سوفیا لورن زیبایی بدون عمل جراحی

در

سوفیا لورن


20 سپتامبر ، افسانه سینمای جهان سوفیا لورن 86 ساله می شود! این یک سن قابل احترام است ، اما به هیچ وجه با تصویر این بازیگر زن که موفق به کسب عنوان سمبل جاذبه های زنانه شده همخوانی ندارد. انرژی زندگی او ، سرزندگی ذهن ، لطف و زیبایی سوفیا لورن شگفت آور است. سوفیا لورن گویی در سن خاصی  منجمد شده است و نمی خواهد پیر شود.

راز زیبایی سوفیا لورن

عمل زیبایی سوفیا لورن 

در همان ابتدای کار ، به سوفیا لورن برای اصلاح شکل بینی و از دست دادن وزن ، استفاده از جراحی پلاستیک را توصیه کردند. اما  سوفیا لورن عمل زیبایی را نپذیرفت . سوفیا لورن جراحی  را رد کرد و گفت كه نمی خواهد استانداردهای غیر طبیعی زیبایی را رعایت كند. این بازیگر زن در مصاحبه و كتابش "زنان و زیبایی" در مورد چگونگی مدیریت او برای زیبا و باریک ماندن و تناسب اندام گفت.

 

نظم و انضباط

راز زیبایی سوفیا لورن

اگر زن جوانی زیبا باشد ، اما عادت نداشته باشد که از خود به روشی منظم مراقبت کند ، با گذشت زمان زیبایی خود را از دست می دهد. اگر عادی ترین زن به طور منظم از خود مراقبت کند ، با افزایش سن ، او زیباتر خواهد شد. » عبارت سوفیا لورن "اگر تنبل باشید زیبا ماندن  دشوار است" . بنابراین ، یکی از رازهای اصلی جذابیت زن ، نظم و انضباط در مراقبت است.
آیا می دانید کالای آرایشی محبوب بازیگر زن چیست؟ روغن زیتون فوق العاده طبیعی و بکر ! او آن را به جای کرم ، روی پوست میمالد ، به مواد آرایشی اضافه می کند ، از آن به عنوان یک ماده طبیعی مرطوب کننده برای مو استفاده می کند و حمام ها را با روغن زیتون می گیرد. سوفی می گوید که طبیعت با پوست طبیعی به او پاداش داده ، اما روغن زیتون به او کمک کرد ه تا جوان بماند.


هر روز صبح ، بازیگر زن صورت خود را با آب تمیزمی کند و همیشه مرطوب کننده ای را در ناحیه اطراف چشم خود اعمال می کند. و برای تقویت مو اغلب از روغن زیتون به عنوان ماسک استفاده می کند. سوفیا لورن ترجیح می دهد سر خود را با شامپو بچه شستشو دهد.
این بازیگر معتقد است با افزایش سن در آرایش بهتر است از آرایش کمتری استفاده کنید. "وقتی بزرگتر می شوید ، باید از آرایش کمتری استفاده کنید. این یک قانون ساده است. همیشه قابل توجه است که زنان مسن تر سعی می کنند سن را با یک لایه ضخیم از مواد آرایشی بپوشانند ، اما این باعث جذابیت آنها نمی شود. "

 

رژیم غذایی سوفیا لورن

سوفیا لورن عمل جراحی

مدل موی سوفیا لورن

 

آیا می توانید تصور کنید که یکی از غذاهای مورد علاقه بازیگر مشهور، سوفیا لورن ماکارونی با روغن زیتون تصفیه نشده و سس گوجه فرنگی طبیعی است؟ به گفته لورن ، او رژیم نمی گیرد و دوست دارد غذا بخورد. اما نکته اصلی این است که به درستی خورده شود. در بخش های کوچک بخورید و همیشه نظارت کنید که دقیقاً چه چیزی می خورید. "نه تنها شکل ، بلکه چهره ، بهزیستی و خلق و خو بستگی به نحوه غذا خوردن شما دارد.

 

" بازیگر زن غذاهای طبیعی و ساده می خورد و از خوردن مقادیر زیاد نشاسته جلوگیری می کند. لوبیا ، برنج و سبزیجات می خورد. سوفیا لورن توصیه می کند از خوردن مواد غذایی کنسرو شده خودداری کنید، گوشت قرمز کمتر بخورید ، ماهی بیشتر و مرغ استفاده کنید. گوشت و ماهی سفید حاوی چربی کمتری و پروتئین به اندازه گوشت معمولی است.


و همچنین ، طبق گفته سوفیا لورن ، شما باید مایعات بیشتری بنوشید . اگر روزانه 8 لیوان آب بنوشید ، به پوست خود کمک می کنید تا جوان و تازه بماند. نوشیدن آب کافی ضروری نیست - آب معدنی و آب میوه  ، قهوه و چای نیز مناسب هستند. اما به شما التماس می کنم ، روزانه 8 لیوان قهوه ننوشید! "

 

فعالیت بدنی

سوفیا لورن در طول زندگی خود توانست اندام باریک و کمر باریک خود را حفظ کند . و این نه تنها به دلیل تغذیه مناسب ، بلکه ناشی از فعالیت بدنی است.
این بازیگر می گوید که ورزش لطف می کند. "اگر ژیمناستیک را انجام می دهید ، چنان قدم بردارید که انگار صاحب تمام جهان هستید - با افتخار و هموار." به گفته لورن ، او خیلی زود ساعت 5-6 صبح از خواب بلند می شود. او سپس ژیمناستیک روزانه ، از جمله کشش را انجام می دهد. 

 

سوفیا لورن می گوید"من همیشه زود بیدار می شوم ، حتی اگر گاهی اوقات نمی خواهم این کار را انجام دهم. نیازی نیست به دنبال بهانه هایی برای ورزش نباشید. زیاد قدم می زنم. هر روز یک ساعت پیاده روی می کنم - برای قلب و تناسب اندام بسیار مفید است. "

 

درست است ، قبل از "پریدن" از رختخواب ، مشهور ایتالیایی یک سری صبحانه های ساده درست می کند. به گفته وی ، آنها به گردش خون و بازگشت خون به صورت کمک می کنند ، اما از همه مهمتر - انعطاف پذیری را افزایش می دهند. در حین کشش ، سوفی به تنفس توجه ویژه ای می کند. اگر عمیق و به طور مساوی نفس بکشید ، اکسیژن به تمام قسمت های ریه ها نفوذ کرده و خون را تصفیه می کند. لازم است هنگام استنشاق معده را از هوا پر کنید تا در نهایت بازدم کنید. هنگام بازدم ، تمام هوای راکد را از انتها با فشار به خارج بفرستید.این بازیگر ادعا می کند که پس از 10-15 دقیقه انجام چنین تمرینی ، حال و هوای خوبی دارد .

 

عشق به عزیزان

سوفیا لورن و کالو پونتی

سوفیا لورن با همسرش کارلو پونتی در جوانی (کارلو پونتی در ۱۰ ژانویهٔ ۲۰۰۷ در سن ۹۴ سالگی درگذشت)


با وجود تعداد زیادی هوادار ، سوفیا لورن در تمام زندگی خود فقط یک نفر را دوست داشت - همسرش ، کارلو پونتی ، کارگردان معروف ایتالیایی . آنها تقریباً 50 سال زندگی کردند. پونتی در سال 2007 درگذشت. سوفیا لورن در مراسم تشییع جنازه شوهرش گفت: "عشق ما هدیه ای از جانب خدا است که از معدودی از آنها تجلیل می شود." این زوج دو فرزند داشتند: کارلو پونتی جونیور و ادواردو پونتی . این بازیگر وقت زیادی را با آنها می گذراند.


او همچنین بدون شغل مورد علاقه خود به زندگی خود فکر نمی کند: "فکر می کنم من به همین دلیل متولد شده ام. وقتی مدت زیادی استراحت در فیلمبرداری داشتم ، به معنای واقعی کلمه نتوانستم جایی برای خود پیدا کنم.

 

مثبت اندیش باشید

سوفیا لورن 84 ساله

 

سوفیا لورن یکی از افراد مشهور و بازیگر هالیوود مثبت اندیشی را تشویق می کند، سوفیا لورن می گوید که صورت هر شخص، آینه نفس او است و منعکس کننده شخصیت است. وی گفت:  ما خودمان مسئول ظاهر خود هستیم و نه تنها به معنای مراقبت از پوست که همه چیز قابل مشاهده است، کسالت ، تحریک ، روحیه بد ، شکایت. سالها می گذرد و ردپای آنها غیرقابل توصیف است. با این حال ، روحیه طنز ، حسن نیت و تحمل و مثبت اندیشی  نیز چهره شما را شکل می دهد .

 

این بازیگر اذعان می کند، من همیشه مثبت فکر می کنم. خیلی به ندرت اتفاق می افتد که مرا با روحیه غمگین ببینید. شعار من این است که هر لحظه از زندگی لذت ببر. همیشه اطراف خود را با افرادی که دوستشان دارید شلوغ کنید ، با آنها صحبت کردن یا یادگیری چیزهای جدید خوشایند است. 


سن خود را بپذیرید

سوفیا لورن مجله ووگ

عکس سلبریتی  سوفیا لورن جوانی   روی مجله ووگ

 

سوفیا لورن می گوید: هیچ زیبایی در جهان نمی تواند با زیبایی های خودشناسی و رضایت حاصل شود که وقتی خودتان را قبول می کنید و این که واقعاً چه کسی هستید. بازیگر زن عاشق  زندگی است و می گوید "بگذار زندگی ادامه یابد.سوفیا لورن می گوید: "البته ،" چشمه جوانی "وجود دارد - این چشمه ی جوانی ، ذهن شما ، استعدادهای شما ، خلاقیتی است که شما به زندگی خود آورده اید و زندگی افرادی که دوستشان دارید. وقتی خود را قبول کنید که چه کسی هستید ، پذیرش سن را قبول می کنید.

بیوگرافی سوفیا لورن

سوفیا لورن

سوفیا لورن   سوفیا لورن جوانی 

سوفیا ویلانی شیکولونه در 20 سپتامبر 1934 در رم ، در بیمارستانی برای فقرا به دنیا آمد.مادرش ، رومیلدا ویلانی ، به معنای واقعی کلمه بدشانسی آورده بود. یک بازیگر ناموفق استانی و در حال حاضر یک مادر مجرد. پدر این دختر ، همچنین بازیگر تئاتر ، که رومیلدا به دنبال او به رم رفت ، هرگز با او ازدواج نکرد ، و پس از دور زدن او در پایتخت بی تفاوت با یک نوزاد در آغوش ، رومیلدا به روستای زادگاه خود پیتزولی بازگشت.

سوفیا در یک کلبه مخروبه در ساحل دریا ، دوران کودکی خود را در شرایط تنگ و وحشتناک و فقر سپری کرد.
در جوانی ، او "Stekchetto" ، به معنی "سوف" - برای  قد بلند و لاغر نامیده می شد. اولین قدم برای شهرت او در چهارده سالگی بود و در مسابقه زیبایی محلی برنده شد و پس از آن خانواده به رم رفتند.

 

سوفیا لورن


در سال 1950 او در مسابقه دوشیزه ایتالیا شرکت کرد ، جایی که جایزه Miss Elegance را دریافت کرد ، که توسط هیئت داوران مخصوص او ایجاد شد.

در حین شرکت در مسابقه بعدی ، او با تهیه کننده و همسر آینده اش کارلو پونتی آشنا شد ، که بیست و دو سال از او بزرگتر بود. پونتی در آن زمان ازدواج کرده بود و طلاق گرفتن برای یک کاتولیک آسان نبود. کارلو و سوفیا که از انتظار برای موافقت واتیکان برای  طلاق خسته شده  بودند  ، مخفیانه در مکزیک ازدواج کردند. با گذشت زمان ، طلاق در طولانی مدت به دست آمد و در 9 آوریل 1966 ، کارلو پونتی دوباره با سوفیا ازدواج کرد.

در ابتدا ، کارلو پونتی فیلم برگزیده خود را به عنوان یک بمب جنسی در فیلمهای کمی شناخته شده مانند تجارت برده سفید (1953) قرار داد. اغلب این فیلم ها در یک محیط عجیب و غریب اتفاق می افتند و به بازیگر زن این فرصت را می داد تا با لباس های  باز در مقابل تماشاگران ظاهر شود. از سوی دیگر ، فوق ستاره آینده از برهنگی خجالتی نبود ، بنابراین می توان او را در تعدادی از فیلم ها برهنه دید. در اوایل دهه 60 ، کارلو پونتی برای جلوگیری از رسوایی بین المللی ، تمام فیلم های لورن جوان را که در آن برهنه بود خرید.

 

سوفیا لورن

 

در اواسط دهه 50 ، لورن به یک ستاره و نماد جنسی در ایتالیا تبدیل شد. در ابتدا ، این بازیگر با نام مستعار لازارو بازی کرد ، اما در سال 1953 ، با اصرار پونتی ، آن را به لورن تغییر داد. اولین فیلم بازیگری که در خارج از ایتالیا اکران شد ، آتیلا ، آفت خدا (1955) با بازی آنتونی کوئین بود.

این بازیگر ابتدا در فیلم ویتوریو د سیکا "طلای ناپل" (1954) توجه منتقدان جدی فیلم را به خود جلب کرد ، که در آن به عنوان یک مغازه دار پر انرژی ناپولی به عنصر بومی خود سقوط کرد. نقش زنان معمولی از مردم ، که او را در دوران کودکی به خوبی می شناخت و می توانست یکی از آنها شود ، برای او بهترین کار را کرد و مطلوب ترین نظرات منتقدان را به خود جلب کرد.

این دسیکا بود که استعداد بازیگری سوفیا لورن را به طور کامل کشف کرد. تقریباً همه مهمترین نقش ها را او در فیلم های این کارگردان بازی کرد - چوچارا (1961 ، جایزه جشنواره فیلم کن) ، دیروز امروز فردا (1963) ، ازدواج ایتالیایی (1964 ، جایزه جشنواره مسکو) ، آفتابگردان (1970). در سه فیلم آخر ، شریک سوفیا لورن مارچلو ماسترویانی بود که با او یکی از مشهورترین دوئت های تاریخ سینما را تشکیل دادند.

اوج بازیگری بازی او به عنوان مادر در Chocara بود ، یک فیلم نئورئالیستی بر اساس رمان آلبرتو موراویا. بیان گرایی و ارگانیک بودن بازیگر این بازیگر چنان در منتقدان فیلم خارج از کشور تأثیر گذاشت که برای این نقش اسکار دریافت کرد. این برای اولین بار است که جایزه ای در این بخش برای فیلمی که به زبانی غیر از انگلیسی فیلمبرداری شده است اهدا می شود.

سوفیا لورن

 

از سال 1957 ، این بازیگر مرتبا پیشنهادات بازیگری در هالیوود را دریافت می کند. او در کارخانه رویاهای آمریکایی ، با قراردادهایی با شرکت هایی مانند MGM و Paramount Pictures ، اگرچه چندان موفق نبود. یکی از اولین فیلم های هالیوود او غرور و اشتیاق با فرانک سیناترا و کری گرانت (1957) بود. درباره عشق گرانت به بازیگر ایتالیایی مطالب زیادی نوشته شده است ، اما به طور قطعی اطلاعات کمی در دست است. همچنین ، گمانه زنی های زیادی در مورد پیشنهاد ازدواج پیتر سلرز بازیگر انگلیسی مطرح شد. به گفته برخی از زندگینامه نویسان ، همه اینها فقط ترفندهای تبلیغاتی بوده است.

برای فیلمبرداری وسترن "شیطان در جوراب شلواری صورتی" (1960) ، این بازیگر ابتدا موهای خود را بور کرد. برای حماسه فاجعه بار "سقوط امپراتوری روم" او یکی از اولین کسانی بود که در جهان مبلغ بی سابقه ای مبلغ یک میلیون دلار دریافت کرد. در سال 1967 ، او در آخرین فیلم چارلی چاپلین بزرگ ، کنتس از هنگ کنگ ، نقش یک روسپی روس را بازی کرد.

 

سوفیا لورن

 

به مدت پانزده سال (1957-1972) ، این بازیگر موفق شد تقریباً با همه بازیگران محبوب و نمادهای جنسی هالیوود کار کند: آنتونی پرکینز ، آنتونی کوئین ، کلارک گیبل ، پیتر سلرز ، چارلتون هستون ، پل نیومن ، گرگوری پک ، مارلون براندو ، پیتر اوتول و بسیاری دیگر.

در نیمه دوم دهه 1970 ، لورن کمتر و کمتر روی صفحه نمایش ظاهر شد و از سال 1984 نقش های او کاملاً منزوی شده است. در سالهای 1979-80 ، او یک کتاب زندگینامه ای منتشر کرد و بر اساس آن یک فیلم تلویزیونی منتشر کرد. در سال 1982 او به دلیل فرار مالیاتی به 18 روز زندان محکوم شد. در سالهای بعد ، او کتاب خاطرات دیگری نوشت و یک خط تولید عطر تاسیس کرد. در سال 1999 ، کتاب او "دستور العمل ها و خاطرات" منتشر شد.

در سال 1994 ، وی برای آخرین بار با ماسترویانی در Haute Couture رابرت آلتمن بازی کرد و در سال 1996 در کنار کمدین آمریکایی جک لمون و والتر ماتائو در کمدی Old Grumblers Raged بازی کرد. در سال 2002 ، او در فیلم پسرش ادواردو پونتی - "در میان غریبه‌ها" بازی کرد و یکی از نقشهای اصلی زن را بازی کرد.

 

سوفیا لورن

قد سوفیا لورن  174 سانتی متر


جایزه اسکار:
1961 - بهترین بازیگر زن (چوچارا)
1990 - جایزه افتخاری برای تصاویر فراموش نشدنی و درخشان در یک حرفه غنی

جایزه بفتا (1961):
بهترین بازیگر زن خارجی (چوچارا)

نامزد جایزه انجمن صنفی بازیگران فیلم (2009):
بهترین بازیگران ("نه") )

نامزدی گلدن گلوب:
1960 - بهترین بازیگر زن ، کمدی / موزیکال ("در ناپل شروع شد")
1964 - بهترین بازیگر زن ، کمدی / موزیکال ("ازدواج ایتالیایی")
1994 - بهترین بازیگر نقش مکمل زن (Haute Couture)

جایزه دیوید دی دوناتلو:
1961 - بهترین بازیگر زن (چوچارا)
1964 - بهترین بازیگر زن (دیروز ، امروز ،فردا ")
1965 - بهترین بازیگر زن (" ازدواج به سبک ایتالیایی ")
1970 - بهترین بازیگر زن ("گل های آفتابگردان")
1974 - بهترین بازیگر زن ("سواری")
1978 - بهترین بازیگر زن ("یک روز غیر معمول")

 

سوفیا لورن

جایزه روبان نقره ای:
1961 - بهترین بازیگر زن ("Chochara")
1978 - بهترین بازیگر زن ("روز غیر معمول ")

افتخاری" سزار "(1990)

جایزه" بامبی "(آلمان): 9 جایزه

جشنواره فیلم ونیز:
1958 - جام ولپی بهترین بازیگر نقش اول زن (" ارکیده سیاه ")
1998 - شیر طلایی به دلیل مشارکتش در سینمای جهان

جشنواره فیلم کن ( 1961):
جایزه نقره ای بهترین بازیگر زن (چوچارا)

سن سباستین (1974):
جایزه بهترین بازیگر زن (سفر)

جشنواره فیلم برلین (1994):
خرس طلایی افتخاری

جشنواره بین المللی فیلم مسکو:
1964 - جایزه نقره ای بهترین بازیگر نقش اول زن ("ازدواج به سبک ایتالیایی")
1997 - نقره ویژه "سنت جورج" برای سهم خود در سینمای جهان

 

سوفیا لورن

 

نام  سوفیا لورن برای میلیون ها دوستدار سینما در سراسر جهان شناخته شده است. در خانه ، در ایتالیا ، او را "سوفیا ملی" می نامند و این عنوان هیچکس را شگفت زده نمی کند. این ترکیبی از بسیاری از احساسات است: تحسین ، غرور ، قدردانی و حتی کمی محبت آشنا. بیننده ایتالیایی سوفیا لورن را نزدیک و شبیه خود می داند ، "درست مثل بقیه". سوفی در فیلم ها بازی کرد ، ابتدا به عنوان یک بازیگر اضافی ، و سپس در نقش های کمدی. موفقیت واقعی بازیگر جوان شرکت در فیلم "طلای ناپل" بود که در سال 1954 توسط کارگردان معروف ویتوریو د سیکا کارگردانی شد. لورن در آنجا تصویری زنده از یک زن جوان ناپولی ، یک زن ساده از مردم ، فریبنده ، شاد و زیبا ایجاد کرد.

 لورن در سراسر جهان بازی کرده است - از ایالات متحده تا ژاپن ، از فرانسه تا مکزیک. محبوبیت او افزایش یافت ، روزنامه ها با کمال تعجب در مورد فروتنی شگفت انگیز لورن نوشتند ، در مورد کنجکاوی که او تاریخ و هنر کشورهایی را که در آن کار می کرد مطالعه میکرد. او زبان های خارجی را مطالعه کرد ، روی صدا و دیکشنری کار کرد ، به طور مداوم درگیر حرکت و سایر انواع آموزش های بازیگری بود. از بین تعداد زیادی از نقش های بازی شده ، لورن به وضوح و عمیقاً استعداد خود را در فیلم های کارگردان De Sica نشان داد. او "پدرخوانده" بازیگر سینما است ، یک هنرمند مسابقه ، خودش یک بازیگر عالی است ، او شخصیت لورن را کاملاً درک کرد. فردیت ، که در آن بهترین ویژگی های شخصیت ملی نمایان شد و توانست چندنظری از استعداد او را آشکار کند ، جایی که شوخ طبعی و حساسیت ، هوشیاری  ، لطافت و خلق و خوی غیرقابل تحمل به هم نزدیک و پیچیده بودند.

 

سوفیا لورن

ملکه زیبایی سوفیا لورن

فیلم های سوفیا لورن

سال نام فیلم نقش یادداشت
۱۹۵۰ شش همسر باربابلو دختر ربوده شده با نام سوفیا لاتزارو
۱۹۵۰ توتو تارزان یک جنگلی با نام سوفیا لاتزارو
۱۹۵۰ رای   با نام سوفیا شیکولونه
۱۹۵۰ قلب‌ها در دریا    
۱۹۵۰ من کاپاتاز هستم منشی دیکتاتور با نام سوفیا شیکولونه
۱۹۵۱ جذام سفید سوفیا لاتزارو  
۱۹۵۱ میلیاردر میلان فروشنده بار با نام سوفیا شیکولونه
۱۹۵۱ شعبده بازی زوری عروس با نام سوفیا شیکولونه
۱۹۵۱ کجا می‌روی برده لیگیا  
۱۹۵۱ خودش است!.... بله! بله! اودالیسکا با نام سوفیا لاتزارو
۱۹۵۱ آنا دستیار باشگاه شبانه  
۱۹۵۱ صاحب بخار رقصنده کوچک با نام سوفیا لاتزارو
۱۹۵۱ روشنایی‌های واریته   با نام سوفیا لورن
۱۹۵۲ رؤیای زورو   با نام سوفیا شیکولونه
۱۹۵۲ و نواگر می‌آید دوست جولیتا  
۱۹۵۲ محبوب لئونورا  
۱۹۵۳ یکشنبه عامیانه خوب اینس  
۱۹۵۳ زائران عشق    
۱۹۵۳ دختران خطرناک هستند    
۱۹۵۳ دو شب با کلئوپاترا کلئوپاترا/نیسکا  
۱۹۵۳ تعطیلات مردم خوب اینس  
۱۹۵۳ آفریقا زیر دریا باربارا لاما  
۱۹۵۳ یک دختر فوق‌العاده ماریسا  
۱۹۵۴ چرخ و فلک ناپل سیسینا  
۱۹۵۴ یک روز در دادگاه آنا  
۱۹۵۴ آناتومی عشق دخترک  
۱۹۵۴ یک بخش از زندگی    
۱۹۵۴ کشور زنگ‌ها بون بون  
۱۹۵۴ حیف که او بدذات است لینا  
۱۹۵۴ فقر و نجابت جما  
۱۹۵۴ آتیلا اونوریا  
۱۹۵۴ آیدا آیدا  
۱۹۵۵ دختر رودخانه نیوس مونگولینی  
۱۹۵۵ طلای ناپل سوفیا بخش Pizze a credito
۱۹۵۵ نشان ونوس اگنس تیراباسی  
۱۹۵۵ همسر زیبای میلر کارملا  
۱۹۵۵ نان، عشق و … دونا سوفیا  
۱۹۵۶ خوش شانسی به خاطر زن بودن آنتونیتا فالاری  
۱۹۵۷ غرور و تعصب یوانا  
۱۹۵۷ افسانه گمشده دیتا  
۱۹۵۷ سایه‌های روی دریا فائدرا  
۱۹۵۸ هوس زیر درختان نارون آنا کابوت  
۱۹۵۸ کلید استلا  
۱۹۵۸ ثعلب سیاه رز بیانکو بهترین بازیگر جشنواره ونیز
۱۹۵۸ خانه قایقی چینتزیا زاکاردی  
۱۹۵۹ اون جور زن کای  
۱۹۶۰ دو زن سزیرا جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن
۱۹۶۰ در ناپل شروع شد لوچا کوریو نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی
۱۹۶۰ یک دم رسوایی پرنس الیمپیا  
۱۹۶۰ شیطان در لباس تنگ صورتی آنجلا روسینی  
۱۹۶۰ میلیونر اپیفانیا  
۱۹۶۱ ال سید خیمنا  
۱۹۶۱ مادام کاترین  
۱۹۶۲ بوکاچو ۷۰ زوی در بخش "La Riffa"
۱۹۶۲ پنج مایل مانده به نیمه‌شب لیزا مک لین  
۱۹۶۲ گوشه‌گیران آلتونا    
۱۹۶۳ دیروز، امروز، فردا آدلینا سباراتی - آنا مولتنی - مارا جایزه سالانه دیوید دی دوناتلّو به خاطر بهترین بازیگر زن
۱۹۶۴ سقوط امپراتوری رم لوسیلا  
ازدواج به سبک ایتالیایی فیلومنا مارتورانو نامزد جایزه اسکار
۱۹۶۵ عملیات کراسبو نورا  
۱۹۶۵ بانو ال خانم لوئیس  
۱۹۶۶ جودیت جودیت  
۱۹۶۶ نقش عربی یاسمین ازیر  
۱۹۶۷ کنتسی از هنگ کنگ ناتاشا  
۱۹۶۷ بیشتر از یک معجزه ایزابلا  
۱۹۶۸ ارواح – به سبک ایتالیایی ماریا  
۱۹۷۰ گل آفتابگردان جووانا  
۱۹۷۱ بانوی آزادی مادالنا  
۱۹۷۱ همسر کشیش والریا  
۱۹۷۲ مردی از لا مانتا آلدونسا  
۱۹۷۳ سفید، قرمز و… هرمانا  
۱۹۷۴ سفر آدریانا د مائورو بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم سن سباستین
۱۹۷۴ حکم ترزا  
۱۹۷۴ برخورد کوتاه آنا  
۱۹۷۵ نوچه جنایتکار نوچه  
۱۹۷۶ گذرگاه کاساندرا جنیفر  
۱۹۷۷ یک روز بخصوص آنتوانت جایزه سالانه دیوید دی دوناتلّو به خاطر بهترین بازیگر زن
۱۹۷۸ هدف برنجی مارا  
۱۹۷۸ آنجلا آنجلا  
۱۹۷۸ دشمنی خونین تیتینا  
۱۹۷۹ قدرت آتش آدل  
۱۹۸۰ سوفیا لورن: داستان زدگی خودش سوفیا لورن  
۱۹۸۴ شفق قطبی    
۱۹۸۶ شجاعت ماریانا  
۱۹۸۸ زائر خوش شانس لوچا  
۱۹۸۹ فرار چزیرا  
۱۹۹۰ شنبه، یکشنبه و دوشنبه رزا  
۱۹۹۴ آماده پوشیدن ایزابلا دلا فونتین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن
۱۹۹۵ پیرمردان ترشرو ماریا سوفیا  
۱۹۹۷ آفتاب مامان لوی  
۲۰۰۱ فرانچسکا و نونسیاتا فرانچسکا  
۲۰۰۲ در میان غریبه‌ها اولیویا  
۲۰۰۴ بیش از حد عاشقانه ماریا  
۲۰۰۴ زندگی پرستاران ترزا  
۲۰۰۹ ناین مادر  
۲۰۱۰ خانه من پر از آینه است. رومیلدا  
۲۰۱۱ ماشین‌ها ۲ ماما توپولینو  
2013 صدای انسان نقش یک زن فیلم  
۲۰۲۱ زندگی پیش رو    

 

نظرات

سوفیا لورن این بازیگر برجسته ایتالیایی توانسته است مورد توجه میلیون ها بیننده در سراسر جهان قرار گیرد. حتی در جوانی دور خود ، سوفیا ویلانی شیکولون ناشناخته توانست قلب مرد اصلی زندگی خود - کارلو پونتی - را تسخیر کند. در مسیر عشق آنها موانع زیادی وجود داشت و شرایط به خوبی می توانست به جدایی منجر شود. اما آنها توانستند بر تمام آزمایشاتی که سرنوشت برای آنها آماده شده بود غلبه کنند و بیش از نیم قرن تا آخرین روز با هم زندگی کنند . کارلو پونتی که به لطف او یکی از درخشان ترین ستاره ها - بازیگر سوفیا لورن - متولد شد.۱۴۰۰/۹/۱۸

سوفیا ویلانی شیکولون در رم به دنیا آمد، اما در شهر کوچک ماهیگیری پوتزوولی در نزدیکی ناپل بزرگ شد. در نوجوانی ، دختر بسیار قد بلند و لاغر بود. صوفیا از کودکی رویای شهرت را در سر می پروراند، بنابراین در سن 14 سالگی در یک مسابقه زیبایی محلی شرکت کرد و در آنجا جایزه اصلی را به دست آورد. هنگامی که خانواده به رم نقل مکان کردند، سوفیای جوان به عنوان ملکه زیبایی کشور توجه کرد و برای شرکت در مسابقه دوشیزه ایتالیا انتخاب شد، زیرا قبلاً نام مستعار لازارو را برای خود انتخاب کرده بود. او برنده نشد، اما عنوان "خانم الگانس" به طور ویژه برای او اختراع شد. اتفاق اصلی آن مسابقه اصلا عنوان نبود، بلکه آشنایی سوفیای جوان با تهیه کننده کارلو پونتی بود.۱۴۰۰/۹/۱۸

در زمان آشنایی با مدل تازه کار ، کارلو پونتی، 38 ساله بود، مدت زیادی بود و به نظر می رسید که با جولیان فیاستری ازدواج کرده و علاوه بر این، دو فرزند را با همسرش بزرگ کرده است. او قبلاً موفق شده بود به عنوان یک تهیه کننده با استعداد به شهرت برسد ، که در حساب او نه تنها دوجین پروژه فیلم بسیار موفق وجود داشت ، بلکه با جینا لولوبریگیدا نیز همکاری داشت. یک تهیه کننده باتجربه ، قبلاً در طول مسابقه ، به زیبایی برجسته شرکت کننده جوان و استعداد بازیگری او اشاره کرد. وقتی پونتی ، سوفیا ویلانی شیکولونه را به بازیگری دعوت کرد، حتی نمی توانست تصور کند که او می تواند از دست او فرار کند و تقریباً در را به هم کوبید. رفتار سوفیا کاملاً قابل درک بود، زیرا به او توصیه شده بود که چند پوند وزن کم کند و برای کاهش بینی بیش از حد طولانی به یک جراح پلاستیک مراجعه کند.۱۴۰۰/۹/۱۸

اما کارلو پونتی قبلاً ستاره آینده را در سوفیا دیده بود ، بنابراین با نادیده گرفتن توصیه همکاران خود، دختر را به فیلم "آنا" که در آن تهیه کننده بود دعوت کرد. کمی بعد به سوفیا نیز توصیه کرد که به فکر تغییر نام مستعار خود باشد. سوفیا لورن اینگونه ظاهر شد.۱۴۰۰/۹/۱۸

سوفیا 19 ساله بود که از او برای بازی در نقش اصلی در هادس دعوت شد و جایگزین جینا لولوبریگیدا شد که به دلایلی ابتدا این پیشنهاد را پذیرفت و سپس آن را رد کرد. همراه با فیلمبرداری اپرا، عاشقانه سوفی و ​​کارلو آغاز شد. حتی نزدیک ترین دوستان این بازیگر و تهیه کننده از آن خبر نداشتند. آنها کاملا محرمانه همدیگر را ملاقات می کردند. شاید به همین دلیل بود که بعداً همکار لورن در فیلم "غرور و اشتیاق" کری گرانت تصمیم گرفت از این بازیگر خواستگاری کند.۱۴۰۰/۹/۱۸

سوفیا به طور جدی به آنچه در آینده در انتظار او است فکر کرد. گرانت فوق العاده خوش تیپ بود و با ازدواج با او، این بازیگر همسر و خانواده ای را که آرزویش را داشت پیدا می کرد. او که در کنار کارلو پونتی باقی ماند، این خطر را داشت که برای مدت طولانی در وضعیت معشوقه باشد. اما یک جزئیات "کوچک" وجود داشت: او عاشق پونتی بود و فقط با گرانت همدردی می کرد. پونتی از او یک بازیگر زن ساخت و با گرانت فقط در یک فیلم بازی کرد. و علاوه بر این، مرد جوان خوش تیپ یک انگلیسی بود، او در ایالات متحده آمریکا زندگی و کار می کرد و کارلو، مانند خود بازیگر، ایتالیایی بود و او را مانند هیچ کس دیگری درک نمی کرد.۱۴۰۰/۹/۱۸

درخواست ازدواج ارائه شده توسط گرانت به سوفیا لورن باعث شد کارلو پونتی وارد عمل شود. تهیه کننده ناگهان متوجه شد: در حالی که حل مشکل را به بعد موکول می کرد، بازیگر زن را برای همیشه از دست می داد. اما کارلو پونتی هنوز مجبور بود از همسر اولش طلاق بگیرد و انجام این کار آسان نبود، زیرا همسر از رها کردن شوهرش امتناع می کرد. در ایتالیا، واتیکان قوانین خود را دیکته می کرد، که در مورد فروپاشی خانواده بسیار منفی بود. تهیه کننده گام های ناامیدانه ای برداشت و به وکلایش دستور داد که به هر نحوی راه حل پیدا کنند. آنها نیز به نوبه خود این کار را در مکزیک انجام دادند، جایی که قانون اجازه طلاق و ازدواج را «با وکالت» می داد، که توسط وکلای پونتی استفاده می شد. درست است ، در ایتالیا این ترفند جواب نداد و واتیکان بلافاصله کارلو پونتی را به عنوان یک بیگامیست(مرد دو زنه) ، شناخت و سوفیا لورن متهم به زندگی مشترک غیرقانونی با یک مرد متاهل شد.۱۴۰۰/۹/۱۸

عاشقان مجبور به فرار از ایتالیا شدند و چندین سال را در فرانسه و سوئیس گذراندند. آنها مدام عریضه هایی به پاپ می نوشتند، اما نتیجه ای نداشتند. پنج سال پس از فرار، آنها هنوز برای مدت کوتاهی به ایتالیا برگشتند، اما در همان زمان با نام های مستعار در هتل ها مستقر شدند و با هم در انظار عمومی ظاهر نشدند. سوفیا لورن و کارلو پونتی تنها در سال 1966 و نه در ایتالیا، بلکه در فرانسه توانستند ازدواج خود را ثبت کنند و بعداً در آنجا تابعیت گرفتند. اما هنوز راه درازی تا شادی بدون ابرهای تیر باقی مانده بود. سوفیا لورن مشتاقانه رویای بچه ها را می دید، اما دو بارداری او به سقط جنین ختم شد. این بازیگر قرار نبود تسلیم شود: برای اینکه بارداری سوم او اتفاق بیفتد، تحت هورمون درمانی جدی قرار گرفت و سپس به مدت 9 ماه در رختخواب استراحت کرد. محبوب میلیون ها نفر قاطعانه تمام روابط خود را با جهان قطع کرد و خود را در اتاق هتلی در سواحل دریاچه ژنو زندانی کرد.۱۴۰۰/۹/۱۸

سوفیا تصمیم گرفت از هر جهت از خود محافظت کند. او تقریباً هرگز از رختخواب خارج نشد، از تماشای تلویزیون و مکالمات تلفنی امتناع کرد.تقریباً همیشه گوش‌گیر می‌بست تا حتی یک صدای بلند هم نتواند او را بترساند. در این زمان، تنها همسر و دستیار شخصی او اینس بروچا می توانستند با این بازیگر ارتباط برقرار کنند. تنها سرگرمی سوفیا لورن در آن زمان آشپزی بود. به درخواست این بازیگر، اتاق او مجهز به یک آشپزخانه کوچک بود و او در روزهایی که احساس خوبی داشت، آشپزی می کرد. او در سال 1968 اولین فرزندش را به دنیا آورد که به نام همسر محبوبش کارلو نامگذاری شد.۱۴۰۰/۹/۱۸

هنگامی که سوفیا لورن چهار سال بعد دوباره باردار شد، پزشکان به اتفاق آرا اعلام کردند که او قادر به تحمل و به دنیا آوردن نوزاد نیست و اصرار داشتند که این بازیگر به دلایل پزشکی سقط جنین کند. اما سوفیا نمی خواست به چیزی گوش دهد. او از قبل می دانست که در این شرایط چگونه عمل کند. در سال 1973 برای دومین بار مادر شد. کوچکترین پسر ادواردو نام داشت. کارلو بعدها تبدیل به یک رهبر ارکستر معروف شد، ادواردو - کارگردان و تهیه کننده سینما.۱۴۰۰/۹/۱۸

پس از تولد دومین پسرش به نظر می رسید که تمام آرزوهای این بازیگر و همسرش برآورده شده است. آنها با هم خوشحال بودند و سعی کردند به شایعات مربوط به شکنندگی ازدواج خود که بارها در مطبوعات اغراق می شد توجه نکنند. علاوه بر این، در آن زمان کارلو پونتی و سوفیا لورن مشغول بازسازی یک ویلای قدیمی در نزدیکی رم بودند، جایی که قصد داشتند خانه خود را تجهیز کنند.۱۴۰۰/۹/۱۸

در سال 1977، زمانی که تقریباً تمام کارها تکمیل شده بود، کارلو پونتی و سوفیا لورن به فرار مالیاتی متهم شدند و ویلا مصادره شد. در نتیجه، این بازیگر هجده روز را در زندان گذراند و همسرش چندین سال به خدمات اجتماعی محکوم شد. این زوج تنها پس از 13 سال توانستند ویلا را دوباره به دست آورند.۱۴۰۰/۹/۱۸

سوفیا لورن و کارلو پونتی بیش از نیم قرن است که با هم زندگی کردند. آنها در نیمی از شادی ها و غم ها سهیم بودند، با هم به دستاوردهای پسرانشان افتخار می کردند، طلوع خورشید را ملاقات کردند و از غروب خورشید لذت بردند. کارلو 94 ساله بود که سفر زمینی او در سال 2007 به پایان رسید. و سوفیا هنوز در آرزوی مردی است که در تمام عمر دوستش داشته است. به گفته خودش، زمان به هیچ وجه از درد و حسرت نبود همسرش کم نکرده است. او هنوز دلتنگ کارلوی محبوبش است و فقط کار به او کمک می کند تا فراموش کند.۱۴۰۰/۹/۱۸

سوفیا لورن هنوز از پذیرش پیشنهادات برای فیلمبرداری خوشحال است و در سال 2020 در فیلم "همه زندگی در پیش رو" به کارگردانی کوچکترین پسرش بازی کرد. درست است ، قبل از آن او 10 سال در فیلمی بازی نکرده بود. اما پس از اکران فیلم، این بازیگر برنده جایزه دیوید دی دوناتلو برای بهترین بازیگر زن شد.۱۴۰۰/۹/۱۸

فیلم شناسی سوفیا لورن شامل بیش از 100 اثر در سینما است و در سال 1969 به همراه مارچلو ماسترویانی در فیلم "آفتابگردان" به کارگردانی ویتوریو دی سیکا بازی کرد و بیش از شش ماه را در اتحاد جماهیر شوروی گذراند.۱۴۰۰/۹/۱۸

6 راز شاداب ماندن سوفیا لورن از زبان خود بازیگر ۱. تشویق کردن خود ۲. حفظ روابط خانوادگی ۳. لذت در لحظه ۴. دوری از منفی بافی ۵. پذیرش پیری ۶. پذیرش واقعیت های زندگی۱۴۰۲/۹/۲

در ادامه بخوانید...

عکس افراد مشهور در پیاده روهای ونیز سال 1950

در


پل نیومن، ارنست همینگوی، شون کانری، آلن دلون و دیگر افراد مشهور که در خیابان های ونیز راه می روند و در امتداد کانال های ونیز در اواسط قرن گذشته قدم می زنند امروزه در استودیوی عکس ونیزی بیش از 300 هزار نگاتیو ذخیره شده که توسط ویتوریو پاوان - صاحب استودیو گرفته شده است.

آلن دلون

سلبریتی معروف آلن دلون

پل نیومن

چت بیکر

نوازنده با استعداد آمریکایی، موسیقی جاز 

میک جگر

نوازنده مشهور و خواننده  راک بریتانیایی

شون کانری

بازیگر مشهور انگلیسی در نقش بیاد ماندنی007

پابلو پیکاسو

عکس پابلو پیکاسو
بزرگترین هنرمند قرن بیست

ارنست همینگوی 

نویسنده امریکایی

نظرات

در ادامه بخوانید...

15 تن از ثروتمندترین افراد مشهور

در
برخی از افراد مشهور با سرمایه گذاری یا ایجاد یک کسب و کار هوشمندانه توانستند ثروت خود را مدیریت کنند.حال ببینیم، چقدر پول داخل کیف پول این ثروتمندان مشهور جمع شده است؟

1. تایگر وودز  800 میلیون دلار

تایگر وودز
گلف باز حرفه ای تایگر وودز یکی از بزرگترین گلف بازان در تمام دوران است. او جوایز و مسابقات زیادی را کسب کرده است. تا به امروز، ثروت او 800 میلیون دلار است.
 

