چرا جراحی پلاستیک محبوب تر شده است 6 دلیل

چرا جراحی پلاستیک محبوب تر شده است
آخرین آمار نشان می دهد که در سال 2018، تعداد کل جراحی های پلاستیک در مقایسه با سال 2017 افزایش یافته است. بنابراین، در سال 2018، 4٪ عمل جراحی افزایش پستان انجام شد، 5٪ جراحی لیپوساکشن بیشتر، 2٪ جراحی بیشتر برای تغییر شکل بینی، 1٪ جراحی بیشتر در جراحی پلک انجام شد. متخصصان جراحی پلاستیک شش دلیل برای این که چرا مردم اغلب به جراحی پلاستیک روی آورده اند را عنوان نموده اند.
 

1. چهره ما اغلب بر روی صفحه نمایش دیده می شود

تلفن های همراه، شبکه های اجتماعی، شخصیت های دائمی و فیلم ها - همه اینها در حال حاضر فراوان است. ما دائما تصاویر خود را در جایی قرار می دهیم، به عنوان مثال به طور دائم در صفحه تلفن همراه اشخاص دیگر دیده می شویم. ما از این موضوع آگاه هستیم و سعی می کنیم فقط عکس های خوب را به شبکه ارسال کنیم و همچنین سعی می کنیم تا تعداد بیشتری از این عکس ها که زیبایی ما را نشان می دهند، را ارسال کنیم. از این رو میل به بهبود ظاهر  علاوه بر آرایش، اغلب با کمک جراحی پلاستیک افزایش یافته است.
 

2. مردم با جراحی پلاستیک راحت تر شده اند

این، دوباره، به توسعه فناوری اطلاعات کمک کرد. مردم شروع به تجربه خود در عمل جراحی پلاستیک آنلاین، به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و غیره کرده اند. در حال حاضر، برخی از بیماران حتی از جراحان می خواهند عکس های خود را در کلینیک های Instagram پست کنند. پیش از این، این یک نقص بزرگ بود. تحمل مردم برای رسیدن به زیبایی بالاتر رفته و در حال حاضر آنها سطح بالاتری از پذیرش را دارند.
 

3.جراحی پلاستیک در دسترس عموم است

چند سال پیش جراحی پلاستیک فقط برای افراد بسیار پولدار میسر بود. اکنون برای شهروندان عادی گران نیست و کاملا مقرون به صرفه است.
 

4.جراحی پلاستیک امن تر شده است

تکنولوژی، جراحی در پزشکی را امن تر کرده است. امروزه در اتاق عمل های پزشکان ابزار و تکنیک هایی وجود دارد که تنها 10 سال پیش می توانستند رویای آنها را ببیند.
 

5. جراحی پلاستیک می تواند برای سلامتی مفید باشد

جراحی پلاستیک تنها افزایش سایز سینه و لب های بزرگ نیست. آنها می توانند از مزایای بهداشتی برخوردار شوند و زندگی مردم را آسان تر کنند. حداقل کاهش سینه یا کاهش وزن را انجام دهند. امروز جراحی پلاستیک همیشه هوی و هوس نیست، گاهی اوقات، کمکی لازم برای بدن است.
 

6. جراحی پلاستیک باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود

در واقع، دانشمندان یک نظرسنجی را انجام دادند و در میان دلایل مکرری که به چه دلیلی مردم برای جراحی پلاستیک رفته اند؟ میل به کسب اعتماد به نفس از تمام موارد بیشتر بود. در طی سالها، این روند تغییری نکرده است، اما مردم بیشتر و بیشتر متوجه می شوند که می توانند به این پتانسیل اعتماد کنند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید