نحوه حذف پیام ارسال شده در تلگرام

(سیارک) : نرم افزار تلگرام یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های پیام رسان می باشد که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد. نگرانی بسیاری از کاربران، حذف پیام هایی می باشد که بدون قصد کاربر ارسال شده است شاید به اشتباه یک پیام را به شخصی ارسال نموده اید در حالی که اصلا همچین قصدی نداشتید اما به نظر میآید چاره ای نداشته باشید و  منتظر باشید تا آن شخص پیام را خوانده و بعد  شما معذرت خواهی نمایید و یا احتمالا شرمنده از عملی که اتفاق افتاده ، اما راه حلی را به شما آموزش می دهیم تا پس از فرستادن پیام بتوانید پیام اشتباهی را حذف کنید.

برای حذف این پیام ها از دو شیوه می توانید استفاده کنید.
شیوه اول ؛ برای این که مدیریت کاملی روی چت های خود اعمال کنید، بهترین راه استفاده از secret chat می باشد، برای این منظور باید حتما از نسخه موبایلی تلگرام استفاده نمایید. ابتدا به بخش تنظیمات بروید و گزینه New Secret chat را انتخاب نمایید. سپس شخصی مورد نظر  را انتخاب نمایید. بعد از این که پیام ها را ارسال نمودید این امکان به شما داده می شود که هر پیامی که دوست ندارید که  او ببیند را به صورت معمولی پحذف نمایید و در حالی که پیام ها از گوشی شما پاک می گردد، فرد مورد نظر هم دیگر در گوشی خودش این پیغام ها را مشاهده نمی کند.

شیوه دوم ؛ اگر به صورت اشتباهی پیامی را ارسال کرده اید و پیام به سرور رسیده  و یک تیک دیده می شود و شخص مورد نظر آنلاین نمی باشد یا هنوز پیام شما را ندیده دیگر نمی توانید با روش اول پیام را حذف کنید. در تلگرام امکان قابلیت پاک نمودن پیام بعد از ارسال وجود ندارد و پیغام شما پس از ارسال برای طرف مقابل در سرورهای تلگرام می ماند و پس از آنلاین شدن وی ، توسط او خوانده می شود.

تنها راه این است که جلوی خوانده شدن پیام را بگیرید که این امر هم به شانس و سرعت عمل شما وابسته است برای این کار باید آن شخص را قبل از این که آنلاین شود بلاک نمایید و از دریافت و خواندن پیغام اشتباه توسط او جلوگیری نمایید. اما این نکته را در نظر بگیریدکه حتما باید منتظر باشید تا فرد آنلاین شود و پس از آن او را از بلاک خارج کنید و به این صورت پیغام  اشتباه برای او قابل دیدن نمی باشد.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید