ویژگی افرادی که بیش از 100 سال زندگی می کنند 9 مورد

در
Long-liver ها افرادی هستند که عمر طولانی، آنها را از افراد عادی متمایز می کند. ژنتیک به طور دقیق در مورد چنین مواردی به منظور درک آنچه که باعث طول عمر در این افراد می شود مطالعه می کند و برخی از ویژگی های مشترک در آنها واقعا یافت.
 
ما در sayarak.com  علاقه مند به نظریه های تازه پزشکی هستیم. به خصوص اگر آنها بتوانند به زندگی طولانی تر کمک کنند. این بار برای شما یک لیست از ویژگی های مشترک اکثر افرادی با سن بالا را جمع آوری کرده ایم.

استعداد ژنتیکی برای عمر طولانی

ویژگی افرادی که بیش از 100 سال زندگی می کنند 9 مورد
ژن ها اولین چیزی است که دانشمندان در مورد آن برای افراد با عمر طولانی موافقند. و اگرچه هنوز ژنهای طول عمر پیدا نشده است، اما در میان چنین افرادی شباهتی وجود دارد. اکثریت کسانی که نزدیک به یک قرن، زندگی طولانی داشته اند. به عنوان مثال، در خانواده جین کالمن که تا 5 نسل را دیده اند، ژنتیک بسیار مهم بوده است
 
علاوه بر این، دانشمندان تعدادی جهش ژنتیکی مشابهی را کشف کرده اند که در افرادی یافت می شود که برای 100 سال یا بیشتر زندگی کرده اند. شاید به لطف آنها سن بیولوژیکی این افراد 10 تا 30 سال کمتر از زمان بندی باشد.
 

2. تغذیه متوسط برای داشتن عمر طولانی

وزن طبیعی و تغذیه متوسط،  این همه  ی صد ساله ها را متمایز می کند. در میان  ژاپنی ها ، که در میان آنها پیر ترین مردم جهان وجود دارد، سبک زندگی به این گونه است که شما باید در زمان غذا خوردن تا 80٪ اشباع شوید، یعنی هنگام دست کشیدن از غذا کمی گرسنه باشید. ژاپن به عنوان شناخته شده از نطر عمر طولانی از سایر کشورها این نظریه را تایید می کند:  شاخص توده بدن در آنها حتی کمی پایین تر از حد معمول بود.
 

3. رژیم های مدیترانه و ژاپنی برای داشتن عمری طولانی

طولانی ترین دوره زندگی در میان ساکنان ژاپن است و پیرترین زن جهان در  جنوب فرانسه زندگی می کند. متخصصان تغذیه این مکان را در سیاره  به عنوان مرفه ترین شناخته اند. ژاپنی ها در رژیم مدیترانه ای، مقدار زیادی ماهی و غذاهای دریایی، روغن زیتون فرانسه، بسیاری از سبزیجات و میوه ها را مصرف می کنند. همه اینها بسیار مفیدتر از گوشت قرمز ، انواع سس های چرب و دیگر غذاهایی است که در بسیاری از کشورها محبوب هستند.
 

4. فعالیت اجتماعی برای داشتن عمر طولانی

طول عمر با فقدان تغییرات ذهنی مشخصه افراد در سن آنها مشخص شده است. آنها از بیماری آلزایمر یا دیگر آسیب های مغزی رنج می برند. بسیاری از دانشمندان بر این باورند که همراه با ژنتیک، حفظ مغز فعالیت خود را در جامعه تضمین می کند. به عنوان مثال، آمریکایی گرترود وایوار در کلاس های بازنشستگان حتی پس از تولد 115 سالگی خود حضور یافت. بیشتر مادران با عمر طولانی به فعالیت های اجتماعی ادامه می دهند.
 

5. ورزش منظم برای داشتن عمر طولانی

تمرینات فیزیکی به صورت قابل ملاحظه ای به  زندگی طولانی تر کمک می کنند و کسانی که بیش از صد سال عمر کرده اند ، گواه آن هستند. از جوانی خود، اکثر آنها به ورزش ادامه دادند و این عادت را تا سن پیری حفظ کردند: به عنوان مثال، جین کالمن دوچرخه سواری کرد.
 

6. فعالیت های ذهنی برای داشتن عمری طولانی

با گذشت زمان، مشغول شدن به کار فکری دشوارتر می شود، با این حال، کسانی که طولانی مدت زندگی می کنند، همچنان این کار را برای یک سالخوردگی بزرگ انجام می دهند. تقریبا تمام صد ساله ها تا زمان مرگ ذهن روشن داشتند: محققان ثبت کرده اند که حتی در 115 سال، بسیاری از آنها میتوانستند معما های پیچیده ریاضی را حل کنند و کتاب های پیچیده ای را بخوانند. فقدان فعالیت های فکری باعث تشدید پیری مغز می شود و موجب توسعه مشکلات در کار مغز می شود.
 
 

7. برقراری ارتباط با افراد جوان برای داشتن عمر طولانی

دانشمندان متوجه شده اند که در بزرگسالی، برقراری ارتباط با جوانان تاثیر مثبتی بر وضعیت روحی دارد و به شما امکان می دهد، احساس جوان تر بودن کنید. افرادی که خیلی کار می کنند یا با کسانی که جوان هستند ارتباط برقرار می کنند، اغلب از همسالانشان بهترهستند.
 
علاوه بر این، برقراری ارتباط با نسل جوان باعث می شود که شما بیشتر مورد نیاز و معنی دار باشید. اگر ما در مورد طول عمر صحبت کنیم،  ماری سایمون کاپانی ، که 113 سال سن داشت، هرگز فرزند نداشت، اما با برادرزاده و خواهرزاده اش در ارتباط نزدیک بود، همچنین به عنوان یک کتابدار با سن بالا بسیار سعی داشت و دوست داشت با مردم ارتباط برقرار کند.
 

8. زندگی معنوی غنی برای داشتن عمر طولانی

تقریبا تمام صد ساله ها به خدا اعتقاد داشتند و پیروان نوعی دین بودند. دانشمندان می گویند: توسعه معنویت واقعا می تواند باعث زندگی طولانی تر شود. در عین حال، کاملا فرقی ندارد که آیا یک فرد کاتولیک یا یک بودایی است یا نه، اول از همه جامعه اجتماعی است که مردم مذهبی احساس می کنند. به عنوان مثال، کسانی که به طور فعال در زندگی جامعه یا سازمان مذهبی خود شرکت می کنند، به عنوان یک قاعده، یک دایره ای بزرگ از ارتباطات دارند. و افرادی که در اطراف آنها بسیاری از افراد دوست داشتنی را احساس می کنند شادتر هستند، کمتر استرس را تجربه می کنند و کمتر از بیماری های قلبی عروقی رنج می برند.
 

9. در هوای تازه کار کنید تا عمر طولانی داشته باشید

بسیاری از کسانی که بیش از 100 سال سن داشتند، به کار فیزیکی مشغول بودند و زمان زیادی را در طبیعت می گذراندند. دانشمندان متوجه شده اند که در یکی از مناطق یونان، که دامداری و نگهداری از دام های گوسفندی نوع فعالیت غالب بودند، میانگین سن طولانی تر از سایر نقاط کشور بود و این وضعیت مشابهی برای سایر کشورها مانند ایتالیا است.
 
به احتمال زیاد، ورزش منظم، بوم شناختی خوب و تغذیه متوسط، این افراد را برای حفظ مناسب و زندگی طولانی تر از همسالانشان متمایز می کند. علاوه بر این، کار کردن روی زمین استرس را کاهش می دهد ، رفاه را بهبود می بخشد و عزت نفس را افزایش می دهد. و برای رسیدن به این هدف، شما نیازی به تغییر اساسی فعالیت ها ندارید - باغبانی به اندازه کافی سرگرم کننده است.
 
پس از 80 سال، خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی کاهش می یابد.
دانشمندان به کشف غیرعادی دست یافته اند: ممکن است که سن، خود به آنها کمک می کند تا برای مدت زمان طولانی زندگی کنند.کسانی که بیش تر از میانگین 80 ساله هستند، تومورهای بدخیم یا بیماری های سیستم قلبی عروقی را کمتر می گیرند .در صورتی که این ها شایع ترین علل مرگ برای افراد در سراسر جهان هستند.
 
زندگی طولانی رویای بسیاری از ما است . اما، با توجه به تجربه افراد 100 ساله و بالاتر، 50 درصد عملی کردن آن به شما بستگی دارد. آیا شما دوستان یا بستگانی دارید که زندگی بسیار طولانی داشته اند؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

اختراعات خلاقانه + 14 عکس

در
برای برخی، مدرسه و دانشگاه خانه دوم است، نه تنها برای سال تحصیلی، بلکه برای زندگی. به هر حال، افرادی که در آنجا کار می کنند تلاش می کنند که این مکان را برای دانشجویان جذاب کند، به طوری که زندگی آنها ساده تر شود و فعالیت های آنها جالب تر . شما به برخی از موسسات آموزشی نگاه می کنید می خواهید برای همیشه آنجا بمانید.
 
sayarak.com عکس هایی از ایده برای اختراع دانش آموزی و دانشگاه ها را جمع آوری کرده که احتمالا، که ارزش گرفتن جایزه را دارد.سبک زندگی در این مدارس با این اختراعات جالب را در عکس های انتخابی تماشا کنید.
 

1. ورودی کلاس ریاضی

اختراع ساده برای مدرسه

اختراعات دانش آموزان خارجی      ایده های جالب برای اختراع

2. ماشین حساب جاسازی شده برای تقلب

ماشین حساب کوچک تقلب

3. این قفسه های مدرسه مانند کتاب  نقاشی شده است.

بهترین اختراعات دانش آموزی

کپسول آتش نشانی داخل کتاب مدرسه 451 درجه فارنهایت جاسازی شده است حالا این راهرو خسته کننده به نظر نمی رسد. واقعا مانند یک شاهکار واقعی است.

 

4. در دانشگاه، شما می توانید تلفن را در یک ایستگاه آزاد بدون ترس از سرقت، شارژ کنید.

5. محل نگهداری اسکیت بورد در دبیرستان

 

 6. این یک پله واقعی رویایی است! و رفت و آمد از آن آسان تر است.

"نفرت انگیز کردن در یک جمعیت برای مردم آهسته؟" در مدرسه من، آنها به سادگی کتیبه ها "پیاده روی"، "در حال اجرا"، "من پیامی را به سمت پله ها در هر ساختمان اضافه می کنم" اضافه کردم. "
 

7. جمع آوری زباله ها با حلقه های بسکتبال 

اختراع جالب برای مدرسه   اختراعات دانش آموزی

اختراع دانش آموزی

8. استفاده از این ماشین ها برای حمل اطفال اطراف ساختمان

 

9. به دلایلی، ما مطمئن هستیم که دانش آموزان این مدرسه به خوبی این قوانین را می دانند.

اختراع برای مدرسه    دانش آموزان اختراع ساده برای مدرسه

 

10. در این کلاس آشپزی آینه بالای میز نصب شده است. بنابراین دانش آموزان می توانند ببینند، معلم چه می کند

اختراعات جدید برای مدرسه

11. کریسمس با یک کتاب - یک راه عالی برای ایجاد انگیزه در کسانی که عاشق شگفتی هستند.

12. در چنین صندلی هایی نشسته اید؟ شاید راحت تر از خانه باشد.

 

13. محل مطالعه و استراحت در کتابخانه مدرسه.

اختراع سخت برای مدرسه

14. سرسره در در دانشگاه تکنولوژیکی مونیخ

اختراعات خلاقانه

آیا شما با اختراعات و ابتکارات غیر معمول در مدرسه یا دانشگاه خود و یا دیگر موسسات آموزشی مواجه شده اید؟
 
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

وسایل غیر ضروری که مانع زندگی راحت می شود 100 مورد

در
آیا می دانستید که همه ما یک دسته از وسایل غیر قابل استفاده را سالها با دقت نگهداری می کنیم. علاوه بر این، بسیاری حتی متوجه نیستند که این ها در حقیقت زباله هستند و باید از شر آن خلاص شوند. آپارتمان ها تبدیل به یک انبار غیر ضروری شده و برای تمیز کردن آپارتمان به بیشتر از یک روز نیاز داریم و خلق و خوی ما به خاطر این شلوغی ها روز به روز بدتر می شود. ما اغلب تنبل، محکوم به افکار منفی و حتی بیمار هستیم. آیا راهی برای خروج از این وضعیت و این سبک زندگی وجود دارد؟
 
ما در  sayarak.com لیستی از 100 مورد بی فایده را که باید فورا دور بریزیم تا بتوانیم  زندگی خود را تغییر دهیم تهیه کرده ایم.
 
1. دعوت نامه ها و کارت های قدیمی بعید است که هر هفته به آنها نیاز داشته باشید.
 
2. خودکار هایی که نمی نویسند . باور کنید، معجزه اتفاق نمی افتد: آنها چیزی را ثبت نمی کنند. خلاص شدن از شر همه آنها!
 
3. لباس مجلسی. بعید است که بعد از 10 سال لباس مجلسی را دوباره بپوشانید. فروش یا دادن آن به شخص دیگری.
 
4. اسناد بی اهمیت. شما به سختی می توانید قرارداد اجاره نامه را برای یک آپارتمان که 5 سال پیش اجاره کرده اید، یا یک کپی از برنامه تعطیلات خود را، دوباره بخوانید. همه ی این ها بی ربط است !
 
5. لوازم آرایشی قدیمی یا نزدیک به پایان تاریخ انقضا. لوازم آرایشی دارای تاریخ انقضا هستند و اگر شما آن را برای مدت زمان طولانی استفاده نکرده اید، چرا هنوز در قفسه شما وجود دارد؟
 
6. چک های غیر ضروری بدون تردید بیرون می ریزیم
 
7. تلفن خانگی. اگر نمی توانید به یاد داشته باشید چه زمانی که از آن استفاده کرده اید، چرا گرد و خاک روی آن را تمیز می کنید؟
 
8. سیم های مرموز و شارژ اضافی. در هر خانه شما می توانید دسته ای از سیم ها و شارژ های اضافی را برای وسایل از دست رفته و خراب پیدا کنید.
 
9. کارت های کسب و کار. ما اغلب کارت های کسب و کار افراد و سازمان هایی را که هرگز از آن استفاده نمی کنیم، ذخیره می کنیم.
 
10. پیراهن های رنگ و رو رفته که استفاده نمی کنیم  
 
11. اسباب بازی های قدیمی افسوس، با گذشت زمان آنهاپر از گرد و غبار شده اند و هیچ کس با آنها بازی نمی کند. اگر اسباب بازی ها در شرایط خوب باشند، می توان آنها را به خیریه داد، در غیر اینصورت در سطل زباله بریزید.
 
12. هدایایی که استفاده نمی کنید آنها را به شخص دیگری بدهید یا آنها را خیرخواهانه ببخشید.
 
13. ملحفه های کهنه . لباس زیر های پاره
 
14. جوراب های پاره و سوراخ شده!
 
15. موسیقی های غیر ضروری در تلفن یا رایانه.
 
16. بطری یا بقایای محصولات تمیز کننده. اگر به دلایلی شما نمیتوانید بقایای مضر یک عامل پاک کننده را مصرف کنید، وقت خود را هدر ندهید و فقط آن را دور بریزید.
 
17. لباس، کفش و غیره که برای شما کوچک هستند و یا دوست ندارید همیشه می تواند اهدا کنید یا ارسال به خیریه (به یتیم خانه یا مراکز کمک به فقرا، و غیره).
 
18. تقریبا شامپو، لوسیون، ژل، کرم و ادکلن تمام شده . چرا مخازن این ها را نگه می دارید؟
 
19. سوغاتی از سفر هایی که رفته اید. به عنوان یک قاعده، آنها فقط اولین بار چشمگیر هستند و سپس فقط گرد و غبار را برایتان به ارمغان می آورند.
 
20. لاک های ناخن که خشک شده اند. حتی اگر آنها را رقیق کنید باز هم قابل استفاده نیستند.
 
21. لوازم آرایشی را امتحان کنید. اگر تازه هستند و دوست دارید، از آن استفاده کنید. در غیر این صورت، دور بریزید!
 
22. وسایلی که قابل تعمیر نیستند، دور انداختن آنها دردناک اما ضروری است.
 
23. کفش قدیمی. یا به رایگان ببخشید و یا در سطل زباله بیندازید.
 
24. کیف و کیف پول . آنها را به خیریه بفرستید
 
25. قطعات و ضایعات بافت ناخواسته. آنها را به کسانی که میخواهند دست بکشند و آنها را به عنوان یک شاهکار و یا فقط آنها را دور بریزید، بیاورید.
 
26. داروهایی که منقضی شده اند. هرچند نمیتوانید از آنها استفاده کنید و اگر به طور تصادفی آنها را با سایر داروها ترکیب کنید، خطرناک می شوند.
 
27. محصولات غذایی خراب شده.
 
28. ادویه جات، ترشی جات قدیمی و غلات. ادویه ها یک تاریخ انقضا دارند و "مهمانان" ناخوانده(حشرات) می توانند از غلات استفاده کنند.
 
29. وسایل آشپزخانه ای که استفاده نمی کنید را به کسانی که واقعا به آنها نیاز دارند، ببخشید.
 
30. گلدان های خشک شده
 
31. چوب لباسی شکسته یا اضافی. باور کنید، آنها فضای بسیار زیادی را در گنجه لباس شما می گیرند.
 
32. دکوراسیون کریسمس یا جشن های دیگر. آنها را اهدا یا آنها را به یتیم خانه بدهید.
 
33. مجلات قدیمی.   
 
34. قطعات الکترونیکی شکسته و لوازم خانگی خراب. اینها را می توانید برای بازیافت به فروشگاه های سخت افزاری بدهید.
 
35. سفرنامه ها و نقشه ها. به محض اینکه از سفر خود برگشتید، اینها کاملا بی فایده هستند.
 
36. جزوه، کوپن تخفیف و چک با سهام منقضی شده. برای آنها غیرممکن است که تخفیف بگیریم و در نتیجه جای آنها در سطل زباله است!
 
37. روزنامه ها و مجلات را برای بازیافت بدهید. نتیجه: گرد و غبار کمتر، منافع بیشتر برای طبیعت.
 
38. دستورالعمل برای مونتاژ مبلمان. به احتمال زیاد، شما فقط یک بار مبلمان را مونتاژ می کنید. اما اگر به طور ناگهانی به دستورالعمل نیاز دارید، می توانید آنها را به راحتی در اینترنت پیدا کنید.
 
39. خاطرات قدیمی. بعید است که آنها حاوی اطلاعات مربوطه باشند، اما می توانند برای بازیافت استفاده شوند.
 
40. جعبه های وسایل الکترونیکی. اغلب این چیزها به عنوان جمع کننده گرد و غبار بی فایده عمل می کنند. آنها را برای بازیافت ارسال کنید و بلافاصله فضای آزاد زیادی خواهید داشت.
 
41 گلدان های خالی گل، بعید است که برای شما مفید باشد.
 
42. لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند. قاب گوشی که شما جدیدا خریداری کرده اید؟ پس چرا یکی از قدیمی ها راهنوز نگه می دارید؟!
 
43. CD و DVD های قدیمی تر. فیلم و موسیقی که دیگر از آن لذت نمی برید، فضای زیادی را اشغال کرده اند.
 
44. روبان های بسته بندی هدیه. آنها، به احتمال زیاد، ظاهر سابق خود را از دست داده اند و اکنون می توانند گرد و غبار را جمع آوری کنند.
 
45. باتری های غیر قابل استفاده.
 
46. ​​بازی های شطرنج، منچ و غیره با قطعات گمشده. اغلب آنها دیگر نمی توانند استفاده شوند و به سادگی فضای بیشتری را در قفسه یا گنجه اشغال کرده اند.
 
47. لوازم جانبی قدیمی مو. کلیپس های شکسته و کش موهای خراب شده، بدون ناراحتی از شر آنها خلاص شوید
 
48. کتاب ها و یادداشت ها. همه چیزهایی که از دوران مدرسه و دانشگاه باقی مانده است.
 
49. تقویم سالهای گذشته. 
 
50. دکمه های اضافی از لباس.
 
51. زیور الات لباس های قدیمی.
 
52. شیشه های عطر .
 
53. وسایل غیر قابل استفاده از  پدربزرگ و مادربزرگ. اینها می توانند بستگانتان را به یاد آورند، اما در واقع این چیزها کاملا غیر ضروری هستند.
 
54. چتر شکسته. آیا شما واقعا آنها را نیاز دارید؟
 
55. جعبه های خالی چرا به آنها نیاز دارید؟ 
 
56. کارد و چنگال های مختلف
 
57. حوله های خشک و زبر شده، شرم آور است که به مهمانان ارائه دهیم.
 
58.لوازم التحریر قدیمی و مداد رنگی. آنها دیگر برای شما مفید نیستند، اما فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند.
 
59.ظروف غذای قدیمی. اگر آنها دیگر برای ذخیره مواد غذایی مناسب نیستند از آنها خلاص شوید . 
 
60. ظروف پلاستیکی.
 
61. عینک های آفتابی خراشیده یا تار شده.
 
62.شیشه و بطری
 
63-بالش های قدیمی. به احتمال زیاد، آنها در حال حاضر راحت نیستند و به طور کامل با گرد و غبار اشباع شده اند.
 
64.پادری های حمام . لطفا خودتان را با یک فرش زیبای جدید که از آن لذت ببرید مهمان کنید.
 
65. غذا های حیوان خانگی که با گذشت زمان، حشرات در آن رشد کرده اند.
 
66.جوراب ساق بلند و لباس های تنگ . اگر در حال حاضر غیرممکن است که آنها را بپوشید، پس چرا آنها را در کمد خود نگه میدارید؟ برای نوستالژی؟ 
 
67.کتابهایی که نمیخواهید بخوانید و یا آنها را خوانده اید. بهتر است که آنها را به کتابخانه بدهید. آنها قطعا در آنجا مفیدتر خواهند بود. 
 
68.سکه های کوچک. جمع آوری تمام سکه های پراکنده در اطراف خانه و ارسال آنها به ... قلک.
 
69. پیچ و مهره.
 
70. گل های خشک.این گل ها به سادگی گرد و غبار را جمع می کنند.
 
71. قاب عکس خرد شده.
 
72.اقلام خانگی، که عمر انها منقضی شده، چیزهایی مانند مسواک های قدیمی یا جای صابون ، هیچ کار خوبی انجام نمی دهند. 
 
73.اسباب بازی برای حیوانات که دیگر بازی نمی کنند. اگر حیوان خانگی شما اسباب بازی را دوست ندارد، لازم نیست آن را ذخیره کنید. 
 
74.لوازم خیاطی و گلدوزی که به مدت طولانی استفاده نکرده اید.
 
75. روسری هایی که لباس متناسب با آن ندارید.
 
76. گوشواره هایی که یه لنگه آن گم شده است.
 
77.محتویات صندوق پستی انواع بروشورها، تبلیغات، جزوه های تبلیغاتی و روزنامه های غیر ضروری برای بازیافت عالی است. 
 
78. تجهیزات ورزشی . 5 سال پیش به بوکس علاقه داشتید و حال دستکش های بوکس همچنان گرد و غبار را در قفسه جمع می کنند؟ یا ببخشید و یا دوربیندازید.
 
79. بلیط های قدیمی .هیچ کس به هر حال از شما درخواست نخواهد کرد
 
80. شلوار های جین اگر طرفدار اسپرت نیستید. یا ببخشید و یا دوربیندازید.
 
81.نرم افزار های قدیمی.
 
82. دوچرخه شکسته اگر دوچرخه را نمی توانید تعمیر کنید، اما کل بالکن شما را اشغال کرده، از خود بپرسید که آیا به آن نیاز دارید؟  
 
83. جعبه های شکلات و آب نبات.
 
84. دندان های افتاده. گاهی اوقات افراد دندان کودک خود را در تمام زندگی حفظ می کنند. چرا؟
 
85. شمع های معطر.
 
86. بطری های خالی از آب میوه یا لیموناد. باور کنید، بعید است که بعد از آن آب آشامیدنی را داخل آن بریزید و با آن پیاده روی کنید.
 
87. لباس های کودکان، این ممکن است برای هر کودک در یتیم خانه مفید باشد، و در عوض گرد و غبار را از گنجه شما جمع آوری می کند. 
 
88.لباس های قدیمی.
 
89. سایت های غیر ضروری در بوک مارک های مرورگر. حذف یا لغو عضویت از سایت ها، گروه ها و بلوک هایی که از آن خسته شده اید.
 
90.عکس های تکراری. فقط کسانی را انتخاب کنید که واقعا دوستش دارید
 
91. جواهرات، طلا و نقره شکسته.
 
92.کفش های نامناسب. شما یک جفت کفش جدید خریده اید، اما به سرعت متوجه می شوید که او برای شما خیلی تنگ شده است و نمیتوانید با آن راه بروید؟
 
93. به یاد داشته باشید که در خانه خود باید راحت باشید و اگر چیزی را دوست نداشته باشید، باعث ناراحتی شما می شود، خاطرات بدی را به وجود می آورد، شما باید از شر آن خلاص شوید. 
 
به اشتراک بگذارید، آیا شما نیز چنین چیزهایی را نگه می دارید؟ چرا فکر می کنید همه ما به چنین وسایل غیر ضروری علاقه داریم؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

انجام کار در خانه می تواند زندگی شما را طولانی تر کند

در
به یاد داشته باشید که چگونه در دوران کودکی دوست نداشتیم در شستن ظروف کمک کنیم و یا اتاق خود را تمیز کنیم. تعجب آور نبود، زیرا تعداد کمی از مردم در انجام امور داخلی خانه ی خود چیزی شاد و دلپذیر پیدا می کردند.
 
sayarak.com امیدوار است پس از خواندن این مقاله، شما به همه این کارهای خسته کننده خانگی به طور کاملا متفاوت نگاه کنید.
شستشن ظروف، تمیز کردن خانه و شستن  و تا زدن لباس می تواند زندگی شما را طولانی کند
شستشن ظروف، تمیز کردن خانه و شستن  و تا زدن لباس می تواند زندگی شما را طولانی کند.
به نظر می رسد که دیگر نیازی به گذراندن زمان در ورزشگاه برای طولانی کردن زندگی وجود ندارد. برای مدتی، مردم معتقد بودند که انجام کارهای خانه برای حفظ سلامتی کافی نیست، اما معلوم شد که ما به سادگی اطلاعات لازم را نداشتیم. بر اساس یک مطالعه توسط دانشمندان آمریکایی، حتی فعالیت های سبک مانند تا زدن لباس ها شانس زندگی شما را به میزان طولانی افزایش می دهد.  
 
این مطالعه شامل 6 هزار زن 63 تا 99 ساله بود. در طول هفته آنها فعالیت بدنی روزانه خود را گزارش کردند، و سپس پزشکان مراقبت از سلامت آنها  را برای مدت 3 سال انجام دادند.
 
بر اساس نتایج این تحقیق، زنان در حدود 30 دقیقه در اعمال فیزیکی مانند لباس تا زدن لباس، خطر مرگ 12 درصد کمتر از افرادی بود که به سختی حرکت می کردند. یک رقم حتی پایین تر برای آن دسته از شرکت کنندگان بود که به طور مرتب 30 دقیقه فعالیت متوسط ​​یا شدید را انجام می دادند. افزایش امید به زندگی در این مورد حدود 39٪ بود. محققان اظهار داشتند که نتایج برای زنان در هر سنی، سبک زندگی، فرهنگ و وزنی یکسان است.
 
این یک کشف قابل توجه است، زیرا ثابت می کند که ما هنوز هم می توانیم از سلامتی بهره مند شویم، حتی اگر فعالیت بدنی ما کمتر از حد معمول توصیه شده باشد. نویسنده اصلی این مطالعه گفت: "انجام دادن هر کاری کمی بهتر از انجام ندادن است ." به گفته وی، توصیه های اساسی مدرن چنین فعالیت ساده ای را نادیده می گیرد، زیرا قبلا هیچ پایه ای از شواهد را نداشت.
 
دانشمندان می گویند که اگر چه مطالعه در مورد افراد مسن انجام شده است، نتایج آن نیز برای نسل جوان درست است. مهم این است که عادت های سالم را در حالی که جوان هستید، یاد بگیرید  - در این مورد آن را آسان تر برای حفظ آنها در طول زندگی خود بکار می برید.
 

شستشوی ظروف، به هر حال، استرس را از بین می برد

مطالعاتی وجود دارد که ارتباط بین سطوح بالای استرس و مرگ و میر را تایید می کند. بنابراین در اینجا یکی دیگر از دلایل انجام کارهای خانگی است: معلوم می شود که میزان اسنرس در افرادی که شستن ظروف را انجام می دهند کاهش اضطراب 27٪ است . همه به این دلیل که آنها بر روی فرآیند کار تمرکز می کنند، عطر و بوی مایع شستشو  و آب گرم را احساس می کنند. بنابراین، حتی چنین تمرین معمولی می تواند شما را به زندگی طولانی تر نزدیک کند.
 
مهم است که توجه داشته باشید که باید واقعا در فرآیند کار  غوطه ور شوید. افرادی که به کار توجه نمیکردند و ظروف را به عنوان وظیفه شسته بودند، به طور خودکار مزایای بهداشتی دریافت می نکردند.  
 
شما در مورد این مطالعه جدید چه فکر میکنید؟ در نظرات بنویسید

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 حقیقت در مورد آمریکایی ها که هر اروپایی را شوکه می کند

در
سبک زندگی آمریکایی ها
براساس آمار ، آمریکایی ها یک کشور بسیار خرافی هستند : 42٪ از مردم ساکن ایالات متحده آمریکا به ارواح اعتقاد دارند ، 26٪ از جادوگران می ترسند و 24٪ نیز معتقدند که تناسخ واقعی است. شکی نیست که سبک زندگی آمریکایی ها با شیوه زندگی مردم در مکان های دیگر بسیار متفاوت است و به همین دلیل بیگانگان اغلب در مورد خصوصیات زندگی در ایالات متحده سوالات زیادی دارند.
 
sayarak.com بیست چیز غیرمنتظره را که برای آمریکایی ها معمولی است جمع آوری کرده که معمولاً در سایر نقاط جهان باعث شوک می شود.
 

20. فروشگاه ها 24/7 باز می شوند

سبک زندگی آمریکایی ها

19. غذا پر از سس مایونز است

سبک زندگی آمریکایی ها

18- مردم در همه حال مشغول نوشیدن قهوه هستند.

سبک زندگی آمریکایی ها

17. و آمریکایی ها فقط در ساحل ، فلیپ فلاپ نمی پوشند

آمریکایی ها فقط در ساحل ، فلیپ فلاپ نمی پوشند

16. غریبه ها همیشه به شما لبخند می زنند

سبک زندگی آمریکایی ها

15- آمریکایی ها عاشق پختن همه چیز در باربیکیو، مخصوصاً در روزهای تعطیل هستند

سبک زندگی آمریکایی ها
14. شما باید به پیشخدمت ها ، بارها ، رانندگان تاکسی ، باریستا ، دربان ، خدمتکارها ، راهنما ها انعام بدهید ...
سبک زندگی آمریکایی ها

13. پیشخدمت ها مدام سؤال می کنند که آیا همه چیز مناسب است؟

سبک زندگی آمریکایی ها
12. برای استفاده از کارت بدهی نیازی به وارد کردن کد پین نیست:

کافی است چک را امضا کنید

سبک زندگی آمریکایی ها

11. آمریکایی ها با کفش های خیابان در داخل خانه قدم می زنند

سبک زندگی آمریکایی ها
عادت به راه رفتن در خانه با کفش های خیابان نه تنها در ایالات متحده آمریکا وجود دارد. این نیز در انگلیس ، استرالیا و نیوزلند شایع است. ذکر یک دلیل خاص دشوار است ، اما شاید تمام نکته این باشد که در همه این کشورها ، ساکنان عمدتاً با اتومبیل حرکت می کنند ، بنابر این کفش ها کمتر فرصت کثیف شدن دارند. همچنین شایان ذکر است خیابان های شهرهای آمریکا کاملاً تمیز است.
 

10. پرچم آمریکا همه جا هست

سبک زندگی آمریکایی ها

9- سرهای دوش تنظیم نمی شوند

سبک زندگی آمریکایی ها

8- افراد هنگام مراجعه به فروشگاه لباس خواب به تن دارند

سبک زندگی آمریکایی ها

7. تمام اسکناس ها یکسان به نظر می رسند

سبک زندگی آمریکایی ها
 
 
 

6. اتومبیل ها بزرگ هستند

سبک زندگی آمریکایی ها

5- مانند قسمت هایی از غذا

سبک زندگی آمریکایی ها

4- درب های توالت همیشه شکاف بزرگی دارند

سبک زندگی آمریکایی ها
3. سطح آب در توالت به حدی است که تقریباً می توانید آن را حس کنید ، در حالی که در کشورهای دیگر آب بسیار کم است
سبک زندگی آمریکایی ها

2. صرف نظر از فصل ، رستوران ها فقط آب یخ را سرو می کنند

سبک زندگی آمریکایی ها

1. آپارتمان / خانه دارای اتاق جداگانه ای برای ماشین لباسشویی و خشک کن است

سبک زندگی آمریکایی ها
کدام عادت آمریکایی را عجیب تر دیدید؟ یا برعکس، ممکن است، متوجه هرگونه شباهتی شده باشید؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

گرانترین طلاق از مل گیبسون تا جف بزوس

در
جف بزوس ، بنیانگذار و مدیرعامل آمازون اخیراً اعلام کرد که او و همسرش مکنزی تصمیم به عقد قرارداد طلاق گرفته اند. ثروتمندترین مرد دنیا و دائماً تحت نظارت رسانه ها ، تأمل بر اینكه روند طلاق در چه حدی نتیجه خواهد گرفت ، او را مجبور به طولانی شدن انتظار نكرد ، جف بزوس به سادگی در رده بندی گرانترین طلاق در رده اول قرار گرفت و به همسر سابق سی و نه میلیارد دلار از جیب خودش بابت طلاق پرداخت کرد.
 

1. الک ویلدنشتاین و ژاکلین وایلدشتاین - 3.8 میلیارد دلار

الک وایلدشتاین و ژاکلین وایلدشتاین.
با وجود این واقعیت که بزوس همه سوابق قابل تصور و غیرقابل تصور را شکست ، اما در سال 1999 گرانترین طلاق شناخته شده در جهان بشمار می آید ، زمانی که تاجر فرانسوی آمریکایی و الک ویلدنشتاین پس از بیست و یک سال زندگی مشترک ، همسر خود ژاکلین را طلاق داد. در ازدواج مشترک در نتیجه یك دادرسی طلاق در سطح بالا ، به زن بالغ بر 3.8 میلیارد دلار اهدا شد كه امروز تقریباً شش میلیارد دلار است.
 

2. روپرت مرداک و آنا تورو - 1.7 میلیارد دلار

روپرت مرداک ، روزنامه نگار رسانه ای و ماریا تورو روزنامه نگار ، سی و یک سال ازدواج کردند و سه فرزند در کنار هم داشتند. اما این زوج برنامه های مختلفی در رابطه با سبک زندگی داشتند ، بنابراین این زوج در سال 1998 به توافق دوستانه رسیدند که باید طلاق بگیرند. متأسفانه جزئیات زیادی درباره تقسیم اموال و دادخواست طلاق در دست نیست ، اما طبق شایعات ، تورو مبلغ بسیار چشمگیر و اندکی کمتر از دو میلیارد دلار (1.7 میلیارد دلار) دریافت کرد. با وجود این ، هر دو طرف مسیر زندگی خود را ادامه دادند و روابط خود را با افراد دیگر برقرار کردند. تلف شدن وقت ، دقیقا هفده روز پس از طلاق ، مرداک با وندی دنگ ازدواج کرد و تورو شش ماه بعد با ویلیام مانه ازدواج کرد.
 

3. برنی اکلستون و اسلوایتسا رادیک - 1.2 میلیارد دلار

مدیر اجرایی فرمول 1 برنی اکلستون ، یکی از ثروتمندترین افراد در انگلستان ، از مدل کرواتی اسلاویکا رادیک در سال 2009 طلاق گرفت. این تسویه حساب 1.2 میلیارد دلار ارزش داشته است ، و گرچه جزئیات آن کاملاً مشخص نیست ، اما به نظر می رسد پیچیدگی غیر معمول است - به نظر می رسد که این رادیک بود که به برنی پرداخت کرد.
 

4- استیو و الین وین - 1 میلیارد دلار

در مورد این زوج بسیار عجیب چه می توان گفت؟ استیو و الین وین دو بار ازدواج کرده بودند!بله ، درست است اولین ازدواج آنها در سال 1963 اتفاق افتاد و تا سال 1986 ادامه یافت ، و پس از اندکی جدایی ، این دو دوباره تصمیم گرفتند زندگی مشترک خود را در ازدواج دوم پیوند دهند ، این در حالی است که در سال 1991 وارد یک شراکت شدند. متأسفانه پس از نوزده سال از ازدواج ، این زوج دوباره تصمیم به طلاق گرفتند. بنابراین ، طلاق دوم آنها ، که در سال 2010 اتفاق افتاد ، یکی از گران ترین زلاق ها در زمان محسوب می شود. و با وجود این که بسیاری از جزئیات و تقریباً کل روند پنهان نگه داشته می شود ، با این وجود، این خبر  به دست آمد که این طلاق یک میلیارد دلار ارزش دارد.
 

5- هارولد هام و سو آن آن آرنال - 975 میلیون دلار

طلاق بین سرمایه دار نفتی هارولد هام و همسرش سو آن آرنال یکی دیگر از گرانترین طلاق ها بود. روند طلاق در حالی به پایان رسید که همسر سابق برای وی چک با مبلغ بسیار چشمگیر و اندکی کمتر از یک میلیارد دلار یعنی 974.8 میلیون دلار پرداخت کرد. 
 

6. عدنان خاشقجی و ثریا کاشوگی - 874 میلیون دلار

باور کردنش سخت است ، اما این داستان به نظر می رسد یک داستان عالی برای فیلم های آینده خواهد بود. در سال 1961 ، یک فروشنده سلاح از عربستان سعودی ، عدنان خاشقجی ، با یک زن بیست ساله بریتانیایی به نام ساندرا دیلی ازدواج کرد که با گرویدن به اسلام ، نام خود را به ثریا تغییر داد. به گفته تایم ، این زوج هفده خانه ، سه هواپیما و سه قایق بادبانی داشتند. اما همانطور که می دانید دیر یا زود همه خوشی ها به پایان می رسد. در سال 1974 ، این زوج طلاق گرفتند ، مقررات آنها در آن زمان رکورد هشتصد و هفتاد و چهار میلیون دلار (امروز این معادل معادل بیش از دو میلیارد دلار است) بود.
 

7. دیمیتری ریبولولف و النا ریبولولوا - 604 میلیون دلار

النا ریبولولوا برای طلاق از شوهرش (تاجر روسی) دیمیتری ریبلوفلوف شکایت کرد و تلاش کرد سهم بزرگتری را بدست آورد ، اما او در ابتدا با گرفتن مقدار بسیار مناسب می توانست طلاق بگیرد. در ابتدا ، دادگاه به النا مبلغ چهار و نیم میلیارد دلار اهدا كرد ، اما پس از تجدیدنظر ، زن فقط ششصد و چهار میلیون دلار دریافت كرد.
 

8. کریگ مک کاو و وندی مک کاو - 460 میلیون دلار

کریگ مک کاو ، پیشگام در صنعت تلفن همراه ، و همسرش (ناشر روزنامه) وندی مک کاو در سال 1997 ، این زن و شوهر با خیال راحت طلاق گرفتند و طبق گفته مجله Forbes مبلغ معامله آنها چهارصد و شصت میلیون دلار بود.
9. مل گیبسون و رابین مور - 425 میلیون دلار
هیچ چیز نمی توانست آنها را متوقف کند ، نه هفت فرزند و نه بیست و هشت سال زندگی مشترک. مل و رابین گیبسون نیز طلاق گرفتند و اثری نه چندان واضح در تاریخ دادرسی طلاق به جای گذاشتند. در آن زمان رابین با ترک دادگاه ، نیمی از ثروت شوهر سابق خود یعنی چهارصد و بیست و پنج میلیون دلار را به دست آورد.
 

10. باب جانسون و شیلا کرومپ جانسون - 400 میلیون دلار

باب جانسون و شیلا جانسون در سال 1969 ازدواج کردند. به گزارش ABC News، در سال 2000 ، این زن و شوهر به اولین میلیاردرهای آمریکایی آفریقایی تبدیل شدند که به موفقیت چشمگیری دست یافتند.  ، اما در سال 2002 ، آنها تصمیم به طلاق گرفتند و شیلا نیز با چهارصد میلیون دلار شریک خود را ترک کرد. اما به طور تصادفی یا با برنامه قبلی ، شیلا خیلی زود با همان قاضی ازدواج کرد که مراحل طلاق آنها را پیگیری می کرد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

از زاویه ای دیگر به زندگی نگاه کنیم

در
بعضی اوقات یک شات می تواند ما را از زیر و بم معمول زندگی دور کند و باعث شود، سبک زندگی خود را تغییر دهیم و از زاویه ای دیگر به زندگی نگاه کنیم. در واقع ، در حالی که برای ما کار خسته کننده است ، حقوق و دستمزد اندک است و هوا وحشتناک است ، در دنیا کسانی هستند که آسفالت معمولی برای آنها یک معجزه است و هر روز زندگی یک هدیه است.
 
وقتی این عکس ها را آنلاین پیدا کردیم و داستان های آنها را خواندیم ، دیدیم ، آنها ارزش دیدن را دارند.
از زاویه ای دیگر به زندگی نگاه کنیم
کودکان روستایی در اندونزی کفش های خود را درآوردند تا آسفالت را که برای اولین بار در زندگی می بینند لکه دار نشود.
 
از زاویه ای دیگر به زندگی نگاه کنیم
زندانیان بازمانده آشویتس، 72 سال بعد با هم ملاقات کردند. روی دست آنها - خال کوبی با شماره هایی که در اردوگاه کار اجباری انجام داده اند.
 
از زاویه ای دیگر به زندگی نگاه کنیم
گربه بی خانمان زیر ماشین رفته و پاهای عقب خود را از دست داد. جراح بلغاری پروتزهای تیتانیوم را برای او نصب کرد.
از زاویه ای دیگر به زندگی نگاه کنیم
بنای یادبود قربانیان جنگ جهانی اول در مجارستان
از زاویه ای دیگر به زندگی نگاه کنیم
ساحل در کنار آبشار مانیل ، فیلیپین
از زاویه ای دیگر به زندگی نگاه کنیم
سگ های یاور آینده برای معلولان ، استقامت و آرامش را آموزش می دهند و از ابتدا تا انتهای اجرا در سالن می نشینند.

نظرات

در ادامه بخوانید...