10 مرد خوش تیپ جذاب که با گریم در فیلم ها قابل شناسایی نیستند

هنرمندان گریم و آرایش می توانند هر فرد را به شخصی کاملا متفاوت تبدیل کنند. اما زمانی این قضیه جالب تر است که یک بازیگر توانایی متقاعد کردن تمام خصوصیات منفی کاراکتر خود را بر روی صفحه نمایش داشته باشد، حتی اگر در زندگی واقعی به نظر اینچنین نیاید.معمولا گاهی اوقات سخت است باور داشته باشیم که مبارزان اصلی فیلم ها و سریال های تلویزیونی سینمای جهان فراتر از تصویر خود هستند.
 
ما در sayarak.com انتظار نداشتیم در پشت ماسک برخی از این شخصیت های منفی، مردان خوش تیپ جذاب را ببینیم و حالا می خواهیم عکس های آنها را به شما نشان دهیم.

1. ایوان رئون

2. جوناس داسلر

جای تعجب نیست که این عکس برای بهترین گریم در جشنواره فیلم آلمان نامزد دریافت جایزه شد: هنرمندان گریم، جوناس خوش تیپ را تبدیل به یک روانپریش مضطرب کردند. 

3. هری لوید

بیان غلط او، میل به قدرت و اقدامات وحشتناک او را یکی از آنتاگونیست های اصلی فصل اول سریال ساخته است. 

4. نیل پاتریک هریس

به عنوان یک بازیگر جذاب، او به راحتی تصویر یک جنایتکار حریص و بد که خانواده بوردلر را ویران می کند، تصدیق می کند، گریم او ارزش ستایش از تیم هنرمندان گریمور دارد.

5.بیل اسکارسگارد

6. راس مارکواند

این یکی از اولین نقش های مهم 37 ساله راس مارکاند است، اما امیدوارم بتوانیم او را در نمایشنامه های آینده بیشتر از یک بار ببینیم.

7. دیوید تینانت

Bartemy Crouch - جوانتر به نظر میرسد یک شخص بی رحم، گاهی و با قدرت جادویی استثنایی. به طرز قانع کننده ای معلوم شد که دیوید تینانت بعدها نقش Killgrave را بازی کرد - آنتاگونیست اصلی فصل اول جسیکا جونز. در زندگی واقعی، دیوید کاملا شبیه یک تبه کار نیست، بلکه کاملا مخالف - یک شخص خوشایند و یک مرد خانواده نمونه است.

8. مایکل پیت

با تشکر از کارایی بازیگر و کار عظیم هنرمندان گریم، تصویر Hideo Kooze واقعا باعث ترس شد. در زندگی روزمره، مایکل یک مرد بسیار جذاب، موسیقیدان عالی و شوهر دوست داشتنی است.

9. اسکار آیزاک

برای تقریبا کل فیلم، ناتان تنها مانع بین کالب و آوا بود. تماشاگران که به عشقشان اعتقاد دارند، شاهکار اصلی این تصویر را دیدند. اما با پایان یافتن فیلم در مورد آن به وحشت افتاده می افتند.
 

10. زاک افران

همچنین داستان هایی وجود دارد که در آن شخصیت منفی و اصلی فیلم نیاز به زیبایی دارد. مثال خوب  Zac Efron به عنوان تد باندی است. این فیلم در مورد یک دیوانه واقعی است که در دهه 70 میلادی در ایالات متحده آمریکا فعالیت داشت. این زیبایی کاریزماتیکش بود که به او فرصت داد تا اعتماد قربانیان آینده را به دست آورد و بازیگر قطعا باید آن زیبایی را داشته باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید