محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

یکی از چیزهایی که من واقعا در مورد درست کردن محصولات بهداشتی و زیبایی برای خودم دوست دارم (علاوه بر دانستن اینکه دقیقا چه چیزی در آنها وجود دارد) این است که چقدر واقعا درست کردن آنها ساده است! پست امروز نمونه عالی ای در رابطه با آن است! دو مواد تشکیل دهنده... هیچ اندازه گیری ای نیاز نیست!

من اغلب درمورد مزایای روغن نارگیل در پست های قبل صحبت کرده ام، اما روغن دیگری که  خیلی به آن علاقمندم روغن بادام است. مانند روغن نارگیل، این روغن یک سری خواص واقعا عالی دارد.

روغن بادام حاوی ویتامین های ضروری، شامل ویتامین ای است که یک آنتی اکسیدان قوی است وکمک می کند تا پوست مرطوب باقی بماند و علیه رادیکال های آزاد مبارزه کند.روغن بادام همچنین غنی از اسیدهای چرب است که برای پوست شما عالی هستند و به عنوان هم نرم کننده و هم مرطوب کننده عمل می کنند زیرا  پوست را نرم می کند و سپس جلوی از دست دادن رطوبت را می گیرد. روغن بادام برای افرادی که پوست خشک و خارش پوست (شبیه من!) دارند فوق العاده عمل می کند.

اخیرا، در حال مطالعه لوسیون ساخت صورت و بدن برای خودم بودم  و فکر کردم که می خواهم این محلول را امتحان کنم. پوست من خیلی خشک می شود، حتی تا انجا که ترک های دردناکی روی دست و پای بوجود می آید، پس ایده ی یک لوسیون با روغن بادام خیلی جذاب بود! بعلاوه، اضافه کردن ژل آلوئه ورا که آن هم خیلی آرامش بخش است و به سادگی در پوست جذب می شود به آن جذابیت اضافی داد.

اما آنچه که بعنوان یک لوسیون دست ساز اساسی شروع شده ، به سرعت برای من  تبدیل به سرم چشم "معجزه" شد.

پس از اینکه من برای اولین بار آن را مخلوط کردم، از آن برای دست و پای خودم استفاده کردم ، رطوبتی که این لوسیون بدون احساس سنگینی یا چربی می داد را دوست داشتم. سپس آن شب همانطور که آرایشم را پاک می کردم، تصمیم گرفتم که چند قطره به آرایش پاک کن دست ساز خودم به هدف اینکه ریمل مرا بدون اینکه مالش و سایش بی مورد روی پوست دور چشمانم انجام دهم، ریختم. فوق العاده بود! پوستم تقریبا خیلی حساس است و این لوسیون خیلی آرام بخش بود. علاوه بر اینکه در پاک کردن آرایش باقی مانده بر روی پوستم عالی بود، خصوصا دور چشمانم، احساس نرمی و رطوبت می کردم.

از آن شب اول، من یک سری تغییرات کوچک در  دستور "اصلی" ایجاد کردم.  تصمیم گرفتم که یک قطره روغن اساسی لیمو برای  بالا بردن پاک سازی و خواص مهیج و یک قطره روغن اساسی لوندر برای تغذیه مژه ها و غدد ترشحی  اضافه کنم. اکنون، نه تنها سرم چشم دست ساز جدید من پوست مرا مرطوب و تمیز می کند، بلکه به رشد مژه های ضخیم تر و سالم تر به من کمک می کند! بحث در مورد یک "معجزه!" است :-)

من چندین هفته است که تا به حال از سرم چشم "معجزه" خود استفاده می کنم و هنوز آن را دوست دارم! منظورم این است که چه چیزی برای دوست نداشتن وجود دارد؟  (سیارک

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.   (سیارک

مترجم  itrans.ir  

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Loryn 117 :

    Reading this makes my desiniocs easier than taking candy from a baby.

    1395/8/1 19:43

بیشتر بخوانید