2. سلین دیون 800 میلیون دلار

سلین دیون
سلین دیون، خواننده مشهور و ترانه سرا، که بیشتر به خاطر آهنگ "My Heart Will Go On" شناخته می شود، از دوران کودکی به عنوان یک خواننده حرفه ای شناخته شده است. البته رویای او حقیقت داشت، و علاوه بر این سلین پول زیادی را به دست آورد.
 

3. دکتر دره  820 میلیون دلار

دکتر دره
دکتر دره کار خود را در مرکز لس آنجلس جنوبی در گروه NWA آغاز کرد. بعد از انتشار آلبوم "Straight Outta Compton" ("Straight Out of Compton")، Dre به موفقیت رسید. اخیرا، درآمد اصلی خود را از کسب و کار فروش هدفون مارک Beats by Dre دریافت می کند.
 

4. مدونا 850 میلیون دلار

مدونا
سلبریتی معروف مدونا
مدونا، یکی از موثرترین و موفق ترین خوانندگان و موسیقیدانان تمام دوران، موفق به کسب 850 میلیون دلار شد، فروش 250 میلیون آلبوم در سراسر جهان. درآمد حاصل از کنسرت او 1.5 میلیارد دلار بود.
 

5. پاف ددی   855 میلیون دلار

 پاف ددی
کار خود را به عنوان شان جان Combs (بهتر شناخته شده به عنوان پاف پدر) به عنوان یک رپ کار شروع کرد. او بعدا نام مستعار P Diddy را تغییر داد و به عنوان تولید کننده اصلی بسیاری از هنرمندان، از جمله Mary J. Blige، Aretha Franklin و Mariah Carey تبدیل شد.
 

6. کایلی جنر 900 میلیون دلار

کایلی جنر
کایلی جنر یکی از ثروتمندترین دختران جهان است.
ستاره واقعی "خانواده کارتاشیان"، شبکه شخصیت های نفوذ رسانه ای و زن تجاری Kylie Jenner به زودی تبدیل به یکی از جوانترین میلیاردرهای جهان شده است امروز Kylie در Instagram تعداد125 میلیون دنبال کننده دارد.
 

7. جی زی   930 میلیون دلار

جی زی
شان کوری کارتر (به نام Jay Z) نیز کار خود را به عنوان یک رپر آغاز کرد.  در کل ارزش خالص آن 930 میلیون دلار است.
 

8. جری ساینفلد 950 میلیون دلار

جری ساینفلد
کمدین جری سینفلد به لطف مجموعه کمدی معروفش "ساینفلد" محبوبیت پیدا کرد. سپس او همچنان به نمایش های کمدی بزرگ ادامه داد.
 

9. دیوید کاپرفیلد   1 میلیارد دلار

دیوید کاپرفیلد
دیوید کاپرفیلد، متفکر مشهور جهان، به خاطر ترفندهای دیدنی اش، شغلی را به وجود آورد. او جوایز متعددی را دریافت کرد و حرفه ای فوق العاده موفق در صنعت سرگرمی ایجاد کرد. به طور موازی، Copperfield در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و هنر مشغول بود، بنابراین او 1 میلیارد دلار در جیب خود دارد.
 

10. JK روولینگ 1 میلیارد دلار

روولینگ هری پاتر
نویسنده و تهیه کننده بریتانیایی، روولینگ، زمانی موفق شد که رمان های هری پاتر او به یک احساس جهانی تبدیل شد. از آن زمان، او توانست کل یک امپراطوری را در اطراف برند خود ایجاد کند و تبدیل به ثروتمندترین زن در انگلستان شود.
 

11. پل مک کارتی 1.2 میلیارد دلار

گروه بیتلز
به سختی کسی وجود دارد که از گروه هنرمندان بیتلز و به تبع آن پل مک کارتی سخن نگفته باشد. پس از فروپاشی گروه، پل مک کارتی کار حرفه ای خود را با موفقیت انجام داد و یکی از موفق ترین موسیقیدانان پاپ در تاریخ است.
 

12. مایکل جردن 1.7 میلیارد دلار

مایکل جردن
مایکل جردن یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال در تاریخ است. گرچه او برای یک دهه و نیم نتوانسته است بسکتبال بازی کند،جردن هنوز میلیون ها سرمایه گذاری و تایید دریافت می کند. با احتساب  سهم خود در Hornets و BET، ثروت او تا به حال به 1.7 میلیارد دلار افزایش یافته است.
 

13. اپرا وینفری 3.2 میلیارد دلار

اپرا وینفری
اپرا وینفری، میزبان نمایشهای صبحگاهی، یک امپراطوری رسانه ای واقعی را ایجاد کرده است. او دارای استودیوی فیلم، مجله، منابع اینترنتی، شبکه رادیویی و کانال تلویزیونی است. اوپرا در حرفه طولانی خود موفق به کسب 3.2 میلیارد دلار شده است.
 

14. استیون اسپیلبرگ 3.7 میلیارد دلار

استیون اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ، کارگردان و تولید کننده مشهور هالیوود، برخی از فیلم های بسیار معروف و حساس در تاریخ هالیوود را از جمله Jaws، Alien و Saving Private Ryan تهیه کرده است. شگفت آور نیست که به لطف موفقیت های بزرگ او توانست به مبلغ 3.7 میلیارد دلار برسد
 

15. جورج لوکاس 5.5 میلیارد دلار

جورج لوکاس
جورج لوکاس، که به عنوان خالق مشهور Star Wars شناخته می شود، با LucasFilm امپراتوری فیلم و کالا را ایجاد کرد. لوکاس در سال 2012 برای Disney به لوکاس فیلم 4 میلیارد دلار فروخت. امروز او ثروتمندترین فرد مشهور جهان است و دارای سرمایه 5.5 میلیارد دلاری است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

آنچه دنیا از پل نیومن، باب مارلی و سایر افراد مشهور به یاد می آورد

در
آیا قبول دارید که والت دیزنی ، باب مارلی و بسیاری از شخصیت های معروف دیگر میراث عظیمی را به جهانیان بخشیدند و تاثیری برجسته در دنیای موسیقی ، سینما ، انیمیشن و پارک های تفریحی برای آیندگان به جای گذاشتند؟ این افراد مشهور زندگی پرمخاطره ای داشته اند. برخی از آنها مورد علاقه جهانیان بودند و برخی در میان طرفداران احساس راحتی می کردند ...
آنچه دنیا از الک گینس ، باب مارلی و سایر افراد مشهور حتی ده ها سال پس از درگذشت آنها به یاد می آورد.
 

1. پل نیومن

پل نیومن
پل لئونارد نیومن بازیگر ، فیلمساز ، تهیه کننده ، راننده اتومبیل مسابقه ، صاحب IndyCar ، کارآفرین و نیکوکار است. شاید او یکی از معدود بازیگرانی در سینمای جهان باشد که موفق به دریافت جوایز بسیاری از جمله اسکار برای کار خود در فیلم سال 1986 رنگ پول و همچنین جوایز مختلف زیادی اعم از جایزه BAFTA و جوایز دیگر شد. جشنواره کن ، جوایز Emmy و بسیاری دیگر. نقش های دیگر نیومن شامل شخصیت های اصلی فیلم هایی بود که در آن زمان بسیار محبوب بودند. وی علاوه بر همه اینها ، در اولین نسخه از دیزنی - پیکسار اتومبیل ، از Doc Hudson صحبت کرد و بعداً از این ضبط صدا در Cars 3 -2017 نیز استفاده شد.
همچنین شایان ذکر است که نیومن به عنوان راننده در کلوپ ورزشی اتومبیلرانی جاده ای آمریكا چندین قهرمانی در مسابقات کشوری کسب کرد و تیم های مسابقه ای وی چندین قهرمانی در مسابقات چرخ دستی بازIndyCar را کسب کردند.
وی در سال 1988 ، شبکه کودکان SeriousFun ، شبکه جهانی اردوگاه های تابستانی و برنامه هایی را برای کودکان بیمار مبتلا تأسیس کرد ، که از بدو تأسیس تاکنون نزدیک به سیصد هزار کودک خدمت کرده است. و با این حال ، او با بازیگر محبوب جوآن وودوارد ازدواج کرد. با این وجود ، با وجود تمام پاداش ها و شایستگی های خود ، پل نیومن یک بیماری وحشتناک را پشت سر گذاشت.
پل نیومن خوش تیپ هالیوود
سلبریتی، پل نیومن خوش تیپ هالیوود.  \ عکس
 
در سال 2008 ، پل نیومن قرار بود اولین حضور خود را در صحنه حرفه ای به عنوان کارگردان موش ها و مردم توسط جان اشتاین بک بگذارد ، اما در 23 مه 2008 ، با استناد به مشکلات سلامتی استعفا داد. و در ژوئن سال 2008 ، اطلاعات زیادی در مطبوعات منتشر شد كه وی به سرطان ریه مبتلا شده بود و در بیمارستان Sloan-Kettering در نیویورك تحت معالجه قرار گرفت. در اواسط آن سال ، AE Hotchner ، که در دهه 1980 با نیومن  همکاری کرده بود ، در مصاحبه ای به آسوشیتدپرس گفت که پاول اندکی قبل از انتشار اطلاعات به وی در مورد بیماری خود گفته بود. بازیگر هشتاد و سه ساله ، در 26 سپتامبر 2008 درگذشت.
پل نیومن و تام هنکس
پل نیومن و تام هنکس.  \ عکس
 

2. والت دیزنی

والت دیزنی
والتر الیاس دیزنی کارآفرین ، انیماتور ، بازیگر ، صدا پیشه و تهیه کننده فیلم آمریکایی است. وی که از پیشگامان صنعت انیمیشن آمریکاست ، چندین تحول در تولید کارتون را ایجادکرد. به عنوان تهیه کننده فیلم ، دیزنی رکورددار تعداد اسکار دریافتی برای یک نفر است و از پنجاه و نه نامزد دریافت بیست و دو جایزه اسکار را دیافت کرد. و علاوه بر همه اینها ، او در بین جوایز دیگر ، دو جایزه ویژه ، گلدن گلوب و امی نیز به دست آورد. چندین فیلم او توسط کتابخانه کنگره در فهرست آثار ملی گنجانده شده است.
 
دیزنی که در سال 1901 در شیکاگو متولد شد ، علاقه اولیه ای به نقاشی نشان داد. در کودکی در دوره های هنری شرکت کرد و در هجده سالگی به عنوان تصویرگر تجاری شغل گرفت. در اوایل دهه 1920 ، والتر به کالیفرنیا نقل مکان کرد و استودیوی برادران دیزنی را به همراه برادرش "روی" تأسیس کرد. با استفاده از Ub Iwerks ، والت شخصیت میکی ماوس را در سال 1928 طراحی و خلق کرد و این اولین موفقیت فوق العاده او بود.
والت دیزنی
والت دیزنی یک انیماتور عالی .  \ عکس
 
با بزرگ شدن استودیو ، دیزنی پرماجرا تر شد و به معرفی صدای هماهنگ شده ، تکنیک ولور سه رنگ تمام رنگ ، کارتون های طولانی و پیشرفت های فنی در دوربین ها پرداخت. نتایج به دست آمده در فیلم هایی مانند سفید برفی و هفت کوتوله (1937) ، پینوکیو ، فانتزی (1940) ، دمبو (1941) و بامی (1942) به پیشرفت فیلم های انیمیشن کمک کرده است.
و بعد از جنگ جهانی دوم ، فیلم های جدید انیمیشن و اکشن جدید ظاهر شدند ، از جمله سیندرلا (1950) و مری پاپینز (1964) که پنج جایزه اسکار دریافت کردند.
در دهه 50 ، دیزنی صنعت پارک های تفریحی را گسترش داد و در سال 1955 دیزنی لند را در آناهیم ، کالیفرنیا افتتاح کرد. برای تأمین اعتبار این پروژه ، وی به برنامه های تلویزیونی مانند والت دیزنی دیزنی لند و میکی موس کلوپ پیوست.
 
او همچنین در برنامه ریزی نمایشگاه مسکو 1959 ، المپیک زمستانی 1960 و نمایشگاه جهانی 1964 در نیویورک شرکت کرد. در سال 1965 ، او شروع به توسعه یک پارک موضوعی دیگر ، دنیای دیزنی کرد که قلب او برای تبدیل شدن به یک نوع جدید از شهر ، "نمونه اولیه تجربی جامعه فردا" (EPCOT) بود.
 
باور کردنش سخت است ، اما دیزنی فردی خجالتی بود و او همچنین از کسانی که با آنها کار می کرد استانداردها و انتظارات بالایی داشت. و علیرغم اینکه وی متهم به نژاد پرستی بود ، همه آنها به مرور زمان توسط کسانی که او را می شناختند مورد انکار قرار گرفت . والت یک فرد سیگاری قهار در طول زندگی خود بود و در دسامبر 1966 قبل از اتمام پارک یا پروژه EPCOT در اثر سرطان ریه درگذشت.
افسانه انیمیشن والت دیزنی
افسانه انیمیشن.  \ عکس
با گذشت سالها از مرگ او ، شهرت وی تغییر یافته است: او از "تأمین کننده" ارزشهای میهن پرستانه داخلی به نماینده امپریالیسم آمریکا تبدیل شده است. با این وجود ، او هنوز هم یک شخصیت مهم در تاریخ انیمیشن و در تاریخ فرهنگی ایالات متحده است ، جایی که او به عنوان یک سمبل فرهنگ ملی در نظر گرفته می شود. آثار فیلم او همچنان به نمایش گذاشته شده و اقتباس می شود ، استودیوی مشهور و کمپانی وی در تولید سرگرمی های مردمی از استانداردهای بالایی برخوردار است و پارک های تفریحی دیزنی در اندازه و کمیت افزایش یافته است تا حتی بازدید کنندگان بیشتری از سراسر جهان را به خود جلب می کند.
والت دیزنی
والت دیزنی جهان.  \ عکس
 

3. پاتریک سوویزی

پاتریک وین سوویزی بازیگر رقص کثیف.  \ عکس
 
پاتریک وین سوویزی بازیگر ، رقصنده ، خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. محبوبیت وی از دهه 1980 میلادی آغاز شد ، هنگامی که او نقش های مردانه کاریزماتیک و عاشقانه ای را بازی کرد ، به لطف این نقش ها او موفق شد قلب زنان را به دست آورد و در همان زمان موفق به کسب مقام سمبل مردانه شد. و جای تعجب نیست که در سال 1991 مجله People او را به عنوانسمبل مردانه جهان نامید.
 
