چگونه زیبا و جوان بمانیم 11 ترفند زیبایی

مونیکا بلوچی چگونه زیبا و جوان بمانیم 11 ترفند زیبایی
آیا تا به حال نسبت به ظاهر خیره کننده مدل ها و بازیگران مشهور حسادت کرده اید؟ آنها همیشه علی رغم سن بالا ، مشکلات و خستگی شان بسیار جذاب و جوان به نظر می رسند. البته ، بیشتر آنها مربی بدن سازی شخصی خود ، متخصصان زیبایی و متخصصان تغذیه را نیز دارند. اما آیا همه افراد قادر به ستاره شدن هستند.
 
چگونه مانند آنها بر بالا رفتن سن غلبه کنیم؟ ما از اسرار زیبایی و جوان ماندن آنها استفاده خواهیم کرد تا همیشه جذاب به نظر برسیم. نکات ساده ای مانند استفاده منظم از ضد آفتاب ، استفاده از تکه های یخ به عنوان یک درمان پوستی ، مراقبت از دست و پاکسازی صورت خود، این ها را دست کم نگیرید.
 
ما می خواهیم توجه شما را به این اصول اساسی مراقبت موثر پوست و زیبایی  جلب کنیم که می تواند به شما کمک کند مانند یک ستاره میلیون دلاری به نظر برسید. از این رازها پیروی کنید تا پوست شما جوان تر بماند!
 
1. به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده کنید.
در صورت عدم استفاده از ضد آفتاب نمی توانید پوست خود را سالم و جوان نگه دارید. کارشناسان آرایشی و آرایشی و بهداشتی مشهور یک صدا ادعا می کنند شما بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب حداقل تا 30 SPF قادر به حفظ جوانی خود نخواهید بود.
 
2. از پوست خشک خود غافل نشويد.
اکثر کرم های حاوی الکل و بنزوئیل پراکسید فقط پوست شما را خشک کرده و التهاب را تشدید می کنند. برای تسکین التهاب و درمان لکه های خود می توانید از ماسک های رس و لایه برداری با اسید سالیسیلیک استفاده کنید.
 
3. فراموش نکنید که از گردن خود مراقبت کنید.
پوست روی گردن شما ظریف و ملایم است ، بنابراین باید با احتیاط درمان شود. گردن خود را به همان روشی که صورت خود را درمان می کنید ، درمان کنید.
 
4. از مکعب های یخی برای حفظ زیبایی چهره خود استفاده کنید.
صورت خود را با مکعب های یخ مالش دهید تا گردش خون را تحریک کرده و از ایجاد چهره کسل کننده جلوگیری کنید. صورت شما شروع به درخشش خواهد کرد!
 
5. شما باید به طور مناسب کرم ها و لوسیون های زیبایی خود را ذخیره کنید.
کرم ها و لوسیون های خود را در حمام نگهداری نکنید زیرا درجه حرارت گرم باعث می شود آنها سریعتر منقضی شوند. آنها را در یخچال خود ذخیره کنید.
 
6. چهره خود را با دستان کثیف لمس نکنید.
هرگز هنگام کثیف شدن دستان ، صورت خود را لمس نکنید. هر پنج روز یکبار ملافه های خود را عوض کنید و فراموش نکنید که صفحه گوشی خود را پاک کنید.
 
7. از اسکراب برای درمان جوش استفاده نکنید.
محصولات ساینده برای مراقبت از پوست مانند اسکراب و برس ممکن است به پوست نرم شما آسیب برساند. اگر می خواهید التهاب را درمان کنید ، باید از خمیر آسپیرین و آب استفاده کنید.
 
8- ماساژ برای از بین بردن حلقه های تیره دور چشم
ماساژ دور چشم باعث تحریک جریان لنفاوی دور چشم شده، باعث صاف شدن پوست و از بین بردن حلقه های سیاه شما می شود.
 
9. فراموش نکنید که دست های خود را درمان کنید.
دست ها می توانند سن شما را نشان دهند ، به همین دلیل بسیار مرطوب کردن آنها به طور مرتب ، پوشیدن دستکش و استفاده از ضد آفتاب بسیار مهم است.
 
10. چهره خود را بیشتر شستشو دهید.
آیا مرتباً صورت خود را تمیز می کنید اما هنوز آکنه بر روی صورت خود دارید؟ شما صورت خود را به اندازه کافی تمیز نمی کنید. از شستشو با ژل صورت و تونیک صورت استفاده کنید.
 
11. با سوتین نخوابید.
پوشیدن سوتین در هنگام خواب گردش خون را محدود می کند ، پوست شما را تحریک  و باعث تیرگی پوست می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید