قسمت هایی از بدن که سن ما را نشان می دهد 7 قسمت

 

چه قسمت هایی از بدن نیاز به توجه بیشتر دارد

شما نمی توانید از پیری فرار کنید با کمک روش های مدرن  شما می توانید ظهور سن را به طور قابل توجهی کاهش دهید، اما این همیشه موثر نیست، و گاهی اوقات فقط منجر به تشدید وضعیت می شود. چه قسمت هایی از بدن نیاز به توجه دارد تا سن واقعی شما را کمتر نشان دهد؟ و شما را جوانتر نشان بدهد.
مطمئن باشید که از دست های خود مراقبت می کنید. پوست دست دائما در معرض شستشو، نور و مواد شیمیایی قرار می گیرد، اما ما اغلب مراقبت از آن را نادیده می گیریم، بنابر این با شکل دست ها، تشخیص سن شما خیلی دقیق تر از صورت شما صورت می گیرد.
 
برای حفظ دستان زیبا، شما باید همیشه روی آن کار کنید. دست ها را از نور خورشید و سرما محافظت کنید، کار های منزل را با دستکش انجام دهید. در مورد پاکسازی و مرطوب کننده فراموش نکنید.
بخشی دیگر از بدن که سن را تشکیل می دهد گردن و سینه است. اگرچه اکنون ابزارهای خاصی برای مراقبت از این مناطق وجود دارد، اما بسیاری از زنان هنوز به آنها توجه کافی نمیکنند، فقط مراقبت از چهره در برنامه های آنها وجود دارد و این صحیح نیست - ناحیه گردن و سینه به مراقبت نیاز دارد. به هر حال، لازم نیست محصولات خاصی را خریداری کنید،از آنهایی که برای صورت استفاده می کنید برای گردن هم استفاده کنید.
 
ماساژ صورت و گردن کمک می کنند تا خطوط صورت و گردن را سفت کنند. سعی کنید از حالت خود مراقبت کنید و در مورد پاکسازی کامل و مرطوب کننده پوست گردن را فراموش نکنید.
 
با بالا رفتن سن، پوست حساسیت بیشتری نسبت به خورشید پیدا می کند، بنابراین شما نمی توانید به راحتی کرم محافظ را نادیده بگیرید - این امر می تواند به لکه های سنی منجر شود. علاوه بر این، تابش خورشید، پوست را خشک و زخم می کند و باعث افزایش چین و چروک می شود. بنابراین، حفاظت از پوست با محصولات به خوبی انتخاب شده بسیار مهم است.
 

 

روش های مراقبت از دست ها

دست ها از سن یک زن می گوید
به طور معمول زنان برای مراقبت از پوست صورت و گردن به منظور جلوگیری از نشانه های پیری دقت می کنند. اما آنها به طور کامل دست ها و بازو ها را فراموش می کنند.اگر یک زن دارای بازوهای قرمز، آشل و یا پوست خشک و ناخن های کج ومعوج داشته باشد، این همه کافی است تا سن شما را حتی از اندازه واقعی هم بیشتر نشان دهد.
به عنوان یک قاعده کلی، راه های بسیاری وجود دارد که می تواند سن شما را پنهان کند، که در دست قابل مشاهده است. به عنوان مثال، بسیاری از مراحل در سالن های زیبایی انجام می شود. یکی از رایج ترین آنها ماسک های پارافین است. پس از استفاده پوست دست بسیار صاف تر، نرمتر و الاستیک تر خواهد شد. البته، مانیکور حرفه ای ناخن را نادیده نگیرید. 
 
شما همچنین می توانید برخی از روش ها  را خودتان انجام دهید. از فروشگاه ها موم پارافین تهیه کنید و در خانه ماسک پارافین بسازید و استفاده کنید.
فراموش نکنید که ناخن های سالم، پوست سالم دست، عدم وجود خشکی روی دست ها، همه به دستان شما جوانی و سلامت خواهد داد. برای رسیدن به این اثر، شما باید از روش های مراقبت روزانه استفاده کنید. دست ها را با صابون بشویید، بعد با آب تمیز آبکشی کنید و بعد از خشک کردن دست ها را با  ماسک گلیسیرین که از مخلوط روغن گلیسیرین، عسل و بادام  آماده می شود ماساژ داده و چرب کنید. 
ماساژ روزانه، پوشیدن دستکش برای کارهای خانه یا دستکش در زمستان برای محافظت از پوست خود از سرما، باد و باران بسیار مفید است. 
 

 

چگونه از پوست گردن و سینه مراقبت کنیم

بسیاری از زنان توجه زیادی به مراقبت از صورت دارند اما در عین حال پوست گردن و سینه decollete را محروم می کنند.
پوست گردن و سینه شاید برای دیگران نسبت به صورت یا دست قابل مشاهده نباشد، اما آنها نیز به مراقبت ویژه نیاز دارند. علاوه بر این، پوست در این مناطق اغلب در معرض مشکلات زیادی قرار دارد.
 
پوست گردن و سینه باید روزانه تمیز شود. اما از دستمال مرطوب استفاده نکنید - پوست در این مناطق ظریف و نیاز به ظرافت دارد. برای نگه داشتن پوست گردن و سینه ، می توانید از آب ولرم استفاده کنید. فراموش نکنید که این مناطق را با اسکراب تمیز کنید. بهتر است از محصولاتی که برای صورت استفاده می شود استفادهکنید، اما اسکراب های بدن ملایم نیز عالی هستند. اسکراب ها بر اساس نمک، شکر و عسل توصیه می شود.
 
پس از تمیز کردن، کرم را روی پوست بمالید. شما می توانید از محصولات ویژه برای مراقبت از این مناطق و همچنین کرم صورت استفاده کنید. اگر پوست خشک است، می توانید آن را با روغن مرطوب کنید. همچنین ماسک های بر پایه روغن خوب است - هر روغن آرایشی باید با یک لایه چرب بر روی پوست استفاده شود و بعد از نیم ساعت دوش بگیرد.
 
فراموش نکنید که کرم های ضد آفتاب باید روی پوست گردن و سینه استفاده شود. بنابراین شما نه تنها در مقابل سرطان پوست محافظت می شوید، بلکه از پیری زودرس نیز جلوگیری می کنید.
حال در بخش پایانی به 7 قسمت از بدن که به ما خیانت می کنند و سن واقعی ما را نشان می دهند می پردازیم.
 

 

7 قسمت بدن که سن واقعی ما را نشان می دهد

هر زن می خواهد تا زمانی که ممکن است جوان بماند و سن واقعی خود را پنهان کند، اما سال ها به طور مداوم تلفات خود را می گیرند.باید بدانید که چه بخش هایی از بدن نیاز به مراقب بیشتر دارد تا بتوانید سن واقعی خود پنهان کنید.
 

بینی و گوش

اول از همه به دلیل این واقعیت است که آنها از غضروف تشکیل شده اند و  تمایل به کشش در طول سال ها دارند. به همین دلیل است که افراد سالخورده دارای گوش های آویزان و نوک بینی طولانی هستند. به همین دلیل است که بسیاری از ستاره ها، به منظور جوانتر دیده شدن، نه تنها پلاستیک کل صورت، بلکه همچنین رینوپلاستی(جراحی زیبایی بینی) را انجام می دهند.
 

زانو و آرنج

چروک پوست در این مکان ها به علت این واقعیت است که زانو و آرنج دائما در حرکت هستند و بنابراین پوست کشیده می شود. پوست روی زانو و آرنج به طور مداوم به هیدراتاسیون نیاز دارد، بنابراین هر بار پس از دوش با کرم های تغذیه کننده این قسمت ها را ماساژ دهید.
 

گردن

گردن همان طور که بارها در این مقاله آورده شد نیاز به مراقبت به همان اندازه پوست صورت دارد، چین و چروک نیز بر روی گردن تشکیل می شود، که قادر است، بیان کند که شما چند ساله هستید. برای مراقبت از گردن ابزار معمول و مناسب صورتاستفاده شود. نکته اصلی این است که در مورد آن فراموش نکنیم و روزانه مراقب گردن خود باشیم.
 

منطقه Decollete

پوست روی قفسه سینه و بالای آن ممکن است خشک و پوسته پوسته شده باشد. از کرم های تغذیه ای استفاده کنید، مقدار زیادی آب بنوشید و ماندن در نور خورشید را محدود کنید. در مورد مراقبت از سینه خود از سرم های خاص و اسپری ها استفاده کنید.
 

مو

مو در طول سال ها شکل خود را از دست می دهند، و خاکستری به نظر می رسند. برای جلوگیری از این، شما باید موهای خود را رنگ کنید، از ماسک ها بازسازی و تقویت کننده استفاده کنید و آنها را به شکل مناسب حفظ کنید. با ماسک روغن زیتون  و ویتامین ها با خشکی و بی حالتی مو ها مقابله کنید. با توجه به نوع موی خود از شامپو و ماسک استفاده کنید.
 

دندان ها

 
در طول سالها، دندان ها شروع به زرد شدن می کنند. این روند می تواند عشق شما را به شیرینی، قهوه، سیگار و شراب نشان دهد. مصرف خودتان را به این محصولات محدود کنید و به طور منظم به دندانپزشک مراجعه کنید. فن آوری های مدرن اجازه می دهد  تا بتوانید دندان ها  را سفید کنید و مینای دندان را برگردانید.
 

دست ها

پوست دست روزانه در معرض اثرات نامطلوب خارجی است. شستن ظروف، شستن دست، صابون خشن، این همه به خشک شدن پوست دست کمک می کند. یک مرطوب کننده خوب را انتخاب کنید و از تماس با مواد پاک کننده اجتناب کنید (کارهای خانه را می توانید با دستکش انجام دهید). 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید