ماسک کروناویروس در هفته مد لندن

ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
خیلی ها نگران اوضاع از گسترش کروناویروس coronavirus هستند ، اما کسانی هستند که این فرصت را برای ایده های خلاقانه عالی می دانند.به عنوان مثال ، چرا یک ماسک با یک ظاهر ساده و محافظ معمولی را به یک نماد شیک تبدیل نکنیم؟ طراحان مشهور و در پشت سر آنها ، کارآفرین ها این فرصت را از دست ندادند تا مدلهای اصلی ماسک ها را درست کنند و ثابت کنند که حتی از این پارچه کاملاً محافظ می توانید یک لوازم جانبی مد درست کنید.
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
ماسک در هفته مد لندن.  / عکس
 
این ماسک هایی بود که به هفته آخر هفته مد لندن تبدیل شد. مدل های روشن توسط  Blonds ارائه شده است: "لوازم جانبی پزشکی" که توسط طراحان فیلیپ و دیوید ساخته شده اند.
 
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
ماسک برای مطابقت با لباس
 
Off-White همچنین طیف گسترده ای از ماسک های پزشکی را معرفی کرد. یک گزینه ماسک با و بدون آرم وجود دارد.
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
ماسک توسط مارسلو بورلون.  / عکس
توجه داشته باشید که تمام ماسک های مارک با قیمتی نسبتاً "بالا" به فروش می رسند. برای یکعدد ماسک از 200 هزار تومان و بیشتر هزینه خواهد شد.
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
ماسک در هفته مد.  / عکس: ویژگی های رکس
به هر حال ، تقریباً هیچ خریدار چینی در هفته مد لندن وجود نداشت. اما طراح چینی - Yuhan Wang  در این نمایش مد شرکت داشت. بینندگان اولین مجموعه انفرادی جلیقه های ویکتوریا را با کمر در چاپهای گل دیدند و با لباسهای توری ، به همراه جواهرات مروارید فانتزی ، تزیین کردند. وانگ از ممنوعیت سفر هوایی رنج نمی برد ، زیرا موفق شد از قبل به انگلیس پرواز کند.
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
ماسک ها روند فصلی در اروپا شدند.  / عکس
 
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
با این حال ، برخی از طراحان خارجی اعتراف کردند که به دلیل شیوع کروناویروس ، آنها نمی توانند مجموعه های خود را همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود ارائه دهند. به عنوان مثال ،ارائه نمایش مد با تمام شکوهش امکان پذیر نبود ، زیرا کارخانه های چین بسته شدند ، پیک ها کار نمی کردند و در نتیجه این مجموعه به نظر جالب نبود.
 
رئیس شورای مد انگلیس ، کارولین راش گفت که یکی از طراحان به هیچ وجه قادر به شرکت در این نمایش نیست ، زیرا مجموعه وی از یک کشور آسیای شرقی "به دلیل مشکلات حمل نقل ارسال نشده بود. راش افزود: تعداد شرکت کنندگان در سال جاری به دلیل شیوع کرونا ویروس کاهش چشمگیری داشته است و بسته شدن مسیر های حمل و نقل و تعطیلی کارخانه ها در چین البته به خوبی احساس می شود. و همه اینها به طور جدی بر صنعت مدو لباس تأثیر خواهد گذاشت.
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
ماسک به عنوان یک ویژگی مهم مجموعه های هفته مد.  / عکس
 
در همین حال ، در شبکه های اجتماعی ، ماسک های خلاقانه توسط مشترکان و ستارگان و کاربران عادی به اشتراک گذاشته شدند.
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
ماسک سیاه من: بهار برای من وحشتناک به نظر می رسید 
 
مجری تلویزیون و رادیو در آفریقا ، بازیگر Folu Storms. در جوایز انتخاب بینندگان ،جایزه سالانه جوایز تلویزیونی و فیلم، با نقاب خیره کننده ای ظاهر شد. ماسک او مانند لباسش ، با سنگهای رنگی تزئین شده بود.
ماسک کروناویروس در هفته مد لندن
فولو استورمز
به نظر می رسد که نه فقط مردم عادی  بلکه سلبریتی ها ، فهمیدند که پوشیدن ماسک به هیچ وجه شرم آور نیست و نشانه ترسو بودن نیست. ماسک در عین حال نمایشی از نگرش مسئولانه نسبت به خود و دیگران است.
 
 
مسلماً افراد معمولی نمی توانند ماسک هایی با بدلیجات یا نگین ها داشته باشند ، اما این فرصت را دارند که خلاقیت خود را نشان دهند. ماسک های قابل استفاده مجدد شیک ساخته شده از پارچه با الگوی متنوع قبلاً در بازار داخلی ظاهر شده اند ، اگرچه بیشتر آنها توسط بنگاه های کوچک و لباس مجلسی های شخصی ارائه می شود.
 
به عنوان مثال ، در اینترنت می توانید مجموعه ای از سه ماسک "صبح-روز-عصر" را ببینید که همراه با دو کیسه با رنگ های مختلف (در یکی می توانید ماسک های تمیز را ذخیره کنید ، و در دیگری - قبلاً استفاده شده).
دوخت ماسک در خانه
مجموعه ماسک های روزانه.  / عکس
 
انواع ماسک برای نوزادان ، آقایان و دختران که بسیار ساده می توانید خودتان در خانه آماده کنید. 
دوخت ماسک در خانه
طراحان برجسته.  / عکس
به هر حال ، روانشناسان معتقدند که پوشیدن ماسک بسیار مفید است. اگرچه در مورد اثربخشی استفاده از ماسک ها بحث های مداومی وجود دارد ، اما تأثیر روانشناختی در اینجا مهم است. پوشیدن ماسک در طی همه گیر شدن کروناویروس مانند "سدی" برای فرد ایجاد احساس امنیت و اطمینان بیشتر می کند و یک نگرش خوش بینانه باعث افزایش مقاومت بدن می شود. خوب ، سرگرمی در انتخاب و خرید ماسک های زیبا و شیک، و یا تولید این ماسک ها توسط خود فرد افکار مزاحم را دور می کند و به نوعی سرگرمی جذاب تبدیل می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید