحی پلاستیک با افراد نزدیک خود صحبت کنند.

۱۴۰۲/۵/۲۳بهبود اعتماد به نفس شما این یک موضوع ثابت در میان بسیاری از افرادی است که جراحی پلاستیک می کنند. داشتن یک ویژگی یا ناحیه ای از بدن که احساس می کنید توجه ناخواسته ای را به خود جلب می کند یا از بقیه ظاهر شما می کاهد، معمول است. این نگرانی ممکن است سال ها شما را آزار دهد، مانند اندازه بینی، یا ممکن است به دلیل تغییرات ناشی از یک رویداد زندگی مانند بارداری یا کاهش وزن قابل توجه باشد. اعتماد بیشتر به ظاهر شما زندگی شما را تغییر نمی دهد، اما می تواند به بهبود یا بازیابی اعتماد به نفس شما کمک کند.

۱۴۰۲/۵/۲۳شبیه یک سلبریتی!! بسیاری برای کمک به برقراری ارتباط با اهداف زیبایی خود، عکس‌ «آرزو های خود» از افراد مشهور را می‌آورند. خوبه. اما اگر یک بیمار عکس یک سلبریتی را داشته باشد و بگوید: «من دماغش را می‌خواهم»، دلیلی برای ترمز کردن است. جراحی پلاستیک ویژگی هایی را که فرد با آن متولد می شود افزایش می دهد. نگاه اساسی آنها را تغییر نخواهد داد. اگر انتظارات شما با آنچه از طریق جراحی زیبایی امکان پذیر است مطابقت ندارد، وقت آن است که واقعیت را بررسی کنید.

۱۴۰۲/۵/۲۳ما گاهی اوقات با بیمارانی مشورت می کنیم که می گویند به دلیل پیشنهاد شخص دیگری به جراحی پلاستیک فکر می کنند. زنان به ما گفته‌اند که می‌خواهند پروتز سینه انجام دهند زیرا دوست پسر یا شوهرشان می‌خواهند سینه‌های بزرگ‌تری داشته باشند. برخی به ما گفته اند که یکی از دوستان به ما گفته اند که جراحی زیبایی بینی آنها را بسیار زیباتر می کند، حتی اگر آنها هرگز نگران ظاهر بینی خود نبودند. اگر فکر می کنید که یک روش شما را شادتر یا اعتماد به نفس بیشتری می کند، آن را دنبال کنید. اما اگر فقط به فکر جلب رضایت شخص دیگری هستید، تحت عمل جراحی قرار نگیرید.

در ادامه بخوانید...

پنج محصول برای زیبایی زن ، قدرت مرد و سیستم ایمنی قوی

در

پاییز سخاوتمندانه سبزیجات و میوه های زیادی به ما می دهد. مفیدترین نمادهای غذایی پاییز چیست؟ ما 5 محصول برتر را گردآوری کرده ایم و گفته ایم که چرا باید آنها را فوراً خریداری کنید.

 

کدو تنبل

کدو تنبل

ملکه پاییز از پایان ماه سپتامبر ما را خوشحال کرده است. محتوای کم کالری و ترکیب غنی ویتامین ها از مزایای اصلی آن است. علاوه بر این ، هر دو تفاله و دانه ها به یک اندازه مفید هستند. از نظر محتوای کاروتن ، کدو تنبل 4-5 برابر بیشتر از نزدیکترین رقیب خود - هویج است. بدن ما کاروتن را به ویتامین A تبدیل می کند که یک آنتی اکسیدان و محافظ بینایی است.


کدو تنبل حاوی ویتامین های C ، E ، K و تقریباً همه ویتامین های گروه B و همچنین فیبر است. دانه ها حاوی مقدار زیادی روی هستند که کمبود آن باعث اختلال در متابولیسم ، کاهش ایمنی و تولید هورمون های جنسی می شود.

 

کدو تنبل

اما فراموش نکنید: در 100 گرم دانه کدو تنبل - 559 کیلو کالری!

در رژیم غذایی و تغذیه مردان ، این سبزی نارنچی باید وجود داشته باشد: مجموعه ای از ویتامین E ، روی و L-arginine عملکرد غده پروستات را عادی می کند ، برای سنتز تستوسترون ضروری است و بر باروری تأثیر مثبت دارد. محتوای بالای پتاسیم و اسید امگا 3 وضعیت سیستم قلبی عروقی را بهبود می بخشد و دیواره عروق خونی را تقویت می کند. از کدو تنبل می توان در زیبایی نیز استفاده کرد. ماسک های ساخته شده از دانه های خرد شده پوست را مرطوب و روشن می کند ، التهاب موجود را کاهش می دهد.

با توجه به اثر کلرتیک مشخص ، افرادی که از بیماری سنگ مثانه رنج می برند باید در استفاده از کدو تنبل محتاط باشند.

 

قارچ

قارچ

پروتئین ، فیبر ، سلنیوم ، پتاسیم ، مس ، آهن ، کلسیم ، سدیم ، روبییدیم ، قلع ، کادمیوم ، مولیبدن ، کروم ، گوگرد ، نقره - نه ، ما جدول تناوبی را برای شما بازنویسی نکرده ایم ، اینها مواد معدنی و عناصر کمیاب موجود در قارچ و برای بدن ما مهم است. و همچنین حاوی ویتامین A ، C ، D ، PP ، گروه B. سلنیوم یک آنتی اکسیدان قوی است که از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می کند. بر اساس برخی گزارشات ، قارچ ها می توانند خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش داده و سرعت پیری را به دلیل قدرت فوق العاده خود در خنثی سازی رادیکال های آزاد کاهش دهند. فیبر که قارچ سرشار از آن است سطح قند خون را عادی کرده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

 

قارچ

 

میزان کالری قارچ ها به نوع آنها بستگی دارد. 100 گرم محصول تازه حاوی 9 تا 35 کیلو کالری است. بولتوس پرکالری ترین قارچ است و قارچ سیاه دارای کمترین ارزش انرژی است.

 

آجیل

آجیل

روزی روزگاری ، فندق محبوب  جادوگران بود که به دنبال آب می گشتند و با استفاده از شاخه های فندق گنجینه ها را پیدا می کردند. راه رفتن با شاخه ها در جنگل ها و مزارع سرزمین مادری شما مطمئناً ایمنی شما را تقویت می کند و به اندام شما کمک می کند ، اما روش های دیگری برای استفاده از فندق وجود دارد . میوه های فندقی حاوی ویتامین B ، ویتامین E و مواد معدنی (کلسیم ، آهن ، منیزیم و پتاسیم) هستند.

 

فندق

 

فندق ، در مقایسه با انواع دیگر آجیل ، دارای پروتئین و ویتامین E بالاتری و محتوای چربی کمتری است.

اجداد ما هزاران سال است که آجیل مصرف می کنند و دستور العمل های زیادی را برای استفاده از آنها آزمایش کرده اند. به عنوان مثال ، با جوشانده پوست و پوست فندق ، آنها موها را به رنگ تیره تر رنگ کردند ، موها را تقویت کردند و بیماری های معده و روده را درمان کردند. اما در مورد دستور العمل های محلی مراقب باشید: به عنوان مثال ، تزریق برگ و پوست فشار خون را افزایش می دهد ، و ماسک و اسکراب از مغز آجیل می تواند باعث تشدید نورودرماتیت شود.

سیب

سیب

این ضرب المثل معروف است: "یک سیب در روز به هفت بیماری کمک می کند." اما تحقیقات نشان می دهد که ویتامین های زیادی در این میوه ها وجود ندارد . سیب چه فوایدی دارد؟ معلوم شد که آنها از نظر محتوای آنتی اکسیدان ها پیشرو هستند - موادی که ما را از سرطان ، بیماری های سیستم قلبی عروقی و به طور کلی از پیری زودرس محافظت می کنند. علاوه بر این ، آنتی اکسیدان های موجود در سیب با نگهداری طولانی مدت از بین نمی روند.

 

سیب


چه چیز دیگری در این میوه ها مفید است؟ به عنوان مثال ، آهن ، که باعث افزایش سطح هموگلوبین در خون می شود. منیزیم ، فسفر ، کلسیم ، پتاسیم ، سلنیوم و ید و همچنین ویتامین های C ، B1 ، B2 ، PP ، E به استرس و خستگی کمک می کند ، عملکرد مغز را بهبود می بخشد. سلول های سیب یک جاذب طبیعی هستند که سموم را از بدن خارج می کند ، بنابراین خوردن سیب به ویژه در صورت مسمومیت مفید است. سیب ، اسید سیتریک ، سالیسیلیک و بوریک موجود در این میوه های پاییزی تولید صفرا و آب معده را تحریک می کند.

متأسفانه ، وجود این اسیدها برای افراد مبتلا به زخم معده منع مصرف دارد ، بنابراین بهتر است آنها سیب پخته بخورند ، نه خام.

 

دارچین

دارچین

دارچین یک ادویه مفید است که حاوی مقدار زیادی اسانس ، فیبر غذایی ، ویتامین های گروه B ، A ، PP ، C ، E ، عناصر ریز و درشت (پتاسیم ، منیزیم ، کلسیم ، گوگرد ، سدیم ، فسفر ، آهن ، منگنز ، روی است. ) ، اسیدهای آمینه ... این مواد دارای اثر ضد التهابی ، افزایش ایمنی و تسریع متابولیسم هستند. دارچین برای سرماخوردگی بسیار مثر است. اما بهتر است در مقدار آن زیاده روی نکنید: این می تواند سطح قند خون را به طور چشمگیری کاهش دهد. پزشکان مصرف بیش از 1.5 قاشق چای خوری از این ادویه معطر را در روز توصیه نمی کنند.

 

دارچین


دارچین با ترکیب بیوشیمیایی غنی خود نمی تواند توجه متخصصان زیبایی را جلب کند. ثابت شده است که بتاکاروتن ، که بخشی از ترکیب آن است ، می تواند پوست را جوان کند و ویتامین ها ، عناصر کمیاب ، روغن های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و تانن ها گردش خون را بهبود می بخشد ، پوست صورت را تقویت می کند و التهاب و سوزش را از بین می برد. بر روی آن.

محصول پاییزی مورد علاقه شما چیست؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

انواع رازهای زیبایی که زنان کارآفرین باید بدانند

در

هر روز تعداد بیشتری از زنان به مشاغل حرفه ای وارد می شوند و بسیاری از آنها از موفق شدن هم فراتر می روند، زیرا، ما می توانیم! علی رغم این باور عمومی که دنیای کسب و کار به مردان تعلق دارد، زنان در حال کسب جایگاههای بیشتر و بالاتری به عنوان مدیر هستند. آما آنها هدف تناقضات و تصورات غلطی هم هستند.
موضوع ظاهر زنان در دفاتر کار بسیار بحث برانگیز است،آیا زنان مدیرعامل اجازه دارند جذاب و زنانه باشند؟ پاسخ بدون شک این است: بله، یک بله بزرگ!


بله، زنان باید زنانگی را حفظ  و به جنسیت خود افتخار کنند. آنها باید به افزایش زیبایی خود کمک کنند.!.
حرف کسانی را که می گویندشما نباید در محل کار ارایش کنید را فراموش کنید. گوش کردن به کسانی که می گویند کفش پاشنه دار و محیط کار با هم نمیسازند را فراموش کنید! آنها با هم سازگارند و بسیار خوب هم در هم ادغام می شوند!.ما می توانیم با نگاه کردن به زنان موفق در کسب و کار مانند لسلی بلاجت، توری بورچ، الکسا وون توبل و فرح مالیک یاد بگیریم که جوانند،باهوشند و مدیر عاملند.
این دختران شگفت انگیزمسولیت زیادی بر روی شانه های خود حمل می کنند و می توانند مشاوره های کسب و کاری خوبی ارائه دهند همانطور که مشاوره های زیبایی خوبی هم می دهند. انواع رازهای زیبایی که تمام زنان کارافراین باید بدانند،بنابراین از حقه های زیبایی آنها الهام بگیرید!(سیارک)

 

1. چیزی را که اکنون دارید نمایش دهید

قبل از اینکه به رازها بپردازیم، مهم ترین قانون زندگی را مطرح می کنیم، به عنوان یک زن خانه دار، مدیر عامل یک شرکت یا هر چیز دیگری: زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید!. ما در عصر پیشرفت های مصنوعی زندگی می کنیم، موهای کاذب، ایمپلت و بسیاری از چیزهای دیگر،که می توانند به شما کمک کنند که تغییر کنید. اما واقعآ می خواهید این کار را بکنید؟
نه، و نباید هم این کار را بکنید!.همه ی این پیشرفت ها فقط زیبایی واقعی شما را مخفی می کنند، بنابراین بر بهبود آن چیزهایی که دارید تمرکز کنید.آیا شما یک فرد 20 ساله هستید که می خواهید شغلی را شروع کنید؟ از افزودنی های مصنوعی به خود خودداری کنید و زیبایی طبیعی خود را برجسته سازید.آیا شما در حال ورود به چهل سالگی هستید و موهایتان مثل گذشته پر پشت نیست؟مشکلی نیست! بروید و یکی از آن مدل موهای کوتاه مخصوص زنان مسن تر را انتخاب کنید و از ظاهر جدیدتان لذت ببرید!.شما زیبایید، صرف نظر از سن و موقعیتتان، بنابراین از این زیبایی استفاده کنید. سعی نکنید خود واقعیتان را پشت ارایش های سنگین پنهان کنید!.مشتریان و شرکای شما متوجه آرایش غلیظتان می شوند که منجر به تعریف کردن از شما  نمی شود.وقتی ملایم و طبیعی هستید، شیوه تفکر همه نسبت به شما را تغییر می کند. بنابراین به زیبایی طبیعی خودتان پناه ببرید.


2. راز مخفی زیبایی موها

زنان زمان و انرژی زیادی را به طراحی موهایشان اختصاص می دهند، پس این مهم ترین راز زیبایی زنان کارافرین است که مبارزه ای دو مرحله ای است، فر زدن و لخت کردن موها. از محصولات تجاری که دارای مقدار زیادی مواد و سموم شیمایی هستند اجتناب کنید، و به سمت محصولات مراقبتی طبیعی از موها بیایید . کمپانی های وطنی محصولات ارگانیک دارند.موها و پوست سررا با استفاده از آب کافی و و روغن آرگان خالص ماساژ دهید می توانید با استفاده از روغن زیتون یا نارگیل یا بادام ماسک مو درست کنید. 


3. هرگز به سمت چیزهای تقلبی نروید

اگر میخواهید یک کارافرین حرفه ای باشید،باید از تمام چیزهای تقلبی دوری کنید. این را گفتم و بارها و بارها هم تکرارش می کنم. از چیزهای جعلی دوری کنید. دلایل بسیاری برای این حرف وجود دارد اما من فقط یک موردش را می گویم که مهمترین انها هست: این چیزها پوست شما را خراب می کنند این تنها استدلالی است که باعث می شود شما از چیزهای حعلی و تقلبی دوری کنید. از صاف کردن موهایتان اجتناب کنید. نه اینکه با این کار شبیه باربی می شوید، بلکه موهایتان عذاب خواهند کشید. به علاوه، فر طبیعی زرق و برق دار تز است!. از مژه مصنوعی دوری کنید. آنها برای 24 ساعت کار و هفت روز هفته نیستند، با این کار حرفه ای به نظر نمی آییدعلاوه براین، ممکن است خیلی رفت و امد داشته باشید و به عنوان یک زن شاغل مژه های مصوعی برای کارتان مناسب نیست. به جای این کار مژه هایتان را با روغن کرچک یا روغن زیتون هر شب به مدت دو ماه ترمیم کنید.

4. مراقبت از پوست


پوست بزرگترین ارگان بدن شماست و شاخص مهمی برای مشخص شدن سلامتی شماست.وقتی پوست شما در عذاب است، کل بدنتان رنج می برد. بنابراین مطمئن شوید که همیشه پوست درخشانی دارید.می توانید زنان پاکستانی را در نظر بگیرید، که زمان زیادی را صرف مراقبت از پوستشان می کنند. اول، پوستتان را دو بار در روز بشویید، برای حذف تمامی سلولهای مرده و عوامل آسیب زا. می توانید از محصولات ارگانیک فاقد مواد شیمیایی  استفاده کنید.کرم مرطوب کننده به کار ببرید و از یک اسپری برای آبرسانی نواحی خارجی استفاده کنید. به صورت منظم ماساژ دهید ، لوسیون و کرم به کار ببرید تا مطمئن شوید در تمام طول روز به پوستتان آب رسانی می شود.از خوردن غذاهای سنگین فرآوری شده اجتناب کنید و به سمت غذاهای محلی تازه بروید.

 

5. مدل آرایشی را پیدا کنید که مناسب شماست

پیدا کردن بهترین سبک آرایشی مناسب چهره شما، مهم ترین بخش از لیست مشاوره ی اسرار زیبایی زنان کارافرین است.سبک های مختلفی را امتحان کنید و یکی را که از همه برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.به طور مثال، می توانید به سمت ارایش کلاسیک با رژ لب قرمز و خط چشم گربه ای بروید که برای استفاده ی روزمره است. مثال دیگر الهام گرفتن از یک مدل دیگر، پلک هلویی و لب نارنجی و سایه برنزه است.وقتی که ارایش مناسب خودتان را پیدا کردید به آن پایبند باشید و آن را مناسب خود تنظیم کنید. می توانید از افراد مشهور هم الهام بگیرید: مثلا من سبک ظریف مونیکا بلوچی را دوست دارم.

 

6. برای موفقیت لباس بپوشید

سبک لباس پوشیدن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، پس باید لباسها را در ذهن تصور کنید .هیچ رنگ قطعی برای دنیای کسب و کار وجود ندارد،اما چند رنگ خسته کننده وجود دارند-سیاه و خاکستری، به علاوه ی رنگ های خطرناک!. که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید مانند neons. داشتن یک کمد لباس رنگارنگ اشتباه نیست، تا زمانی که چندین رنگ را با هم نپوشید.به طور مثال، یک لباس شیک می تواند ار پیراهن آبی تیره و کفش بنفش تشکیل شده باشد، پیراهن آبی تیره و کت ابرشیمی صورتی و کفش بنفش هم ترکیب رنگ خوبی است. حرفه ای باشید.
7. ابتذال قابل قبول نیست.
احتمالا یکی از اشتباهات غیر قابل قبول شما هنگام صحبت از مد، مبتذل بودن است.پوشیدن دامن های خیلی کوتاه و یا بالاتنه ی خیلی اشکار قطعا شکستن حریم است و باعث می شود مردم اطراف در مورد شما هر فکری غیر کار بکنند.برای گنجاندن این قانون در رازهای زنان کارافرین می توانم بگویم که دامن شما باید چند اینچ بالاتر از زانو و تاپ شما باید به اندازه ی کافی بالاتنه و جذابیت های آن را بپوشاند.با این وجود خیلی هم محافظه کار نباشید،لباس مناسب چیزی نیست که شخصیت و زنانگی شما را انکار کند.
برای اطمینان از اینکه بخشی از شخصیتتان را فراموش نکرده اید، از لوازم جانبی استفاده کنید. دستمال، گردنبند، گوشواره، دستبند و و سایر جواهرات هم می توانند تا حد معقول و مناسبی استفاده شوند.

(سیارک)

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

۱۳۹۵/۸/۱made a lot of sense. But, think about this, what if you added a little content? I mean, I dont want to tell you how to run your blog, but what if you added something to maybe get peoples atnettion? Just like a video or a picture or two to get people excited about what youve got to say. In my opinion, it would make your blog come to life a little bit.

در ادامه بخوانید...

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

در

بدون قرارداد سنگین چند میلیون دلاری ، چهره ی بی عیب افراد مشهور مورد علاقه ی ما ممکن است تقریبا غیر ممکن و دست نیافتنی به نظر برسد. ولی متخصص مراقبت های پوستی ستاره ها ،سیلا رازهایی دارد که برای رسیدن به درخشندگی زیبای پوست که در رویاهایتان به آن می اندیشید ، به آن نیاز دارید.(سیارک)

 

 چگونه روی رد کارپت(فرش قرمز) حاضر شوید ‌- پوست آماده ی زیبا تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد ولی سیلا ، زیبایی شناس ارشد اینجاست که به شما کمک کند. او با با همه ی افراد مشهور کار می کند ، و همه ی روش هایش را به ما نشان داده و شما ، حقه های مرموز چندلایه ای او را باور نخواهید کرد که آنها را در اینجا با ما در میان می گذارد. به طور دقیق ، برخی از بهترین نکته های او را بررسی کنید تا بهترین صورت را داشته باشید و برنامه ی روتین مراقبت از پوستی را ادامه دهید که واقعا موثر است.

پیشنهاد شما برای زنان پرمشغله که زمان زیادی در فهرست برنامه های خود ندارند ولی می خواهند پوست خوبی داشته باشند ، چیست ؟

در واقع شما به رژیم پوستی 12 مرحله ای نیاز ندارید تا پوست خوبی داشته باشید. برای یک خانم شاغل ، شما می توانید رژیم های شبانه و صحیح خود را به سه مرحله تقسیم کنید. در صبح ، با یک پاک کننده ی مناسب و مرطوب کننده ، صورت خود را تمیز کرده و با دستمال صورت آن را پاک کنید تا لایه برداری نیز انجام شود. بعدا ، با مرطوب کننده ی SPF از پوست حمایت کنید و سپس در عصر ، آرایش خود را برداشته ، پاکسازی کرده و مرطوب کنید. بنابراین سه مرحله در صبح و سه مرحله در شب وجود دارد.

مهمترین بخش روتین برنامه ی مراقبت از پوست چیست ؟

پاکسازی و تداوم . اگر شما به خوبی پاکسازی کنید ، می توانید منافذ پوست خود را نیز ببندید و بعدا مرطوب کننده بزنید وگرنه سرمی که از آن استفاده می کنید موثر نخواهد بود و پوست شما را به آن مرحله ای که شما می خواهید ، نخواهد رساند.

آیا محصولات جهانی وجود دارد که زنان باید در برنامه ی روتین مراقبت از پوست خود قرار دهند ؟

قطعا ، شما باید یک پاک کننده ی ملایم و کرم مانند ، یک سرم  سرشار از ترکیبات ویتامین C ، پپتید ، سلول های ساقه ی گیاهی و نیز ضد آفتاب طیف – گسترده با مینیمم SPF‌  30 داشته باشید.

موثرترین روش برای لایه برداری پوست کدام است ؟ چگونه روی پاکسازی شما اثر می گذارد ؟

لایه برداری مهم است ، من حداقل استفاده ی یک یا دوبار در هفته لایه بردار را توصیه می کنم....انجام این مرحله قبل از پاکسازی اهمیت دارد، بنابراین پوست مرده را بردارید و سپس پوست سالم زیرین را شستشو دهید. تمیز کردن در صبح  برای رفع چربی مازاد پوست ، و سپس در شب برای برداشتن آرایش ،‌ همیشه اهمیت دارد.

آیا شما اعتقاد دارید که زنان می تواند پوست خوبی داشته باشند یا تصورتان این است که ژنتیک نقش بسیار زیادی در تعیین کیفیت پوست دارد ؟

همه ی زنانی پوست خوب دارند که زمان لازم را صرف آن می کنند و این کار شامل سبک زندگی و رژیم غذایی است. بنابراین ، همه ی مردم مستعد آکنه و دیگر مشکلات پوستی هستند ولی به نظر من همه ی زنان می توانند پوست خوبی داشته باشند.

آیا شما به ما راز نهایی مراقبت از پوست امی روسوم را می گویید ؟

نه ! ولی او درمان های مرتب چهره را بدست آورده و امی واقعا یک سبک زندگی فعال و سالم را پذیرفته است. او هنوز جوان است ، که به داشتن پوست خوبش نیز کمک می کند !

افراد مشهور چه کار می کنند که متوسط زنان می توانند آن کارها را در برنامه های روتین خود وارد کنند ؟

ویزیت یکی از کلینیک های ما هفته ای یکبار ، دوامی ندارد ، ولی شما به راحتی می توانید ماهی یکبار برای صورت برنامه ریزی کرده یا برای توسعه ی برنامه ی درمانی خانگی ، با متخصصان زیبایی کار کنید.

آیا نکات پایانی دیگری دارید که به خوانندگان ما بگویید ؟

مرطوب باشید و  سالم بمانید ، ولی رژیم واقعا اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ ما دیگر نوشابه های گازدار  نمی نوشیم و  همبرگر نمی خوریم و انتظار داریم که پوست خوبی داشته باشیم . البته در نظر گرفتن چیزهایی که وارد بدن خود می کنیم نیز اهمیت دارد. (سیارک)

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات خود را در رابطه با این پست و میزان مفید بودن آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸همشون جراحی می کنن وگرنه پیری که به سراغ همه میاد

در ادامه بخوانید...

چرا سیگار می تواند بدترین دشمن یک زن باشد

در

مطمئنا، سیگار به هر فردی چه مرد و چه زن به طور یکسان آسیب می‌رساند. اما برخی از تاثیرات سوء سیگار کشیدن از بارداری خارج رحمی گرفته تا یائسگی زودرس، تنها در مورد زنان پیش می آید و سلامت زنان را بخطر می اندازد. 19 نوامبر امسال، ۲۲ امین همایش انجمن سرطان آمریکاست که بزرگترین همایش ترک سیگار می باشد. اگر هنوز تصمیم به ترک سیگار نگرفته اید، در اینجا دلایلی آورده می شود که کاملا قانع‌کننده است.


سیگار خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم و رکتال را افزایش می دهد

نه تنها سیگار کشیدن سبب انواعی از سرطان ها در زنان و مردان می شود، بلکه با توجه به کالج زنان و زایمان آمریکا (ACOG) زنان در خطر بالاتری از سرطان دهانه رحم قرار دارند. یک مطالعه دانمارکی که در 21 آپریل 1999 منتشر شد، انستیتوی ملی سرطان دریافته است زنانی که قبل از یائسگی ه سیگار می کشند نسبت به کسانی که سیگار نمی کشند به احتمال شش برابر سرطان رکتال در ان پیشروی می کند.
سیگار کشیدن دوره قاعدگی تان را بدتر می کند.
با توجه به ACOG، زنانی که سیگار می کشند علائم شدیدی از نشانه‌های پیش از قاعدگی تجربه می کنند و 50 درصد از انها به مدت دو روز یا بیشتر گرفتگی عضلانی دارند.

سیگار کشیدن برای باروری مضر می باشد

با توجه به ویکی سلتزر، ام. دی. معاون رئیس جمهور برای سرویس‌های سلامتی زنان در سیستم بهداشت و درمان یهودیان در ساحل شمالی جزیره لانگ در نیویورک، سیگار کشیدن عملا هر مرحله از بارداری را تحت تاثیر قرار می دهد. «افراد سیگاری در مورد عدم تخمک گذاری در خطر بیشتری قرار دارند و احتمال کمی وجود دارد تا تخمک بارور در رحم او کاشته شود. افراد سیگاری در مورد لقاح آزمایشگاهی موفقیت کمتری دارند». همچنین سلتزر اشاره می کند که نیکوتنی با عملکرد فالوپ تداخل پیدا می کند و می تواند مانع از رفتن نرمال تخم به رحم شود که این نیز می تواند منجر به بارداری خارج از رحمی یا لوله های رحمی شود و به طور بالقوه شرایط تهدید زندگی در آن وجود دارد.