Swayze در طول زندگی حرفه ای خود سه نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای فیلم هایی همچون رقص کثیف (1987) ، شبح (1990) به وانگ فو ، با تشکر از همه چیز (1995) دریافت کرد. همچنین ، پاتریک آهنگ محبوب "او مثل باد" را نوشت و ضبط کرد و پس از مرگ نیز در سال 2009 جایزه رقص رولکس را دریافت کرد.
پاتریک سوویزی
زندگی کوتاه پاتریک وین سوویزی  \ عکس
 
Patrick Wayne Swayze یکی از بازیگرهای موفق بود ، اما در پایان دسامبر 2007 ، درست پس از فیلمبرداری قسمت آزمایشی فیلم "جانور" ، سوئیز احساس سوزش در معده خود کرد که به دلیل انسداد مجاری صفراوی و سه هفته پس از آن ، اواسط ژانویه بود. در سال 2008 ، او به سرطان لوزالمعده مرحله چهارم مبتلا شد. پاتریک برای شیمی درمانی و معالجه با داروی تجربی، به مرکز پزشکی دانشگاه استنفورد رفت ، که پزشکان امیدوار بودند به جلوگیری از پیشرفت تومور کمک کند.
 
 
در اوایل ماه مه 2008 ، گزارش هایی مبنی بر اینكه پاتریک سوویزی برای برداشتن بخشی از معده پس از شیوع سرطان تحت عمل جراحی قرار گرفته است ، شروع شد و همچنین گزارش شده است كه پس از عمل وی وصیت نامه خود را بازنویسی كرد و تمام اموال خود را به همسرش منتقل کرد. در بیانیه ای در تاریخ 28 ماه مه ، سوویزی اظهار داشت که همچنان به خوبی در مورد درمان در مرکز پزشکی دانشگاه استنفورد پاسخ می دهد. در اواخر ماه مه 2008 ، او در بازی بسکتبال لس آنجلس لیکرز مورد توجه قرار گرفت و این اولین حضور عمومی وی از زمان تشخیص بود. علیرغم همه پیش بینی های پزشکان ، پاتریک وین سوویزی در سال 2009 در سن پنجاه و هفت سالگی درگذشت.
 

4. باب مارلی

باب مارلی
باب مارلی  \ عکس
 
رابرت نستا مارلی خواننده جامائیكایی و نویسنده آهنگ های محبوب است كه برای مدت طولانی از بلندگوهای سراسر دنیا به گوش خواهد رسید. او یکی از پیشگامان و صاحب‌سبک رِگِی به حساب می آید ، و حرفه موسیقی او با ترکیبی از سبک های مختلف در مقابل پیش زمینه دیگران ایستادگی می کند: از عناصر رگی و اسکا گرفته تا راکستاد ، همراه با آوازهای غیر معمول و اشعار خارق العاده.
و جای تعجب نیست که مارلی یکی از شخصیت های مهم و مؤثر در موسیقی جامائیکا به حساب می آید. وی در طول حرفه موسیقی خود به نمادی از رستگاری تبدیل شد و به دنبال پر کردن موسیقی خود با معنویت بود.
باب فعالیت موسیقی خود را از همان لحظه شروع کرد و او گروهی را ایجاد کرد که تقریباً با همه تحت نام Bob Marley و The Wailers شناخته شده است.
باب مارلی خواننده و نوازنده بزرگ جامائیکا
باب مارلی خواننده و نوازنده بزرگ جامائیکا.  \ عکس
 
در سال 1965 ، این گروه اولین آلبوم استودیویی خود را با نام درخشان The Wailing Wailers منتشر کرد ، که شامل تک آهنگ محبوب "One Love / People Get Ready" می شد ، که طی چند روز به صدر جدولهای پنج موسیقی برتر دنیا رسید و مسیر موفقیت گروه در رگی را تضمین کرد.
این تیم طی سالهای حضور خود یازده آلبوم را منتشر کرده است و محبوبیت بی نظیری را به دست آورده و تقریباً تمام رکوردهای قابل تصور و غیرقابل تصور را در آن زمان در صنعت موسیقی می شکست. اما در اوایل دهه هفتاد ، این گروه از هم گسیخت و باب وارد یک کار انفرادی شد و اولین آلبوم خود "Natty Dread را  در 1947 منتشر کرد . علاوه بر این ، Vastration Rastaman در 1976 نیز مورد استقبال قرار گرفت.
چند ماه پس از ارائه این آلبوم ، باب در خانه اش در جامائیکا ترور شد. وی پس از این واقعه ، تصمیم به انتقال به زندگی در لندن گرفت. در همان جا بود که او یکی از بهترین آلبوم های خود را با عنوان "Exodus" ضبط کرد.
آنچه دنیا از الک گینس ، باب مارلی و سایر افراد مشهور حتی ده ها سال پس از درگذشت آنها به یاد می آورد.
در سال 1977 ، باب مارلی با ملانوم لنتیژینال آکروال (ملانومای بدخیم) تشخیص داده شد. وی در اثر بیماری در سال 1981 درگذشت. هواداران وی در سراسر جهان ابراز غم و اندوه کردند ،  تشییع جنازه ی او در جامائیکا بود. "بزرگترین آلبوم بازدید Legend" در سال 1984 منتشر شد و متعاقبا به پرفروش ترین آلبوم رگی در تمام زمان ها  تبدیل شد.
 
مارلی همچنین با تخمین فروش بیش از هفتاد و پنج میلیون رکورد در سراسر جهان ، یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در تمام دوران به حساب می آید ، صدا و سیمای وی بر هنرمندان ژانرهای مختلف تأثیر گذاشته است.
 

5. سر الک گینس

سر الک گینس
سر الک گینس بازیگر انگلیسی است. در ابتدای کار فیلم سینمایی ، او در تعدادی کمدی بازی کرد که در یکی از آنها ("قلب های مهربان و تاج ها") نه نقش را بازی کرد. و با این حال ، او خوش شانس بود که با دیوید لینچ افسانه ای همکاری کرد و در شش فیلم مختلف نقش های اصلی را بازی کرد.
 
اما بیشتر معاصران او را فقط به خاطر نقش استاد بزرگ و بی نظیر، استاد جدی اوبی وان در حماسه خارق العاده جنگ ستارگان به یاد می آورند. " با این حال ، این سه گانه نفس گیر برای او جایزه اسکار دیگری را در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد بدست آورد و او را به یکی از بازیگران محبوب و شناخته شده هالیوود تبدیل کرد.
سر الک گینس
اوبی وان کنوبی.  \ عکس
 
و جای تعجب ندارد که آلک یکی از سه بازیگر انگلیسی به همراه جان گیلگود و لارنس الیویه بود که بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم ، تئاتر را ترک کردند ، به سینما رفتند. علاوه بر دوران بازیگری ، گینس به خاطر خدمت در رویال رزرو نیروی دریایی نیز معروف بود. و در اوج جنگ ، در زمان حمله البا و سیسیل ، فرماندهی یک کشتی را به عهده داشت. نکته شگفت انگیز در مورد کل داستان این است که این مرد علی رغم همه مشکلات جنگ ، موفق شد برای شرکت در تولید نمایشنامه Flare Path درباره فرماندهی بمب افکن نیروی هوایی ، مرخصی بگیرد.
 
می توانید در مورد زندگی گینس به طور نامحدود صحبت کنید ، زیرا واقعاً جالب و جذاب بود. او خوش شانس بود که نه تنها یک اسکار ، بلکه یک گلدن گلوب را به همراه دو جایزه دیگر دریافت کرد.
اما شاید یکی از به یادماندنی ترین و مهمترین لحظات زندگی اش ، فرصتی برای اعطای عنوانی سر باشد که توسط ملکه الیزابت دوم به دلیل خدمات وی در زمینه هنر ، به او اعطا شد
سر الک گینس در فیلم دکتر ژیواگو
فیلم دکتر ژیواگو "Doctor Zhivago": (الك گینس) كتاب اشعار را به Tone Komarovskaya /Rita Tushingham) نشان می دهد.  \ عکس
 
از این گذشته ، آلك نه تنها در هالیوود بلکه در 9 فیلم كه در لیست صد فیلم بزرگ بریتانیایی قرن بیستم قرار گرفت ، ستاره شد ، او زندگی خود را نیز در سه جلد با فرمت صوتی نوشت ، كه به زودی پس از مرگ وی ، به لطف همسر او  لیدی گینس و دوستش پیرس پل رید ، نویسنده ، پرفروش شد.
 
سر الک گینس با وجود تشخیص سرطان ، زندگی پرتحرک و شلوغی را پشت سر گذاشت و در 5 آگوست 2000 در میدوتورست (غرب ساسکس) در کنار خانواده و دوستانش درگذشت.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چرا افراد مشهور نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند

در
چرا افراد مشهور نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند: جراحی پلاستیک ، پرخوری ، افسردگی و غیره؟
زمان رد پای خود را بر همه می گذارد، حتی برای افراد مشهور که به نظر می رسد هر فرصتی را برای کم کردن کمی از علائم پیری از دست نمی دهند. البته ژن ها در این مورد نقش مهمی دارند. با این وجود ، غالباً پیگیری جوانی جاودانه نیست و حتی در بعضی مواقع به نتیجه مخالف می انجامد. اما نه تنها به همین دلیل بسیاری از سلبریتی ها نتوانسته اند به زیبایی پیر شوند  بلکه خواهیم فهمید که چرا ظاهر برخی از افراد مشهور در طول سالها بهتر که نشده و در جهت بدتر شدن تغییر کرده است.
 

مگ رایان (58 سال)

اخیراً این بازیگر زن استاندارد زنانگی به حساب می آمد و لبخند و رنگ روی گونه ها به ویژگی او تبدیل شده بود. به نظر می رسد تا اواسط سن ، رایان تغییر نکرد. اما هر سال دگرگونی های ظاهر او بیشتر مورد توجه قرار می گرفت.
 
در سال 2013 ، مگ کاملاً از چشم مخاطب ناپدید شد و تنها بعد از مدت کمی در انظار دیده شد. اما افراد حاضر در هفته مد پاریس او را سریعا تشخیص ندادند: او تغییر کرده بود ، و نه در جهت بهتر ، بینی ، چشم ها ، لب ها. لبخند برند این بازیگر از بین رفته بود و  لبخندی که بر لب داشت کاملاً شبیه ماسک بود. به نظر می رسد که رایان قربانی دیگری از جراحی پلاستیک بود.
 

میک جاگر (76 ساله)

در اصل ، خواننده افسانه ای The Rolling Stones هرگز ظاهر کاملی نداشت. اما جمعیت هواداران در اوایل شهرت وی به معنای واقعی کلمه خاطرنشان کردند که این بت لعنتی دارای جاذبه مردانه است.
با این حال ، سبک زندگی ای که نوازنده راک داشت دیر یا زود به نتیجه فاجعه آمیز منجر می شود. مواد مخدر ، الکل ، مهمانی های پر سر و صدا ، تورهای خسته کننده ، تغذیه نادرست - همه اینها به بهترین شکل در ظاهر خواننده تأثیر گذاشت.
 

میکی رورک (67 سال)

این بازیگر پس از اکران فیلم "نه و نیم هفته" رسماً به سمبلنماد مردانه هالیوود تبدیل شد. عاشق چنین مرد خوش اخلاقی غیرممکن بود: ظاهر جذاب ، بدن  عضله ای، لبخند جذاب و البته یک نگاه مرموز. اما پس از آن چه چیزی پیش آمد.
 
در پی محبوبیت دیوانه وار ، رورک کاملاً دیوانه شد: مهمانی های پر سر و صدا ، الکل ، مواد مخدر ، دعوا ... این سبک زندگی منفی روی ظاهر سلبریتی تأثیر گذاشت. هنگامی که میکی تصمیم گرفت که باید از این سبک زندگی خلاص شود که دیر شده بود.
 
این بازیگر زمانی بوکسور موفقی بود اما به دلیل مصدومیت مجبور شد این رشته ورزشی را ترک کند. در اوایل دهه 90 ، نماد جذابیت مردانه هالیوود تصمیم گرفت به رینگ برگردد و این کار را با موفقیت انجام داد: در 3 سال او یک مبارزه را از دست نداد. با این حال ، مجروحیت دوباره تأثیر منفی بر ظاهر مشهور گذاشت: یک بینی تغییر شکل یافته ، گونه ی شکسته خرد شده ، لب های پاره شده و....
 
و ... و سپس این بازیگر تصمیم گرفت جراحی پلاستیک کند. اما او دوباره بدشانس بود: بسیاری از عملیات ناموفق بود و مرد از یک مرد خوش تیپ به یک هیولا تبدیل شد. وی که می خواست جراحی پلاستیک ناموفق را برطرف كند ، دوباره دست به دامن جراحی پلاستیک شد. شما نتیجه را خودتان می بینید.
 

کیم بسینگر (66 ساله)

کیم بسینگر یکی دیگر از ستاره های فیلم "نه هفته و نیم” "تا آخرین روزها در برابر جراحی پلاستیک مقاومت کرد و سعی در حفظ زیبایی طبیعی داشت. و او این کار را به خوبی انجام داد: طرفداران از اینکه سن بازیگر بالا می رود اما پیر نمی شود خوشحال بودند. خود این شخص مشهور اعتراف کرد که ورزش ، مراقبه و افکار مثبت به او کمک می کند تا تناسب داشته باشد.
 
اما همه چیز در سال 2015 تغییر کرده است. در پیش پرده فیلم "یازده ساعت" کیم غیرقابل تشخیص بود: چهره ای بیشتر شبیه ماسک مومی ، درخشندگی روغنی ، تغییر شکل چشم و شکل لب و ..... لازم نیست متخصص باشید تا بفهمید: بسینگر با جراحی پلاستیک خود را بدبخت کرد ، زیبایی خود را کاملا از دست داد.در عین حال ، به نظر می رسد که بازیگر زن از همه چیز خوشحال است ، و خوشحال است که برای دوربین ها مطرح می شود!
 

ژرار دوپاردیو (71 ساله)

ژرار دوپاردیو همیشه ظاهر آماتور داشت. بله کلمه خوش تیپی در باره او دشوار بود. اما در بدن او چه جسمی وجود داشت که  هر ورزشکاری به آن حسادت می کرد؟
اما در دهه 90 ، ژرار دوپاردیو به احترام قهرمان كامل و اشتها آور كه ​​بازی می كرد ، لقب اوبلیكس را دریافت كرد. از این گذشته ، این بازیگر نه تنها از نظر ظاهری به شخصیت خود می رسید ، بلکه دوست داشت غذای خوشمزه بخورد. علاوه بر این ، ژرار دوپاردیو، که حتی قبل از آن بیش از حد نوشیدنی های الکلی مصرف می کرد ، تاکستانی خرید و شروع به تولید نوشیدنی های الکلی برای خود کرد. و اگرچه روش نادرست زندگی بر ظاهر او تأثیر زیادی داشت ، اما هنوز هم به عنوان یک نماد جنسی در فیلم ها متقاضی خود را دارد.
 

ملانی گریفیث (62 ساله)

در دهه 80 ، ملانی گریفیث یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود به حساب می آمد ، اما این محبوبیت با او شوخی بی رحمانه ای انجام داد. علی رغم این واقعیت که طبیعت ظاهری دیدنی به ستاره اعطا کرده بود ، اما او برای نجات آن تلاش چندانی نکرد. عاشقانه های طوفانی وشکست های پرشور ، مهمانی های شبانه ، فیلمبرداری های بی پایان ،  اعتیاد به مواد مخدر - به طور کلی ، این فرد مشهور همه ی کارها را انجام داد تا خیلی زودتر از زمان موعود، پیر شود.
من فقط در یک ازدواج با آنتونیو باندراس در مورد تغییر سبک زندگی ملانی گریفیث فکر کردم. او از شوهرش بزرگتر بود و می ترسید کسی جوانتر آنتونیو باندراس را از او بگیرد. اما ملانی گریفیث به درخواست شوهرش برای ترک اعتیاد ، واکنش خشنی نشان داد و او را به منع ارتباط با دخترش در خانه کرد. با این حال ، بازیگر زن هنوز این اراده را پیدا کرد که بتواند در ورزش شرکت کند و به رژیم خود ادامه دهد. اما بعداً با تماس با جراح پلاستیک اشتباه كرد. در نتیجه ، با این وجود ، آنتونیو باندراس او را رها کرد و ملانی گریفیث در جستجوی زیبایی نتوانست جلوی خود را بگیرد و ظاهر درخشان خود را از دست داد.
 

بریژیت باردو (85)

از اواسط دهه 50 ، این بازیگر فرانسوی استاندارد زیبایی زنان محسوب می شد. او برای بازی در فیلم ها متقاضی زیادی داشت و آقایان با نفوذ می خواستند با او در ارتباط باشند. همه چیز در سن 39 سالگی  اتفاق افتاد، بریژیت تصمیم گرفت از سینما جدا شود و زندگی خود را به حمایت از حیوانات اختصاص دهد. از آن زمان ، ستاره کاملاً خود را رها کرد و به خودش اجازه می داد حتی با لباس های ناخوشایند و سر و وضع نامرتب به رویدادهای اجتماعی برود.
این بازیگر همیشه تأکید کرده است که او حریف جراحی پلاستیک است ، اما به فکر حمایت از خود به روشی طبیعی نبود. در سالهای اخیر ، تقریباً چیزی درمورد این نماد زیبایی جنسیت شنیده نشده است و فقط گاهی اوقات نام وی در رابطه با رسوایی با بیانیه های سیاسی یا به دلیل مبارزه برای حقوق حیوانات در مطبوعات ظاهر می شود.
 

جنیس دیکینسون (65 ساله)

در دهه 70-80 ، جنیس دیکینسون یکی از بهترین مدلهای جهان بود. اما اکنون شناختن دختری که روزگاری قلب میلیون ها مرد در سراسر جهان را به دست آورد دشوار است.
این ستاره پنهان نکرد که خودش مقصر عواقب جبران ناپذیری برای ظاهر خود است. وی در کتاب زندگی نامه خود اعتراف کرد که کوکائین رژیم غذایی او بود. جانیس به دلیل اعتیاد به الکل و مواد مخدر تحت درمان قرار گرفت ، ابتدا با بی اشتهایی و سپس با بولیمیا(اختلال تغذیه) مبارزه کرد. و بعدا زمان آن فرا رسید که یک سری جراحی های بی پایان پلاستیک انجام شود. جالب اینجاست که با وجود نتایج وحشتناک ، مدل سابق پشیمان نیست که بارها زیر چاقوی جراح پلاستیک رفته است.
 

جان تراولتا (66 ساله)

خوش تیپ واقعی در جوانی جان تراولتا بود. و چه نوع جراحی پلاستیکی او داشت؟ فقط رقص معروف او را بخاطر بیاورید.
 
همه اینها با این واقعیت شروع شد که بازیگر به سرعت شروع به طاس شدن کرد. درست است ، هنوز مشخص نیست که چرا او به طور کامل از داشتن مو خود را خلاص نکرد ، در عوض او شروع به پوشیدن کلاه گیس ، و سپس به کلی پیوند مو را انجام داد (حداقل جراحان پلاستیک چنین می گویند).
 

دوناتلا ورساچه (64 سال)

ظاهر یک طراح مشهور ایتالیایی هرگز مطابق با استانداردهای پذیرفته شده زیبایی نیست ، اما او  یک دختر جذاب بود. اما ، ظاهرا ، دوناتلا تصمیم گرفت بصورت مصنوعی چیزی را بدست آورد که طبیعت به او نداده بود. درست است! با گذشت زمان ، شیفتگی به جراحی پلاستیک به یک اعتیاد واقعی برای او تبدیل شد.
 
عموم مردم به خصوص دوست دارند در مورد لب های ورساچه صحبت کنند ، که طراح آن را به اندازه های نامرتب و بزرگ افزایش داده است. علاوه بر این ، در کنار اشتیاق به برنزه شدن و آفتاب گرفتن ، همه اینها حتی به نظر می رسد ارعاب آور می رسد.
 

استیون سیگال (67 ساله)

زمانی این بازیگر فقط نقش قهرمانان واقعی را بازی می کرد ، زیرا او تمام داده ها را برای این کار در اختیار داشت: یک مرد خوش تیپ و عضلانی با موهای بلند. او بود که می توانست جهان را از انواع بدبختی ها نجات دهد. علاوه بر این ، استیون سیگال استاد هنرهای رزمی است ، که در رشد محبوبیت وی نیز نقش داشت.
 
با این حال ، اکنون کمتر کسی به استیون سیگال حتی به نقش کمی قهرمانانه می دهد. این بازیگر دارای شکمی بزرگ شد ، بی دست و پا شد. علاوه بر این ، او لباس بسیار عجیب و غریبی می پوشد ، و پیراهن های خنده دار را انتخاب می کند. هیچ اثری از موهای بلند وجود ندارد - Seagal اکنون یک کلاه گیس می پوشد. و اظهارات سیاسی وی برای بسیاری مضحک به نظر می رسد.
 

سارا جسیکا پارکر (55 ساله)

خوب ، او از ظاهر ایده آل یک بازیگر زن بهره ای نبرد ، اما موفق شد نه تنها نقش اصلی را در سریال "... و شهر" بازی کند ، بلکه همچنین به نمادی از سبک تبدیل شد که اثبات کرد، زیبایی یک مفهوم نسبی است.
اما اکنون هیچ اثری از کری محبوب باقی نمانده است. اتفاقی که برای این بازیگر افتاد مشخص نیست. شیوه زندگی غلط ، جراحی پلاستیک ، عدم تمایل به حمایت از مراقبت از خود ، یا پیر شدن هنوز عوارض خود را ادامه می دهد؟ به هر حال ، سارا اکنون بسیار نادر در جلوی دوربین ها قرار می گیرد. با این حال ، این بازیگر اذعان می کند که هرگز زیر چاقو جراحان نرفته است!

نظرات

تا به امروز، یکی از نشانه های اصلی یک عمل موفقیت آمیز حداکثر نامرئی بودن آن است: هر چه نتیجه مداخله طبیعی تر به نظر برسد، بهتر است. در مواد خود، ما گزینه های پلاستیکی را جمع آوری کرده ایم که به طور کامل این معیار را برآورده می کند.۱۴۰۰/۱۱/۱۴

بلفاروپلاستی transconjunctival یکی از محبوب ترین روش های اصلاح پلک است. نشانه اصلی این عمل وجود افتادگی پلک ها و تغییرات مربوط به سن در ناحیه اطراف چشم است. چنین عیوب زیبایی شناختی حتی به دختران جوان نیز سن می افزاید. بلفاروپلاستی ترانس ملتحمه به شما این امکان را می دهد که برش ها را تا حد امکان پنهان کنید (دسترسی از داخل پلک، از طریق ملتحمه انجام می شود)، در حالی که هیچ برش خارجی و درزهای قابل مشاهده ای روی پوست وجود ندارد. همچنین، این عمل به شما امکان می دهد توانبخشی را به حداقل برسانید و دوره آن را از دو هفته به 5-7 روز کاهش دهید. پس از جراحی بلفاروپلاستی، مدت اقامت در بیمارستان تنها نصف روز است، بنابراین امکان مراجعه به منزل در همان روز وجود دارد. یک امتیاز خوب: اثر پس از انجام بلفاروپلاستی ترانس ملتحمه برای سال‌ها باقی می‌ماند. اما مهمترین چیز این است که نتیجه کاملاً طبیعی به نظر می رسد.۱۴۰۰/۱۱/۱۴

لیفت آندوسکوپی پیشانی و ابرو.......... این نوع لیفت صورت به شما امکان می دهد ظاهری آرام و شاداب داشته باشید. ابرو را به حالت صحیح برگردانید (با افزایش سن، افتادگی دم ابروها را داریم که ظاهر را غمگین و خسته می کند)، تعداد و عمق چین و چروک ها را کاهش دهید، ناحیه پلک بالایی را کمی باز کنید. این عمل ملایم و مهمتر از همه، کاملاً نامرئی است، زیرا از طریق ریز برش هایی به طول تنها 1.5-2 سانتی متر در پوست سر انجام می شود. بهبود و توانبخشی پس از این عمل بسیار سریع اتفاق می افتد و ظاهری زیبا برای مدت طولانی باقی می ماند.۱۴۰۰/۱۱/۱۴

بزرگ کردن سینه با ایمپلنت های نسل جدید........ بزرگ کردن سینه با ایمپلنت محبوب ترین عمل جراحی پلاستیک بوده و هست. اما ایمپلنت های نوآورانه روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و به شما امکان می دهند نتیجه ای طبیعی و هماهنگ به دست آورید. چنین ایمپلنت هایی ظاهر سینه را کاملاً حفظ می کنند و همچنین بسته به موقعیت بدن شکل خود را تغییر می دهند. در لمس، ایمپلنت ها کاملاً مشابه سینه طبیعی هستند. نصب آنها از طریق برش های کوچک به طول 2-2.5 سانتی متر انجام می شود که به شما امکان می دهد آثار عمل را کاملاً پنهان کنید.۱۴۰۰/۱۱/۱۴

لیپوپر کردن باسن یا لیپو اسکالپچر باسن........ یکی از موثرترین و ایمن‌ترین روش‌های بزرگ‌ کردن باسن است که از سلول‌های چربی خودتان استفاده می‌کند که واکنش‌های آلرژیک و پس زدن را کاملاً از بین می‌برد. این عمل از طریق سوراخ هایی به طول 0.3-0.5 سانتی متر، پنهان در چین های طبیعی بدن انجام می شود. تغییر شکل فقط یک روز طول می کشد و هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی گذارد. در عین حال، اندامی باریک با باسنی گرد به دست می آورید.۱۴۰۰/۱۱/۱۴

جراحی پلاستیک ناحیه واژن........ احتمالاً نامحسوس ترین در بین تمام جراحی های پلاستیک ناحیه واژن است. با این حال، یکی از مهم ترین. زندگی شخصی، ادراک از خود و سلامت کلی ما در این منطقه متمرکز است. نشانه های جراحی عبارتند از: تمایل به اصلاح اندازه و شکل لابیای ماژور و مینور، ناراحتی هنگام پوشیدن لباس زیر و ورزش، ناراحتی در زمان رابطه ، بهبودی پس از زایمان. این عمل به شما امکان می دهد حساسیت را افزایش دهید و ناراحتی زیبایی شناختی را از بین ببرید. اما مزیت اصلی این است که عمل انجام شده قطعا یک راز باقی خواهد ماند.۱۴۰۰/۱۱/۱۴

در ادامه بخوانید...

از افراد مشهور قدیمی چه خبر آلن دلون ، شان کانری و دیگران

در

آلن دلون

این افراد زمانی سمبل واقعی دهه های مختلف قرن گذشته بودند. آنها شخصاً همه دلخوشی های شهرت را احساس می کردند: شهرت ، تقاضا ، پول ، عشق و علاقه به طرفداران ... اما زمان می گذرد و دیگران جای این سلبریتی  ها را گرفتند. و ما در حال حاضر کمتر این مردان خوش تیپ را به یاد می آوریم که روزگاری روی صفحه نمایش چه قلب هایی برای آنان لرزید و شکست خورد. اما چه اتفاقی برای افراد مشهور قدیمی افتاد؟ کجا رفتند؟  چه می کنند؟ همه افراد مشهور از گذشته به همان سن پیر نشده اند ، زیرا قوانین زمان برای هر شخص متفاوت عمل می کند و حتی سلبریتی  ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برخی از آنها حتی در سنین بالا توانستند جذابیت خود را از دست ندهند ، برخی دیگر فراتر از شناخت تغییر کردند.

 

شان کانری (89 ساله)

شان کانری
شان کانری 

صاحب اسکار ، جیمز باند معروف ، در خانواده ای معمولی در اسکاتلند بدنیا آمد: مادرش خدمتکار ، پدرش یک کارگر سادهبود. اما او موفق شد ثابت کند که پشتکار ، استعداد و کار دیر یا زود ثمره دارد و در بیش از 70 فیلم بازی کرد. مجله People عنوان بازیگر سمبل زیبایی مردانه را به این بازیگر اعطا کرد در زمانی که این بازیگر  59 سال داشت. و در اواخر قرن بیستم او را به عنوان پرطرفدارترین مرد قرن پیش رو شناخت.

