ترفند خانگی برای از بین بردن سلولیت

دستور العمل خانگی برای از بین بردن سلولیت
بدون مراجعه به سالن های گران قیمت می توان از شر سلولیت در خانه خلاص شد.
4 ترفند خانگی برای از بین بردن سلولیت: 

 

ترفند خانگی برای از بین بردن سلولیت شماره 1

اثر ماساژ را با عسل ترکیب کنید. نواحی مشکل دار را با عسل آغشته کرده و کاملاً بمالید و ماساژ دهید. پس از آن ، دوش گرم بگیرید. یک حمام پانزده دقیقه ای با 500 گرم نمک دریا این اثر را تقویت می کند! اگر مرتبا دو تا سه بار در هفته این روش ها را تکرار کنید ، پس از یک ماه یک اثر قابل مشاهده ای را تجربه خواهید کرد و بعد از چند ماه با مشکل سلولیت که پا ها را در قسمت ران و پشت ران خیلی زشت می کند خداحافظی می کنید.
 

 

ترفند خانگی برای از بین بردن سلولیت شماره 2

یک اثر خوب توسط سرکه سیب رقیق شده با آب 1: 1 ، که روی پوست اعمال می شود ، ارائه می شود.سپس این قسمت از پوست را سلفون پیچیده و پس از نیم ساعت با آب گرم بشویید.
 

 

ترفند خانگی برای از بین بردن سلولیت شماره 3

کمپرس سلولیت با زنجبیل رنده شده یا سیب زمینی نیز مفید است. آنها چربی ها را می سوزانند ، باعث افزایش رنگ پوست و چروک ها را صاف می کنند.
 

 

ترفند خانگی برای از بین بردن سلولیت شماره 4

روغن های گیاهی (روغن زیتون، کرچک، کنجد، نارگیل، بادام و ....) برای مبارزه با سلولیت نیز مفید هستند ، اما اینکه چه نوع روغن برای شما مناسب است ، باید بصورت تجربی بیاموزید.
 
در هر صورت ، مهم نیست که چه روشی را انتخاب کنید ، قبل از آن با پزشک خود مشورت کنید . یک متخصص ماهیت سلولیت شما را بررسی کرده و آزمایش آلرژن ها را انجام می دهد. مواظب خودت باش!

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید