سیب زمینی های برشته با نمک و فلفل

مواد لازم
1 بسته سیب زمینی سرخ شده ی بسیار ترد فریزری ( 750 گرم)  
3/4‌قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیا شده ی تازه
1/2 قاشق چایخوری نمک


طرز تهیه
1. از قبل اجاق را تا دمای 196.5 درجه داغ کنید. سیب زمینی ها را در یک لایه در 2 ماهیتابه ی رولت38 ×25 سانتی متر روغنی به ترتیب بچینید. به مدت 15 دقیقه و یک ماهیتابه را در طبقه ی میانی اجاق قرار داده و دیگری را در طبقه ی پایینی. ماهیتابه ها را با هم جابجا کرده و به مدت 12-15 دقیقه یا تا زمانی که نسبتا قهوه ای شود ، بپزید. نمک و فلفل روی آن پاشیده و کمی بغلتانید. فورا سرو کنید.
تذکر : ما این دستور را با سیب زمینی های سرخ شده ی فست فودی بسیار تردنیز امتحان کردیم.
سیب زمینی های سرخ شده ی ایتالیایی : دستور پخت را طبق دستورالعمل تهیه کنید. 2/3 پیمانه پنیر پارمیزان رنده شده و 1/2 قاشق چایخوری پودر سیر روی آن پاشیده و کمی بغلتانید. با سس مارینارا (گوجه فرنگی و سیر) گرم سرو کنید.
سیب زمینی های باربیکیو : فلفل و نمک را حذف کرده و روی این سیب زمینی های سرخ شده یک قاشق سوپخوری چاشنی باربیکیو و مقدار مطلوبی نمک پاشیده و کمی بغلتانید و با سس باربیکیو خردل فلفلی سرو کنید.
سیب زمینی های خلالی : نمک و فلفل را حذف کنید. یک قاشق چایخوری گرد فلفل قرمز ، 1/2 قاشق چایخوری زیره سبز آسیا شده ، 1/2 ق چ فلفل سیاه آسیاشده ، 1/4 ق چ فلفل قرمز آسیا شده را با هم مخلوط کنید. این ترکیب پودر فلفل را روی سیب زمینی های سرخ شده ریخته و در آن بغلتانید. با  فلفل دودی) سرو کنید.  (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  

مترجم توسط itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Roxanna 460 :

    I realise this isn't the place to ask it but I'll be damned if I can find a way to contact someone from the team within Webmaster Central itself.I am unable to verify my site within Webmaster Central by either the tag or file method even though I've done both and they are deitinfely there. It keeps giving a server timeout however the site is fine.Can anyone offer any further advice?

    1395/12/27 8:43

بیشتر بخوانید