 

اما از اواخر دهه 90 ، شان کانری کمی حذف شده است. حتی شایعاتی مبنی بر وجود مشکلات جدی در سلامتی وجود داشت. و یکی از انتشارات حتی از فوت این بازیگر در اثر سرطان خبر داد ، اما این خبر تأیید نشد. درست است که در سال 2009 ، شان کانری اعتراف کرد که دچار مشکلات قلبی است.

آخرین باری که این افسانه هالیوود در سال 2003 روی پرده سینما ظاهر شد در فیلم "انجمن نجیب‌زادگان عجیب"   بود. با این حال ، خود شان اعتراف می کند که پیشنهادات برای فیلمبرداری آمده است ، اما او مایل به بازی کردن نیست و آنها را رد می کند. کانری و همسرش میشلین روبرونه هم اکنون در باهاما زندگی می کنند. آنها فرزندان مشترکی ندارند.

 

 

الک بالدوین (62 سال)

الک بالدوین
الک بالدوین 

در اوایل اواسط دهه 90 ، دختری وجود نداشت که چنین آدمی مثل الک بالدوین را نمی خواست - دوست نداشتن این مرد خوش تیپ دشوار بود. اما کمتر کسی می داند که در جوانی او حتی به یک حرفه بازیگری فکر نکرده است ، و آرزو داشت که زندگی خود را با سیاست پیوند دهد ، اما ، به پول نیاز داشت ، به همراه تحصیلات خود به عنوان خدمتکار ، صندوق دار ، فروشنده کار کرد ... در اواخر دهه 80 میلادی ، بالدوین به ستاره ای بزرگ تبدیل شد. ، و ازدواج او با کیم باسینجر ایده آل تلقی می شود.

اما در سال 2000 ، ستاره ها برای طلاق تقاضا كردند ، و الك كمتر و كمتر در فیلم ها ظاهر شد.اما ، به نظر می رسد ، این بازیگر به هیچ وجه قرار نیست بازی را کنار بگذارد. او هنوز مانند فیلم های قبلی ، در فیلم ها بازی می کند ، گرچه در رده های hit نیست. علاوه بر این ، در سال 2004 او به عنوان تهیه کننده تلاش کرد و اخیراً نیز درگیر تولید پروژه ها بوده است.
در زندگی شخصی خود ، بالدوین نیز دارای آرامش است: در سال 2011 ، او با یک مربی یوگا ، هیلاری توماس ، که قبلاً چهار فرزند داشت ، ملاقات کرد.

 

 

آلن دلون (84 سال)

آلندلون
آلن دلون

بت یک دوره ، شخصی که نه تنها طرفداران معمولی بلکه زیبایی هایاو را به رسمیت می شناسند ، اورنلا موتی ، رومی اشنایدر ، کلودیا کاردینال و بسیاری دیگر نیز نتوانستند مقاومت کنند ، ما آلن دلون را به یاد می آوریم. او با شروع یک کار بازیگری در سال 1955 ، در حدود 90 فیلم بازی کرد. 
در ابتدای دهه 2000 ، دلون استراحت کرد و تنها شش سال بعد به سینما بازگشت ، و در این فیلم با بازی Asterix در المپیک بازی کرد. در سال 2017 ، او حتی پایان کار خود را نیز اعلام کرد. آخرین تصویر که در آن او بازی کرد ، روسی بود - آلن تصویر خودش را در یکی از رمان های نوار "سال نو مبارک ، مادران" مجسم کرد. (2012)

علی رغم اینکه این بازیگر با بسیاری از زنان  سناریو عاشقانه بازی می کرد ، اما او تنها یک بار به طور رسمی ازدواج کرد. وی دارای سه فرزند از زنان مختلف است - یک دختر و دو پسر. اکنون دلون به همراه سگ خود در حومه شهر پاریس زندگی می کند.

 

 

جولیو ایگلسیاس (76 ساله)

جولیو ایگلسیاس
جولیو ایگلسیاس 

کمتر کسی می داند که این خواننده خوش ذوق اسپانیایی در جوانی آرزوی تبدیل شدن به یک فوتبالیست را داشته است. او می توانست یک حرفه ورزشی خوب ایجاد کند ، اما یک تصادف جدی تمام برنامه های او را عوض کرد. سپس برای اولین بار ایگلسیاس گیتار را برداشت و از آن زمان موفق به فروش بیش از 300 میلیون رکورد شد.

اما نه تنها یک مرد چشمگیر به خاطر دستاوردهای خلاقانه اش مشهور شد - افسانه هایی در مورد امور مربوط به عشق او منتشر شد. آنها گفتند که جولیو حتی اسامی همه زنان خود را در دفترچه مخصوص خود نوشته است. اما جولیو ایگلسیاس فقط دو بار رسما ازدواج کرد: همسر اول سه فرزند به دنیا آورد (جوانترین آنها  انریکه معروف است) ، همسر دوم - پنج فرزند! در تابستان سال 2019 ، دادگاه این ستاره را به عنوان پدر پسری نامشروع ، که در حال حاضر 44 سال سن دارد ، تشخیص داد.علی رغم سن بالا ، ایگلسیاس به هیچ وجه قصد استراحت را ندارد. در مقابل ، او با کنسرت های زیادی تور می رود و در زمینه نوشتن خاطرات فعالیت می کند.

 

آدریانو سلنتانو (81 ساله)

آدریانو چلنتانو
آدریانو چلنتانو

 این ، بازیگر و خواننده سمبل شناخته شده زیبایی مردانه دهه 70 و موفق ترین مجری ایتالیایی به حساب می آید - وی 41 آلبوم در حساب خود دارد ، در مجموع 150 میلیون نسخه. علاوه بر این ، در فیلمبرداری این ستاره حدود 40 فیلم وجود دارد.
Celentano تمام عمر به یک زن وفادار ماند - او در سال 1963 با کلودیا موری در مجموعه فیلم "نوعی عجیب و غریب" ملاقات کرد .آنها سه فرزند دارند - دو دختر و یک پسر.اکنون آدریانو به همراه خانواده خود در ویلای خود در یکی از استان های ایتالیا زندگی می کند و هنوز هم فعال است: او آهنگ می نویسد - آخرین دیسک وی در سال 2016 منتشر شد.

 

 

میکله پلاچیدو (74 ساله)

میکله پلاچیدو
میکله پلاچیدو

افسانه "کمیسر کاتانی" در یک زمان تجسم مردانگی و شجاعت بود. با این حال ، او بلافاصله بازیگر نشد ، پس از چند سال خدمت در ارتش ، در پلیس کار کرد. اما عشق به سینما غالب شد. وی از سال 1972 بازیگری را در فیلم ها شروع کرد و پس از شرکت در سریال  "اختاپوس" عشاق ویژه ای بدست آورد.این بازیگر سه بار ازدواج کرد و همسر سوم تقریباً 40 سال از او کوچکتر بود. پلاچیدو دارای پنج فرزند است. سال گذشته ، وی تصمیم به پایان دادن به کار سینمایی خود گرفت ، اما همچنان در تئاتر بازی می کند و قصد دارد کارگردانی کند.

 

 

تیموتی دالتون (74 ساله)

تیموتی دالتون
تیموتی دالتون 

این بازیگر بعد از ایفای نقش روچستر در سریال "جین ایر" شهرت پیدا کرد و پیشنهاد بازی جیمز باند به او در تحکیم موفقیت وی کمک کرد.تیموتی دالتون چهارمین جیمز باند سینما می‌باشد و دو بار در این نقش بازی کرده‌است در اوایل دهه 90 ، دالتون سالخورده در فیلم "اسکارلت" به نمایش در آمد و تصویر رت باتلر را مجسم کرد. با وجود سن بالا ، بازیگری هنوز به پایان نرسیده - آخرین فیلم با مشارکت "Fatal Patrol" در سال 2019 منتشر شد.

تیموتی هرگز به طور رسمی ازدواج نکرد ، اگرچه چندین سال با مدل روسی اوکسانا گریگوریوا زندگی کرد. 23 سال پیش آنها یک پسر داشتند ، اما در سال 2007 این زوج با رسوائی روبرو شدند - این بازیگر عاشق خود را به خیانت محکوم کرد. با این حال ، دالتون هیچ نظری در مورد این ماجرا نداد و هنوز روابط خوبی را با شریک سابق خود حفظ می کند.

 

ژان پل بلموندو (87 سال)

ژان پل بلموندو
ژان پل بلموندو 

ژان پل بلموندو بازیگر فرانسوی دیگری پس از ایفای نقش در فیلم "در آخرین نفس" محبوب شد. این شورشی جوان جذاب به محبوبیت مخاطبان تبدیل شد و خود بلموندو اعتراف كرد كه دوست دارد دقیقاً با شخصیت های مشخص بازی كند.
در دهه 80 ،ژان پل بلموندو به عنوان یکی از موفق ترین بازیگران فرانسوی شناخته شد و بعداً حتی شرکت تولید فیلم خود را نیز تأسیس کرد. اما در سال 2001 ، این بازیگر دچار سكته مغزی شد ، پس از آن 7 سال در فیلم بازیگری نكرد - بازگشت وی در فیلم "یك مرد و سگ او" اتفاق افتاد. با این حال ، در سال 2015 ، این مرد به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام کرد.

بلوندو دو بار ازدواج کرده بود. همسر اول الودی کنستاندن سه فرزند به دنیا آورد ، اما متأسفانه دختر بزرگتر در سال 1993 در اثر آتش سوزی درگذشت. در یک ازدواج با ناتی تاردویل ، دختر دیگری به نام استلا به دنیا آمد که اکنون 17 سال دارد.

 

 

کلینت ایستوود (89 ساله)

کلینت ایستوود
کلینت ایستوود

صاحب چهار اسکار در سال 1955 اولین فیلم خود را ساخت و به لطف بازی در قالب قهرمانان لاکونیک اما شجاع محبوب شد. از دهه 60 ، او به یکی از محبوب ترین بازیگران تبدیل شد (نقش او در فیلم "بازگشت به آینده" فقط ارزش آن را دارد). و در دهه 80 ، ایستوود استودیوی فیلمسازی خود را تأسیس کرد .اکنون کلینت ایستوود در درجه اول به عنوان کارگردان فعالیت می کند. اما در کنار این ، کلینت ایستوود همچنین یک تاجر موفق نیز است: این بازیگر دارای رستوران ، هتل و کلوپ گلف خود است. علاوه بر این ، سلبریتی یک خلبان معتبر است - بعضی اوقات بازیگر پرواز می کند تا روی هلیکوپتر خودش کار کند.

در زندگی شخصی ایستوود ، رسماً دو بار ازدواج کرده و پدر 7 فرزند است. در سال 2013 ، وی از همسرش دینا طلاق گرفت. همانطور که مشخص شد ، حتی قبل از طلاق ، این بازیگر 83 ساله با اریکا فیشر رابطه ای داشت که 40 سال از او کوچکتر بود.

مقاله را دوست داشتید؟ کدام یک از این افراد مشهور را می شناسید؟در بخش نظرات با کاربران به اشتراک بگذارید یا فیلم هایی که بازی کرده اند را معرفی کنید.

نظرات

فقط الن ادمو یاد گذشته میاره واقعا بازیش محشر بود۱۳۹۹/۵/۲۶

ما در مورد سه قانون زندگی آلن دلون صحبت می کنیم که به لطف آنها او توانست روحیه خوب و جوانی درونی را حفظ کند. و این در بزرگسالی شاید حتی مهمتر از حفظ زیبایی بیرونی باشد. اتفاقاً آخرین بازیگر 86 ساله زیبایی بیرونی را یک چیز بی اهمیت می داند.۱۴۰۰/۱۱/۲۹

آلن دلون گفت : روی آسیب های اخلاقی تمرکز نکنید، بلکه یاد بگیرید که با آنها زندگی کنید من هم مثل بقیه زخمی هستم، اما حق ندارم از سرنوشت شکایت کنم، من مانند بسیاری از افراد دیگر زندگی ام از زخم ها و ضررها آفریده شده ام. زندگی چنین است و می تواند ظالمانه باشد. به پسرم آنتونی هم همین را گفتم. همه چیز پیچیده تر شده است، سادگی را که در کودکی او یا در دوران کودکی من بود از دست داده است. اما ما نباید شکایت کنیم. این چیزی است که به من مربوط می شود و با در نظر گرفتن این موضوع به جلو می روم.۱۴۰۰/۱۱/۲۹

هر فردی با افزایش سن توشه ای از تجربه زندگی به دست می آورد و این تجربه همیشه آسان و خوشایند نیست. خود دلون به هیچ وجه سرنوشت آسانی ندارد: او جنگی را در هندوچین پشت سر گذاشت، دوره طولانی بی پولی در جوانی اش، از سه طلاق جان سالم به در برد. با این وجود، این بازیگر معتقد است: هر چقدر هم که انسان صدمه ببیند، بدون در نظر گرفتن سن باید به حرکت خود ادامه داد.۱۴۰۰/۱۱/۲۹

در نتیجه، تجربه زندگی، هر چه که باشد، شخصیت فرد را شکل می‌دهد، شخصیت او را تسکین می‌دهد. در مورد حوادث ناخوشایند گذشته هیچ کاری نمی توان انجام داد و نمی توان از همه ضررها درس گرفت. شما باید آن را بپذیرید و ادامه دهید.۱۴۰۰/۱۱/۲۹

آلن دلون گفت : من همانی هستم که هستم. شما کاملا حق دارید من را بپذیرید یا رد کنید. برخلاف آنچه در مورد من می نویسند، من بسیار حساس و احساساتی هستم. من این حق را دارم که این کار را انجام دهم .۱۴۰۰/۱۱/۲۹

با افزایش سن، این بازیگر یک قانون زندگی را ایجاد کرد: رفتار خود را با انتظارات دیگران تنظیم نکنید. در عین حال، مهم است که درک کنیم - و دلون بر این موضوع تأکید می کند - وقتی یک فرد تحت هر شرایطی خودش باقی می ماند، برخی از افراد می توانند از او دور شوند. و این طبیعی است: هیچ کس نمی تواند همه را به یکباره راضی کند و تلاش برای این کار بیهوده است. برای واقعی نگه داشتن خود، مهم است که یک فرد چنین حلقه دوستانی تشکیل دهد که او را آنگونه که هست دوست داشته و حمایت کنند.۱۴۰۰/۱۱/۲۹

