واقعیات جالبی که مردان در مورد خود نمی دانند 13 واقعیت

برخلاف تصور عامه ، مردان نیز به دلیل ظاهر خود مستعد نگرانی هستند. استیسی دون ، روانشناس در سال 2004 ، فهمید که وقتی مردان تصویری از یک عضله را که نزدیک به ایده آل است ، می بینند، آنها ناراحت و مضطرب می شوند. یک  بررسی در سال 2014 نشان داد که 63٪ از بچه ها فکر می کنند که نیاز به کاهش وزن دارند.
 

sayarak.com واقعیتهای جالب تری را درباره مردان تهیه کرده است. از آنها خواهید فهمید که چرا برخی از مردان تمایل به رفتار خودخواهانه دارند و چرا مردان در دمای 37 درجه مانند نوزادان درمانده می شوند.

 

 

تستوسترون مردان را پرخاشگر نمی کند

تستوسترون مردان را پرخاشگر نمی کند
اکثر مطالعاتی که نشان دهنده ارتباط بین تستوسترون بالا درخون و پرخاشگری است در حیوانات یا زندانیان انجام شده است . هنگامی که دوزهای بسیار زیادی از این هورمون در مردان معمولی تجویز می شد ، تستوسترون تاثیری بر رفتار آنها نمی گذاشت.
 
در حقیقت ، تستوسترون به طور مستقیم بر پرخاشگری یک مرد تأثیر نمی گذارد  ، بلکه فقط او را نسبت به وضعیت خود حساس تر می کند. 
 

 

مردانی که قبل از رفتن به محل کار همسر خود را می بوسند ، درآمد بیشتری کسب می کنند

مردانی که قبل از رفتن به محل کار همسر خود را می بوسند ، درآمد بیشتری کسب می کنند
براساس مطالعه ای که توسط یک استاد دانشگاه کیل انجام شده است ، مردانی که صبح قبل از بیرون رفتن از خانه همسر خود را ببوسند به طور متوسط ​​5 سال بیشتر زندگی می کنند ، کمتر احتمال دارد که دچار سانحه رانندگی شوند و 20 تا 35 درصد درآمد بیشتری کسب میکنند . علاوه بر این ، آنها به احتمال زیاد موضع مدیریتی می گیرند.
 
دو دلیل برای این تأثیر وجود دارد: از یک طرف بوسه ها در آزادسازی اندروفین و دوپامین نقش دارند - هورمون های لذت ، و از طرف دیگر نشان می دهند که همه چیز در یک رابطه خوب است و به روش مثبتی تنظیم می شود. که به نوبه خود ، بر بهزیستی و عملکرد مطلوب مردان تأثیر می گذارد.
 

 

در ریش مردان باکتری های بیشتری نسبت به بدن سگها وجود دارد

در ریش مردان باکتری های بیشتری نسبت به بدن سگها وجود دارد
محققان در کلینیک هویسلند سوئیس دریافتند که مردان نسبت به سگها میکروب بیشتری در ریش دارند. برخی محققان حتی باکتری هایی را شناسایی کرده اند که خطر جدی برای سلامتی انسان دارند. با این حال ، برخی از آقایان مخالف این مطالعه هستند و می گویند که آنها آن را ناشی از بیماری پوگونو فوبیا یا ترس از ریش می دانند.
 

 

وان های داغ نباید در رابطه دخیل باشد

وان های داغ نباید در رابطه دخیل باشد
گرما می تواند به دستگاه تناسلی مردان آسیب برساند. اگر لپ تاپ حتی کمی گرم باشد یا به وای فای متصل باشد ، مردان نباید آن روی پای خود قرار دهند. و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد ، پس باید شلوار ضخیم بپوشند و زمان زیادی را در سونا یا جکوزی سپری نکنند.
 

 

کفش های پاشنه بلند در اصل توسط مردان پوشیده می شدند

کفش های پاشنه بلند در اصل توسط مردان پوشیده می شدند
در قرن دهم میلادی ، پارس ها کفش پاشنه بلند پوشیدند تا بتوانند در بعضی جایگاه ها بهتر بمانند. کفش پاشنه بلند به آنها اجازه داد در زین بایستند و با کمان تیراندازی کنند. در آغاز قرن شانزدهم ، شاه عباس اول از چندین کشور اروپایی بازدید کرد و مد کفش پاشنه بلند را آورد. اشراف مردانه با خوشحالی شروع به پوشیدن کفش های ناراحت کننده اما بسیار تزئین شده کردند که بر وضعیت آنها تأکید می کرد. ارتفاع پاشنه بستگی به موقعیت فرد داشت.
از میان مردان ، زنان مد پاشنه بلند را به کار می گرفتند. و در عصر روشنگری ، مردان از پوشیدن جواهرات ، لباس های روشن و پاشنه پا دست کشیدند ، زیرا این امر می توانست گمراه کننده باشد ، و این تنها ویژگی زنان بود.
 

 

مغز مردان برای تجلی خودخواهی به آنها پاداش می دهد

مغز مردان برای تجلی خودخواهی به آنها پاداش می دهد
مغز یک زن اگر سخاوتمندانه یا نوعدوست باشد ، دوپامین ترشح می کند . و اگر یک زن حریص باشد ، هورمون هایی که مسئول نارضایتی هستند در مغز او گنجانده شده است. مغز مرد دقیقاً برعکس واکنش نشان می دهد و نیمی از قدرت بشریت را خودخواهی تشویق می کند.
 
بنابراین اگر شریک شما هنوز هم یک تکه کیک را با شما به اشتراک می گذارد ، واقعاً از شما قدردانی می کند.هر چقدر هم که این قطعه کوچک باشد.
 

 

مردان طاس تستوسترون بیشتری نسبت به دیگران ندارند

مردان طاس تستوسترون بیشتری نسبت به دیگران ندارند
طاسی الگوی مردانه همانطور که معمولاً تصور می شود ناشی از سطح بالای تستوسترون نیست ، بلکه به دلیل ژن هایی است که از والدین خود دریافت می کنند. بنابراین ، مردان با سطح تستوسترون پایین می توانند موهای خود را از دست دهند.
 
طاسی الگوی مردانه به دلیل آنزیمی رخ می دهد که تستوسترون موجود در فولیکول های مو را به  دی هیدروتستوسترون تبدیل می کند . این ماده به تدریج فولیکول ها را مهار می کند تا اینکه موهای موجود در آنها متوقف شده و رشد نمی کنند. در عین حال ، دی هیدروتستوسترون روی فولیکول های موی چانه عمل نمی کند ، بنابراین حتی مردان کاملاً طاس مجبور به تراشیدن صورت می شوند.
 

 

احتمال ابتلا به سرماخوردگی در مردان بیشتر از زنان است

ناتوانی آقایان برای بیرون آمدن از رختخواب در دمای 37.2 درجه از قبل مورد تمسخر و شوخی های زنانه قرار گرفته است. اما معلوم شده است که مردان نسبت ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا آسیب پذیرتر از زنانهستند. محتوای بالاتر تستوسترون در بدن آنها با مبارزه کامل با ویروس ها تداخل دارد ، در حالی که استروژن های موجود در بدن زن به او کمک می کند تا پاسخ ایمنی قوی تری نسبت به بیماری داشته باشد.
 
بنابراین ارزش دارد با درک تمایل یک دوست عزیز برای خوابیدن برای یک روز اضافی در رختخواب، همه چیز را به پای تنبلی او به حساب نیاورید. شریک منتخب شما برای بازیابی سلامتی به زمان بیشتری احتیاج دارد.
 

 

در مردان ، رگ ها متورم می شوند زیرا حجم زیادی از ماهیچه ها به جریان خون بیشتری نیاز دارد

در مردان ، رگ ها متورم می شوند زیرا حجم زیادی از ماهیچه ها به جریان خون بیشتری نیاز دارد
عروق  - به اصطلاح رگهای تلفظ شده روی پاها ، بازوها و بدن در آقایان . آنها به دلیل این واقعیت ظاهر می شوند که عضلات بیشتر در مردان نیاز به جریان خون بیشتری دارد. خروج وریدی به قلب کندتر است و دیواره های رگ نازک به دلیل فشار قوی کشیده می شوند. این امر باعث ایجاد رگهای متورم شده در بازوها ، مشخصه مردان می شود.
 
با این حال ، رگهای متورم همیشه نشانه قدرت جسمی نیستند. بعضی اوقات این می تواند نشانه ای از احتباس آب در بدن یا نتیجه استرس باشد.
 

 

مردان نیز می توانند به سرطان پستان مبتلا شوند

مردان نیز می توانند به سرطان پستان مبتلا شوند
سالانه بیش از نیم میلیون زن در سراسر جهان از این بیماری می میرند. و گرچه به نظر می رسد سرطان پستان منحصراً زنانه باشد ، اما مردان نیز مستعد ابتلا به این نوع سرطان هستند . اما ، خوشبختانه برای آقایان ، خطر ابتلا به این بیماری ده برابر کمتر است.
 

 

مردان دارای موهای تراشیده قد بلندتر و قوی تر به نظر می رسند

مردان دارای موهای تراشیده قد بلندتر و قوی تر به نظر می رسند
از آنجا که مبارزه با طاسی برای آقایان تقریباً بی فایده است ، نباید برای محصولات رشد مو هزینه کنید. علاوه بر این ، مردانی که دارای ریش تراشیده هستند قد بلند تر و قوی تر به نظر می رسند . محققان دانشگاه پنسیلوانیا 60 شرکت کننده در عکس های آزمایشی مردان با مو و عکس همان افراد را، اما بدون مو نشان دادند . معلوم شد که مردان طاس حدود 3 سانتی متر بلندتر دیده می شوند و در ظاهر آنها تأثیر بیشتری دارد. شرکت کنندگان همچنین، در نظرات خود، مردانی که پوست سر را تراشیده اند را مردانه تر و غالب تر توصیف کردند.
 

 

سطح تستوسترون را می توان با طول انگشتان مشخص کرد

سطح تستوسترون را می توان با طول انگشتان مشخص کرد
دانشمندان دریافتند که نسبت طول انگشت اشاره و انگشت حلقه می تواند از میزان تستوسترون در بدن خبر دهد. هرچه انگشت حلقه به نسبت بلند تر باشد ، مرد تستسترون بیشتری دارد و برعکس.
 

 

آیا می دانید پوست مردان آهسته تر پیر می شود

پوست مردان آهسته تر پیر می شود
در آقایان پوست از تراکم کلاژن بالاتری برخوردار است ، 25٪ ضخیم تر است و فعالانه تر سبوم تولید می کند. بنابراین ، مردان کندتر پیر می شوند و 15 سال جوان تر از زنان هم سن خود، به نظر می رسند. ما این را متوجه نمی شویم ، زیرا بیشتر مردان از ضد آفتاب استفاده نمی کنند و پوست آنها از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش رنج می برد.
 
و به نظر شما کدام یک از مردان جذاب ترین هستند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید