اگر سلبریتی ها هرگز جراحی پلاستیک انجام نمی‌دادند چگونه به نظر می‌رسیدند

1817235746.jpg

پیری برای بسیاری موضوع بسیار دردناک و ترسناک است. برخلاف تصور رایج، فقط زنان نیستند که می ترسند. بسیاری از مردم از این که ناگهان چین و چروک روی صورت خود پیدا کنند وحشت دارند. آینده شروع به تیره و تار شدن می کند. از این گذشته ، استانداردهای زیبایی هر روز الزامات سخت گیرانه تری را ایجاد می کنند. به خصوص افراد مشهور از این موضوع رنج می برند که چهره آنها بخش مهمی از حرفه آنها را تشکیل می دهد. به نظر می رسد کهولت سن برای آنها پایان دنیاست! به همین دلیل است که ستاره ها اغلب به ابزار "جادویی" متوسل می شوند - جراحی پلاستیک. اما آیا جراحی پلاستیک انتظارات  آنها  را برآورده می کند؟ ...


چه کسی رویای اکسیر جوانی را نمی بیند؟

دالی پارتون
دالی پارتون، 75 ساله.  مادربزرگ خیلی خوب می شد!

 

آیا ممکن است انسان نه تنها زمان را متوقف کند، بلکه آن را به عقب برگرداند؟ سوال بیشتر شعاری است. بعید. اما چگونه می خواهید در این مسابقه بی پایان برای زیبایی و جوانی موفق شوید.

 

دوناتلا ورساچه

دوناتلا ورساچه، 66 ساله.  به موقع متوقف نشد

 

بریتنی اسپیرز
بریتنی اسپیرز، 39

 

این به ویژه در مورد افراد مشهور صادق است. بالاخره زیبایی ظاهری آنها نوعی کالاست. پیری اجتناب ناپذیر فرا می رسد و ارزش خود را از دست می دهی. افراد معمولی هر روز که خود را در آینه نگاه می کنند، استرس ناشی از هر چین و چروک جدید را تجربه می کنند.

 

گلدی هاون

گلدی هاون، 75  استرس به حد افراط رسیده است.

 

چین و چروک در پوست آنها می تواند آنها را به سمت هیستریک سوق دهد! در واقعیت های مدرن، پیشرفت های علمی زیادی وجود دارد که می تواند به حل این مشکل کمک کند. فقط در حال حاضر، نتیجه همیشه انتظارات را برآورده نمی کند.

 

مدونا

مدونا، 63 ساله.

شرم آور است که اغلب نتیجه کاملاً برعکس می شود. صورت فقط زیباتر نمی شود. تمام فردیت خود را از دست می دهد. علاوه بر این، غیر معمول نیست که ماسک هیولا به جای زیبایی و طراوت مورد انتظار به دست آید.

 

جوسلین ویلدنشتاین

جوسلین ویلدنشتاین، 81.  درست در مورد زمانی که زیبایی تبدیل به یک هیولا شد.

ظاهر "زن گربه ای" قبل از عمل چگونه بود

 

هوش مصنوعی کمک کرد تا بفهمیم چگونه بهتر است

جوآن ریورز
جوآن ریورز در سن 81 سالگی درگذشت.

 

یکی از روزنامه‌نگاران که تحت عنوان Hidreley Diao در وب منتشر می‌کند، تصمیم گرفت آزمایش جالبی انجام دهد. او چندین عکس از افراد مشهور گرفت. دیائو از قدرت هوش مصنوعی (AI) یعنی مهارت‌های ویرایشی خود استفاده کرد تا ببیند اگر هرگز جراحی پلاستیک انجام نمی‌دادند چگونه به نظر می‌رسیدند.

 

پریسیلا پریسلی

پریسیلا پریسلی، 76 ساله.  


نتایجی که او به دست آورد فقط خیلی جالب و خنده دار نبود. در برخی موارد، آنها شگفت انگیز هستند! تفاوت بین نحوه نگاه ستاره‌ها پس از جراحی پلاستیک و اینکه چگونه می‌توانستند امر اجتناب‌ناپذیر را با وقار بپذیرند، فوق‌العاده است.

 

ملانی گریفیث

ملانی گریفیث، 64 ساله.

 

آماندا لپور

آماندا لپور، 53 ساله.

همچنین بخوانید : 

۵ زیبای هالیوود که قاطعانه تصمیم گرفتند هرگز عمل جراحی پلاستیک انجام ندهند

 روزنامه نگار سعی کرد از آن دسته از افراد مشهوری که جراحی های پلاستیک زیادی انجام داده اند عکس بگیرد. سپس به طور مصنوعی تصاویر آنها را با استفاده از هوش مصنوعی پیر کرد. از جمله موارد دیگر، Diao از فتوشاپ استفاده کرد تا عکس ها دقیق تر و واقعی تر به نظر برسند.

 

کارلا برونی

کارلا برونی، 53 ساله.

 


نویسنده به هیچ وجه به روش های ضد پیری، تزریقات جوانان یا حتی جراحی اعتراض نمی کند. او فقط می‌خواهد متوجه شود که وقتی همه اینها بیش از حد استفاده می شود، نتیجه برعکس چیزی است که انتظار می‌رفت.

 

میکی رورک

میکی رورک، 68 ساله. کاریزما ی صورت کجا رفته است؟

 

چهره "یخ زده" و غریبه می شود، منحصر به فرد بودن، جذابیت و کاریزمای شخصی خود را از دست می دهد. بدترین چیز این است که نه تنها زیبا نمی شود، بلکه زشت می شود.

 

داریل هانا

داریل هانا، 60

 

در این حالت، فیلترهای عکس و برنامه های مختلف ویرایش تصویر بسیار مفیدتر هستند. آنها نمی توانند شما را زیباتر و جوان تر کنند. اگرچه جراحی پلاستیک نیز نمی‌تواند بار سال‌های گذشته را از شما دور کند... اما آنها می‌توانند به سلامتی آسیب برسانند که در مورد ویرایشگرهای عکس نمی‌توان گفت.

 

همچنین بخوانید: 

شباهت باورنکردنی ۱۰ سلبریتی با نقاشی های بسیار قدیمی مایکل جکسون ، آرنولد شوارتزنگر ، سیلوستر استالونه

 

جوآن ون آرک

جوآن ون آرک، 78 ساله.

 

تماشای این همه غم انگیز است. به هر حال، هر فردی منحصر به فرد است و ایده آل دست نیافتنی است. چه کسی پارامترهای زیبایی ایده آل را تعریف کرد؟ 

جان تراولتا

جان تراولتا، 67

 

البته در اینجا ما در مورد خراب کردن عمدی بدن خود و سپس تلاش برای پذیرش آن همانطور که هست صحبت نمی کنیم. خیر باید تلاش کرد تا تمام کرامتی را که خالق ارائه می دهد حفظ کرد. شما باید هر روز و هر ساعت روی خودتان کار کنید. معایب به این صورت در نظر گرفته نمی شود. همه آنها شخصیت دارند. هیچکس در این دنیا حق ندارد کسی را به خاطر اینکه ظاهرش در هیچ چارچوبی نمی گنجد محکوم کند. 

دمی مور

دمی مور، 58

هیچ محدودیتی برای کمال وجود ندارد. اغلب، کمی تداخل با ظاهر طبیعی، رونق ملموسی به حرفه بازیگری می دهد. مقاله ما را در مورد ستارگان جهان که با کمک جراحی پلاستیک ظاهر خود را تغییر دادند را بخوانید.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید