10 اشتباه در مراقبت از پوست صورت

چرا بعضی از زنان حتی در بزرگسالی نیز بسیار زیبا به نظر می رسند. دشوار است که بلافاصله توضیح دهید که تفاوت آن زن آراسته با نمونه معمول چیست؟ آیا دانش ساده مبنی بر اینکه لازم است شب آرایش خود را بشویید و صورت خود را با کرم آغشته کنید کافی است؟بیایید در مورد اشتباهات اصلی زیبایی  در پوست صورت که همه ما مرتبا مرتکب می شویم صحبت کنیم: بررسی کنید که اقدامات شما در اسرع وقت اصلاح می شود.
 

کرم را از تبلیغات یا به توصیه یکی از دوستان خود انتخاب کنید

زنان
 
چگونه پاک کننده ، تونر ، کرم یا سرم ، سایه چشم و سایر مواد آرایشی تزئینی را انتخاب می کنید؟ آیا به توصیه های یک دوست گوش می دهید ، در مورد چیزهای جدید در  شبکه های اجتماعی می خوانید ، با یک فروشنده زیبا در یک سوپرمارکت زیبایی مشورت می کنید؟ همه اینها باید در نظر گرفته شود ، اما تصمیم در مورد خرید متفاوت است.
 
عملا هیچ فردی با یک نوع پوست مشخص وجود ندارد: بیشتر اوقات در ناحیه به اصطلاح T صورت (پیشانی ، بینی ، چانه) چربی و چگالی بیشتری نسبت به گونه ها دارد. لوازم آرایشی و بهداشتی گاهی اوقات برای حل مشکلات مختلف مورد نیاز است و لازم است به ترتیب و با ترتیب نزولی ارتباط با آنها مقابله کنید. به عنوان مثال ، ابتدا آکنه را درمان کنید ، سپس پوست را مرطوب کنید و غیره. لوازم آرایشی اشتباه انتخاب شده در هر مرحله می تواند تمام تلاش های مرحله قبل را باطل کند.
 
منطقی ترین کاری که باید برای سلامتی و جوانی پوست انجام دهید این است که از طریق یک متخصص زیبایی تشخیص کامل داده و از متخصصان توصیه های مربوط به محصولات مراقبت را دریافت کنید .
 

مواد آرایشی را بیش از حد عوض کنید

دختر
شما فقط در دو مورد باید لوازم آرایشی را تغییر دهید: اگر تاریخ انقضا منقضی شده باشد و اگر آرایشگر به شما توصیه كرده است كه محصول دیگری بخرید (و دلیل آن را توضیح داد).
 
همه دلایل دیگر نباید در انتخاب تأثیر بگذارند ، حتی اگر دوستی به شما کرم جدیدی را توصیه کرده یا تخفیف شگفت انگیزی در فروشگاه یا تبلیغات رنگارنگ در تلویزیون مشاهده کرده اید. و این عقیده که پوست می تواند به داروی خاصی "عادت کند" و از کار می افتد تأیید علمی ندارد.
 

درست قبل از خواب کرم صورت شبانه بزنید

خواب
 
بعد از کار به خانه برگشتیم ، در حالی که به یک تمرین در اتاق تناسب اندام رفتیم ، و سپس شام ، نظافت ، درس با بچه ها ... قبل از اینکه بتوانید به عقب نگاه کنید - تا نیمه شب دوباره وقت آن است ، شما فقط باید سریع بشویید ، خود را با کرم آغشته کرده و  به ملاقات با بالش بروید.
 
با این حال بهتر است یک و نیم تا دو ساعت قبل از خواب از کرم استفاده کنید. دلایل مختلفی برای این وجود دارد:
 
زیرا کرم به پوست صورت و نه به بالش جذب می شود.
در صبح ورم و تورم وجود نخواهد داشت.
ترمیم سلول و بافت حتی قبل از خواب شروع می شود.
به هر حال ، متخصصان زیبایی چند ساعت قبل از نیمه شب را"رویای زیبایی" می نامند. در این زمان است که فرآیندهای مهم بازسازی در پوست اتفاق می افتد. کرم به شما کمک می کند این فرآیند ها زودتر شروع شوند ، حتی اگر هنوز بیدار نیستید.
 

خیلی اوقات از اسکراب صورت استفاده کنید

اسکراب صورت
 
هر یک از ما می خواهیم صاحب پوستی صاف و لطیف شویم ، اما قطعاً هر بار ارزش ندارد گونه ها و بینی خود را با اسکراب مالش دهیم . بنابراین می توانید به لایه محافظ لیپیدی پوست آسیب جدی وارد کرده و به جای صافی دلخواه ، دچار آکنه و التهاب شوید. در صورت آکنه ، از لایه بردارها باید بسیار دقیق استفاده شود: گزینه های ملایم و ملایم ، به عنوان لایه برداری مناسب است .
 
