چه تحقیقی در زمینه آلرژی پوستی انجام شده است

در

محققان با حمایت موسسه ملی آرتروز و بیماری های اسکلتی عضلانی و پوست (NIAMS) و موسسات دیگر موسسه ملی سلامت (NIH) در حال به دست آوردن درک بهتر از علل آلرژی پوستی و چگونگی مدیریت، درمان و در نهایت، جلوگیری از آن هستند. برخی راه های امیدوار کننده تحقیق در زیر توضیح داده شده است.
ژنتیک : اگرچه نقش ژنتیک (وراثت) در آلرژی پوستی خانواده ها نامشخص مانده است. به نظر می رسد که بیش از یک ژن درگیر در این بیماری است.


تحقیقات با روشن شدن مسیر وراثتی بودن آلرژی پوستی مورد کمک قرار گرفته است. مطالعات نشان می دهد که کودکان در خطر رو به افزایشی برای گسترش این بیماری در صورتی که سابقه خانوادگی بیماری آلرژیک دیگر وجود داشته باشد، مانند تب یونجه یا آسم، هستند. این خطر به طور قابل توجهی اگر هر دو والدین بیماری آلرژیک داشته باشند، بالا است. بعلاوه، شخصی که برادر دوقلو (غیریکسان) او آلرژی پوستی داشته باشد، سه برابر احتمال ابتلا به آلرژی پوستی بیشتری دارد تا کسی که در مکان عمومی است. مطالعات قل های یکسان نشان می دهد که کسی که قل یکسان او آلرژی پوستی دارد حتی احتمال ابتلا به آلرژی پوستی او از کسی که در مکان های عمومی است بیشتر است. این یافته ها نشان می دهد که ژن ها نقش مهمی را در تعیین اینکه چه کسی به این بیماری مبتلا می شود را دارند.
هم چنین، دانشمندان جهش هایی را در ژن خاصی که نقشی در تولید پروتئینی به نام فیلاگرین بازی می کند، کشف کردند. پروتئین فیلاگرین به طور طبیعی در لایه خارجی تر پوست یافت می شود و عملکردی مانند جزئی از مانع پوست دارد.جهش ژن توانایی فیلاگرین را در نگهداری مانع طبیعی پوست مختل می کند و به نظر می رسد که عامل ژنتیکی ای باشد که افراد را مستعد گسترش آلرژی پوستی و بیماری های دیگری که مانع پوست در آنها به خطر می افتد، می گرداند.
محققان امیدوارند که به سوالات زیادی درمورد ژنتیک پاسخ دهند و ژن های دیگر مسئول مستعد کردن افراد برای گسترش آلرژی پوستی را تعیین کنند.
توسعه و نگهداری پوست : اکتشافات مربوط به اینکه چگونه بدن پوست را ایجاد کرده و حفظ می کند در جستجو برای علل و درمان های بیماری هایی شبیه آلرژی پوستی که در آن مانع پوست تجزیه می شود، مفید خواهد بود. محققان در حال تلاش برای پیدا کردن داروهایی هستند که در حال حاضر در بازار می تواند به ترمیم مانع پوست کمک کند. همچنین، آنها به دنبال ملانین، جزئی از پوستی که به آن رنگدانه می دهد، هستند تا ببینند که آیا ارتباطی بین تولید ملانین و تنظیم عملکرد پوست وجود دارد.
برای نوزادانی که ممکن است در معرض خطر بالای گسترش آلرژی پوستی باشند، محققان در حال تلاش برای کشف تاثیراتی هستند که مرطوب کننده ها ممکن است اگر بر پوست نوزاد قبل از ظهور علائم اعمال شود، داشته باشند. دیگران به دنبال این هستند که چه سلول هایی با استرس بوجود می آیند و چگونه آن سلول ها به تجزیه پوست کمک می کنند.
درک خارش : یکی از سخت ترین علائم آلرژی پوستی، خارش، است که برای تعیین مکانیسم ایجاد احساس خارش مورد مطالعه قرار گرفته اند. محققان در حال مطالعه این هستند که چگونه سیستم عصبی و سیستم ایمنی ارتباط برقرار می کنند و باعث التهاب، خارش و دردی که در آلرژی پوستی دیده می شود، می شوند. همچنین، در تلاشی برای شکستن چرخه خارش، محققان در حال بررسی هستند که چگونه مغر و پوست با هم کار می کنند تا باعث خاراندنی شوند که حتی خارش پوست را نیز بیشتر می کند.
عدم تعادل سیستم ایمنی بدن : محققان در حال تلاش برای درک نقش سلول های درختی که سلولهایی هستند که در پوست و باقت های دیگر بدن یافت می شوند و یک پاسخ ایمنی را آغاز می کنند، هستند. محققان دیگر در حال تلاش برای دیدن این هستند که چه عوامل دیگری نقشی در پاسخ ایمنی ، ایجاد التهابی مانند التهاب در آلرژی پوستی، بازی می کنند.
کنترل آلرژی پوستی
- جلوگیری از خاراندن یا مالش در هر زمان ممکن
- محافظت پوست از رطوبت بیش از حد، محرک ها و لباس های زمخت
- نگهداشتن دمای خنک و ثابت و سطح رطوبت سازگار
- محدود کردن قرار گرفتن در معرض گرد و خاک، دود سیگار، گرده ها و شوره بدن حیوانات.
- تشخیص و محدود کردن استرس عاطفی.
امید به آینده
اگرچه علائم آلرژی پوستی می تواند سخت و ناراحت کننده باشد، این بیماری می تواند با موفقیت مدیریت شود. افراد مبتلا به آلرژی پوستی می توانند زندگی سالم و سودباری داشته باشند. همانطور که دانشمندان در مورد آلرژی پوستی و علل آن بیشتر یاد می گیرند، آنها همچنان به درمان های موثر، و شاید، در نهایت، یک درمان نزدیک می شوند. (سیارک

- آلرژی پوستی چیست؟

- چه کسی آلرژی پوستی دارد؟

- علل آلرژی پوستی

- علائم آلرژی پوستی

- مراحل آلرژی پوستی

- تشخیص آلرژی پوستی

- عواملی که باعث بدتر شدن آلرژی پوستی می شوند.

- آلرژی پوستی و کیفیت زندگی

- درمان آلرژی پوستی در نوزادان و کودکان

- انواع اگزما - درماتیت

- گرده های آلرژی زا

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

مراحل آلرژی پوستی

در

(سیارک)  :هنگامی که آلرژی پوستی در مراحل نوزادی و کودکی اتفاق می افتد، در هر کودکی به طور متفاوت هم از نظر شروع و هم شدت علائم فرق می کند. در نوزادان، آلرژی پوستی معمولا از حدود 6 تا 12 هفتگی شروع می شود. این برای اولین بار ممکن است دور گونه ها و چانه به عنوان یک جوش تکه تکه ای صورت ظاهر شود که می تواند به قرمزی، پوسته پوسته شدن و تراوش از پوست توسعه یابد. پوست ممکن است عفونی شود. هنگامی که نوزاد پر تحرک تر شود و شروع به خزیدن کند، مناطق در معرض، مانند بخش های داخلی و خارجی بازوها و پاها هم ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد. نوزاد مبتلا به آلرژی پوستی ممکن است بخاطر خارش و ناراحتی از این بیماری بی قرار و تحریک پذیر شود.


در کودکی، جوش تمایل به وقوع در پشت زانوها و داخل آرنج؛ در دو طرف گردن؛ دور دهان؛ و روی مچ دست، مچ پا و دست ها دارد. اغلب جوش با کرک هایی شروع می شود که هنگامی که خاریده می شود، سخت و پوسته پوسته می شود. پوست دور لب ها ممکن است ملتهب شود و لیسیدن دائم آن منطقه ممکن است منجر به ترک های کوچک و دردناک در پوست دور دهان شود.
در برخی کودکان، این بیماری برای یک مدت طولانی رو به بهبودی می رود، ولی فقط زمانی برمی گردد که شروع بلوغ باشد و هورمون ها، استرس و استفاده از محصولات درمانی یا لوازم آرایش تحریک کننده پوست ممکن است باعث شود که این بیماری عود کند. (سیارک
اگرچه تعدادی از افرادی که آلرژی پوستی گسترش یافته مانند کودکان دارند، علائمی مانند بزرگسالان را نیز تجربه می کنند. احتمال این نیز هست که این بیماری ابتدا در بزرگسالی شروع شود. الگوی آن در بزرگسالان شبیه الگوی دیده شده در کودکان است؛ فقط این که این بیماری ممکن است فقط در بخش های کمی از بدن گسترده یا محدود شود. بطور مثال، فقط دست ها یا پاها ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد و خشک، خارش دار، قرمز و ترک دار شود. الگوهای خواب و عملکرد کار ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد و استفاده طولانی مدت از داروها برای درمان آلرژی پوستی ممکن است باعث عوارض شود. بزرگسالان مبتلا به آلرژی پوستی نیز گرایشی نسبت به درماتیت تماسی محرک در جایی که پوست از تماس با مواد شوینده، پشم، اصطکاک لباس یا محرک های بالقوه دیگر، قرمز و ملتهب می شود، دارند. این به احتمال زیاد در مشاغل مربوط به شستن مکرر دست ها یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی رخ می دهد. در برخی افراد جوشی دور نوک سینه های آنها گسترش می یابد. درمان این علائم موضعی دشوار است. زیرا در بزرگسالان ممکن است آب مروارید نیز گسترش یابد، پزشک ممکن است بطور منظم معاینه چشم را توصیه کند. (سیارک