دنبال خوشبختی نرو آلن دلون : «خوشبختی یک مفهوم کاملاً نسبی است. برای بیماران، خوشبختی در سلامتی است. برای یک ترسو - کمی جسارت. برای یک الجزایری که در یک کارگاه ساختمانی سنگ می شکند، خوشبختی ممکن است در تبدیل شدن به آلن دلون و داشتن یک فراری باشد. خوشبختی همان مزخرف بودن همه چیز در دنیاست. برای من خوشبختی در لحظه هاست. چنین دقیقه هایی را نمی توان برنامه ریزی کرد. یک لحظه خوشحالم. من امشب خوشحال خواهم شد، اما نمی دانم فردا صبح خواهم بود یا نه . "۱۴۰۰/۱۱/۲۹

بسیاری از مردم برای خوشبختی تلاش می کنند، اما تعداد کمی می توانند آن را توضیح دهند: این مفهوم بیش از حد انتزاعی است. آلن دلون اصلاً خوشبختی را حالتی باثبات نمی داند: برای او این چیزی خودانگیخته و زودگذر است. و این شاید منصفانه باشد. یک شخص واقعاً نمی تواند برای مدت طولانی در شادی مطلق بماند، زیرا هر چه به دست آورد، بیشتر می خواهد.۱۴۰۰/۱۱/۲۹

رفتن به دنبال خوشبختی انتزاعی، فقط ناامید کننده است. به نظر می رسد یک فرد به آنچه می خواهد می رسد، اما افق های جدیدی در برابر او باز می شود، یا مشکلات ناگهانی ایجاد می شود - و شادی از بین می رود. بنابراین، مهم است که با احساس خوشبختی به عنوان یک حادثه برخورد کنیم، هدیه ای از سرنوشت که مطمئناً برای مدت طولانی باقی نخواهد ماند - اما نه به عنوان یک هدف.۱۴۰۰/۱۱/۲۹

آلن دلون برای اینکه خود را در ورطه هوس های زندگی گم نکند، اصول زیر را انتخاب کرد: دچار آسیب های اخلاقی نشوید، همانی باشید که هستید، برای خوشبختی انتزاعی تلاش نکنید. مانند هر اصل دیگری، آنها جهانی نیستند، اما در زندگی آلن دلون آنها کاملاً کار کردند - او هنوز خودش جوان و قلب جوان دارد.۱۴۰۰/۱۱/۲۹

در ادامه بخوانید...

بازیگران مشهور چه استعداد دیگری دارند که طرفداران از آن بی اطلاع هستند 11 سلبریتی

در

جانی دپ
به نظر می رسد وقتی خواننده یا بازیگر را در کل دنیا تحسین می کنند ، استعداد او آشکار است. با این حال ، همه چیز به این سادگی نیست ، بیهوده نیست که آنها می گویند شخص با استعداد در همه چیز استعداد دارد ، یا حداقل در چیز دیگری. علاوه بر این ، بسیاری از افراد مشهور جهان ، در وهله اول ، فرصتهای بسیار بیشتری دارند ، تا استعداد غیرمنتظره خود را کشف کنند و ثانیا ، استعداد خود را  توسعه دهند.

 

جیم کری و عشق او به نقاشی

جیم کری
نقاشی های جیم کری به اندازه نقش های وی زنده است. 

جیم کری بازیگر کاریزماتیک و جذاب که با فیلم "ماسک" برای عموم مردم شناخته شده است ، او از زمان مدرسه نقاشی می کرده است. جیم کری اعتراف می کند که او همیشه از هر چیز دیگری بیشتر به نقاشی علاقه مند بود ، اما ظاهراً نه به اندازه بازیگری ، که هنوز او را به سمت خود جلب می کند. شاید اگر تجربیات عاشقانه نبود استعدادهای پنهان هرگز ظاهر نمی شدند  

پس از شکستعشقی ، جیم کری همیشه مثبت، احساس خرد شدن کرد. او بعداً در مصاحبه ای توضیح می دهد: "من فوری به رنگ های روشن احتیاج داشتم ، و توضیح داد که چرا رنگ ها و برس ها را گرفته است. از آن زمان او با اشتیاق ترسیم می کند ، به خصوص وقتی که دلش غمگین است. به هر حال ، او همچنینعلاوه بر نقاشی، مجسمه های خوبی هم درست می کند.

 

جانی دپ و استعدادهای پنهان او

نقاشی از جانی دپ
یکی از نقاشی های جانی دپ

بازیگر جانی دپ که در سه قسمت فیلم دزدان دریایی کارائیب بازی کرد . تصاویری که او در صفحه نمایش دوباره بازیابی کرده ، افسانه ای می شود و خودشثابت می کند که او نه تنها بازیگر بلکه خالق واقعی است. بازیگر ، فیلمساز ، موسیقی دان و هنرمند. علاوه بر این ، او تمام استعدادهای خود را برای آرامش می نامد.

اگر در مورد نقاشی های او صحبت کنیم ، بیشتر از همه دپ موفق به کشیدن پرتره می شود و او کسانی را که با او ارتباط برقرار کرده ، کار می کند و ملاقات می کند ، نقاشی می کند. او به چشم مانند آینه ای که نمایانگر روح است توجه خاصی می کند. هرچه فرد نسبت به او نزدیکتر و عزیزتر باشد ، با دقت بیشتری تصویر پرتره ترسیم می شود. در حال حاضر ، هنرمند دپ حدود 50 اثر دارد ، بطور دوره ای او نمایشگاه هایی را برپا می کند که البته محبوب هستند.

 

آنجلینا جولی و عشق به چاقو

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی سرگرمی خطرناک دارد

او اغلب به عنوان زیباترین زن جهان خوانده می شود ، اما به احتمال زیاد راز جذابیت  جولی تنها در ظاهر جذاب او نیست. خلوص بی قرار و شخصیت خطرناک او از این زن مخلوط خاصی از جذابیت و خطر را به وجود می آورد. و اشتیاق او به مسابقه است. او از کودکی در حال جمع آوری چاقو بوده و عاشق سلاح های سرد است.

پیش از این نیز تلاش برای یادگیری نحوه استفاده از چاقو را انجام داده است ، با این حال ، نقش لارا کرافت در فیلم "Tomb Raider" استاد خود را به تکنیکی کاملاً خطرناک پرتاب چاقوها تبدیل کرد. بنابراین ، این زن با نگاه یک غارتگر در واقع خطرناک است. او نه تنها یک انبار کامل چاقو در خانه دارد ، بلکه می داند با آن چه کار کند.

 

مایک تایسون و عشق  به کبوتران

مایک تایسون
تایسون عاشق مراقبت از حیوانات خانگی خود است.

قهرمان سنگین وزن مایک تایسون از کودکی عاشق کبوترها بوده است. آنها در اتاق زیر شیروانی او پیدا شدند ، جایی که او دوست داشت پنهان شود. ظاهرا از آن زمان تاکنون ، نگرش احترام آمیز نسبت به این گونه پرنده خاص در او حفظ شده است. 

یک کبوترخانه در نزدیکی خانه بوکسور ساخته شده که در یک زمان شامل سه هزار پرنده است. تایسون خود به مراقبت و پرورش می پردازد و از ارتباط طولانی با پرندگان لذت می برد. به او احساس رضایت و آرامش می بخشند. با گذشت سالها ، او قبلاً عادات ، نیازها را مورد مطالعه قرار داده و می داند كه چگونه از سلامت و رژیم غذایی آنها مراقبت كند.

 

مریل استریپ عاشق بافتن اس

مریل استریپ
مریل استریپ نه تنها می تواند ببافد ، بلکه بافت ها  را  می پوشد. 

اگر فکر می کنید که بافندگی برای مادربزرگ ها است ، پس به سلبریتی مریل استریپ نگاه کنید. نمونه ای از سلیقه و ظرافت ، او نمونه ای است که باید نه تنها روی پرده سینما بلکه در زندگی نیز از آن پیروی کرد. سالها است که او سبک و تصویر خود را تغییر نداده است ، که یک بار دیگر ثابت می کند مد می گذرد ، اما سبک باقی مانده است.

به هر حال ، این استریپ است که لباسهای بافتنی را محبوب کرد و لباسهای تولیدی خود را پوشید. این بازیگر بین فیلمبرداری می بافد و حتی همکاران جوان خود را با این شغل جذاب آشنا می کند.

 

جاستین بیبر و سرگرمی فکری وی

جاستین بیبر
جاستین بیبر اغلب مکعب روبیک  حل می کند.

به نظر می رسد که هنرمند جوان پاپ به هیچ وجه چندان ساده نیست ، زیرا توانایی او در جمع آوری مکعب روبیک در یک و نیم دقیقه گواهی بر توانایی های منحصر به فرد او است. مکعب Rubik's Cube پرفروش ترین اسباب بازی در کل تاریخ این سیاره است ، بیش از 43 ترکیب احتمالی با این اسباب بازی وجود دارد ، بنابراین جمع آوری آن به طور اتفاقی غیرممکن است.

بیبر با دو دقیقه شروع کرد - این مدت زمان لازم برای جمع آوری اسباب بازی با رنگ است ، اما سابقه شخصی وی 1 دقیقه 25 ثانیه بود. به هر حال ، رکورد جهانی در spicubing (ورزشی در جمع آوری مکعب برای سرعت) 5.55 ثانیه است.

 

بروس ویلیس خوانندگی و نواختن هارمونیکا

بروس ویلیس
بروس ویلیس نه تنها بازی می کند بلکه به خوبی آواز می خواند و هارمونیکا می زند.

حرفه خیره‌کننده یک بازیگر فیلم و تصویر منجی جهان مانع از ادامه خواندن او نیست. و این فقط یک اجرا برای اطرافیان صمیمی نیست ، او گروه موسیقی مخصوص به خود را دارد و آنها اجرا می کنند ، گاهی اوقات به تور می روند.

 

پیرس بروسنان نقاشی می کند

پیرس بروسنان
پیرس بروسنان قبل از بازیگر شدن ، یک هنرمند بود. 

پیرس بروسنان خوش تیپ و حتی مشهورترین نماینده 007 نه تنها می تواند دنیا را نجات دهد بلکه می تواند این کار را به زیبایی انجام دهد. این واقعیت که او نقاشی می کند جای تعجب ندارد . علیرغم اینکه وی مطمئنا استعداد و تحصیلات مناسبی دارد ، بعید به نظر می رسد نقاشی های وی اگر به خاطر نقش او در فیلم ها  نباشد ، هرگز با قیمت یک و نیم میلیون دلار از حراج سر در آورد. آخرین نقاشی او به همین مبلغ فروخته شد. بازیگر پول را به خیریه بخشیدبا این حال ، پیرس استعداد غیر منتظره دیگری دارد که به او اجازه می دهد کمی سریعتر از سایر عوامل 007 دنیا را نجات دهد. او در گروه سیرک تجربه دارد.

 

پاتریک دمپسی پزشک روی پرده راننده ماشین مسابقه در زندگی

پاتریک دمپسی
پاتریک دمپسی در ورزش حرفه ای موفق است. 

بازیگری که در فیلم "Anatomy of Passion" مورد توجه و علاقه تماشاگران قرار می گیرد ، اغلب کت سفید می پوشید. اما فقط در طول فیلمبرداری. وی پس از موفقیت در نقش دکتر شپرد ، در نقش  پزشک دیگری بازی کرد. ماندگار و جذاب روی پرده ، در زندگی عادی او خصوصیات کاملاً متفاوتی دارد. در محافل ورزشی ، او همچنین به عنوان راننده ماشین مسابقه شناخته می شود.

او که در حال حاضر بازیگر شناخته شده ای است ، تیم خود را در مسابقات اتومبیلرانی مستقر کرد و آنها کاملاً با موفقیت اجرا کردند و مرتباً در مسابقات جدی بالا می روند. اما آنها می گویند که دمپسی کار خود را به مسابقات قهرمانی پایان داده ، اگرچه او مطمئناً از مهارت خود در فیلم ها استفاده خواهد کرد و چه کسی می داند ، شاید روزی او مجبور شود در فیلم  The Fast and Furious بازی کند.

 

مارگو رابی و دستگاه خال کوبی او

مارگوت رابی
بلوند جذاب هالیوود یک سرگرمی نسبتاً غیرمنتظره دارد

بلوند جذاب یک سرگرمی نسبتاً غیرمنتظره دارد. به معنای واقعی کلمه  مارگو حتی با خود دستگاه مخصوصی را برای خال کوبی حمل می کند. این سرگرمی غیرمعمول شروع شد ، آنها تصمیم گرفتند که با دوستان خود تاتو کنند و مارگو کار استاد را دوست نداشت ، و بدون هیچ تردیدی شروع به انتقاد کرد. استاد تاتو کار ، دستگاه تاتو را به او تحویل داد. و دختر موافقت کرد و کار را به خوبی انجام داد. پس از آن ، یکی از دوستانش یک دستگاه خال کوبی به او هدیه داد.

مارگو اغلب پوست همکاران و دوستان خود را با خال کوبی های کوچک تزیین می کند. بنابراین ، او بعد از پایان فیلمبرداری "جوخه انتحار" برای همه یک خال کوبی یادبود انجام داد. 

 

تیلور سویفت عاشق آشپزی و غذا خوردن است

تیلور سویفت
پخت و پز نیز یک استعداد است. 

علی رغم اینکه بازیگر و خواننده از نظر تناسب اندام همیشه بسیار مناسب به نظر می رسد ، او عاشق دسرها ، و آشپزی خودش است. وی با اشتیاق دستور العمل هایی را با مشترکین به اشتراک می گذارد ، عکس می گذارد و در نمایش آشپزی شرکت می کند.

عشق او به شیرینی و آزمایش همیشه با استفاده از مواد مختلف به یک دستور العمل جدید تبدیل می شود. مخصوصاً خواننده مربا را که از مواد طبیعی ساخته شده دوست دارد. او حتی مطابق دستور العمل خود خط تولید خاص خود را برای تولید مواد غذایی و مربا نیز دارد.
توانایی بیان او بسیار عالی است ، به خصوص که بسیاری از ستاره های مشهور جهان در واقع عالی هستند. آنها به روشنی نشان می دهند که نه سن و نه حرفه بازیگری، دلیلی بر این نیست که خود را در چیز دیگری امتحان نکنند.

نظرات

در ادامه بخوانید...