سیگار کشیدن به نوزاد متولد نشده تان اسیب می رساند

پروفسور بنجامین ساکس، استاد زنان و زایمان دانشکده پزشکی هاروارد می گوید «زمانی که شما در دوران بارداری سیگار می کشید جنین را مسموم می کنید. مونوکسید کربن به بافت جنینی، بیشتر از بافت‌های بالغ تمایل دارد و هنگامی که نیکوتین از جفت جنین عبور می کند، میزان ضربان قلب (کودک) افزایش می یابد».
با توجه به ACOG، سیگار کشیدن خطر سقط جنین را در زن باردار تا 39 درصد افزایش داده و فرصت را برای بروز عوارض جدی دیگر از جمله جداشدن جفت (زمانی که جفت جدا از دیواره رحم است)، جفت سرراهی (زمانی که جفت، دهانه رحم را می پوشاند) و تولد نوزاد مرده را بالا می برد.
بسیاری از مطالعات به سیگار کشیدن مادر بعنوان پیشگیرانه‌ترین علت کم وزنی هنگام تولد اشاره می کنند. شیر مادر افراد سیگاری می تواند نیکوتین را به نوزاد شیرخوارش انتقال دهد. و گزارشی در سال 1995 در مجله اطفال نشان می دهد نوزادانی که در معرض دود دخانیات قرار می گیرند تقریبا تا سه برابر احتمال مرگ از سندرم مرگ نوزاد دارند.

سیگار کشیدن شما را مسن می کند

احتمالا متوجه شده باشید که افراد سیگاری زودتر از افراد غیرسیگاری دچار چین و چروک می شوند. اغلب آنچه که نادیده گرفته می شود این است که سیگار کشیدن به مدت یک تا دو سال در یائسگی تعجیل ایجاد می کند. پروفسور ساندرا کارسون ام. دی، استاد زنان زایمان در کالج پزشکی بیلور در هوستون می گوید «نیکوتین در جریان یافتن خون به تخمدان تداخل ایجاد می کند و در صورتی که موجب کم شدن جریان خون به هر ارگانی شوید، عملکرد آن را کاهش خواهید داد.» استروژن در تخمدانها تولید می شود و کاریسون می گوید «می تواند توضیح داده شود که چرا سیگار کشیدن موجب یائسگی زود رس می شود» همچنین سیگار می‌تواند منجر به استئوپروز زودرس شود. کارسون ادامه می دهد: بسیاری از مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن به طور قابل توجهی تراکم مواد معدنی استخوان را کاهش می دهد.  (سیارک)  

سیگار کشیدن احتمال حملات قلبی را افزایش می دهد

با توجه به انستییتوی ملی بهداشت زنی که سیگار می کشد دو تا شش برابر بیشتر از کسی که سیگار نمی کشد احتمال داشتن حملات قلبی را دارد. بنا به گفته ACOG یک تا چهار سیگار در روز برای دو برابر کردن خطر بیماری قلبی کافی است. و یک تحقیق فنلاندی که در ژوئیه 1998 در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است نشان می دهد که زنان سیگاری بهمانند مردان بعد از سن 65 سالگی با احتمال دو برابر بیشتر حملات قلبی خواهند داشت. محققان معتقدند که استروژن (که ظاهرا مانع از سیگار کشیدن می شود) به زنان کمک می کند تا در برابر بیماری‌های قلبی مصون باشند.
و به خاطر داشته باشید که رفتار شما الگوی دخترتان یا هر دختری است که در زندگی‌تان وجود دارد. واندا جونز، سخنگوی مرکز ملی اطلاعات سلامت زنان می گوید: « در حال حاضر نرخ دختران دبیرستانی که سیگار می کشند همتراز با پسران است. این نوع برابری چیزی نیست که مادران و مادربزرگهای ما با آن رویارو بودند.»

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

نظرات

در ادامه بخوانید...