- آلرژی پوستی چیست؟

- چه کسی آلرژی پوستی دارد؟

- علل آلرژی پوستی

- علائم آلرژی پوستی

- تشخیص آلرژی پوستی

- عواملی که باعث بدتر شدن آلرژی پوستی می شوند.

- آلرژی پوستی و کیفیت زندگی

- درمان آلرژی پوستی در نوزادان و کودکان

- انواع اگزما - درماتیت

- گرده های آلرژی زا

- چه تحقیقی در زمینه آلرژی پوستی انجام شده است

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. (سیارک

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

آلرژی پوست (نوعی از اگزما)

در

این مقاله برای کسانی است که آلرژی پوستی (اغلب "اگزما" نامیده می شود) دارند، والدین و مراقبان کودکان مبتلا به آلرژی پوستی و دیگران که به یادگیری بیشتر در مورد این بیماری علاقمندند. این مقاله بیماری و علائم آن را شرح می دهد و شامل اطلاعاتی راجع به تشخیص و درمان و نیز تلاش های پژوهش حاضر که توسط موسسه ملی آرتروز و بیماری های اسکلتی عضلانی و پوست (NIAMS) و اجزای دیگر دپارتمان امریکایی موسسات ملی خدمات انسانی و سلامت (NIH) حمایت می شوند. همچنین مسائلی مانند مراقبت از پوست و کیفیت زندگی افراد مبتلا به آلرژی پوستی بحث می شود. اگر شما سوالات بیشتری پس از خواندن این مقاله داشتید، شما شاید بخواهید که آنها را به پزشک خود یا متخصص اطفال مطرح کنید.


- آلرژی پوستی چیست؟

- چه کسی آلرژی پوستی دارد؟

- علل آلرژی پوستی

- علائم آلرژی پوستی

- مراحل آلرژی پوستی

- تشخیص آلرژی پوستی

- عواملی که باعث بدتر شدن آلرژی پوستی می شوند.

- آلرژی پوستی و کیفیت زندگی

- درمان آلرژی پوستی در نوزادان و کودکان

- انواع اگزما - درماتیت

- گرده های آلرژی زا

- چه تحقیقی در زمینه آلرژی پوستی انجام شده است

آلرژی پوستی چیست؟
آلرژی پوستی یک بیماری مزمن (طولانی مدت) است که پوست را تحت تاثیر می گذارد. این بیماری مسری نیست؛ این بیماری نمی تواند از شخصی به شخص دیگر منتقل شود. کلمه "درماتیت" به معنی التهاب پوستی است. "آتوپیک" به گروهی از بیماری ها مربوط است که در آنها اغلب تمایل ارثی برای گسترش بیماری های حساسیتی مانند آسم و تب یونجه وجود دارد. در آلرژی پوستی، پوست به شدت خارش دار می شود. خاراندن منجر به قرمزی، تورم، ترک خوردگی، "ترشح" مایع شفاف، و در نهایت پوست انداختن و پوسته پوسته شدن می شود. در اکثر موارد، دوره های زمانی ای وجود دارد که بیماری در آن زمان بدترین حالت ممکن است (که تشدید یا عود نامیده می شود) و پس از آن دوره هایی هستند که در آن پوست کاملا بهبود یافته یا پاک می شود (بهبودی نامیده می شود). در حالی که کودکان مبتلا به آکنه بزرگتر می شوند، بیماری پوستشان بهبود یافته یا کاملا ناپدید می شود، هرچند پوستشان اغلب خشک باقی می ماند و به راحتی تحریک می شود. در دیگران، آلرژی پوستی همچنان مشکل مهمی در بزرگسالی می شود.(سیارک
چه کسی آلرژی پوستی دارد؟
آلرژی پوستی خیلی زیاد رایج است. آلرژی پوستی به طور برابر در مردان و زنان اتفاق می افتد و حدود 9 تا 30 درصد مردم ایالات متحده را تحت تاثیر می گذارد. اگرچه آلرژی پوستی ممکن است در هر سنی رخ دهد، این بیماری باید اغلب در نوزادی و کودکی شروع شود. شروع آن پس از 30 سالگی کمتر شایع است و اغلب به واسطه قرار گرفتن پوست در شرایط سخت یا مرطوب بوجود می آید. مردمی که در شهرها و آب و هوای خشک زندگی می کنند، به نظر می رسد که احتمال گسترش این بیماری در آنها بیشتر است. (سیارک

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

مترجم توسط itrans.ir  

نظرات

در ادامه بخوانید...

آلرژی پوستی و کیفیت زندگی

در

اگرچه علائم آلرژی پوستی می تواند سخت و ناراحت کننده باشد، این بیماری می تواند با موفقیت مدیریت شود. افرادی مبتلا به آلرژی پوستی می توانند زندگی های سالم و پرباری داشته باشند. کلیدهای کیفیت زندگی بستگی به اطلاعات کافی داشتن؛ آگاه بودن از علائم و علت احتمالی آنها؛ و توسعه مشارکت با بیمار یا اعضای خانواده مراقب، پزشک، و دیگر متخصصان سلامت دارد. 


هنگامی که کودکی آلرژی پوستی دارد، کل خانواده ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرند. این امر که اگر خانواده حمایت اضافی برای کمک به آنها برای از عهده برآمدن استرس و نا امیدی مرتبط با بیماری کنند، مفید است. کودک ممکن است ایرادگیر شود و نگهداری او از خاراندن و مالش پوستش سخت و غیر ممکن باشد. پرت کردن حواس کودک و ارائه فعالیت هایی که دست های او را مشغول نگه دارد، مفید است اما نیازمند تلاش زیادی برای بخشی از خانواده یا پرستاران است. موضوع دیگر مربوط به چهره خانواده ها در اجتماع و استرس عاطفی مربوط به تغییرات در ظاهر ایجاد شده با آلرژی پوستی است. کودک ممکن است به سختی در مدرسه یا با روابط اجتماعی رو در رو شود و ممکن است نیاز به پشتیبانی اضافی و تشویق از طرف اعضای خانواده داشته باشد.(سیارک
بزرگسالان مبتلا به آلرژی پوستی می توانند کیفیت زندگی خود را با مراقبت منظم پوست خود و مواظب بودن از تاثیرات این بیماری و چگونگی درمان آن، بالا ببرند. بزرگسالان باید یک رژیم مراقبت از پوست را بعنوان بخشی از روال روزانه خود که می تواند به عنوان شرایط و وضعیت پوست در حال تغییر آداپته شود، توسعه دهند. مدیریت استرس و تکنیک های آرامش اعصاب ممکن است به کاهش احتمال عود کمک کند. گسترش شبکه ای از پشتیبانی ها که شامل خانواده، دوستان، متخصصان سلامت و گروه ها یا سازمان های حمایتی می تواند سودمند باشد. اضطراب مزمن و افسردگی ممکن است با روان درمانی، تسلی یابد.
شناخت شرایطی که خارش به احتمال زیاد رخ می دهد نیز ممکن است کمک کند. برای مثال، بیماران زیادی یافته اند که آنها زمانی که بیکار هستند، بیشتر پوست خود را می خارانند و آنها زمانی که درگیر فعالیت هایی هستند که دست آنها را مشغول نگه می دارد، بهتر عمل می کنند. مشاوره نیز ممکن است برای شناسایی یا تغییر اهداف شغلی درصورتی که شغلی شامل ارتباط با محرک ها یا شامل شستشوی مکرر دست باشد، مانند کار در آشپزخانه یا فروشگاه خرید و فروش ماشین، مفید باشد.
نکاتی برای همکاری با پزشک خود
- ارائه کامل و دقیق اطلاعات پزشکی
- تهیه لیستی از سوالات و نگرانی های خود برای پیشرفت
- صادق بودن و به اشتراک گذاشتن نقطه نظرات خود با پزشک
- درخواست در صورت لزوم برای توضیحات واضح یا بیشتر
- صحبت با اعضای دیگر تیم مراقبت سلامت، مانند پرستار، درمان گران، یا داروسازان
- شک نکردن برای بحث کردن درمورد موضوعات حساس با پزشک خود
- بحث در مورد تغییرات در درمان پزشکی یا داروها با پزشک خود(سیارک
آلرژی پوستی و واکسیناسیون علیه آبله
اگرچه دانشمندان در حال کار برای گسترش واکسن های امنتر هستند، افراد مبتلا به آلرژی پوستی ( یا اگزما) نباید واکسن آبله فعلی را بزنند. با توجه به مراکز کنترل و پیش گیری بیماری (CDC)، یک سازمان دولتی امریکایی، اشخاصی که آلرژی پوستی داشته اند، حتی اگر در وضعیت خفیف یا لزوما غیر فعال باشند، احتمال گسترش عارضه جدی در صورت قرار گرفتن در معرض ویروس از واکسن آبله خواهند بود.
افرادی که آلرژی پوستی دارند باید هنگامی که وارد ارتباط فیزیکی نزدیک با شخصی که به تازگی واکسینه شده است، احتیاط کنند و مطمئن شوند که شخص واکسینه شده قسمت واکسن زده را پوسانده یا اقدامات حیاتی دیگر را تا زمانی که زخمش بیفتد (حدود 3 هفته) انجام داده است. کسانی که ارتباط فیزیکی با اشخاص واکسینه شده ای که محل واکسن آنها بهبود نیافته یا با ملافه آنها یا دیگر وسایلی که ممکن است توسط آن منطقه لمس شده باشد، دارند، باید به پزشک خود، مخصوصا اگر آنها یک جوش جدید یا غیر معمول داشته باشند، اطلاع دهند.
در طول شیوع آبله، این توصیه های واکسیناسیون ممکن است تغییر کند. افراد مبتلا به آلرژی پوستی که در معرض آبله قرار می گیرند، باید با دکتر خود راجع به واکسیناسیون مشورت کنند.
اطلاعات اضافی راجع به آلرژی پوستی و واکسیناسیون آبله در CDC در دسترس است  (سیارک

- آلرژی پوستی چیست؟

- چه کسی آلرژی پوستی دارد؟

- علل آلرژی پوستی

- علائم آلرژی پوستی

- مراحل آلرژی پوستی

- تشخیص آلرژی پوستی

- عواملی که باعث بدتر شدن آلرژی پوستی می شوند.

- درمان آلرژی پوستی در نوزادان و کودکان

- انواع اگزما - درماتیت

- گرده های آلرژی زا

- چه تحقیقی در زمینه آلرژی پوستی انجام شده است

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.

مترجم توسط itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

اسپری مخصوص برای تغییر ژنتیک گیاهان ساخته شد

در

(سیارک) : محققین استرالیایی یک اسپری ژن خاموش‌کن ساخته اند که گیاهان را بدون تغییر واقعی در DNA، اصلاح می کند.
این اختراع به این معنی است که می‌توان محصولات مقاوم تر به ویروس و خشکی داشت بدون اینکه اصلاح ژنتیکی شوند. این تیم امیدوار است این اسپری، دری به سوی تولید گیاهان سازگار با محیط زیست در آینده باشد که در شرایط سخت تری نیز پرورش داده شوند و متکی بر اصلاحات ژنتیکی نباشند.

نینا میتر از دانشگاه کوئینزلند می گوید "ما بر این باوریم این محصول قدمی برای تغییرات در محیط زیست پایدار و حفاظت از محصولات زراعی باشد.”

سایر محققین در گذشته اسپری های مشابهی تولید کرده اند اما این تیم می گوید اسپری آن‌ها توانسته است تنها با یک بار اسپری از گیاه تنباکو تا روز نسبت به ویروس حفاظت کند، که طولانی ترین نتیجه به دست آمده تاکنون است.

 

اسپری مخصوص تغییر ژنتیک گیاهان چگونه کار می کند؟

این اسپری با نام BioClay، به طور فعال DNA گیاهان را تغییر نمی دهد. در عوض سیستم دفاعی سلول های گیاه را برای مقابله با عفونت های ویروسی دستکاری می کند، که در این صورت به طور موقت جلوی بیان ژن را می گیرد.زمانی که ویروس ها به سلول حمله می‌کنند، سلول ها برخی RN های ویروسی را قطع کرده تا قطعات کوچکی از RNA دو برابر استاندارد بسازند. این روند تداخل RNA(یا به طور ساده تر RNAi) گفته می شود، و زمانی که RNAi یک RNA استاندارد را شناسایی می کند به آن وصل شده و آن را تنزل می دهد.

 

همان‌طور که ممکن است به یاد داشته باشید، DNA به RNA ترجمه می‌شود، که سپس از سلول بیرون رفته و ایجاد پروتئین می کند. اما اگر RNA شکسته شود، هیچ پروتئینی ساخته نشده و DNA خاموش می شود و نمی‌تواند هیچ تغییری در گیاه ایجاد کند.

دانشمندان می توانند با استفاده از RNAی ژن هایی که می خواهند در RNAi خاموش شود، این روند را غیرفعال کنند. زمانی که این کار را انجام می‌دهند، هیچ ویروسی در واقع معرفی نمی‌شود، بلکه به گیاه حقه می‌زنند تا RNA خود را به عنوان ویروس شناسایی کند که باعث فعال شدن سیستم ایمنی شده و بیان ژن را خاموش می‌کند، بدون اینکه توالی DNA را دستکاری کند.

 

در گذشته اسپری هایی که از همین رویکرد استفاده می‌کردند، تنها چند روز دوام داشت زیرا RNA سریع می شکند. و برای کشاورزان استفاده از آن‌ها چند بار پشت سرهم مقرون به صرفه نیست. برای طولانی تر کردن تاثیر آن، این تیم از گیاه تنباکو که معمولا مستعد پذیرش ویروس است، یک RNA برداشته و آن را با نانو ذرات رس با بار مثبت ترکیب کردند.

 

این نانوذرات رس از ورق های مواد معدنی ساخته شده اند که به طور منفی با RNA باردار شده و به تدریج می شکنند تا وارد سلول شوند. همین امر باعث طولانی تر شدن روند خاموش کردن بیان ژن می شود.اسپری های مشابه پیش ازاین تا ۱۰۰،۰۰۰ دلار به ازای هر گرم می‌رسید اما امکان دارد محصول جدید تا ۲ دلار به ازای هر گرم برسد.

نظرات

از این دانشمندا هر چی بگه بر میاد!!!!!۱۳۹۵/۱۰/۲۸

در ادامه بخوانید...

ویژگی افرادی که بیش از 100 سال زندگی می کنند 9 مورد

در
Long-liver ها افرادی هستند که عمر طولانی، آنها را از افراد عادی متمایز می کند. ژنتیک به طور دقیق در مورد چنین مواردی به منظور درک آنچه که باعث طول عمر در این افراد می شود مطالعه می کند و برخی از ویژگی های مشترک در آنها واقعا یافت.
 
ما در sayarak.com  علاقه مند به نظریه های تازه پزشکی هستیم. به خصوص اگر آنها بتوانند به زندگی طولانی تر کمک کنند. این بار برای شما یک لیست از ویژگی های مشترک اکثر افرادی با سن بالا را جمع آوری کرده ایم.

استعداد ژنتیکی برای عمر طولانی

ویژگی افرادی که بیش از 100 سال زندگی می کنند 9 مورد
ژن ها اولین چیزی است که دانشمندان در مورد آن برای افراد با عمر طولانی موافقند. و اگرچه هنوز ژنهای طول عمر پیدا نشده است، اما در میان چنین افرادی شباهتی وجود دارد. اکثریت کسانی که نزدیک به یک قرن، زندگی طولانی داشته اند. به عنوان مثال، در خانواده جین کالمن که تا 5 نسل را دیده اند، ژنتیک بسیار مهم بوده است
 
علاوه بر این، دانشمندان تعدادی جهش ژنتیکی مشابهی را کشف کرده اند که در افرادی یافت می شود که برای 100 سال یا بیشتر زندگی کرده اند. شاید به لطف آنها سن بیولوژیکی این افراد 10 تا 30 سال کمتر از زمان بندی باشد.
 

2. تغذیه متوسط برای داشتن عمر طولانی

وزن طبیعی و تغذیه متوسط،  این همه  ی صد ساله ها را متمایز می کند. در میان  ژاپنی ها ، که در میان آنها پیر ترین مردم جهان وجود دارد، سبک زندگی به این گونه است که شما باید در زمان غذا خوردن تا 80٪ اشباع شوید، یعنی هنگام دست کشیدن از غذا کمی گرسنه باشید. ژاپن به عنوان شناخته شده از نطر عمر طولانی از سایر کشورها این نظریه را تایید می کند:  شاخص توده بدن در آنها حتی کمی پایین تر از حد معمول بود.
 

3. رژیم های مدیترانه و ژاپنی برای داشتن عمری طولانی

طولانی ترین دوره زندگی در میان ساکنان ژاپن است و پیرترین زن جهان در  جنوب فرانسه زندگی می کند. متخصصان تغذیه این مکان را در سیاره  به عنوان مرفه ترین شناخته اند. ژاپنی ها در رژیم مدیترانه ای، مقدار زیادی ماهی و غذاهای دریایی، روغن زیتون فرانسه، بسیاری از سبزیجات و میوه ها را مصرف می کنند. همه اینها بسیار مفیدتر از گوشت قرمز ، انواع سس های چرب و دیگر غذاهایی است که در بسیاری از کشورها محبوب هستند.
 

4. فعالیت اجتماعی برای داشتن عمر طولانی

طول عمر با فقدان تغییرات ذهنی مشخصه افراد در سن آنها مشخص شده است. آنها از بیماری آلزایمر یا دیگر آسیب های مغزی رنج می برند. بسیاری از دانشمندان بر این باورند که همراه با ژنتیک، حفظ مغز فعالیت خود را در جامعه تضمین می کند. به عنوان مثال، آمریکایی گرترود وایوار در کلاس های بازنشستگان حتی پس از تولد 115 سالگی خود حضور یافت. بیشتر مادران با عمر طولانی به فعالیت های اجتماعی ادامه می دهند.
 

5. ورزش منظم برای داشتن عمر طولانی

تمرینات فیزیکی به صورت قابل ملاحظه ای به  زندگی طولانی تر کمک می کنند و کسانی که بیش از صد سال عمر کرده اند ، گواه آن هستند. از جوانی خود، اکثر آنها به ورزش ادامه دادند و این عادت را تا سن پیری حفظ کردند: به عنوان مثال، جین کالمن دوچرخه سواری کرد.
 

6. فعالیت های ذهنی برای داشتن عمری طولانی

با گذشت زمان، مشغول شدن به کار فکری دشوارتر می شود، با این حال، کسانی که طولانی مدت زندگی می کنند، همچنان این کار را برای یک سالخوردگی بزرگ انجام می دهند. تقریبا تمام صد ساله ها تا زمان مرگ ذهن روشن داشتند: محققان ثبت کرده اند که حتی در 115 سال، بسیاری از آنها میتوانستند معما های پیچیده ریاضی را حل کنند و کتاب های پیچیده ای را بخوانند. فقدان فعالیت های فکری باعث تشدید پیری مغز می شود و موجب توسعه مشکلات در کار مغز می شود.
 
 

7. برقراری ارتباط با افراد جوان برای داشتن عمر طولانی

دانشمندان متوجه شده اند که در بزرگسالی، برقراری ارتباط با جوانان تاثیر مثبتی بر وضعیت روحی دارد و به شما امکان می دهد، احساس جوان تر بودن کنید. افرادی که خیلی کار می کنند یا با کسانی که جوان هستند ارتباط برقرار می کنند، اغلب از همسالانشان بهترهستند.
 
علاوه بر این، برقراری ارتباط با نسل جوان باعث می شود که شما بیشتر مورد نیاز و معنی دار باشید. اگر ما در مورد طول عمر صحبت کنیم،  ماری سایمون کاپانی ، که 113 سال سن داشت، هرگز فرزند نداشت، اما با برادرزاده و خواهرزاده اش در ارتباط نزدیک بود، همچنین به عنوان یک کتابدار با سن بالا بسیار سعی داشت و دوست داشت با مردم ارتباط برقرار کند.
 

8. زندگی معنوی غنی برای داشتن عمر طولانی

تقریبا تمام صد ساله ها به خدا اعتقاد داشتند و پیروان نوعی دین بودند. دانشمندان می گویند: توسعه معنویت واقعا می تواند باعث زندگی طولانی تر شود. در عین حال، کاملا فرقی ندارد که آیا یک فرد کاتولیک یا یک بودایی است یا نه، اول از همه جامعه اجتماعی است که مردم مذهبی احساس می کنند. به عنوان مثال، کسانی که به طور فعال در زندگی جامعه یا سازمان مذهبی خود شرکت می کنند، به عنوان یک قاعده، یک دایره ای بزرگ از ارتباطات دارند. و افرادی که در اطراف آنها بسیاری از افراد دوست داشتنی را احساس می کنند شادتر هستند، کمتر استرس را تجربه می کنند و کمتر از بیماری های قلبی عروقی رنج می برند.
 

9. در هوای تازه کار کنید تا عمر طولانی داشته باشید

بسیاری از کسانی که بیش از 100 سال سن داشتند، به کار فیزیکی مشغول بودند و زمان زیادی را در طبیعت می گذراندند. دانشمندان متوجه شده اند که در یکی از مناطق یونان، که دامداری و نگهداری از دام های گوسفندی نوع فعالیت غالب بودند، میانگین سن طولانی تر از سایر نقاط کشور بود و این وضعیت مشابهی برای سایر کشورها مانند ایتالیا است.
 
به احتمال زیاد، ورزش منظم، بوم شناختی خوب و تغذیه متوسط، این افراد را برای حفظ مناسب و زندگی طولانی تر از همسالانشان متمایز می کند. علاوه بر این، کار کردن روی زمین استرس را کاهش می دهد ، رفاه را بهبود می بخشد و عزت نفس را افزایش می دهد. و برای رسیدن به این هدف، شما نیازی به تغییر اساسی فعالیت ها ندارید - باغبانی به اندازه کافی سرگرم کننده است.
 
پس از 80 سال، خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی کاهش می یابد.
دانشمندان به کشف غیرعادی دست یافته اند: ممکن است که سن، خود به آنها کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی زندگی کنند.کسانی که بیش تر از میانگین 80 ساله هستند، تومورهای بدخیم یا بیماری های سیستم قلبی عروقی را کمتر می گیرند .در صورتی که این ها شایع ترین علل مرگ برای افراد در سراسر جهان هستند.
 
زندگی طولانی رویای بسیاری از ما است . اما، با توجه به تجربه افراد 100 ساله و بالاتر، 50 درصد عملی کردن آن به شما بستگی دارد. آیا شما دوستان یا بستگانی دارید که زندگی بسیار طولانی داشته اند؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

دختر 11 ساله که معلوم شد پسر است

در
دختر 11 ساله که معلوم شد پسر است
یک دختر 11 ساله در چین به طور تصادفی معلوم شد که پسر است!
در طول یک آزمایش ژنتیک ، که پدر و مادر دختر به عنوان یک آزمایش ساده انجام دادند، معلوم شد که دخترشان در واقع یک پسر است.
 
پس از ورود به دبیرستان، از والدین یک دختر 11 ساله خواسته شد که یک آزمایش ژنتیکی انجام دهند. این یک آزمایش پزشکی ساده است که در لیست اسناد برای پذیرش دبیرستان می باشد و برای تجزیه و تحلیل فرستاده میشود، دختر 11 ساله با لباس زیبای دخترانه برای آزمایش رفت اما یک هفته بعد نتایج تکان دهنده ای به دست آمد.
 
پزشکان به والدین گفتند که دخترشان یک کروموزوم Y دارد که فقط در مردان وجود دارد. اما واقعیت این است که بیضه ها در حفره شکم باقی مانده اند. در نتیجه، پسر کل زندگی خود را مانند یک دخترزندگی کرده است. 
 
پزشکان گفتند لازم است تا در اسرع وقت انجام عملیات برای بازگرداندن عملکرد طبیعی اندام تناسلی را انجام دهند، در غیر این صورت در آینده ممکن است این فرد مشکلاتی داشته باشد.
 
اما والدین بسیار نگرانند که فرزند آنها که در تمام عمر خود یک زندگی دخترانه داشته، به همین ترتیب رفتار کند. والدین این دختر می گویند: او دوست داشت لباس های زیبا بپوشد، با دختران دیگر بازی کند و غیره. به این ترتیب، کودک به طور کامل خودش را یک دختر می داند.در حال حاضر والدین خود را متهم می کنند که به ساختار عجیب اندام تناسلی تناسلی کودک توجه نکرده اند.

نظرات

در ادامه بخوانید...