برای پوست های چرب ، استفاده از اسکراب دو بار در هفته (پس از تمیز کردن کامل صورت طبق همه قوانین!) بهینه است. و در مورد خشکی پوست - هر 10 روز یک بار.
 

بندرت بالش خود را عوض کنید

بالش
 
روبالشت شما ممکن است حتی یک هفته پس از تغییر آن تمیز و بی عیب و نقص به نظر برسد ، اما توجه داشته باشید که باکتری ها و سلول های مرده پوست در روز دوم استفاده روی آن ظاهر می شوند (و تمام محصولات زیبایی عالی که باید فقط روی صورت شما باشد).
 
اگر به خوابیدن روی همان روبالشت ادامه دهید ، مسلماً "آلودگی" به سمت پوست برمی گردد ، باعث تحریک و ایجاد همان آکنه می شود. برای جلوگیری از این اتفاق ، در روز سوم باید ملحفه  بالش عوض شود.به همین دلایل ، توصیه می شود همین کار را با حوله صورت انجام دهید ، حتی اگر به نظر شما هنوز خیلی کثیف نیست.
 

به طور مداوم صورت خود را پودر کنید تا درخشش روغنی را از بین ببرد

 پوست
 
چهره براق هر کسی را به ناامیدی می کشاند ، زیرا در برابر چنین پس زمینه "براق" ، هر آرایشی کسل کننده به نظر می رسد. پودر برای مدتی مسئله را حل می کند ، اما مشکل همچنان ادامه دارد و فقط بدتر می شود. استفاده مداوم حتی از سبک ترین پودر منجر به مسدود شدن منافذ پوست می شود و پوست با انتشار فعال تر سبوم شروع به واکنش می کند.
استفاده از دستمال مرطوب مات بسیار بهتر است: آنها نه تنها درخشش را از بین می برند ، بلکه صورت را از ترشحات چرب و گرد و غبار پاک می کنند.
 
 

محصولات ضد آفتاب SPF را فراموش کنید

 پوست
 
و در هوای ابری و حتی در زمستان ، باید همیشه در طول سال صورت خود را از اثرات مضر اشعه ماورا بنفش محافظت کنید . حل مشکل فراموشی می تواند بسیار ساده و ظریف باشد: یک پایه با محافظ SPF بخرید و هر زمان که بخواهید با آرامش بیرون بروید.
 

بعد از شستن سر صورت خود را نشویید

دوش
 
به نظر می رسد با  شستشوی سر و موها ، صورت نم شسته می شود.چرا دوباره شستشو دهید؟  در شامپو و نرم کننده فوق العاده شما احتمالاً  پارابن ، سیلیکات و مواد مختلف دیگری وجود دارد که باعث کنترل و صاف شدن مو می شود ، اما به هیچ وجه برای پوست مفید نیستند.
 

هر روز از مواد آرایشی استفاده کنید

دختر
 
خیلی خوب است که به خانه بیایید و کفش پاشنه بلند تنگ ، کت و شلوار اداری و لباس زیر تنگ خود را در بیاورید و به چیزی راحت تبدیل شوید ، درست است؟ پوست همچنین به استراحت نیاز دارد: حداقل یک بار در هفته لازم است که "نفس بکشد" ، یعنی مطابق با تمام قوانین آرایش را بشویید و یک کرم روزانه معمولی استفاده کنید.
 
 

از گردن مراقبت نکنید

گردن
 
گردن و دکلته سریعترین قسمت است که سن  زن را نشان می دهد ، اگر به اندازه صورت خود از آنها مراقبت نکنید. پوست گردن معمولاً لطیف و ظریف است ، بنابراین چین و چروک ها خیلی سریعتر از سایر قسمت های بدن روی آن ظاهر می شوند. تمیز کردن آن دو بار در روز به همان روش صورت: پاک کننده به علاوه تونر مهم است . و سپس با یک کرم مرطوب و تغذیه کنید .
 
 

غالباً به جای کرم از ماسک استفاده کنید

ماسک
 
برخی از ماسک های  نسل جدید واقعاً قادر به ایجاد معجزه هستند: پوست صاف شده و شروع به درخشش می کند و پف و حلقه های زیر چشم به طرز جادویی از بین می روند. چنین وسوسه ای برای استفاده مدام از ماسک درست نیست! این خواسته قابل درک است ، اما چنین محصولاتی نه برای استفاده های مکرر مناسب هستند. اگر آنها را روزانه روی صورت قرار دهید ، اجزای قوی موجود در ترکیب منجر به التهاب پوست صورت می شوند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید